Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

Μετά τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης, ο εξουνιτισμός προχωρεί ανεμπόδιστα, με τη σφραγίδα της Συνόδου!


ΕΠΙΠΛΕΟΝ: ο μητροπολίτης τους (Σιδηροκάστρου Μακάριος) εξαπάτησε τους πιστούς ότι η επίσκεψη του Πάπα στην Λέσβο θα ήταν ιδιωτική και ΑΠΟΚΑΛΕΙ τουςΠαπικούς ΕΚΚΛΗΣΙΑ!

Από: Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: 


Λάβαμε το παρακάτω μήνυμα από απολύτως αξιόπιστους αναγνώστες μας:
    "Πραγματοποιήσαμε προσκύνημα στις 30/8/2016 στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου στο Ακριτοχώρι για να προσκυνήσουμε τα Άγια λείψανα. (προφανώς αναφέρονται σε υπότμημα της σιαγόνας του Τιμίου Προδρόμου που ήρθε την προηγούμενη ημέρα στο μοναστήρι, (διαβάστε σχετικά εδώ και εδώ)

Αφού θαυμάσαμε την λαμπρότητα και την ομορφιά της μονής, μας περίμενε μια έκπληξη στην έξοδο του μοναστηριού.Κοντοσταθήκαμε στην πόρτα γιατί ο αυλόγυρος γέμισε με κόσμο.Ανάμεσα τους διακρίναμε καθολικούς καλογέρους, καλόγριες, ιερείς καθολικούς και ορθοδόξους.
Ταυτόχρονα υπήρχαν και λαϊκοί που μιλούσαν την ιταλική και την Ελληνική.Χαρούμενοι και γελαστοί θαύμαζαν το μοναστήρι.Διακρίναμε ανάμεσα τους τον καθηγητή της θεολογικής κ. Παναγιώτη Σκαλτσή, που φαινόταν διοργανωτής.
Στο τέλος του γκρουπ, υπήρχαν 3 καθηγητές που έλεγαν ότι τέτοιες κινήσεις θα πρέπει να συνεχιστούν διότι σταμάτησαν επί Χριστόδουλου.Διαπιστώσαμε στο πάρκινγκ πούλμαν του ΑΠΘ που τους μετέφερε στην μονή.
Το γεγονός αναφέραμε σε φίλους που μετά από 2 ώρες επισκέφθηκαν το μοναστήρι και επιβεβαίωσαν όσα τους είπαμε.Ρωτώντας μια μοναχή, τι συμβαίνει, τους απάντησε ότι κάποια κυρία της περιοχής έδωσε πολλά χρήματα στο μοναστήρι ζητώντας ως χάρη να δεχθούν το γκρουπ αυτό".


Σχόλια:
1)  Με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο διαπιστώνουμε ότι εκείνες τις μέρες (28 - 30 Αυγούστου) γινόταν στην Θεσσαλονίκη το "Διεθνές Διαχριστιανικό Συνέδριο για τον Ευαγγελισμό και Επανευαγγελισμό στην Ευρώπη του 21ου Αιώνα" με συμμετοχή και παπικών.


Πράγματι το συνέδριο έκλεισε στις 30 Αυγούστου, με την Παπική "Θεία Λειτουργία" σε παπικό ναό της Θεσσαλονίκης, στις 9 πμ.
Σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα, ακολούθησε  "Εκδρομή - Γεύμα- Συμπεράσματα"

Οπότε προφανώς η εκδρομή περιλάμβανε την Μονή Ακριτοχωρίου!
Συμπίπτει απόλυτα με όσα μας έστειλαν οι αναγνώστες μας.


(οι 2 φωτογραφίες του προγράμματος από εκκλησιαστικό πρακτορείο ειδήσεων, εδώ)



2) Αμφιβάλουμε αν πράγματι "μια κυρία" έδωσε χρήματα στη μονή και αυτό ήταν η "πρόφαση" για να δεχτούν τους παπικούς.
Αντιθέτως, το μοναστήρι του Ακριτοχωρίου ήταν ΧΟΡΗΓΟΣ του Συνεδρίου όπως βλέπετε στο κάτω μέρος του εντύπου:





3)  Στην επίσημη ιστοσελίδα της "Καθολικής επισκοπής Σύρου", εδώ,
διαβάζουμε ότι μηνύματα απέστειλαν ο Πάπας Φραγκίσκος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος (το μήνυμα του Βαρθολομαίου διάβασε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος!)



Στο διαδίκτυο (δείτε εδώ), θα δείτε άφθονες φωτογραφίες του Θεσσαλονίκης Ανθίμου, δίπλα σε παπικούς (στο συνέδριο αυτό):



Να κι ο καθηγητής κ.Παναγιώτης Σκαλτσής που αναφέρουν οι αναγνώστες μας!
Είχε ψηφίσει ΝΑΙ στην ίδρυση τμήματος Ισλαμικών Σπουδών, όπως μπορείτε να δείτε εδώ!

ο κ.Σκαλτσής δίπλα σε παπικό "μοναχό"

Ο κ.Σκαλτσής στον αντικανονικό Ιγνάτιο Λάππα Λαρίσης και την χαριέστατη    συνοδεία του  που τον στηρίζει στο έργο του…



4) Στην μονή Ακριτοχωρίου, στις 22 Οκτωβρίου 2012, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είχε "θερμή συνάντηση" με τον τότε Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίρα (πηγή, πηγή):
5) Μην ξεχνάμε ότι η συγκεκριμένη μονή (Ακριτοχωρίου) είναι μετόχι της Μονής Ξενοφώντος του Αγίου Όρους (κι εμείς περιμένουμε από το Άγιο Όρος να αντιδράσει στην οικουμενιστική λαίλαπα και να διακόψει το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου).

