Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Αν ψηφιστεί το νομοσχέδιο της ταυτότητας φύλου (κ.Υπουργέ του ΣΥΡΙΖΑ_ΑΝΕΛ, κ.της ΝΔ και λοιπά κόμματα της Βουλής ) θα δηλώσω "ΓΑΪΔΑΡΟΣ"!



gaidaros 01



Εν Αθήναις 30.9.2017           κ. Υπουργέ Δικαιοσύνης,
έμαθα ότι με το νομοσχέδιο της ταυτότητας φύλου, αν τελικά ψηφιστεί, θα είσαι ό,τι δηλώσεις! Και μάλιστα χωρίς να ελέγχεσαι, αν είσαι πραγματικά αυτό που δηλώνεις !

Τότε λοιπόν, σκέφτομαι να δηλώσω ότι 
Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ, ώστε να αρχίσω μια νέα ... καριέρα.


Έτσι, αυτοί στους οποίους χρωστάω λεφτά, αυτοί που κορόιδεψα και έκλεψα, δεν θα με καταλαβαίνουν πια ότι είμαι ο απατεώνας τους!

Κι αν με ανακαλύψουν και με εγκαλέσουν, εγώ θα τους μηνύσω για παραβίαση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων!

Αν με φυλακίσουν, θα δηλώσω ΓΑΪΔΑΡΟΣ για να αποφυλακιστώ και να με πάνε στον ζωολογικό κήπο, όπως θα πηγαίνουν στις γυναικείες φυλακές τους άνδρες που δηλώνουν γυναίκες!

Και φυσικά θα είμαι περήφανος για την αλλαγή μου αυτή, ούτε θα δίνω σημασία σε μυαλωμένες φωνές που γνωρίζουν καλά τα πράγματα, διότι:

-Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ που δεν πήρα στα σοβαρά τα παιδιά που άλλαξαν φύλο και όταν κατάλαβαν τι έκαναν αυτοκτόνησαν!


-Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ που δεν μελέτησα τους επιστήμονες, που μου τόνιζαν ότι τα βιολογικά χαρακτηριστικά του φύλου του άνδρα, αλλά και της γυναίκας, είναι αδύνατον να αλλάξουν, όπως ακριβώς δεν αλλάζουν τα βιολογικά χαρακτηριστικά του του γαϊδάρου σε άνθωπο...

-Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ που δεν πρόσεξα τους κακόμοιρους ανθρώπους που επιχείρησαν να αλλάξουν φύλο, κατάπιαν χούφτες από φάρμακα, αντέδρασε ο οργανισμός τους και δεν γνωρίζω αν θα έχουν τρελαθεί σε μερικά χρόνια!

-Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ που δεν είδα τον απλό κόσμο, την κοινή γνώμη, να φωνάζει ότι η αλλαγή φύλου, ακόμη και του κοινωνικού, είναι ανωμαλία!

-Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ που δεν άκουσα τις φωνές αγωνίας χιλιάδων γονέων στην Ελλάδα να σωθούν τα παιδιά τους από τις διδασκαλίες για τις "έμφυλες ταυτότητες", όπως αυτές διαδίδονται στα Σχολεία !

-Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ που δεν πήρα στα σοβαρά τα Συνέδρια που έγιναν, τις Ημερίδες, τους Συλλόγους, ολόκληρα Δημοτικά Συμβούλια που καταδίκαζαν την αλλαγή φύλου. Αλλά εγώ επέμενα στο δικό μου!

-Είμαι ΓΑΪΔΑΡΟΣ, που τόσα χρόνια δεν είχα στο μυαλό μου να γίνω νοικοκύρης με οικογένεια, αλλά προτιμούσα να γυρνάω άσκοπα.

-Είμαι ΓΑΪΙΔΑΡΟΣ που «έχαφτα», (σαν χαϊβάνι που είμαι) τα παράθυρα των μεγάλων καναλιών, που έβαζαν ένα-δυο «σοφούς» να πουλάνε εξυπνάδες για να με πείσουν για «το κοινωνικό φύλο» μου!

Πραγματικά είμαι ευχαριστημένος τώρα που δηλώθηκα ΓΑΪΔΑΡΟΣ. Ανακουφίστηκα, διότι ως παχύδερμο, δεν θα θλίβομαι τόσο πολύ για το κατάντημα που οδηγήσατε την Πατρίδα μου. Μέχρι τώρα έκανα "γαϊδουρινή" υπομονή.

Αλλά και σε σένα Κυριάκο μην ξεχάσω να εξηγήσω, ότι σαν γάϊδαρο, δεν θα με ενοχλεί πια η "σιωπή των αμνών", διότι αυτοί ανήκουν σε άλλη συνομοταξία, διαφορετική από μένα.

Και τώρα συγνώμη κ. Υπουργέ, θα σταματήσω εδώ, διότι έχω πεινάσει και πρέπει να βγω προς αναζήτηση τροφής. Σίγουρα όμως δεν θα φάω άλλο κουτόχορτο, από αυτό που απλόχερα φροντίσατε τα τελευταία χρόνια, να προσφέρετε για τη σίτιση του Ελληνικού Λαού.

Σας χαιρετώ

Ένας αξιοπρεπής Γάϊδαρος