Το φυλλάδιο της ΔΙΣ προς τον λαό για το εμβόλιο και η φράση «… θεραπευτική διακοπή της κυήσεως… τις δεκαετίες 1960, 1973 και 1985» δηλαδή «θεραπευτική» έκτρωση… (;)
Γράφει ο Γεώργιος Ναπ. Ρούντας, δικηγόρος
Ήδη η κοινωνία μας πλέον αιμορραγεί όχι μόνο από τις απώλειες των ανθρωπίνων ζωών και των σωματικών επιπλοκών αλλά αιμορραγεί επιπλέον λόγω του καλλιεργούμενου διχασμού, του κλίματος εμφυλίου πολέμου, της έντασης και του εκνευρισμού, του κλίματος φόβου και εκβιασμού, της φίμωσης της αντίθετης άποψης, της ελεύθερης γνώμης και της αντικειμενικής ενημέρωσης. Οι πολιτικοί ταγοί και όχι μόνο αυτοί είναι άκρως υπεύθυνοι και υπόλογοι για την κατάσταση αυτή και τις όποιες συνέπειες προκύψουν στην κοινωνία μας.
Μέσα στο δυσμενές αυτό κλίμα κάνει και την εμφάνισή του ένα φυλλάδιο της Δ.Ι.Σ στην επίσημη ιστοσελίδα της Εκκλησίας της Ελλάδος, το οποίο θα κυκλοφορήσει ευρέως (http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/prostolao.htm), έχει τον αριθμό 53 και είναι το τελευταίο, το οποίο εκδόθηκε. Έχει τίτλο “ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΑΣ ΡΩΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ” .
Ένα από τα πολλά σημεία που προκαλεί εντύπωση είναι η απάντηση 4, η οποία δίδεται από τους γιατρούς, στο ερώτημα αν τα εμβόλια περιέχουν εμβρυικά κύτταρα από εκτρώσεις και αν αυτό είναι αποδεκτό ή όχι από τους Ορθόδοξους Χριστιανούς.
Η απάντηση, η οποία δίνεται στην σελίδα 2 του εν λόγω φυλλαδίου αναφέρει επί λέξει την φράση “Οι εμβρυικές κυτταρικές σειρές προέρχονται από ιστούς εμβρύων από θεραπευτική διακοπή της κυήσεως και ελήφθησαν εδώ και δεκαετίες 1960, 1973 και 1985). “
Η φράση “θεραπευτική διακοπή της κυήσεως” σημαίνει επέμβαση τρίτου προσώπου επί της εγκύου και του εμβρύου άρα έκτρωση και όχι φυσική αποβολή, δηλαδή αυτόκλητη και μη προκλητή! Δηλαδή κάποιος για να “θεραπεύσει” επεμβαίνει τεχνικά και “διακόπτει”. Μάλιστα η διακοπή αυτή χαρακτηρίζεται ως “θεραπευτική”! Δηλαδή μία “θεραπευτική έκτρωση”! Άρα οι κυτταρικές σειρές όντως προέρχονται από εκτρώσεις!
Από πότε η Εκκλησία αποδέχεται τον όρο αυτό “θεραπευτική διακοπή της κυήσεως” άρα έκτρωση και μάλιστα θεραπευτική και τον χρησιμοποιεί σε φυλλάδιό της; Πώς και πότε προέκυψε αυτό, αφού είναι γνωστόν τοις πάσιν, ότι η Εκκλησία ανέκαθεν ήταν αντίθετη προς την έκτρωση!
Οι γιατροί οι οποίοι απάντησαν στην ερώτηση αυτή έχουν καθόλου γνώση της επίσημη θέσης της Εκκλησίας ή μήπως όχι; Μήπως η απάντηση αυτή την γιατρών εδράζεται ιδεολογικά στην εκκοσμικευμένη δυτική ουμανιστική θεώρηση της ζωής; Επίσης πώς καταχωρήθηκε στο εν λόγω φυλλάδιο αυτή η αντίθετη στην Ορθόδοξη Θεολογία θέση;
Επιπλέον τίθεται και ένα ακόμη ζήτημα. Ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο αναφέρονται στην απάντηση αυτή οι χρονολογίες κατά τις οποίες ελήφθησαν οι κυτταρικές σειρές, δηλαδή το 1960, 1973 και 1985; Για να θεωρήσει ο αναγνώστης ότι “πάει πέρασε, είναι πολύ παλαιό και ξεχάστηκε” ή μήπως ότι η πράξη παραγράφηκε; Οι πράξεις που είναι αντίθετες με την Ορθόδοξη Θεολογία και το Ευαγγέλιο άραγε έχουν χρόνο παραγραφής, όπως οι παραβάσεις των νόμων του κοινού ανθρώπινου νόμου;
Πρόκειται για μία εντελώς αντιφατική απάντηση στο σύνολό της, η οποία ξεκινάει από άλλη βάση, αλλιώς εξελίσσεται και αλλού καταλήγει. Προφανώς η απάντηση αυτή φανερώνει την νοηματική ίσως και συνειδησιακή σύγχυση των γιατρών, οι οποίοι την συνέταξαν.
Δεν είναι καιρός για ρητορίες, για παιχνίδι με τις λέξεις, για πυθιονικές εκφράσεις. Χρειάζονται ατόφιες και ειλικρινείς απαντήσεις σε τόσο φλέγοντα ζητήματα, όπως είναι η σωματική και η Πνευματική υγεία αλλά και η ακεραιότητα και ενότητα του σώματος της κοινωνίας.
enromiosini.gr
Ορθόδοξος Τύπος