Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

ΣΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΑΝΕΜΟΥΣ Πελίτης Ἰωάννης, Θεολόγος



Ὡς πεδίο ἀναμέτρησης Ὀρθοδοξίας καί οἰκουμενισμοῦ, ἡ «σύνοδος» Κρήτης δέν ἀπέδωσε ὅλα τά ἀναμενόμενα στούς ἐνδιαφερόμενους γιά μιά ψευδένωση, ὡς προστάδιο συγκερασμοῦ τῶν θρησκειῶν, μέ κεφαλή ἀντι-μεσσία. Παρά τήν ἀδιαφάνεια καί τούς ἀποκλεισμούς, πού καταλογίζονται στούς φιλοοικουμενιστές, γύρω στά δύο τρίτα ὑπολογίζονται οἱ ἀντιπροσωπεῖες τῶν Ἐκκλησιῶν, πού ἀρνήθηκαν συμμετοχή ἤ τήν ἀποκήρυξαν ἤ ἐπιφυλάχθηκαν νά τήν δεχτοῦν, ἐνῶ πληθαίνουν οἱ ἀντιδράσεις, μειώνοντας τήν στήριξη τοῦ Πατριάρχη.
Ἡ ἀνακοίνωση, ὅτι ὅσοι δέν ἀποδεχόμαστε τήν «σύνοδο» εἴμαστε αἱρετικοί, ὅπως καί οἱ προτάσεις ὁρισμένων γιά καθαίρεση καί ἀφορισμό, ἐκτός τῆς ταραχῆς τους, δείχνουν καί ἔνδεια ἐπιχειρημάτων ἔναντι τῆς ἄρτια θεολογικῆς θεμελίωσης τῆς καταδίκης τῆς «συνόδου», πού κανένας Ἅγιος δέν θά τήν ὑπέγραφε.
Ἐρωτήματα πού προκαλοῦν: Εἶναι σέ θέση νά ἀφορίσει κάποιος, πού ἐκκλίνει ἀπό θεμελιώδεις ἀλήθειες τῆς Ἐκκλησίας; Ἀκόμη κι ἀπό ὄργανο ἀδιάβλητο; Ἔχει ἰσχύ ὁ ἀφορισμός κάποιων, ἐπειδή συντάσσονται μέ τούς Ἁγίους ἤ μακαρίζονται, πού διώκονται γιά τήν μόνη πίστη πού ἁγιάζει; (Λουκ. στ΄, 22, ΛΒ΄ Ἀποστολικός).
Θά ἀφορίσουν ἆραγε καί τούς Ἁγίους, ὡς αὐτουργούς ἀντίστασης στήν καθυπόταξη τῆς Ἐκκλησίας, μέσα ἀπό προσχηματικούς ἀτέλειωτους διαλόγους «ἀγάπης»;
Τί μαρτυρεῖ ἡ ἀγάπη γιά τούς αἱρετικούς, πού γίνεται ἔχθρα γιά τούς Ὀρθοδόξους; Ἔχει σχέση μέ τήν ἄκτιστη ἀγάπη πού εἶναι ὁ Θεός, ἤ εἶναι προϊόν κτιστοῦ, θνητοῦ ἐγώ, ἐξαρτημένη ἀπό ἄτομα καί περιστάσεις; Θύματα τοῦ ἀρχέκακου δέν εἶναι ὅσοι κράτησαν τήν πίστη ἀνόθευτη, ὅπως δόθηκε ἀπ᾿ τόν Θεό, ἀλλά ὅσοι ἀνοίγουν σάν Κερκόπορτα, τίς πύλες τῶν Ἱερῶν σέ προβατόσχημους, ἀπομακρύνοντας κάθε εὐλογία, γιά νά ἐπέλθει θάνατος πνευματικός καί συμφορές στά βιοτικά.

Σχετικά με τις φήμες για ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ του π.Θεοδώρου Ζήση. ΒΙΝΤΕΟ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ μας στην πρόσφατη ΔΙΩΞΗ.



Η αλήθεια είναι ότι όταν τα βάζεις με τους δαίμονες, δεν ξέρεις τι να περιμένεις. Έχουν "σατανικό μυαλό"!
Πληροφορούμαστε λοιπόν από το βίντεο του π.Νικολάου Μανώλη για επικείμενη καθαίρεση του π.Θεοδώρου Ζήση:
Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, ''Κάτω τα χέρια από τον π.Θεόδωρο Ζήση''
[ΒΙΝΤΕΟ 2016].mp4
ΔΕΝ νομίζουμε να τολμήσουν να καθαιρέσουν τον π.Θεόδωρο Ζήση (στην ομιλία του π.Νικολάου Μανώλη ακούγεται ότι είναι θέμα που θα απασχολήσει την Διαρκή Ιερά Σύνοδο την ερχόμενη Τετάρτη, με αίτημα του Οικουμενικού Πατριαρχείου ! Τόσες "αγαπολογίες" με τους αιρετικούς .. δεν τους έμεινε στάλα αγάπη για τους ορθόδοξους εκεί στο Φανάρι;;;).

Αποκλείεται να είναι τόσο ανόητοι.
Οι αντιδράσεις που θα προκαλέσουν με μια καθαίρεση του π.Θεοδώρου Ζήση, θα είναι σημαντικές. Θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν..!
Ακόμη και οι πιο δειλοί, θα ξεσηκωθούν, γνωρίζοντας το θεολογικό του υπόβαθρο και το ήθος του π.Θεοδώρου Ζήση. Λογικά τα διαδίδουν τώρα, για να δείξουν την "μακροθυμία" τους ότι τελικά δεν τον καθαίρεσαν! Είπαμε "σατανικά μυαλά"!
Το πιο πιθανό είναι να "φάνε" πρώτα μερικούς ακόμη χαμηλόβαθμους, όπως επισημάναμε εδώ και καιρό και επιβεβαιωνόμαστε.
Πάντα "χτυπάνε" έναν-έναν.
Κάποτε στην Βέροια (π.Ματθαίο Βουλκανέσκου), μετά στην Άνδρο (π. Ευθύμιο Χαραλαμπίδη), μετά στην Θεσσαλονίκη (π.Νικόλαο Μανώλη), τελευταία τον π.Παϊσιο Παπαδόπουλο (Αμύνταιο) και τους Αγιορείτες πατέρες που εκδιώκονται από τα κελιά τους (κάποιοι άλλοι αγιορείτες, Σέρβοι, εκβιάστηκαν και πρόσφατα υποχρεώθηκαν να εγκαταλείψουν το Άγιο Όρος, ξεκινώντας τον δύσκολο, μαρτυρικό ανηφορικό δρόμο της εξορίας για τον Κύριο, όπως ακριβώς ένα σωρό άλλοι Άγιοι της εκκλησίας μας πχ Αγιος Ιωάννης Χρυσόστομος). 
Λίγο παλαιότερα τα ίδια έγιναν με την Εσφιγμένου και ακόμη πιο παλιά, με την εισαγωγή του νέου ημερολογίου..
Η ιστορία επαναλαμβάνεται..
ο εχθρός παραμένει ο ίδιος : η αίρεση του Οικουμενισμού, που πάντα αναζητάει προσχήματα.
Τελευταία όμως διαπιστώνουμε ότι κομπάζει αλαζονικά.
Πρέπει κάποιος να έχει πολύ μεγάλη πίστη στο Θεό -και πολύ καλό και κυρίως έντιμο δικηγόρο- για να αντέξει στους εκβιασμούς και στις συκοφαντίες τους.

Σε κάθε περίπτωση δεσμευόμαστε ότι ΘΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ στον π.Θεόδωρο Ζήση, όπως και σε κάθε υπερασπιστή της ορθόδοξης πίστης μας και της αλήθειας.

