Κυριακή 24 Μαρτίου 2024

Επιστολή προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φθιώτιδος κ.κ Συμεών.

 

                
Σεβασμιότατε ποιμενάρχη μας,
γνωρίζετε πολύ καλά πως η Ι.Μ. Φθιώτιδας και κατ’ επέκταση η Ορθόδοξη Εκκλησία μας πρέπει να μείνει συνεπής με την αποστολή της, που δεν είναι άλλη από τη διατήρηση της ιερότητας της ανθρώπινης ζωής και την ακεραιότητα του ανθρώπινου προσώπου. Σύμφωνα με τη μακραίωνη ορθόδοξη χριστιανική ανθρωπολογία, σύμφωνα δηλαδή με τη διδασκαλία της Εκκλησίας η οποία αφορά τη φύση αλλά και τον προορισμό του ανθρώπου, η ζωή δεν εξαντλείται στο πλαίσιο μόνο των βιολογικών της λειτουργιών και στην ικανοποίηση μόνο της σαρκικής ηδονής. Για την Εκκλησία, ο άνθρωπος είναι πλασμένος να υπερβεί τη φθορά του θανάτου, τον οποίο προκαλούν η εμμονή στην ατομικότητα και στον εγωισμό καθώς και ο εγκλωβισμός στον φυσικό νόμο της φθοράς και της διάλυσης. Υπέρτατος στόχος παραμένει μια ευρύτερη διάσταση ζωής χωρίς τέλος.

Χαράλαμπος Άνδραλης: Ο θεσμός των Πυλωρών, οι τάξεις των μετανοούντων και οι ασεβείς πολιτικοί

Πολύς λόγος γίνεται για το ενδεχόμενο απαγόρευσης εισόδου στους ναούς, πολιτικών που εξέπεσαν της χριστιανικής ιδιότητας, επιλέγοντας να πολιτευθούν στο δημόσιο βίο αντίθετα με τη διδασκαλία της Εκκλησίας. Πολιτικοί και δημοσιογράφοι, καταδικάζουν ενδεχόμενη απαγόρευση εισόδου στο Ναό, αγνοώντας οι ίδιοι, βασικές αρχές της χριστιανικής πίστης. Φυσικά η Εκκλησία διδάσκει την αγάπη, αλλά αγάπη δεν σημαίνει κατάργηση κάθε κανόνα, ακόμα και της ίδιας της διδασκαλίας της.

ΦΙΛΟΣΟΔΟΜΙΤΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΑΙ ΕΝΤΟΣ Ι. ΝΑΩΝ ΤΗΝ 25ΗΝ ΜΑΡΤΙΟΥ;

ΦΙΛΟΣΟΔΟΜΙΤΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΑΙ ΕΝΤΟΣ Ι. ΝΑΩΝ ΤΗΝ 25ΗΝ ΜΑΡΤΙΟΥ;


Σεβασμιώτατοι, θὰ λάβετε μέτρα ἤ θὰ ἀποδοκιμάσουν ἐσᾶς καὶ τοὺς ἀφορισμένους ἄρχοντας οἱ πιστοί;

 

ΦΙΛΟΣΟΔΟΜΙΤΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΑΙ ΕΝΤΟΣ Ι. ΝΑΩΝ ΤΗΝ 25ΗΝ ΜΑΡΤΙΟΥ;

 

«Δὲν διαθέτει ἡ Ἐκκλησία πνευματικὰ ὅπλα ἤ τὰ χρησιμοποιεῖ πρὸς τιμωρία ἀνυπεράσπιστων ἱερέων, ὅσων δὲν ἐμβολιάσθηκαν;         

Μόνον οἱ βουλευτὲς δικαιοῦνται νὰ βγάζουν ἔξω ἀπὸ τὸ ναὸ τῆς Δημοκρατίας ὅσους δὲν σέβονται τὴν Δημοκρατία καὶ ἡ Ἐκκλησία ΟΧΙ;»

 

