ΦΙΛΟΣΟΔΟΜΙΤΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΑΙ ΕΝΤΟΣ Ι. ΝΑΩΝ ΤΗΝ 25ΗΝ ΜΑΡΤΙΟΥ;
Σεβασμιώτατοι, θὰ λάβετε μέτρα ἤ θὰ ἀποδοκιμάσουν ἐσᾶς καὶ τοὺς ἀφορισμένους ἄρχοντας οἱ πιστοί;
ΦΙΛΟΣΟΔΟΜΙΤΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΑΙ ΕΝΤΟΣ Ι. ΝΑΩΝ ΤΗΝ 25ΗΝ ΜΑΡΤΙΟΥ;
«Δὲν διαθέτει ἡ Ἐκκλησία πνευματικὰ ὅπλα ἤ τὰ χρησιμοποιεῖ πρὸς τιμωρία ἀνυπεράσπιστων ἱερέων, ὅσων δὲν ἐμβολιάσθηκαν;
Μόνον οἱ βουλευτὲς δικαιοῦνται νὰ βγάζουν ἔξω ἀπὸ τὸ ναὸ τῆς Δημοκρατίας ὅσους δὲν σέβονται τὴν Δημοκρατία καὶ ἡ Ἐκκλησία ΟΧΙ;»
Γράφει ὁ κ. Δημήτριος Σκαρτσιούνης, Οἰκονομολόγος, Θεολόγος
Διαβάζοντας ἀνελλιπῶς τὴν ἀγωνιστική ἐφημερίδα «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ» μὲ τὰ περισπούδαστα ὁμολογουμένως ἄρθρα ἱκανῶν ἀρθρογράφων, σχετικὰ μὲ τὸ κατάντημα τῆς σημερινῆς Διοικούσας Ἐκκλησίας, διότι δὲν ὑπάρχει ἄλλο σκαλοπάτι, γιὰ νὰ κατέβει χαμηλότερα, ἐκτὸς ἀπὸ ἐλάχιστες ἐξαιρέσεις, θὰ ἤθελα νὰ ἐπισημάνει καὶ ἡ ἐλαχιστότητά μου τὰ ἑξῆς, διότι δυστυχῶς ἔχουμε μείνει στὰ λόγια χωρὶς νὰ τολμοῦμε νὰ ὑπεισέλθουμε στὸ διὰ ταῦτα, τί δηλαδὴ δέον γενέσθαι, τί πρέπει νὰ κάνουμε οἱ πιστοί, γιὰ νὰ προφυλαχθοῦμε ἀπὸ τὴν πνευματικὴ λέπρα, ποὺ μᾶς κατακλύζει.
Ἡ περαιτέρω συμπόρευση, ὁ ἐναγκαλισμὸς καὶ τὰ προδοτικὰ φιλιὰ Ἐκκλησίας καὶ Πολιτείας πρέπει νὰ διακοποῦν, δὲν πάει ἄλλο, διότι οὐδὲν ὠφελεῖ ἡ συμπόρευση, ἀλλὰ βλάπτει σοβαρὰ καὶ ἀνεπανόρθωτα τὸ ἐναπομεῖναν ποίμνιο, ὅσο σκληρὸ βέβαια καὶ ἐὰν ἀκούγεται αὐτό. Ἡ Ἐκκλησία ὀφείλει νὰ εἶναι ζῶσα καὶ ἐλευθέρα.
Ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία ὑπετάγη ἄνευ ὅρων στὸν ἀφορισμένο Καίσαρα καὶ στὸ ἄθεο πολιτικὸ κατεστημένο, παρασύροντας τὸ ὀρθόδοξο πλήρωμα στὸν πνευματικὸ ἀποπροσανατολισμὸ καὶ στὴν αἰώνια ἀπώλεια. Ἡ ζημία εἶναι τεραστία, διότι μιλᾶμε γιὰ πολύτιμες ψυχές, γιὰ τὶς ὁποῖες ὁ Κύριός μας Σταυρώθηκε.
