Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

Ἐπιστολή τοῦ Βέκκου πρός τόν ἰταλόν πάπαν δι’ ἧς ἀναθεματίζει πάντας τούς ὀρθοδόξους χριστιανούς τούς μή δεξαμένους τήν ἑαυτοῦ δυσσέβειαν. Σήμερα ανάλογη συμπεριφορά έχουμε απο τον Βαρθολομαίο και τους Οικουμενιστές δεσποτάδες του



Ἐπιτρέψτε μου  ἕνα βραχύ ἀπόσπασμα ἀπό τά πρακτικά τῆς Λυών.
Ἀφορᾶ στήν ἐπιστολή τοῦ Βέκκου πρός τόν ἰταλό πάπα. 
Ἡ διαπίστωση εἶναι τό ὁλιγότερον θλιβερή: Ἡ ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται!


Καί τότε καί τώρα -γιά τόν ἴδιο λόγο τῆς ψευτοένωσης- οἱ ἴδιοι διωγμοί, ἀφορισμοί καί καθαιρέσεις σέ βάρος τῶν ὁμολογητῶν τῆς Πίστεως, ὅπως ἐπίσης καί ἡ ἴδια προδοσία καί περιφρόνηση τῶν ἁγίων μας Πατέρων.


Μέ τιμή καί σεβασμό

Φώτης Μιχαήλ
ἰατρός  
Ἐπιστολή τοῦ Βέκκου πρός τόν ἰταλόν πάπαν


δι’ ἧς ἀναθεματίζει πάντας τούς ὀρθοδόξους χριστιανούς
τούς μή δεξαμένους τήν ἑαυτοῦ δυσσέβειαν.

(Ἀπόσπασμα ἐκ τῶν πρακτικῶν τῆς Λυών)
 DOSSIER GREC DE LUNION DE LYON 1273-1277
INSTITUT FRANCAIS, D’ ETUDES BYZANTINES, PARIS, 1976
PAR
V. LAURENT  et J. DARROUZES
(Σελ. 480-485)

... τῇ σῇ μακαριότητι διά τοῦ παρόντος ἀναγνωρίσαι διανέστημεν γράμματος, παραστῆσαι βουλόμενοι ταύτῃ σαφῶς ὅπως θερμότατα τῆς τοιαύτης τῶν ἐκκλησιῶν εἰρήνης ἀντιποιούμενοι τά ἀνέκαθεν προσαρμόσαντα τῇ ἀποστολικῇ καθέδρᾳ πρεσβεῖα τε καί προνόμια μή μόνον ἀσπασίως ταύτῃ παρέχομεν , ἀλλά καί διά παντός παρέχει αὐτῇ προθυμούμεθα.

Βρώμικος πόλεμος των οικουμενιστών εναντίον του Γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας πίσω από την εκλογή του νέου Μητροπολίτου στο Σικάγο;



ΜΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
«Η ταχεία εξάπλωση και επιρροή των μοναστηριών του Γέροντος Εφραίμ έχει φτάσει σε μία κρίσιμη φάση. Προσεγγίζει το σημείο της μη αναστρεψιμότητας
«Ο επόμενος Μητροπολίτης πρέπει να είναι πρόθυμος και ικανός να αντιμετωπίσει την επιρροή των Μοναστηριών του Γέροντος Εφραίμ ..»
                                                                     










                                                        ΜΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
«Η ταχεία εξάπλωση και επιρροή των μοναστηριών του Γέροντος Εφραίμ έχει φτάσει σε μία κρίσιμη φάση. Προσεγγίζει το σημείο της μη αναστρεψιμότητας
«Ο επόμενος Μητροπολίτης πρέπει να είναι πρόθυμος και ικανός να αντιμετωπίσει την επιρροή των Μοναστηριών του Γέροντος Εφραίμ ..»
«Ο νέος Μητροπολίτης της Μητροπόλεως του Σικάγου, ή θα ανοίξει τον δρόμο της χαλιναγώγησής τους ή θα επιτρέψει σε αυτά τα μοναστήρια να συνεχίσουν να αναπτύσσονται, καταστρέφοντας την πίστη μας και τις κοινότητές μας, και δημιουργώντας σοβαρές γεωπολιτικές και νομικές επιπτώσεις
[Elaine Jaharis]
 σ.σ. Περίεργα πράγματα συμβαίνουν εκεί στο Σικάγο. Ξαφνικά, Πατριάρχης Βαρθολομαίος και Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος βρέθηκαν ‘στα μαχαίρια’ με αφορμή την εκλογή ενός Μητροπολίτου. Οι πληροφορίες που δίνονται κάθε άλλο παρά ρίχνουν φως στην υπόθεση, ίσα ίσα μας μπερδεύουν περισσότερο. Μία όμως ανοιχτή επιστολή προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο, τον Αρχιεπίσκοπο Δημήτριο, την Σύνοδο Επισκόπων και το Αρχιεπισκοπικό Συμβούλιο, που δημοσιεύτηκε στα τέλη του Ιουνίου, ίσως και να σκιαγραφεί τους πραγματικούς λόγους αυτής της ωμής παρέμβασης του Οικουμενικού Πατριάρχη στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής. 

Διότι σε αυτήν την υπόθεση κάποια πράγματα δεν βγάζουν νόημα, όπως, το που ακριβώς ωθείται ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Δημήτριος, μία από τις ‘προοδευτικές’ άλλωστε φωνές στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης, ή, το πως ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος απέρριψε τον κατάλογο των υποψηφίων που ο ίδιος είχε εγκρίνει λίγους μήνες πριν.

