Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

O ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ

M. Πεμπ. ΙΣΤὝψωσις τοῦ τιμίου Σταυροῦ
14 Σεπτεμβρίου
Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου
 http://www.augoustinos-kantiotis.gr/

O ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ

Σήμερα, ἀγαπητοί μου, ἑορτὴ μεγάλη, ἡ Ὕ­ψωσις τοῦ τιμίου σταυροῦ. Ἡ ἡμέρα αὐτὴ ὑπενθυμίζει τὴ Μεγάλη Ἑβδομάδα, τὰ σεπτὰ πάθη τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Ὅλα μᾶς μεταφέρουν στὸ Γολγοθᾶ, στὴν ἡμέρα ἐ­κείνη ποὺ σταυρώθηκε ὁ Υἱὸς τῆς Παρθένου.
Γιὰ τὸ σταυρὸ λοιπὸν θὰ μιλήσουμε κ᾽ ἐμεῖς. Ἀλλὰ ποιός μπορεῖ νὰ τὸν ὑ­μνήσῃ πρεπόντως; Ὁ­­μολογοῦμε τὴν ἀδυναμία μας. Σκουλήκια ἐ­μεῖς, ποὺ σέρνονται δίπλα στὸ βράχο τοῦ ­Γολ­γο­θᾶ, ἂς τολμήσουμε σήμερα νὰ ψελλίσουμε λίγες λέξεις γιὰ τὸ μεγαλεῖο τοῦ σταυροῦ.

* * *

Σταυρός, ἡ σημαία τῆς Χριστιανοσύνης, τὸ ἀ­κατα­μάχητο ὅ­πλο, «ἡ ὡραιότης τῆς Ἐκκλησί­ας» (ἐξαπ.), τὸ ἐναέριο βῆμα, ὁ ἄμβωνας ἀπ᾽ ὅπου ἀ­κού­στηκαν τὰ ὑψηλότερα ῥήματα. Σταυ­ρός, τὸ ἄ­στρο τῆς ἡμέρας, ἡ κι­βωτὸς τοῦ Νῶε, τὸ οὐράνιο τόξο, ὁ ἥλιος ποὺ φωτίζει καὶ θερμαίνει τὸν κόσμο. «Σταυρὲ τοῦ Κυρίου, βοήθει» μας.
Ὁ Σταυρὸς ἔκανε, κάνει καὶ θὰ κάνῃ θαύματα εἰς πεῖσμα τῶν δαι­μόνων καὶ τῶν σκοτει­νῶν δυνάμεων. Ὄχι μόνο στὴν καινὴ διαθήκη, ἀλλὰ καὶ ἀ­πὸ τοὺς χρόνους τῆς παλαιᾶς διαθήκης. Ὅπως τὸ πρωί, ὅταν ῥοδί­ζῃ ἡ αὐγή, λέ­με ὅτι σὲ λίγο ἀνατέλλει ὁ ἥλιος, ἔτσι καὶ στὸν ἀρ­χαῖο κόσμο ὑπῆρχαν σημεῖα ποὺ ἔδειχναν ὅτι ἔρχεται ὁ σταυρός, ἔρχεται ὁ Χριστός. Μερι­κὰ ἀπὸ τὰ σημεῖα αὐτὰ θ᾽ ἀναφέρουμε.

Εις την παγκόσμιον Ύψωσιν του Τιμίου Σταυρού, Αγίου Ανδρέου




…Ὑψοῦται λοιπόν ὁ Σταυρός σήμερα, διά νά δοξασθῇ ὁ Χριστός. Δέν ὑψοῦται ὁ Χριστός, διά νά δοξασθῇ ὁ Σταυρός· ἀλλά ὑψοῦται ὁ Σταυρός, διά νά δοξασθῇ ὁ Χριστός. Δοξάζεται δέ ὁ Χριστός, διά νά ὑψώσῃ καί μᾶς μαζί μέ τόν ἑαυτόν Του.
Ὑψώνεται λοιπόν ὁ Σταυρός, καί μαζί του ὑψώνει καί τό φρόνημα τῶν εὐσεβῶν Χριστιανῶν. Δοξάζεται ὁ Χριστός, καί δοξάζει μαζί Του καί αὐτούς πού Τόν δοξάζουν. Ὑψοῦται ὁ Σταυρός, καί συντρίβει τήν ὑπερηφάνεια τῶν δαιμόνων. Δοξάζεται ὁ Χριστός, καί ἐντροπιάζει τόν ἀρχέκακον διάβολον…
Θέλεις δέ, νά μάθῃς ὅτι ὅπου ὕψος, ἐκεῖ ἀκολουθεῖ καί δόξα; Ἄκουε τόν Δαυΐδ πού λέγει· «Ὑψώθητι ἐπί τούς οὐρανούς, ὁ Θεός, καί ἐπί πᾶσαν τήν γῆν ἡ δόξα Σου»· Ὁμοίως καί τόν Ἡσαΐα νά λέγῃ ὡς ἐκ προσώπου τοῦ Χριστοῦ· «Νῦν ἀναστήσομαι, λέγει Κύριος, νῦν δοξασθήσομαι, νῦν ὑψωθήσομαι». Ἐπειδή λοιπόν, ὁ Σταυρός εἶναι ὕψος τοῦ Χριστοῦ, ὑψοῦται δέ σήμερα ὁ Σταυρός, ἀκόλουθον εἶναι νά δοξάζεται ὁ Χριστός.