Παρατηρῶ ὅτι προβάλλετε στὸ πρωτοσέλιδό σας τὸ βλάσφημο σύνθημα τῶν ΛΟΑΤΚΙ+ «στὸ διάολο ἡ οἰκογένεια, στὸ διάολο καὶ ἡ Πατρίς, ἡ Ἑλλάδα νὰ πεθάνει νὰ ζήσουμε ἐμεῖς»! Αὐτοὶ αὐτὰ πιστεύουν καὶ τὰ προωθοῦν καὶ τὰ διατυμπανίζουν. Ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ δεδηλωμένους ἀθέους καὶ ἀπάτριδες καὶ μποροῦμε νὰ φυλαχθοῦμε ἀπ’ αὐτούς, διότι γνωρίζουμε τί φίδια φαρμακερὰ εἶναι. Μακάρι νὰ διατυμπανίζαμε καὶ ἐμεῖς τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη μας τόσο σθεναρά.
Ὅμως, γιὰ νὰ εἴμαστε δίκαιοι, γιατί θὰ δώσουμε λόγο στὸν Θεό, διερωτηθήκαμε ὅτι τὸ ἴδιο βλάσφημο σύνθημα ἐνστερνίζονται, χωρὶς βέβαια νὰ τὸ φωνάζουν, καὶ οἱ βουλευτὲς τῆς Νέας Δημοκρατίας, ποὺ ψήφισαν τὸ ἀντίΧριστο αὐτὸ νομοσχέδιο, ἀλλὰ καὶ οἱ ὑπόλοιποι, καὶ οἱ ψηφοφόροι της, ὅσοι ἐξακολουθοῦν νὰ τὴν ὑποστηρίζουν καὶ νὰ τὴν ψηφίζουν, καὶ οἱ Ἀρχιερεῖς καὶ οἱ ἱερεῖς μας, ποὺ δέχονται στοὺς Ἱεροὺς Ναοὺς ὅλους αὐτοὺς τοὺς ἀντιχρίστους καὶ ὑποκριτὰς βουλευτάς, σὲ θέσεις μάλιστα περιωπῆς, καὶ ἔφεραν γιὰ Χάρη τους τὴν Ἱερὴ Εἰκόνα τῆς Παναγίας μας «Ἄξιόν ἐστιν», γιὰ νὰ τὴν προσκυνήσουν μὲ ὑποκριτικὴ εὐσέβεια πρὸς ἄγραν ψήφων;
Νὰ τί λένε ὅλοι αὐτοί, καὶ τὸ ἀπέδειξαν μὲ τὴν καταραμένη ψῆφο τους, οἱ Γραμματεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι, ποὺ μολύνουν τὸν ἁγιασμένο τόπο μας: «Στὸ διάολο ἡ οἰκογένεια, στὸ διάολο καὶ ἡ Πατρίς, ἀρκεῖ νὰ κυβερνάει ἡ ἀφορισμένη Νέα Δημοκρατία μας, νὰ ζήσουμε ἐμεῖς»!
Ποιοὶ ἐμεῖς; 1) οἱ βουλευτὲς τοῦ κόμματος τοῦ ἀφορισμένου Πρωθυπουργοῦ. 2) Οἱ Ἀρχιερεῖς μας ἐκτὸς ἐλαχίστων, μὲ τὰ ἥξεις ἀφήξεις καὶ τὶς προσωπικὲς ἀπόψεις των σὲ θέματα πίστεως, μὲ τὰ δημοψηφίσματα, καὶ ὅσα ἄλλα βλάσφημα καὶ ἀνήκουστα βλέπουν τὸ φῶς τῆς δημοσιότητας, πρὸς καταισχύνη τῆς ἀμωμήτου Πίστεώς μας, προκειμένου νὰ μὴ δυσαρεστήσουν τὸν Καίσαρα καὶ χάσουν τὶς ἰσόβιες θέσεις τους. 3) Οἱ ἱερεῖς μας, πλὴν τῶν εὐλογημένων ἐξαιρέσεων, φοβούμενοι τὴν μισθοδοσία τους, καὶ ὅσοι ψηφοφόροι τῆς Νέας Δημοκρατίας ἐξακολουθοῦν νὰ ὑποστηρίζουν τὸν Δούρειο αὐτὸ ἵππο τῆς Ὀρθοδοξίας, τῆς οἰκογένειας καὶ τοῦ Ἔθνους μας, γιὰ τὰ ὅποια προνόμια ἀπολαμβάνουν ἢ περιμένουν νὰ ἀπολαύσουν. Δυστυχῶς ἔχουν ἀποϊεροποιηθεῖ ὅλα τὰ Ἱερὰ καὶ Ὅσια τῆς πίστεώς μας, πιάσαμε πάτο, ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία ἔγινε προέκταση τοῦ Ὑπουργικοῦ Συμβουλίου τοῦ ἀφορισμένου Καίσαρα. «Ἦταν τὸ κλῆμα στραβό, τὸ ἔφαγε καὶ ὁ γαΐδαρος καὶ ἀποστράβωσε», ὅπως λέει ὁ θυμόσοφος λαός μας.
