Ο Ηλίας Μόσιαλος είναι ο άνθρωπος που επιλέχθηκε στις 26 Μαρτίου του 2020 από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε διεθνείς οργανισμούς για θέματα διαχείρισης του κορωνοϊού Covid-19.
• Προπαγανδιστής όλων των «εμβολίων» για την COVID (στα οποία, κατά τη γνώμη του πάντοτε, «τα οφέλη υπερτερούν των κινδύνων»), παρά το γεγονός ότι οι κλινικέςδοκιμές τους υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθούν μετά τον Σεπτέμβριο του… 2023.
• Υπέρμαχος των υποχρεωτικών εμβολιασμών για τον κορονοϊό.
Με ύπουλο τρόπο και χαλκευμένα δημοσιεύματα πολεμούν τον Μητροπολίτη Κυθήρων Σεραφείμ.
Ο πιστός Λαός όμως αγρυπνεί και φυλάττει Θερμοπύλες και θα αντιδράσει.
Το
χθόνιο έργο της σπείρας του "Σωτηράκη"και των συν αυτώ ... δεν διαλανθάνει της
προσοχής μας, διότι πάντοτε ενεργεί ως μίσθαρνο όργανο των
εκκλησιαστικών παρασκηνίων.
Ας γνωρίζουν καλά οι συνωμοτούντες, έχουν γνώση οι Φύλακες...
ΣΤΟ
ΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΩ ΤΗΝ ΣΤΡΕΒΛΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ "ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ", ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΜΕΝΗ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕ
ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΣΤΟΥ ΑΝΑΠΟΔΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΝΑ
ΣΙΩΠΗΣΩ.
ΘΑ ΕΙΜΑΙ Η ΜΥΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΡΟΥΘΟΥΝΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ
ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΥΛΛΗΠΤΗ ΙΑΤΡΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ ΣΕ
ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
Γραφει ο Κωνσταντίνος Βαθιώτης
Στις
14.6.2021 η Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής & Τεχνοηθικής (ΕΕΒΤ) εξέδωσε
σύσταση «για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού σε ορισμένες
επαγγελματικές ομάδες στον χώρο της εργασίας». Το κεντρικό ερώτημα στο
οποίο κλήθηκε να απαντήσει ήταν το εξής: «εφόσον η πανδημία συνεχίζει να
απειλεί και να κοστίζει ανθρώπινες ζωές και εφόσον υπάρχουν εγκεκριμένα
εμβόλια τα οποία είναι ασφαλή και αποτελεσματικά, είναι ηθικά αποδεκτό
να ληφθούν μέτρα υποχρεωτικότητας για τον εμβολιασμό των εργαζομένων
στις δομές υγείας;».
ΚΡΕΣΕΝΤΟ ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΣ.
«Οι επιλογές έχουν συνέπειες – Τους προστατεύουμε από τους εαυτούς τους»
Αδωναίη Γεωργιάδης: “Ο εμβολιασμένος θα μπορεί να κινείται πιο ελεύθερα σε περισσότερους χώρους ιδιαίτερα το χειμώνα. Δεν θα υποχρεώσουμε κανέναν επιχειρηματία. Όταν όμως στο κλειστό χώρo θα μπαίνουν οι εμβολιασμένοι, οι επιχειρηματίες θα κινηθούν προς το συμφέρον τους.” Ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης επιδόθηκε σε ένα κρεσέντο εναντίον των πολιτών που επιλέγουν να μην εμβολιαστούν λέγοντας πως με τις κυρώσεις που θα τους επιβάλλει η κυβέρνηση «τους προστατεύει από την επιλογή τους».
των Μιχαήλ Α. Βιδάλη,
Ph.D.και Αντωνίου Ανδρεάτου, Ph.D.,
Μελών I.H.A.
Ανησυχητικές διαστάσεις προσλαμβάνει το φαινόμενο διαφόρων περιστατικών
βίας κατά Ορθόδοξων στόχων μέσα στην Ελλάδα.
Η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία αποτελεί τον κυριότερο στόχο θρησκευτικής βίας
και εκδήλωσης θρησκευτικού μίσους στη χώρα μας με 504 περιστατικά (βανδαλισμοί
εικόνων και εκκλησιών, διαρρήξεις, κλοπές, ιεροσυλίες, νεκροσυλίες, ληστείες,
τοποθέτηση εκρηκτικών μηχανισμών και άλλα) το 2019, έναντι 564 καταγεγραμμένων
περιστατικών μέσα στο έτος 2018.
