Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

Oι άθεοι νεομπολσεβίκοι πολεμούν τον Χριστιανισμό

Θέλουν να καταργήσουν τα Ορθόδοξα  σύμβολα

Καθεστώς Σοβιετίας. Εικόνες που θυμίζουν εποχές Στάλιν ζει η πατρίδα μας, όπου η Κυβέρνηση και οι μπολσεβίκοι της ΕΡΤ, πολεμούν με κάθε μέσο τον Χριστιανισμό.

Καθεστώς Σοβιετίας. Εικόνες που θυμίζουν εποχές Στάλιν ζει η πατρίδα μας, όπου η Κυβέρνηση και οι μπολσεβίκοι της ΕΡΤ, πολεμούν με κάθε μέσο τον Χριστιανισμό.

Το ρεπορτάζ της ΕΡΤ και ο τίτλος για όλα όσα έγιναν σήμερα στην Απελή, προκαλούν αποτροπιασμό.

«Στο αυτόφωρο 36 άτομα για το ξαναστήσιμο του διχαστικού σταυρού στο Απελή»
Και όμως αυτός ήταν ο τίτλος της ΕΡΤ.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕ ΤΟΝ ΜΠΡΑΖΑΒΙΛ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΑΡΑΘΥΜΟ!

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕ ΤΟΝ ΜΠΡΑΖΑΒΙΛ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΑΡΑΘΥΜΟ!

Με ηλεκτρονική τους επιστολή οι νέοι του Κογκό μας πληροφορούν ότι ο Μακαριώτατος Πατριάρχης Αλεξανδρείας αποφάσισε τελικά να απομακρύνει από την επισκοπή Μπραζαβίλ τον διαβόητο Παντελεήμονα Αράθυμο.

Φαίνεται ότι οι διαδηλώσεις εναντίον του κ. Αράθυμου, κατά την πατριαρχική επίσκεψη, διαδραμάτισαν ουσιαστικό ρόλο στην απόφαση του Μακαριώτατου Αλεξανδρείας, επειδή διαπίστωσε, εκ του σύνεγγυς, πόσο ανεπιθύμητος είναι στο Μπραζαβίλ ο κ. Αράθυμος.

Δεν γνωρίζουμε αν η διαδήλωση εναντίον του κ Παντελεήμονα έπεισαν το Μακαριώτατο Αλεξανδρείας ότι πρέπει επιτέλους να απομακρύνει τον επίσκοπο κ. Παντελήμονα.
Ένα είναι το σίγουρο!
Ο ίδιος ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας δεχόταν -και δικαίως- άγρια πυρά πανταχόθεν επειδή διατηρούσε στην θέση του τον κ. Αράθυμο.

Η παγκοίνως γνωστή αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια το κύρος του Πατριάρχη Αλεξανδρείας υποβιβάστηκε ουσιαστικά εξαιτίας της ατυχέστατης εκλογής για την επισκοπή Μπραζαβίλ. 

Ἐν ὄψει ἐκλογῶν Γράφει ὁ Φώτης Μιχαήλ, ἰατρός


ν ψει κλογν
Γράφει Φώτης Μιχαήλ, ατρός
πολιτισμός, τοτέστιν , ργάνωση το Τρόπου ζως, εναι σπουδαία κατάκτηση το νθρώπου, λλά σαφς μεταπτωτική. Δηλαδή, εναι μέν σημαντικότατο πίτευγμα, λλά τελές καί μπαθές. Κατορθώνει καί παλύνει τόν πόνο τν δυσκολιν καί μορφαίνει κάπως τήν ζωή το νθρώπου, λλά πό μόνος του πολιτισμός δέν καταφέρνει νά τόν σώσει. Διότι, πλούστατα, βαθιά στό μεδολι του μπεριέχει διος τό στοιχεο τς φθορς καί το θανάτου. Καί ς φθαρτός καί θνησιγενής πού εναι, δυνατε παντελς νά προσφέρει τέλεια καί θάνατα δωρήματα.
’’Πν δώρημα τέλειον νωθέν στι καταβανον’’. άν θέλουμε νά μιλμε γιά τελειότητα, τότε, σύμφωνα μέ τήν Πίστη μας, φείλουμε νά στρέψουμε τίς καρδιές μας πρός τόν Ορανό, στόν ησο Χριστό. κενος εναι Ζωή καί τό Φς. κενος εναι Πηγή παντός γαθο, κάθε τελείου δωρήματος. κενος εναι δός. Εναι σαρκωμένη λπίδα καί Σωτηρία το Γένους τν νθρώπων. Εναι τό τέλειο καί μοναδικό πόδειγμα τς ντως Ζως.