Γράφει ὁ κ. Δημήτριος Σκαρτσιούνης, Οἰκονομολόγος, Θεολόγος

  Διαβάζοντας ἀνελλιπῶς τὴν ἀγωνιστική ἐφημερίδα «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ» μὲ τὰ περισπούδαστα ὁμολογουμένως ἄρθρα ἱκανῶν ἀρθρογράφων, σχετικὰ μὲ τὸ κατάντημα τῆς σημερινῆς Διοικούσας Ἐκκλησίας, διότι δὲν ὑπάρχει ἄλλο σκαλοπάτι, γιὰ νὰ κατέβει χαμηλότερα, ἐκτὸς ἀπὸ ἐλάχιστες ἐξαιρέσεις, θὰ ἤθελα νὰ ἐπισημάνει καὶ ἡ ἐλαχιστότητά μου τὰ ἑξῆς, διότι δυστυχῶς ἔχουμε μείνει στὰ λόγια χωρὶς νὰ τολμοῦμε νὰ ὑπεισέλθουμε στὸ διὰ ταῦτα, τί δηλαδὴ δέον γενέσθαι, τί πρέπει νὰ κάνουμε οἱ πιστοί, γιὰ νὰ προφυλαχθοῦμε ἀπὸ τὴν πνευματικὴ  λέπρα, ποὺ μᾶς κατακλύζει.

  Ἡ περαιτέρω συμπόρευση,  ὁ ἐναγκαλισμὸς καὶ τὰ προδοτικὰ φιλιὰ Ἐκκλησίας καὶ Πολιτείας πρέπει νὰ διακοποῦν, δὲν πάει ἄλλο, διότι οὐδὲν ὠφελεῖ ἡ συμπόρευση, ἀλλὰ βλάπτει σοβαρὰ καὶ ἀνεπανόρθωτα τὸ ἐναπομεῖναν ποίμνιο, ὅσο σκληρὸ βέβαια καὶ ἐὰν ἀκούγεται αὐτό. Ἡ Ἐκκλησία ὀφείλει νὰ εἶναι ζῶσα καὶ ἐλευθέρα.

  Ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία ὑπετάγη ἄνευ ὅρων στὸν ἀφορισμένο Καίσαρα καὶ στὸ ἄθεο πολιτικὸ κατεστημένο, παρασύροντας τὸ ὀρθόδοξο πλήρωμα στὸν πνευματικὸ ἀποπροσανατολισμὸ καὶ στὴν αἰώνια ἀπώλεια. Ἡ ζημία εἶναι τεραστία, διότι μιλᾶμε γιὰ πολύτιμες ψυχές, γιὰ τὶς ὁποῖες ὁ Κύριός μας Σταυρώθηκε.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024


   Α΄ Κυριακή των Νηστειών - της Ορθοδοξίας


Η αγία αυτή ημέρα είναι ξεχωριστή, διότι παρά το κατανυκτικό κλίμα της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, εορτάζει λαμπρά η Ορθοδοξία μας, η αληθινή Εκκλησία του Χριστού. Ποιούμε ανάμνηση του κορυφαίου γεγονότος της εκκλησιαστικής μας ιστορίας, της αναστηλώσεως των ιερών εικόνων, το οποίο επισυνέβη το 843 μ.Χ. στο Βυζάντιο, χάρις στην αποφασιστική συμβολή της βασιλίσσης και μετέπειτα αγίας Θεοδώρας, συζύγου του αυτοκράτορα Θεοφίλου (840 - 843 μ.Χ.).

Τι γιορτάζει η Ορθόδοξη Εκκλησία σήμερα: Κυριακή της Ορθοδοξίας [+ΒΙΝΤΕΟ]

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΘ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  ΔΑΣΚΑΛΟΣ _ ΣΥΓΓΡΑΦΕΥΣ

Αποτέλεσμα εικόνας για Οι δήθεν ύβρεις κατά του Ελληνισμού την Κυριακή της Ορθοδοξίας

Ο όρος Εικονομαχία αναφέρεται στη θεολογική και πολιτική διαμάχη που ξέσπασε στο Βυζάντιο κατά το μεγαλύτερο μέρος του 8ου και το πρώτο μισό του 9ου αιώνα, αναφορικά με την προσκύνηση των χριστιανικών εικόνων.=Η Εικονομαχία διαίρεσε τους κατοίκους της αυτοκρατορίας σε Εικονομάχους και Εικονολάτρες (η ορθότερα ως Εικονόφιλους).