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Ο άγιος της Νέας Εποχής και της Παγκοσμιοποιήσεως, π. Ευθ. Τρικαμηνά






Εἶναι ὄντως λυπηρὰ τὰ γεγονότα τὰ ὁποῖα σχετίζονται μὲ τὴν ἁγιοποίησι τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης. Τὰ ἔχουμε κατ’ ἐπανάληψι δημοσιεύσει. 
Ἔχουμε κάνει γραπτὲς ἀναφορὲς στὴ Σύνοδο δι’ αὐτὴν τὴν παράνομο ἁγιοποίησι, ἔχουμε συγγράψει πάμπολλα ἄρθρα καὶ βιβλίο εἰδικὰ ἀφιερωμένο σ’ αὐτή, ἔχουμε ἀνατρέξει σὲ ὅλες τὶς μεγάλες βιβλιοθῆκες τῆς πατρίδος μας, διὰ νὰ συγκεντρώσουμε τὰ στοιχεῖα τὰ ὁποῖα πιστοποιοῦν ὅτι ὁ Χρυσόστομος  Καλαφάτης μητροπολίτης Σμύρνης, κάθε ἄλλο παρὰ ἅγιος εἶναι.
Προτείναμε μάλιστα τὴ διεξαγωγὴ δημόσιας συζητήσεως καὶ ἀνοικτοῦ διαλόγου, διὰ νὰ ἀντικρουσθοῦν οἱ ἀπόψεις τῶν δύο πλευρῶν καὶ νὰ φανῆ ποῦ ὑπάρχει ἡ ἀλήθεια. Προβήκαμε καὶ σὲ διαμαρτυρίες στοὺς τόπους τῶν λατρευτικῶν ἐκδηλώσεων πρὸς τιμήν του, διὰ νὰ ἐνημερωθεῖ ὁ ἀφελὴς καὶ ἀκατήχητος λαὸς καὶ νὰ προβληματισθοῦν οἱ ἐκκλησιαστικοὶ ἡγέτες (μᾶλλον ἁρμόζει νὰ ὀνομασθοῦν δικτάτορες, ἀφοῦ ἐπιβάλλουν στὸ λαὸ τοὺς ἁγίους της ἀρεσκείας τους· χειρότερά τους ἁγίους ποὺ ἐπιτάσσει ἡ Νέα Ἐποχή!). Γενικῶς κινήσαμε, κατὰ τὸ δὴ λεγόμενο, γῆ καὶ οὐρανό, καθηκόντως, ὡς μέλη τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ ὅπως λέει κι ὁ λαὸς «στοῦ κουφοῦ τὴν πόρτα ὅσο θέλεις βρόντα».

Συνελήφθη Ορθόδοξος πιστός και οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα Βόλου, γιατί διαμαρτυρήθηκε για την αγιοποίηση του Χρυσοστόμου Σμύρνης. Η αστυνομία όργανο των Οικουμενιστών και των αναξίων δεσποτάδων

Συνελήφθη πιστός και οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα Βόλου, γιατί διαμαρτυρήθηκε για την αγιοποίηση του Χρυσοστόμου Σμύρνης.

Χθὲς τὸ ἀπόγευμα, ἐλάχιστοι πιστοὶ συγκεντρώθηκαν γιὰ τὸν Ἑσπερινὸ στὸν Ἱ. Ναὸ Εὐαγγελιστρίας Ν. Ἰωνίας Βόλου, γιὰ νὰ τιμήσουν τὸν Χρυσόστομο Σμύρνης, ποὺ σήμερα ἑορτάζεται.
      Εἶναι γνωστὲς πλέον οἱ συνθῆκες ἁγιοποίησής του: ἀφοῦ πρῶτα τὸν ἁγιοποίησεαἱρετικὴ «ἀμερικανική  ἐπισκοπική Ἐκκλησία»(!!!) στὴ συνέχεια τὸν ἁγιοποίησε μιὰ δωδεκάδα Ἐπισκόπων μὲ πρωτοστάτη τὸν τότε Ἀρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, χωρὶς τὰ σημεῖα ἁγιότητος ποὺ ἀπαιτοῦνται ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ παρὰ τὶς διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν!
Τὸ αἴτημά τους, νὰ ἐξετάσουν οἱ Ἐπίσκοποι πρῶτα τὰ καταγγελλόμενα περὶ μασωνικῆς ἰδιότητος τοῦ Χρυσοστόμου, οἱ Ἐπίσκοποι τὸ πέταξαν στὸν κάλαθο τῶν ἀχρήστων, ὑποσχόμενοι εἰρωνικὰ ὅτι, ἂν βρεθοῦν στοιχεῖα ποὺ ἀποδεικνύουν τὶς κατηγορίες, τότε θὰ ξαναδοῦν τὸ θέμα!!! Δηλαδή, τότε θὰ τὸν ξε-αγιάσουν; Θὰ τὸν ἀπογυμνώσουν ἀπὸ τὴν ἁγιότητα; Οὔτε οἱ ἄγριοι δὲν σκέπτονται τόσο ρηχά, ὅπως οἱ σύγχρονοι Ἐπίσκοποι!
Χθὲς, λοιπόν, κατὰ τὸν Ἑσπερινό, ὅπως μᾶς πληροφόρησαν παρόντες πιστοί, μίλησαν γιὰ ταὸν Χρυσόστομο, ὄχι κάποιος ὑπεύθυνος ἱερέας, ἀλλὰ δύο γυναῖκες! Κάποιος ἀπὸ τοὺς παρισταμένους πιστοὺς διεμαρτυρήθη, ἔχοντας διαβάσει μιὰ ἀπὸ τὶς τελευταῖες μας ἀναρτήσεις, στὴν ὁποία περιέχονται πληροφορίες γιὰ τὴν παράνομη ἁγιοποίηση τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης, τὸν ὁποῖον διεκδικοῦν ὡς Ἅγιό τους (ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ὀρθοδόξους καὶ τὴν Ἐπισκοπικὴ “ἐκκλησία”) καὶ οἱ μασῶνοι! Ἀμέσως συνελήφθη καὶ ὁδηγήθηκε στὸ τμῆμα! Ὑπάρχει σχετικὸ βίντεο, τὸ ὁποῖο παρακαλέσαμε νὰ μᾶς σταλεῖ γιὰ νὰ τὸ ἀναρτήσουμε. Ὥς τότε ἐπαναλαμβάνουμε τὴν προχθεσινὴ ἀνάρτηση, ποὺ δίνει τὰ σχοιχεῖα ποὺ δικαιολογοῦν τὴν διαμαρτυρία τοῦ συλληφθέντος Δ.