Μαξίμου, ενταύθα Καλημέρα κ. Πρόεδρε - Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον τον Ελληνικόν -


Μαξίμου, ενταύθα  Καλημέρα  κ. Πρόεδρε
                                                                                     Ουδέν κρυπτόν

                                                                                    Υπό τον ήλιον

                                                                                      Τον  Ελληνικόν



Θα αργήσουμε να μάθουμε το πλήρες παρασκήνιο για το πώς εξασφαλίσθηκαν οι προσχώσεις φερτών …βουλευτών, ώστε να πάρει η κυβέρνηση Τσίπρα και την ψήφο εμπιστοσύνης και την επικύρωση της συμφωνίας των Πρεσπών. Αλλά κάποια πράγματα καθίστανται ήδη ορατά με όσα αποκαλύπτονται. Όπως για παράδειγμα ποια ήταν η βάση του «προβληματισμού» της υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης Έλενας Κουντουρά. Που την οδήγησε στην «εθνικώς» συμφέρουσα απόφαση να αποστατήσει από το κόμμα της και να συνταχθεί με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Εδώ που τα λέμε, μπορεί η στάση της κ. Κουντουρά απέναντι στον έως πρότινος αρχηγό της να δικαιολογεί τις κατηγορίες του για «αχαριστία». Αλλά ελάτε στη θέση της. Δεν θα ήταν μεγαλύτερη αχαριστία απέναντι στο καθεστώς Τσίπρα, αν έμενε πιστή στις θέσεις της, πάρα το τεράστιο δώρο που τις προσέφεραν; Πόσοι άνθρωποι δεν θα ανταπέδιδαν μια στήριξη σε κάποιον που τους απάλλασσε από το άγχος ενός υπέρογκου δανείου;

Οι αντιδράσεις των κατοίκων του Λαγκαδά για την προδοτική συμφωνία των Πρεσπών, ματαίωσαν την παρουσία του προέδρου της Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλόπουλου και του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου Λιάπη.


Πολύ συχνά αρρωσταίνει ο κ. Ιερώνυμος και η ασθένειά του αυτή μεταδίδεται στην Εκκλησία,  για αυτό καλό θα ήταν να παραιτηθεί πάραυτα, απαλλάσσοντας  την Εκκλησία  από την νοσηρή αναξιότητά του. http://lagadas24.gr/site/media/k2/items/cache/6fabeebf57a31d7fcb8c80ffa6f11c39_XL.jpg
Η ηττοπαθής στάση των στα Εθνικά θέματα επιπροσθέτως και στα θέματα Ορθοδοξίας για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο,  τους καθιστούν ανεπιθύμητους. Παντού αποδοκιμάζονται.  
Διπλωματικά πάλι, όπως και στην ενθρόνιση του κ. Ιερωνύμου  στη Λάρισα, αρρώστησαν τον  Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Λιάπη, για να μην ξευτελιστούν από τις αποδοκιμασίες του λαού. 
 Περίλυπος ο κ. Δήμαρχος Λαγκαδά και ο λάτρης της βυζαντινής μεγαλοπρέπειας δεσπότης κ.Ιωάννης Τασιάς, επειδή   δεν θα τύχουν της δέουσας προβολής...
Πολύ συχνά αρρωσταίνει ο κ. Ιερώνυμος και η ασθένειά του αυτή μεταδίδεται στην Εκκλησία,  για αυτό καλό θα ήταν να παραιτηθεί πάραυτα, απαλλάσσοντας  την Εκκλησία  από την νοσηρή αναξιότητά του.
«Σύμφωνα με ενημέρωση από την Προεδρία της Δημοκρατίας, η ακύρωση της παρουσίας του κ. Παυλόπουλου οφείλεται στην αναβολή της επίσκεψης του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου για λόγους υγείας.