Και τώρα 
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ:

Δεσμευθήκαμε ότι σήμερα 6/12/2016, θα ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΜΕ στην πρόσφατη δίωξη ενός ακόμη μοναχού, που εκδιώκεται από το μοναστήρι του στην Πρέβεζα, αποκλειστικά λόγω του αντι-οικουμενιστικού του φρονήματος, δείτε σχετικά εδώ.
Επειδή διανύουμε περίοδο Σαρακοστής, και επειδή εκτάκτως προέκυψε το θέμα της φημολογούμενης καθαίρεσης του π.Θεοδώρου Ζήση που είναι ακόμη πιο σοβαρό, ειδικά όταν αφορά ιερέα τέτοιου ύψους και ήθους, αναβάλουμε τις ροζ αποκαλύψεις μας με το άφθονο σοκαριστικό υλικό (με επίσημες περιγραφές, ντοκουμέντα ράσου, σεξ και μασονίας) για μετά τα Χριστούγεννα. Προειδοποιήσαμε ότι η "φαρέτρα" μας είναι γεμάτη.
Αναγκαστικά μεταφερόμαστε στον νέο στίβο μάχης, στην Θεσσαλονίκη και απαντούμε με ένα νέο ΒΙΝΤΕΟ-ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:

ΣΗΜΕΡΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΕΙ.

http://opaidagogos.blogspot.gr/

ΑΣ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΤΑΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΗΤΡΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ :

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ: «Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ O ΠΟΛΟΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΕΙ»· 



Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΜΑΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ!!!

ΘΑ ΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΟΡΤΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ, ΑΛΛΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΕΙ!



Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΣΤΕΦΑΝΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΛΑΛΟΙ ΚΑΙ ΒΟΥΒΟΙ! 





ΤΙ ΘΑ ΡΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ, ΠΟΥ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ;
ΝΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΗ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ;


Ὁ προφήτης Ἠσαΐας λέει: 
«Τας ἑορτάς καὶ πανηγύρεις σας μισεῖ ἡ ψυχή μου». Ἂν δὲν ἀκουν τη φωνή τοῦ προφήτου! 
Ἂς ἀκούσουν τη φωνή τοῦ ἱεροκήρυκα της κατοχῆς, τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτου, ποὺ ἀπὸ τὸν ἄμβωνα τοῦ ἰδίου ναοῦ, τοῦ πολοιούχου τῆς Κοζάνης, στὶς 6.12.1944, μετὰ δακρύων εἶπε:
«Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ O ΠΟΛΟΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΕΙ»


Καὶ ὁ ἅγιος Νικόλαος ἄκουσε τὴν ἀγωνιώδη φωνὴ τοῦ ἱεροκήρυκα καὶ ἔκανε τὸ θαῦμα του! Ἀκοῦστε πῶς μᾶς τὸ διηγεῖται ὁ ἴδιος ὁ ἱεροκήρυκας π. Αὐγουστίνος, ὁ μετέπειτα Μητροπολίτης Φλωρίνης:

«Tα έτη 1943-45 ήμουν στην Kοζάνη, την πρωτεύουσα της Δυτικής Mακεδονίας. Hταν ημέρες τρομερές για το έθνος μας. Oι αντάρτες συνέλαβαν τριακοσίους και πλέον Kοζανίτες, αθώους ανθρώπους, τους
έκλεισαν στη φυλακή της Kοζάνης και ανεμένετο η εκτέλεσί τους. Aγωνία μεγάλη σε όλη την πόλι. 
Ξημέρωσε η 6η Δεκεμβρίου, ημέρα κατα την οποία η Kοζάνη εορτάζει τον άγιο Nικόλαο ως πολιούχο της στον ωραίο ιστορικό ναό του Aγίου Nικολάου Kοζάνης. Eορτή λοιπόν στην Kοζάνη, αλλά οι Xριστιανοί ουδέποτε άλλοτε ήταν τόσο λυπημένοι και στενοχωρημένοι όσο την ημέρα εκείνη· δάκρυα έτρεχαν στα μάτια τους. Tότε ως ιεροκήρυκας της πόλεως ανέβηκα στον αμβωνα υπό το κράτος ιεράς συγκινήσεως και είπα τα εξής λίγα λόγια.

«Σήμερα ο Άγιος Nικόλαος Kοζάνης δεν εορτάζει. Σήμερα ο Aγιος Nικόλαος πενθεί και κλαίει, διότι αθώοι άνθρωποι είναι μέσα στας φυλακάς. Όπως εκείνοι οι ένδοξοι στρατηγοί (*)
(*) http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=17678
ήταν εις τας φυλακάς και τους έσωσε ο άγιος Nικόλαος, έτσι και σήμερον εις τας φυλακάς της Kοζάνης υπάρχουν οι άνθρωποι αυτοί». 
Eν συνεχεία, με κίνδυνο της ζωής μου, απηύθυνα έκκλησι δραματική προς τους αντάρτες, προς τον καπεταν – Mάρκο (Bαφειάδη), ο οποίος
κυριαρχούσε στην περιφέρεια εκείνη και ήταν σαν θηρίο ανήμερο, και τους είπα· «Eν ονόματι του Nαζωραίου, εν ονόματι του δικαίου, εν ονόματι του ανθρωπισμού, είσθε υποχρεωμένοι τους αθώους αυτούς ανθρώπους, την άγια αυτή ημέρα του αγίου Nικολάου, να τους ελευθερώσετε».


Eτσι είπα. Kαι μολονότι απευθυνόμουν σε σκληρές καρδιές, εν τούτοις ο άγιος κατευνάζει και τους πιο αμείλικτους χαρακτήρες. Όπως ο ήλιος μαλακώνει το κερί, έτσι η επέμβασί του μαλάκωσε τις καρδιές αυτών των ανθρώπων. Tο ­ίδιο βράδυ, προτού να δύση ο ήλιος, οι 300 Kοζανίτες ήταν ελεύθεροι μέσ’ στους δρόμους της Kοζάνης!

Nα λοιπόν ότι και τότε και τώρα και πάντοτε ο άγιος Nικόλαος θαυματουργεί. Kαι να γιατί το θαύμα με τους τρεις στρατηγούς με συγκινεί ιδιαιτέρως. Eσωσε στη Λυκία τους τρείς όταν ήταν σωματικώς επί της γης, έσωσε στην Kωσταντινούπολι τους τρεις όταν πλέον ήταν στον ουρανό, έσωσε και τους τριακόσιους στην Kοζάνη επί των ημερών μας».

(Ἀπόσπασμα ὁμιλίας του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου 

στον ιερό ναό του Aγίου Nικολάου Φλωρίνης 5-12-1981 στον εσπερινό)

Μετὰ ἀπὸ 70 χρόνια, για ἀκόμα ποιό σοβαρὸ λόγο ὁ ἅγιος Νικόλαος ὁ πολοιοῦχος ἅγιος τῆς Κοζάνης δὲν ἑορτάζει!




—————————————
Διαβάστε δύο ἀποσπάσματα ἀπὸ τὸ νέο βιβλίο τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου «Κόρακες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐξέλθετε τῆς Κιβωτοῦ», ἐκδοσή 2016, σελ. 22, 23 

Τί μποροῦμε νὰ περιμένουμε ἀπὸ τέτοιους δεσποτάδες;
"Γιὰ νὰ γίνῃς δεσπότης σήμερα, ἢ πρέπει νὰ κάνῃς τούμπα μέσα στὴν στοὰ τῶν μασόνων καὶ νὰ προσκυνήσῃς τὸν διάβολο –τί διαβολο-δεσπότης θὰ γίνῃς;– ἢ θὰ ἐπιτρέψῃ ἡ μασονία νὰ γίνῃς ἐὰν δὲν τὴν πολεμᾷς καὶ ἔχῃς εὐγένεια ἀπέναντί της.
Τί μποροῦμε νὰ περιμένουμε ἀπὸ τέτοιους δεσποτάδες;"

Ο άγιος Επίσκοπος Νικόλαος -η «εικόνα» πραότητος- χαστουκίζει τὸν Ἄρειο …και οι «εικόνες» των συγχρόνων Επισκόπων αλληλοασπάζονται αιρετικούς ή τους ανέχονται!



Έκκληση για προσευχή κάνουν στην αγάπη σας υπέρ υγείας του Σπυρίδωνος 21ος ετών.

   Αδερφέ στάσου, στάσου μην προσπερνάς, ο αδερφός μας Σπυρίδων έχει ανάγκη την προσευχή μας !