6) Μην ξεχνάμε ακόμη ότι η γερόντισσα Ιακώβη του μοναστηριού του Ακριτοχωρίου συμμετείχε (μαζί με μία ακόμη μοναχή) " στους εορτασμούς για την 75η επέτειο από την ίδρυση της Παπικής οικουμενιστικής κοινότητας Ταιζέ". Δείτε εδώ:






Δείτε τε την:



7) Όσο για τον μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριο, στον οποίο υπάγεται το γυναικείο μοναστήρι του Ακριτοχωρίου (ο οποίος εμφανίζεται στις 2 πρώτες φωτογραφίες κατά την υποδοχή του λειψάνου του Τιμίου Προδρόμου, στις 29 Αυγούστου 2016),


θυμίζουμε ότι όπως είχε αποκαλύψει το zougla.gr (εδώ και εδώ), αντάλλαξε σε έμπορο το mini bus  που παρέλαβε μετά την λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων (minibus που πιθανότατα προοριζόταν για ίδρυμα), για να παραλάβει πολυτελή λιμουζίνα!

Όπως γράφει χαρακτηριστικά το άρθρο του zougla.gr
"O ίδιος όμως, δεν μας εξήγησε, γιατί ενώ αιτήθηκε «επιβατικού» όπως λέει από τον οργανισμό αξιοποίησης ολυμπιακής περιουσίας, δεν προέβαλε αντίρρηση, όταν του προσέφεραν το mini bus. Επίσης, εφόσον έλαβε το λεωφορειάκι, γιατί δεν επέλεξε να το παραχωρήσει στα παιδιά του ΚΕΠΕΠ που το είχαν πραγματικά ανάγκη, αφού το δικό τους όχημα «εξαφανίστηκε», αλλά τελικά επέλεξε να το ανταλλάξει με επιβατικό πολυτελείας (SKODA SUPERB - 20.000 ευρώ), αν και ο ίδιος ισχυρίζεται πως πρόκειται για ένα «κοινό αυτοκίνητο που έχουν πλείστοι όσοι»."


8) Θυμίζουμε τις διαβεβαιώσεις του μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακαρίου,  ως "συνοδικός", πριν μόλις λίγους μήνες, ότι η Επίσκεψη του Πάπα στην Λέσβο "θα είναι ιδιωτική, ανεπίσημη",



Όπως είδατε στο βίντεο, δήλωσε ότι: "Ο Πάπας είναι ο αρχηγός μιας πολύ μεγάλης, πολυαρίθμου ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ"!

Για την "ιδιωτική" και "ανεπίσημη" επίσκεψη του Πάπα, θυμόμαστε όλοι τι "ανεπίσημη" υποδοχή του έγινε (από Τσίπρα, Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και Πατριάρχη Βαρθολομαίο, με online σύνδεση της ΕΡΤ)





Βλέπετε πως μας εξαπατούν; "Ιδιωτική επίσκεψη" !
Να θυμηθούμε ότι στους συνοδικούς που προσκάλεσαν τον Πάπα στη Λέσβο, εκτός από τον Σιδηροκάστρου Μακάριο, ήταν και ο Ναυπάκτου Ιερόθεος και ο Φλωρίνης Θεόκλητος.

Όσο για τον Πάπα που κατά τον μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριο είναι ο αρχηγός μιας ... "εκκλησίας", του απαντούμε ότι
στο Σύμβολο της Πίστεως λέει : «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν».

Ο Σιδηροκάστρου Μακάριος όμως,  αντίθετα με τους Αγίους Πατέρες, αναγνωρίζει κι άλλες ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.
Κάτι που αποφασίστηκε και στην ληστρική (ψευδο)Σύνοδο της Κρήτης.
Κάθε πιστός οφείλει 
και σύντομα θα δώσει την απάντηση του.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Μετά τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης, ο εξουνιτισμός προχωρεί ανεμπόδιστα, με τη σφραγίδα της Συνόδου!


ΕΠΙΠΛΕΟΝ: ο μητροπολίτης τους (Σιδηροκάστρου Μακάριος) εξαπάτησε τους πιστούς ότι η επίσκεψη του Πάπα στην Λέσβο θα ήταν ιδιωτική και ΑΠΟΚΑΛΕΙ τουςΠαπικούς ΕΚΚΛΗΣΙΑ!

Από: Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: 


Λάβαμε το παρακάτω μήνυμα από απολύτως αξιόπιστους αναγνώστες μας:
    "Πραγματοποιήσαμε προσκύνημα στις 30/8/2016 στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου στο Ακριτοχώρι για να προσκυνήσουμε τα Άγια λείψανα. (προφανώς αναφέρονται σε υπότμημα της σιαγόνας του Τιμίου Προδρόμου που ήρθε την προηγούμενη ημέρα στο μοναστήρι, (διαβάστε σχετικά εδώ και εδώ)

Αφού θαυμάσαμε την λαμπρότητα και την ομορφιά της μονής, μας περίμενε μια έκπληξη στην έξοδο του μοναστηριού.Κοντοσταθήκαμε στην πόρτα γιατί ο αυλόγυρος γέμισε με κόσμο.Ανάμεσα τους διακρίναμε καθολικούς καλογέρους, καλόγριες, ιερείς καθολικούς και ορθοδόξους.
Ταυτόχρονα υπήρχαν και λαϊκοί που μιλούσαν την ιταλική και την Ελληνική.Χαρούμενοι και γελαστοί θαύμαζαν το μοναστήρι.Διακρίναμε ανάμεσα τους τον καθηγητή της θεολογικής κ. Παναγιώτη Σκαλτσή, που φαινόταν διοργανωτής.
Στο τέλος του γκρουπ, υπήρχαν 3 καθηγητές που έλεγαν ότι τέτοιες κινήσεις θα πρέπει να συνεχιστούν διότι σταμάτησαν επί Χριστόδουλου.Διαπιστώσαμε στο πάρκινγκ πούλμαν του ΑΠΘ που τους μετέφερε στην μονή.
Το γεγονός αναφέραμε σε φίλους που μετά από 2 ώρες επισκέφθηκαν το μοναστήρι και επιβεβαίωσαν όσα τους είπαμε.Ρωτώντας μια μοναχή, τι συμβαίνει, τους απάντησε ότι κάποια κυρία της περιοχής έδωσε πολλά χρήματα στο μοναστήρι ζητώντας ως χάρη να δεχθούν το γκρουπ αυτό".