Ὀφείλουμε νὰ ὁμολογήσουμε θαρρετά, ὅτι ἐὰν κυβερνοῦσε ὁ Σύριζα ἢ τὸ Πασόκ, καὶ φέρνανε στὴν Βουλὴ πρὸς ψήφιση «γάμο» μεταξὺ ἀνδρῶν καὶ «γάμο» μεταξὺ γυναικῶν, καὶ μόνο γιὰ λόγους ψηφοθηρικοὺς θὰ ἐσείετο ἡ Ἑλλάδα ὁλόκληρη, ὅπως σείσθηκε μὲ τὶς Πρέσπες, καὶ τέτοιος ἀντίχριστος καὶ ἀντιευαγγελικὸς νόμος δὲν θὰ περνοῦσε στὴν Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα, νὰ καταργήσουμε δηλαδὴ μὲ νόμο τοῦ Ὀρθοδόξου Κράτους μας τὸν νόμο τοῦ Θεοῦ!!! Δυστυχῶς γίναμε ρεζίλι ἁπάσης τῆς Οἰκουμένης, ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ στὰ κεφάλια μας καὶ δικαίως, διότι ὁ ἀφορισμένος Πρωθυπουργός μας καὶ τὰ καταραμένα τσιράκια του τολμοῦν καὶ ἀποφαίνονται ὡς ἱστάμενοι «εἰς τόπον καὶ εἰς τύπον Χριστοῦ», ὅτι ὁ σοδομισμὸς δὲν εἶναι ἁμαρτία!!! Καὶ οἱ Ἀρχιερεῖς μας γίνονται ἀφωνότεροι τῶν ἰχθύων, ξεχνώντας τὴν ἱερὰ ἀποστολή τους, ἀντὶ νὰ ἀφορίσουν πάραυτα τὸν ἰταμὸ καὶ βλάσφημο καὶ ἀθεολόγητο κυβερνητικὸ ἐκπρόσωπο. Τέτοια ταπείνωση ἡ Ἐκκλησία δὲν ὑπέστη ξανά. Φθάσαμε λοιπὸν στὸ κατάντημα, Ἱεράρχης θαυμαστὴς τοῦ ἀφορισμένου Καίσαρα, νὰ πεῖ ὅτι τὸ Εὐαγγέλιο τὸ γράφει ὁ λαὸς καὶ ὅ,τι πεῖ ὁ λαός, αὐτὸ θὰ κάνει καὶ αὐτός!!!
