Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

«Ο ΚΟΙΝΩΝΩΝ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤῼ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΣ ΕΣΤΩ» Οἱ Βορειοελλαδῖται Ἐπίσκοποι θά μνημονεύουν μόνον τήν ἰδίαν Ἱεράν Σύνοδον

Θά μνημονεύεται ο Αγίου Όρους κ. Θεόκλητος είς τήν Αθωνική Πολιτιεία
        ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΙ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ». 1-3-2019
                          Τού Γεωργίου Παππά

Η Ιεροκανονική Αρχή της ακοινωνησίας

Περί τούς δεκαπέντε (15) Ιεροί Κανόνες[2] επιστηρίζουν τήν ουσιώδη εκκλησιολογική αρχή,  «Ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έστω».
Προφανώς αυτή η επιταγή τής Εκκλησίας επιβάλλεται νά εφαρμοσθή από όλους τούς Ορθοδόξους γιά τόν Πατριάρχη  Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίο, καί τούς σύν αυτώ, πού «κοινωνούν» μέ τούς Σχισματικούς, τούς Ακοινώνητους, τούς Αναθεματισμένους, τούς Αυτοχειροτονήτους καί τούς Ουνίτες τής Ουκρανίας. Ήτοι, μέ τούς ρασοφόρους, τόν κ. Φιλάρετο Ντενισένκο, τόν κ. Μακάριο Μαλέτιτς, τό Επιφάνιο Πέτροβιτς Ντουμένκο καί τούς σύν αυτοίς.  
Προφανώς, οι ενέργειες τού κ. Βαρθολομαίου, κατ’ αδήριτο λόγο, επιφέρουν τήν διακοπή  κάθε κοινωνίας μαζί του.

Διακοπή μνημονεύσεως κ. Βαρθολομαίου

     i.     Πρώτον, υποχρεούνται νά διακόψουν την μνημόνευσί του και την κοινωνία μαζί του τα Μοναστήρια του Αγ. Όρους και να αρχίσουν άμεσα νά μνημονεύουν τον Επίσκοπο Ιερισσού και Αγ. Όρους, τόν κ. Θεόκλητο, όπως είναι καί το επιβεβλημένο, βάσει των Ιερών Κανόνων.
Νά γίνη η απαρχή από τά δέκα πέντε (15) αυτοδιοίκητα Μοναστήρια, πού προέβαλαν τό όχι στήν εντολή τού κ. Βαρθολομαίου, νά παραστούν στό Κίεβο στήν ενθρόνισι τού «Ψευτο-Κιέβου» κ. Επιφανίου (3-2-19), μετά τήν εκεί «Ψευτο-Σύνοδο» (15-12-18) καί τό δοθέν εν Φαναρίω «Ψευτο-Αυτοκέφαλο» (6-1-19). Στή συνέχεια θά συνακολουθήσουν καί τά έτερα πέντε Μοναστήρια τής Αθωνικής Πολιτείας.
  ii.     Δεύτερον, επιβάλλεται νά διακόψουν άμεσα την μνημόνευσι τού κ. Βαρθολομαίου, ομοφρόνως, απαντες οι Επίσκοποι τής Εκκλησίας τής Ελλάδος, οι ποιμένοντες επαρχίες τής Βορείου Ελλάδος.
Προφανώς, αυτοί θά συνεχίσουν νά μνημονεύουν, κανονικώς τήν Ιερά Σύνοδο τής Εκκλησίας τής Ελλάδος στήν οποία καί ανήκουν. Τήν Ι. Σύνοδο όπου συμμετέχουν εν Πνεύματι Αγίω, όπου συναποφασίζουν, όπου έχουν λόγο καί ψήφο καί όπου κανονικώς εκλέγουν καί εκλέγονται.
iii.     Τρίτον, να διακόψουν την κοινωνία μαζί του οι δεκατρείς (13) Αυτοκέφαλες Εκκλησίες.