Σάββατο 23 Μαρτίου 2024

"Υπαγε οπίσω μου βολευτάκο"--Φλογερές Ἀντιδράσεις Ἐπισκόπων, Ἱερέων--Εξαγγελθέντες Ἀφορισμοί, Ἐπιτίμια -- Ο αγώνας τώρα δυναμώνει!




Μοσχοβία 6/3/24

 

Κυρ. Μητσοτάκης: «(Οἱ Δεσποτᾶδες), μοῦ ἔχουν πρήξει τά ... μέ τό Χριστό τους ... εἶναι κότες καί κάθονται στά κλουβιά τους».

 

ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ, ΒΟΛΕΥΤΑΚΟ

Ύπαγε οπίσω μου βολευτάκο (Ματθ. δ, 8)

Χρονοδιαχείρησις κλεπτοπολέμου, ζαβό 

Μετα-ανθρωπάκι

Γράφει ο Παναγιώτης Κοσμίδης θεολόγος

 

{Σεληνιαζόμενοι βολευταί πηδοῦν στήν πυρά}

 [Πατήρ σεληνιαζομένου]: «... (πατέρας)͵ Κύριε͵ // ἐλέησόν μου τὸν υἱόν͵ // ὅτι σεληνιάζεται // καὶ κακῶς πάσχει· // πολλάκις γὰρ πίπτει εἰς τὸ πῦρ // καὶ πολλάκις εἰς τὸ ὕδωρ» (Ματθ. ιζ’ 15).

[Παράφρασις]: [ ... (πατέρας σεληνιαζομένου νέου) Κύριε // σέ παρακαλῶ θεράπευσε τόν γιό μου, // καθότι σεληνιάζεται //  καί ὑποφέρει φρικτά. //  Πολλές φορές ρίπτεται στή φωτιά // καί πολλές φορές στό νερό, // ὥστε νά τελειώση τή ζωή του].

 

Α. ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΟΣ ΑΕΝΑΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

 

[Ἔνιωσα ντροπή, ἀλλά ἔλαβα θάρσος]

-Ἄκου βολευτάκο, ἀνθρωπάκο, ἀπίθανε συμφεροντολάτρη.

Καθώς ἀναχωροῦσα ἀπό τήν Οὐασιγκτῶνα, ἔλαβα δύναμι ἀπό τούς ἀδελφούς Ὁμογενεῖς, πού παρώθησαν νά ἐντείνουμε τόν ἀγῶνα μας σθεναρά, ἐναντίον τῶν “σοδονομοθετῶν” καί τῶν ψηφισάντων  τόν ἀντίστοιχο αἴσχισστο νόμο (15/2/24). Ἀκριβῶς, ὅπως καί ἐκεῖνοι καταγωνίζονται τίς παρόμοιες ἐκτροπές στά ὑψηλά κλιμάκια, τῶν ἀνελπίστων ρασοφορούντων.  

Μέ τήν ἄφιξί μου, καί πάλιν, στήν Ὀρθόδοξη Μοσχοβία, τήν κατάσπαρτο μέ Βυζαντινούς δικεφάλους ἀετούς, στά οἰκοδομήματα, στίς σημαῖες, στά λάβαρα, ἀλλά καί στά πηλήκια τῶν ἀξιωματούχων, κατεκλύσθην ἀπό ἀντιστρατευόμενα συναισθήματα.

Ἀπό τό ἕνα μέρος ἐντρεπόμουν γιά τήν πρώτη Ὀρθόδοξο Χώρα, τήν νῦν αἰχμάλωτον, περίλαμπρο Ἑλλάδα. Κατέχει τήν χειρίστη πρωτιά στούς γάμους τῶν ΛΟΑΤΚΙ+. Τήν κατέλαβαν, διεφθαρμένοι, πράκτορες, προδότες καί προσκυνημένου καί διαπράτουν αἴσχη καταχθόνια, ἀνομολόγητα.

Ἀπό τό ἄλλο μέρος, ἐλαβα ὄχι ὀλίγο θάρσος, γιατί οἱ Ὀρθόδοξοι Ρῶσοι ἀδελφοί μας μέ ἐνίσχυσαν μέ τόν Ἑλληνοθαυμασμό τους. Κυρίως μέ τήν καταφύτευσι, ἐκεῖ, τῆς Βυζαντινῆς Ἑλληνορθοδόξου Ἰδεολογίας.

