Δευτέρα 8 Απριλίου 2024

25 αστυνομικοί και 4 οχήματα φρουρούν την προβολή του «Αδέσποτα κορμιά» – αλλά δεν υπήρχε ένα περιπολικό για να σωθεί η 28χρονη


«Ένας μικρός στρατός φρουρεί τα ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΚΟΡΜΙΑ, αλλά δεν υπήρχε ένα περιπολικό να σώσει την 28χρονη…» (ο τίτλος και η φωτογραφία από το olympia.gr)

Την ώρα που σφαγιάζονται Έλληνες πολίτες ακόμη και έξω από αστυνομικά τμήματα, 
κι ενώ σύμφωνα με στοιχεία της «Εurostat» «Η Ελλάδα κατέχει τη δεύτερη θέση στην Ευρώπη ως προς τον αριθμό αστυνομικών ανά 100.000 κατοίκους»

διατίθενται καθημερινά ΔΕΚΑΔΕΣ αστυνομικοί (ένστολοι και μη) για την προστασία μιας αισχρής και βλάσφημης ταινίας («Αδέσποτα Κορμιά» που προβάλλεται στον κινηματογράφο ΔΑΝΑΟΣ) ενώ τα αστυνομικά τμήματα μένουν αφύλακτα!

Σχόλιο opaidagogos.blogspot.com : «Εurostat: Η Ελλάδα κατέχει τη δεύτερη θέση στην Ευρώπη ως προς τον αριθμό αστυνομικών ανά 100.000 κατοίκους». Που βρίσκονται όλοι αυτοί οι Αστυνομικοί; Με τι ασχολούνται;  Με προληπτικές παρακολουθήσεις πολιτών; Ευλαβών ιερέων και μοναστηριών;  Ανθρώπων και κινημάτων που εναντιώθηκαν στα επιβαλλόμενα «μπόλια» και στο κλείσιμο των εκκλησιών μας; Ακτιβιστών που εναντιώνονται στις νεοταξικές επιταγές; 

Τον κ. Ειρηναίο της Φλώρινας τον συναγωνίζεται στην εκκοσμίκευση και την τυπολογική προσέγγιση με τους παπικούς ο κ. Μάρκος Χίου

Φρίξον ήλιε, στέναξον γη. Ψάλανε μελοποιημένη από τον Μίκη Θεοδωράκη την Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου την ώρα της Θείας Λειτουργίας!!

«Στη Χίο βρίσκεται η Παιδική-Νεανική Χορωδία «Άγιος Σπυρίδων», από την Κέρκυρα, προσκεκλημένη του Μουσικού Σχολείου Χίου, για δύο εμφανίσεις με έργα Μίκη Θεοδωράκη.

Οι περίεργες δηλώσεις του Ναυπάκτου για τους ομοφυλόφιλους. Εμφανής η επίδραση των πειραματικών στον πρώτο μπολιασμένο δεσπότη

 

Οι περίεργες δηλώσεις του Ναυπάκτου για τους ομοφυλόφιλους

 

Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου      απο εδω

Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος με τα όσα έγραψε περί των ομοφυλόφιλων και του «γάμου» τους προκαλεί σύγχυση στο πλήρωμα της Εκκλησίας. Συγκεκριμένα έγραψε: « Πάνω από όλα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι δεν έχουμε απέναντί μας εχθρούς, αλλά μέλη της Εκκλησίας μας, τα οποία έχουν τις δικές τους απόψεις, οι οποίες διαμορφώθηκαν με την επίδραση φιλοσοφικών και κοινωνικών ρευμάτων και χρειάζονται ειδική αντιμετώπιση.

Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος: "Τά τέσσερα ἀκαταμάχητα ὅπλα κατὰ τῶν πειρασμῶν"

 

Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος
Ὅσες φορές σᾶς προσβάλλει ὁ ἐχθρὸς (διάβολος) εἴτε μὲ κάποιο πάθος εἴτε μὲ μελαγχολία, μὲ τὴν ἀμέλεια, τὴν ἀπελπισία, ἁρπάξτε ἀμέσως τὸ ὅπλο τῆς προσευχῆς, καὶ θὰ δεῖτε πόσο γρήγορα ἐξαφανίζεται καὶ δὲ μένει οὔτε ἴχνος τῆς παρουσίας του. Ὅταν σᾶς πολεμάει ὁ ἐχθρὸς νὰ ζητᾶτε τὴ βοήθεια τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, τοῦ φύλακα Ἄγγελου τῆς ψυχῆς σας καὶ ὅλων τῶν Ἀγγέλων καὶ τῶν Ἁγίων.