Πρωτεύουσα τής Εκκλησίας
Επανειλημμένως έχουμε τονίσει ότι η Πρωτεύουσα τής Ορθοδόξου Εκκλησίας βρίσκεται εκεί πού βρίσκονται, ή καί κρύπτονται οι Άγιοι.
Στούς τάφους τής Αλεξάνδρειας όπου εκρύπτετο ο Μέγας Αθανάσιος, στά ασκηταριά τής Αριανζού όπου απεσύρθη ο Άγ. Γρηγόριος ο Θεολόγος, στήν Κωνσταντινούπολι μόνο όσο εκεί άστραφτε καί εβρόντα ο Ιερός Χρυσόστομος, στήν.... στά χωριά τών Αγράφων, τής Ηπείρου καί τής Βορείου Ηπείρου όπου έκτιζε σχολεία, θαυματουργούσε καί προεφήτευε ο Εθναπόστολος Άγ. Κοσμάς. Πουθενά αλλού δέν υφίσταται τό Αληθές καί Σεπτό Κέντρο τών Χριστιανών. Καί φυσικά ποτέ στά εκκοσμικευμένα παλάτια τής Εξουσίας.
Καί γιά νά τό συνδέσουμε μέ τό θέμα τής «Ψευτο-Αυτοκεφαλίας» τού Κιέβου θά είπωμεν ότι τίς τελικές αποφάσεις θά λάβουν οι Ιερές Σύνοδοι απάντων τών Ορθοδόξων Επισκόπων. Καί συνάμα οι ετυμηγορίες τών αγίων, ολίγων ή πολλῶν, είτε Επισκόπων, είτε Κληρικών είτε Μοναχών, είτε Χριστιανών.
Στήν Ορθοδοξία υφίσταται η αριστοκρατία τής πίστεως, πού συναπαρτίζεται από τούς Μοναχούς καί Αγωνιστές τής αρετής. Επομένως γνωματεύσεις αληθείας καλούνται νά καταθέσουν οι πραγματικά άγιοι Ηγούμενοι, καί οι αγίες Ηγουμένισσες, όχι οι αγόμενοι καί οι αγόμενες. Οι άγιοι Μοναχοί καί οι Μοναχές. Μέ μία λέξι οι ζωντες ΑΓΙΟΙ, ενισχυόμενοι καί παραδειγματιζόμενοι εν Αγίω Πνεύματι από τούς Αγίους τούς τού Παραδείσου.  

Εκλογή Πατριάρχου από τήν Ελληνική Ιεραρχία τής Διασποράς

Τά ανωτέρω βήματα επιβάλλεται νά είναι τά πρώτα, αλλά όχι τά μόνα. Ο μεγάλος κίνδυνος Σχίσματος τών Εκκλησιών, πού προεκάλεσε η άφρων διατεταγμένη διαταραγμένη πολιτική εκκλησιολογία τού κ. Βαρθολομαίου, πρέπει νά παρεμποδισθή.
iv.     Τέταρτον, θά πρέπει νά συνέλθουν εις Κανονικήν Ιεραρχίαν το Σύνολον των Επισκόπων του Ανατολικού Βυζαντίου (Μ. Ασίας)  και της Ελληνικής Διασποράς, μέ πρόσκλησι τού Πατριάρχου Αλεξανδρείας,  καί νά εκλέξουν Νέο Πατριάρχη Κωσταντινουπόλεως στη θέση εκείνου πού θά έχει τεθεί ήδη αποπεμφθή Ιεροκανονικώς.
Στήν περίπτωσι οποιουδήποτε κωλύματος ή ειδικώς λόγω τών συνθηκών της Ισλαμικής σκιάς στήν Αίγυπτο, τήν σύγκλησι τής Ιεραρχίας, θά προκαλέση ο Προκαθήμενος Ελλάδος, διά τόν λόγον ότι τό Ελληνορθόδοξο ποίμνιο τής διασποράς κατά συντριπτική πλειοψηφία προέρχεται από τήν σημερινή ελευθέρα Ελλάδα. Είναι Ρωμιοί μέ ρίζες εδώ, μέ οικείους εδώ, ακόμη καί μέ περιουσίες εδώ. Κυρίως μέ βαθειά τήν νοσταλγία καί τήν γαλάζια καρδιά τους στήν Ελεύθερη Πατρίδα.