Ἐκστασιάσθηκα ἀπό τήν πύρινη λαϊκή εὐσέβεια τῶν Ρώσων, στούς καταμέστους Ἱ. Ναούς, στίς Ἱ. Μονές καί στήν πληθώρα τῶν ἁγίων Σεβασμάτων. Ἡ Ὀρθόδοξος Αὐτοκρατορία τοῦ Βορρᾶ, ἡ Ρωσία, ἀποτελεῖ συνέχεια τῆς Ὀρθοδόξου Αὐτοκρατορίας τοῦ Νότου, δηλ. τοῦ Βυζαντίου, καθώς καί τοῦ καθόλου Γένους τῶν Ρωμιῶν. Τοῦ Ἀλυτρώτου, τοῦ Ἀποδήμου καί τοῦ δεσμίου Ἐλευθέρου. Ἡ Ἑλληνορθοδοξία, ἄναψε ἐπιτυχῶς τήν Πίστι, τίς Ἐλπίδες καί τόν Πολιτισμό, ὡς δημιουργικόν πῦρ, εἰς τό στέρνον τῆς φυλῆς τῶν Ρώς(ων).

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024


  Ανάμνηση Θαύματος κολλύβων Αγίου Θεοδώρου του Τήρωνος
 

Ο Ιουλιανός ο παραβάτης, γνωρίζοντας ότι οι χριστιανοί καθαρίζονται με τη νηστεία στη πρώτη εβδομάδα της αγίας Σαρακοστής - γι' αυτό την λέμε καθαρά εβδομάδα - θέλησε να τους μολύνει. Διέταξε λοιπόν, κρυφά, όλες οι τροφές στην αγορά να ραντισθούν με αίματα ειδωλολατρικών θυσιών.

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024

Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου : «Ἡ ΕΙΚΟΝΑ, ΣΤΟΙΧΕΙΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ» 23-3-1986] [Β154]

 

                                               


  ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
μὲ θέμα:

«Ἡ ΕΙΚΟΝΑ, ΣΤΟΙΧΕΙΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ»


  [ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς

 23-3-1986] [Β154]


Σήμερα, ἀγαπητοί μου, ἡ Ἐκκλησία μας, Κυριακὴ Α΄των Νηστειῶν, ἑορτάζει τὴν νίκη της διὰ τὴν ἀκρίβεια καὶ ὀρθοδοξότητα τῆς πίστεώς της καὶ τῆς παραδόσεώς της. Ἐπάλαισε καὶ παλαίει ἡ Ἐκκλησία, διὰ νὰ διατηρήσει τὴν αὐθεντία τῆς ἑρμηνείας τοῦ ἀποκαλυφθέντος λόγου τοῦ Θεοῦ, ποὺ κατεγράφῃ εἰς τὴν Ἁγίαν Γραφὴν ὑπὸ θεοπνεύστων ἀνδρῶν καὶ παρεδόθῃ ὡς πρᾶξις καὶ ὡς διδασκαλία μέσα εἰς τὴν Ἐκκλησίαν.
 

Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου: «ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ

 

        


                                         ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ

ΤΗΣ Ζ΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς                3-3-1996]  Β 331

Σήμερα, ἀγαπητοί μου, πρώτη Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν, ἡ Ἐκκλησία μας γιορτάζει τὴν ὀρθοδοξότητά της. Κατόπιν πολλῶν κόπων καὶ ἀγώνων. Γι᾿ αὐτὸ καὶ τὴν Κυριακὴ αὐτή, τὴν ὀνόμασε Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας. Βέβαια ὅλαι αἱ Σύνοδοι συνέβαλαν εἰς τὴν Ὀρθοδοξίαν. Ὅμως κατ᾿ ἐξοχὴν προβάλλεται ἡ 7η Οἰκουμενικὴ Σύνοδος, ποὺ ἔλαβε χώρα στὴ Νίκαια τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, ἀπέναντι ἀπὸ τὴν Κωνσταντινούπολη, τὸ 787, μετὰ Χριστὸν φυσικά, ἀπὸ 24 Σεπτεμβρίου ἕως 13 Ὀκτωβρίου.

