Σεξουαλικὴ διαπαιδαγώγηση: Ὑπάρχει
μία χώρα ποὺ ἡ ἀνυπέρβλητη «δημοκρατία» της, δὲν ἀντέχει τὴ διεξαγωγή
ενός καὶ μόνο συνεδρίου διαρκειας 2 ἡμερῶν, γιὰ τὰ θέματα τῆς
μητρότητας, τῆς γονιμότητας καὶ τοῦ δημογραφικοῦ, καὶ στὸν ἀντίποδα, μὲ
χαρακτηριστικὴ εὐκολία ἀποφασίζεται ἀπὸ τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας μία
ὀργανωμένη ἐκστρατεία πανσεξουαλιστικὴς προπαγάνδας σὲ ὅλες τὶς σχολικὲς
βαθμίδες, ἀπὸ τὴν ἑπόμενη κιόλας χρονιά.
Καλωσορίσατε στην Ἑλλάδα.
Τὴ χώρα
τῆς ἀνεκτικότητας καί τῆς… προόδου. Τὴ χώρα ποὺ πρόθυμα φιλοξενεῖ
διαφημιστικὲς καμπάνιες σὲ δρόμους καὶ μέσα μαζικῆς μεταφορᾶς, ἀπὸ
προτάσεις… ἐσωρούχων καὶ ἐρωτικῶν βοηθημάτων, μέχρι καὶ ἐκστρατεῖες
βιγκανισμού, γιὰ τὰ «καημένα ψάρια ποὺ δὲν ἔχουν φωνὴ γιὰ νὰ... οὐρλιάξουν ὅταν τὰ ψαρεύει ὁ ψαράς»…
Ὅμως!
Ἂν -ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΥΠΟΨΙΑ- διανοηθεῖ κάποιος φορέας νὰ ξεκινήσει κάποια
καμπάνια ἐνημέρωσης γιὰ τὴν προστασία τῆς ΖΩΗΣ τοῦ ΑΓΕΝΝΗΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ,
αὐτοστιγμεὶ ἐκρήγνυται ἕνας Βεζούβιος ἀγανάκτησης, καὶ ξεχύνονται ὀρδὲς
ἐξοργισμένων «ὄρκ»:
Καὶ «Δικαιωματιστῶν» μὲ γουρλωμένα μάτια καὶ ἀναμμένους πυρσούς.
Πολιτικών
πού γαβγίζουν στὰ κανάλια, κραδαίνοντας ἀπειλητικὰ τὸ «ὅπλο» τοῦ
«ἐκσυγχρονισμοῦ», ἐνῷ στὴν πραγματικότητα ἔχουν βγεῖ γιὰ ψηφοθηρικὸ
σαφάρι.
Δημοσιογράφων
πού ἀναπηδοῦν στὶς καρέκλες τους ἀπηυδισμένοι, καὶ χαλαρώνουν τὶς
γραβάτες τους, μὴ μπορώντας νὰ ἀντέξουν τό… ὄνειδος, τοῦ νὰ ἀποκτήσουν
δικαιώματα καὶ τὰ ἀγέννητα παιδιά.
«Ἀστέρων»
τῆς ὑποκουλτούρας καὶ «τηλεπερσόνων», ποὺ παρουσιάζουν τοὺς ἑαυτούς
τους ὡς ἀνώτατους πρέσβεις τῆς προστασίας δικαιωμάτων (ἐκτὸς ἀπὸ αὐτὰ
τοῦ ἐμβρύου).
Ἐνῷ λοιπόν
αρχιζει νὰ διαμορφώνεται μία ἄτυπη «Ἱερὰ Ἐξέταση» γιὰ ὅποια γνώμη
ὑποστηρίζει, πὼς ἄμεσα πρέπει νὰ ὑπάρξει εὐαισθητοποίηση καὶ ἐνημέρωση
γιὰ τὸ θέμα τῆς ὑπογεννητικότητας καὶ τοῦ δημογραφικοῦ, ἡ Ὑπουργὸς
Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως εχει ἀποφασίσει τὴν πιλοτικὴ
εἰσαγωγὴ τῆς σεξουαλικῆς ἀγωγῆς σὲ ΟΛΕΣ τὶς σχολικὲς βαθμίδες.
