Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021

Καταφέρατε για άλλη μια φορά να διχάσετε τον κόσμο, να δημιουργήσετε πολίτες δύο ταχυτήτων! Καταφέρατε να νοιώσει ο κόσμος αηδία και οργή προς το πρόσωπό σας!

                                                 

  Άκουσα το διαγγελμα σας ΚΥΡΙΕ πρωθυπουργέ …..των συμπολιτών ……και ειλικρινά μου λύσατε την γλώσσα!

 Ένοιωσα ότι δεν απευθύνεται σε εμένα γιατί εγώ είμαι Ελληνας πολίτης και όχι……. συμπολίτης σας ……και έτσι μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα χωρίς να ανησυχώ μήπως σας προσβάλλω.

 Αγαπητέ κύριε  πρωθυπουργέ το πρώτο και κυριότερο που κάνατε με το διαγγελμα σας είναι το να καταταχθείτε στους πιο διχαστικούς πολιτικούς!!! 

Καταφέρατε για άλλη μια φορά να διχασετε τον κόσμο, να δημιουργήσετε πολίτες δύο ταχυτήτων! Καταφέρατε να νοιώσει ο κόσμος αηδία και οργή προς το πρόσωπό σας! 

Και οργή ,ναι καλά διαβάζετε, οργή για όλα αυτά που αντιπροσωπευετε! 

Ταυτόχρονα όμως καταφέρατε το αδιανόητο για εσάς:Να ενώσετε και να πεισμώσετε εκείνη την μερίδα των Ελλήνων πολιτών που μάχονται για την πραγματική Ελευθερία και όχι την έπιπλαστη και πλασματικη που προσφέρετε εσεις! 

Μπακάλης γίνατε κύριε μου, ένας μπακάλης που στο τεφτερι του αφαιρεί ελευθερίες από τους μεν και τις προσθέτει στους δε! Προσωπικά όσα εμ(φ)όλια και να είχα κάνει ποτέ δεν θα πήγαινα στους ελεύθερους χώρους σας να είμαι  μάρτυρας της ανελευθεριαςτων συμπολιτών σας! 

Κάθομαι σπίτι μου αγαπητέ μου και απολαμβάνω τον καφέ και το φαγητό μου, παρέα με τους ανθρώπους που αισθάνονται πραγματικά ελεύθεροι! Δεν είμαι προϊόν για να με σκαναρουν στον κάθε χώρο που θα μπω, δεν είμαι αναλώσιμο είδος, είμαι Εικόνα και Ομοίωση του Δημιουργου μου! 

Θα καθίσω σπίτι μου, αγαπητέ μου και από εκεί θα Δοξαζω τον Κύριο μου και Θεό μου, αφού ακόμα και στον Ναό χρειάζεται, το πως το λες; Α! διαβατήριο Ελευθερίας! 

Θα ανοίξω τον Ναο της ψυχής μου και θα συναντησω εκεί τον Θεό -άλλωστε αν δεν έχεις βρει τον Ναο στην Ψυχή σου, δεν θα βρεις την Ψυχή σου σε κανένα Ναό-αφού οι διοικούντες την Εκκλησία αποδείχτηκαν πολύ μικροί για το Μεγάλο έργο που τους έχει αναθέσει ο Θεός!

 Δεν μας τρόμαξες, αγαπητέ, μας συσπείρωσες και  γιγαντωσες την σπίθα της Ελευθερίας που σιγοκαιε στα στήθη μας την έκανες φλόγα δυνατή!

 Εμείς οι εναπομειναντες ανυπακουοι, οι τρελοί και ονειροπόλοι,οι εραστές της Ελευθερίας και της Αλήθειας θα πάρουμε την Πρωτοβουλία  να Ελευθερωσουμε την Ελλάδα μας, το ωραιότερο αυριο φτιάχνεται από ανθρωπους με δύσκολο χθες!

 ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ,ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ. 

Γιώργος Μπακαλόπουλος