Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020

“Μυστικός Προκαθήμενος”, ὁ Ἀττικῆς Νικόδημος, ὁ ἐπικληθείς “Λέων”



 “ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ” ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΙ “ΒΑΣΙΛΕΥΤΕΡΟΙ ΒΑΣΙΛΕΩΝ”
Του Σεραφείμ Νικολάου
 
Μανιφέστο Παναξίων Ἡγετῶν, Δωδεκάδος Ἐπισκόπων


«... Διάκονοι Χριστοῦ εἰσιν; παραφρονῶν λαλῶ͵ ὑπὲρ ἐγώ· ... ἐν θανάτοις πολλάκις· ...» (Β’ Κορ. ια’ 23)

 «... κινδύνοις ἐκ γένους͵ κινδύνοις ἐξ Ἐθνῶν͵ ... κινδύνοις ἐν Ψευδαδέλφοις͵ ...» (Β’ Κορ. ια’ 26).

«... Καυχᾶσθαι δεῖ· οὐ συμφέρον μέν͵ ἐλεύσομαι δὲ εἰς ὀπτασίας καὶ ἀποκαλύψεις Κυρίου.        οἶδα ἄνθρωπον...» (Β’ Κορ. ιβ’ 1-2)

 (Παράφρασις: ... Ἐκεῖνοι εἶναι Ἀπόστολοι στό ἔργο τοῦ Χριστοῦ; Ξεφεύγω ἀπό τή λογική μέ αὐτά πού ἀναφέρω, ἀλλά περισσότερο ἀπό ὅλους ἐγώ· ... Καί πολλές φορές ἀπειλήθην μέ αὐτό τό θάνατο.

...Πέρασα πολλούς κινδύνους ἀκόμη καί ἀπό τήν ἴδια τή Φυλή μου, καί ἀπό τούς Ἐθνικούς. ... κινδύνους τεραστίους πέρασα ἀπό τούς Ψεύτικους ἀδελφούς.

... Κατ’ ἀνάγκην λοιπόν, γιά νά μή χάσετε ἐσεῖς τήν ψυχή σας μέ ὅσα σᾶς ἐξαπατοῦν οἱ ἀνάλγητοι ἐχθροί τῆς Ἐκκλησίας, ἐπιβάλλεται νά καυχηθῶ γιά τό Ἀποστολικό μου Ἀξίωμα. Δέν συμφέρει μέν, ἀλλά εἶναι ὑποχρεωτικό πλέον, νά σᾶς ἐνημερώσω γιά τίς Θεῖες Ὁπτασίες μου καί γιά τίς Ἀποκαλύψεις, πού μοῦ παρεχώρησε ὁ ἴδιος ὁ Κύριος. ...). 


Α. ΜΥΣΤΙΚΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ

[Οἱ Φιλόσοφοι ἔνιωθαν ὡς Βασιλεῖς]

Ἡ Ἱστορία καταδεικνύει πώς, διαβόητοι Βασιλεῖς, Τύραννοι, Δημοκόποι καί Μεγαλ-Επίσκοποι, πέρασαν στήν ἀφάνεια, λόγω τῆς ἀναξιότητός των.

Ἀντιθέτως, Ἥρωες καί Ἅγιοι κατέχουν Θρόνους Λαμπρούς στήν Αἰωνιότητα καί φωτίζουν τήν Ἐπικαιρότητα.

Συναφῶς, καί οἱ ἐνδεδυμένοι μέ “Τριβώνιο[[1]]” ἀρχαῖοι πτωχοί Φιλόσοφοι, ἐνσυνειδήτως διεκήρυσσαν πώς αὐτοί μόνον εἶναι οἱ πραγματικοί “Βασιλεῖς”.

«Ποιός ὅταν κοιτάζη τόν Φιλόσοφο, δέν νομίζει ὅτι βλέπει Βασιλέα καί Κύριο;) (T.L.G[[2]]., Ἐπίκτητος[[3]]).

«Ὁ Φιλόσοφος εἶναι κοινωνός τοῦ Σκήπτρου καί τῆς βασιλικῆς ἐξουσίας» (Ἐπίκτητος[[4]]).

