Γράφει ο Πύρινος Λόγιος
Ο Γέροντας Αρχιμανδρίτης Νεκτάριος Μουλατσιώτης, μόνο τυχαίο πρόσωπο δεν είναι. Πρόκειται για έναν ιερωμένο υπερδραστήριο, εξαιρετικής μορφώσεως που προσπαθεί να δώσει μιαν…άλλη διάσταση σε αυτό που λέμε «Μοναχικός Βίος». Ο ίδιος δηλώνει μέσω σχετικού του βιβλίου ότι «Ο μεγάλος μου έρωτας είναι ο Χριστός» και εγώ δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω. Τα συναισθήματα αυτά προέρχονται από εκείνον και εκείνος μόνο ξέρει το κατά πόσον είναι αληθινά. Εγώ όχι.
Το μοναστήρι που έκτισε ο ίδιος, αφιερωμένο στους Αγίους Αυγουστίνο και Σεραφείμ του Σαρώφ (με ποιά κεφάλαια, δεν δύναμαι να γνωρίζω) είναι πραγματικά αυτό που λέμε…μεγαλοπρεπές και προκαλεί αληθινό δέος. Και μόνο το γεγονός ότι διαθέτει το μεγαλύτερο καμπαναριό του κόσμου(!), με 400 σήμαντρα και 62 καμπάνες, αξίζει την άμεση προσοχή του οποιουδήποτε, ακόμη και αυτού του ιδίου του άθεου ή του μη συμπαθούντα τον Χριστιανισμό.
Να σημειώσω πως την ιδέα των τόσων σημάντρων και καμπάνων πρέπει να του γεννήθηκε από το πασίγνωστο δημοτικό τραγούδι-θρήνος «Της Αγιά-Σοφιάς», που γράφτηκε περίπου στα τέλη του 15ου ή στις αρχές του 16ου αιώνος και που περιγράφει την μεγαλοπρέπεια του μεγαλύτερου χριστιανικού ναού του κόσμου και συνάμα τον πόνο της Ρωμιοσύνης για την φρικτή απώλεια του. Οπωσδήποτε η φράση αυτή «με τετρακόσια σήμαντρα κ’ εξηνταδυό καμπάνες» δεν είναι κυριολεκτική, αλλά μεταφορική. Ο Μουλατσιώτης, αποφάσισε να πραγματοποιήσει αυτή την μεταφορική και δηλωτική μεγαλοπρέπειας φράση για την Αγία Σοφία σε κυριολεξία, για να προσδώσει μια ισόποση μεγαλοπρέπεια στο δικό του κτίσμα. Υπερφιαλισμός και ματαιοδοξία ή απλά παρόρμηση που προέρχεται από την μεγάλη αγάπη του προς τον Θεό; Ή ακόμη και η ίδια του η καταγωγή (το επίθετο του υποδηλώνει πως είναι Κωνσταντινοπολίτης) που υποδηλώνει βυζαντινή μεγαλοπρέπεια; Ποιός μπορεί να ξέρει, αν όχι ο ίδιος…
Πάμε παρακάτω.
Το μοναστήρι αυτό, βρίσκεται λίγο έξω από το χωριό Τρίκορφο, στον νομό Φωκίδος και υπάγεται στην δικαιοδοσία του Οικουμενικού Πατριαρχείου και είναι πραγματικά πρότυπο καθαριότητας, καλλωπισμού, εξαιρετικής αρχιτεκτονικής και καλαισθησίας. Όλα υποδηλώνουν…βυζαντινή χλιδή, ακόμη και τα κελλιά των μοναχών.
Ο ίδιος δε ο Αρχιμανδρίτης, τόσο στις κοινωνικές, όσο και – κυρίως – στις τηλεοπτικές, εμφανίζεται άψογος. Τα ράσα του είναι σχεδόν…καινούργια, τα λευκά του πουκάμισα προσεκτικά δεμένα και κατάλευκα. Ουδεμία σχέση δηλαδή με ό,τι γνωρίζουμε σχετικά με γεροντικό, μοναχικό βίο.