Ασφαλώς ο Πόντιος θά συγκατανεύση

Δέν αγνοούμε τό ανά περίπτωσι υπάρχον Νομικό Καθεστώς γιά τήν εκλογή τών Προκαθημένων. Ειδικώς εκείνο πού είναι αντιφατικό καί αντικανονικό, τό τού Προκαθημένου τής Κωνσταντινουπόλεως. Σύστημα λίαν δεσμευτικό καί απαράδεκτο, καθώς υπάγει τόν Πατριάρχη στό Νομάρχη τής Πόλεως.
Όμως πιστεύουμε βασίμως ότι, ο Πόντιος Πρόεδρος τής κατεχούσης εξουσίας τό Ανατολικό Βυζάντιο, ο κ. Ρ. Ερντογάν θά επικυρώση τήν ούτως τελεσθησομένη εκλογή.
Όπως ακριβώς έδωσε εις είκοσι (20) Έλληνες Επισκόπους Τουρκικά διαβατήρια γιά νά μετέχουν σέ μελλοντική εκλογή.
Όπως, κατά καινές προβλέψεις, άνοιξε γιά θείες Λειτουργίες τήν Παναγία τού Σουμελά στήν Τραπεζούντα, καί σέ άλλους Ελληνικούς Ναούς.
Όπως επέτρεψε τή ρίψι τού Τιμίου Σταυρού κατά τά Θεοφάνεια στήν Πόλι καί στή Σμύρνη καί όπως ενήργησε καί άλλα παρόμοια.
Όπως απεφυλάκισε, αδοκήτως γιά πολλούς, τούς δύο αξιωματικούς πού ήσαν δέσμιοι στήν Ανδριανούπολι, ανήμερα τής μυστικής ουρανοβάμονος πανηγύρεως τής ιδιαιτέρας του Πατρίδος, τού Πόντου, τής Παναγίας τού Σουμελά (15 Αυγούστου 2018). Κατά τήν ημέρα τής εορτής τής κόρης του, πού φέρει τό όνομα τής Παναγίας τού Σουμελά, τής  Συμέλας (Σουμεγιέ), καθώς τής μητέρας του μέ τό ίδιο(;) όνομα.

Παλαιές ακυρότητες

Καί γιά νά υπενθυμίσουμε παλαιές αντικανονικότητες παραθέτουμε ένα απαράδεκτο γεγονός.
Ολίγον μετά τή λήξι τού Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, τό 1948, δρομολογήθηκε μέ συμπαιγνία τεσσάρων Κυβερνήσεων, της Ελλάδος, τής Τουρκίας, τής Ρωσίας (τότε της Ε.Σ.Σ.Δ.), καί τών Η.Π.Α., η προσχηματική ανηλεής "παραίτηση", καταλεπτώς αποπομπή, του τότε Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Μαξίμου Ε΄. Τί επηκολούθησε; Αμέσως απεδόθη η βιαίως αποσπασθείσα Πατριαρχεία είς τόν εκλεκτόν τών φανερών καί αφανών εξουσιών.
Πρός διευκόλυνσιν τών πραγμάτων, πάραυτα προσεφέρθη εις αυτόν τό Τουρκικό διαβατήριο. Παραχρήμα τού απεδόθη πλήρης η νομική αναγνώρισις από τήν εκεί Κυβέρνησι.
Εις ποίον; Εις εκείνον, ο οποίος απεχαιρέτισε «δακρύβρεκτος από συγκίνησι» (el.wikipedia.org) τόν τότε Πρόεδρο τών ΗΠΑ, τόν Χάρυ Τρούμαν, μέ τόν οποίο είχε ξεχωριστή στενή σχέσι. Τόν, δι’ όλους, καί μάλιστα μετά δημοσιευμένων αποδείξεων, τόν Μασόνο Αθηναγόρα (1948).

«Habemus Παϊατ», αντί τού  Habemus Papam (έχουμε Πάπα).