Καὶ ἐρωτᾶ ὁ πιστὸς λαός. Δὲν ὑπάρχει ἀφορισμός; Δὲν διαθέτει ἡ Ἐκκλησία πνευματικὰ ὅπλα στὴν φαρέτρα της, «ἅγιοι» Ἀρχιερεῖς, ἢ αὐτὰ τὰ χρησιμοποιεῖτε πρὸς τιμωρία καὶ παραδειγματισμὸ τῶν πτωχῶν καὶ ἀνυπεράσπιστων ἱερέων, ὅσων δὲν ἐμβολιάσθηκαν ἢ ὅσων τέλεσαν τὴν Θεία Λειτουργία ἐπὶ Κορωνοϊοῦ; Μόνο οἱ βουλευτὲς δικαιοῦνται νὰ βγάζουν ἔξω ἀπὸ τὸν ναὸ τῆς Δημοκρατίας ὅσους δὲν σέβονται τὴν Δημοκρατία καὶ ἡ Ἐκκλησία ΟΧΙ; Εἶναι κατώτερος ὁ Ναὸς τοῦ Ὑψίστου; Πιστοὶ καὶ ἄπιστοι μαζὶ στὰ μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας;
Ἡ ταπεινή μας γνώμη εἶναι: Ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμὴ ἡ Ἱερὰ Σύνοδος σύσσωμη ἔπρεπε νὰ προειδοποιήσει δημοσίως τὸν Πρωθυπουργὸ καὶ τοὺς βουλευτές, ὅτι ὅσοι ψηφίσουν τὸν βλάσφημο καὶ ἀντιευαγγελικὸ αὐτὸ νόμο τοῦ σοδομισμοῦ, θέτουν τὸν ἑαυτό τους ἐκτὸς Ἐκκλησίας, δὲν θὰ γίνονται δεκτοὶ στοὺς Ἱεροὺς Ναοὺς ὅλης τῆς χώρας καὶ ὅποιος ἱερέας τολμήσει νὰ κοινωνήσει τοὺς ἀκοινώνητους νὰ εἶναι καθῃρημένος καὶ ἀφορισμένος. Καθαρὲς κουβέντες. Ὄχι ἄλλα νὰ λέει ὁ ἕνας καὶ ἄλλα ὁ ἄλλος. Ἐδῶ στὴν παροῦσα περίπτωση, ἐὰν ἀπαγορεύσετε τὴν εἴσοδο στοὺς Ἱ. Ναοὺς αὐτῶν τῶν πολιτικῶν, δὲν βγάζετε, Δεσποτάδες μου, ἔξω ἀπὸ τὸν Ναὸ ἁμαρτωλοὺς μετανοημένους, ὅπως εἴμεθα ὅλοι, ὅπως μᾶς βγάζατε ἐπὶ Κορωνοϊοῦ, ἀλλὰ ἐμποδίζετε τὴν εἴσοδο στὴν θεία Λειτουργία, ὡς ἔχετε καθῆκον, ἀνθρώπους αἱρετικούς, ἀντιχρίστους, οἱ ὁποῖοι ἐνσυνείδητα, μετὰ ἀπὸ περίσκεψη, κατήργησαν διὰ νόμου, τὸν Νόμο τοῦ Θεοῦ προκλητικὰ καὶ ξεδιάντροπα. Δὲν χρειάζεται νὰ ἐπεκταθοῦμε. Ἡ πύρινη ἐξ οὐρανοῦ καταστροφὴ στὰ Σόδομα καὶ Γόμορρα μᾶς διδάσκει ὅλους τί σημαίνει τὸ ἁμάρτημα αὐτὸ καὶ τί μᾶς περιμένει. Δὲν χρειάζεται νὰ εἴμαστε Θεολόγοι.
Ἀλλὰ τώρα δυστυχῶς θὰ δοῦμε, μὴ γένοιτο, στὴν Ἐθνικὴ καὶ θρησκευτικὴ ἑορτὴ τοῦ Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου στὶς 25 Μαρτίου, μέσα στοὺς Ἱεροὺς Ναούς, τοὺς μετανοημένους ἁπλοὺς Χριστιανούς, μαζὶ μὲ τοὺς καλοδεχούμενους ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους μας ἐπισήμους ἀρνητάς τῆς πίστεώς μας, ποὺ «ἔθαψαν» γιὰ πάντα, χωρὶς φόβο Θεοῦ, θρησκεία, Πατρίδα καὶ Οἰκογένεια, μὲ νόμο παρακαλῶ τοῦ Κράτους.