Οι Οικουμενιστές ξεπουλάνε τα πάντα: Από το Άγιον Όρος έως την Παλαιστίνη


Ζητούν την Καθαίρεση του Πατριάρχη Θεόφιλου!!
 ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ!! Πουλήσανε και την Αρχαία Καισάρεια της Παλαιστίνης!!



ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ!! Πουλήσανε και την Αρχαία Καισάρεια της Παλαιστίνης!!

Γράφει ο Ιωάννης Αθ. Μπαλτζώης*

   Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για το Ελληνο- Ορθόδοξο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και τις πωλήσεις της περιουσίας του. Μετά την κρυφή πώληση των 500 στρεμμάτων πέρυσι το 2016, σε μυστηριώδη επενδυτικό όμιλο που αποκαλύφτηκε πριν λίγες ημέρες, με αποτέλεσμα  να προκαλέσει τσουνάμι οργής και αντίδρασης από τους Παλαιστινίους και Ιορδανούς χριστιανούς, μια νέα αποκάλυψη πώλησης περιουσίας ξεσηκώνει τώρα και τους Ισραηλινούς.

Έτσι  πρόσφατα (17/7/17) στο ειδησεογραφικό portal The Times of Israel (1) δημοσιεύτηκε άρθρο με τίτλο «Το αρχαίο ρωμαϊκό αμφιθέατρο στην Καισάρεια πουλήθηκε από την Ελληνορθόδοξη Εκκλησία σε μυστηριώδη ξένο αγοραστή» και υπότιτλο «Σύμφωνα με τηλεοπτικό ρεπορτάζ, το Υπουργείο Δικαιοσύνης συγκάλεσε συνάντηση σχετικά με την απροσδόκητη πώληση έκτασης 700 στρέμματα   που ανήκει στο Πατριαρχείο στην αρχαία πόλη-λιμάνι».

Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

κ.Θεόκλητε Πασσαλή Μητροπολίτη Φλωρίνης, επιδιώκετε να μας υποτάξετε στο νέο Βέκκο, στο νέο Μητροφάνη, στο νέο Καλέκα, και στο νέο Ακάκιο που νεκραναστήθηκαν και συμπτύχθηκαν στο πρόσωπο του κακόδοξου πατριάρχη Βαρθολομαίου, πρυτάνεως της αίρεσης




ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ  ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΛΑΙΚΩΝ
«ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ»

Πτολεμαϊδα 19/7/2017

Προς :
Τον Μητροπολίτη Φλωρίνης κ.Θεόκλητο  Πασσαλή ,
Tον Πρωτοσύγκελο κ.Νικηφόρο Μανάδη.

Γράφει ο Μέγας Αθανάσιος ότι είναι πιο πιθανό να αλλάξει η λεοπάρδαλη τα στίγματα στη γούνα της, παρά ο αιρετικός να αναγνωρίσει την αλήθεια. Δεν περιμέναμε  να αναγνωρίσετε  την αλήθεια, γιατί είδαμε ποιά τύχη  επιφυλάξατε στις  προσπάθειες που κάναμε στο παρελθόν για να συνδεθείτε μαζί της.  Επιπλέον, γιατί έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη στην σοφία των αγίων Πατέρων από τα ψέματα και τις πλάνες, με τα οποία γαλουχήτε  και αποβλακώνετε ψυχές, για τις οποίες ο Χριστός σταυρώθηκε για να σώσει. Πιστεύαμε  όμως ότι έμεινε μέσα σας λίγη ντροπή, λίγο φιλότιμο, λίγα ψήγματα ευαγγελικού πνεύματος, κάποια απομεινάρια χριστιανικής καρδιάς σαν αυτά που βρίσκει κανείς ακόμα και στους κοινούς εγκληματίες. Πιστεύαμε ότι κάτι θα έμεινε από την Παρακαταθήκη που σας παρέδωσε ο μακαριστός Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης, τον οποίον εσείς προδώσατε και απαρνηθήκατε ενόσω ήταν ακόμα εν ζωή.
Ο Γέροντας Μάξιμος και  ο  πατήρ  Ιγνάτιος υπηρέτησαν τον άνθρωπο και την Αλήθεια, -με τις  όποιες  δυνάμεις τους-  επί 44 χρόνια ο πρώτος και επί 20 χρόνια ο δεύτερος. Αγωνιζόμενοι μέσα στο  κλίμα λοιδορίας και απαξίωσης που συστηματικά επιβάλατε απέναντι τους,  προσπάθησαν να αφυπνίσουν τον ευσεβή λαό από τον ψυχοκτόνο  ύπνο της αίρεσης, την οποία εσείς με λόγια και  έργα εδραιώνετε.
Την ώρα που:  «Της ευσεβείας τα δόγματα έχουν ανατραπεί, της Εκκλησίας οι θεσμοί έχουν συγχηθεί, oι φιλοδοξίες των μη φοβούμενων τον Κύριο εισπήδησαν στα υψηλά αξιώματα …[την ώρα που] έχει αμαυρωθεί η ακρίβεια των κανόνων.…[και] οι λαοί μένουν ανουθέτητοι, [εσείς] αφού αποκτήσατε την εξουσία μέσω ανθρώπων, γίνατε  δούλοι αυτών που σας έκαναν την χάρη». [1]

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΟΚΛΗΤΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ Ι. Μ. ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ...

Αντιδράσεις στη μητρόπολη Φλώρινας για τον Μητροπολίτη, νέο διώκτη των μοναχών!


Συμμέτοχος στο ψέμα και στην αίρεση ο Φλωρίνης Θεόκλητος!