Οι αναρτήσεις και τα βίντεο του, είναι πραγματικά… «χολυγουντιανής» παραγωγής. Είναι γυρισμένα μέσα σε αψεγάδιαστο στούντιο, εξοπλισμένο με τα τελειότερα μηχανήματα παραγωγής εικόνας και ήχου, επενδεδυμένα με την ανάλογη μουσική υπόκρουση ως background (ελαφρός μελωδικός ήχος από πιάνο), υποβολέας που τον διορθώνει αν χρειαστεί, σκηνοθετική εποπτεία κλπ. Πάλι καμμιά απολύτως σχέση με τα αυτοσχέδια βιντεάκια που αναρτούν κάποιες φορές κάποιοι μαχητές μοναχοί όπως ο γέροντας Αρσένιος Βλιακόφτης.
Μ’ άλλα λόγια, όλα προσδίδουν μεγαλοπρέπεια και εντυπωσιασμό.
Το μοναστήρι επίσης, προβάλλεται μέσα από μια άψογη αισθητικά ιστοσελίδα, που δείχνει να υποστηρίζεται από ένα αξιόλογο και τεχνικά κατηρτισμένο team. Ο Μουλατσιώτης επιστρατεύει κάθε σύγχρονο τεχνολογικό επίτευγμα για να προσδώσει μεγαλοπρέπεια στο εγχείρημα του. Εκμεταλλευόμενος το σύγχρονο marketing, προσφέρει …κατήχηση αλλά και μαρκετίστικες προσφορές, μετατρέποντας την ιστοσελίδα του μοναστηριού σε…e-shop με προϊόντα που παράγουν οι μοναχοί όπως θεραπευτικά και καλλυντικά προϊόντα, τρόφιμα, εκκλησιαστικά είδη και φυσικά…βιβλία, που έχουν την υπογραφή και τη σφραγίδα του Αρχιμανδρίτη. Προφανώς, όλη αυτή η μαρκετίστικη εικόνα που παρουσιάζει προς τα έξω ο Αρχιμανδρίτης, αποσκοπεί – θέλω να πιστεύω – στα «προς το ζην» του μοναστηριού, αν και κάποιοι θα μπορούσαν ίσως να προσθέσουν το …»και όχι μόνο». Και εδώ που τα λέμε, για να συντηρηθεί όλο αυτό το μεγαλούργημα, θέλει αν μη τι άλλο, «καλά λεφτά». Δεν θα το θεωρούσα δα και… τόσο κακό, για όνομα του Θεού. Όμως, τόση πολλή «χλιδή» για ένα μοναστήρι, την περίοδο όπου η Ελλάδα υποφέρει και μεγάλο μέρος του λαού της πεινάει, δεν είναι λίγο…κάπως; Εν πάσει περιπτώσει, δεν θα το σχολιάσω άλλο, δεν είναι και του χαρακτήρα μου έτσι κι αλλιώς. Δεν ξεχνώ καθόλου άλλως τε, πως κάτι ανάλογο είχε κάνει και η Γερόντισσα Ηγουμένη Ευγενία Κλειδαρά του μοναστηρίου του Αγίου Ραφαήλ στη Θερμή της Λέσβου και το μοναστήρι αυτό έγινε πασίγνωστο σε όλον τον πλανήτη, αυξάνοντας κατακόρυφα τα έσοδα όχι μόνο της μονής, αλλά και όλου του νησιού το οποίο κατέκλυζαν θρησκευτικοί τουρίστες από όλα τα μέρη του κόσμου. Η ίδια είχε πει πως «ο Άγιος Ραφαήλ έγινε πασίγνωστος επειδή είναι ολοζώντανος και θαυματουργεί, εγώ απλά του απέδωσα τις τιμές που του έπρεπαν». Δεκτόν και αποδεκτόν. Για να μην αναφέρουμε και το γεγονός πως ακόμη και ο ίδιος ο Κύριος μαζί με την …ομάδα Του (τους μαθητές του εννοώ), διατηρούσαν ένα μικρό κομπόδεμα που προερχόταν από δωρεές των απλών ανθρώπων που τους ακολουθούσαν και που την ευθύνη γι’ αυτό την είχε ένας από τους αγαπημένους του μαθητές, ο περιβόητος Ιούδας ο Ισκαριώτης. Δεκτά λοιπόν όλα και αποδεκτά.
Είναι όμως τα πράγματα έτσι; Ή μήπως είναι…κάπως έτσι ή και…καθόλου έτσι;
Για να δούμε όμως και λίγο παρακάτω, ερευνώντας τον λόγο και τα κηρύγματα του εν λόγω Γέροντος Αρχιμανδρίτου, όσον αφορά την εποχή που ζούμε.