Γράμμα στους Επισκόπους (Ένα παλιότερο κείμενο με πολλές αλήθειες)


 


Σημείωση. Την Γ Κυριακή των Νηστειών διαβάζεται κάθε  χρόνο στις ενορίες εγκύκλιο της Συνόδου της Ελλαδικής Ιεραρχίας  με θέμα τις ιερατικές κλίσεις. 

 Το κείμενο που δημοσιεύουμε είναι μια κριτική της Εγκυκλίου του 2017. Δεν συμφωνούμε με όλα τα γραφόμενα στο κείμενο  αλλά δημοσιεύεται  σαν αφορμή  προβληματισμού  για το θέμα της ιερωσύνης σήμερα (π.Δ.Α ) 

Γράμμα στους Επισκόπους

 

Σεβασμιότατοι Πατέρες,

 

Ξεφυλλίζοντας ο καθένας μας το Ευαγγέλιο του Χριστού, βλέπει έκπληκτος ότι ο Χριστός αντιμετώπιζε τις οποιεσδήποτε αντιρρήσεις και διαφορετικές γνώμες με διάθεση ειρηνική και φωτιστική των λαθών.

Κυριακή 7 Απριλίου 2024

ΝΕΕΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ

 

Νέαι αἰχμαὶ τοῦ Πρωθυπουργοῦ κατὰ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου

  Συνεχίζει ἀκάθεκτος νὰ ταπεινώνη τὴν Ἐκκλησίαν ὁ Πρωθυπουργὸς μὲ δύο ἐνεργείας του: πρῶτον, δι’ ἀποστροφῆς τοῦ λόγου του περὶ «δημοψηφίσματος», ζήτημα τὸ ὁποῖον ὁ Ἀρχιεπίσκοπος εἶχε θέσει πρῶτος, καὶ δεύτερον μὴ συναντῶν ὁ ἴδιος τὸν Μακαριώτατον, ἀλλὰ ἀποστέλλων τὸν θιασώτην τῆς διαγραφῆς τῆς ἐπικλήσεως τοῦ Συντάγματος εἰς τὴν Ἁγίαν Τριάδα κ. Γ. Γεραπετρίτην, διὰ νὰ «νουθετήση» τὸν Ἀρχιεπίσκοπον… Ὡς ἀναφέρει ἡ ἐφημερὶς «Δημοκρατία» τῆς 15ης Μαρτίου 2024:

Προκλητικὴ καὶ ἐπιπολαία δήλωσις τοῦ Κων/λεως περὶ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα


  Ἐνδιαφέρεται διὰ τὴν «ἑνότητα» τῶν Χριστιανῶν, ἀλλὰ ἀδιαφορεῖ πλήρως διὰ τὴν διχόνοιαν τῶν Ὀρθοδόξων εἰς Οὐκρανίαν. Ἐπαναλαμβάνει τὰ αὐτὰ σφάλματα: ἀμέριστος συμπαράστασις διὰ τὰ ζῷα, τὰ ὁποῖα πλήττονται ἀπὸ τὴν ρύπανσιν, ἀλλὰ πλήρης ἀδιαφορία διὰ τὰ δικαιώματα τῶν Ὀρθοδόξων τῆς μόνης Κανονικῆς Ἐκκλησίας ὑπὸ τὸν Κιέβου Ὀνούφριον εἰς Οὐκρανίαν. Ἐπιπλέον, ποῖον ἠρώτησε διὰ τὴν καθιέρωσιν κοινῆς ἡμερομηνίας;

Τό Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως ἀπεργάζεται νέο παγκόσμιο σκάνδαλο εἰς βάρος τῆς ἐκκλησιαστικῆς Ἑνότητος καί τῆς ὀρθοδόξου Παραδόσεως.

          

Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΥΡΟΔΟΤΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟΝ



Εἰς τὴν ἕδραν τοῦ Πατριαρχείου εἰς Κωνσταντινούπολιν μετέβησαν ὁ Μητροπολίτης Περιστερίου Γρηγόριος καὶ ὁ Δήμαρχος Περιστερίου κ. Ἀνδρέας Παχατουρίδης μὲ ἀφορμὴν τοὺς ἑορτασμοὺς τῶν 90 ἐτῶν ἀπὸ τῆς ἱδρύσεως τοῦ Δήμου Περιστερίου.