Η Κανονική εκλογή Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως αποτελεί πραγματικό καί όχι μόνον ευκταίο σενάριο. Τούτο έχει ήδη  γίνει αντιληπτό από τόν Αμερικανικό παράγοντα στήν Ελλάδα, πού προσπαθεί νά εκμεταλλεύεται τήν Ορθοδοξία γιά τούς γεωπολιτικούς του σχεδιασμούς. Γι’ αυτό τό λόγο, μέ κάθε τρόπο μελετά πώς νά αποτρέψη τά επερχόμενα επίχειρα τών ενεργειών τού Πατριάρχου καί νά τόν υποστυλώση μέ κάθε πολιτικό τρόπο.
Τρείς φορές τό Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ εξέδωσε ανακοινώσεις υπέρ τών αντικανονικών ενεργειών τού Φαναρίου, λές καί τό ίδιο αποτελεί τό κριτήριο τών Ιερών Κανόνων. Λές καί δύναται νά καθορίζη καί νά καθαρίζη τίς αντικανονικές ενέργειες τού κάθε ρασοφόρου μέσα στήν Ορθοδοξία.
Τελευταία ο πρέσβης τών Η.Π.Α. στήν Αθήνα κ. Τζέφρι Πάϊατ συνήντησε τόν Μητροπολίτη κ. Άνθιμο Ρούσα εν Θεσσαλονίκη (4-2-19),  πολλούς άλλους Έλληνες Μητροπολίτες, καθώς καί τόν Διοικητή τού Αγ. Όρους κ. Κων. Δίμτσα στή Πρεσβεία τῆς Πρωτευούσης τής Ελλάδος (8-2-19). Γιά ποιό λόγο; Προφανώς όχι από φιλορθόδοξο πνεύμα ή φιλελληνική καρδία.
Δυστυχώς, στήν υπό κατοχήν ευρισκομένη Ελλάδα λόγω μνημονίων καί αναξίων ηγετών μπορούμε νά πούμε ότι «Habemus Παϊατ» (ήτοι έχουμε Πάϊατ), αντί τού  Habemus Papam ( δηλ. έχουμε Πάπα).

Οι ΗΠΑ τρέχουν νά διασώσουν τόν κινδυνεύοντα κ. Βαρθολομαίο

Τετάρτη καί νεωτέρα ανακοίνωσις τού ΥΠ.ΕΞ. τών Η.Π.Α., καταγράφει λίαν αποκαλυπτικά τά πράγματα:
«Φόβοι καί ανησυχίες γιά τόν κ. Βαρθολομαίο»: «Σοβαρές ανησυχίες καί φόβους εκφράζουν πηγές τής Ελληνοαμερικανικής Κοινότητος γιά τήν τύχη τού Οικουμενικού Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως καί τών υπολοίπων Ιεραρχών τού Φαναρίου, μετά τήν απόφασι τού κ. Βαρθολομαίου νά αναγνωρίση τήν αυτοκεφαλία τής Ουκρανίας» (Εφημερίς Εθνος, 10-2-19).
Καί τό κείμενο συνεχίζει περαιτέρω.
«Ανησυχίες καί «δίκτυ ασφαλείας»»: «Τίς ίδιες ανησυχίες εντοπίσαμε καί στήν αμερικανική κυβέρνησι, η οποία φαίνεται πώς πρόσφερε «δίκτυ ασφαλείας» στόν κ. Βαρθολομαίο, αμέσως μετά τήν φραστική βίαιη επίθεσι τού Προέδρου τής Ρωσίας Βλαδιμίρ Πούτιν, ο οποίος θεωρεί ότι ο κ. Βαρθολομαίος έλαβε μία πολιτική απόφασι έπειτα από πιέσεις τών Ηνωμένων πολιτειών».
Καί επιπλέον η εφημερίς συμπληρώνει.
«Έδειξε κουράγιο καί τόλμη»: «Η αμερικανική κυβέρνηση είναι απόλυτα ικανοποιημένη μέ τή στάση τού Πατριάρχη καί εκπρόσωποί της δηλώνουν πώς ο κ. Βαρθολομαίος έδειξε κουράγιο καί τόλμη».
Εδώ αποκαλύπτονται οι ποικίλες υπόγειες  πιέσεις καί άθεσμες παρεμβάσεις.
 «Νά παρασχεθή κάθε υποστήρηξη»: «ο αρμόδιος γιά τίς θρησκευτικές ελευθερίες στό Στέϊτ Ντιπάρτμεντ, πρέσβης Σάμ Μπράουνμπακ, παραδέχθηκε ότι η απόφασις τού κ. Βαρθλομαίου οδήγησε σέ πιέσεις μέ στόχο τον Οικουμενικό Πατριάρχη καί τόνισε τήν ανάγκη νά τού παρασχεθή κάθε υποστήριξη».
Προφανώς δημιουργούν «ομπρέλα προστασίας» γιά τό όργανό τους, πού ενεργεί σέ αντίθεσι μέ όλους τούς Ι. Κανόνες καί τίς θέσεις τών Ορθοδόξων.