Ταῦτα ἀποδέχεται καί ὁ μέγιστος τῶν Ἐκπολιτιστῶν Βασιλέων, ὁ Ἀλέξανδρος. Μολονότι ὑπέστη εἰρωνεῖες καί ἐλέγχους ἀπό τόν Διογένη τόν Κυνικό Φιλόσοφο, ἐδήλωνε:

«Ἄν δέν ἤμουν Ἀλέξανδρος, θἄθελα νά εἶμαι Διογένης!». Συμβολικά δέ ... ἀπεβίωσε[[5]] τήν ἰδία ἡμέρα μέ τόν Σοφό.

Προσβλέπουμε τόν Βασιλέα καί στόν Φιλόσοφο. Ἐάν συνδυάσης τόν Ἀριστοτέλη μέ τόν Ἀλέξανδρο, τότε θά φτιάξης  μία Παγκόσμιο Ἑλληνιστική Αὐτοκρατορία. Ἐάν ἐπίσης ἡ Σοφή Ἁγ. Ἑλένη γαλουχήση τόν Ἡγέτη, τόν Ἅγιο, τόν Κωνσταντῖνο, τότε ἀσφαλῶς δημιουργεῖ μία Ἁγία Βυζαντινή Αὐτοκρατορία.


[Ἀόρατος “Ἐπι-Προκαθήμενος” Νικόδημος]

Πάλιν καί πολλάκις, εἰς ἀδελφικές “Συνάξεις”, καθιστάμεθα ἀποδέκτες ἑνός κρισίμου καί ἐπιτακτικοῦ διπλοῦ ἐρωτήματος:

Πρῶτον, ποῖος ὑπῆρξε ὁ πραγματικός Προκαθήμενος τῶν Ρωμιῶν κατά τά τελευταία Πενήντα (50) ἔτη;

Καί δεύτερον, καί πιό ἀδυσώπητο αἴτημα, ποῖοι θά εἶναι ὁ Ἑπόμενοι Προκαθήμενοι στήν Ἑλλάδα, στήν Πόλι, στήν Ἰλλυρία (Ἀλβανία), στήν Κύπρο, στό Σινᾶ κ.τ.λ.;

Ἡ σοφή Πατερική ἀπόκρισις, στό πρῶτο ζήτημα, εἶναι μόνον μία, αὐτοσυνεπής καί τεκμηριωμένη. Χωρίς ἀμφιβολία, ὁ Μητροπολίτης Νικόδημος Ἀττικῆς, τό “Λιοντάρι”, δορυφορούμενος ἀπό τούς σύν αὐτῶ Δώδεκα Ἐκθρονισθέντες ἁγίους Ἐπισκόπους. Αὐτός ὑπῆρξε ὁ ΤρομερόςΜυστικός”, “Ἀόρατος”,Ἐπι-Προκαθήμενος” τῶν Ρωμιῶν, μέσα στή συνείδησι τῶν ἀπροσκυνήτων Πιστῶν καί τῶν ἁγίων Ψυχῶν. Ὁ Ἀκραιφνής “Καστρο-Φύλαξ” τῆς Ἑλλην-Ορθοδοξίας.

Διακονῶν τήν Ἐκκλησία καί ἀντιπαρατιθέμενος σθεναρά πρός τό ἀόρατο ἀβυσσαλέο Καταχθόνιο Κακό. Καί, πρός Πέντε (5) “Σκιώδεις”, “Ὀκνούς”, “Λειψούς” καί “Ἀνυπάρκτους” Προκαθημένους. Ἀντιπαρατασσόμενος, χωρίς διακοπή, αὐτός ὁ “Κανονικός”, πρός τούς “Δῆθεν”, πρός τά Ἄβουλα “Πιόνια” τῶν Ἡγεμόνων. Πρός τά εὔθετα μόνον γιά χρυσοποίκιλτες Δημόσιες παράτες καί Παρελάσεις. Πρός τά προσφέροντα στό Λαό μόνον θέαμα, “Θεατρικῶς Θεοπρεπῶς”.

Ὁ ἀοίδιμος ἅγιος Νικόδημος, μέ Παραστάτη τήν ὡς ἄνω “Ἁγία Ἐπισκοπική Συνοδεία”, κατεῖχε τά πραγματικά Πνευματικά “Ἡνία” τῆς Ἑλληνικῆς Ὀθροδόξου Ἐκκλησίας. Ἅπαντες, δυναμικοί ἀρνηταί τοῦ δουλικοῦ γονατίσματος στόν “Καισαρο-Παπισμό”. Πολέμιοι τῆς Ἐκκοσμικεύσεως καί τῆς ἀλλοτριώσεως ἀπό τόν ξενοκίνητο Οἰκουμενισμό.