Ρωσία: Πρόσθεσε τους ΛΟΑΤΚΙ στον κατάλογο με τους εξτρεμιστές και τους τρομοκράτες


Στον κατάλογο αυτό περιλαμβάνονται από την αλ Κάιντα και τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό Meta έως συνεργάτες του Αλεξέι Ναβάλνι


Η Ρωσία πρόσθεσε αυτό που χαρακτηρίζει «κίνημα ΛΟΑΤΚΙ» στον κατάλογο με τις εξτρεμιστικές και τρομοκρατικές οργανώσεις, όπως μετέδωσαν σήμερα κρατικά μέσα ενημέρωσης.

Η κίνηση συμβαδίζει με απόφαση του ρωσικού Ανώτατου Δικαστηρίου τον περασμένο Νοέμβριο που έκρινε ότι οι ακτιβιστές ΛΟΑΤΚΙ θα πρέπει να χαρακτηριστούν εξτρεμιστές, μια κίνηση που εκπρόσωποι ομοφυλόφιλων και διεμφυλικών φοβούνται ότι μπορεί να οδηγήσει σε συλλήψεις και διώξεις.

Κυριακή της Ορθοδοξίας – Ο Ιερός Χρυσόστομος για την κλήση του Φιλίππου και του Ναθαναήλ

 



ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ[:Ιω. 1,44-52]

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΑΘΑΝΑΗΛ

     «Τῇ ἐπαύριον ἠθέλησεν ὁ Ἰησοῦς ἐξελθεῖν εἰς τὴν Γαλιλαίαν· καὶ εὑρίσκει Φίλιππον καὶ λέγει αὐτῷ· ἀκολούθει μοι. ἦν δὲ ὁ Φίλιππος ἀπὸ Βηθσαϊδά, ἐκ τῆς πόλεως Ἀνδρέου καὶ Πέτρου(:την άλλη μέρα αποφάσισε ο Ιησούς να αναχωρήσει για τη Γαλιλαία. Βρίσκει τότε τον Φίλιππο και του λέει: “Ακολούθησέ με στο ταξίδι που πρόκειται να κάνω”. Ο Φίλιππος μάλιστα καταγόταν από τη Βηθσαϊδά, την πατρίδα του Ανδρέα και του Πέτρου)»[Ιω.1,44-45].

Κυριακή της Ορθοδοξίας - Ερμηνεία της Αποστολικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο


 

                                                   

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ [:Εβρ.11,24-26 και 32-40]


    Έπειτα πάλι αναφέρει άλλο γνωστό στους Εβραίους παράδειγμα και μάλλον ανώτερο από το προηγούμενο. Ποιο λοιπόν είναι αυτό; «Πίστει Μωϋσῆς μέγας γενόμενος ἠρνήσατο λέγεσθαι υἱὸς θυγατρὸς Φαραώ(:εξαιτίας της πίστεώς του ο Μωυσής, όταν μεγάλωσε και έγινε άνδρας, αρνήθηκε να ονομάζεται βασιλόπουλο, γιος της κόρης του Φαραώ·),μᾶλλον ἑλόμενος συγκακουχεῖσθαι τῷ λαῷ τοῦ Θεοῦ ἢ πρόσκαιρον ἔχειν ἁμαρτίας ἀπόλαυσιν(:θεώρησε καλύτερο και προτίμησε να κακοπαθεί μαζί με τον λαό του Θεού, παρά να έχει τις πρόσκαιρες απολαύσεις της αμαρτίας, να ζει δηλαδή άνετα και με τιμές ως Αιγύπτιος άρχοντας με τους ειδωλολάτρες που καταπίεζαν τους Ισραηλίτες), μείζονα πλοῦτον ἡγησάμενος τῶν Αἰγύπτου θησαυρῶν τὸν ὀνειδισμὸν τοῦ Χριστοῦ· ἀπέβλεπε γὰρ εἰς τὴν μισθαποδοσίαν(:Θεώρησε μεγαλύτερο πλούτο από τους θησαυρούς και τα αγαθά της Αιγύπτου τις περιφρονήσεις που έμοιαζαν με τον ονειδισμό και την περιφρόνηση που αργότερα θα υπέμενε ο Χριστός. Και αυτά όλα διότι είχε καρφωμένα τα μάτια του στις ουράνιες ανταμοιβές)»[Εβρ.11,24-26].