Γράφει ο καθηγητής ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ
Προς το μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Θεόκλητο, τον πρωτοσύγκελο π. Νικηφόρο Μανάδη κι όλους τους ιερωμένους της Μητρόπολης.
   Με πολύ μεγάλη λύπη διαβάσαμε όλοι, στα νέα της Πτολεμαΐδας, την παύση από ηγούμενο της ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ του ΠΑΤΡΟΣ ΜΑΞΙΜΟΥ καθώς και την παύση καθηκόντων στον ΠΑΤΕΡΑ ΙΓΝΑΤΙΟ. Τo παράπτωμά τους; Η δυναμική αντίστασή τους στην «εν δυνάμει αλλοίωση του ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ» (σύμφωνα με Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο) που επέφερε η ψευδοσύνοδος της Κρήτης όταν ονομάζει με τον πιο επίσημο τρόπο (δηλαδή δια συνόδου) τις αιρέσεις ως εκκλησίες. Εκκλησίες με μυστήρια φυσικά. Άλλωστε αυτός δεν ήταν ο λόγος που η Εκκλησία της Ελλάδας (η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας) ζήτησε από την «αντιπροσωπεία της» στην Κρήτη να μη δεχτεί τον όρο ΕΚΚΛΗΣΙΑ στις αποφάσεις της συνόδου; Και τελικά τι έγινε; Μια ημέρα «πάλεψε» ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Ιερώνυμος, να «πείσει» τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο και τους υπόλοιπους πατριάρχες κι επισκόπους αλλά δεν τα κατάφερε. Τι έκανε μετά ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Ιερώνυμος; Ζήτησε από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κάποια παράταση στις αποφάσεις της Κρήτης, για να συζητήσει ως όφειλε, το πρόβλημα που δημιουργήθηκε, με όλους τους Επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδας; Δυστυχώς ΟΧΙ. Υπέγραψε για λογαριασμό της Ελλαδικής Εκκλησίας, όλες τις αποφάσεις της Κρήτης, μεταξύ αυτών και την επίμαχη απόφαση. Αντικανονικά βέβαια αφού δεν είχε καμία δικαιοδοσία να το πράξει. Και τι έκαναν οι επίσκοποί μας στο σύνολό τους μετά από όλα αυτά; Δυστυχώς το σχεδόν τίποτα θα ήταν ευχή, αν δεν ακολουθούσε η Προς το λαό ανακοίνωση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου που έλεγε ότι έγιναν πολλά καλά στην Κρήτη και μεταξύ αυτών, το ΤΡΟΜΕΡΟ ΨΕΜΑ, ότι αναγνωρίστηκαν οι ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΠΙ Μ. ΦΩΤΙΟΥ ΚΙ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΩΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ. Μιλάμε για τις πλέον αντιπαπικές συνόδους. Και τι έκαναν οι επίσκοποί μας (μεταξύ αυτών κι ο Μητροπολίτης Φλωρίνης κ. Θεόκλητος); Το τίποτα θα ήταν ευχή.
    Παύει από τα καθήκοντά τους, τους πολύ λογικά αντιδρώντες και μάλιστα ορθοδόξως (σύμφωνα με κανόνες της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ) με παύση μνημοσύνου του οικείου επισκόπου ήτοι του κ. Θεόκλητου. Θα πει κάποιος: Ο κανόνας αναφέρει τη διακοπή μνημοσύνου μόνο στην περίπτωση που ο επίσκοπος ή πατριάρχης κηρύττει ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ (δηλαδή δημόσια και ξεκάθαρα) αίρεση. Έκανε κάτι τέτοιο ο κ. Θεόκλητος;
    Και θα απαντήσω: Μήπως 1ον δια της σιωπής του και 2ον δια των ενεργειών του (με κορυφαία το διωγμό των τριων πατέρων της μητρόπολης), δείχνει την στήριξή του σε μια σύνοδο που κατά πολλούς γνώστες είναι αιρετική; (Θυμίζω πως κι ο ίδιος ο κ. Θεόκλητος δεν ήθελε να παρευρεθεί στην Κρήτη. Γιατί άραγε;).

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ π. ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΜΑΝΑΔΗ, ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΠΑΠΑΔΩΝ!

ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΗ ΔΕΣΠΟΤΗΣ Ο ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ, ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ! Ο ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΚΡΥΦΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥ & ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ, ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙ᾽ ΑΥΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΗ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΠΩΣ ΦΕΥΓΕΙ Η
ΧΑΡΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΕΘΑ ΜΕΤΑΛΑΓΜΕΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

  • epistoli p. Nikiforou Manadi

    Σεβόμαστε και αὐτὸν καὶ τὸν δεσπότη του, ἀλλὰ ἀφοῦ αὐτοὶ δὲν σέβονται τὸν ευατό τους καὶ προβαίνουν σὲ ἀπαράδεκτες ἐνέργειες συντασσόμενοι μὲ τοὺς ἐχθροὺς τῆς ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ τους οικουμενιστάς, πολεμῶντας τοὺς ἀγωνιστὰς ἱερεῖς ποὺ δὲν μεταλάχτηκαν, δὲν ἀποκαντιωποιήθηκαν, κρατῶντας τὴν παρακαταθήκη τῶν ἁγίων Πατέρων, ποὺ παρέλαβαν ἀπὸ τὰ χέρια τοῦ ἐπισκόπου τους π. Αὐγουστίνου Καντιώτου, θὰ ἐνημερώνουμε τὸ ποίμνιο, για να συμπαραστέκονται στοὺς ἀγωνιζόμενους κληρικοὺς ποὺ διώκονται.
Διαβᾶστε τὴν ἐπιστολῆ ποὺ ἔδωσε ὁ π. Νικηφόρος Μανάδης στὸν π. Αὐγουστῖνο και τὴν δημοσίευσε κατόπιν ἐντολῆς του σὲ ἐφημερίδα τῆς Πτολεμαΐδος
“ΕΟΡΔΑΪΚΟΣ ΠΑΛΜΟΣ” Τετάρτη 21 Μαϊου 1997 (ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ)
«Εν ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ Φλωρίνης 21 Σεπτ. 1996.