Κυριακή 3 Μαρτίου 2019

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, Επιχειρείται φοβερή διαστροφή της Ιστορίας

Πολύτιμες παρακαταθῆκες τοῦ μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου σχετικά μέ τή μέγιστη ἀξία μελέτης τῆς ἐθνικῆς μας ἱστορίας
[…] Ξέρετε πόσο σπουδαίο πράγμα είναι να μελετά κανείς είτε την προσωπική του ιστορία, είτε την Ιστορία του λαού του; Πολύ μεγάλο πράγμα· έχει πολύ μεγάλη αξία, αγαπητοί μου· αν δεν είχε αξία η μελέτη της Ιστορίας, δε θα έρχονταν εχθροί να τη διαστρέφουν και να τη διαστρεβλώνουν… Και η Ιστορία στην εποχή μας διαστρεβλώνεται όσο ποτέ άλλοτε. Ακούω κάτι πράγματα…, μα κάτι πράγματα που διδάσκονται οι μαθητές και οι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο, ή, αν δεν διδάσκονται μέσα στο Πανεπιστήμιο, που κυκλοφορούν σε βιβλία, και διαστρέφεται η Ιστορία σε βαθμό εξοργιστικό

Άγιος Νικόλαος Πλανάς: “Εγώ παιδί μου με την υπομονή τα έβγαλα πέρα τα τόσα σκάνταλα”– Εορτάζει στις 2 Μαρτίου


Αποτέλεσμα εικόνας για Άγιος Νικόλαος ο Πλανάς
Άγιος Νικόλαος Πλανάς ”ο ταπεινότερος των ιερέων και ο απλοϊκότερος των ανθρώπων” – Εορτάζει στις 2 Μαρτίου

Ο Άγιος Νικόλαος ο Πλανάς (+1932), ένας άγιος των ημερών μας, ήταν άνθρωπος άκακος, απονήρευτος και με βαθειά ταπείνωση.
Έδειχνε μεγάλη υπομονή στους πειρασμούς και τις δοκιμασίες. Έλεγε κάποτε ο ίδιος συμβουλεύοντας μια πνευματική του κόρη:
“Εγώ παιδί μου με την υπομονή τα έβγαλα πέρα τα τόσα σκάνταλα που μου παρουσιαζόντουσαν”.
Εξηγεί σε μια «κόρη του» γιατί να μην θυμώνει και λέει: «και 'γω δεν ξέρω να μιλήσω; ξέρω, αλλά σκέφτομαι το αποτέλεσμα και έτσι σιωπώ».

Σάββατο 2 Μαρτίου 2019

Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης, Γιατί γίνεται το μνημόσυνο αυτό;

Ψυχοσάββατον πρὸ Κυρ. τῆς Ἀπόκρεω
Σήμερα, ἀγαπητοί μου, εἶνε Ψυχοσάββατο. Τί θὰ πῇ Ψυχοσάββατο; Σάββατο τῶν ψυ­χῶν. Ἐπ᾽ αὐτοῦ ἂς ποῦμε λίγες λέξεις.
Κατ᾽ ἀρχὴν ἡ λέξι Σάββατον δὲν εἶνε ἑλληνι­κή, εἶνε ἑ­βρα­ϊκή· Σάββατον στὰ ἑλληνικὰ σημαίνει ἀ­νάπαυσις ἢ «κατάπαυσις» (βλ. Ἑβρ. 4,4 κ.ἀ.).
Ὅσοι διαβάζετε τὴν ἁγία Γραφή, θὰ γνωρί­ζετε ὅτι ὁ Θεὸς δημιούργησε τὸ ὑλικὸ σύμ­παν σὲ ἕξι ἡμέρες (βλ. Γέν. κεφ. 1). Ὅταν λέει ἡ ἁγία Γραφὴ ἕξι ἡμέρες, ἐννοεῖ μακρὲς χρονικὲς περι­όδους, στὶς ὁποῖες συνέβησαν γεγονότα κοσμογονικά. Ἡ γῆ, ὁ ἥλιος, τὰ ἀ­­στέρια, ὅλο τὸ σύμπαν ἀπὸ τὶς παμμέγιστες σφαῖρες μέχρι τὸ μικρὸ ἄτομο, ποὺ κι αὐτὸ εἶνε μιὰ μικρογραφία τοῦ σύμ­παν­­­τος, δημιουγήθηκαν σὲ ἕξι ἡμέρες.