Η μεθόδευση της μείωσης του παγκόσμιου πληθυσμού μέσα από έγγραφα του Κογκρέσσου.

                         

Από το «Αφήστε με να ζήσω!»

Ἐξ οἰκείων συνήθως τὰ φαρμακερὰ βέλη…


 

Ἐξ οἰκείων συνήθως τὰ φαρμακερὰ βέλη…

Μοναχὸς Ἀβέρκιος

-ΔΕΝ προσγειώθηκε ὁ Θεὸς εἰς τὴν Ἐκκλησίαν Του; (Λόγοι βεβήλως ἀλλόκοτοι, οἰκουμενιστοῦ Ἱεράρχου…)

Δεκαετίες ὁλόκληρες, δίχως τελειωμό, συνεχίζονται οἱ «διαχριστιανικοὶ καὶ διαθρησκειακοὶ διάλογοι».

Ἡ ἔναρξη τῶν νεώτερων αὐτῶν συναντήσεων ἄρχισε περὶ τὰ μέσα τοῦ ΙΘ΄ αἰώνα, μὲ πρῶτο πρόσχημα π.χ. -νὰ τὰ βροῦμε μεταξύ μας, γιὰ νὰ ἀντιμετωπίσουμε ἀπὸ κοινοῦ τὶς ὑλιστικὲς θεωρίες τοῦ ΙΘ΄ αἰώνα (μαρξισμό, δαρβινισμό κ.λπ.).

Ἀργότερα -περὶ τὸ ἔτος 1912-, νὰ καθήσουμε στὸ ἴδιο τραπέζι νὰ ἐργασθοῦμε ἀπὸ κοινοῦ, γιὰ νὰ σταματήσουν οἱ πόλεμοι.

ΤΟ ΠΑΙΔΊ ΠΟΥ ΕΠΈΖΗΣΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΡΩΣΗ


 Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "Αν η άμβλωση αφορά απλώς και μόνο τα δικαιώματα των γυναικών, τότε πού ήταν τα δικά μου δικαιώματα; Gianna Jessen επιζήσασα από άμβλωση αμφοτεροδέξιος"

-Έχω συναντήσει την βιολογική μου μητέρα, έχω συγχωρήσει την βιολογική μου μητέρα, είμαι Χριστιανή.
Είναι μια πολύ ταραγμένη γυναίκα και ήρθε σε μία εκδήλωση, που είχα πριν δυο χρόνια, χωρίς προειδοποίηση και μου είπε:
«Γειά σου, είμαι η μητέρα σου».
Αυτή ήταν μία πολύ δύσκολη μέρα, και όμως καθώς ανεχόμουν όλα αυτά, πιθανόν να σκεφτείτε ότι ήμουν τρελή, αλλά καθόμουν εκεί και σκεφτόμουν:
«Δεν σου ανήκω. Ανήκω στον Χριστό. Είμαι το κορίτσι Του, και είμαι πριγκίπισσα!

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024

 

 
Α’ Χαιρετισμοί 
Ἀκάθιστος Ὕμνος – Α’ Στάσις

 Ἄγγελος πρωτοστάτης,
οὐρανόθεν ἐπέμφθη,
εἰπεῖν τῇ Θεοτόκω τὸ Χαῖρε·
καὶ σὺν τῇ ἀσωμάτῳ φωνῇ,
σωματούμενόν σε θεωρῶν, Κύριε,
ἐξίστατο καὶ ἵστατο,

Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς




Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς

(Αριστείδης Π. Δασκαλάκης, 19/03/24)


«Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς. Ημείς, αν δεν είμεθα τρελοί, δεν εκάναμε την επανάσταση….» (από τη θρυλική ομιλία του Κολοκοτρώνη στην Πνύκα)

Ακούς , διαβάζεις και μαθαίνεις για τις ηρωικές μορφές της εποποιίας του 1821 και συλλογάσαι αν πράγματι υπήρξαν αυτά τα πρόσωπα , αυτές οι ανεξάντλητου θάρρους και ηρωισμού, μορφές του αγώνα για την ελευθερία. Φαντάζουν παιδιόθεν, ως μυθικές μορφές.