Ὁ Σεβ. Γρηγόριος μὲ τὴν καινοτομίαν του, νὰ ἀφαιρέση τὸν Ἐσταυρωμένον, παρὰ τὴν ἀντίδρασιν τοῦ ποιμνίου, ἀποδεικνύει ὅτι ἡ παρουσία του μετράει μόνον ὡς παρουσία ἐξουσιαστοῦ

 

Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΥΡΟΔΟΤΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟΝ 

Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος δὲν ἀντιλαμβάνεται ὅτι ἡ παρουσία του εἰς τὴν Μητρόπολιν δύναται νὰ θεωρηθῆ προσβλητικὴ διὰ τὸν πιστὸν λαὸν, δεδομένης τῆς ἐπικρατούσης καταστάσεως εἰς τὴν Μητρόπολιν;


                             Γράφει ὁ κ. Γεώργιος Τραμπούλης, θεολόγος

Ζοῦμε στήν ἐποχή τοῦ Ἀντιχρίστου; (Προφητεία Ἁγίου Νείλου τοῦ Μυροβλύτου)

 


 

Ἀρχιμ. Παύλου Ντανᾶ

Ἱεροκήρυκος

5/4/2024

Ζοῦμε στήν ἐποχή τοῦ Ἀντιχρίστου;

(Προφητεία Ἁγίου Νείλου τοῦ Μυροβλύτου)

«Κατά τό 1900 ἔτος, βαδίζοντας πρός τό μεσασμό τοῦ 8ου αἰῶνος, ἀρχίζει ὁ κόσμος τοῦ καιροῦ ἐκείνου νά γίνεται ἀγνώριστος. Ὅταν πλησιάσει ὁ καιρός τῆς ἐλεύσεως τοῦ Ἀντιχρίστου, θά σκοτισθεῖ ἡ διάνοια τῶν ἀνθρώπων ἀπό τά σαρκικά πάθη, καί θά πληθυνθεῖ σφόδρα ἡ ἀσέβεια καί ἡ ἀνομία. Τότε θ’ ἀρχίσει ὁ κόσμος νά γίνεται ἀγνώριστος, οἱ μορφές τῶν ἀνθρώπων θά μετασχηματίζονται καί δέν θά γνωρίζονται οἱ ἄνδρες ἀπό τίς γυναῖκες, διά τῆς ἀναισχύντου ἐνδυμασίας καί τῶν τριχῶν τῆς κεφαλῆς.

ΕΝ ΞΕΧΝΩ! Οι Αρκάδες βουλευτές που ψήφισαν «ΝΑΙ» στον «γάμο» των ομοφυλοφίλων και στην υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλους.

 

Αποκωδικοποιώντας την επίσκεψη Ερντογάν: Απεμπόληση Εθνικής Κυριαρχίας ή Πόλεμος!


Η Διακήρυξη των Αθηνών ως προάγγελος του ζοφερού μέλλοντος των ελληνοτουρκικών σχέσεων

Γράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Αθηνών


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
1. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΣΟΟΥ
2. ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ-ΕΝΔΟΤΙΣΜΟΣ
3. ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ
4. ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΟΣ ΔΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΛΙΤ
5. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ
6. ΧΑΓΗ Ή ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΘΕΡΜΟΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ!
7. Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΩΣ ΠΡΟΑΓΓΕΛΟΣ ΠΟΛΕΜΟΥ

Η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη και τα φίλα προσκείμενα σε αυτή ΜΜΕ αξιολόγησαν με θετικό πρόσημο την πρόσφατη επίσκεψη του Τούρκου Προέδρου και της πολυμελούς συνοδείας του στην Ελλάδα, υποστηρίζοντας ότι ανοίγει μια νέα ελπιδοφόρα σελίδα στην πολυκύμαντη πορεία των Ελληνοτουρκικών σχέσεων.

Κυβερνητικές πηγές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την υπογραφή της Διακήρυξης των Αθηνών «Περί Σχέσεων Φιλίας και Καλής Γειτονίας» Ελλάδας-Τουρκίας, θεωρώντας ότι δεσμεύει τα δύο κράτη σε ένα πλαίσιο ειρηνικής συνύπαρξης και αμοιβαίας αποφυγής συγκρουσιακών καταστάσεων και δυνητικής κλιμάκωσης.

Σάββατο 6 Απριλίου 2024

Τα άθεα γράμματα είναι η ρίζα κάθε συμφοράς.