Τραγικός ο Μητροπολίτης Φλωρίνης αναφερόμενος στο μοναστήρι της Αγ. Παρασκευής Μηλοχωρίου (βίντεο)


Χειρότεροι όλων: Αδιαφορούν τελείως για τον Οικουμενισμό! Σαν να μην υπάρχει γι' αυτούς αίρεση!



ενώ  η  Παναίρεση  επικρατεί  σε  όλα  τα  σημεία,  ο  εκκλησιασμός  κι  η  Θ.  Κοινωνία  καταργούνται  ή  αλλοιώνονται!

Τραγικός ο Μητροπολίτης Φλωρίνης
 αναφερόμενος στο μοναστήρι της Αγ. Παρασκευής Μηλοχωρίου



Φλωρίνης Θεόκλητος αναφερόμενος στον ηγούμενο αρχιμ. π. Μάξιμο Καραβά και τους πατέρες της Ι.Μ. Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr
Ο πιστός λαός για άλλη μια φορά, γίνεται μάρτυρας της πιο βελούδινης μορφής απολυταρχισμού: της δεσποτοκρατίας.
Αυτή τη φορά τραγικός πρωταγωνιστής ο Μητροπολίτης Φλωρίνης, αναφερόμενος στον ηγούμενο αρχιμ. π. Μάξιμο Καραβά και τους πατέρες της Ι. Μ. Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου.
Στην ομιλία που δημοσιεύουμε, φέρεται να απευθύνεται στον πιστό λαό του Μηλοχωρίου και να χαρακτηρίζει τη διακοπή της κοινωνίας για λόγους πίστεως από την αδελφότητα, ως ατύχημα και επεφάνθη πως απαγορεύεται να εκκλησιάζονται εκεί οι χωριανοί, κυριολεκτικά με συνοπτικές διαδικασίες.

Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Βλάσφημοι Παπικοί κανόνες

Δια μέσω της συνόδου του Τριδέντου οι παπικοί αναθεματίζουν τους Αποστόλους, τους Πατέρες της Εκκλησίας και τον ίδιο τον Χριστό!!

Κάποτε μίλησε ο Πάπας για “οικουμενισμό αγιοσύνης”, ότι αυτός θα μας φέρει πιο κοντά. Μα για ποια αγιοσύνη μας μίλησε, όταν δεν πιστεύουν στις άκτιστες αγιαστικές ενέργειες τού Θεού, δεν πιστεύουν στην θέωση δια της μετοχής τών ακτίστων ενεργειών τού Θεού (δηλαδή στην πραγματική ένωση με τον Θεό δια τών ακτίστων ενεργειών Του); 'Οταν πιστεύουν στη διανοητική προσέγγιση τού Θεού με την Αριστοτελική Σχολαστική “θεολογία” τού μεσαίωνα και στην νομικιστική δικαίωση;

ΓΕΝΕΣΙΟΝ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ[:Ρωμ. 13, 11 έως 14,4] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΓΕΝΕΣΙΟΝ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ[:Ρωμ. 13, 11 έως 14,4]
 ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ  ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
   «Καὶ τοῦτο, εἰδότες τὸν καιρόν, ὅτι ὥρα ἡμᾶς ἤδη ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι· νῦν γὰρ ἐγγύτερον ἡμῶν ἡ σωτηρία ἢ ὅτε ἐπιστεύσαμεν(:και αυτά θα τα πράττουμε, έχοντας υπόψη μας την προσωρινότητα και τη βραχύτητα της παρούσας ζωής· και ότι ακόμη είναι πλέον ώρα να ξυπνήσουμε από τον ύπνο της πνευματικής ραθυμίας που μας κάνει νωθρούς για τα καλά έργα· διότι τώρα είναι πιο κοντά η ημέρα της σωτηρίας και απολυτρώσεώς μας, παρά όσο ήταν τότε που πιστέψαμε)»[Ρωμ. 13,11].