O ZHΛΩΤΗΣ «Ζηλῶν ἐζήλωκα Κυρίῳ παντοκράτορι» (Γ΄ Βασ. 19,10)


Τοῦ προφήτου Ἠλιοὺ
20 Ἰουλίου
Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

Προφ. ΗΛΙΑΣΕΟΡΤΑΖΕΙ σήμερα, ἀγαπητοί μου, ἕνας ἥ­ρωας τῆς πίστεως καὶ τῆς ἀρετῆς, ἕνας ἀ­πὸ τοὺς μεγαλυτέρους ἄνδρες τοῦ ἀρχαίου κόσμου, τῆς ἐποχῆς τῆς παλαιᾶς διαθήκης, ὁ ἅγιος προφήτης Ἠλίας ὁ Θεσβίτης.
Ὅπως ἄστρο ἀπὸ ἄστρο διαφέρει στὴ λάμψι καὶ λουλούδι ἀπὸ λουλούδι διαφέρει στὴν ὄψι καὶ τὸ ἄρωμα, ἔτσι καὶ κάθε ἅγιος ἔχει κάτι ἰδιαίτερο ποὺ τὸν διακρίνει ἀπὸ ὅλους τοὺς ἄλλους. Γι᾽ αὐτὸ ἡ Ἐκκλησία δίπλα στὸ ὄνομα κάθε ἁγίου θέτει κ᾽ ἕνα ἐπίθετο· Παν­τε­λε­­ή­μων ὁ ἰαματικός, Δημήτριος ὁ μυροβλήτης, Σπυρίδων ὁ θαυματουργός, Κοσμᾶς καὶ Δαμι­ανὸς οἱ ἀνάργυροι. Καὶ τὸν σημερινὸ προ­φήτη τὸν ὀνομάζει ζηλωτήν· Ἠλίας ὁ ζηλωτής. Ὁ προφήτης Ἠλίας εἶχε ζῆλο.
Τί θὰ πῇ ζῆλος; Ἡ καρδιὰ νὰ μὴν εἶνε ψυχρή, ἀλλὰ νὰ ἔχῃ φωτιά, δυνατὴ ἐπιθυμία. Καὶ τί ἐπιθυμία εἶχε ὁ Ἠλίας; Ἤθελε ὅλοι νὰ γνωρίσουν τὸν ἀληθινὸ Θεό, παντοῦ νὰ λατρεύεται ὁ ἅγιος Θεός. Καὶ τὴν ἐπιθυμία αὐτὴ δὲν τὴν ἄφηνε κρυμμένη μέσα του, δὲν τὴν ἄ­φηνε νὰ μένῃ θε­ωρητική, ἀλλὰ τὴν ἐξεδήλωνε.

Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Η διδασκαλία του αγίου Θ. Στουδίτου για τους διωκόμενους από τους αιρετικούς μοναχούς

   Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ

ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ
ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΖΩΗ
ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ


    ... παροῦσα μελέτη ὅμως δέν ἔχει σκοπό νά περιγράψη κάποιον διωγμό ἐναντίον τῶν Ὀρθοδόξων, ἀλλά νά ἐπισημάνη ποῦ εὑρίσκεται ἡ Ἐκκλησία σ’ αὐτήν τήν περίπτωσι καί ποιοί εἶναι ἐντός καί ποιοί ἐκτός αὐτῆς, σύμφωνα μέ τήν διδασκαλία τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου. Στήν περίπτωσι λοιπόν, κατά τήν ὁποία διώκεται ἡ ὀρθόδοξος πίστις καί κάποια αἵρεσις προσπαθεῖ νά εἰσέλθη σ’ αὐτήν, ὁ ὅσιος λέγει ὅτι ἡ Ἐκκλησία εὑρίσκεται ἐκεῖ ὅπου ὑπάρχει καθαρά καί ἀνόθευτος πίστις καί σέ ὅσους τήν ὑπερασπίζονται, ἔστω καί ἄν αὐτοί εἶναι λίγοι. Ἐκεῖνο ὅμως, τό ὁποῖο διδάσκει ἐπί πλέον, εἶναι ὅτι ἡ ὑπεράσπισις τῆς πίστεως πρέπει νά γίνη μέχρι θανάτου καί ἀκόμη ὅτι δέν πρέπει νά ὑπάρχη καμμία ἐκκλησιαστική ἐπικοινωνία μέ αὐτούς οἱ ὁποῖοι ἔχουν διεστραμμένη πίστι. Τότε μόνο ἀνήκει κάποιος στήν ἀληθινή Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ.

Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ιερομονάχου της περιοχής, προς τον μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριο (σχετικά με την δίωξη του π. Φωτίου Τζούρα) Β' μέρος

  ΑΝΑΞΙΟΣ ΜΑΚΑΡΙΕ


Ἀνοικτή ἐπιστολή 

πρός Μητροπολίτην

Σιδηροκάστρου Μακάριον
2ο μέρος

Ἀνοικτή ἐπιστολή πρός Μητροπολίτην Σιδηροκάστρου Μακάριον.
(συνέχεια από α' μέρος, που μπορείτε να διαβάσετε εδώ).


Ξεχωριστή θέση ἐντός τοῦ κειμένου τῆς Μητροπόλεως καταλαμβάνει ἡ παρακάτω παράγραφος: 
«Θά ἤθελα νά δηλώσεις πρός ὅλους ποία θά εἶναι ἀπό τοῦδε καί εἰς τό ἑξῆς ἡ ἀναφορά σου. Ποῖος θά εἶναι ὁ Μητροπολίτης σου, ποῖον θά μνημονεύεις καί ποῖον ἀντιμήνσιον θά χρησιμοποιεῖς, ποῦ θά ἐκκλησιάζεσαι, γιατί ἀκέφαλος καί ἀνεξάρτητος δέν μπορεῖς νά εἶσαι ἄν γνωρίζεις καλῶς καί τοῦς κανόνες τῆς Ἐκκλησίας». Μικρός ὁ ὄγκος ἐν τοῦτοις μεγάλη ἡ θεολογική τραγωδία πού περιέχει.