Καὶ ἐρωτᾶμε, ἐὰν συμβεῖ αὐτό, θὰ εἴμαστε, θὰ ἀποτελοῦμε οἱ συμμετέχοντες στὴν θεία Λειτουργία, Σῶμα Χριστοῦ ἢ Σῶμα Χριστοῦ καὶ Ἀντιχρίστου; θὰ ἐκκλησιαζόμεθα μὲ τοὺς αἱρετικοὺς ἄρχοντες, τοὺς ἀρνητὰς τοῦ Χριστοῦ; Τί νόημα θὰ ἔχει ἡ ἐκφώνηση τοῦ Λειτουργοῦ ἱερέως «τὰς θύρας, τὰς θύρας;»; Θέατρο εἶναι ἡ θεία Λειτουργία ἢ ὁ γάμος τοῦ Καραγκιόζη; Ἂς ἀπαντήσει κάποιος ὑπεύθυνα, ἐὰν θέλει, θεολογικά, καὶ ὄχι ἐκφράζοντας τὴν γνώμη του, ὅπως κάνουν πολλοὶ καλεσμένοι ἱερωμένοι στὶς τηλεοράσεις. Μποροῦμε οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ νὰ παραμένουμε σ’ αὐτὴ τὴν ἑρμαφρόδιτη θεία Λειτουργία, ποὺ θὰ τελεῖται στὸ ἑξῆς, δηλαδὴ ὁμοῦ πιστοὶ καὶ ἄπιστοι ἢ ὁ καθένας νὰ πάρει τὸ δρόμο του, ὅπως τὸν φωτίσει ὁ Θεός;
Ὑπάρχουν καὶ ὅρια καὶ κόκκινες γραμμὲς σὲ ποιὰ Ἐκκλησία πρέπει νὰ κάνουμε ὑπακοή. Ἄλλωστε ὁ οὐρανοβάμων Παῦλος μᾶς φωνάζει: «τὶς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαρ; ἢ τὶς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;» (Β΄ Κορ. στ. 15). Μακαριώτατε, οὔτε αὐτὸ εἶναι ἐκκλησιαστικὸ θέμα, γιὰ νὰ τὸ λύσετε; Αὐτοὶ οἱ κόλακες ποὺ σᾶς περιβάλλουν, δὲν ἀντιλαμβάνονται ὅτι σᾶς παίρνουν μαζί τους στὴν Κόλαση;
Ἐδῶ μᾶς φθάσατε καὶ μᾶς καταντήσατε ἄστοργοι μισθωτοὶ ποιμένες προκειμένου νὰ περισώσετε τὶς Μίτρες σας καὶ τὶς ἰσόβιες θέσεις σας ποὺ τὶς Χρυσοπληρώνει ὁ Ἑλληνικὸς λαός, καὶ νὰ διατηρήσετε τὴν ἐπίγειο δόξα, ποὺ ὁ ἐναγκαλισμός σας μὲ τοὺς ἀθέους κοσμικοὺς ἄρχοντες σᾶς προσφέρει, πλουσίως.
Τώρα ὅσοι ὑποκρίνονταν εὐσέβεια ἀπὸ τοὺς ἄρχοντες δὲν μποροῦν νὰ κρυφθοῦν, ξεσκεπάσθηκαν γιὰ πάντα δημοσίως, ὅπως δὲν μπορεῖτε νὰ κρυφθεῖτε καὶ σεῖς οἱ Ἐπίσκοποι, ὑποκρινόμενοι ὅτι δὲν γνωρίζατε τὴν δαιμονικὴ ἀσέβειά τους μὲ τοὺς πυκνοὺς συχνοὺς ἐναγκαλισμούς σας.