[εκφωνήθηκε
στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 26-6-1994](Β300)
Ο
Χριστός, αγαπητοί μου, είπε εις τους μαθητάς Του και δι’ αυτών προς όλους τους
πιστούς όλων των αιώνων και εποχών, έναν βαρυσήμαντο λόγο. Τους είπε: «Πᾶς ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶἔμπροσθεν
τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼἐν αὐτῷἔμπροσθεν
τοῦ πατρός μου τοῦἐν οὐρανοῖς· ὅστις δ᾿ἂν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν
τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι αὐτὸν κἀγὼἔμπροσθεν
τοῦ πατρός μου τοῦἐν οὐρανοῖς»· που σημαίνει ότι ο Χριστός ζητά
την ομολογία μας υπέρ του προσώπου Του ενώπιον των ανθρώπων.
ΓΕΝΙΚΑ: Η Κυριακή των Αγίων Πάντων είναι η τελευταία Κυριακή του «Πεντηκοσταρίου». Με αυτήν τελειώνει ο κινητός κύκλος των εορτών που άρχισε από την Α΄Κυριακή του Τριωδίου (Τελώνου και Φαρισαίου). Η Κυριακή των Αγίων Πάντων είναι η σφραγίδα της εορταστικής αυτής περιόδου, που μας παρουσιάζει τους καρπούς του Αγίου Πνεύματος, τους Αγίους Πάντες. Είναι απόδειξη του έργου της Εκκλησίας και παρουσιάζει όσους αγαθά αγίασε το Πνεύμα το Άγιο στον κόσμο.
Πραγματικά είναι θαυμαστός ο Θεός μέσα στους αγίους Του.
Διότι, όταν κανείς θυμηθεί τους υπερφυείς αγώνες των μαρτύρων, πώς με ασθένεια
σαρκός κατήσχυναν τον ισχυρό στην κακία, πώς μένουν αναίσθητοι στις οδύνες και
στα τραύματα, καθώς αγωνίζονται με σώματα προς το πυρ, προς το ξίφος, προς
ποικίλα και θανατηφόρα είδη βασάνων, αντιπαρατασσόμενοι με την καρτερία και, ενώ τέμνονται οι σάρκες, διαλύονται οι
αρμοί και συντρίβονται τα οστά, όμως
διαφυλάττουν την ομολογία της πίστεως στον Χριστό, σώα και αδιάσπαστη, ακεραία
και ακράδαντη, που γι'αυτό τους χαρίστηκε και η αναντίρρητη σοφία του Πνεύματος
και η δύναμη των θαυμάτων·
KYΡΙΑΚΗ
ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ [:Ματθ.ι΄32-33,37-38,ιθ΄27-30]
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ
ΧΡΙΣΤΟ
[Υπομνηματισμός των χωρίων της ευαγγελικής περικοπής
της Κυριακής των Αγίων
Πάντων]
Αφού απάλλαξε τους μαθητές Του από τον φόβο
και την αγωνία που συντάρασσαν την ψυχή τους επειδή προηγουμένως τους είχε
ομιλήσει για τους επερχόμενους διωγμούς, τους ενισχύει ενθαρρύνοντάς τους και
πάλι με τα ακόλουθα λόγια, εκβάλλοντας τον φόβο με τον φόβο, και όχι μόνο με
τον φόβο, αλλά και με την ελπίδα για μεγάλα έπαθλα. Και τους απειλεί με πολλή την
εξουσία, προτρέποντάς τους από κάθε άποψη στο να κηρύττουν με παρρησία την αλήθεια και τους λέγει τα εξής:
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Καὶ τί ἔτι λέγω; ἐπιλείψει
γάρ με διηγούμενον ὁ χρόνος περὶ Γεδεών,
Βαράκ τε καὶ Σαμψὼν καὶἸεφθάε,
Δαυΐδ τε καὶ Σαμουὴλ καὶ τῶν προφητῶν (:και τι ακόμη να λέω και να διηγούμαι;
Πρέπει να σταματήσω, διότι δεν θα μου φτάσει ο χρόνος να διηγούμαι για τον
Γεδεών και τον Βαράκ, τον Σαμψών και τον Ιεφθάε, για τον Δαβίδ και τον Σαμουήλ
και τους προφήτες)»[Εβρ.11,32].
Όταν οι κληρικοί μετατρέπονται σε dealers των εμβολίων είναι άριστοι ποιμένες και ασκούν υπεύθυνη ποιμαντική.
Ασφαλώς θα δεχθούν επαξίως και τα συγχαρητήρια του Πρωθυπουργού και τις απαραίτητες οδηγίες (=εντολές προς υφισταμένους!) πώς να εκτελούν σωστά το έργο του dealer.