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020

Ὁ Μητροπολίτης Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος Νικόδημος μιλᾶ προφητικά

ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΜΗΔΕΝΙΚΑ 
Αναστάσιος: Αποστολικότητα τῆς Ἐκκλησίας - Μητροπολίτης Αττικής ...ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ
Ἕνα πραγματικά ἐμπνευσμένο καί Ἁγιοπατερικό Κείμενο 



ΒΑΡΕΙΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΩΔΩΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΣΥΝΕΤΟ
  "Ὅταν ἔχεις ἀδυναμίες, πρέπει νά κρύβεσαι....
 Ἕνα χαμηλό προφίλ περνάει πιό εὔκολα καί τίς ἀνομίες».
===========
Β΄ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ
 Οι Αυλο-Κολακείες πού καταπίνουν οι Επίσκοποι ξεπερνούν κάθε όριο λογικής καί μέτρου
ΑΝΑΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΤΟΝ “ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ” 
κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΠΕΡΙΠΟΥ “ΑΓΙΟ”
Του Σεραφείμ Νικολάου
Τά πέντε μηδενικά πού δέν ἔγραψαν ἱστορία.

Το τελευταίο άρθρο του μακαριστού μητροπολίτη Αττικής Νικόδημου
[Τελετή γιά τά πέντε ἀνύπακρτα ἔτη τοῦ κ. Λιάππη]
Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος Β´ - ΒικιπαίδειαὉ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος κατά μήνα Φεβρουάριο τοῦ τρέχοντος ἔτους ὀργάνωσε ἐπίσημη τελετή γιά νά φωτίσει καί νά τιμήσει τόν κόπο του καί τήν προσφορά του πού χαράχθηκαν στίς σελίδες τῆς πρώτης πενταετίας μετά τήν ἀνάδειξή του στόν Ἀρχιεπισκοπικό θρόνο. Τά δημοσιογραφικά ὄργανα μίλησαν γιά τήν τελετή ἀλλά δέ βρῆκαν τό θάρρος νά ἀνυψώσουν τήν Ἀρχιεπισκοπική προσωπικότητα στήν καθέδρα τῆς πατερικῆς λάμψης καί οἱ σκιές τῆς ἀμφισβήτησης καί τῆς ἀντίπαλης πολεμικῆς δέν χάθηκαν ἀπό τόν ὁρίζοντα.
Ἡ φιλοτιμία του νά φωτογραφίσει τήν ὕπαρξή του στό βῆμα τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ λόγου καί νά ὑπογραμμίσει κρίσεις του ἤ διδαχές του, πού ἀκούστηκαν στή διαδρομή τῆς πενταετίας, ἀντί νά φωτίσουν τήν ἱστορική πραγματικότητα τήν παρασιώπησαν καί τήν ἀκύρωσαν. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ἀνοικτή στήν πραγματικότητα, στή ροή τῶν γεγονότων καί στίς μεταβολές πού χαροποιοῦν ἤ πού καταθλίβουν τήν ἀνθρώπινη προσωπικότητα καί τό σύνολο τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ σώματος. Τά γεγονότα τῆς κάθε στιγμῆς εἶναι ἐρεθίσματα πού διδάσκουν ἤ ἀπογοητεύουν, ἀνυψώνουν ἤ ὑποβαθμίζουν τίς ἀτέλειωτες μάζες τῶν λαϊκῶν κοινοτήτων καί κίνητρα πρός τούς ποιμένες καί διδασκάλους νά φέρουν τό φῶς καί τή χαρά τῆς φανέρωσης καί ἀποκάλυψης τοῦ Θεοῦ καί νά ἀνοίξουν τό δρόμο πρός τό φῶς τῆς Πεντηκοστῆς καί πρός τή χαρά τῆς πνευματικῆς ἀνακαίνισης.



Οι αιρετικοί συνεχίζουν απτόητοι την επιβολή της κολοβώσεως της Ορθοδοξίας, γιατί οι πιστοί συνεχίζουν να κοινωνούν μαζί τους, ανεχόμενοι την προδοσία!


Η  Μ.  Πρωτοσυγκελλία  του  Οικουμενικού  Πατριαρχείου  συνιστᾶ  εἰς  τούς  χριστιανούς  νά  μή  ἀσπάζωνται,  πρός  τό  παρόν,  τάς  ἱεράς  εἰκόνας  εἰς  τούς  ναούς  καί  τάς  χεῖρας  τῶν  κληρικῶν,  ἐκδηλοῦντες  τόν  σεβασμόν  των  δι᾿  ὑποκλίσεως!