Σχόλια:
1)  Με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο διαπιστώνουμε ότι εκείνες τις μέρες (28 - 30 Αυγούστου) γινόταν στην Θεσσαλονίκη το "Διεθνές Διαχριστιανικό Συνέδριο για τον Ευαγγελισμό και Επανευαγγελισμό στην Ευρώπη του 21ου Αιώνα" με συμμετοχή και παπικών.


Πράγματι το συνέδριο έκλεισε στις 30 Αυγούστου, με την Παπική "Θεία Λειτουργία" σε παπικό ναό της Θεσσαλονίκης, στις 9 πμ.
Σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα, ακολούθησε  "Εκδρομή - Γεύμα- Συμπεράσματα"

Οπότε προφανώς η εκδρομή περιλάμβανε την Μονή Ακριτοχωρίου!
Συμπίπτει απόλυτα με όσα μας έστειλαν οι αναγνώστες μας.


(οι 2 φωτογραφίες του προγράμματος από εκκλησιαστικό πρακτορείο ειδήσεων, εδώ)



2) Αμφιβάλουμε αν πράγματι "μια κυρία" έδωσε χρήματα στη μονή και αυτό ήταν η "πρόφαση" για να δεχτούν τους παπικούς.
Αντιθέτως, το μοναστήρι του Ακριτοχωρίου ήταν ΧΟΡΗΓΟΣ του Συνεδρίου όπως βλέπετε στο κάτω μέρος του εντύπου:





3)  Στην επίσημη ιστοσελίδα της "Καθολικής επισκοπής Σύρου", εδώ,
διαβάζουμε ότι μηνύματα απέστειλαν ο Πάπας Φραγκίσκος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος (το μήνυμα του Βαρθολομαίου διάβασε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος!)



Στο διαδίκτυο (δείτε εδώ), θα δείτε άφθονες φωτογραφίες του Θεσσαλονίκης Ανθίμου, δίπλα σε παπικούς (στο συνέδριο αυτό):



Να κι ο καθηγητής κ.Παναγιώτης Σκαλτσής που αναφέρουν οι αναγνώστες μας!
Είχε ψηφίσει ΝΑΙ στην ίδρυση τμήματος Ισλαμικών Σπουδών, όπως μπορείτε να δείτε εδώ!

ο κ.Σκαλτσής δίπλα σε παπικό "μοναχό"

Ο κ.Σκαλτσής στον αντικανονικό Ιγνάτιο Λάππα Λαρίσης και την χαριέστατη    συνοδεία του  που τον στηρίζει στο έργο του…



4) Στην μονή Ακριτοχωρίου, στις 22 Οκτωβρίου 2012, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είχε "θερμή συνάντηση" με τον τότε Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίρα (πηγή, πηγή):
5) Μην ξεχνάμε ότι η συγκεκριμένη μονή (Ακριτοχωρίου) είναι μετόχι της Μονής Ξενοφώντος του Αγίου Όρους (κι εμείς περιμένουμε από το Άγιο Όρος να αντιδράσει στην οικουμενιστική λαίλαπα και να διακόψει το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου).

6) Μην ξεχνάμε ακόμη ότι η γερόντισσα Ιακώβη του μοναστηριού του Ακριτοχωρίου συμμετείχε (μαζί με μία ακόμη μοναχή) " στους εορτασμούς για την 75η επέτειο από την ίδρυση της Παπικής οικουμενιστικής κοινότητας Ταιζέ". Δείτε εδώ:





Δείτε τε την:



7) Όσο για τον μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριο, στον οποίο υπάγεται το γυναικείο μοναστήρι του Ακριτοχωρίου (ο οποίος εμφανίζεται στις 2 πρώτες φωτογραφίες κατά την υποδοχή του λειψάνου του Τιμίου Προδρόμου, στις 29 Αυγούστου 2016),


θυμίζουμε ότι όπως είχε αποκαλύψει το zougla.gr (εδώ και εδώ), αντάλλαξε σε έμπορο το mini bus  που παρέλαβε μετά την λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων (minibus που πιθανότατα προοριζόταν για ίδρυμα), για να παραλάβει πολυτελή λιμουζίνα!

Όπως γράφει χαρακτηριστικά το άρθρο του zougla.gr
"O ίδιος όμως, δεν μας εξήγησε, γιατί ενώ αιτήθηκε «επιβατικού» όπως λέει από τον οργανισμό αξιοποίησης ολυμπιακής περιουσίας, δεν προέβαλε αντίρρηση, όταν του προσέφεραν το mini bus. Επίσης, εφόσον έλαβε το λεωφορειάκι, γιατί δεν επέλεξε να το παραχωρήσει στα παιδιά του ΚΕΠΕΠ που το είχαν πραγματικά ανάγκη, αφού το δικό τους όχημα «εξαφανίστηκε», αλλά τελικά επέλεξε να το ανταλλάξει με επιβατικό πολυτελείας (SKODA SUPERB - 20.000 ευρώ), αν και ο ίδιος ισχυρίζεται πως πρόκειται για ένα «κοινό αυτοκίνητο που έχουν πλείστοι όσοι»."

8) Θυμίζουμε τις διαβεβαιώσεις του μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακαρίου,  ως "συνοδικός", πριν μόλις λίγους μήνες, ότι η Επίσκεψη του Πάπα στην Λέσβο "θα είναι ιδιωτική, ανεπίσημη",



Όπως είδατε στο βίντεο, δήλωσε ότι: "Ο Πάπας είναι ο αρχηγός μιας πολύ μεγάλης, πολυαρίθμου ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ"!