Το…περίεργο και «νεοταξικής υφής» κήρυγμα του Αρχιμανδρίτη
Τον αρχιμανδρίτη αυτόν, τον είχα γνωρίσει όταν ακόμη ήταν ηγούμενος
στο μοναστήρι που είχε ιδρύσει και μέσα από την περίφημη και πασίγνωστη
ροκ-μπάντα «Ελεύθεροι», πιο γνωστή ως «Παπά-ροκάδες». Επρόκειτο για μια
εξαιρετική ιδέα του του Νεκτάριου Μουλατσιώτη, η οποία είχε ως στόχο την
προσέγγιση της σύγχρονης νεολαίας με έναν επίσης σύγχρονο τρόπο. Δηλαδή
μέσω της μουσικής που εκείνη άκουγε. Το βασικό ερέθισμα προήλθε μέσα
από το άνοιγμα προς τη νεολαία που είχε επιχειρήσει ο τότε Αρχιεπίσκοπος
Χριστόδουλος και τις μουσικές ανησυχίες του επίσης τότε μοναχού
Παντελεήμονος, πνευματικό παιδί του Μουλατσιώτη.
Πολύ αργότερα, κάτα
τα μέσα του 2019, «συνάντησα» και πάλι τον ηγούμενο Μουλατσιώτη, αλλά
αυτή τη φορά ο ηγούμενος ήταν πλέον …Αρχιμανδρίτης και ηγείτο ενός
μοναστηρίου που ήταν πραγματικό κόσμημα και όχι μόνο. Ο Αρχιμανδρίτης
πλέον, με την χρήση της εξελιγμένης πλέον τεχνολογίας, είχε ξεφύγει από
τα τυπικά όρια μιας μονής και η διδασκαλία του γινόταν μέσω βίντεο στο
ΥοuTube, συγκεντρώνοντας χιλιάδες μέλη. Τον άκουσα λοιπόν σε ένα βίντεο
του με θέμα τη «Σωστή Κατήχηση» των νέων μας και πραγματικά συγκλονίστηκα από τη μεστότητα και την αμεσότητα του λόγου του. «Τέτοιους ιερείς θέλουμε«,
είχα πει μέσα μου, γνωρίζοντας εκ των προτέρων και την συμμετοχή του
στο εγχείρημα των «Παπά-ροκάδων» και στην απήχηση που αυτοί είχαν στο
νέο κοινό. Παράλληλα δε, θυμάμαι πως μου είχε κάνει εντύπωση και το
παρουσιαστικό του στο εν λόγω βίντεο. Εμφανίστηκε στην αρχική σκηνή του
βίντεο να προσέρχεται στον νάρθηκα ενός ναού (δηλαδή σε εκείνο το μέρος
του ναού όπου προσέρχονται οι κατηχούμενοι) με ένα – θα μπορούσα να πω –
ακριβής ποιότητας ράσο κρατώντας παράλληλα και μια εξ’ ίσου ακριβή
δερμάτινη βαριά τσάντα-χαρτοφύλακα και τον υποδέχτηκε ένα κοινό το οποίο
δεν εμφανίστηκε στο βίντεο. Κάθησε με προσοχή, τους καλησπέρισε
ευγενικότατα, έβγαλε από τη τσάντα του μερικά βιβλία (ένα από αυτά ήταν
και το γνωστότατο «Κόκκινο Χαλί για τον Αντίχριστο«) και αφού
προλόγισε για λίγο, προχώρησε στο κυρίως θέμα της κατήχησης, που
αφορούσε – αν θυμάμαι καλά – τις σημερινές σχέσεις των νέων και τους
σεξουαλικούς προσδιορισμούς τους, στηλιτεύοντας με παρρησία τις νέες
ανορθόδοξες τάσεις αλλά και τα νέα νομικά πλαίσια που αφορούσαν κυρίως
τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις και το δικαίωμα των εφήβων από 16 ετών και
άνω στο να επιλέγουν το φύλο τους. Πραγματικά συγκλονιστικός ο
Αρχιμανδρίτης. Παρ’ όλα αυτά, δεν εγγράφηκα στο κανάλι του «Γέρων
Νεκτάριος» αν και θα έπρεπε.