  Έκκληση για προσευχή κάνουν στην αγάπη σας, οι οικογενείς, οι συγγενείς και οι φίλοι υπέρ υγείας του Σπυρίδωνος 21ος ετών.

 Ο Σπυρίδωνας Τραυματίστηκε βαριά σε τροχαίο ατύχημα και υπέστη πολύ σοβαρά κατάγματα και νοσηλεύεται σε νοσοκομείο.

   Ευχόμαστε Ο  Άγιος Τριαδικός Θεός διά πρεσβειών πάντων των Αγίων να χαρίσει την υγείαν του αγαπητού μας αδελφού Σπυρίδωνα.  

          Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι στην προσευχή ακόμη κι όταν δεόμεθα για τον άλλο, πρώτα εμείς αγιαζόμαστε, και είναι ευάρεστη στον Άγιο Τριαδικό Θεό και έχει μεγάλο  μισθό.                                                      
    Σας ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Π. ΝΟΥΝΗΣ, Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ κ. ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΓΙΑΤί ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ;


http://apologitikaa.blogspot.gr/

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ κ. ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΓΙΑΤί ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ;
Τοῦ Παναγιώτη Π. Νούνη


Μόλις σήμερα, μᾶς ἔχει ἀποσταλλεῖ ἀπό ἐν Χριστῷ ἀδελφούς τῆς Φλώρινας μία περίεργη Μητροπολιτική Ἐγκύκλιος γιά κριτικήν ἀξιολόγησιν. Ἡ Ἐγκύκλιος φέρει τόν Ἀριθμόν Πρωτοκόλου 1151 καί στόν κύριο τίτλον ἀναγράφεται ὡς «Ἐγκύκλιος 92α» μέ ἡμερομηνία κοινοποίησις καί ἐξαγγελίας της πρός τό Θεφρούρητον ποίμνιον τῆς Φλώρινας τήν 27ην Ὀκτωβρίου 2016ην .

Ἡ ἐν λόγῳ «Ἐπισκοπική» Ἐγκύκλιος ἀπευθύνεται κυρίως σέ (ε)ἰδικοῦς της Ἱεροκήρυκες, Ἱερεῖς, Μοναστικές ἀδελφότητες καί τό πλήρωμα τῆς Μητροπολιτικῆς ἐπαρχίας τῆς Φλώρινας, ἀλλά ὅμως τοῦτο τό εἰδικόν Ἐκκλησιαστικόν Ζήτημα πρέπει νά ἀπασχολήσει, ὁμοθυμαδόν, τό ἅπαν Καθολικόν πλήρωμα τῆς Οἰκουμενικῆς Ὀρθοδοξίας.

Ἡ συγκεκριμένη Ἐγκύκλιος, κατά τήν προσωπικήν μας ἄποψιν, ἀρχίζει, μέ ἕνα ἄκρως δακρύβρεκτον καί ἰησουϊτικόν πρόλογον: ὅτι δῆθεν μία μεγάλη συμφορά καί θλίψη βρῆκε τήν Τοπική Ἐκκλησία τῆς Φλώρινας, ἡ γνωστή σέ ὅλους μας δυναμική ἐνέργεια τῆς Ἱεροκανονικῆς διακοπῆς τοῦ μνημοσύνου τοῦ μητροπολίτου Φλωρίνης κ. Θεοκλήτου ἀπό τόν ἅγιο Καθηγούμενον καί Ἀρχιμανδρίτην τῆς ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, στό Ἀμύνταιο, τόν κ. Παΐσιον Παπαδόπουλον.

Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΜΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟY ΑΠΟ ΤΟΝ π. ΠΑΪΣΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ

Συνειδητή παραπλάνηση των πιστών!

Εἶναι ἀπίστευτο! Ἕνας θεωρούμενος ὡς παραδοσιακὸς Μητροπολίτης, παραπληροφορεῖ καὶ ἔμμεσα ψεύδεται, προσπαθεῖ δὲ τὴν παραπληροφόρηση αὐτὴ νὰ κατοχυρώσει στὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ στὴν Πατερικὴ Παράδοση. 

 
Κι εἶναι ἀκόμα ἀπίστευτο τὸ γεγονὸς ὅτι, ἐκεῖνοι ποὺ γνωρίζουν τὰ ψεύδη του –ἱερωμένοι, μοναχοί, θεολόγοι καὶ θεολογοῦντες τῆς ἐπαρχίας του– τὸν μνημονεύουν καὶ κοινωνοῦν μαζί του, καὶ δὲν τολμοῦν νὰ διακόψουν τὸν ὀμφάλιο ρόλο ποὺ τοὺς συνδέει μὲ τὸν ψευδόμενο γιὰ θέματα Πίστεως Δεσπότη!
   Συγκεκριμένα. Μὲ «Ἐγκυκλιό» του ὁ Δεσπότης τῆς Φλώρινας Θεόκλητος (ποὺ παρατίθεται στὴ συνέχεια) ἀποπειρᾶται νὰ θεολογήσει γιὰ νὰ δικαιολογήσει τὶς κακόδοξες θέσεις καὶ πράξεις ποὺ διέπραξε τοὺς τελευταίους μῆνες. Καὶ ἀντὶ γιὰ θεολογία (καὶ ἐκκλησιολογία) προσφέρει μιὰ ἀντι-θεολογία καὶ χρησιμοποιεῖ τὴν Κ. Διαθήκη καὶ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία γιὰ τὴν ἐξέλιξη τοῦ θεσμοῦ τοῦ Ἐπισκόπου, ράβοντάς τη στὰ μέτρα του, ὅπως οἱ Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ.
    Ἔλεος κ. Θεόκλητε!

Ἀναρτοῦμε τὴν «Ἐγκύκλιο» καὶ τὴν σχολιάζουμε.

Συγκλονιστική μαρτυρία: Μπήκα πρώτος στον Τάφο του Ιησού, μύριζε μύρο παντού


«Ήμουν ο πρώτος άνθρωπος που μπήκε μέσα στον του .Ναι, μύριζε μύρο παντού. Έτσι ένιωσα. Και ένιωσα δέος, ένιωσα εξωπραγματικά.

Έκλαψα όταν έμαθα ότι ήρθα εδώ γιατί το ήθελε ο Κύριος. Και δεν ήμουν και πολύ πιστός». Με αυτά τα συγκλονιστικά λόγια ο 49χρονος συντηρητής Πέτρος Χαλόφτης από τα Μέγαρα, ο πρώτος άνθρωπος στη σύγχρονη ιστορία που μπήκε στον Τάφο του Ιησού Χριστού, ανοίγει την καρδιά του αποκλειστικά στην «Freddo» και μιλάει για τις μοναδικές εμπειρίες που ζει στα , κατά το άνοιγμα του Τάφου στον Ναό της Αναστάσεως.
Τα λόγια βγαίνουν με δυσκολία από το στόμα του. Πολλές φορές βαριανασαίνει, άλλοτε αναστενάζει, άλλοτε κομπιάζει και κλαίει. «Δεν μπορεί να τα χωρέσει ανθρώπινος νους όσα συναισθήματα βιώνω εδώ » είναι τα πρώτα του λόγια.
«Ο Τάφος κανονικά δεν ήταν να ανοίξει. Τον άνοιξαν μόνο και μόνο γιατί θα γίνονταν ενεματώσεις στην τοιχοποιία και φοβόντουσαν μήπως και τρέξουν ενέματα μέσα και καταστραφεί κάτι που πιθανώς θα υπήρχε» λέει ξεκινώντας την πολύωρη εξιστόρησή του. Αρκετά φειδωλός, προσπαθεί να κρατήσει χαμηλούς τόνους. Ωστόσο τα συναισθήματά του είναι έκδηλα συνεχώς. «Ναι εγώ ήμουν αυτός που μπήκε πρώτος μέσα μετά τη μετατόπιση της πάνω πλάκας. Ο Τάφος είχε να ανοίξει από το 1810, που φτιάχτηκε το ιερό κουβούκλιο. Έκτοτε δεν ξανάνοιξε» λέει.
Ανέβλυζε μύρο

S.O.S ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΧΙΜΑΡΑ: Ο Γκόρος κατεδαφίζει με το έτσι θέλω σπίτια Ελλήνων – Τους καλεί να αδειάσουν τα σπίτια τους μέσα σε 5 μέρες


«Την 28 Οκτωβρίου, 19 οικογένειες της συνοικίας Σπηλαίων της Χιμάρας, παρέλαβαν ειδοποιητήριο υπογεγραμμένο από τον δήμαρχο Χιμάρας, Γιώργο Γκόρο, με το οποίο τους δίνει προθεσμία 5 ήμερων για την εκκένωση των σπιτιών τους.