Ψαρουδάκης Νικόλαος: Ο "Χρυσόστομος Σμύρνης. Εθνομάρτυς, ναί, Άγιος, ΟΧΙ!

Ο ρόλος του μητροπ. Κονίτσης κ. Ανδρέα, η τοποθέτηση του π. Θ. Ζήση και του μητροπολίτη Ηλείας Γερμανού.



Καὶ φέτος —τὴν ἐρχομένη Κυριακή— θὰ συνεχιστεῖ ὁ ἑορτασμὸς τοῦ Ἐθνομάρτυρος Μητροπολίτη Χρυσοστόμου Σμύρνης, ὡς Ἁγίου. Κι ὅμως, ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, ὅταν πρωτοστατοῦσε στὴν ἁγιοποίηση τοῦ Χρυσοστόμου, ὑπέδειξε στοὺς διαμαρτυρόμενους —γιὰ τὴν ἁγιοποίηση ἑνὸς μασώνου Ἐπισκόπου— χριστιανούς, νὰ προσκομίσουν στοιχεῖα ποὺ ἀποδεικνύουν τοῦ λόγου τὸ ἀληθές! Καὶ τότε, εἶπε, θὰ …ξαναδοῦμε τὴν περίπτωση!
Τὰ ντοκουμέντα προσκομίστηκαν, ἀλλὰ ἡ προαποφασισμένη ἁγιοποίηση παραμένει καὶ μάλιστα ὑποστηρίζεται ἀπὸ Μητροπολίτες ὅπως ὁ Κονίτσης Ἀνδρέας· γιορτάζεται λαμπρῶς ἀπὸ μητροπολίτες ὅπως ὁ Γλυφάδας καὶ ὁ Δημητριάδος· προπαγανδίζεται ἀπρεπῶς ἀπὸ τὸ Ραδιοφωνικὸ σταθμὸ Μητροπόλεων, οἱ ὁποῖοι ἐμφανίζονται λάβροι κατὰ τῶν μασώνων, ὅπως ὁ μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ!

Ο δεσπότης Γρεβενών Δαυϊδ αποτελεί παράδειγμα πρός αποφυγήν και δείγμα της εκκοσμικευμένης, νεοεποχήτικης, οικουμενιστικής εκκλησίας Σεβασμιώτατε Δαυϊδ δεν κάνετε για επίσκοπος, παραιτηθείτε!

  Σεβασμιώτατε Γρεβενών  δεν κάνετε για επίσκοπος,  παραιτηθείτε!
ΚΟΣΜΙΚΕΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ!



Είπε στο τέλος της Συναυλίας ερωτικών τραγουδιών, που οργάνωσε η Μητρόπολή του, ο μητροπολίτης Γρεβενών:


Καὶ συνέχισε εἰρωνευόμενος(;) ὁ μητροπ. Δαϋὶδ τὴν ποιότητα τῆς ἐκτελέσεως  τοῦ μέλους τῶν τροπαρίων ὑπὸ τῶν ψαλτῶν (ποὺ δὲν παράγουν πολιτισμό!), ὅπως ...παράγει ἡ συγκεκριμένη Συναυλία:

  "Θὰ μποροῦσε νὰ σκεφτεῖ κανεὶς ὅτι μιὰ ἐκκλησιαστικὴ χορωδία (σ.σ. ὅπως ἡ δική του μὲ χοράρχη τὸν καθηγ. Σταμούλη) προσφέρει πολιτισμὸ μὲ αὐτὸ τὸν (σ.σ. ἐρωτικὸ) τρόπο; Συνήθως, ὅταν ἀκοῦμε ἐκκλησιαστικὲς χορωδίες λέμε· ἄ, τί θὰ ποῦν αὐτοί, «Κύριε, ἐλέησον», «Ἅγιος ὁ Θεός», ό,ό,ό καὶ τέτοια..."!!!

 Μουσικὴ βραδιά-Συναυλία ἀφιερωμένη στὸν Σταῦρο Κουγιουμτζή μὲ τίτλο «Οἱ Ἐλεύθεροι κι οἱ ὡραῖοι» πραγματοποιήθηκε ΓΡΕΒΕΝΑ Συναυλία στὶς 26.6.2015 ἀπὸ τὴν Μητρόπολη Γρεβενῶν. Ἡ συγκεκριμένη χορωδία καὶ ὀρχήστρα «ἀποτελοῦν γέννημα καὶ θρέμμα» τοῦ μητροπολίτη Γρεβενῶν Δαυΐδ, μὲ μαέστρο τὸν καθηγητὴ τῆς θεολογικῆς σχολῆς Θεσσαλονίκης κ. Σταμούλη Χρυσόστομο.
Στὴν Συναυλία ποὺ ὀργάνωσε ἡ Μητρόπολη καὶ ἀκούστηκαν φυσικὰ τὰ ἐρωτικὰ τραγούδια τοῦ Κουγιουμτζή, ἔκλεισε ὁ μητροπολίτης Γρεβενῶν Δαυΐδ, λέγοντας:

    «ν εἶχα δυὸ μεγάλα, μεγάλα χέρια σὰν τὸ Τιραμόλα θὰ σᾶς ἔσφιγγα  ὅλους τόσο πολὺ καὶ θὰ σᾶς ἔλεγα, πόσο πολὺ σᾶς ἀγαπῶ ποτὲ δὲν θὰ τὸ μάθετε. Εἶναι ἐδῶ μιὰ πνευματική  μου θυγατέρα θάρθει ἐδῶ νὰ μᾶς τραγουδήσει (ἄλλο ἕνα τραγούδι). Κι εὔχομαι, ἔτσι ὅπως σήμερα γευτήκαμε, αὐτὸς εἶναι ὁ παράδεισος, αὐτὴ εἶναι ἡ κατάσταση τοῦ παραδείσου, ἡ χαρά, ἡ ἀγάπη, ἡ κοινωνία καὶ ἡ ἐπικοινωνία. Αὐτὸς εἶναι ὁ Θεός μας. 

  Θὰ μποροῦσε νὰ σκεφτεῖ κανεὶς ὅτι μιὰ ἐκκλησιαστικὴ χορωδία (σ.σ. ὅπως ἡ δικιά του) προσφέρει πολιτισμὸ μέσα σ’ αὐτὸ τὸν τρόπο; Συνήθως, ὅταν ἀκοῦμε ἐκκλησιαστικὲς χορωδίες λέμε· ἄ, τί θὰ ποῦν αὐτοί, «Κύριε, ἐλέησον», «Ἅγιος ὁ Θεός», ό,ό,ό καὶ τέτοια (Γέλια στὸ ἀκροατήριο). Λοιπόν, αὐτὴ εἶναι ἡ Ἐκκλησία κι ἔτσι θὰ γίνουμε κι ἐμεῖς στὰ Γρεβενά (παρατεταμένα χειροκροτήματα). 
Δείτε το βίντεο μετά το 21'.38 μια αποκάλυψη!

Φανάρι καί δυστυχῶς μερίδα τοῦ Ἁγίου Ὄρους καταδιώκουν τόν Γέροντα Σάββα Λαυριώτη γιά τά ὀρθόδοξα φρονήματά του!

Οι διώξεις αντιοικουμενιστών Μοναχών και Ιερέων καλά κρατούν!



ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΠΟΛΟΓΙΑ
ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΣΑΒΒΑ ΛΑΥΡΙΩΤΗ
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΑ
ΤΗΣ Ι. Μ. ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ
«καί ἔσονται ἐχθροί τοῦ ἀνθρώπου οἱ οἰκιακοί αὐτοῦ»
(Ματθ. 10,36).
Οἱ διώξεις ἀντιοικουμενιστῶν Μοναχῶν καί Ἱερέων καλά κρατοῦν! Φανάρι καί δυστυχῶς μερίδα τοῦ Ἁγίου Ὄρους καταδιώκουν τόν Γέροντα Σάββα Λαυριώτη γιά τά ὀρθόδοξα φρονήματά του!
Σᾶς παραθέτουμε τήν Ἐπιστολή-Ἀπολογία τοῦ Γέροντος Σάββα Λαυριώτη καί Προϊσταμένου τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεγίστης Λαύρας Ἁγίου Ὄρους πρός τήν Γεροντία αὐτῆς, μέ κοινοποίηση στήν Ἱερά Κοινότητα Ἁγίου Ὄρους, ἡ ὁποία ἀφορᾶ τήν δίωξή του ἀπό τόν Πατριάρχη κ. Βαρθολομαῖο, ἀλλά δυστυχῶς καί ἀπό τήν πλειοψηφία τῆς ἰδίας! Οἱ ἀντικείμενοι Γέροντες τῆς Γεροντίας δέν μπῆκαν κἄν στόν κόπο νά διαβάσουν τήν ἀπολογία-ὀμολογία τοῦ Γέροντος Σάββα, γι' αὐτόν τόν λόγο διοχετεύεται στήν δημοσιότητα, μήπως ἀποφασίσουν νά τήν διαβάσουν, ὡς ὄφειλαν, τελικά, ἔστω καί κατ' αὐτόν τόν τρόπο!

23ο Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Πνευματικότητας στην οικουμενιστική μεικτή και διομολογιακή μοναστική κοινότητα του Μπόζε της Ιταλίας

Οι Άγιοι Πατέρες δὲν θὰ περνοῦσαν οὔτε …ἀπ’ ἔξω!!!

23ο Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Πνευματικότητας στην οικουμενιστική μεικτή και διομολογιακή μοναστική κοινότητα του Μπόζε της Ιταλίας (ΦΩΤΟ)


Ἄλλο ἕνα Διεθνὲς Συνέδριο «Ὀρθόδοξης Πνευματικότητας» διεξάγεται. Ἀπὸ τὸ χῶρο διεξαγωγῆς, τοὺς συμμετέχοντες καὶ τὴν θεματολογία εἶναι φανερὸ ὅτι ἀπουσιάζει ἀπ’ αὐτὸ ἡ Ὀρθοδοξία καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα! Ἀπὸ ἕνα τέτοιο συνέδριο οἱ Ἅγιοι Ἀπόστολοι καὶ οἱ Ἅγιοι Πατέρες δὲν θὰ περνοῦσαν οὔτε …ἀπ’ ἔξω!!! Τοῦτο εἶναι γνωστὸ ἀπὸ τὴν ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία ποὺ μᾶς ἄφησαν καὶ τὰ πεπραγμένα τους, μὲ καθοδηγητικὸ παράδειγμα τὴν στάση τοῦ Εὐαγγελιστοῦ Ἰωάννη, ποὺ δὲν μπῆκε στὸ λουτρὸ ποὺ ἦταν ὁ αἱρετικὸς Κήρινθος, πόσο μᾶλλον νὰ συνυπάρξει καὶ νὰ συμπροσευχηθεῖ μὲ αἱρετικούς!