Κι ας έλθουμε λοιπόν στο σήμερα. Πριν πέντε σχεδόν μέρες και εξ αιτίας μιας έρευνας που έκανα στο διαδίκτυο, έπεσα πάνω σε ένα ακόμη βίντεο του Αρχιμανδρίτη Μουλατσιώτη, που μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Ο τίτλος του, «Το εμβόλιο είναι το χάραγμα ή το προχάραγμα;», ήταν ενδεικτικός για το τι επρόκειτο να ακούσω, ελπίζοντας πως λόγω του «επαναστατικού» του χαρακτήρα του, θα άκουγα και τις ανάλογες αναλύσεις επί του θέματος που τόσο απασχόλησε και απασχολεί ακόμη την ελληνική σκεπτόμενη και θρησκευόμενη κοινωνία. Δείτε κι εσείς το βίντεο αυτό, αξίζει τον κόπο. Θα το βρείτε εδώ, κλικάροντας πάνω στο link.
Ισχύει αυτό. Πράγματι, έτσι έγινε. Επίσης, στη συνέχεια προχωρά ακόμη παραπέρα, αναφέροντας τους μεγάλους Γέροντες που προφήτευσαν τα σημερινά δεινά που περνάμε, ισχυριζόμενος ότι «τίποτε από όλα αυτά δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμη και ότι όταν πραγματοποιηθούν(!) τότε θα τα πιστέψουμε και θα τα εκλάβουμε ως …προφητείες ορθές!»
Φυσικά, όλα τα παραπάνω, είχαν ένα σπουδαίο λόγο στο να ειπωθούν. Μέσω αυτών των αναφορών, ο Αρχιμανδρίτης ήθελε να στηρίξει την δική του άποψη πάνω στο ερώτημα του «Εάν το εμβόλιο είναι το προχάραγμα ή το χάραγμα του Αντιχρίστου» που του έθεταν οι ακροατές του. Και για να το κάνει αυτό, φρόντισε πρώτα να…αποδομήσει τον Απόστολο Πέτρο (λόγω..περιτομής), να επευφημίσει τον Απόστολο Παύλο που το…αναίρεσε και μετά να …ισοπεδώσει όλους τους νεότερους Αγίους οι οποίοι έκαναν το…σφάλμα να πούνε πράγματα που…ίσως δεν έπρεπε.
Αυτό από μόνο του είναι ΜΕΓΙΣΤΟ ΣΦΑΛΜΑ σεβαστέ Αρχιμανδρίτα!
Πάμε παρακάτω και προσέξτε καλά τις μεθόδους του όσον αφορά το κήρυγμα του και τις απόψεις του.
Ο Αρχιμανδρίτης ξεκινάει – αφού προηγουμένως έχει ήδη…μηδενίσει την
αγιότητα των σύγχρονων Γερόντων που προφήτευσαν ό,τι αυτή την ώρα
συμβαίνει σε όλη την ανθρωπότητα – την ανάλυση του για το θέμα του,
αποκαλώντας τα εμβόλια ως…φάρμακα(!) τα οποία προτείνονται από την
επιστημονική κοινότητα εναντίον μιας ασθένειας. Να το δεχτούμε.
Πράγματι, επί της ουσίας, πρόκειται περί…φαρμάκων. Και αφού «ξοδεύει»
αρκετό χρόνο στο να πείσει το ακροατήριο του ότι η Εκκλησία δεν πρέπει
να ανακατεύεται στα της επιστήμης και αφού «διαγράφει» ό,τι ιατρική και
επιστημονική μελέτη υπάρχει σχετικά με τις θανατηφόρες παρενέργειες, τις
υποχρεωτικότητες, την υγειονομική τυραννία κλπ, συνεχίζει λέγοντας ότι
τα…φάρμακα αυτά, δεν αποτελούν σε καμμιά περίπτωση ούτε «προχάραγμα»,
αλλά ούτε και «χάραγμα» του Αντιχρίστου. Κατά την άποψη μου, σε αυτό το
σημείο λέει την αλήθεια. Πράγματι δεν αποτελούν το «χάραγμα». Το έχω
τονίσει αυτό επανειλημμένα σε προηγούμενα άρθρα μου.