Ἡ σεξουαλική αγωγη θὰ διδάσκεται μάλιστα σὰν ὑποχρεωτικὸ μάθημα, στὸ πλαίσιο τῶν «ἐργαστηρίων δεξιοτήτων»!
Ἐκπαιδευτικὰ προγράμματα, αὐστηρῶς ἀκατάλληλα
Τὸ Ἰνστιτούτο Εκπαιδευτικης
Πολιτικῆς (ΙΕΠ), εἶναι ἕνας ἐπιτελικὸς ἐπιστημονικὸς φορέας ποὺ
ὑποστηρίζει τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας καὶ γνωμοδοτεῖ ἢ εἰσηγεῖται στὸν
ἑκάστοτε Ὑπουργὸ γιὰ θέματα σχετικὰ μὲ τὸν «ἐκσυγχρονισμὸ» καὶ τὴ
«βέλτιστη ἐφαρμογὴ τῆς ἐκπαιδευτικῆς πολιτικῆς». Μία ἀκόμη ἁρμοδιότητά
του, εἶναι τὸ νὰ «σχεδιάζει τὴν ἐθνικὴ στρατηγικὴ γιὰ τὴν ἐπιμόρφωση τῶν
ἐκπαιδευτικῶν».
Ρίχνοντας
μια ματιὰ στὴν ἰστοσελίδα τοῦ ΙΕΠ, στὰ ὑποψήφια προγράμματα σεξουαλικῆς
διαπαιδαγώγησης πού ἀναμένεται νὰ διδαχθοῦν σὲ Δημοτικά, Γυμνάσια καὶ
Λύκεια, βρίσκουμε καὶ ἕνα πρόγραμμα μὲ τίτλο «Προχωρώντας μπροστά», ποὺ
ὅπως ἀναγράφεται, ἔχει ὡς σκοπό:
«Νὰ
προάγει τὸν ἀλληλοσεβασμό, τὴ διασφάλιση τῆς ἀξιοπρέπειας κάθε ἀτόμου,
τὴν ἐλευθερία ἀπὸ κάθε μορφῆς διάκριση, τὴν ἐλευθερία σκέψης καὶ
ἔκφρασης, μὲ ἔμφαση στὴν προάσπιση τῶν δικαιωμάτων τῶν ΛΟΑΤΚΙ
μαθητριῶν/-τῶν, ἀλλὰ καὶ μαθητριῶν/-τῶν τῶν ὁποίων τὰ ἐξωτερικὰ
χαρακτηριστικὰ ἢ/καὶ ἡ συμπεριφορὰ δὲν ἐναρμονίζονται μὲ τὰ ἔμφυλα
στερεότυπα, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ὑφίστανται ὁμοφοβικὸ σχολικὸ ἐκφοβισμὸ καὶ
κοινωνικὸ ἀποκλεισμό».
Βλέποντας
αποσπασματικα μερικὲς ἐπικεφαλίδες τῶν μαθημάτων τοῦ συγκεκριμένου
προγράμματος, διαβάζουμε πὼς τὰ παιδιὰ θὰ μαθαίνουν πὼς ὑπάρχει
βιολογικὸ φῦλο καὶ «κοινωνικό»(!) φῦλο, θὰ μαθαίνουν γιὰ τὴν «φυλακὴ τοῦ
βιολογικοῦ φύλου» καὶ γιὰ «ἀρνητικὰ ἔμφυλα στερεότυπα».
Σὲ ἄλλα προγραμματα θὰ μεταλαμπαδεύονται… πολύτιμες γνώσεις ὅπως ἡ «σεξουαλικὴ ποικιλομορφία» καὶ ἡ «σεξουαλικὴ ἀπόλαυση».