Τὸ 23ο, λοιπόν, «Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Πνευματικότητας» πραγματοποιεῖται στην οικουμενιστική μεικτή και διομολογιακή μοναστική κοινότητα του Μπόζε της Ιταλίας ἀπὸ 9-12 Σεπτεμβρίου 2015 καὶ ἔχει θέμα: «Έλεος και Συγχώρησις».

Συμμετέχουν: «Ο Μητροπολίτης Διοκλείας Κάλλιστος Γουέαρ, ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας Μάξιμος, ο επίσκοπος Μεσαορίας Γρηγόριος από την Κύπρο, ο π. Βασίλειος Θερμός, oι καθηγητές του ΑΠΘ Βασιλειάδης και Δ. Μόσχος κ.α.».

Διαμαρτυρία στην Θεσσαλονίκη για το γκρέμισμα του ναού στους Δρυμάδες Χιμάρας και γα τον άγριο ξυλοδαρμό του γέροντα ιερέα των Αγίων Σαράντα

Βίντεο, φωτογραφίες, ρεπορτάζ από την συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Αλβανικό Προξενείο Θεσσαλονίκης

"Ιδού δη τι καλόν η τί τερπνόν, αλλ΄ ή το κατοικείν αδελφούς επί το αυτό"
Έτσι νιώσαμε χθες, Παρασκευή 11/9/2015, όταν βρεθήκαμε μαζί με ευαισθητοποιημένους Έλληνες ορθοδόξους αδερφούς μας στο ίδιο μέρος, για να ενώσουμε τις φωνές μας ενάντια στην Αλβανική τρομοκρατία. Για να διαμαρτυρηθούμε για το γκρέμισμα του ναού στους Δρυμάδες Χιμάρας (δείτε εδώ). Για τον άγριο ξυλοδαρμό (την περασμένη Δευτέρα) του γέροντα ιερέα των Αγίων Σαράντα π. Χρήστου (διαβάστε εδώ). Για όσα έγιναν στην ορθόδοξη εκκλησία της Πρεμετής στις 16 Αυγούστου 2013. Για την δολοφονία του αδερφού μας Αριστοτέλη Γκούμα στη Χιμάρα επειδή μιλούσε Ελληνικά.


Χαιρόμαστε που υπάρχουν ακόμη απροσκύνητοι Έλληνες, που δεν αποδέχονται μοιρολατρικά όσα συμβαίνουν. Που όταν μαθαίνουν ότι θα γίνει συγκέντρωση στην Αθήνα, παίρνουν χωρίς δεύτερη σκέψη την πρωτοβουλία να διοργανώσουν συγκέντρωση και στην Θεσσαλονίκη. Που τολμούν να ξαναβγούν στο "πεζοδρόμιο", να διαμαρτυρηθούν και να διεκδικήσουν. Όπως συνέβαινε 20-30 χρόνια πριν, τότε που ο αγωνιστής μητροπολίτης Σεβαστιανός όργωνε πόλεις και χωριά -όταν του επέτρεπε να πάει η τοπική εκκλησιαστική διοίκηση- για να ενημερώσει αλλά και ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ για το δράμα των βορειοηπειρωτών.

Τα χρόνια περνάνε, οι ηθικές αξίες καταρρέουν αλλά ο Θεός δεν εγκαταλείπει το ποίμνιο. Πάντα θα δίνει άξιους ποιμένες. Πολύ χαρά έδωσε σε όλους όσους παραβρεθήκαμε ο χαιρετισμός που λάβαμε από τον διάδοχο του Σεβαστιανού, τον αγωνιστή μητροπολίτη Κονίτσης Ανδρέα.

Ο χαιρετισμός έκλεινε με τα λόγια:
"Γι' αὐτό, λίαν μοι ἀγαπητοί, χαίρω καὶ συγχαίρω γιὰ τὴν πρωτοβουλία σας νὰ διαδηλώσετε μπροστά στὸ ἀλβανικὸ Προξενεῖο τῆς Θεσσαλονίκης. 
Κινητοποιεῖστε καὶ Ἑλλαδῖτες καί, πρὸ παντός, Βορειοηπειρῶτες. Ὁ Χριστὸς καὶ ἡ Ὑπεραγία Θεοτόκος θὰ σᾶς εὐλογοῦν. 
Καὶ ἡ μακαρία ψυχὴ τοῦ ἀδάμαστου Ἱεράρχου κυροῦ ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΥ θὰ εὐφραίνεται ἀπὸ τὸν Οὐρανό, γιατὶ οἱ ἀγῶνες του συνεχίζονται ἀπὸ τὶς νεώτερες γενιές.
Λοιπόν, ψηλὰ οἱ καρδιές. Καὶ οἱ σημαῖες ψηλά. Οἱ φτωχὲς προσευχές μου σᾶς συνοδεύουν. "



Μαθητές Λυκείου, που έμαθαν για την συγκέντρωση διαμαρτυρίας μέσω facebook, ήρθαν και σήκωσαν ψηλά την Ελληνική σημαία! Παραδίπλα, δύο μητέρες με τα παιδιά τους στο καρότσι. Αισιοδοξία μας έδωσε και το ότι νέος, ήρθε από χωριό του, από το Πήλιο -με λεωφορείου του ΚΤΕΛ- αυθημερόν και μόνον για την εκδήλωση αυτή!  Όπως και η παρουσία εκπροσώπου της Πατριωτικής Κίνησης Λάρισας που ήρθε από άλλη πόλη. Συμμετείχαν ακόμη μέλη της ΣΦΕΒΑ και οι "Δεσμοί Ελλήνων".