Τι προσπαθεί
όμως να τονίσει ο Αρχιμανδρίτης ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΕΥΘΕΩΣ; Μα ότι φυσικά
ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθήσουμε την επιστήμη και να αποδεχθούμε τον εμβολιασμό,
διότι δεν έχει ουδεμία σχέση με το «χάραγμα» του Αντιχρίστου! Δηλαδή,
δια της πλαγίας ή διπλωματικής οδού, μας προτρέπει να κάνουμε ό,τι μας
αποτρέπουν οι σύγχρονοι και παλαιοί Γέροντες με άκρως παραπλανητικό και
εν πολλοίς «πονηρό» τρόπο. Ταυτόχρονα, μας «διαφημίζει» το βιβλίο του
«Κόκκινο Χαλί για τον Αντίχριστο» τονίζοντας ότι δεν φταίνε επί της
ουσίας τα γεγονότα, αλλά οι ΝΟΜΟΘΕΣΙΕΣ που προέρχονται από τα γεγονότα
και που αποτελούν το «Κόκκινο Χαλί», πάνω στο οποίο θα περπατήσει ο
Αντίχριστος!
Το πιο καταπληκτικό απ’ όλα, είναι ότι προσπαθεί να
παρερμηνεύσει τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο, τονίζοντας με παρρησία ότι…
τελικά «Δεν θα πλανηθούν οι Εκλεκτοί, αφού αυτοί θα πολεμήσουν τον
Αντίχριστο»!!! Ενώ ο Ιωάννης ο Χρισόστομος είναι σαφέστατος:
«…Εγερθήσονται γαρ ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται, και δώσουσι σημεία και τέρατα, ώστε πλανήσαι, ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς»
Προσέξτε τι λέει το εδάφιο: «Θα έρθουν ψευτο-Χριστοί και ψευτο-προφήτες που θα κάνουν σημεία και τέρατα για να παραπλανήσουν ακόμη και τους Εκλεκτούς»
Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ δε γίνεται σήμερα; Μήπως ακριβώς ΑΥΤΟ δεν πράττει ο ίδιος ο Αρχιμανδρίτης, που μέσω της δυνατής του μορφώσεως, προσπαθεί να ερμηνεύσει την Αγία Γραφή κατά το δοκούν; Και όλη η ελληνική Ορθοδοξία, αυτό δεν πράττει; Αν αυτοί δεν είναι οι Εκλεκτοί, τότε ποιοί είναι; Εσείς κι εγώ;
Και ο Αρχιμανδρίτης τέλος, μέσα από αυτό το…λιγότερο «περίεργο» κήρυγμα του, καταλήγει πως το «χάραγμα» δεν είναι παρά ένας γραμμωτός κώδικας, που θα έχει οικονομικές συνέπειες στις συναλλαγές των ανθρώπων και ότι θα το επιβάλλει ο Αντίχριστος σε όλους, χωρίς και πάλι να αναφερθεί στο τι πρέπει να προηγηθεί του σφραγίσματος και που είναι ξεκάθαρα η περίφημη «Ατζέντα 2030», κατά την οποία θα πρέπει να γίνουν μέχρι τότε:
- Η εφαρμογή του περάσματος στην Πράσινη Ενέργεια και η πλήρης κατάργηση των προϊόντων του άνθρακα
- Η πλήρης καταγραφή του Παγκόσμιου πληθυσμού μέσω των εμβολιασμών
- Οι αλλαγές συνόρων και η κατάργηση των εθνών-κρατών
- Το πέρασμα σε ένα και μόνο ψηφιακό νόμισμα
- Η σταδιακή αποιδιωτικοποίηση
- Η σταδιακή δημιουργία των προϋποθέσεων για μια Παγκόσμια Κυβέρνηση
Ο Αρχιμανδρίτης με αυτόν τον τρόπο, αποκρύπτοντας σημαντικά στοιχεία τα οποία ακολουθούν την επιβολή των εμβολίων, ασφαλώς και προσπαθεί να παραπλανήσει το ποίμνιο του, με τρόπο που σίγουρα δημιουργεί υποψίες ως προς τους πραγματικούς του σκοπούς. Εμφανιζόμενος με την ανάλογη μεγαλοπρέπεια και φανταχτερότητα, αλλά και με εργαλείο μια Αγία Γραφή την οποία και κατακρεουργεί, ο Μουλατσιώτης στήνει μια θολή «κουρτίνα» μπροστά στα μάτια των πιστών του, πιθανόν για ίδιος όφελος. Αν κάνω λάθος, πολύ ευχαρίστως να με διαψεύσει και θα το δεχθώ ομολογώ με αγαλλίαση. Προσώρας όμως, η πραγματικότητα δεν μπορεί να μεταφραστεί διαφορετικά.