Ὁ Σύριζα ὄργανον τῆς Παγκοσμιοποιήσεως. Ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία ἐνομιμοποίησε τήν ἀριστεράν;


Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΠΕΜΠΟΛΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
Τοῦ κ. Γεωργίου Τραμπούλη, θεολόγου
Ὡλοκληρώθησαν αἱ ἐργασίαι τῆς Ἐπιτροπῆς διά τήν ἀναθεώρησιν
Αποτέλεσμα εικόνας για ιερωνυμοσ τσιπρασΣύμφωνα μέ δημοσίευμα τῆς Ναυτεμπορικῆς, στό διάστημα μεταξύ 11 καί 13 Φεβρουαρίου ἀναμένεται νά διεξαχθῆ ἡ πρώτη συζήτηση στήν Ὁλομέλεια τῆς Βουλῆς ἐπί τῆς εἰσηγήσεως τῆς Ἐπιτροπῆς τῆς Βουλῆς γιά τήν Ἀναθεώρηση τοῦ Συντάγματος, ἡ ὁποία ἐδῶ καί δύο ἑβδομάδες ὁλοκλήρωσε τίς ἐργασίες της.
 Ἡ παροῦσα Βουλή, σχετικά μέ τό ζήτημα τῆς ἀναθεώρησης, θά ἐπιλέξη μόνο τά ἄρθρα τοῦ Συντάγματος, τά ὁποῖα θά τεθοῦν πρός ἀναθεώρηση, ἀλλά δέν θά συζητήση τό περιεχόμενό τους. Μπορεῖ, δηλαδή, νά ἀποφασίση ὅτι θά ἀναθεωρήση τό ἄρθρο 3 γιά τίς σχέσεις τοῦ Κράτους μέ τήν Ἐκκλησία, ἀλλά ὄχι νά προσδιορίση τήν νέα τους σχέση. Γιά νά γίνη αὐτό θά πρέπει νά μεσολαβήσουν ἐκλογές καί μία νέα Βουλή, ἡ ὁποία θά εἶναι ἡ μόνη ἁρμόδια νά καθορίση τό περιεχόμενο τῶν ἄρθρων πρός ἀναθεώρηση.

Επιλεγμένα αποσπάσματα από την Κατήχηση ΙΗ΄ του αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων

  σχετικά με την ανάσταση των νεκρών


    Ρίζα κάθε καλού έργου είναι η ελπίδα της αναστάσεως. Η προσδοκία της ανταποδόσεως παρακινεί την ψυχή στην αγαθοεργία. Ο εργάτης που ελπίζει στο μισθό των κόπων του, είναι πρόθυμος να υπομείνει κάθε δυσκολία. Ενώ όσοι κοπιάζουν χωρίς την ελπίδα της αμοιβής, γρήγορα εγκαταλείπουν το έργο τους. Ο στρατιώτης που προσδοκά να βραβευθεί, είναι ετοιμοπόλεμος. Κανείς όμως δεν προθυμοποιείται να διακινδυνεύσει για χάρη ασύνετου βασιλιά, που δεν επιβραβεύει τα κατορθώματα των στρατιωτών του.
   Με παρόμοιο τρόπο και κάθε ψυχή, όταν πιστεύει στην ανάσταση και στη μέλλουσα ανταπόδοση, φροντίζει για τον εαυτό της. Ενώ όταν δεν πιστεύει στην ανάσταση και στη μέλλουσα κρίση, παραδίνεται στην αμαρτία και στην καταστροφή. Όποιος πιστεύει ότι το σώμα του θ’ αναστηθεί, δεν το μολύνει με ασέλγειες.