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

Αλβανία: Άγριος ξυλοδαρμός Έλληνα Ορθόδοξου Ιερέα

 

Αλβανοί βασάνισαν τον Ιερέα των Αγίων Σαράντα Χρήστο Παππά!

Κι όμως, υπάρχουν κάποιοι που επιμένουν να πιστεύουν ότι ο λύκος μπορεί να συνυπάρξει ειρηνικά με το πρόβατο. Δυστυχώς κάθε φορά που αποδεικνύεται το αντίθετο, είναι συνήθως πολύ αργά.. για το πρόβατο.
 
 Αφού δείτε το βίντεο (εδώ) με το μελανιασμένο μάτι, τους μώλωπες και τις εκδορές στο πρόσωπο του γέροντα ιερέα των Αγ. Σαράντα πατρός Χρήστου Παπά, προβληματιστείτε αν ενημερώσατε κάποιον για την αυριανή (11/9/2015) συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από την Αλβανική πρεσβεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πάντως εμείς θυμίζουμε την προτροπή μας:
Άνδρες προσποιήθηκαν τους αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών και με την επίδειξη όπλου ακινητοποίησαν τον άτυχο ιερέα - Το περιστατικό συνδέεται με τα τελευταία γεγονότα στην Χειμάρρα και την κατεδάφιση της εκκλησίας του Αγίου Αθανασίου
 
Θύμα άγριου ξυλοδαρμού έπεσε ο 77χρονος ιερέας της εκκλησίας του Αγίου Χαραλάμπου στην των Αγίων Σαράντα της Βορείου Ηπείρου π. Χρήστος Παππάς, πατέρας του προέδρου του κόμματος «Ομόνοια» -που εκπροσωπεί την ελληνική μειονότητα στην Αλβανία- Λεωνίδα Παππά.
 Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας, δύο άγνωστοι άνδρες με καλυμμένα τα πρόσωπα τους, προσποιήθηκαν τους αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών και με την επίδειξη όπλου ακινητοποίησαν τον άτυχο ιερέα λίγο πριν αυτός μπει στο σπίτι του.
 Στη συνέχεια τον έσυραν στο εσωτερικό και άρχισαν να τον γρονθοκοπούν, τραυματίζοντας τον στο πρόσωπο και στο σώμα, ενώ στη συνέχεια τον μετέφεραν στην τουαλέτα και άδειασαν επάνω απορρυπαντικά. Οι δράστες τράπηκαν σε φυγή, όταν έγιναν αντιληπτοί από τους γείτονες, που διεκόμισαν σοκαρισμένο τον ηλικιωμένο ιερέα στο νοσοκομείο των Αγίων Σαράντα, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.   

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ 12 ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ (1974 - 2015) 10ο μέρος ΟΙ ΜΑΥΡΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :  "ΑΓΩΝΑΣ" Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης αρ. φύλλου 218 - 219 ΙΟΥΛΙΟΣ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015   http://www.agonas.org/

10ο μέρος  ΟΙ ΜΑΥΡΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Ο δικτάτορας Σεραφείμ Τίκας των τάνκς  της Χούντας και της διαβεβλημένης Ιεραρχίας