     Διά νά γίνει ὅμως κατανοητό τοῦτο ἐπιτραπήτω νά δώσουμε κάποιες ἐπεξηγήσεις. 
Ἐκκλησιολογική αἵρεσις διδάσκεται ἐδῶ «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ», «Ζηζιουλισμός» ἡ ὀνομασία της. 
    Σύμφωνα λοιπόν με τήν καινοφανή ταύτη διδασκαλία ὁ ἐπίσκοπος εἶναι αὐτός ὁ ὁποῖος ἐκχωρεῖ τό δικαίωμα(!) εἰς τόν χειροτονούμενο πρεσβύτερο διά τήν τέλεσιν τῆς Θείας Εὐχαριστίας. Ἐλλειματική(!) ἡ ἱερωσύνη τοῦ πρεσβυτέρου ἔναντι τοῦ ἐπισκόπου. Ὁ πρεσβύτερος λειτουργεῖ ὡς ἀντιπρόσωπος ἀντιπροσώπου δηλαδή τοῦ ἐπισκόπου του. Παπικῆς προελεύσεως πάντα ταῦτα. Πυραμιδική θεώρηση πού εἰσαγάγει τό Παπικό πρωτεῖο καί στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησιολογία.

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ

– Αλώθηκε η Εκκλησία μας από τους Οικουμενικούς

d47

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Επικεφαλής της “Ελλήνων Πολιτείας”
egerssi@otenet.gr
www.egerssi.gr
p. Aug.+Mitrop. Ambros..
Epistol. Ambroshttp://www.triklopodia.gr/%CE%BF
Ως προπέτασμα καπνού θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί μέρος των όσων έγραψα στην “Τσουκνίδα” του Σαββάτου 1η Ιουλίου 2017, στο σημερινό μου άρθρο! Όταν φίλος αναγνώστης μετά από συνάντηση που είχαμε και αφού διάβασε τα όσα είχα γράψει, μου έδωσε τις δυο επιστολές που θα σας γνωρίσω παρακάτω, δημοσιεύοντας πρώτα για μια φορά ακόμα το μέρος του κειμένου μου κατά την 1η Ιουλίου:
«Πολλά ακούγονται τον τελευταίο καιρό κατά του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου, επειδή τάχατες σηκώνει “μπαϊράκι” ή άλλως, σηκώνει ανάστημα κατά της καθεστηκυίας πολιτικής τάξεως!
Μου σφύριξαν λοιπόν, πως προαλείφεται το έδαφος της διαδοχής του! Έτσι, “καλλιεργείται” το κατάλληλο κλίμα για να έχει ευτυχή κατάληξη η άνωθεν εντολή!
Λέγεται, πως ο “εκλεκτός” είναι ο Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού Ιγνάτιος! Ναι, ο “τηλεοπτικός” Μητροπολίτης, αφού είχε την επιμέλεια και την παρουσίαση της εκπομπής “Αρχονταρίκι”, από το 1992 -2011…
Όμως, το ισχυρό backup της διαδοχής είναι ο Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας – Φιλαδελφείας και Χαλκηδόνος Γαβριήλ!
Ο Μητροπολίτης που η ενθρόνισή του έγινε, επί των ημερών στην Πρωθυπουργία του Αντώνη Σαμαρά, στις 10 Οκτωβρίου 2014, στα 38 του χρόνια!

ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ Ἂς συνέλθουν καὶ ἂς ὁμολογήσουν ταπεινά: «Μηδὲν ἀπὸ μηδέν, μηδέν».


Τὸ ὑποσχέθηκα καὶ πρέπει νὰ τὸ ἀνοίξω. Δὲν μπορῶ νὰ προσδιορίσω ἂν αὐτὸ τὸ παράθυρο εἶναι τοῦ δεξιοῦ ἢ τοῦ ἀριστεροῦ χοροῦ τῆς Ἐκκλησίας. Εἶναι ὅμως παράθυρο, ποὺ δὲν μπορῶ νὰ τὸ κρατήσω κλειδαμπαρωμένο. Γι᾽ αὐτὸ τραβάω τοὺς σύρτες καὶ τὰ μάνταλα καὶ τὸ ἀνοίγω διάπλατα. Ἀκούω λοιπόν, ὅτι αὐτὴ ἡ σύναξη ἀσχολήθηκε καὶ μὲ ποιμαντικὰ θέματα. Καὶ μάλιστα μὲ τὸ δυσκολότερο θέμα, τὸν γάμο.
Τὸν μακαριστὸ καὶ ὅσιο Ἀμφιλόχιο τὸν ἄκουγα νὰ λέγη: «Στὰ θέματα τοῦ γάμου ἡ Ἐκκλησία δὲν μᾶς ἔχει δώσει βοήθημα». Ἂν ζοῦσε σήμερα τὸν πολλαπλασιασμὸ τῶν προβλημάτων, ἄραγε τί θὰ ἔλεγε;
Πολὺ τὸν ἀπολάμβανα αὐτὸν τὸν Ὅσιο, ὅταν ἔλεγε τὴν φράση: «Ναί, ἀλλὰ νὰ μοῦ τὸ ἐπιτρέψη ἡ Ἐκκλησία μου». Ἔζησα μιὰ τέτοια ὄμορφη σκηνὴ κοντά του: Γερμανὸς προτεστάντης, ποὺ ἦρθε στὴν Πάτμο νὰ παρακολουθήση τὴν μοναχικὴ ζωή, ἔμεινε μαζί μας ἀπὸ τὰ Χριστούγεννα μέχρι τὸ Πάσχα. Πραγματικὰ ἦταν ἕνα θαυμάσιο παιδί. Ἕνας νέος ἄρχοντας, ποὺ δὲν πιστεύω νὰ ξανασυναντήσω στὴν ζωή μου. Γιὰ κάθε διακονία προθυμότατος. Δὲν χρειαζόταν νὰ δευτερώσης κουβέντα. Τὸ βράδυ τοῦ Μεγάλου Σαββάτου ἑτοιμαζόμασταν γιὰ τὸ Πάσχα. Κι ὁ Βενέδικτος ρωτᾶ τὸν Γέροντα:
− Νὰ φορέσω τὸν ἄσπρο μου χιτῶνα;
− Ναί, παιδί μου.
− Νὰ κοινωνήσω;