Ανακοίνωση της Μ.Πρωτοσυγκελλίας για την Πανδημία

Ἐπειδή κατά τήν γνώμην τῶν εἰδημόνων καί ὡς ἐξάγεται καί ἐκ τῆς καθημερινῆς ἐμπειρίας, ὁ κίνδυνος ἐκ τῆς πανδημίας τοῦ κορωνοϊοῦ  συνεχίζεται, ἐνίοτε δέ καί ἐπεκτείνεται, ἡ Μήτηρ Ἐκκλησία ἐν τῇ στοργῇ αὐτῆς καί τῷ ἐνδιαφέροντί της διά τήν ὑγείαν καί τήν προστασίαν τῶν ἁπανταχοῦ προσφιλῶν τέκνων αὐτῆς, συνιστᾶ ἰδιαιτέρως εἰς τούς χριστιανούς τούς ἀποτελοῦντας τό ἐνταῦθα ἄμεσον ποίμνιόν της νά ἐξακολουθήσουν νά τηροῦν ἐπιμελῶς τά συνιστώμενα ὑπό τῶν ἁρμοδίων μέτρα, ἤτοι:

1) νά νίπτουν τακτικῶς τάς χεῖρας των,

2) νά φέρουν ἐπί τοῦ προσώπου μάσκες,

3) νά τηροῦν τάς μεταξύ των ἀποστάσεις,

4) νά μή ἀσπάζωνται, πρός τό παρόν, τάς ἱεράς εἰκόνας εἰς τούς ναούς καί τάς χεῖρας τῶν κληρικῶν, ἐκδηλοῦντες τόν σεβασμόν των δι᾿ ὑποκλίσεως, και

Κυριακή 21 Ιουνίου 2020

ἀρχιμ. Μαξίμος Καραβᾶς: ΚΡΕΙΣΣΟΝ ΚΥΩΝ ΖΩΝ Ή ΛΕΩΝ ΤΕΘΝΗΚΩΣ ( Ἐκκλησιαστῆς 9,4) (=Είναι προτιμότερο ένα σκυλί ζωντανό, παρά ένα λιοντάρι ψόφιο)

Οἱ πιστοὶ στὸ πνεῦμα τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ τῆς ἐγκυκλίου τῶν Πατριαρχῶν τῆς Ὀρθοδόξου Ἀνατολῆς τοῦ 1848 ποὺ διακηρύττει ὅτι «Ὁ φύλαξ τῆς Ὀρθοδοξίας τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας τουτέστιν ὁ λαὸς αὐτὸς ἐστὶ» ὀφείλουν νὰ διαφυλάξουν πάσῃ δυνάμει καὶ θυσίᾳ ἀλώβητο τὴν Πίστη. 














 

ΚΡΕΙΣΣΟΝ ΚΥΩΝ ΖΩΝ Ή ΛΕΩΝ ΤΕΘΝΗΚΩΣ ( Ἐκκλησιαστῆς 9,4)   
(=Είναι προτιμότερο ένα σκυλί  ζωντανό, παρά ένα λιοντάρι ψόφιο)