Κρίσιμα ἐρωτήματα…
Γιατί
το Ἰνστιτοῦτο καὶ ἡ Ὑπουργὸς ἐπιστρατεύουν ἐκπαιδευτικὰ προγράμματα ποὺ
παραβιάζουν τὴν ἱερότητα καὶ τὴν ἁγνότητα τῆς παιδικῆς ἡλικίας,
φορτώνοντας τὰ ἀπονήρευτα μυαλά τους μὲ πληροφορίες ποὺ δὲν μποροῦν νὰ
διαχειριστοῦν, ἄλλα καὶ δὲν ὑπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος νὰ διαχειριστοῦν;
Μὲ ποιο
δικαίωμα ὑποσκελίζουν μὲ τὸ ἔτσι θέλω τὸν ρόλο τῶν γονέων, στὸ νὰ
διαχειριστοῦν αὐτοί, ΟΠΩΣ καὶ ΟΠΟΤΕ νομίζουν, τὴν ἐνημέρωση τῶν παιδιῶν
τους γιὰ τὰ τόσο εὐαίσθητα θέματα, ποῦ ἔχουν νὰ κάνουν μὲ τὴ σεξουαλικὴ
ἀγωγή;
Τί σημαίνει
«κοινωνικὸ» φῦλο; Ἐκτὸς ἀπὸ τὸ ἀνδρικὸ καὶ τὸ γυναικεῖο φῦλο ὑπάρχει
καί… κοινωνικό; Τί αὐθαίρετος καὶ ἀντιεπιστημονικὸς νεωτερισμὸς εἶναι
πάλι αὐτός; Καὶ γιατί ἕνας γονιὸς ποῦ ἀναγνωρίζει μονάχα 2 βιολογικὰ
φῦλα, πρέπει νὰ δεχθεῖ πῶς τὸ παιδί του θὰ μαθαίνει γιά… κοινωνικὸ φῦλο;
Τί ἐκπαιδευτική
χουντα εἶναι αὐτὴ ποὺ ἀναγκάζει ἕναν γονιὸ νὰ ἐμπιστευτεῖ τὸ παιδί του
στὶς δῆθεν «ἐκσυγχρονιστικὲς» εἰσηγήσεις τοῦ Ἰνστιτούτου Ἐκπαιδευτικῆς
Πολιτικῆς ἢ στὶς ἀνεύθυνες καὶ ἐπικίνδυνες ἀποφάσεις μίας Ὑπουργοῦ;
Ποιὸς τοὺς εἶπε πώς μποροῦν νὰ χειρίζονται ὅπως γουστάρουν τὶς ψυχὲς τῶν
παιδιῶν μας; Γιατί πρέπει νὰ εἶναι ὑποχρεωμένα τὰ παιδιὰ νὰ
συμμετάσχουν σὲ κάτι τέτοιο; Ποιὸς θὰ προστατέψει τὴν ἀθῳότητά τους;
Τί ἀδιανόητο
μεγεθος κρατικῆς ὑποκρισίας εἶναι αὐτό, ὅταν δὲν μπορεῖ σὲ αὐτὴ τὴ χώρα
νὰ διεξαχθεῖ καν, ἕνα συνέδριο σχετικὸ μὲ τὴν ὑπογονιμότητα, ποὺ στὸ
κάτω κάτω, ἀπευθυνόταν ΜΟΝΟ σὲ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ, καὶ τὴν ἴδια
στιγμὴ ἐπιστρατεύεται ἐκπαιδευτικὴ πολιτικὴ χειραγώγησης ΑΝΗΛΙΚΩΝ ἀθῴων
παιδιῶν, ποὺ ξεκάθαρα προωθεῖ τὸν πανσεξουαλισμό, καὶ προπαγανδίζει μία
συγκεκριμένη ἰδεολογικὴ ἀτζέντα;
Πολιτικοὶ
καὶ «δικαιωματιστὲς» κόπτονται γιὰ τὸ μάθημα τῶν θρησκευτικῶν καὶ τὸ
ἀναθεματίζουν, ἐπειδὴ τάχα «ἡ θρησκεία εἶναι εὐαίσθητο προσωπικὸ
δεδομένο». Ἐνῷ ἂς ποῦμε… οἱ τρόποι «σεξουαλικῆς ἀπόλαυσης» ποῦ θὰ
διδάσκουν τὰ προγράμματα στοὺς μαθητὲς τί εἶναι;;; Δὲν εἶναι προσωπικὸ