Για την "ιδιωτική" και "ανεπίσημη" επίσκεψη του Πάπα, θυμόμαστε όλοι τι "ανεπίσημη" υποδοχή του έγινε (από Τσίπρα, Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και Πατριάρχη Βαρθολομαίο, με online σύνδεση της ΕΡΤ)





Βλέπετε πως μας εξαπατούν; "Ιδιωτική επίσκεψη" !
Να θυμηθούμε ότι στους συνοδικούς που προσκάλεσαν τον Πάπα στη Λέσβο, εκτός από τον Σιδηροκάστρου Μακάριο, ήταν και ο Ναυπάκτου Ιερόθεος και ο Φλωρίνης Θεόκλητος.

Όσο για τον Πάπα που κατά τον μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριο είναι ο αρχηγός μιας ... "εκκλησίας", του απαντούμε ότι
στο Σύμβολο της Πίστεως λέει : «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν».

Ο Σιδηροκάστρου Μακάριος όμως,  αντίθετα με τους Αγίους Πατέρες, αναγνωρίζει κι άλλες ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.
Κάτι που αποφασίστηκε και στην ληστρική (ψευδο)Σύνοδο της Κρήτης.
Κάθε πιστός οφείλει 
και σύντομα θα δώσει την απάντηση του.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Από δω και πέρα, πάντα θα βρίσκουμε μπροστά μας την ...Κολυμπάριο Σύνοδο!!!


Αυτό θα είναι το νέο μάθημα των Θρησκευτικών - Όλες οι αλλαγές

«Είναι αναγκαίο το μάθημα των Θρησκευτικών στο σημερινό σχολείο;». Ο κ. Γιαγκάζογλου λέγει: «Η πρόσφατη Σύνοδος στην Κρήτη έδειξε με το κείμενο για την αποστολή της Εκκλησίας ότι είμαστε μια Εκκλησία, η ορθόδοξη, η οποία διαλέγεται, μπαίνει σε διάλογο χωρίς να προδίδει την ταυτότητά της»!






Αυτό θα είναι το νέο μάθημα των Θρησκευτικών - Όλες οι αλλαγές

Για τις αλλαγές που θα ισχύσουν για το ΜτΘ, με «θεμελιώδη αρχή, στο εξής, την προσέγγιση των άλλων θρησκευτικών παραδόσεων και το σεβασμό στη θρησκευτική ετερότητα» μιλάει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο Σταύρος Γιαγκάζογλου, σύμβουλος του υπουργείου Παιδείας και προϊστάμενος του Γραφείου Έρευνας, Σχεδιασμού και Εφαρμογών Α΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
   «Αφετηρία για το νέο μάθημα είναι η κεντρική θρησκευτική παράδοση του τόπου, η ορθοδοξία» ξεκαθαρίζει και σημειώνει: «Αυτό που είναι καινούργιο είναι ότι η ορθοδοξία μπαίνει σε διάλογο με τις άλλες θρησκευτικές παραδόσεις. Αυτό το στοιχείο, το άνοιγμα της ορθοδοξίας, να συζητάει και να διαλέγεται με τιςάλλες χριστιανικές παραδόσεις της Ευρώπης και τις άλλες θρησκείες, είναι αίτημα των καιρών μας. Επίσης, όχι απλώς ανανεώνεται το ΜτΘ αλλά εκσυγχρονίζεται διπλά, δηλαδή και ως προς την εισαγωγή νέων εκπαιδευτικών μεθόδων. Η διδασκαλία θα γίνεται με τη χρήση νέων τεχνικών μάθησης, με έμφαση στη βιωματική και διερευνητική προσέγγιση». Ο κ Γιαγκάζογλου ήταν μέλος της επιτροπής του ΙΕΠ που υπό την προεδρία του προέδρου του Ινστιτούτου Γεράσιμου Κουζέλη εργάστηκε για την αναβάθμιση του μαθήματος των Θρησκευτικών και όπως μεταφέρει: «ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκος Φίλης είχε διατυπώσει από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την ηγεσία του υπουργείου, τη θέση ότι τα θρησκευτικά δεν μπορεί να είναι ένα υποχρεωτικό μάθημα στο σχολείο εάν δεν ανανεωθούν, αν δεν ξεπεράσουν τον κατηχητικό τους χαρακτήρα».

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Αγιορείτες αρνούνται την Κολυμπάριο Σύνοδο της Κρήτης!


 


    Όπως μας δήλωσε ο Γέροντας Ευθύμιος από την Καψάλα και πνευματικό τέκνο του Αγίου Παϊσίου  του Αγιορείτη χθές το μεσημέρι στις 1:30 μ.μ:
    Αφού ενημερώθηκε για την επιστολή που του εστάλη από την Ομάδα προσκυνητών Αργολίδος σχετικά με την Σύνοδο του Κολυμπαρίου, μας έκφρασε την έντονη πικρία του για την συγκεκριμένη σύνοδο, συμφωνώντας πλήρως με τις θεολογικές και κανονικές αποτιμήσεις των κ. Καθηγητών Κ. Κυριαζόπουλου  και Δημ. Τσελεγγίδη και μας γνωστοποίησε την πλήρη διαφωνία του με τις αποφάσεις της Συνόδου του Κολυμπαρίου και ότι δεν τις αποδέχεται, δηλώνοντάς μας  παράλληλα την βαθιά του λύπη  για  την δημιουργία των πολύ αρνητικών πνευματικών συνεπειών αυτής στο σώμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
   Μαζί με τον Πατέρα Ευθύμιο αντιτίθενται στην αν-ορθόδοξη σύνοδο του Κολυμπαρίου και οι Πατέρες της «Παναγούδας» π. Αρσένιος και π. Ησαϊας όπως και ο π. Συμεών από το κελλί «Παναγία του Καζάν» καθώς και άλλοι πολλοί Αγιορείτες Πατέρες που πολύ σύντομα θα σας ανακοινώσουμε τα ονόματά τους.
Για την Ομάδα προσκυνητών Αγίου Όρους Αργολίδας
Ιωάννης Καρυανός του Νικολάου 
(Α.Δ.Τ. ΑΗ233243)
Απόστρατος Αξιωματικός Σ.Ξ.
Εφέσου 14, Ναύπλιον
Τηλ.: 6972664871
Emailjok64@otenet.gr

Παρακαλούμε, απαντήστε μας δια τα περί της «εν Κολυμπάρι Αγίας και Μεγάλης Συνόδου»!