    Τοῦ ἀρχιμ. Μαξίμου Καραβᾶ

        Εἰς τά παλαιότερα χρόνια, εἰς τά ἀνάκτορα τῶν βασιλέων ἤ τῶν αὐτοκρατόρων, πρό τῶν θυρῶν τῶν ἀνακτόρων, ὑπῆρχαν μαρμάρινα ἀγάλματα λεόντων, εἰς ὁρισμένας δέ περιπτώσεις ὑπῆρχαν καί ζῶντες λέοντες. Τοῦτο ἐσήμαινε, ὅτι οἱ φύλακες τῶν βασιλέων ἤσαν δυνατοί καί ἄφοβοι, ὡς λέοντες. Καί εἰς τήν ἐκκλησία, εἰς τό Δεσποτικό θρόνο, ὑπάρχουν μαρμάρινοι ἤ ξύλινοι λέοντες, ποὺ σημαίνει ὅτι οἱ ἐπίσκοποι,  ποὺ ἔπρεπε νά εἶναι καί φρουροί τῆς Ἐκκλησίας, πρέπει νά εἶναι δυνατοί καί ἄφοβοι ὡς οἱ λέοντες.                       
         Οἱ Ἀρχιερεῖς μας, καυχώνται ὅτι εἶναι εἰς ''τύπον'' Χριστοῦ καί διάδοχοι τῶν Ἀποστόλων. Ποιός ὅμως ἐκ τῶν Ἀποστόλων καὶ ὁ Κύριος Ἠμῶν Ἰησοῦς Χριστός, μᾶς ἔδωσε τέτοιο παράδειγμα νά ὑπακούωμεν εἰς ἀντχρίστους καί ἄθεους νόμους  τῶν ἀπίστων ἀρχόντων;   Ἅς θυμηθοῦμε τήν ἀπάντηση τοῦ Πέτρου καὶ τῶν Ἀποστόλων πρός τό συνέδριον τῶν ἱερέων καί ἀρχιερέων ὅταν τούς ἀπείλησαν ἀπαιτώντας νά μήν ξαναμιλήσουν γιά τήν Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ. Τότε ὁ Ἀπόστολος Πέτρος, ἔξ’ὀνόματος καί τοῦ Ἰωάννου, μέ καρδίαν ἄφοβον τούς ἀπήντησε: “πέστε μας τί εἶναι σωστό, νά πειθαρχοῦμε εἰς τόν Θεόν ἤ εἰς τούς ἀνθρώπους”; «Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῶ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις» (Πράξ. 5,29) καί συνέχισαν τό κήρυγμα. 

Ενώ ο πρώην Προέδρος της Ουκρανίας Πέτρο Ποροσένκο διώκεται για τον τόμο της Αυτοκεφαλίας των σχισματικών, ο Βαρθολομαίος και οι υποτακτικοί του, Ιερώνυμος και λοιποί επίσκοποι, αμετανόητοι επαίρονται για το ανοσιούργημα αυτό.

vartholomaios porosenko 1Ο Πέτρο Ποροσένκο με τον Οικουμενικό Πατριάρχη και τον Μητροπολίτη Επιφάνιο στο Φανάρι
Γραφείο ρεπορτάζ: Romfea.gr

Δήλωση υποστήριξης υπέρ του πρώην Προέδρου της Ουκρανίας Πέτρο Ποροσένκο, κατά του οποίου διενεργείται έρευνα για ποινική δίωξη, εξέδωσε η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας.
Στη δήλωση η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας, εκφράζει την «βαθιά ανησυχία σχετικά με την κρίση εμπιστοσύνης προς έναν από τους σπουδαιότερους κρατικούς θεσμούς της Ουκρανίας που είναι η Δικαιοσύνη».
«Είναι απαράδεκτη κάθε πολιτική σκοπιμότητα στη δραστηριότητα των αρχών Δικαιοσύνης ως προς την άσκηση ποινικής δίωξης, ειδικότερα κατά του πέμπτου προέδρου της Ουκρανίας» - προσθέτει η σχετική ανακοίνωση.

Τά ευλογημένα αδέλφια…

    Ήταν ένα χωράφι, πού ανήκε σέ δύο αδελφούς, από τούς όποιους ο ένας τους ήταν παντρεμένος και είχε μεγάλη οικογένεια. “Ενα βράδυ όταν ο Θερισμός είχε τελειώσει και το στάρι είχε χωρισθή σε δύο ίσους σωρούς, ένα γιά τον κάθε αδελφό, ο μεγαλύτερος είπε στή γυναίκα του.- Ό αδελφός μου είναι φανερό ότι κουράστηκε αυτή τη χρονιά πολύ περισσότερο από μένα. Η μοιρασιά όπως έγινε δεν είναι δίκαιη. Θά σηκωθώ και θά προσθέσω στο μερίδιό του μερικά δεμάτια από το δικό μας μερίδιο, χωρίς να με καταλάβει.Αλλά και ο μικρότερος, πλημμυρισμένος από τα ίδια ευλογημένα αδελφικά αισθήματα, σκέφθηκε:Ό αδελφός μου έχει ολόκληρη οικογένεια να συντήρηση• δεν είναι, λοιπόν, δίκαιο να πάρω εγώ ίσο μερίδιο με αυτόν. Θά σηκωθώ και χωρίς να με καταλάβει θά βάλω στο μερίδιό του μερικά από τα δικά μου δεμάτια.

Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ: Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ

Πάντα προδότες οι Παπικοί, πολέμιοι της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού


«Το καθεστώς της Αγίας Σοφίας είναι υπόθεση της Τουρκίας» υποστηρίζουν καθολικοί επίσκοποι στην Τουρκία, σε μία αμφιλεγόμενη δήλωσή τους έπειτα από την επιστολή που απέστειλε ο καθολικός αρχιεπίσκοπος της Ελλάδας προς τον Τούρκο πρόεδρο Ερντογάν, ζητώντας του η Αγία Σοφία να διατηρηθεί στο υπάρχον καθεστώς του μουσείου. Αυτά μεταδίδει από την Κωνσταντινούπολη η ανταποκρίτριά μας, Μαρία Ζαχαράκη.
«Αν και θα θέλαμε η Αγία Σοφία να διατηρήσει το χαρακτήρα της ως μουσείο, δεν εναπόκειται σε εμάς να παρέμβουμε ή ακόμη και να εκφράσουμε τη γνώμη μας για μια απόφαση που αφορά αποκλειστικά τη Δημοκρατία της Τουρκίας», δήλωσε μια ομάδα Τούρκων καθολικών επισκόπων.

Μετά τους ναούς, κλειδώνουν και τις θύρες της ιστορίας

 «Ένα απέραντο «Εθνικό Νεκροταφείο», που κρύβει στα σπλάχνα του τα κορμιά χιλιάδων παλληκαριών, είναι ο τόπος μας. Και πάνω στα κορμιά αυτά στήθηκαν τα θεμέλια αυτής της πόλης. Και το σιτάρι που φτιάχνει το ψωμί μας, θεριεύει και μεστώνει ρουφώντας από τη γη αίμα αντί για νερό. Κάθε λόφος γύρω μας κι ένας «κρανίου τόπος». Κάθε χωράφι κι ένας «αγρός αίματος…
Η Μάχη του Κιλκίς - Λαχανά που άνοιξε τον δρόμο για την ...
Μετά τους ναούς, κλειδώνουν και τις θύρες της ιστορίας
«Στου Κιλκίς την ολόμαυρη ράχη
περπατώντας η Δόξα μονάχη
μελετά τα λαμπρά παλληκάρια
και στην κόμη στεφάνι φορεί
γινωμένο απ’ ολίγα χορτάρια
πού 'χαν μείνη στην έρημη γη».

 Διαβάζω από το βιβλίο "Αθάνατη Ελλάς" του Δ Καλλιμάχου, αυτόπτου μάρτυρος και "εθελοντού ιεροκήρυκος της Ε' Μεραρχίας", για την ένδοξη μάχη του Κιλκίς: " Εκεί προς τα χαρακώματα ένας φαντάρος μας βαρέως πληγωμένος, ο οποίος μετ' ολίγον δεν θα διέφευγε το μοιραίον, από τας φλόγας των καιομένων σπαρτών που ολονέν τον επλησίαζαν, λέγει προς τον συνάδελφόν του που επήγε να τον βοηθήση:
-Άφησέ με, δεν θέλω τίποτε. Εγώ τώρα θα λέγω νυν απολύεις…απάνω τους. Επάνω τους, συ πάρε μόνον τις μπαλάσκες μου και ρίξε και τις δικές μου σφαίρες για μνημόσυνο. Να, και το παγούρι μου, έχει λιγάκι νερό να δροσίσεις το λαρύγγι σου και το φλογισμένο λιανοντούφεκό σου. Χτυπάτε τους…. και έπεσε…". (Σελ. 61).

Υπέρμαχοι των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ή ακτιβιστές ΛΟΑΤ/Αμβλώσεων;


Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών μέσω της Ύπατης Αρμοστείας για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (OHCHR) έχει δραστηριοποιηθεί έντονα την τελευταία δεκαετία στην προώθηση των δικαιωμάτων της κοινότητας Λ.Ο.Α.Τ. αλλά και στην νομιμοποίηση της άμβλωσης. 