Σπάνιο βίντεο – Το Λείψανο του Αγίου Σάββα επιστρέφει στη Μονή του το 1965


Παρακολουθήστε ένα σπάνιο βίντεο του 1965 όταν μετά από ενέργειες του Πατριάρχου Βενεδίκτου, η ρωμαιοκαθολική Εκκλησία επέστρεψε το Λείψανο του Αγίου Σάββα στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και φυλάσσεται έκτοτε στη Μονή που είχε ιδρύσει ο ίδιος.




Το σκήνωμα του Αγίου Σάββα το είχαν πάρει οι σταυροφόροι, αλλά επέστρεψε θαυματουργικά στο μοναστήρι το 1965 μετά από εμφάνιση του αγίου στον Πάπα, στον οποίο είπε ότι ήθελε να γυρίσει σπίτι του.

«…ΚΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΑ ΙΩΑΝΝΗ ΔΙΑΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΥΣΤΗΡΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΠΙΣΩ ΠΙΑ ΣΤΗ ΓΗ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ,ΣΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΑΓΑΠΗΤΑ,ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ.
Ο ΠΑΠΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΠΕΘΑΝΕ.


ΕΜΦΑΝΙΣΘΗ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ, ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΣΑΝ ΝΑ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΜΗΝ ΤΟΝΕ ΒΡΕΙ ΙΔΙΑ ΣΥΜΦΟΡΑ.ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΔΕΚΤΟ.
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΑΒΒΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΣΕΡΑΦΕΙΜ,ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΦΥΓΑΝΕ ΑΠ’ΤΗ ΓΗ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΝΕ ΑΠΟΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ.

ΣΤΙΣ 19 ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ ΠΙΣΩ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΜΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΕΡΟ ΝΑΟ,ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΣΕΒΟΤΑΝ.
ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΤΑ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ,Ω,ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ,ΛΥΓΙΖΕ ΣΑΝ ΝΤΥΝΟΤΑΝ.

ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΑΙΩΝΩΝ ΚΙ ΕΥΚΑΜΠΤΟ ΖΕΣΤΟ,ΑΓΙΑΣΜΕΝΟ!
ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΣΕ ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΣΥΓΚΙΝΗΜΕΝΟΣ.ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΕΡΕΣ 17 ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΣΥΡΡΟΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΑ ΣΤΕΡΝΑ ΤΟ 1965 ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ Τ0Υ ΑΥΤΟ,ΠΟΥ Η ΤΟΣΗ ΑΣΚΗΣΗ,Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ,Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΠΟΙ ΟΙ ΑΓΙΑΣΜΕΝΟΙ,ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΝΟΜΑΣΤΟ Σ’ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ…..


«Απόσπασμα απο το βιβλίο της πρεσβυτέρας Καλυψούς Δημητριάδη»Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ Ο ΗΓΙΑΣΜΕΝΟΣ»

«Τσιριβάρβαρα» στο Αμύνταιο Βουβή η μητρόπολη Φλωρίνης και ο λαλίστατος Σεβαστιανός που ομιλεί για να πλήξη τους αντιοικουμενιστές και τον αγωνιστή π. Παϊσιο Παπαδόπουλο

Δεν είδαμε καμία στηλιτευτική των κακώς κειμένων παρέμβαση της μητροπόλεως μεσούσης της Τεσσαρακοστής των Χριστουγέννων!

 Γιατί άραγε; Έτσι θα φερόταν ο μακαριστός Αυγουστίνος σε ανάλογη περίπτωση;

«Τσιριβάρβαρα» στο Αμύνταιο (video, pics)
Δεκέμβριος 4, 2016
Για άλλη μια χρονιά αναβίωσε το πανάρχαιο έθιμο ανάμματος των φωτιών προς τιμή της Αγ. Βαρβάρας, το βράδυ του Σαββάτου 3 Δεκέμβρη στο Αμύνταιο.
Είναι η νύχτα που γίνονται οι μικροί μεγάλοι και οι μεγάλοι μικροί, η νύχτα που γίνεται μέρα και οι χιλιάδες επισκέπτες με τους ντόπιους γίνονται ένα και γλεντάνε, τρώνε και διασκεδάζουν, μέχρι το ξημέρωμα της επόμενης μέρας. Έτσι θέλει το έθιμο…

Μνήμη Αγίων ενδόξων Οσιομαρτύρων Καρεωτών Μοναχών, υπό των λατινοφρόνων και παποφίλων ξίφει τελειωθέντων



Τοῦ πατρὸς Ἀγγέλου Ἀγγελακοπούλου

Ἡ Καθολικὴ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία στὶς 5 Δεκεμβρίου, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν μνήμη τοῦ Ὁσίου καὶ Θεοφόρου πατρὸς ἠμῶν Σάββα τοῦ Ἠγιασμένου, ἑορτάζει καὶ τὴν μνήμη τῶν ἁγίων ἐνδόξων ὁσιομαρτύρων Καρεωτῶν μοναχῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους, τῶν ὑπὸ τῶν λατινοφρόνων ἀζυμιτῶν ξίφει τελειωθέντων καὶ τοῦ ἁγίου ἐνδόξου ὁσιομάρτυρος Κοσμᾶ τοῦ Πρώτου τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ἀγχόνη ἀπαιωρηθέντος. Σύμφωνα μὲ τὸν ἱερὸ Συναξαριστὴ[1]: «τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ οἱ ἅγιοι ὁσιομάρτυρες οἱ ἐν τοῖς κελλίοις τοῦ Ἄθω κατοικοῦντες, οἱ τοὺς Λατινόφρονας ἐλέγξαντες, τὸν βασιλέα, φημί, Μιχαήλ, καὶ τὸν Πατριάρχην Βέκκον, ὁ μὲν πρῶτος ἀπηγχονίσθη, οἱ δὲ λοιποὶ ξίφει ἐτελειώθησαν». Οἱ στίχοι τοῦ Συναξαρίου ἀναφέρουν: «Τῇ τῶν ὁσίων πληθύι γνώμη μία, ὑπὲρ πατρώων δογμάτων τεθνηκέναι».

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Η ΑΓΙΑ ΑΝΥΠΑΚΟΗ (Διακοπή Μνημοσύνου) ΚΑΙ Η ΚΑΚΗ ΥΠΑΚΟΗ, Επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτου

Καντιώτης: «Δὲν τὸ λέγω ἐγὼ ὁ ἁμαρτωλός, ὄχι, τὸ λέγει ὁ ἀπόστολος Παῦλος, ὅτι ὅποιος κηρύττει ἄλλο Εὐαγγέλιο ἀπὸ τὸ Εὐαγγέλιο ποὺ ἐκήρυξαν οἱ Ἀπόστολοι καὶ ἑρμήνευσαν οἱ μεγάλοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, Εὐαγγέλιο διαφορετικό -ἀντι-Εὐαγγέλιο- κἂν Ἱερεύς, κἂν Ἐπίσκοπος, κἂν Πατριάρχης, κἂν Ἄγγελος δὲν θὰ ὑπακούσουμε. "ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω"»!