Κυριακή Απόκρεω (Ματθ. κε΄ 31-46) Ο Διαχωρισμός των ανθρώπων


Κήρυγμα Αρχιμ. Ειρηναίου Μπουσδέκη
«και συναχθήσονται έμπροσθεν αυτού πάντα τα έθνη, και αφοριεί αυτούς απ’ αλλήλων ώσπερ ο ποιμήν αφορίζει τα πρόβατα από των ερίφων»
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΝ
Μια μεγαλειώδης εικόνα ξετυλίγεται σήμερα μπροστά μας, στην ευαγγελική περικοπή που ακούσαμε. Ο ευαγγελιστής Ματθαίος μας παρουσιάζει τον υιό του ανθρώπου τον Κύριο Ιησού Χριστό ότι θα έρθει δοξασμένος, περιτριγυρισμένος από τους αγίου αγγέλους του, και θα καθίσει στο λαμπρό και ένδοξο θρόνο του.
Θα μαζευτούν τότε ενώπιόν του όλα τα έθνη. Όλες οι γενεές των ανθρώπων θα σταθούν μπρος στο φρικτό αυτό βήμα του Κυρίου. Και τότε θα κάνει μια κίνηση με πολύ μεγάλη ευκολία. Θα διαχωρίσει τους ανθρώπους μεταξύ τους σε δυο ομάδες. Όπως ακριβώς ο τσοπάνος με πολλή ευκολία ξεχωρίζει τα πρόβατα από τα ερίφια. Και θα στήσει τους δικαίους, που είναι ήμεροι σαν τα πρόβατα, στα δεξιά του, και τους αμαρτωλούς, που είναι άγριοι και άτακτοι σαν τα κατσίκια, στα αριστερά του.
Να σταθούμε με δέος σ’ αυτό το φοβερό διαχωρισμό. Να κρατήσουμε αυτή την εικόνα μέσα μας και να συνειδητοποιήσουμε ότι αναγκαστικά όλοι μας θα βρεθούμε σε μια από αυτές τις δυο ομάδες ανθρώπων. Μας φαίνεται σκληρή αυτή η πραγματικότητα του διαχωρισμού των δικαίων από τους αμαρτωλούς. Κι αυτό γιατί ο Κύριος σε αυτή εδώ τη ζωή ποτέ δε διαχώρισε μεταξύ ανθρώπων αλλά τους διατήρησε η αγάπη του αναμεμειγμένους.
«και συναχθήσονται έμπροσθεν αυτού πάντα τα έθνη, και αφοριεί αυτούς απ’ αλλήλων ώσπερ ο ποιμήν αφορίζει τα πρόβατα από των ερίφων»

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ (Ματθ. κε΄31-46) Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ


       (ομιλία ΟΘ΄ από το Υπόμνημα του αγίου στο Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο)
    « ταν δ λθ υἱὸς το νθρώπου ν τ δόξ ατο κα πάντες ο γιοι γγελοι μετ᾿ ατο, τότε καθίσει π θρόνου δόξης ατο, κα συναχθήσεται μπροσθεν ατο πάντα τ θνη, κα φοριε ατος π᾿ λλήλων σπερ ποιμν φορίζει τ πρόβατα π τν ρίφων, κα συναχθήσεται μπροσθεν ατο πάντα τ θνη, κα φοριε ατος π᾿ λλήλων σπερ ποιμν φορίζει τ πρόβατα π τν ρίφων(: Όταν λοιπόν έλθει ο Υιός του ανθρώπου με τη δόξα Του και μαζί Του όλοι οι άγιοι άγγελοι, τότε θα καθίσει σε θρόνο ένδοξο και λαμπρό. Και θα συναχθούν μπροστά Του όλα τα έθνη, όλοι δηλαδή οι άνθρωποι που έζησαν απ’ την αρχή της δημιουργίας μέχρι το τέλος του κόσμου. Και θα τους χωρίσει τον ένα από τον άλλο, όπως ο βοσκός χωρίζει τα πρόβατα από τα ερίφια.  Και θα τοποθετήσει τους δικαίους, που είναι ήμεροι σαν τα πρόβατα, στα δεξιά Του· ενώ τους αμαρτωλούς, που είναι ατίθασοι και άτακτοι σαν τα ερίφια, θα τους βάλει στα αριστερά Του)»[Ματθ.25,31-33].