      ΣΧΕΤΙΚΑ: Δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό Τύπο
ΑΠΟ
Ομάδα Προσκυνητών Αγίου Όρους Αργολίδος
Εκπροσωπουμένη από τον κ. Ιωάννη Καρυανό
  
ΠΡΟΣ
1)ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ ΜΟΝΑΖΟΥΣΩΝ
« Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος»
Σουρωτή-Βασιλικά 570 06 Θεσσαλονίκη
Τηλ. 23960 41320
Fax 23960 41594
  

2)ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

630 88 Μεταμόρφωση Χαλκιδικής.
Τηλ. 23750 61103 
3)ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ 
Βατοπαίδι Χαλκιδικής  τ.κ. 630 88
Τηλ . 23710 41880
4)ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΥΘΥΜΙΟΝ –ΙΕΡΟΝ ΚΕΛΛΙΟΝ ΑΝΑΣΤΑΝΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ.
ΚΑΨΑΛΑ –ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ  63086 ΚΑΡΥΕΣ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
Ναύπλιον 30 Αυγούστου 2016, εορτή του εν Αγίοις πατρός ημών Αλεξάνδρου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως του Ομολογητού.
Αγαπητοί Πατέρες και Μητέρες εν Χριστώ ευλογείτε
Γνωρίζοντας την άρρηκτη πνευματική σας σχέση και καθοδήγηση που είχατε την ευλογία να φέρετε με τον ήδη ανακηρυχθέντα Άγιον Γέροντα Παϊσιο τον Αγιορείτη ,γεγονός που σας καθιστά στην συνείδηση των Ορθοδόξων  πιστών ως θεματοφύλακες, συνεχιστές και εγγυητές του πνεύματος και του ομολογιακού χαρακτήρος του Οσίου και εν μέσω μίας εποχής που εντείνει ακόμη περισσότερο, μεθοδικά και δυναμικά, τον πόλεμο κατά της Ορθοδόξου πίστεως και παραδόσεως μας, παρακαλούμε από υμάς όπως μας γνωστοποιήσετε :
 -Ποία η θέση και άποψή σας για την πρόσφατη σύγκληση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου που έλαβε χώραν προσφάτως εις το Κολυμπάριον  της Κρήτης και τα ψηφισθέντα υπ΄αυτής κείμενα;
Προς τούτο σας αποστέλλουμε συνημμένα
1) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ «ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ Ή ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ. Περίληψη κανονικο-δογματικής μελέτης –ΤουΚυριάκου Κυριαζόπουλου
καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Α.Π.Θ.
Και
2) ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ «ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (19-26/7/2016) Καθηγητού κ.Δημητρίου Τσελλεγγίδη Α.Π.Θ (Τμήματος Θεολογίας-τομέως δογματικής Θεολογίας)
 Παρακαλούμε θερμά και ενόσω το συγκεκριμένο θέμα τυγχάνει τόσο σοβαρής  σημασίας σε σημείο που ήδη πολλοί πιστοί, λαϊκοί, κληρικοί και Μοναχοί ,εντός και εκτός Αγίου Όρους να αντιδρούν ομολογιακά, όπως μας απαντήσετε με πάσαν ειλικρίνεια βάζοντας το χέρι εις την υπό του Κυρίου ημών θερμαινόμενη καρδιά σας.
Η δική σας φωτισμένη γνώμη θα βοηθήσει τα μέγιστα εις τον συνειδησιακό προσδιορισμό μας  δια το αναφερόμενο  και τόσο σοβαρό προκύψαν ζήτημα.
  
Μετά τιμής και απείρου σεβασμού
 Για την Ομάδα Προσκυνητών Αγ. Όρους
Μετά τιμής, εν Χριστώ προσκυνητής
 Ιωάννης Καρυανός του Νικολάου (Α.Δ.Τ. ΑΗ233243)
Απόστρατος Αξιωματικός Σ.Ξ.
Εφέσου 14, Ναύπλιον
Τηλ.: 6972664871
1) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ «ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ Ή ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ. Περίληψη κανονικο-δογματικής μελέτης
–Του Κυριάκου Κυριαζόπουλου
καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Α.Π.Θ.

ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ



     Επειδή πολλές διαφορετικές τοποθετήσεις και  φωνές κρίνουν και μιλούν για τα περί της εν Κρήτη προσφάτης Συνόδου, γεγονός που φέρει τον λαό Του Θεού σε συνειδησιακά και Θεολογικά διλλήματα  πίστεως, θεωρήσαμε σωστό και Ορθόδοξο να συμβουλευτούμε τους Αγιασμένους Γέροντες, Πνευματικούς και Ιερές Μονές που πιστεύουμε ότι έχουν Ορθό Θεολογικό κριτήριο προκειμένου να διαμορφώσουμε την σωστή τοποθέτηση στο προκύψαν αυτό γεγονός της Συνόδου της Κρήτης.
Ήδη έχουμε απευθυνθεί (30η Αυγούστου) στα πνευματικά τέκνα του Αγίου Παϊσίου, ήτοι:
1ον Στο Ι. Ησυχαστήριο Ευαγγ. Ιωάννου του Θεολόγου στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης,
2ον Στον Γέροντα Ευθύμιο στην Καψάλα του Αγίου Όρους,
και στις Ι. Μονές
 3ον  Αγίου Αρσενίου Χαλκιδικής και 4ον Τιμίου Προδρόμου Μεταμορφώσεως Χαλκιδικής.
    Πλέον αναφερόμαστε και απευθυνόμαστε και στο Γέροντα Εφραίμ τον Φιλοθεϊτη, άξιο συνεχιστή και θεματοφύλακα του Ορθοδόξου και Ομολογητικού πνεύματος του Οσίου Ιωσήφ του Σπηλαιώτου προκειμένου να μας διαφωτίσει περί του αναφερομένου και σημαντικοτάτου θέματος.
    Σε κάθε περίπτωση που οι παραλήπτες Πατέρες μας απαντούν  θα σας γνωστοποιούμε και τα κείμενα τους προς πληροφόρησή σας.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' 