Το ίδιο και αγώνας της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ. Όμως δεν είναι παραμύθι. Όσο και αν αγωνίζονται με ζήλο και κάθε μέσο , η σπορά του Εφιάλτη , του Δημάρατου , του Νενέκου και πολλών άλλων μαυραγοριτών της ζωής , να αποδείξουν το αντίθετο.

Ο αείμνηστος Σαράντος Καργάκος είχε πει πολύ εύστοχα ότι εμείς « οι Έλληνες μπορεί να είμαστε ένας ηρωικός λαός αλλά είμαστε και λαός προδοτών … Είναι θέμα επιλογής αν θέλουμε να είμαστε απόγονοι του Λεωνίδα ή του Εφιάλτη,. Απόγονοι του Κολοκοτρώνη ή του Νενέκου.»

Στην εποχή μας ο λαός αποφάσισε και επέλεξε ελεύθερα την ΠΡΟΔΟΣΙΑ.

Κατ’ επίφασιν ηγέτες που ξεπούλησαν ελληνική κυριαρχία και κεκτημένα, σε Σκόπια , Τουρκία , Εσπερία.

Κατ’ επίφασιν Ποιμένες που δίπλα στην Πατρίδα , ξεπουλάν και την πίστη στον Χριστό , κλείνοντας Ιερούς Ναούς όταν η εξουσία το καλεί, επιβάλλουν μάσκες και διαφημίζουν υποχρεωτικό εμβολιασμό, απενοχοποιούν την αμαρτία , την αρσενοκοιτία , την μοιχεία, διώκοντας κληρικούς και λοιδορώντας λαϊκούς για αντίθετη δράση.

Παράλλαξαν το Ευαγγέλιο και νανουρίζουν το λαό με τον μουσικό σκοπό της υπακοής, της «αγάπης» και της «ειρήνης». Να μην στεχοχωρήσουμε , να μην προσβάλλουμε, με ατάκες «ο κόσμος άλλαξε» κ.λ.π.

Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: «Σκύψε κι άλλο ραγιά Έλληνα…Άκου!»

(Αναδημοσίευση )


Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: «Σκύψε κι άλλο ραγιά Έλληνα…Άκου!»

 

«οὐ τοῖς ἄρχειν βουλομένοις μέμφομαι, ἀλλὰ τοῖς ὑπακούειν ἑτοιμοτέροις οὖσιν· πέφυκε γὰρ τὸ ἀνθρώπειον διὰ παντὸς ἄρχειν μὲν τοῦ εἴκοντος»

(Δεν κατηγορώ αυτούς που ασκούν την εξουσία, αλλά αυτούς που είναι πρόθυμοι να υπακούσουν-Θουκυδίδης)

Το κατἀλαβες  αυτό  νεοΈλληνα; 

Εκεί που κάθεσαι στον καναπέ σταυροπόδι με το

τηλεκοντρόλ –προέκταση του χεριού σου,  βρίσκεις καθόλου λίγο χρόνο να σκεφτείς;

Χαμένος  , μες στην πλοήγηση του κινητού σου βρίσκεις χρόνο για τα βασικά;

Εκεί ανάμεσα στα διαλλείματα διαφημίσεων  απ’το ένα ριάλιτι στο άλλο   και απ’το   ελληνικό σήριαλ στην τουρκοσειρά και πάλι στην ιδησεογραφική πλύση εγκεφάλου , προλαβαίνεις να αντιληφθείς τι κάνεις;

Κατανοείς την κατάντια σου;

Μήπως δεν χρειάζεται να σκεφτείς και να πάρεις αποφάσεις, μιας και σου προσφέρουν έτοιμη τροφή μασημένη τα μέσα μαζικής παραπλάνησης;

Τα μέσα αυτά, που κατάντησαν υπηρέτες της νέας τάξης πραγμάτων;

 Η προπαγάνδα τα θέλει θεματοφύλακες της ελευθερίας του λόγου και της δημοκρατίας, ενώ δεν είναι παρά ένας μηχανισμός ελέγχου της σκέψεως, στην υπηρεσία των συμφερόντων του κράτους και μιας υπερεθνικής ελίτ. Πίσω από το θέαμα του ανεξάρτητου δημοσιογράφου, η ελίτ είναι εκείνη η οποία αποφασίζει τελικά, τι θα δούμε, θα ακούσουμε ή θα διαβάσουμε.