Οι μάσκες μάλλον έπεσαν!

Νικολάου Μερτζάνη, Καθηγητή Θεολόγου

Αποτέλεσμα εικόνας για Μεσογαίας Νικόλαος
  Ποιος είναι στην πραγματικότητα ο Μητροπολίτης Μεσογαίας; Αυτό είναι ένα ερώτημα που απασχολεί πλέον ολόκληρο τον θεολογικό χώρο. Όταν ορίστηκε η Επιτροπή διαλόγου για το μάθημα των Θρησκευτικών από την Εκκλησία, τα ΜΜΕ τον παρουσίαζαν ως τον προστάτη του ορθόδοξου χαρακτήρα του μαθήματος. Είναι όμως αυτή η αλήθεια; Μια σειρά γεγονότων μας βάζει σε πολλούς προβληματισμούς, κυρίως για το ποιες συμφωνίες γίνονται και σε ποια επίπεδα. Μια πρώτη εκτίμηση του ρόλου του, κάναμε σε μια δημόσια εκδήλωση, όπου οι τοποθετήσεις του για το μάθημα, όπως πληροφορηθήκαμε, θύμιζαν δελφικούς χρησμούς.
Συγκεκριμένα, στην επιστημονική Ημερίδα των Θεολόγων καθηγητών Γυμνασίων και Λυκείων που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017, με θέμα «Η διεπιστημονικότητα στο μάθημα των Θρησκευτικών», ο Σεβασμιώτατος Μεσογαίας κ. Νικόλαος δήλωσε ξεκάθαρα σε ομιλία του ότι η διαφορά των αντιδρώντων στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών οφείλεται σε προσωπική αντιδικία τους με τους συντάκτες των νέων Προγραμμάτων Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών! 

Αυτά που μας κρύβουν οι Φαναριώτες! Τι θα γίνει τον Σεπτέμβριο στη Λέρο

Φραγκίσκος: Πρόγευση πλήρους ενότητας με τους Ορθοδόξους οι αδελφικές συναντήσεις και η κοινή προσευχή 

Pope_Francis_meets_with_the_Delegation_of_the_Ecumenical_Patriarchate_of_Constantinople_in_Vatican_City_on_June_27_2017_Credit_LOsservatore_Romano_CNA.jpg

Του Μανώλη Κείου
   Αποκαλυπτικοί διάλογοι για την πρόσφατη συνάντηση αντιπροσωπείας του Φαναρίου με τον Πάπα Φραγκίσκο με αφορμή την θρονική εορτή των Ρωμαιοκαθολικών στο Βατικανό είχαν το φως της δημοσιότητας, από ιταλικά μέσα ενημέρωσης, καθότι τα περισσότερα ελληνικά παίρνουν ξεκάθαρα γραμμή από τους οικουμενιστές του Φαναρίου και με τυφλοσούρτη γράφουν ό,τι κι αν τους πλασάρει. Και βέβαια αποκρύπτουν τα σημαντικά….

   Ο Πάπας Φραγκίσκος λοιπόν όταν συναντήθηκε με την αντιπροσωπεία του Οικουμενικού Πατριαρχείου υποστήριξε ότι “το ταξίδι τους προς την πλήρη κοινωνία είναι ένα και θα έπρεπε να σεβαστεί τις μοναδικές παραδόσεις τους περισσότερο από μια ομοιομορφία που τελικά θα έκανε την Εκκλησία πιο βαρετή”.

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ιερομόναχου της περιοχής, προς τον μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριο (σχετικά με την δίωξη του π. Φωτίου Τζούρα)