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ: Προς Κορινθίους Α΄ 8,8- 9,2



           Ερμηνεία του Ιερού Χρυσοστόμου στην αποστολική περικοπή
         από την Α΄«Προς Κορινθίους» επιστολή του αποστόλου Παύλου,
                          κεφάλαιο 8,εδάφια 8-13

   «Βρμα δ μς ο παρίστησι τ Θε· οτε γρ ἐὰν φάγωμεν περισσεύωμεν, οτε ἐὰν μ φάγωμεν στερούμεθα(:Ενώ λοιπόν ο ασθενής αδελφός βλάπτεται και εσύ δεν έχεις να κερδίσεις τίποτε από το φαγητό αυτό. Δεν είναι το φαγητό που μας παρουσιάζει ευάρεστους στο Θεό. Διότι ούτε εάν φάμε προκόπτουμε και προοδεύουμε στην αρετή, ούτε εάν δεν φάμε υστερούμε και μένουμε πίσω σε αυτήν)»[Α΄Κορ.8,8].
   Βλέπεις πως πάλι περιόρισε την αλαζονεία τους; Διότι, αφού είπε ότι «έχουμε γνώση όλοι και όχι μόνο εκείνοι, και ότι κανείς τίποτε δε γνωρίζει όπως πρέπει να το γνωρίζει και ότι η γνώση καθιστά τον άνθρωπο αλαζόνα», κατόπιν, αφού τους

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

«Πολλούς πολιτικούς θα τους "τακτοποιούσε"»!

Άγιος Παΐσιος: «Τώρα χρειάζονται οι Άγιοι. Τι δεν θα έκαμνε, αν ζούσε ο Άγιος Αρσένιος σήμερα! Και πολλούς πολιτικούς θα τους «τακτοποιούσε» και αυτούς»


Από το νέο βιβλίο: «Ἃ ἑωράκαμεν καὶ ἀκηκόαμεν»
– Οι αναμνήσεις μου από τον Άγιο Παΐσιο.

Έλεγε ο Άγιος Παϊσιος για την σημερινή κατάσταση: 


«Όλο το κακό ξεκινάει από την απιστία. Απομακρύνθηκαν οι άνθρωποι από την Εκκλησία και στράφηκαν στην αμαρτία. Έλειψε ο φόβος του Θεού. Μπήκε πολύ η λογική. Κλονίζεται η πίστη ήδη από την παιδική ηλικία, με τον τρόπο που γράφονται σήμερα τα βιβλία στα σχολεία. Αγρίεψαν οι άνθρωποι. Δεν βλέπει κανείς εύκολα φυσιολογικούς ανθρώπους. Λευκές, μαύρες μαγείες. Υπάρχει στους πολλούς ανθρώπους κάποια δαιμονική επίδραση. Πλήθυναν τα ψυχοφάρμακα.

ΠΗΓΗ ΑΝΩΜΑΛΙΩΝ ΤΟ «ΕΚΚΛΗΤΟΝ» ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ


Αποτέλεσμα εικόνας για καντιωτησΟ Γέροντας Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αυγουστίνος Καντιώτης δίδει σκληρή απάντηση  στον παριάρχη Βαρθολομαίο που με το «έκκλητον» θέλησε να επαναφέρει στην Μητρόπολη τον διεφθαρμένο και καταδικασμένο από την Ελληνική δικαιοσύνη Μπενζανίτη.