Συνέχεια τών σχεδίων Σεραφείμ, Χριστοδούλου

Από διάφορα στοιχεία πού περιήλθαν σέ δημοσιογραφικά γραφεία, έγινε γνωστό ότι έχει ήδη εκπονηθεί μυστικό σχέδιο, απαλλαγής τής Εκκλησίας από τίς δεινές μάστιγες πού εσχάτως τή βασανίζουν.
Τούτο αποτελεί συνέχεια καί επιτομή τών ερμητικών αποφάσεων τού μακαριστού Προκαθημένου τής Ελλάδος Χριστοδούλου. Αυτές ωδήγησαν στήν βίαια σύγκρουσί του μέ τόν κ. Βαρθολομαίο καί στήν αντικανονική λεγομένη «ακοινωνησία» μεταξύ τών δύο Αυτοκεφάλων Εκκλησιών.
Αποτελεί επίσης ανασύνθεσι τών παλαιών προθέσεων τών Προκαθημένων Ιερωνύμου Α’ (1967-1973) καί Σεραφείμ (1974-1998). Ήτοι, τρείς Προκαθήμενοι μία Εθνικο-Χριστιανική γραμμή. Τά ίδια ισχύουν εάν προχωρήσουμε καί πιό πίσω στούς προγενεστέρους τής Ελλάδος Προκαθημένους.
Τό αναδυόμενο απόκρυφο πρόγραμμα θά στεφθή από επιτυχία, λόγω τών προκλητικών καί αντικανονικών ενεργειών τού Φαναρίου. Καί επί πλέον, λόγω τής μονομερούς καί ακρίτου  εισβολής του σε γεωπολιτικές συγκρούσεις, ενός γεωπολιτικού χάους καί μιάς γεωπολιτικής ρευστοποιήσεως.

Αναζωπύρωσις τού έργου
  
Διάφορες κινήσεις αποκαλύπτουν τά διαγραφόμενα. Δέν είναι εύκολος η απόκρυψις τών τεκταινομένων.
Προφανώς, υφίσταται ένα “Cloudy Scenario”. «Επικαιροποιείται», κατά Ηγέτη Μητροπολίτη,  παλαιό σύστημα. Ανασυγκροτείται Κέντρο Ενεργειών καί Δράσεως. Ενεργοποιείται κλειστή ολιγομελής απόρρητος ομάς παραγόντων, Κληρικών, Μοναχών, Χριστιανών και Αρχόντων.
Καί στά μέν οικονομικά στοιχεία, πέραν τών εντοπίων, αφικνούνται συπληρωματικά καί έτερα, από μέρη πέραν του Ατλαντικού, από τα νερά του Αιγαίου και του Μαρμαρά.

Τα ηθικής φύσεως δεδομένα, ταξιδεύουν αθρόα από μία πόλη με Άγκυρα. Ξεπαγώνουν σε πόλη με βαρύτατο χειμώνα. Τέλος, καταλήγουν σέ φρέσκα καί ζεστά κλίματα.

Άλλο δέν γνωρίζω καί άλλο δέν σκέπτομαι


Ούτως ή άλλως διαγράφεται μία λίαν συγκλονιστική και ενδιαφέρουσα συνέχεια.

Ο Κύριος μάς παραγγέλλει·
«Προσέχετε ἀπὸ τῶν ψευδοπροφητῶν͵ οἵτινες ἔρχονται πρὸς ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασιν προβάτων͵ ἔσωθεν δέ εἰσιν λύκοι ἅρπαγες» (Ματθ. ζ’ 15).
(Δηλαδή, προσέχετε από τούς ψεύτικους προφήτες, πού έρχονται πρός εσάς φορώντας ως κάλυμμα ένδυμα προβάτων, ενώ από μέσα είναι λύκοι μοχθηροί καί άρπαγες).



[1] Ἐδημοσιεύθη στήν ἐφημερίδα «Ὀρθόδοξος Τύπος», τήν 28-2-19.
[2]  Σημειώνουμε ενδεικτικώς μόν δύο από αυτούς.
Κανών Ι' των Αγ. Αποστόλων:  τις κοινωνήτ κν ν οκ συνεύξηται, οτος φοριζέσθω".
Κανών β’ της εν Αντιοχεία Συνόδου:  δ φανεί τις τν πισκόπων, πρεσβυτέρων, διακόνων, τις το κανόνος τος κοινωνήτοις κοινωνν, κα τοτον κοινώνητον εναι, ς ν συγχέοντα τν κανόνα τς κκλησίας".