Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΠΕΜΠΟΛΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
Τοῦ κ. Γεωργίου Τραμπούλη, θεολόγου
Ὡλοκληρώθησαν αἱ ἐργασίαι τῆς Ἐπιτροπῆς διά τήν ἀναθεώρησιν
Σύμφωνα
μέ δημοσίευμα τῆς Ναυτεμπορικῆς, στό διάστημα μεταξύ 11 καί 13
Φεβρουαρίου ἀναμένεται νά διεξαχθῆ ἡ πρώτη συζήτηση στήν Ὁλομέλεια τῆς
Βουλῆς ἐπί τῆς εἰσηγήσεως τῆς Ἐπιτροπῆς τῆς Βουλῆς γιά τήν Ἀναθεώρηση
τοῦ Συντάγματος, ἡ ὁποία ἐδῶ καί δύο ἑβδομάδες ὁλοκλήρωσε τίς ἐργασίες
της.
Ἡ
παροῦσα Βουλή, σχετικά μέ τό ζήτημα τῆς ἀναθεώρησης, θά ἐπιλέξη μόνο τά
ἄρθρα τοῦ Συντάγματος, τά ὁποῖα θά τεθοῦν πρός ἀναθεώρηση, ἀλλά δέν θά
συζητήση τό περιεχόμενό τους. Μπορεῖ, δηλαδή, νά ἀποφασίση ὅτι θά
ἀναθεωρήση τό ἄρθρο 3 γιά τίς σχέσεις τοῦ Κράτους μέ τήν Ἐκκλησία, ἀλλά
ὄχι νά προσδιορίση τήν νέα τους σχέση. Γιά νά γίνη αὐτό θά πρέπει νά
μεσολαβήσουν ἐκλογές καί μία νέα Βουλή, ἡ ὁποία θά εἶναι ἡ μόνη ἁρμόδια
νά καθορίση τό περιεχόμενο τῶν ἄρθρων πρός ἀναθεώρηση.
Ὁ Σύριζα ὄργανον τῆς Παγκοσμιοποιήσεως
Τά
δύο βασικά ζητήματα, γιά τά ὁποῖα καλεῖται ἡ Ἐκκλησία νά ἀπαντήση
σχετικά μέ τά πρός ἀναθεώρηση ἄρθρα τοῦ Συντάγματος, εἶναι ἡ καθιέρωση
τῆς θρησκευτικῆς οὐδετερότητας τοῦ Κράτους, δηλαδή ἡ προσπάθεια ἐκ
μέρους τῆς Πολιτείας, μέ τήν προτεινόμενη τροποποίηση τοῦ ἄρθρου 3, νά
κατοχυρώση συνταγματικά τήν θρησκευτική οὐδετερότητα τοῦ Ἑλληνικοῦ
κράτους, μέ ὅ,τι αὐτό συνεπάγεται κανονιστικά καί πρακτικά καί ἡ
ἀξιοποίηση τῆς ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας μέ ὅ,τι ἐπακόλουθα θά ἔχη ἡ
πράξη αὐτή. Ἔτσι, ἡ κυβέρνηση τοῦ Σύριζα λίγους μῆνες πρίν τήν διεξαγωγή
τῶν ἐθνικῶν ἐκλογῶν γιά τήν ἀνάδειξη νέας κυβέρνησης προχωρεῖ καί στήν
ἐπίλυση μιᾶς ἀκόμη ἐκκρεμότητας, αὐτῆς τῆς ἀναθεώρησης τοῦ Συντάγματος,
ἐπιβεβαιώνοντας ὅτι ἡ ἀποχριστιανοποίηση τῆς Χώρας καί ἡ ἀπεμπόληση τῶν
ἐθνικῶν συμφερόντων εἶναι οἱ βασικοί πολιτικοί στόχοι τοῦ κυβερνῶντος
κόμματος. Ἀφοῦ στό Σύριζα τά ἰδεολογικά του χαρακτηριστικά καί ἡ θέση
του στήν πολιτική ζωή ταυτίζονται μέ τούς σχεδιασμούς τῶν σκοτεινῶν
δυνάμεων γιά τήν ἐπιβολή αὐτοῦ πού ὀνομάζεται Παγκοσμιοποίηση.
Σκοπός
τῆς παρούσης κυβερνήσεως μέ τήν ἀναθεώρηση, σχετικά μέ τά ἐκκλησιαστικά
ζητήματα, εἶναι ὁ χωρισμός τῆς Ἐκκλησίας καί τοῦ Κράτους, ἡ
περιθωριοποίηση τῆς Ἐκκλησίας, ἡ λεηλασία τῆς ἐναπομένουσας
ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας καί τέλος ἡ τροποποίηση τοῦ μισθοδοτικοῦ
συστήματος πού ἀφορᾶ τούς ἱερεῖς. Σκοποί γιά τούς ὁποίους ὅλο τό
πολιτικό σύστημα ἐργάζεται δεκαετίες τώρα. Καί ἐνῶ οἱ θέσεις τοῦ Σύριζα
ἦταν γνωστές ἀπό τήν πρώτη μέρα πού ἀνέλαβε τά κυβερνητικά του
καθήκοντα, ἀφοῦ ἦταν μέρος τοῦ προεκλογικοῦ του προγράμματος, ἡ
διοικοῦσα Ἐκκλησία ὅλη αὐτή τήν χρονική περίοδο δέν προσπάθησε νά
ἀποτρέψη τίς ὅποιες ἀντιεκκλησιαστικές μεθοδεύσεις, ἀλλά ἀρκέσθηκε στήν
σιωπή καί στήν παρακολούθηση τῶν γεγονότων ἀπό μακριά. Μάλιστα, ἄν
πάρουμε ὡς κριτήριο τήν στάση της μέ τόν τρόπο πού ἀντιμετώπισε τούς
ἀνήθικους καί ἀντιεκκλησιαστικοὺς νόμους πού θεσμοθέτησε ἡ κυβέρνηση τά
τέσσερα αὐτά χρόνια, θά μπορούσαμε νά τῆς ἀποδώσουμε εὐθύνες εἴτε γιά
δειλία εἴτε γιά φόβο εἴτε γιά ἀδιαφορία ἀκόμα καί γιά ἀνίερους
συμβιβασμούς, ὅπως κάποιοι καταγγέλλουν τούς Ἱεράρχες.
Ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία ἐνομιμοποίησε τήν ἀριστεράν;