Τί θὰ πράξετε λοιπὸν στὴν συνέχεια; Θὰ σταματήσετε τοὺς καταραμένους νεκροθάπτες τῆς φυλῆς μας ἄρχοντες στὴν πόρτα τῶν Ἱερῶν Ναῶν, ἢ θὰ σᾶς «κράξη» καὶ σᾶς δικαίως ὁ πιστὸς λαὸς μαζὶ μὲ τοὺς ἀφορισμένους ἄρχοντες, φωνάζοντας τὸ ΑΝΑΞΙΟΙ;
Μήπως θὰ ἔπρεπε οἱ χριστιανοὶ γιὰ ἕνα χρονικὸ διάστημα νὰ ἀπέχουμε ἀπὸ τὴν θεία Λειτουργία, κάνοντας χρήση τοῦ δικαιώματος τῆς ἀποτείχισης, μέχρι νὰ ἀντιληφθοῦν οἱ Ἀρχιερεῖς μας, μένοντας μόνοι τους στὸν Ναό, σὲ ποιὸν γκρεμὸ ὁδηγοῦν τὸ ποίμνιο; Ἀλλὰ γιὰ νὰ γίνει αὐτὸ ἐννοεῖται ὅτι γνωρίζουν οἱ Χριστιανοὶ γιὰ ποιὸ λόγο ἐκκλησιάζονται καὶ τί εἶναι τὸ μυστήριο τῆς θείας Εὐχαριστίας ἀλλὰ καὶ τὰ ὑπόλοιπα μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας μας καὶ ὄχι νὰ ἐκκλησιάζονται ἀπὸ συνήθεια. Ἀλλὰ πόσοι ἐκκλησιαζόμενοι τὸ γνωρίζουν αὐτό; καὶ ποῖοι εὐθύνονται γι’ αὐτό;
Μήπως αὐτὸς εἶναι ὁ κύριος λόγος γιὰ τὸν ὁποῖο οἱ Ἐπίσκοποι ἀφήνουν ἀκατήχητο τὸ ποίμνιο καὶ τὸ κατάντησαν ἐδῶ ποὺ τὸ κατάντησαν; Ἰδοὺ τὸ θλιβερὸ ἐρώτημα.
Ἐπίσης πρόταση εἶναι νὰ ἐπανέλθει ἡ Ἐκκλησία στὸ Πάτριο ἑορτολόγιο, αὐτὸ ποὺ ἀκολουθεῖ τὸ Ἅγιον Ὄρος καὶ τόσα Ὀρθόδοξα Πατριαρχεῖα μὲ ἑκατομμύρια πιστούς. Ὑπῆρχε καὶ παλαιότερα ἡ ἰδέα αὐτή. Ὁ Μακαριστὸς Αὐγουστῖνος Καντιώτης ἔλεγε, θέλουμε ἐλευθέρα καὶ ζῶσα Ἐκκλησία καὶ ὄχι Ἐκκλησία συρομένη στὸ ἅρμα τῆς πολιτείας, στὸ ἅρμα θὰ λέγαμε σήμερα τῶν παγκοσμιοποιητῶν καὶ τῶν Νεοταξιτῶν.
Ὑπάρχουν εἰδικοὶ ποὺ θὰ ἐξετάσουν τὰ θέματα αὐτὰ καθὼς καὶ τὸ νοικοκύρεμα τῶν οἰκονομικῶν τῆς Ἐκκλησίας, πρὶν εἶναι πολὺ ἀργά, διότι τὸ κράτος, τὸ ὁποῖο κρατάει «τὸ μαχαίρι καὶ τὸ πεπόνι», θὰ ἐπιβάλει τὸν χωρισμό, ὅταν περιθωριοποιήσει πλήρως τὴν Ἐκκλησία καὶ δὲν τὴν χρειάζεται πλέον, γιὰ νὰ ἐπιτύχει τοὺς ἀνίερους σκοπούς του.
Αὐτὰ ἂς τὰ σκεφθοῦν ὅλοι οἱ κατέχοντες πλῆθος περγαμηνῶν Ἱεράρχες μας πρὶν φύγει τελείως τὸ ἔδαφος κάτω ἀπὸ τὰ πόδια τους, καὶ προτοῦ ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ τοὺς γυρίσει τελείως τὴν πλάτη.
Καλὴ μετάνοια σὲ ὅλους μας.
ΦΙΛΟΣΟΔΟΜΙΤΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΑΙ ΕΝΤΟΣ Ι. ΝΑΩΝ ΤΗΝ 25ΗΝ ΜΑΡΤΙΟΥ; - Ορθόδοξος Τύπος (orthodoxostypos.gr)