Αυτό δεν το περιμέναμε απο τον "ΣΩΤΗΡΑ"

«Ο ΣΩΤΗΡ» οδηγείται σε επικίνδυνους αιρετικούς κρημνούς!

 
  λλο ἕνα προβληματικὸ ἄρθρο τοῦ περιοδικοῦ «Ο ΣΩΤΗΡ»! Τελικὰ ἡ ἀποδοχὴ τοῦ ἐπισκοποκεντρισμοῦ (ποὺ τοὺς ἐξυπηρετεῖ γιὰ προωθοῦν ἀπρόσκοπτα τὸ «ἔργο» τους), ὁδηγεῖ σὲ ἐπικίνδυνους αἱρετικοὺς κρημνοὺς τὴν Ἀδελφότητα. Μὲ τὴν εὐκαιρία, ἂς πάψουν κάποια μέλη καὶ κάποιοι «Σωτηρικοί», εἴτε τηλεφωνικά, εἴτε μὲ e-mail νὰ μᾶς κατηγοροῦν γιὰ ἐπιθέσεις ἐναντίον τους. Τοὺς ἀγαποῦμε ὡς πρόσωπα, καὶ λυπούμαστε κάθε φορὰ ποὺ ἀναγκαζόμαστε νὰ παρουσιάσουμε τὶς λανθασμένες ἐνέργειές τους σὲ θέματα πίστεως.
   Στὸ ἄρθρο, λοιπόν, αὐτὸ «Ὁ Σωτήρ», παραδόξως ὑποβαθμίζει τὴν σημασία ποὺ ἔχει γιὰ τοὺς Οἰκουμενιστὲς ὁ ὅρος «ἱστορικὲς Ἐκκλησίες», ποὺ ψηφίστηκε στὴν Σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου, παρότι ἔχει ξεκαθαριστεῖ ἀπὸ Ἐπισκόπους, Δογματολόγους, πρωτοπρεσβυτέρους καὶ θεολόγους, ἀκόμα καὶ πρὶν πραγματοποιηθεῖ ἡ «Μεγάλη καὶ Ἁγία Σύνοδος», ὅτι μία τέτοια ἀπόφαση δίδει ἐκκλησιαστικότητα στὶς αἱρέσεις.
  Ὅλοι οἱ ἀνωτέρω ἔχουν ἀποφανθεῖ ὅτι, ἐὰν περνοῦσε μία ἔκφραση στὴν Σύνοδο, διὰ τῆς ὁποίας νὰ ἀποκαλοῦνται «Ἐκκλησίες» οἱ αἱρετικοί, τοῦτο θὰ ἀποτελοῦσε νίκη γιὰ τοὺς αἱρετικούς. Καὶ τελικὰ αὐτὸ συνέβη, ἀφοῦ α) δὲν ὑπῆρξε στὶς ἀποφάσεις τῆς Συνοδου καμιὰ ἀναφορὰ γιὰ αἱρέσεις, καὶ β) ἀντίθετα πέρασαν τὸν ὅρο «ἱστορικὲς Ἐκκλησίες», κάτι ποὺ ἐπεδίωκε ὁ ἀρχηγὸς τῆς αἱρέσεως, καθότι γνώριζε ὅτι –στὴν παροῦσα φάση– ἦταν πολὺ δύσκολο νὰ ἐπιτύχουν οἱ αἱρετικοὶ Οἰκουμενιστὲς ξεκάθαρα τὸν τελικό τους στόχο. Ἐξ ἄλλου ἕνας απὸ τοὺς λόγους ποὺ κάποιες Ἐκκλησίες δὲν  συμμετεῖχαν στὴν Σύνοδο, καὶ κάποιοι Ἐπίσκοποι δὲν ὑπέγραψαν ἦταν ὅτι στὰ Προσυνοδικὰ κείμενα περιελαμβάνετο αὐτὸς ὁ ὅρος.
    Ὅλα αὐτὰ τὰ ἀγνοεῖ ὁ συντάκτης τοῦ ἄρθρου καὶ ἡ συντακτικὴ ἐπιτροπὴ τοῦ «Σωτῆρος»; Νὰ ὑπενθυμίσουμε ὅτι, ὁ κ. Σταῦρος Μποζοβίτης (Σ.Μ.) π.χ., μέλος τῆς συντακτικῆς ἐπιτροπῆς τοῦ «Σωτῆρος» σὲ βιβλίο του(*) παρουσιάζει καὶ ἀποδεικνύει τὶς ἀνεπίτρεπτες διφορούμενες ἐκφράσεις καὶ τὰ λάθη ποὺ ὑπάρχουν στὶς «ΚΟΙΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ» Ὀρθοδόξων καὶ Ἀντιχαλκηδονίων (ἡ ἐμμονὴ στὶς ὁποῖες ἀποτελεῖ αἵρεση), στὰ πλαίσια τῶν σχετικῶν Διαλόγων.
  Στὰ περὶ «Κοινῶν Δηλώσεων» ὁ κ. Σ.Μ. εἶναι ἀκριβὴς καὶ σχολαστικός (ὅπως καὶ ἔπρεπε νὰ εἶναι· αὐτὴ εἶναι ἡ γραμμὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων) καὶ ἐξηγεῖ γιατί ἐκφράσεις ποὺ φαίνονται ὀρθές, ποὺ χρησιμοποίησαν ἀκόμα καὶ ἅγιοι, δὲν μποροῦμε νὰ τὶς χρησιμοποιήσουμε, ἐφ’ ὅσον πίσω κρύβεται κάποια παγίδα αἱρετική, ἐφ’ ὅσον μποροῦν νὰ ἑρμηνευθοῦν αἱρετικά, ἐφ’ ὅσον κρύβουν αἱρετικὸ φορτίο καὶ σκοπιμότητες.

ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ «Ο ΣΩΤΗΡ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ


ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ «Ο ΣΩΤΗΡ» ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ



Του Κυριάκου Κυριαζόπουλου
καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή Α.Π.Θ.

Το αξιόλογο εκκλησιαστικό περιοδικό «Ο Σωτήρ» ισχυρίζεται ότι η δογματική απόφαση του Συνεδρίου της Αποστασίας «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον» δήθεν δεν αναγνωρίζει τις αιρέσεις ως Εκκλησίες στο εξής σχόλιό του: «Η αναγνώριση απορρίφθηκε, χάρη κυρίως στη σθεναρή αντίσταση της Εκκλησίας της Ελλάδος. Η τελική απόφαση με τροπολογία της Εκκλησίας της Ελλάδος, προϊόν συμβιβασμού των αντίθετων αντιλήψεων, δεν δέχεται ύπαρξη άλλων Εκκλησιών, αλλά μόνο ‘αποδέχεται την ιστορικήν ονομασίαν των μη ευρισκομένων εν κοινωνία μετ’ αυτής άλλων ετεροδόξων χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών’. Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Ιερώνυμος, παρουσιάζοντας τη συμβιβαστική πρόταση, δήλωσε τα εξής: ‘Με την τροπολογία αυτή πετυχαίνουμε μία Συνοδική απόφαση που για πρώτη φορά στην ιστορία περιορίζει το ιστορικό πλαίσιο των σχέσεων προς τους ετεροδόξους όχι στην ύπαρξη, αλλά μόνο στην ιστορική ονομασία αυτών των ετερόδοξων χριστιανικών Εκκλησιών ή Ομολογιών. Οι εκκλησιολογικές συνέπειες της αλλαγής αυτής είναι αυτονόητες. Όχι μόνο δεν επηρεάζουν αρνητικώς με οποιονδήποτε τρόπο τη μακραίωνη Ορθόδοξη παράδοση, αλλ’ αντιθέτως προστατεύεται με πολύ σαφή τρόπο η Ορθόδοξη Εκκλησιολογία’. Αν και από πολλούς θεωρείται απαράδεκτη ακόμη και η συμβιβαστική αυτή απόφαση, εντούτοις παραμένει αναμφίβολο ότι η σκληρή οικουμενιστική πρόθεση να αναγνωριστούν οι ετερόδοξες ομάδες ως εκκλησίες αποφεύχθηκε» (http://aktines.blogspot.gr/2016/08/blog-post_600.html#more).
Η άποψη αυτή του περιοδικού «Ο Σωτήρ» είναι εσφαλμένη, για τους εξής λόγους:
1 - Η αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος στο Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης παραβίασε σαφώς την απόφαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος του Μαïου 2016, η οποία έδωσε την εντολή στην αντιπροσωπεία της να ψηφίσει στο εν λόγω Συνέδριο της Αποστασίας ότι ο Παπισμός δεν είναι Εκκλησία.
2 – Η θεμελίωση του ισχυρισμού αυτού πάνω στη δήλωση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών είναι ανεπιτυχής. Διότι η δήλωση αυτή του ίδιου Αρχιεπισκόπου, κατά το κοινώς λεγόμενο, απλώς «χρυσώνει το χάπι».
3 – Ο ισχυρισμός του Αρχιεπισκόπου Αθηνών ότι η «συνοδική» απόφαση περιορίζει το ιστορικό πλαίσιο των σχέσεων προς τους ετεροδόξους όχι στην ύπαρξη, αλλά μόνο στην ιστορική ονομασία αυτών των ετερόδοξων χριστιανικών Εκκλησιών ή Ομολογιών, είναι σοφιστικός και λογικά ακατανόητος.
4 – Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών ισχυρίζεται ψευδώς ότι δεν αναγνωρίζονται οι ετερόδοξες Εκκλησίες ή Ομολογίες, μέσω της σοφιστείας «της ιστορικής τους ονομασίας». Διότι οι συμμετέχουσες Αυτοκέφαλες ήθελαν να αποφύγουν ή να περιορίσουν τις αντιδράσεις των Ορθοδόξων πιστών, στην περίπτωση κατά την οποία προέβαιναν σε ευθεία και ειλικρινή αναγνώριση των αιρετικών ως Εκκλησιών, ενώ με την εκ πλαγίου και με πονηρό και σοφιστικό τρόπο αναγνώρισή τους επιδιώκουν να χρησιμοποιούν τη διγλωσσία έναντι των Ορθοδόξων πιστών, όπως τούτο συμβαίνει με την υπ’ όψιν δήλωση του Αρχιεπισκόπου (την οποία εξέδωσε όχι στην Κρήτη, αλλά κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου της Αποστασίας μέσω της Αρχιγραμματείας της Ιεράς Συνόδου στην Αθήνα).
5 – Η αλήθεια είναι ότι η φράση «η Ορθόδοξη Εκκλησία αναγνωρίζει την ιστορική ονομασία των άλλων ετεροδόξων Χριστιανικών Εκκλησιών ή Ομολογιών» προβαίνει, εκ πλαγίου και με πονηρό, σοφιστικό και παραπλανητικό για τους Ορθοδόξους πιστούς τρόπο, στην αναγνώριση των αιρετικών ως Εκκλησιών μέσω της ιστορικής ονομασίας τους ως Εκκλησιών, πριν μετατραπούν λόγω των αιρετικών τους θέσεων σε αιρέσεις.
6 – Η εν λόγω φράση χαρακτηρίζει ρητά τις αιρετικές ομάδες ως Εκκλησίες.
7 – Η εν λόγω φράση χαρακτηρίζει, εξ αντιδιαστολής, την Ορθόδοξη Εκκλησία ως άλλη ετερόδοξη Εκκλησία, διότι χαρακτηρίζει τις αιρετικές ομάδες σαν «άλλες ετερόδοξες (Χριστιανικές Εκκλησίες ή Ομολογίες)», πράγμα το οποίο σημαίνει ότι τόσο η Ορθόδοξη Εκκλησία όσο και οι αιρετικές ομάδες έχουν την Αλήθεια, ενώ ναι μεν τούτο είναι, με βάση την Πατερική Θεολογία και την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία, άτοπο και σοφιστικό, πλην όμως είναι εντελώς Οικουμενιστικό, δεδομένου ότι ο Οικουμενισμός δέχεται την ενότητα των «εκκλησιών μέσω της ποικιλίας των πίστεων μέσα στην «Εκκλησία του Οικουμενισμού».
8 – Κατόπιν των ανωτέρω, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ο ισχυρισμός του Αρχιεπισκόπου Αθηνών ότι η ανωτέρω φράση δήθεν προστατεύει με σαφή τρόπο την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία, διότι πράττει το εντελώς αντίθετο, την απαρνείται και υιοθετεί επισήμως τον Οικουμενισμό (ή Γνωστικισμό ή Θρησκευτικό Συγκρητισμό). Τούτο θα φανεί λίαν προσεχώς στην κοινή «Σύνοδο» Παπικών και πρώην Ορθοδόξων, η οποία θα χαρακτηριστεί ψευδώνυμα ως «Οικουμενική», για ένωση με κοινό ποτήριο και κοινή διοίκηση υπό των Πάπα και συνακόλουθη μετατροπή των πρώην Ορθοδόξων Εκκλησιών σε Ουνιτικές, ενώ αυτές δεν θα παύσουν να αναφέρονται παραπλανητικά ως «Ορθόδοξες». Τότε δεν θα χρειαστεί άλλη δογματική απόφαση για την ένωση αυτή, διότι αρκεί η συγκεκριμένη φράση της δογματικής απόφασης του Συνεδρίου της Αποστασίας της Κρήτης, καθώς και τα Κείμενα της Μεικτής Θεολογικής Επιτροπής Παπικών και Ορθοδόξων.
9 – Επομένως, το περιοδικό «Ο Σωτήρ», το οποίο επηρεάζει όσους ακολουθούν την εκκλησιαστική αδελφότητα «Ο Σωτήρ» και άλλους, σφάλλει, όταν καταλήγει στο εν λόγω δημοσίευμά του ότι  δήθεν παραμένει αναμφίβολο ότι αποφεύχθηκε η σκληρή οικουμενιστική πρόθεση να αναγνωριστούν οι ετερόδοξες ομάδες ως εκκλησίες. Είναι αυτονόητο ότι δεν υπάρχει θεολογικά και λογικά «σκληρή» και «μαλακή» οικουμενιστική πρόθεση» αναγνωρίσεως των αιρετικών ομάδων σαν Εκκλησιών. Η αληθινή διάκριση είναι μεταξύ «ευθείας και ειλικρινούς» και «εκ πλαγίου και με πονηρό και σοφιστικό τρόπο» αναγνωρίσεως των αιρετικών ομάδων σαν Εκκλησιών. Αντιθέτως, για τους ανωτέρω αναφερόμενους λόγους, το Συνέδριο της Αποστασίας των Χανίων εισήγαγε «συνοδικώς», δηλ. δεσμευτικά για τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες, την Παναίρεση του Οικουμενισμού (ή Γνωστικισμού – GNOSIS ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού) [βλ. τη Μελέτη και την  Περίληψή της στο www.theognosia.gr].  