Το 2013 η Ύπατη Αρμοστεία έχει λανσάρει την καμπάνια «Ελεύθεροι και Ίσοι», η οποία προωθεί τα ίσα δικαιώματα για τα μέλη της Κοινότητας Λ.Ο.Α.Τ. Το 2017 η καμπάνια είχε φθάσει τις 2,4 δισεκαττομύρια  επικοινωνιακές  ενέργειες σε όλη την υφήλιο και γέννησε ένα κύμα από δυνατά βίντεο, γραφικά και κείμενα που έφτασαν σε όλο τον κόσμο!  Οι καμπάνιες αυτές καθώς και οι εκδηλώσεις οργανώθηκαν σε 30 χώρες με τη συμμετοχή γνωστών προσωπικοτήτων. 

ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ: Η ΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

Συνημμένα8:31 π.μ. (πριν από 10 ώρες)



Ο Κύριος περπατά στην ακρογιαλιά της Γαλιλαίας. Εκεί βλέπει δυο αδελφούς, τον Σίμωνα, τον οποίο κατόπιν ονόμασε Πέτρο, και τον Ανδρέα τον αδελφό του, οι οποίοι έριχναν δίχτυα στη λίμνη, διότι ήταν ψαράδες. Και τους λέει: Ακολουθήστε µε και θα σας κάνω ικανούς να ψαρεύετε αντί για ψάρια, ανθρώπους — αυτούς με τα πνευματικά δίχτυα του κηρύγματος θα ελκύετε στη Βασιλεία των ουρανών. Κι αυτοί αμέσως άφησαν τα δίχτυα τους και Τον ακολούθησαν. Αφού προχώρησε πιο κει, είδε άλλους δυο αδελφούς, τον Ιάκωβο τον γυιό του Ζεβεδαίου και τον Ιωάννη τον αδελφό του, να ετοιμάζουν τα δίχτυα τους μέσα στο πλοίο μαζί με τον πατέρα τους Ζεβεδαίο. Και τους κάλεσε κοντά του. Κι αυτοί αμέσως άφησαν το πλοίο και τον πατέρα τους και Τον ακολούθησαν.

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος – Να μάθουμε να κρύπτωμε τα Μυστήρια της Πίστεως από τα μάτια των απίστων.

Αποτέλεσμα εικόνας για π. Αθανάσιος Μυτιληναίος

σ.σ. Διαβάζοντας το απόσπασμα που ακολουθεί συνειδητοποιεί κανείς το μέγεθος της αποστασίας. Ο π. Αθανάσιος μας λέει να μην αποκαλύπτουμε τα Μυστήρια της Πίστεως στους απίστους, στους αδιάφορους (πόσο μάλλον στους διώκτες) κι εμείς σήμερα βλέπουμε τους ίδιους τους ταγούς της Εκκλησίας να έχουν ανοίξει για τα καλά κουβέντα μαζί τους και να ενδίδουν στις πιέσεις τους και να μας λένε τι και πως θα συμπεριφερθούμε μέσα στους Ναούς.
……………………………………………………………………….
… Έχω μια απορία, την οποία δεν μπορώ να λύσω. Δεν ήλθε βέβαια η ώρα για να λυθεί η απορία αυτή αλλά θα ‘ρθει όμως. Ίσως τότε να λυθεί. Ωστόσο τώρα δεν μπορώ να την λύσω.
Όπως θα ξέρετε στην αρχαία Εκκλησία που εδιώκετο από τους ειδωλολάτρας, η Θεία Λειτουργία εγίνετο κρυφά. Στις κατακόμβες, στα σπίτια, στα δάση. Όπως και σήμερα σε χώρες που διώκεται ο Χριστιανισμός η Θεία Λειτουργία τελείται στα σπίτια, στα υπόγεια, στα δάση. Και μάλιστα τελευταία είχα ακούσει ότι και Λειτουργία, Ορθόδοξη Λειτουργία, στο δάσος, στα χιόνια που να κρατάει 12 ώρες! Όπως θα ξέρετε, στις Σλαβικές χώρες η Θεία Λειτουργία κρατάει πάρα πολλές ώρες. Έχουνε πάρει το Αγιορειτικό τυπικό· δεν είναι Λειτουργία καθεαυτή, ο Όρθρος είναι και τα λοιπά που τα παρατείνουν πάρα πάρα πολύ.