Όταν όμως οι κληρικοί τολμήσουν να μεταφέρουν τις ανησυχίες σοβαρών επιστημόνων ιατρών (ακόμα και με Nobel Ιατρικής στην Ιολογία!) τότε γίνονται συνωμοσιολόγοι και ασκούν ανεύθυνη ποιμαντική.
Τότε πρέπει οπωσδήποτε να επιληφθεί η εκκλησιαστική δικαιοσύνη και να τους απαγορεύσει να ομιλούν.
ΒEΒΑΙΑ ΤΟ ΟΡΘOΤΕΡΟ ΘΑ HΤΑΝ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕYΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚEΠΤΟΝΤΑΙ ΑΝΤIΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΙΚO ΑΦHΓΗΜΑ...
Μην ανησυχείτε αγαπητοί μου χριστιανοί: έχουμε δρόμο ακόμα για τον πάτο...
Με πόνο και θλίψη για το κατάντημά μας
π. ΑΚΓ
ΥΓ: Απλές σκέψεις με αφορμή το λεκτικό προπηλακισμό εναντίον του σεβαστού π. Ευθυμίου (Καψάλα Αγ. Όρους) λόγω της σημαντικής επιστολής του εναντίον του υποχρεωτικού εμβολιασμού.
Τίποτα
δεν προκαλεί τόση παραφροσύνη και δεν οδηγεί στον γκρεμό, τίποτε δεν συντελεί
τόσο στην απώλεια των μελλοντικών αγαθών, όσο η προσήλωση σε αυτά τα φθαρτά. Τίποτε
δεν συντελεί στο να απολαμβάνει κανείς και τα εδώ αγαθά και τα εκεί, όσο η
προτίμηση των ουρανίων από οτιδήποτε άλλο στην επίγεια ζωή μας. Διότι τι λέγει
ο ίδιος ο Χριστός; :«Ζητεῖτε πρῶτον τὴν
βασιλείαν τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν
δικαιοσύνην αὐτοῦ, καὶ ταῦτα πάντα
προστεθήσεται ὑμῖν
Στην ταινία “Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο”, ο Αλέκος Σακελλάριος βάζει στα χείλη του ιδιόρρυθμου γυμνασιάρχη μια φράση που σήμερα έχει την τιμητική της, εκθέτοντας τους οπαδούς του φιλελευθερισμού οι οποίοι μέχρι πρότινος αναγνώριζαν την πρωτοκαθεδρία του ατομικού συμφέροντος:
«Καλή σταδιοδρομία, επ' αγαθώ της κοινωνίας, βεβαίως-βεβαίως!».
Στην εποχή του κορωνοϊού, όπου οι άνθρωποι έχουν μετατραπεί σε ζώα (οι υγειονομικοί διαχειριστές αρχικώς τους έκλεισαν στα “κλουβιά” τους μέσω των λοκντάουν και μετά τους φόρεσαν “φίμωτρο παντού”), το φλέγον αγαθό της κοινωνίας (διατυπωμένο στην γλώσσα των πρώην ανθρώπων και νυν ζώων) είναι η “ανοσία της αγέλης” (herd immunity). Αυτή θα χτισθεί, υποτίθεται, με την χρήση πειραματικών σκευασμάτων δοκιμαζόμενων μαζικά “στου κασσίδη το κεφάλι”. Έτσι οι πάλαι ποτέ άνθρωποι, αφού έγιναν ζώα, μετεξελίχθηκαν σε πειραματόζωα, για την απώλεια των οποίων άπαντες νίπτουν τας χείρας τους. Καιροί της ατομικής ευθύνης γαρ – έτσι διασώζουν την τιμή τους οι φιλελεύθεροι!
Μακαριότατε Αρχιεπίσκοπε κ. Ιερώνυμε και Άγιοι Αρχιερείς
Μετά από τους πρόσφατους διωγμούς εις βάρος ιερέων σε διάφορες
μητροπόλεις της Εκκλησίας μας, επειδή τέλεσαν Ορθόδοξη Ανάσταση την Τρίτη ημέρα
κατά τας γραφάς και καλώς έπραξαν, έκτοτε εμείς το Χριστεπώνυμο πλήρωμα (το
ποίμνιό σας) παρακολουθούμε με ζωντανό ενδιαφέρον και αγωνία ως ζωντανά κύτταρα
του σώματος της Εκκλησίας, τις εξελίξεις σχετικά με αυτούς τους άδικους
διωγμούς.