Η εφημερίδα μας συνεχίζει να καταγράφει άγνωστα στοιχεία και περιστατικά που προηγήθηκαν της μεγάλης σφαγής των 12 μητροπολιτών το 1974 από τον δικτάτορα Σεραφείμ Tίκα, και από μια μικρή ομάδα ιερωμένων που δεν είχαν ούτε ιερό ούτε όσιο, και σκοπό είχαν βάλει στη ζωή τους πως θα αρπάξουν μίτρες και πατερίτσες. Tο κείμενο που ακολουθεί αναφέρει τις σφοδρές συγκρούσεις του αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου με τους δικτάτορες που προσπάθησαν τα «δημοκρατικά» ΜΜΕ να τα διαστρεβλώσουν ή να τα εξαφανίσουν.
Για την ιστορία
Το δράμα των κρατούμενων στρατιωτών, που αντιτάχθηκαν στο δικτατορικό καθεστώς και βρίσκονταν σε διάφορες φυλακές της χώρας, τον απασχολούσε και πονούσε, γι' αυτό σαν Αρχιεπίσκοπος έδωσε εντολή το 1968 στον Πρωτοσύγκελο της Αρχιεπισκοπής να συγκεντρώσει πληροφορίες και αποδείξεις για την κακοποίηση κρατουμένων και να του το αναφέρει με συγκεκριμένα στοιχεία. Στις περιπτώσεις αυτές πήγαινε ο ίδιος στον Παπαδόπουλο και διαμαρτύρονταν.
Παράλληλα είχε δώσει εντολή όπως από το Ταμείο Αρωγής του Αρχιεπισκόπου και από τη Χριστιανική Αλληλεγγύη της Αρχιεπισκοπής να αντιμετωπίζονται ανάγκες των οικογενειών τους, οι οποίες υπέφεραν εξαιτίας της κράτησής τους στις φυλακές. Σε μερικές δε από αυτές, επί σειρά ετών, δίνονταν μηνιαία βοήθεια απ' την Αρχιεπισκοπή.
Σύγκρουση:
Οι δικτάτορες - όπως ήταν γνωστό - είχαν το σύνθημα: "πατρίς, θρησκεία, οικογένεια". Πάνω σ' αυτό στηρίχθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και απαίτησε, με την έκδοση του Α.Ν. 320/1968 «περί συμπληρώσεως των διατάξεων του άρθρου 53 του Α.Ν. 833/1937 περί στελέχωσης εφέδρων αξιωματικών του κατά γην στρατού», στην Θρησκευτική Υπηρεσία του Στρατεύματος να είναι επικεφαλής μητροπολίτης που θα εκλέγεται από την Εκκλησία της Ελλάδος.
Το αιτιολογικό της απόφασής του αυτής ήταν, ότι: «Μία καλώς επανδρωμένη και μετά συστήματος λειτουργούσα θρησκευτική Υπηρεσία, δύναται να προσφέρη μεγίστην υπηρεσίαν και να βοηθήση αποτελεσματικώς την Νεολαίαν εις την κρισιμωτάτην περίοδον της ηλικίας της.
Άπασα η ελληνική νεότης διέρχεται, διαδοχικώς, από τας Ενόπλους μας Δυνάμεις και κατά την περίοδον αυτήν, εκπληρούσα τας στρατιωτικάς υποχρεώσεις της ευρίσκεται εις την πλέον κρίσιμον ηλικίαν. Όθεν η υπόθεσις της ηθικής και θρησκευτικής διαπαιδαγωγήσεως δεν αποτελεί μικράς σημασίας απασχόλησιν…».
Οι κρατούντες αντέδρασαν αλλ' ο Αρχιεπίσκοπος επέμεινε και έτσι είχαμε τον πρώτο μητροπολίτη στις Ένοπλες Δυνάμεις, με τον τίτλο "Πελαγονίας", που εξελέγη και χειροτονήθηκε στις 31 Μαρτίου 1968 ο Νικόλαος Ξένος ένα μεγάλο πνευματικό και ηθικό ανάστημα.
Ερχόμενη η "Δημοκρατία" του Σεραφείμ Τίκα, τον κατήργησε διότι δεν χρειάζονταν ο στρατός ειδική χριστιανική υπηρεσία!!
Σύγκρουση:
Η σύγκρουση με τα σκοτεινά κέντρα της Ελλάδας και του εξωτερικού ήταν πλέον ολοφάνερη. Δεν τον ήθελαν και ζητούσαν την κατάλληλη ευκαιρία.
Η επιτροπή για θέματα δογματικά, που είχε συστήσει, ασχολήθηκε και με τον Τεκτονισμό - Μασονισμό - στην Ελλάδα. Έγιναν πάνω από δέκα συνεδριάσεις γι' αυτό το θέμα και δύο φορές για το Ρόταρυ που είναι προθάλαμος της μασονίας.
Ακολούθησε η υπ' αριθμ. 2060/1-12-1969 ιστορική απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών που χαρακτήρισε την Μασονία «θρησκεία μυστική, μη γνωστή». Εν συνεχεία η Ιερά Σύνοδος, με ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε στη «Φωνή του Κυρίου», στηλίτευσε αυτήν ως θρησκεία ασυμβίβαστη με την Χριστιανική Ορθόδοξη πίστη. Και στις 28 Νοεμβρίου 1972, με πρόταση 12 μητροπολιτών, συγκλήθηκε η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, και ανανέωσε την καταδικαστική απόφαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδας (12-10-1933) ως «αυθεντικό κείμενο αυτής». Γι' αυτό η Ιεραρχία «Εμμένει απολύτως εις τα εν τη πράξει οριζόμενα περί Μασονίας και διακηρύσσει αύθις ότι η Μασονία είναι αποδεδειγμένως θρησκεία μυστηριακής προέκτασις των παλαιών ειδωλολατρικών θρησκειών, όλως ξένη και αντίθετος προς την εξ αποκαλύψεως σωτηριώδη αλήθειαν της Αγίας ημών Εκκλησίας…».