Σε άλλο βίντεο του, ο Αρχιμανδρίτης το…τερματίζει. Το βίντεο αυτό έχει ως θέμα του τα…πιστοποιητικά υγείας, τις μάσκες κλπ. Εκεί ο Αρχιμανδρίτης δίνει…ρεσιτάλ ψεμμάτων, αυθαιρεσιών, ακόμη και …βλασφημίας στο όνομα του Κυρίου! Όχι, δεν αστειεύομαι! Ο Αρχιμανδρίτης αυθαιρετεί και όχι μόνο αυθαιρετεί, αλλά και καταφέρεται εναντίον των αγωνιστών ιερέων και μοναχών, που κρατούν ψηλά το λάβαρο της Ορθοδοξίας χωρίς να επιδεικνύουν «χλιδή» ή να φορούν «καλοσιδερωμένα ράσα» και «καθαρά πουκάμισα».
Στο συγκεκριμένο βίντεο, ο Αρχιμανδρίτης στην προσπάθεια του να
δικαιολογήσει τα…αδικαιολόγητα και να στηρίξει παντί τρόπω την
υγειονομική τυραννία, ανατρέχει στην Αγία Γραφή και συγκεκριμένα στο
επεισόδιο που είχε ο Ιησούς με τους λεπρούς, οι οποίοι ήταν
εγκατεστημένοι με διαταγή των Ρωμαίων και την συνεπικουρία του
Ιερατείου, έξω από τα τείχη της Ιερουσαλήμ και συγκεκριμένα σε ένα τόπο
γεμάτο σπήλαια. Να σημειώσω εδώ ότι η λέπρα ή αλλιώς η νόσος του Χάνσεν
όπως είναι γνωστή σήμερα, θεωρούνταν ως νόσος των…αμαρτωλών, δηλαδή των
«ακάθαρτων ψυχών και σωμάτων» και που οι Αρχιερείς του Μωσαϊκού Νόμου
είχαν αποφασίσει πως ήταν αρρώστια που προέρχονταν από τον…θυμό του
Θεού. Γι αυτό και εξοστράκιζαν οποιονδήποτε παρουσίαζε μέχρι και το
παραμικρό εξάνθημα και τον έθεταν σε …τυπική καραντίνα 7 ημερών. Επίσης,
ήταν επιβεβλημένο ο άρρωστος να έχει σκεπασμένο μέ ένα καθαρό μαντήλι
το πρόσωπό του μέχρι τα μάτια, για να μη μεταδίδει μέσω της αναπνοής του
τη νόσο σε άλλους.
Σας θυμίζει τίποτε αυτό; Εάν ναί, προφανώς
αντιλαμβάνεστε και το τι συμβαίνει σήμερα και το ποιοί κρύβονται πίσω
από τη…σημερινή «λέπρα».
Ο Ιησούς λοιπόν, πήγε όντως προς το μέρος
των λεπρών, οι οποίοι Τον ικέτευαν να τους θεραπεύσει. Ο Χριστός
πράγματι θεράπευσε καμμιά δεκαριά εξ αυτών και στο τέλος τους προτρέπει
να πάνε στο Ιερατείο να τους εξετάσει και να τους εντάξει και πάλι στην
κοινωνία των υγειών ανθρώπων.
Το επεισόδιο αυτό, ερμηνεύεται «κατά το δοκούν» από τον Αρχιμανδρίτη
σε σημείο τέτοιο, που να αποτελεί πραγματική ύβρις προς το πρόσωπο του
Κυρίου, τον οποίο, όπως ομολογεί ο ίδιος, έχει «ερωτευτεί» έως θανάτου.
Ηθελημένα διαστρεβλώνει τα γεγονότα για να δικαιολογήσει πως οι…μάσκες
και οι «καραντίνες» της εποχής, ήταν…εντολή Θεού(!) για να
προφυλάσσονται οι υγιείς πιστοί από τους «ακάθαρτους». Και φυσικά
παραλείπει ΕΠΙΜΕΛΩΣ το ότι αυτοί οι «νόμοι» ανήκαν στη φάρα των
Φαρισαίων και των Γραμματέων, τους οποίους ο ίδιος ο Κύριος τους
καταράστηκε μέσα στον Ναό του Σολομώντος με πολύ βαριές λέξεις για το
…συνολικό τους έργο που στηριζόταν στον υπέρμετρο εγωισμό και στην τυφλή
εγωπάθεια και στον αμοραλισμό. Άρα, καταδίκαζε με τη στάση του αυτή και
όλη αυτήν την απαίσια νομοθεσία και θέση.
Πράγματι ο Ιησούς έστειλε
τους λεπρούς στο…Ιερατείο. Όχι όμως για να το νομιμοποιήσει ο ίδιος,
αλλά για να γίνει η επίσημη καταγραφή της θεραπείας της νόσου από τους
υπεύθυνους κατά τον νόμο και οι άνθρωποι να ενταχθούν και πάλι στη
κοινωνία. Αυτό δε σημαίνει σε καμμιά περίπτωση ότι ο Κύριος λειτούργησε
έτσι επειδή αποδεχόταν έναν απάνθρωπο και ελεεινό νόμο, αλλά το έπραξε
επειδή δεν υπήρχε άλλη οδός. Καταναγκαστικά δηλαδή. Είναι τόσο φανερό
αυτό, που δεν υπάρχει ανάγκη να είναι κανείς ειδικός ώστε να το
αντιληφθεί. Και ο πιο αδαής πιστός αντιλαμβάνεται το δρώμενο. Ο
Αρχιμανδρίτης όμως επίτηδες παρήλλαξε την έννοια και το νόημα του
επεισοδίου, ακριβώς για να …νομιμοποιήσει τις επίσημες θέσεις της
Ελλαδικής Εκκλησίας. Ο «κοσμικός» καλόγερος – όπως τον χαρακτήριζαν
κάποιοι κάποτε λόγω της μπάντας των Παπά-Ροκάδων – παραέγινε τελικά
…κοσμικός, ασπαζόμενος πλήρως τα νεοταξικά αφηγήματα και αρνούμενος αυτό
που ο ίδιος τυρβάζει περί «Θείου Έρωτος».
Παράλληλα, στηλιτεύει(!)
με αισχρό τρόπο αλλά και με αμοραλιστική ειρωνία τους διάφορους
αγωνιστές ιερείς που αντιστέκονται με νύχια και δόντια ενάντια στον
Διάβολο και τις μεθόδους του, αποκαλώντας τους «πλανημένους, αδαείς,
αμόρφωτους γεροντάδες» και άλλα τέτοια κοσμητικά υποστηρίζοντας ότι θα
πρέπει οι πιστοί να καταφεύγουν ΜΟΝΟ στην ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ (δηλαδή να
ακολουθούν επίσης κατά γράμμα και ό,τι σκληρό κι απάνθρωπο
περιλαμβάνεται σε αυτή και ειδικότερα στην Παλαιά Διαθήκη κι ας το
κατήργησε ο Κύριος με την παρουσία Του επί της Γης) και να μην ακούν
ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ!
Ο Αρχιμανδρίτης επίσης, αναφέρεται στον Μωσαϊκό Νόμο
σχετικά με τα θέματα της υγείας και πιο συγκεκριμένα στο βιβλίο
«Λευιτικόν», όπου εμφανίζεται σε κάθε παράγραφο ότι ο… Κύριος (ο Θεός)
δίνει τις ιατρικές (!) οδηγίες στον…Μωϋσή (Λευιτικόν, 13-14) και τους
τρόπους με τους οποίους θα φέρονται οι υπόλοιποι στους…λεπρούς! Ενώ και ο
πλέον αδαής γνωρίζει πως αυτά τα τερτίπια ήταν εφεύρεση του…Ιερατείου
και όχι του…Θεού δια μέσου Μωϋσέως. Διότι πώς αλλιώς να εξηγηθεί το
γεγονός ότι ο ίδιος ο Τριαδικός Θεός δια μέσου του Ιησού, να καταργεί
κάτι που ο ίδιος είχε…συμβουλεύσει κατά το παρελθόν;
Τελικά, όντως «Ο Διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες», έτσι δεν είναι σεβαστέ μου Αρχιμανδρίτα; Ή μήπως κάνω λάθος;
Συμπεράσματα
Κατά τη δική μου ταπεινή γνώμη, ο Αρχιμανδρίτης παίζει ένα πολύ επικίνδυνο παιχνίδι και ρισκάρει πάρα πολλά.
Αν λάβουμε υπ’ όψη μας ότι ο Αρχιμανδρίτης, εξ’ όσων συμπεραίνονται, ακολουθεί και επιδιώκει την προβολή μέσω του σύγχρονου marketing προσπαθώντας να «παντρέψει» την σύγχρονη κοσμική θεωρία με τον …μοναχισμό, τότε οπωσδήποτε θα βρεθεί στο εγγύς μέλλον «μπλεγμένος» άσχημα. Και δεν μιλώ για θέματα δικαιοσύνης, αυτή η ίδια άλλως τε έχει αποδομηθεί στις μέρες μας. Ομιλώ για ζητήματα εμπιστοσύνης που θα τεθούν από το ποίμνιο του προς το πρόσωπό του. Οι πωλήσεις των βιβλίων του θα πέσουν κατακόρυφα, το μοναστήρι θα χάσει την αίγλη που έχει αποκτήσει και ο ίδιος θα οδηγηθεί στη πυρά.