Καλύτερα στάβλοι ή να μαγαρίζονται από τους Οικουμενιστές αιρετικούς!

ΙΕΡΟΙ  ΝΑΟΙ: 
Καλύτερα στάβλοι
 ή
 να μαγαρίζονται από τους
Οικουμενιστές αιρετικούς.



Ιερεύς π. Διονύσιος Ταμπάκης

Τελικά η προειδοποίηση Του Θεού, στην Αποκάλυψη, προς τον Επίσκοπο της Εφέσου πραγματοποιήθηκε και μετά από 1800 χρόνια σχεδόν η Εκκλησία της Μ. Ασίας εξορίστηκε και μεταφυτεύθηκε στην παλαιά Ελλάδα.
«τὰ πρῶτα ἔργα ποίησον· εἰ δὲ μή, ἔρχομαί σοι ταχὺ καὶ κινήσω τὴν λυχνίαν σου ἐκ τοῦ τόπου αὐτῆς, ἐὰν μὴ μετανοήσῃς.» (Αποκ. β΄ 5)

 Η αύξηση της ανομίας και της αποστασίας καθώς και το πολυπολιτισμικό περιβάλλον της Μ. Ασίας στις αρχές του 20ου  αιώνα, ειδικά μάλιστα στην Σμύρνη που έδρευαν πολλοί Παπικοί αιρετικοί και Προτεστάντες, έφεραν έναν νέο συγκρητισμό και μία άμβλυνση του Ορθόδοξου ήθους και έτσι ήρθε επακόλουθα  η καταστροφή.
Στην περίπτωση αυτή όπως αποδείχτηκε προτιμά ο Θεός μία Εκκλησία, ένας Ιερός Ναός, με άπαντα τα εν αυτώ, να καταστρέφεται, ή να καίγεται ή ακόμη να μετατρέπεται σε στάβλο παρά να μαγαρίζεται από τον κόπρο της αιρέσεως και της απιστίας.