δεδομένο; Νομίζουν ὅτι ἀπευθύνονται σὲ ἠλίθιους;
Καὶ ἀπό
πότε ἀπειλοῦνται τὰ δικαιώματα τῶν ΛΟΑΤΚΙ μαθητριῶν/-τῶν στὴν πρόσβασή
τους στὴν ἐκπαίδευση; Ἀπὸ ποῦ προκύπτει τέτοιο συμπέρασμα; Γιατί
χρειάζεται προάσπιση δικαιωμάτων γιὰ κάτι πού δὲν ἀπειλεῖται;
Καὶ γιατί
χρειαζεται μάθημα ἐπικεντρωμένο στὸν «ὁμοφοβικὸ» σχολικὸ ἐκφοβισμό, ἐνῷ
τὸ bullying εἶναι ἕνα ἀπεχθὲς φαινόμενο πού στὶς πλεῖστες τῶν
περιπτώσεων, συμβαίνει γιὰ 1002 ἄλλες αἰτίες;
Κομπλεξικοὶ
«νταῆδες» ποὺ ἐκφράζουν χυδαῖο ρατσισμὸ σὲ παχύσαρκους, σὲ ἄτομα μὲ
δυσμορφίες, σὲ ἄτομα μὲ νοητικὴ στέρηση, σὲ ἀδύναμα ἢ ἀδύνατα ἢ
μικρόσωμα παιδιά, σὲ παιδιὰ μὲ ἀναπηρίες, σὲ παιδιὰ μὲ ψυχολογικὰ
προβλήματα, σὲ παιδιὰ φτωχῶν οἰκογενειῶν, σὲ παιδιὰ ποὺ κατάγονται ἀπὸ
ἄλλη χώρα ἢ ἔχουν ἄλλη θρησκεία.
Μιλάμε λοιπον γιὰ ἕνα γενικὸ φαινόμενο ποὺ ἀσφαλῶς πρέπει νὰ ἐξαλειφθεῖ, ἄλλα ὄχι στοχεύοντας μονοδιάστατα σὲ μία ὑποπερίπτωση.
Τί χρειάζεται καὶ τί δὲν χρειάζεται
Ἐκπαιδευτικά
προγραμματα ποὺ θὰ ἐνημερώνουν τὰ παιδιὰ γιὰ τὴν ἐνδοοικογενιακὴ βία,
γιὰ τὴν παιδικὴ σεξουαλικὴ κακοποίηση, γιὰ τὴν ἰσότητα τῶν φύλων καὶ τὸν
ἀλληλοσεβασμό, καὶ γιὰ τὸν σχολικὸ ἐκφοβισμὸ ὡς γενικὸ φαινόμενο, ναί,
θὰ ἦταν χρήσιμα ἀκόμα καὶ στὶς μικρότερες ἡλικίες, ἄλλα καὶ πάλι μὲ
ἐπιφύλαξη, μὲ τεράστια προσοχὴ καὶ διακριτικότητα στὶς ἀθῷες ψυχές. Μὲ
καλὰ ὀργανωμένα προγράμματα, συντονισμένα ἀπὸ ἔμπειρους παιδοψυχιάτρους
καὶ λοιποὺς ἐπιστήμονες.
Κατὰ τὰ ἄλλα,
σὲ αὐτὴ τὴ «Γῆ τῆς ἐπαγγελίας» γιά… ἐλεύθερη διακίνηση ἰδεῶν, ποὺ τὸ
μόνο ποὺ δὲν ἔχουμε δεῖ ἀκόμα, ἄλλα ὑποθέτουμε πὼς εἶναι θέμα χρόνου νὰ
γίνει καὶ αὐτό, εἶναι διαφημιστικὴ ἐκστρατεία τῶν ὀπαδῶν τῆς ἐπίπεδης
γής, σχεδιάζεται θεσμικὰ μία ὠμὴ παραβίαση τῆς ἰδιοσυγκρασίας τῶν
παιδικῶν ψυχῶν, μὲ ἄλλοτε πρόωρες, ἄλλοτε ἄχρηστες καὶ ἄλλοτε
ἐπικίνδυνες πληροφορίες, ποὺ θὰ συμπιεστοῦν μὲ τὸ ἔτσι θέλω, στὰ ἄγουρα
παιδικὰ μυαλουδάκια.
Γῆ τῆς ἐπαγγελίας γιὰ διακίνηση κάθε ἰδέας, πλὴν μίας. «Κατάπτυστης»… «ἐξωφρενικῆς»… «ἀνεπίτρεπτης»..:
«Μὰ εἶναι δυνατὸν στὸν 21ο αἰῶνα νὰ ὑπάρχουν συνέδρια πού προστατεύουν ζωές; Τί Μεσαίωνας εἶναι αὐτός…;».