Η θεολογία του Σταυρού Ομιλία του Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου Κυριακή 18-3-1979 θέμα: 19ον μέρος 1ον

 

                                 

Ομιλία του Γέροντος

Αθανασίου Μυτιληναίου

Κυριακή 18-3-1979

 θέμα: 19ον  μέρος 1ον

Η θεολογία του Σταυρού

(Ακριβής απομαγνητοφώνηση ομιλίας από τον κ. Αθανάσιο Καραμίντζα)

 

     Θα παρακαλέσω πολύ στο σημερινό μας θέμα, αν και πάντα ξέρω ότι σας κουράζω λίγο, βαθαίνοντας στον Κύριον, του προσώπου του Ιησού Χριστού, θα παρακαλέσω σήμερα λίγο υπομονή, γιατί πιθανώς να σας κουράσω. Αλλά, κάποτε τα πράγματα έρχονται έτσι που… πρέπει να κουραστούμε. Μην περιμένομε, δηλαδή, πάντοτε ο λόγος του Θεού να είναι εύκολος, εύληπτος και ευχάριστος. Κάποτε πρέπει να καταβάλωμε προσπάθεια να τον καταλάβωμε. Δεν σας κρύβω, αγαπητοί μου, ότι για να καταλάβω κάποτε κάτι, κι αυτό είναι πολύ συχνά, διαβάζω και ξαναδιαβάζω, εύχομαι και προσεύχομαι και ξαναδιαβάζω και επανέρχομαι και επανέρχομαι και επανέρχομαι για πολύ καιρό για να καταλάβω κάτι. Λοιπόν, όπως βλέπετε, ο λόγος του θεού θέλει να βιάζεται και βιαζόμενος να κατακτάται. Γι’ αυτό δεν θα διαμαρτυρηθείτε αν σήμερα ο λόγος του Θεού θα είναι λίγο βαθύτερος και λίγο δυσκολότερος.

ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ: «Το σημείον του Σταυρού»

 


«Το σημείον του Σταυρού»

(Ως αμαρτίας αναίρεσις)

Γνωρίζουμε από τους Ψαλμούς, ότι «εν τω Θεώ ποιήσομεν δύναμιν (Ψαλμ. 59, 14)∙ ένας πνευματικός νόμος, που υπογραμμίζει και η Ιερά Υμνογραφία της Εκκλησίας μας:

«οι πεποιθότες επί Κύριον εοίκασιν όρει τω αγίω, οι ουδαμώς σαλεύονται προσβολαίς του Βελίαρ» (Αναβαθμοί Β΄ ήχου).

Για να «ποιήσομεν δύναμιν», η Εκκλησία μας μυσταγωγεί (Γ΄ Κυριακή των Νηστειών) τόσο στο νόημα του Σταυρού του Σωτήρος Χριστού, όσο και στην Συσταύρωση με τον Χριστό:

«χριστώ συνεσταύρωμαι∙ ζω δε ουκέτι εγώ, ζη εν εμοί Χριστός», τονίζει ο Απ. Παύλος (Γαλ. β, 19).

Στο Τυπικό της Μονής Στουδίου διαβάζουμε, σχετικά:

Ποια ήταν η Γερόντισσα Γαβριηλία; Και ποιον εξυπηρετεί η αγιοκατάταξή της; Η Γερόντισσα Γαβριηλία μέσα από ηχητικά ντοκουμέντα όπου μιλάει η ίδια.


                                                 
















Ευαγγελία Παπανικολάου, Δρ. Θεολογίας

Σε συνέχεια προηγούμενης εργασίας μας για τη μακαριστή γερόντισσα Γαβριηλία με θέμα τον Κριτικό σχολιασμό του βιβλίου «Η Γερόντισσα της χαράς»[i], προχωρούμε στην παρούσα μελέτη, εξετάζοντας τη σχέση της γερόντισσας με τους ετερόδοξους και τους αλλόθρησκους μέσα από ηχητικά ντοκουμέντα όπου μιλάει η ίδια. Σε εκείνη την εργασία, συν τοις άλλοις, είχαμε επισημάνει ότι το πρώτο βιβλίο που γράφτηκε γι’ αυτήν, «Η ασκητική της αγάπης», είναι η βιογραφία της, γιατί πολλοί το είχαν αμφισβητήσει. Όμως και στα δύο βιβλία που αναφέρονται στη γερόντισσα, την «Ασκητική της αγάπης» της ομώνυμης μοναχής Γαβριηλίας και τη «Γερόντισσα της χαράς» της μοναχής Φιλοθέης, περνούν αλλότριες με την Ορθοδοξία διδασκαλίες. Και παρατηρούνται δύο τάσεις.