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΟΕΒΛΕΨΕ ΟΤΙ ΤΟ «ΕΚΚΛΗΤΟΝ» ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΑΝΩΜΑΛΙΩΝ, ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 1977 ΤΟ ΕΙΣΗΓΑΓΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΠΩΣ  ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΤΟΤΕ:
Δημοσιεύθηκε πρόσφατα στην «Χριστιανική Σπίθα»

«ETIAMSI OMNES, EGO NON»

(=ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΕΓΩ ΟΧΙ)
ΣΤΙΣ 24 Αὐγούστου 1977 ὁ Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος ὑπέβαλε στὴν Ἁγία καὶ Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ὑπόµνηµα, στὸ ὁποῖο ἐκφράζει τὸν πόνο τῆς ἀγωνιώδης καρδίας του γιὰ ὡρισµένες διατάξεις τοῦ νέου (τότε) Καταστατικοῦ Χάρτου (ν. 590/1977), ποὺ ὑπενθυµίζουν τὸ ἁµάρτηµα τοῦ Ἠσαῦ (ὁ ὁποῖος ἐπώλησε ὡς γνωστὸν τὰ πρωτοτόκιά του ἀντὶ πινακίου φακῆς). ∆ὲν διστάζει νὰ χαρακτηρίσῃ τὸν ἰσχύοντα αὐτὸν Καταστατικὸ Χάρτη ἐν πολλοῖς ὡς πηγὴ ἀνωµαλιῶν γιὰ τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Τὰ λόγια του, ὄντως προφητικά, τὸν δικαιώνουν ὅταν ἡ Ἐκκλησία µας περιέρχεται σὲ ἀδιέξοδα. Ἀναδηµοσιεύουµε κατωτέρω τὶς σκέψεις τοῦ π. Αὐγουστίνου γιὰ τὸ ζήτηµα τοῦ «Ἐκκλήτου», διότι κατὰ τὰ φαινόµενα οἱ σχέσεις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ τοῦ Οἰκουµενικοῦ Πατριαρχείου πρόκειται νὰ κλυδωνισθοῦν ἐξ ἀφορµῆς του.
Τὸ Ἔκκλητον. Ὅσον ἀφορᾷ εἰς τὸ ἔκκλητον πρὸς τὸ Οἰκουµενικὸν Πατριαρχεῖον, τὸ ὁποῖον διὰ πρώτην φορὰν θεσπίζεται ἐν τῷ νέῳ Καταστ. Χάρτῃ, ἔχοµεν νὰ παρατηρήσωµεν συντόµως τὰ ἑξῆς:

Νύχτα Τσικνοπέμπτης….! Μια πολύ διδακτική ιστορία… «Μη παροργίζουμε την φιλανθρωπία του Θεού»


Πως αγριεύουν έτσι οι άνθρωποι; Πως μεμιάς αφήνονται έρμαια στις ροπές και στις τάσεις της φθαρτής ανθρώπινής τους φύσης; Πως κατάντησε απόψε αυτή η ήσυχη επαρχιακή πόλη; Θαρρείς και δεν την κατοικούν άνθρωποι αλλά ανθρωπόμορφα τέρατα που άλλος με κεφάλι γαιδάρου, άλλος λιονταριού, άλλος πιθήκου τρέχουν να προλάβουν να γλεντήσουν, να μεθύσουν, να άμαρτησουν όσο γίνεται περισσότερο. Γιατί απόψε είναι Τσικνοπέμπτη και γέμισε η πόλη μασκαράδες. Απόψε κάθε λογικός άνθρωπος δεν ξεμυτίζει από το σπίτι του».Αυτά σκεφτότανε ο πάπα-Θανάσης, καθώς έμπαινε ατό σπίτι του γυρνώντας από το ναό.
- ’Α, παπαδιά μου, το κακό παράγινε! Ο Θεός να μας συγχωρέσει, είπε στη γυναίκα του, μόλις μπήκε μέσα.Εκείνη τον κοίταξε με κατανόηση.