Σε καλόθρεψαν και σε κανάκεψαν  όλες αυτές τις δεκαετίες. Σε καλόμαθαν στις ανέσεις. Στα εύκολα. Πάντα  βέβαια μαστίγιο και καρότο.

Πάντα με ψεύτικες ελπίδες σε φούσκωναν απ’τη μια  και   απ’την άλλη σου ροκάνιζαν το μέλλον.

Σε παρέσυραν να νομίσεις ότι κάτι είσαι.  Ότι αξίζεις. Μα στην πραγματικότητα ήσουν και είσαι αναλώσιμος.

Ένας αριθμός.

Σου πλασάρουν την κλοπή της ελευθερίας σου με όμορφο , ανθρωπιστικό τρόπο.

Επιστρατεύουν ιδεολογικά και ρητορικά σχήματα για να θολώνουν τα νερά. Η οικουμενική ειρήνη, η ελευθερία και η δημοκρατία, η αγάπη , η δημόσια υγεία,  δεν είναι παρά ωραίες λέξεις για να προωθηθούν υστερόβουλοι σκοποί από κέντρα αποφάσεων που αντιστρατεύονται το γενικότερο καλό.

 Καθημερινά, κεκτημένες ελευθερίες μειώνονται.

Ζούμε σε ένα σκοτεινό παρόν και  ακόμα πιο δυσοίωνο διαγράφεται το μέλλον.  

 Ο «Μεγάλος Αδελφός» προ των θυρών.

 

Κι εσύ θλιμμένος , ικανοποιείσαι από τα ξεροκόμματα ζωής που σου πετάνε (μια ώρα παραπάνω δυνατότητα μετακινήσεων, άλλο ένα επίδομα πενιχρό για τη χαμένη δουλειά, δέκα   επιπλέον μέσα στους ναούς, κ.α.).

Περιμένεις πως και πώς να ξαναγυρίσεις στην αμαρτωλή σου ζωή εάν στο επιτρέψουν οι επιτροπές. Έστω κι εμβολιασμένος. Έστω και μαρκαρισμένος.

Αρκεί να μπορείς να χαρείς μια βραδιά στο μπαράκι ή στο ρεμπετάδικο, μια κινηματογραφική ταινία ψυχολέθρια , μια εκδρομή στο εξωτερικό. Είσαι έτοιμος να πουλήσεις και ψυχή για όλα τούτα.

 

Ξέχασες ποιος ήσουν; Από πού ήρθες; Που φτάνουν οι ρίζες σου;

Αθάνατα λόγια των αγωνιστών του ‘21

Μόνο αν βαδίσουμε τον δρόμο του Θεού, θα αναστηθούμε ως λαός και ως κράτος…

«Πήραν φως απ’ τα καντήλια κι άστραψαν τα καριοφίλια»
«Πάμε να ιδούμεν τους παλιούς Έλληνες», να ακούσουμε τους πολέμαρχους του ’21, μας έπνιξαν οι αναθυμιάσεις των τωρινών δημοπιθήκων. Διαβάζεις τα απομνημονεύματα και τις φυλλάδες για την Εθνεγερσία και νομίζεις ότι ανοίγεις ένα «μυρογιάλι», εκείνα τα μικρά φιαλίδια που περιέχουν αρώματα εξαίσια. Οσμή ευωδίας πνευματική αναδίδεται, παρ’ όλα τα πάθια και τους καημούς εκείνης της περιόδου. Έχω το συνήθειο, όταν συναντώ στα αναγνώσματά μου, λόγια και επεισόδια, που στέκεσαι και τα ξαναδιαβάζεις, που κρύβουν στα φυλλώματά τους πετράδια, να τα καταγράφω, για να μην λησμονηθούν. Σκοπός μου να τα μοιραστώ με τους μαθητές μου.