Η αντίδραση του τότε μητρ. Ιωαννίνων Σεραφείμ Τίκα ήταν σφοδρότατη ζητώντας να μη το εγκρίνουν και να αποσυρθεί. Οι κρατούντες διεμήνυσαν ότι αυτό θα έχει κόστος. Και όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων οι δώδεκα υπογράψαντες αποκεφαλίστηκαν, ο δε Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος από την μεγάλη πολεμική που δέχονταν αναγκάστηκε σε παραίτηση.
Σύγκρουση:
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος «Δεν είχε ύπνο στους οφθαλμούς του ουδέ νυσταγμό στα βλέφαρά του» (Παπαδιαμάντης) διότι η πατρίδα μας ξέχασε την ιερή υπόσχεση που έδωσαν οι πρόγονοί μας αγωνιστές στον ναό του Αγίου Σώστη στα Δερβενάκια, ότι «Εάν με το καλό, με την βοήθεια του Σωτήρος Χριστού και της Παναγίας ελευθερωθούμε από τους Τούρκους και αποκτήσουμε δικό μας ανεξάρτητο ελληνικό κράτος, θα χτίσουμε στην πρωτεύουσα του κράτους μας ένα μεγαλοπρεπή ναό - σαν την Αγιά Σοφιά της Πόλης - να φαίνεται σαν την Ακρόπολη και τον Παρθενώνα από παντού, ως ένδειξη ευγνωμοσύνης».
Έχοντας τις σκέψεις και τους πόθους αυτούς συγκρούστηκε με τους Κυβερνητικούς παράγοντες διότι η 150ετής χρονίζουσα ανεκπλήρωτη αυτή εθνική υποχρέωση δεν μπορεί να παραμένει στο αρχείο: «Μία τοιαύτη αθέτησις εκθέτει και εκείνην την γενεάν και τας επομένας και την ιδικήν μας και μας αποδεικνύει αγνώμονας και ασυνεπείς εις τας ιερωτέρας υποσχέσεις μας… το οποίον δεν είναι πλέον Τάμα μιας γενεάς, αλλά της ελληνικής φυλής εν τω συνόλω της».
Η μεγάλη εμμονή του έκαμψε τις δυνάμεις που δεν θέλουν Ορθόδοξους ναούς, αλλά τζαμιά, στοές, προτεστάντικα εντευκτήρια κ.α. και έτσι στις 5-1-69 συστήθηκε με Νόμο ειδική επιτροπή με Πρόεδρο τον εκάστοτε Πρωθυπουργό, τον Αρχιεπίσκοπο, υπουργούς Εσωτερικών, Παιδείας… και ένα "Γνωμοδοτικό Συμβούλιο" που το αποτελούσαν οι εκάστοτε: Πρόεδρος της Ακαδημίας, οι Πρυτάνεις του Πανεπιστημίου και του Ε.Μ.Π., ο Δήμαρχος Αθηναίων, … Στο μεγάλο αυτό Εγχείρημα μετείχε η ανώτατη πολιτική και πνευματική ηγεσία του τόπου.
Έτσι με το Νομοθετικό Διάταγμα 720/18-10-1969 ιδρύθηκε νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «ΕΙΔΙΚΟΝ ΤΑΜΕΙΟΝ  ΑΝΕΓΕΡΣΕΩΣ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ» και με σκοπό αυτού, σύμφωνα με το άρθρο 2 του Ν.Δ., την «ανέγερση εν Αθήναις Ιερού Ναού, αφιερωμένου εις τον Σωτήρα προς πραγματοποίησιν του τάματος του Έθνους, κατά το Η΄ ψήφισμα της 31-7-1829 της Δ΄ εν Άργει Εθνικής Συνέλευσης των Ελλήνων».
Η επιτροπή ασχολήθηκε κατ' αρχήν με την εξεύρεση πόρων και δεύτερο με την αναζήτηση κατάλληλου χώρου για την ανέγερση του Ναού-Μνημείον.
Ως προς τους πόρους διαβάζουμε στο περιοδικό «ΕΚΚΛΗΣΙΑ» πεπραγμένα της Δ.Ι.Σ. 14-11-1972: «Εις τον σχετικόν έρανον, ο οποίος έγινεν, υπήρξεν αθρόα η προσφορά… Μέχρι της στιγμής αυτής συνεκεντρώθησαν περί τα 150.000.000 δραχμών, άπερ ευρίσκονται κατατεθειμένα εις ειδικόν λογαριασμόν…».
Ως προς τον χώρο διαβάζουμε στα πεπραγμένα «Δια την επισήμανσιν του χώρου του Τάματος έγιναν ειδικαί έρευναι… Αναζητήθησαν διάφορα σημεία της πρωτευούσης, μετά δε από επιτόπιον έρευναν και τας σχετικάς μετρήσεις εκρίθη ως καταλληλότερος ο λόφος των Τουρκοβουνίων… απαλλοτριουμένων των υπαρχουσών επ’ αυτών ιδιοκτησιών και διαμορφουμένου καταλλήλως του τοπίου».
Στην συνέχεια με κοινή υπουργική απόφαση Οικονομικών και Δημοσίων Έργων, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 227/Δ/9-9-1972, κηρύχθηκε η υπέρ του Ειδικού Ταμείου Ανεγέρσεως Ι.Ν. του Σωτήρος, αναγκαστική απαλλοτρίωση, λόγω «δημοσίας ωφελείας, ήτοι προς ανέγερσιν του Ιερού Ναού του Σωτήρος και διαμόρφωσιν του περιβάλλοντος τούτου», έκτασης συνολικού εμβαδού 114.402,84 τ.μ.
Η εφημερίδα του στρατού «Ηχώ των Ενόπλων Δυνάμεων» (3/6/73) έγραφε: «Ο Ναός του Σωτήρος Χριστού, αφ’ ενός μεν υλοποιεί την υπόσχεσιν που έδωσε το Έθνος προς τον Θεόν, και αφ’ ετέρου θ’ αποτελέση, μετά την οικοδόμησίν του, το τρίτο αρχιτεκτονικό οικοδόμημα των Αθηνών, μετά τον κλασικό Παρθενώνα και τον βυζαντινό Λυκαβηττό».
Η έναρξη των εργασιών – διαμόρφωση χώρου – άρχισε και η θεμελίωση του «Τάματος του Έθνους» έγινε 28 Οκτωβρίου ’72 με μια μεγαλειώδη τελετή στη μονή του Προφήτου Ηλία. Τα έργα δεν προχώρησαν, διότι οι τρεις διαδοχικοί διαγωνισμοί (1970-1971/72-1973) κηρύχθησαν άγονοι και παρά τα χρηματικά “βραβεία” που τα συνόδευαν, η κοινότητα των 1857 Ελλήνων αρχιτεκτόνων δεν έδειξε ενδιαφέρον. Το βέβαιο ήταν ότι σαμποτάριζαν το έργο!!