Η πτώση της Κρήτης


Η Κρήτη δεν επιλέχθηκε τυχαία ως τόπος της Οικουμενιστικής Συνόδου. Δυστυχώς το ορθόδοξο φρόνημα στη Μεγαλόνησο είναι υπό εξαφάνιση. Μετά από την επισημοποίηση της αιρέσεως του Οικουμενισμού, μόνο τρεις κληρικοί, από τους χίλιους περίπου, της Αρχιεπισκοπής Κρήτης, είχαν την παλικαριά να αντιδράσουν [1]. Πρόκειται για τους εξής κληρικούς, των οποίων τα ονόματα (μαζί με όσων τα ονόματα ήδη έχουν διακόψει, από το 1924 και μετά, αλλά και όσων πρόκειται να διακόψουν την κοινωνία με τους Οικουμενιστές) θα γραφτούν με χρυσά γράμματα, αν βεβαίως αντέξουν έως τέλους διαχωρίζοντας τις ευθύνες τους:

Ο Όσιος Σάββας ο Ηγιασμένος



    Ὁ Ἅγιος Σάββας ὁ ἡγιασμένος ἐγεννήθη τὸ ἔτος 439 ἀπὸ εὐσεβεῖς καὶ πλουσίους γονεῖς εἰς τὴν πόλιν Μουταλάσκην τῆς Καππαδοκίας. Ὁ πατήρ του, στρατιωτικὸς εἰς τὸ ἐπάγγελμα, ἠναγκάσθη νὰ μεταβῇ μετὰ τῆς συζύγου του Σοφίας, εἰς τὴν Ἀλεξάνδρειαν διὰ ὑπηρεσιακοὺς λόγους, ἀναθέτοντας τὴν ἀνατροφὴν τοῦ μικροῦ Σάββα ὁ ὁποῖος ἦταν μόλις πέντε ἐτῶν εἰς τὸν συγγενῆ του Ἑρμία. Μετὰ ἀπὸ λίγο χρονικὸ διάστημα, δυσαρεστηθεὶς ὁ Σάββας ἀπὸ τὴν συμπεριφορὰν τῆς συζύγου τοῦ θείου του καὶ ἀπὸ τὴν ἐπακολουθήσασαν διαμάχην μεταξὺ τῶν θείων του, Ἑρμίου καὶ Γρηγορίου, διὰ τὴν ἀνατροφήν του καὶ τὴν διαχείρισιν τῆς περιουσίας τῶν γονέων του, περιφρόνησε τὸν κόσμο καὶ εἰς ἠλικίαν ὀκτὼ ἐτῶν ἐνετάγη εἰς μοναστήριον ποὺ ἔφερε τὸ ὄνομα Φλαβιαναί. Ἐκεῖ ἐπεδόθη εἰς τὴν ἐκμάθησιν τοῦ ψαλτηρίου καὶ τῶν μοναχικῶν ὑποχρεώσεων καὶ ἀφ᾿ ἑτέρου εἰς τὴν ἄσκησιν τῶν θεοειδῶν ἀρετῶν καὶ διέπρεψεν εἰς τὴν ἐγκράτειαν τὴν σωματικὴν κακοπάθειαν, τὴν ταπεινοφροσύνην καὶ τήν ὑπακοήν. Ἀνεδείχθη ἀνώτερος ὅλων τῶν συμμοναστῶν του, πάνω ἀπό 65 τὸν ἀριθμόν. Θέλοντας ὁ Θεὸς νὰ προμηνύσῃ τὴν ἁγιότητα εἰς τὴν ὁποία θὰ ἔφθανε, τὸν χαρίτωσε μὲ ἀκράδαντον καὶ θαυματουργὸν πίστιν. Κάποτε εἰσῆλθεν εἰς ἀναμμένον φοῦρνον, ἀφοῦ ὁπλίσθηκε μὲ τὸ σημεῖον τοῦ Σταυροῦ ἔκβαλε, σῶος καὶ ἀβλαβὴς, τὰ ἐνδύματα τὰ ὁποῖα ὁ ἀρτοποιὸς εἶχε λησμονήσει.

Οι ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΖΗΖΙΟΥΛΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ από τον πατρ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΓΕΝΝΑΔΙΟ και τον άγ. ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ

Με την Σύνοδο της Κρήτης ξεχάσαμε άλλες αιρετικές θέσεις των αδιόρθωτων αιρετικών Οικουμενιστών;

Γράψαμε πάλι καὶ πάλι γιὰ τὶς θέσεις τοῦ μητροπολίτου Περγάμου κ. Ἰωάννη Ζηζιούλα. Μὲ τὰ κείμενα ἄλλων Ἁγίων Πατέρων ποὺ παρουσιάσαμε καταδείχθηκε ὅτι ὁ κ. Ζηζιούλας ἀστοχεῖ περὶ τὴν Πίστη.
Μήπως αὐτὲς οἱ δημοσιεύσεις μας (ποὺ προστέθηκαν σὲ δημοσιεύσεις καὶ καταγγελίες ἄλλων ἁρμοδιότερων ἀπὸ μᾶς) ἔφερε κάποιο ἀποτέλεσμα; Δυστυχῶς οὐδέν! Ὁ κ. Ζηζιούλας (ὑπὸ τὰς προστατευτικὰς πτέρυγας τοῦ κ. Βαρθολομαίου), ὄχι μόνο δὲν ἐνοχλήθηκε, ἀλλὰ μετὰ τὶς καταγγελίες ἐπαινέθηκε ἀπὸ τὸν Πατρ. Βαρθολομαῖο, ὡς ὁ ...«δεξιὸς βραχίων» τοῦ Πατριαρχείου!!!
Μήπως, ὅμως, ἡ Μηνυτήρια ἀναφορά μας στὴν Ἱ. Σύνοδο, ποὺ τολμήσαμε πρὶν χρόνια, κίνησε τὶς διαδικασίες διερευνήσεως τοῦ θέματος, τουλάχιστον ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα; Δυστυχῶς ὄχι;
Μήπως ἔθιξε τὸ θέμα στὴν Σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου τῆς Κρήτης κάποιος Ἐπίσκοπος; Καὶ πάλι, φυσικὰ ὄχι. Ἀντίθετα ὁ Ναυπάκτου μᾶς πληροφόρησε ὅτι ὁ Πατριάρχης τὸν ἐπαίνεσε στὴν Σύνοδο, ἐπειδὴ βρίσκεται στὸ ἴδιο θεολογικὸ ὔψος μὲ τὸν μεγάλο αἱρετικὸ Ζηζιούλα. Ἡ μεγάλη αὐτὴ βλασφημία τοῦ Ζηζιούλα ἀπὸ τοὺς πολλοὺς φαίνεται νὰ ξεχάστηκε, ἀφοῦ οἱ Ἐπίσκοποι περὶ ἄλλα τυρβάζουν. Ὅ,τι ἀγγίζει τὴν παναίρεση τῆς ἐποχῆς μας, τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τοὺς φορεῖς του, τὸ προσπερνοῦν, γιατὶ δὲν θέλουν μπλεξίματα μὲ τὸν ἔνοικο τοῦ Φαναρίου, φοβοῦνται γιὰ τὴ θέση τους. Καὶ συνεχίζουν νὰ κοινωνοῦν μετὰ τῶν ἀκοινωνήτων καὶ μὲ τὶς αἱρέσεις τους ποὺ μένουν ἀδιόρθωτες!
Ἐμεῖς, ὅμως, σὺν Θεῷ, θὰ δημοσιεύουμε, ὅσα νέα στοιχεῖα βρίσκουμε, καὶ τὰ ὁποῖα θὰ ἀποδεικνύουν τὶς πλανεμένες θέσεις του, καθὼς θὰ συγκρίνονται μὲ τὶς διδασκαλίες τῆς Ἐκκλησίας μας.
Εἶναι γνωστό ὅτι ὁ μητροπολίτης Περγάμου,  ἀναμασᾶ,  μὲ νέο τρόπο, παμπάλαιες πλάνες. Εἰσάγει ἔχρονες ἰδιότητες καὶ ἐγκόσμιες καταστάσεις στὸν χῶρο τῆς Ὑπερουσίου καὶ Ἀκτίστου Ἁγίας Τριάδος. Τὸ δὲ ἔτι χειρότερο· δὲν φαίνεται νὰ «θεολογεῖ» ἢ νὰ «φιλοσοφεῖ» ἀναζητῶν τὴν ἀλήθεια καὶ ἔστω ἀποτυγχάνων πρὸς τοῦτο νὰ διορθώνει τὶς πεποιθήσεις του, ἀλλὰ ἐκ σκοπιμότητος καὶ μὲ στόχο νὰ προάγει τὶς Βατικάνειες καὶ Οἰκουμενιστικὲς θέσεις περὶ "Πρώτου" καὶ "Πρωτείου" τοῦ Πάπα!
Τὰ παρακάτω δύο μικρὰ κείμενα εἶναι τὸ α) ἀπάντηση  τοῦ Πατριάρχου Γεωργίου Γενναδίου ἢ Σχολαρίου σὲ ἐρώτηση ποὺ τοῦ ἔγινε, καὶ περιλαμβάνεται στὴν Ἑλληνικὴ Πατρολογία τοῦ Migne 160, 329C καὶ τὸ β) ἀπὸ λόγο τοῦ ἁγίου Γρηγοριου τοῦ Θεολόγου.
Μετὰ τὰ μικρὰ αὐτὰ κείμενα, δημοσιεύουμε τὶς θέσεις τοῦ κ. Ζηζιούλα:

α) Γεωργίου Γενναδίου:



  β) Αγίου  Γρηγορίου του Θεολόγου:
«4. Αν υπήρξε χρόνος κατά τον οποίο δεν υπήρχε ο Πατήρ, αλλο τόσο υπήρξε χρόνος που δεν υπήρχε ο Υιός. Και αν υπήρξε χρόνος που δεν υπήρχε ο Υιός, τότε υπήρξε χρόνος που δεν υπήρχε ούτε το άγιο Πνεύμα. Αν το ένα υπήρχε από την αρχή, τότε και τα τρία υπήρξαν το ίδιο. Τολμώ να πω, πως αν το ένα υποβιβάσεις, ούτε τα άλλα δύο να εξυψώσεις. Ποια άραγε ωφέλεια υπάρχει από μία ατελή θεότητα; Ακόμη περισσότερο, τι είδους θεότητα είναι αυτή, αν δεν είναι τέλεια;».


   (Αγ. Γρηγορίου του Θεολόγου, Λόγος λα' περί του Αγίου Πνεύματος, Στυλ. Γ. Παπαδόπουλος (επιμ.), Μιλάει ο Γρηγόριος ο Θεολόγος, μτφρ. Διονύσιος Κακαλέτρης, εκδ. Αποστολική Διακονία, Αθήνα 1991).


Ἂς ἀκούσουμε ὅμως καὶ τοὺς κακόδοξους καὶ βλάσφημους λόγους τοῦ κ. Ζηζιούλα, τοὺς ὁποίους δὲν εἴδαμε ἕως τώρα νὰ ἀναιρέσει (ὅπως τὶς διετύπωσε καὶ τὶς ἀπομαγνητοφωνήσαμε στὴν διεύθυνση: paterikiparadosi.blogspot.gr/2013/06/blog-post_7514.html).


   « πρῶτος λοιπὸν  λοιπὸν αὐτομάτως γεννᾷ τὴν Ἱεραρχία. Ὀντολογικὰ ἡ Ἱεραρχία ὑπάρχει καὶ στην Ἁγ. Τριάδα. Ἡ πηγή, ἡ Ἀρχή, εἶναι ὁ Πατήρ, ἀπὸ ’κεῖ πηγάζουν τὰ πρόσωπα τῆς Ἁγ. Τριάδος. Στὴν Ἁγία Τριάδα, λοιπόν, ἔχουμε  μία  διαβάθμιση,  δὲν ἔχουμε αὐτόματη συνύπαρξη, ἀλλὰ ἔχουμε ὕπαρξη ἡ ὁποία μεταφέρεται ἀπὸ τὸν ἕναν στὸν ἄλλον. Ἐὰν βάλουμε τὰ πρόσωπα νὰ ἐμφανίζονται ἔτσι ταυτόχρονα, τότε καταργοῦμε τὴν ἔννοια τῆς αἰτιότητος. Ἡ αἰτιότητα δὲν εἶναι κάτι ποὺ μποροῦμε νὰ παραβλέψουμε. Ἡ αἰτιότητα εἶναι βασικὸ στοιχεῖο τῆς Ἑτερότητος. Ἡ Ἑτερότητα στὴν Ἁγία Τριάδα δὲν ἀναδύεται ἔτσι φυσικά, αὐτομάτως. Ὑπάρχει ἕνα πρόσωπο, πρέπει νὰ προέρχεται ἐλεύθερα. Ἀπὸ τὴ στιγμὴ ὅμως ποὺ εἰσάγουμε αὐτὸ τὸ πρόσωπο, αὐτὴ τὴν αἰτιότητα, εἰσάγουμε Ἱεραρχία»  (σ.σ. φυσικὰ καὶ Πρῶτον)!

Βαδίζοντας πρὸς τὸ τέλος τοῦ χριστιανικοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν;

Οἱ Θεολόγοι στὰ σχολεῖα πορεύονται καθένας ὅπως προαιρεῖται.



Τελειωμένη ὑπόθεση εἶναι γιὰ τὸν νέο Ὑπουργὸ Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου τὸ ζήτημα τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν. Ἀλλὰ καὶ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος ἔχει παραιτηθεῖ ἀπὸ κάθε διεκδίκηση γιὰ τὸ θέμα ἀρκούμενος στὶς ἐργασίες ποὺ ὑποτίθεται ὅτι θὰ γίνουν μεταξὺ τῶν ἐπιτροπῶν τῆς Ἐκκλησίας καὶ τοῦ ΙΕΠ γιὰ τὸ θέμα. Οὔτε καν συζήτηση δὲν ἔγινε γιὰ τὰ Θρησκευτικὰ στὴν πρόσφατη συνάντηση Ὑπουργοῦ Παιδείας καὶ Ἀρχιεπισκόπου ὅπως ρητὰ διαβεβαίωσε ὁ Κώστας Γαβρόγλου. 

Τὴν ἴδια στιγμὴ δὲν ξεκίνησε ἀκόμη ἡ ἐπιμόρφωση Θεολόγων καὶ Δασκάλων ποὺ προγραμμάτιζε τὸ ΙΕΠ γιὰ τοὺς μῆνες Νοέμβριο καὶ Δεκέμβριο. Ἀσαφὴς παραμένει καὶ ὁ χρονικὸς ὁρίζοντας γιὰ τὴν ἀλλαγὴ τῶν σχολικῶν βιβλίων Θρησκευτικῶν. Ὡστόσο ἐντολὴ ἐκτύπωσης τῶν σημερινῶν βιβλίων γιὰ τὴν ἑπόμενη σχολικὴ χρονιὰ δὲν ἔχει δοθεῖ οὔτε γιὰ τὸ Δημοτικὸ σχολεῖο γιὰ τὸ ὁποῖο τὰ βιβλία τῶν ἄλλων μαθημάτων ἔχουν ἀποσταλεῖ γιὰ παραγωγὴ στὸν Διόφαντο. Τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας μετὰ τὴν ἀλλαγὴ τῆς ἡγεσίας του υἱοθέτησε στάση χαμηλῶν τόνων γιὰ τὸ ζήτημα. Ἔτσι κι ἀλλιῶς οἱ δημόσιες ἐμφανίσεις καὶ συνεντεύξεις τοῦ νέου Ὑπουργοῦ εἶναι ἐλάχιστες. Μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ τὸ Ὑπουργεῖο κατάφερε νὰ «βάλει στὸν ὕπνο» τὴν Διοικοῦσα Ἐκκλησία ποὺ πλέον δὲν ἀσχολεῖται μὲ τὸ ζήτημα. Ἡ Ἱεραρχία στὴν πρόσφατη ἔκτακτη σύγκλησή της στὰ τέλη Νοεμβρίου οὐδὲν σχετικὸ συζήτησε οὔτε καμία ἀνακοίνωση ἐπὶ τοῦ θέματος ἔκανε. 