Ἀνοικτή ἐπιστολή 

πρός Μητροπολίτην

Σιδηροκάστρου Μακάριον
1ο μέρος


 Ὑπέπεσεν εἰς τήν ἀντίληψίν μας κείμενον τῆς Ἱερᾶς Μητρ. Σιδηροκάστρου πρός Αἰδεσιμώτατον π. Φώτιον Τζούραν τῇ 26-6-2017 ἀπαντώντας εἰς τήν «παύσι μνημοσύνου καί διακοπή ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας» τοῦ ἐν λόγῳ ἱερέως (18-06-2017).
Ἐρχόμεθα αὐτοκλήτοι θά ἐλέγαμε πρός χάραξιν ὁρισμένων γραμμῶν σχέσιν ἐχόντων με τό πολύκροτο τοῦτο θέμα (διακοπῆς κοινωνίας). Ὅ,τι καί ἐάν γραφῇ δέν ἔχει προσωπικά ἐλατήρια ἐναντίον τινός, οὔτε πολλῷ μᾶλλον νά καταστήση ἡμᾶς αὐτούς συνήγορον οὐδενός, δέν ὑπάρχει ἄλλωστε ἀνάγκη περί τούτου.
    Δράττοντας δ’ ὅμως τῆς εὐκαιρίας πρός σχολιασμόν θέσεων πού ἔχουν παγιωθεῖ ἐντός τῆς Ἐκκλησίας μας πρός γενικήν ἀποτελμάτωσίν της. Ἀγκυλώνεται, εὐνουχίζεται τό πλήρωμα σταδιακῶς, πλήν σταθερῶς, μέ τοιαύτες διδασκαλίες.
   Ἀποβλέποντας λοιπόν πρός τό εὐρύτερον καλόν καί μόνον, ἄνευ ἐμπαθείας τινός ὡς θά καταδειχθεῖ κατωτέρω. Οἱ σχολιασμοί, ὅσο δύναμις, θά γίνουν κατ’ ἐπιλογήν, μόνον ὅσων ἀφοροῦν ἐσφαλμένων, προφανέστατα καί ἐξώφθαλμα, τοποθετήσεων καθολικοῦ ἔχοντος καί οὐχί προσωπικοῦ χαρακτήρος. Ἡ στρεψόδικη ἑρμηνεία σύν τήν κατάκριτο μετάθεσι τοῦ θέματος εἰς ἄλλες περιοχές πρός ἀποφυγή δυσμενῶν ἐντυπώσεων, εἶναι ἡ εἰκόνα πού ἀναδύεται ἀπερίφραστα.

Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΡΚΙΚΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ
(1927-2006)
Ὁ Ἅγιος Ἱερώνυμος εἶχε πεῖ τό ἑξῆς: «Ὅταν θά πολλύνει ἡ ὁμοφυλοφιλία στούς χριστιανικούς λαούς, τότε πλησιάζει τό τέλος τῆς Ἱστορίας».
(Σειράχ, ὁμιλία 253η)


Συλλογή ἀναφορῶν τοῦ Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
γιά τά σαρκικά ἁμαρτήματα


Πρόλογος

Ὁ Γέροντας Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος μᾶς ἄφησε μία μεγάλη πνευματική κληρονομιά. Μᾶς παρέδωσε ἕναν τεράστιο ἀριθμό κατηχητικῶν ὁμιλιῶν, κατανεμημένων σέ διαφορετικές θεματικές σειρές.
Ἀκούσαμε καί συλλέξαμε ἀπό μεγάλο ἀριθμό ὁμιλιῶν, κατά τήν κρίση μας, ἐνδεικτικές ἀναφορές τοῦ πατρός Ἀθανασίου, πού μᾶς ἔκαναν ἰδιαίτερη ἐντύπωση καί πού ἀφοροῦσαν τά σαρκικά πάθη.
Τίς παρουσιάζουμε σ΄ αὐτό τό βιβλιαράκι καί εὐελπιστοῦμε νά γίνουν ἀφετηρία προβληματισμοῦ γιά κάθε νέο καί νέα, γιά κάθε γονιό, γιά κάθε ἄνθρωπο πού ἐνδιαφέρεται νά ξεκαθαρίσει κάποια θέματα πού ἀφοροῦν στά σαρκικά ἁμαρτήματα.
Στό τέλος κάθε ἀναφορᾶς ὑπάρχει ἡ παραπομπή της, προκειμένου νά μπορεῖ ὁ ἀναγνώστης νά ἀνατρέξει στή συγκεκριμένη σειρά καί ὁμιλία γιά περαιτέρω ἐμβάθυνση.
Εἴθε ὁ Ἅγιος Τριαδικός Θεός δι΄εὐχῶν τοῦ μακαριστοῦ Γέροντά μας π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου να εὐλογήσει τήν πνευματική καρποφορία στις ψυχές ὅλων μας.
Παντελῆς Γκίνης
                                

«Ὅταν κανείς πέφτει στή μοιχεία, τά παιδιά θά δεχτοῦν τήν τιμωρία. Ἀκοῦστε τί λέγει ἡ «Σοφία Σολομῶντα», 3, 14. Τό λέω πολλές φορές αὐτό σέ ἀνθρώπους πού ἔχουν πέσει στή μοιχεία, καί λέγω: «Ἀδελφέ μου, δέ λυπᾶσαι τά παιδιά σου;». «Σάν τί μπορεῖ νά συμβεῖ μέ τά παιδιά μου;», λέει αὐτός ἔκπληκτος. Ἀκοῦστε τί μπορεῖ νά συμβεῖ: «Τέκνα μοιχῶν ἀτέλεστα («ἀτέλεστα» θά πεῖ ἀπρόκοφτα) καί ἐκ παρανόμου κοίτης σπέρμα ἀφανισθήσεται», καί ἀπό παράνομη κοίτη, δηλαδή μοιχεία, («σπέρμα» θά πεῖ ἀπόγονος), «ἀφανισθήσεται», θά πεθάνει. Συνεπῶς, ἔχουμε δύο περιπτώσεις: Τά παιδιά τῶν μοιχῶν ἤ θά πεθάνουν ἤ δέν θά προκόψουν. «Ἐάν τι γάρ μακρόβιοι γένωνται, εἰς οὐθέν λογισθήσονται (ἄν ζήσουν, δέν θά ἔχουν καμιά ὑπόληψη) καί ἄτιμον ἐπ’ ἐσχάτου τό γῆρας αὐτῶν (θά γεράσουν μέ κάποια ἀτιμία, δέν θά ἔχουν προκοπή δηλαδή)». Πόσοι ἄνθρωποι ὑποφέρουν στή ζωή, γιατί ὁ πατέρας τους, ἡ μάνα τους, ἐστάθησαν μοιχοί καί μοιχαλίδες … ».