Το παρελθόν με την περίπτωση της κατάληξης της μπάντας των «Παπά- Ροκάδων» δεν φαίνεται να του έγινε μάθημα. Κι αν υποθέσει κανείς πως οι καταγγελίες του Γιάννη Παπαιωάννου (πρώην Μοναχού Παντελεήμονος) για…μπίζνες και κερδοσκοπίες είναι αληθινές (θα βρείτε αποσπάσματα στο «Παράρτημα» στο τέλος του κειμένου), τότε τα πράγματα δεν θα είναι καθόλου ευχάριστα για τον εν λόγω Αρχιμανδρίτη.
Η «ανάποδη» επιστήμη, όπως έχει διαμορφωθεί τα τελευταία δύο χρόνια, γίνεται ολοένα και πιο απορριπτέα από την πλειοψηφία των πολιτών και η κανονικότητα φαίνεται να κερδίζει την παρτίδα. Και αυτό δεν πρέπει να περνάει στο ντούκου από τον Μουλατσιώτη, ο οποίος μόνο χαζός ή βλάκας δεν είναι. Και ο τρόπος που προσπαθεί να ερμηνεύσει τόσο την Αγία Γραφή, όσο και την…λογική των προφητειών των Αγίων Γερόντων, ασφαλώς και δεν του δίνει κανένα απολύτως εύσημο. Θα βρεθεί πολύ σύντομα στο μάτι του κυκλώνα με ανυπολόγιστες συνέπειες.
Δεν μπορείς σεβαστέ μου Αρχιμανδρίτα να αποκαλείς τον Γέροντα Παίσιο ούτε λίγο ούτε πολύ ως …απλά λογιζόμενο, τη στιγμή που ήταν ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ και ΡΗΤΟΣ σε ό,τι έχει πεί πως θα συμβεί. Ούτε να απορρίψεις ως μη πραγματοποιηθείσα προφητεία αυτά που έλεγε πρίν 30τόσα χρόνια για τις σύγχρονες μεθόδους του ηλεκτρονικού φακελώματος γιατί ήδη τα ζούμε σήμερα. Ούτε φυσικά και να αγνοήσεις τις ήδη εκπληρωμένες προφητείες του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού και να περιμένεις απλά να …εκπληρωθούν και οι υπόλοιπες για να τις…πιστέψεις ως τέτοιες. Δεν αποδομούνται αυτοί οι Άγιοι και ξέρεις γιατί; Διότι κατοικούν ήδη στις καρδιές των περισσοτέρων Ελλήνων Ορθοδόξων και διότι ο Λόγος τους υπήρξε Λόγος του Θεού που μερίμνησε μέσω αυτών στο να προειδοποίηθεί το Γένος για τα δεινά που έρχονται.
Ξανασκέψου αυτά που πράττεις και να ξέρεις πάντα πως υπάρχει δρόμος επιστροφής και μετανοίας. Έχεις κάνει σημαντικό έργο παρά τις όποιες ατασθαλίες σου, στο κάτω κάτω ουδείς αναμάρτητος. Αλλά ως εδώ. «Τα δικά σας είναι ανομήματα, τα δικά μας είναι αμαρτήματα» είχε πεί ο Άγιος Παίσιος στους πιστούς που έτρεχαν να τον δούν από όλα τα μέρη του κόσμου. Οπότε σκέψου τι κάνεις και πράξε ανάλογα.
Οι καιροί αυτοί συνέλληνες, είναι οι καιροί του διαχωρισμού της ήρας από το στάρι. Όσοι από μας είναι η…ήρα, δυστυχώς γι αυτούς. Υπομονή και κουράγιο σε όλους και τους οφθαλμούς ερμητικά…ανοιχτούς. Οι «ψευδοπροφήτες» δεν είναι μόνο οι ελίτ, αλλά και όσοι τους στηρίζουν ηθελημένα ή αθέλητα.
Πύρινος Λόγιος
sergioschrys@outlook.com