Οἱ Θεολόγοι στὰ σχολεῖα πορεύονται καθένας ὅπως προαιρεῖται. Κάποιοι ἐξ ἀρχῆς ἀρνήθηκαν τὴν ἐφαρμογὴ τῶν νέων Προγραμμάτων Σπουδῶν καὶ συνεχίζουν νὰ διδάσκουν τὰ
Θρησκευτικὰ ὅπως πέρυσι καὶ μὲ βάση τὰ βιβλία ποὺ ἔχουν στὰ χέρια τους οἱ μαθητές. Οἱ ἄμεσες καὶ ἔμμεσες ἀπειλὲς κάποιων Συμβούλων Θεολόγων πέφτουν στὸ κενό. Ἀλλὰ καὶ κάποιοι ἀπὸ ἐκείνους ποὺ ἀρχικὰ ξεκίνησαν νὰ διδάσκουν ἐπὶ τῇ βάσει τῶν νέων Προγραμμάτων Σπουδῶν τώρα τὰ ἐγκαταλείπουν, πιάνουν ξανὰ τὰ βιβλία γιατί πρέπει νὰ ὑπάρχει καὶ συγκεκριμένη ὕλη γιὰ διαγωνίσματα καὶ ἐξετάσεις στὸ τέλος τῆς χρονιᾶς στὰ Λύκεια. 

Ο κ. Αβραμόπουλος εκφράζει τις θέσεις της Ν. Τάξης!

Δήλωση Αβραμόπουλου
υπέρ της ένωσης των θρησκειών!

Αβραμόπουλος:

Πιο σημαντικός από ποτέ ο διάλογος μεταξύ των θρησκειών


   «Ιδιαίτερα δεδομένων των προκλήσεων που αντιμετωπίζουμε στους τομείς της προσφυγικής και μεταναστευτικής κρίσης, της κοινωνικής συνοχής και της ένταξης», τόνισε ο Ευρωπαίος Επίτροπος Μετανάστευσης.

   Το μεταναστευτικό και η ένταξη ήταν τα θέματα που κυριάρχησαν στη συνάντηση που είχε σήμερα ο Επίτροπος Μετανάστευσης Δημήτρης Αβραμόπουλος στη 12η ετήσια συνάντηση υψηλού επιπέδου με θρησκευτικούς ηγέτες από την Ευρώπη.
 
   Προσερχόμενος στη συνάντηση, ο κ. Αβραμόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:
 
   «Ο διάλογος μεταξύ των θρησκειών είναι σήμερα πιο σημαντικός από ποτέ. Είναι η στιγμή που χρειαζόμαστε περισσότερο αμοιβαίο σεβασμό μεταξύ των πολιτισμών και των θρησκειών. Στο παρελθόν ο κόσμος ήταν χωρισμένος εξαιτίας εθνικών και θρησκευτικών συγκρούσεων, και εμφύλιων πολέμων.
   Έχει γίνει πλέον σαφές ότι οι κοινές προσπάθειες των θρησκευτικών ηγετών για το διάλογο και την καλύτερη κατανόηση μεταξύ των θρησκειών, μπορεί να συμβάλει σημαντικά στον αμοιβαίο σεβασμό, ιδιαίτερα δεδομένων των προκλήσεων που αντιμετωπίζουμε στους τομείς της προσφυγικής και μεταναστευτικής κρίσης, της κοινωνικής συνοχής και της ένταξης.
   Η αλληλεγγύη πρέπει να επικρατήσει παντού. Είναι μια έννοια που υπάρχει σε όλες τις θρησκείες. Οι συναντήσεις, οι ανταλλαγές απόψεων και η ευρύτερη συνεργασία στο μέλλον θα οδηγήσουν σε πιο συνεκτικές και ενωμένες κοινωνίες.

«Ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έστω»!




ἱερὸς Ἰωσὴφ Καλόθετος ἦταν μαθητὴς καὶ συναγωνιστὴς τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ κατὰ τῆς αἱρέσεως τῆς ἐποχῆς τους. Ἡ ἐπιστολή, τῆς ὁποίας ἕνα μικρὸ τμῆμα παρουσιάζουμε καὶ σχολιάζουμε, ἐγράφη τὸ 1344 (περὶ τὰ τέλη Νοεμβρίου κατὰ τὸν Δημ. Τσάμη στὸ Σύγγραμμα «Ἰωσήφ Καλόθετος», σελ. 352). Κατὰ τὴν περίοδο αὐτὴ ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς κατηγορεῖται ὡς αἱρετικὸς ἀπὸ τὸν νόμιμο καὶ κανονικὸ Πατριάρχη Ἰωάννη Καλέκα. Ὁ Π. Χρήστου μᾶς πληροφορεῖ σχετικά:
«Το 1344 ενδημούσα σύνοδος της Κωνσταντινούπολης έθεσε (τὸν Γρηγόριο Παλαμᾶ) εκτός εκκλησιαστικής κοινωνίας επειδή παρερμήνευσε τον Τόμο του 1341 και επειδή δεν μνημόνευσε τον Πατριάρχη». Καὶ ὅπως γράφει ὁ Jean Meyendorff: «Ο Πατριάρχης (σ.σ.: Ἰωάννης Καλέκας) διέταξε τη σύλληψη του Γρηγορίου Παλαμά, με πρόσχημα καθαρά πολιτικό. Αλλά, για να νομιμοποιήσει τη σύλληψη, αποφάσισε να κατευθύνει εναντίον του μια δίκη για αίρεση. Ο Ακίνδυνος, με απαίτηση του αρχιερέα, δημοσίευσε τις αναιρέσεις εναντίον του Παλαμά, κι ο Παλαμάς, απ' το βάθος της φυλακής του, δεν παρέλειψε ν’ απαντήσει» (Jean Meyendorff, “Γρηγόριος Παλαμάς, Ο Θεολόγος του Ησυχασμού” -ἐδῶ). 
Ἐκείνη λοιπόν, τὴν περίοδο, ποὺ ὁ Ἱερομόναχος Γρηγόριος Παλαμᾶς βρίσκεται στὴ φυλακὴ κατηγορούμενος γιὰ αἵρεση, ὁ ἱερὸς Ἰωσὴφ Καλόθετος γράφει αὐτὴ τὴν ἐπιστολή, στὴν ὁποία τονίζει ὅτι «αἱ δυνάμεις τοῦ κακοῦ πολεμοῦν ποικιλοτρόπως τὴν ἀλήθειαν. Αἱ αἱρέσεις εἶναι ὅπλον των κατὰ τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία ὅμως διὰ τῶν Ἁγίων της περιορίζει τὴν ἔκτασιν τῆς ἀποστασίας».
Ὁ Ἀκίνδυνος τώρα (σύμμαχος τοῦ Κελέκα), εἶχε ἤδη καταδικαστεῖ γιὰ τὶς θέσεις του ἀπὸ Σύνοδο τοῦ 1341, ἀλλὰ δέχτηκε «να υπογράψει μια θολή δήλωση μεταμέλειας, και απέφυγε τη μνημόνευση του ονόματος του μέσα στις συνοδικές αποφάσεις». Ἔτσι, μὲ τὴν ὑποστήριξη τοῦ πατριάρχη Καλέκα, καὶ ἀφοῦ δὲν ὑπάρχει ἔγγραφη-ἐπίσημη καταδικαστικὴ ἀπόφαση, διαδίδει «τὰς κακοδόξους διδασκαλίας του, ὡς βραβεῖον δὲ τοῦ ἀπονέμονται Μοναί»! (Δ. Τσάμη, ὅπ. παρ.).
Οἱ μαθητὲς τοῦ Ἁγίου, βέβαια, δὲν ἀποδέχονται αὐτὲς τὶς «δραστηριότητες» τοῦ Ἀκίνδυνου (καὶ Καλέκα), ἀφοῦ μὲ αὐτές, κατὰ τὸν ἱ. Ἰωσὴφ Καλόθετο
ὁ Ἀκίνδυνος «ἀπεκόπη οὐσιαστικῶς τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καὶ ἵδρυσε μετὰ τοῦ Πατριάρχου (Καλέκα) ἰδιαιτέραν Ἐκκλησίαν» (Δ. Τσάμη, ὅπ. παρ.).
Καὶ αὐτὰ τὰ λέει ὁ ἱερὸς Ἰωσήφ, χωρὶς κάποια Σύνοδος νὰ ἔχει ἀφορήσει τὸν Καλέκα, μεταφέροντάς μας τὴν ἐπικρατοῦσα πεποίθηση-πράξη τῆς Ἐκκλησίας, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία ὁ συνειδητὰ αἱρετίζων ἀντιμετωπίζεται ἀπὸ τοὺς πιστοὺς ὡς ἀποκεκομμένος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

«Μασόνοι με απείλησαν μέσα στον ναό ότι θα μου χαράξουν το πρόσωπο!»