(Δευτερονόμιο, ὁμιλία 17η)

«Φαίνεται στήν ἐποχή μας τό πνεῦμα τῆς μοιχείας πάρα πολύ διαδεδομένο. Φαίνεται, θά τό πῶ ἄλλη μία φορά, πάρα πολύ διαδεδομένο. Ἔχει φρίξει τό πνεῦμα μου γιά τό θέμα τῆς μοιχείας!».
(Δευτερονόμιο, ὁμιλία 16η)

Συγκλονιστικό γεγονός! Ο Λαός απαιτεί την αναγραφή της Δ΄ Οικουμενικής και των άλλων Συνόδων στα Δίπτυχα!

Όταν ο Λαός, ήταν Λαός του Θεού κι όχι λαός των Δεσποτάδων και των Γερόντων!

Τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ


     Εἶναι παράδοσις ὀρθοδοξότατη ὁ λαός νά ἀντιδρᾶ, ὅταν προσπαθοῦν νά τοῦ ἐπιβάλλουν ποιμένες, οἱ ὁποῖοι δέν τόν ἐκφράζουν ἤ τούς θεωρεῖ κατευθυνόμενους, καί προσπαθοῦν νά ἐπιβληθοῦν μέ τήν βοήθεια τῆς πολιτικῆς ἐξουσίας, καθώς ἐπίσης ἐξεγέρσεις καί κινητοποιήσεις τοῦ λαοῦ, ὅταν ἐπιβουλεύονται τήν ὀρθόδοξο πίστι του. 
     Κοιτάξτε τόν βίο τοῦ ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, τόν βίο τοῦ ἁγ. Ἀθανασίου τοῦ Μεγάλου καί ὅλη τήν ἐκκλησιαστική ἱστορία, ἡ ὁποία εἶναι κυριολεκτικά γεμάτη ἀπό τέτοιες περιπτώσεις. Θά καταγράψω ἐνδεικτικά τέτοια περιστατικά ἐπεμβάσεων τοῦ λαοῦ, γιά νά καταδειχθῆ ὅτι οἱ ἐπεμβάσεις αὐτές τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ εἶναι ἐκ τῆς Θείας Προνοίας καί ἄν δέν ὑπῆρχαν, δέν θά ὑπῆρχε πρό πολλῶν αἰώνων ἡ Ὀρθοδοξία, τήν ὁποία σήμερα οἱ Ἐπίσκοποι σήμερα τήν ξεπούλησαν καί τήν θυσίασαν στόν βωμό τῆς ἐκκοσμικεύσεως καί τῆς φιλαυτίας.

Πόσοι θλίβονται σήμερα για την μετατροπή της Εκκλησίας σε μια απέραντη αγέλη λύκων και πειρατών;


«Ὅταν ἀκούσῃς ὅτι τῶν Ἐκκλησιῶν ἡ μέν κατέδυ (καταποντίσθηκε) ἡ δέ σαλεύεται, ἑτέρα χαλεποῖς περιαντλεῖται κύμασιν, ἄλλη τά ἀνήκεστα πέπονθεν (πάσχει ὀλέθρια, ἀνίατα), ἡ μέν λύκον ἀντί ποιμένος λαβοῦσα,  ἡ δέ πειρατήν ἀντί κυβερνήτου, ἡ δέ δήμιον ἀντί ἰατροῦ, ἄλγει μέν (νά πονᾶς καί νά θλίβεσαι), οὐ γάρ δεῖ τά τοιαῦτα ἀνωδύνως φέρειν, ἄλγει δέ μέτρον ἐπιθεῖσα τῇ λύπῃ».
 Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου, Ἐπιστολή πρός Ὀλυμπιάδα ΕΠΕ 37, 386.

Η ορθόδοξη πίστη και η «νέα πίστη» ήγουν απιστία των οικουμενιστών!

«Πλὴν ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐλθὼν ἆρα εὑρήσει τὴν πίστιν ἐπὶ τῆς γῆς;» (Λουκ. 18, 8)

    Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

Αποτέλεσμα εικόνας για όρθόδοξη πίστη


Ἡ πίστη εἶναι ἡ ἀσπίδα μας (Ἐφ. 6, 16), εἶναι ἡ βασικὴ προϋπόθεση καὶ ἡ μία ὁδὸς τῆς σωτηρίας μας. Διότι ὅπως λέει ὁ Παῦλος στὴν πρὸς Ρωμαίους ἐπιστολή του: «καθὼς γέγραπται· ὁ δὲ δίκαιος ἐκ πίστεως ζήσεται... δικαιοσύνη δὲ Θεοῦ διὰ πίστεως ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ εἰς πάντας καὶ ἐπὶ πάντας τοὺς πιστεύοντας·... λέγομεν γὰρ ὅτι ἐλογίσθη τῷ ᾿Αβραὰμ ἡ πίστις εἰς δικαιοσύνην». Ἡ θεμελιακὴ σημασία της φαίνεται ἀπὸ τὸ γεγονός, ὅτι ὁ Χριστὸς ὁ ἴδιος ρωτοῦσε τοὺς ἀνθρώπους πρὶν τοὺς θεραπεύσει ἂν πιστεύουν. Ἀκολούθως ἡ πίστη εἶναι ἡ ἔκφραση τῆς συνειδητῆς ὑπακοῆς, συμπόρευσης καὶ συνεργείας τοῦ ἀνθρώπου στὸ σωτηριολογικὸ ἔργο τοῦ Θεοῦ. Ὁ ἄνθρωπος ἀναγνωρίζει τὸν Τριαδικὸ Θεὸ ὡς μόνον Θεό, τὶς ἐντολές Του ὡς ἀπαράβατες προϋποθέσεις σωτηρίας, Τὸν ἐπικαλεῖται καὶ Τὸν ἀκολουθεῖ ἀνεξαρτήτως κόστους ἢ ἐπιπτώσεων.