Με αυτό το δεδομένο, ο γάμος δεν αποτελεί απλώς μια κοινωνική σύμβαση, ούτε βεβαίως και μέσο θεσμοθέτησης της στρέβλωσης βασικών βιολογικών και κοινωνικών λειτουργιών του ανθρώπου. Για την ορθόδοξη διδασκαλία, ο γάμος αποτελεί πλαίσιο συμπλήρωσης του άνδρα και της γυναίκας, συγκρότησης του ενιαίου ανθρώπου και συμπόρευσης στην οδό της ολοκληρωμένης από κάθε άποψη αγάπης που οδηγεί στην αιωνιότητα. Συνεπώς, στο όνομα της διατήρησης του μεγαλειώδους περιεχομένου του μυστηρίου του γάμου ως συνάντησης αποκλειστικά άνδρα και γυναίκας, η Εκκλησία δεν μπορεί παρά να είναι απόλυτα αντίθετη στον γάμο και την τεκνοθεσία των ομοφυλοφύλων.
Μιλάμε για γάμο ομοφυλοφύλων και όχι ομοφύλων, όπως προσπαθούν να εδραιώσουν ως πιο προσεγγιστική ιδιότητα προς το κοινό . Στον γάμο υπάρχει ερωτική σχέση. Ως εκ τούτου δεν μιλάμε για απλά ομόφυλους, με το ίδιο φύλο, αλλά για έχοντες ερωτικές σχέσεις με το ίδιο φύλο, άρα για ομοφυλόφυλους.
Τίθεται βέβαια και το ερώτημα κατά πόσο μπορούμε να ονομάζουμε την ένωση δύο ομοφυλοφίλων «γάμο». Ο γάμος είναι συνυφασμένος με τη θρησκεία και αφορά την ένωση άντρα και γυναίκας με σκοπό την τεκνοποίηση. Η θρησκεία έθεσε το πλαίσιο ακολουθώντας τους νόμους της φύσης, χωρίς να αφορά τα καπρίτσια ομοφυλοφύλων που μέχρι πριν λίγο καιρό δήλωναν αντισυμβατικοί, δεν ήθελαν καν να ακούν για περιορισμούς, ειδικά θρησκευτικούς και για κοινωνικές νόρμες και σήμερα μας ζαλίζουν, επειδή, θέλουν, λέει, ισότητα, στο να έρχονται είς γάμου κοινωνία, όπως οι υπόλοιποι φυσιολογικοί γονείς και να τεκνοθετούν.
Ο κ. Μητσοτάκης νομοθέτησε να αλλάξει το δόγμα. Παρενέβη στους πυλώνες της Ορθοδοξίας και της χριστιανικής πίστης και μας είπε ότι γάμος είναι και αυτός ανάμεσα σε δύο ομοφυλόφυλους. Ποιος νομίζει ότι είναι και ότι μπορεί να παρεμβαίνει σε τέτοια ζητήματα; Από πότε οι πολιτικοί ορίζουν το περιεχόμενο της ορθοδόξου πίστεώς μας;
Υπήρξαν βουλευτές που την αποφράδα εκείνη ημέρα, καταψήφισαν το νομοσχέδιο έκτρωμα και είναι προς τιμήν τους, αλλά δυστυχώς υπήρξαν και οι 176 ομοφυλόφυλοι βουλευτές που το υπερψήφισαν, όσοι φυσικά απείχαν από την ψήφιση, απλά το αποδέχτηκαν.
Σεβασμιώτατε κ.κ. Συμεών
Περιμένουμε με ανυπομονησία να εορτάσουμε τις άγιες ημέρες της Κυριακής της Ορθοδοξίας μας, αλλά και της Εθνικής μας επετείου στις 25 Μαρτίου, όπου θα βρεθείτε στον Άμβωνα της Μητροπόλεώς μας, η οποία πανηγυρίζει διπλά την ημέρα αυτή και θα είστε απέναντι στο Χριστεπώνυμο πλήρωμα και πιθανόν να αντικρύσετε, τους βουλευτές της Φθιώτιδας οι οποίοι ψήφισαν υπέρ του επαίσχυντου νομοσχεδίου, αλλά και αυτοί οι οποίοι λειτούργησαν ως «Πόντιοι Πιλάτοι», νίπτοντας τας χείρας τους, απέχοντας από την ψήφισή του, για το ποιά θα είναι η στάση σας. Ευελπιστούμε φυσικά πως δεν θα έχουν λάβει πρόσκληση από εσάς, ώστε να συμμετέχουν στις δύο μεγάλες αυτές εορτές της Ορθοδοξίας μας.
Σεβασμιώτατε κ.κ. Συμεών να σας υπενθυμίσουμε πως προ την ψήφιση του καταπατήσαντος τους νόμους του Χριστού, νομοσχεδίου, κάνατε κήρυγμα με πύρινο λόγο που ήταν υπέρ της κατά Χριστόν φυσιολογικής πατροπαράδοτης οικογένειας με «μαμά» και «μπαμπά». Για τον λόγο αυτό και μόνο, αναμένουμε ως ποιμενάρχης μας να πράξετε τα δέοντα έναντι Χριστού και χριστεπώνυμου πλήθους, απέναντι σε αυτούς που ψήφισαν τον άνομο αυτό νόμο και δεν είναι πλέον ευπρόσδεκτοι στον οίκο Του Θεού, ώστε κατ’ επέκτασιν να είναι και μέτοχοι των Αχράντων Μυστηρίων Του.
Επειδή τα δεδομένα άλλαξαν γι’αυτούς, αναμένουμε και ευελπιστούμε ως ορθόδοξοι χριστιανοί Φθιώτιδας πως δεν θα «ευαγγελίσετε» την παρουσία τους στον ναό του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού την ημέρα της Εθνικής μας επετείου, 25ης Μαρτίου και του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου μας, αλλά και κατά την Κυριακή της Ορθοδοξίας, όπως παλαιότερα! Αναμένουμε τις δικές σας ποιμαντικές ενέργειες.