Ο π. Αθανάσιος Αττάρτ, που βοηθά δεκάδες αιρετικούς να ξαναβρούν τον δρόμο του Θεού







«Μου είπαν να μην ανακατεύομαι, να κάτσω στην άκρη! Είχαν το θράσος να με καλέσουν στη Στοά τους, να κάνω αγιασμό!» αναφέρει ο π. Αθανάσιος Αττάρτ, που βοηθά δεκάδες αιρετικούς να ξαναβρούν τον δρόμο του Θεού.
Το φόβητρο για μασόνους, πεντηκοστιανούς και χιλιαστές έχει γίνει εδώ και χρόνια ο π. Αθανάσιος Αττάρτ, εφημέριος του Ιερού Ναού της Χρυσοσπηλιώτισσας στην οδό Αιόλου. Καθόλου αυθαίρετο αυτό το συμπέρασμα, αφού το αποδεικνύουν και οι αριθμοί: από το 2005, οπότε και διορίστηκε εκεί με απόφαση του μακαριστού Χριστοδούλου, έως σήμερα έχουν γίνει 40 επιστροφές στην Ορθόδοξη Εκκλησία πεντηκοστιανών, χιλιαστών (ιεχωβάδες) και μασόνων!
Οπως θυμάται σήμερα ο π. Αθανάσιος, η πλέον χαρακτηριστική περίπτωση αφορά έναν επιστήμονα γύρω στα 55, ο οποίος φιλοδοξούσε να αποκτήσει πανεπιστημιακή έδρα με κάθε τρόπο. Θέλησε να στραφεί στη μασονία, για να πετύχει τον σκοπό του, και το έπραξε. Πριν από δύο χρόνια ζήτησε βοήθεια από τον π. Αθανάσιο,

προκειμένου να απεμπλακεί από τον χώρο των τεκτόνων. 

Επειτα από τις απαραίτητες συναντήσεις μαζί του έγινε και πάλι δεκτός στην αγκαλιά της Εκκλησίας. Εκκλησιάζεται πλέον και εξομολογείται τακτικά, ενώ η σχέση του με τη μασονία αποτελεί πλέον παρελθόν. Μάλιστα, τη μέρα που έγινε η τελετή επιστροφής στην κοινότητα της Ορθοδοξίας φορούσε τα... εξαρτήματα της μασονίας και στο τέλος τα έβγαλε ενώπιον του εκκλησιάσματος! «Τον έβαλα», θυμάται ο π. Αθανάσιος, «να διαβάσει ενώπιον των πιστών και έναν λίβελο, μια ομολογία σύμφωνα με την οποία εγκαταλείπει τις διδασκαλίες των αιρετικών και επιστρέφει στην Εκκλησία. Τα παράσημα, μάλιστα, και όλα τα υπόλοιπα σύμβολα που χρησιμοποιούν οι μασόνοι εν είδει στολής τα έριξε σε έναν κάδο σκουπιδιών στην εκκλησία! Αυτά, βέβαια, τα κράτησα έπειτα εγώ ως πειστήρια». Δεν εξελίχθηκαν όμως όλα ομαλά στην περίπτωση της μεταμέλειας του συγκεκριμένου μασόνου. Εως και απειλές για τη ζωή του δέχτηκε ο π. Αθανάσιος, και μάλιστα εντός του ναού!

Ἡ ἐν Κρήτῃ σύνοδος δέν ἐπεκύρωσε τίς πρό αὐτῆς Συνόδους, δέν κατεδίκασε τίς αἱρέσεις πού αὐτές κατεδίκασαν, ἀλλά ἐνεργώντας ἀντίθετα καί ἀντιπατερικά, ἀγνοώντας τίς ἀποφάσεις τῶν πρό αὐτῆς Συνόδων, ἀνύψωσε τίς αἱρέσεις καί τίς ἀναγνώρισε ὡς Ἐκκλησία.

Κείμενο Ἱεροῦ Κοινοβίου Ὁσίου Νικοδήμου Πενταλόφου Παιονίας Κιλκίς περί τῆς ἐν Κρήτῃ συνόδου

Σχετική εικόνα
Ἐρωτώμενοι ἀπό ἀδελφούς μας ἐν τῷ κόσμῳ περί τῆς «Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου», θά θέλαμε νά καταθέσουμετά ἑξῆς:

Ἐμεῖς οἱ Μοναχοί, ἀδελφοί μου, ζοῦμε καθημερινά τή λειτουργική ζωή τῆς Ἐκκλησίας μας στό ἀναλόγιο καί ἐνώπιον τῆς Ἁγίας Τραπέζης. Ἀπό τήν ἀναστροφή μας μέ τά ἱερά κείμενα (Παρακλητική, Μηναῖονκλπ), διδασκόμεθα ἐμπειρικά τήν δογματική ἀλήθεια τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Μέ πόνο ἀντικρίζουμε τά κείμενα τῆς ἐν Κρήτῃ συνόδου ὡς ξένα πρός τήν παράδοση τῆς Ἐκκλησίας.Ἡ «Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδος» δέν εἶναι «Συνοδός», δέν ἐπορεύθη τήν ὁδόν τῶν Ἁγίων Συνόδων τῆς Ἐκκλησίας μας, ἀφοῦ δέν ἐπεκύρωσε τίς προηγούμενες Συνόδους.Δέν εἶναι «ἑπόμενη τοῖς Ἁγίοις Πατράσι». Ἡ σύνοδος τῆς Κρήτης ἔφερε μιά ἀνατροπήστήν ἱστορία τῆς λειτουργίας τῶν Συνόδων.
Μιά ἀληθινή Σύνοδος εἶναι συνέχεια τῶν πρό αὐτῆς Συνόδων καί ἐπικυρώνει τίς ἀποφάσεις τους, ὅπως συμβαίνει μέχρι σήμερα μέ τίς τοπικές συνόδους τῶν Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν. Ἡ ἐν Κρήτῃ σύνοδος δέν ἐπεκύρωσε τίς πρό αὐτῆς Συνόδους, δέν κατεδίκασε τίς αἱρέσεις πού αὐτές κατεδίκασαν, ἀλλά ἐνεργώντας ἀντίθετα καί ἀντιπατερικά, ἀγνοώντας τίς ἀποφάσεις τῶν πρό αὐτῆς Συνόδων, ἀνύψωσε τίς αἱρέσεις καί τίς ἀναγνώρισε ὡς Ἐκκλησία.
Αὐτό τραυμάτισε τήν μοναχική μας συνείδηση. Αἰσθανόμεθα τίς ἀποφάσεις τῆς συνόδου αὐτῆς ὡς ξένο σῶμα πού προσπαθεῖ μέ βία νά εἰσχωρήσει μέσα στό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας. Θεωροῦμε ὅτι ἡ σύνοδος αὐτή ἐμφορεῖται ἀπό τό πνεῦμα τῆς συγχρόνου παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (πού ἤδη μετρᾶ πάνω ἀπό 100 χρόνια ζωῆς) καί ὅτι ἀπέστη ἀπό τόν ὀρθό δρόμο πού μᾶς ὑπέδειξαν οἱ Πατέρες μας.
Ἐμεῖς οἱ Μοναχοί ἐμμένουμε«ἐν οἷς ἐδιδάχθημεν καί ἐπιστώθημεν», ἀναμένοντες καί προσκαρτεροῦντες ἐν προσευχῇ καί νηστείᾳ διά τήν ἔκβασιν τῆς ὅλης ὑποθέσεως.

καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί