Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

Η πτώση του F-4 Phantom δημιουργεί ερωτήματα την ώρα που διεθνώς γίνεται συζήτηση για τις παρενέργειες των m-RNA «εμβολίων» στον χώρο των πιλότων.


Πιλότοι καταγγέλλουν ότι αφότου εμβολιάστηκαν παρουσίασαν προβλήματα υγείας (π.χ καρδιά) που τους καθήλωσαν με αποτέλεσμα να μείνουν χωρίς δουλειά.

«Aισθανήκαμε ότι πίσω από την εφαρμογή του εμβολιασμού υπήρχαν διακυβεύματα ανώτερα από τα αεροπορικά» καταγγέλλουν οι Γάλλοι πιλότοι της πολιτικής αεροπορίας Stéphane, Patrick και Laurent. Κάποιοι από αυτούς έχασαν τις δουλειές τους μετά τον υποχρεωτικό εμβολιασμό αφού παρουσίασαν παρενέργειες όπως πιστοποίησαν και οι γιατροί. (σσ αν δεν κάνω λάθος γιατί βγαίνουν και με αλλοιωμένη φωνή ο πρώτος πιλότος που καταθέτει αναφέρει ότι έχουμε πολλούς συναδέλφους που παρουσίασαν προβλήματα υγείας και που πέθαναν)

Ο Patrick, ο Stéphane και ο Laurent, μέλη της ομάδας “Navigants Libres”, είναι πιλότοι και κυβερνήτες αεροσκαφών (commandants de bord) αντίστοιχα. Κατ’ εξαίρεση, οι καλεσμένοι μας – ο Stéphane είναι παρών στο πλατό μας ενώ ο Laurent και ο Patrick παρεμβαίνουν μέσω τηλεδιάσκεψης – καταθέτουν ανώνυμα. «Όλοι θα προτιμούσαμε να καταθέσουμε μη καλυμμένο πρόσωπο ή ακόμη και να μην χρειαστεί να καταθέσουμε καθόλου (…) Όλοι γνωρίζουμε ότι το θέμα του εμβολιασμού και των παρενεργειών είναι πολύ ευαίσθητο. Θα προτιμούσαμε να καταθέσουμε ανοιχτά, αλλά οι πιλότοι υπόκεινται σε υποχρέωση εχεμύθειας (μιλούν υπό την κάλυψη ανωνυμίας) Είναι ένα θέμα που συζητήθηκε στα πιλοτήρια για να διασφαλιστεί η ασφάλεια. Το κάνουμε σήμερα με τη δική μας ελεύθερη βούληση ως πολίτες», εξηγεί ο Stéphane.

«Κατά τη διάρκεια του lockdown, ο τομέας των αερομεταφορών «ήταν σε αναμονή, σαν εγκεφαλικά νεκρός ασθενής. Αναβίωσε με το άνοιγμα των συνόρων μέσω του εμβολιασμού, που ήταν μια θαυματουργή λύση για τον αεροπορικό κλάδο και την οικονομία γενικότερα (…) Όλοι ακολούθησαν, ως ένας άνθρωπος, αυτό το θεϊκό δώρο, αυτή τη θαυματουργή λύση. Δυστυχώς, μετά από αυτό το απροσδόκητο, ήρθαν οι παρενέργειες», οικτίρει ο Laurent, καπετάνιος.

Ο Πάτρικ από την πλευρά του εξήγησε ότι η ετήσια ιατρική του εξέταση, υποχρεωτική για τους πιλότους, ήταν σαφής. «Όλα ήταν εντάξει. Ένα μήνα αργότερα, εμβολίστηκα για να διατηρήσω τη δουλειά μου ως πιλότοςΈξι μέρες αργότερα, έκανα ένα τσεκ απ και συνειδητοποίησα ότι έχω πρόβλημα με την καρδιά. Εδώ και λίγο περισσότερο από ένα χρόνο δεν μπορώ να δουλέψω. Έχασα την άδειά μου και είμαι κολλημένος στο σπίτι περιμένοντας να μπορέσω να βρω όλες μου τις ικανότητες για να πετάξω ξανά», ελεεινολογεί τον εαυτό του. Ερωτηθείς για τη σχέση μεταξύ του εμβολίου και των παρενεργειών, ο Πάτρικ εξηγεί ότι αυτό «αναφέρθηκε από τον γιατρό της αεροπορίας, αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε λύση για αυτό. Έγιναν αρχεία για την αναφορά αλλά παρέμεινε χωρίς συνέχεια. Νομικός κανένας», λέει με παράπονο. Μια «διπλή ποινή» για αυτούς τους κυβερνήτες και πιλότους, που αναγκάστηκαν να εμβολιαστούν για να εργαστούν αποδεχόμενοι τον κίνδυνο να υποστούν «προβλήματα στην υγεία [τους]», που έχασαν επίσης τη δουλειά τους: «Όποιος λέει απώλεια εργασίας σημαίνει οικονομική απώλεια και όλοι έχουμε οικογένειες για να τραφούν».

Ένας αναπόφευκτος εμβολιασμός σύμφωνα με τον Stéphane, ο οποίος μαρτυρά «ότι είχαμε την αίσθηση ότι υπήρχαν υψηλότερα διακυβεύματα, τα οποία ξεπερνούσαν τον αέρα, για να εφαρμοστεί ο εμβολιασμός σε εμάς, μονομερώς και ταυτόχρονα». francesoir 2/2/23

Σχετικό:
30 αεροπορικές εταιρείες, χιλιάδες πιλότοι και περίπου 17.000 επιστήμονες και γιατροί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και καταγγέλλουν τους κινδύνους που συνδέονται με τα «εμβόλια». Ένα δελτίο τύπου από τη ομάδα Free to fly Canada που δημοσιεύθηκε στις 17 Μαΐου αναφέρει τις ασυνέπειες στην ασφάλεια των αερομεταφορών και καταγγέλλει τον υποχρεωτικό εμβολιασμό για εργασία ” αυτά στις 23/5/22 αλλά δεν εισακούστηκαν.

dimpenews.com


Οι πλούσιοι δεν θέλουν εμβολιασμένο πλήρωμα στα ταξίδια με ιδιωτικά τζετ – Φοβούνται τις παρενέργειες εν ώρα πτήσης.

Πλούσιοι επιχειρηματίες του εξωτερικού και κυρίως της Αυστραλίας απαιτούν το προσωπικό που θα έχουν στα ταξίδια τους με ιδιωτικό τζετ (κυρίως οι πιλότοι) να μην είναι εμβολιασμένο, γιατί φοβούνται ότι θα τους συμβεί κάτι εν ώρα πτήσης (ανακοπή, έμφραγμα κλπ)!

Πιο συγκεκριμένα, ένας πρώην πιλότος της Qantas, είπε πως εταιρείες ιδιωτικών τζετ λαμβάνουν συνεχώς κλήσεις από πλούσιους επιχειρηματίες και εταιρείες που ζητούν τα στελέχη τους με επαγγελματικά τζετ, με μη εμβολιασμένο πλήρωμα.

-https://www.youtube.com/watch?v=Q-EzURhSt-M

Επίσης έχει ιδρυθεί ιστοσελίδα όπου συλλέγονται δεδομένα από πληρώματα αεροσκαφών που έχουν υποστεί σοβαρές παρενέργειες από τον εμβολιασμό τους και κανείς δεν το αναγνωρίζει, με το οποίο απαιτούν πρώτον αναγνώριση του προβλήματος και δεύτερον καρδιακούς ελέγχους δωρεάν στα εμβολιασμένα άτομα. Όπως αναφέρουν:  «Έχουμε έναν αυξανόμενο κατάλογο ανεπίσημων αναφορών σοβαρών βλαβών μετά τον  εμβολιασμό από το προσωπικό σε όλη την αεροπορική βιομηχανία. Ένα από τα πιο ανησυχητικά είναι ότι το πλήρωμα του θαλάμου διακυβέρνησης δεν αποκαλύπτει ιατρικά σημαντικές παθήσεις από φόβο απώλειας της άδειας.

Από τον σύνδεσμο αναφοράς προσωπικών δεδομένων, γνωρίζουμε τώρα πιλότους που έχουν υποστεί  ή συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν καρδιακές καταστάσεις, όπως αρρυθμία και ταχυκαρδία. Ένας τριαθλητής υπέστη καρδιακή προσβολή και πέθανε κατά τη διάρκεια προπόνησης κολύμβησης μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου.

Το επείγον αίτημά μας για την ασφάλεια είναι να εφαρμόσει η CASA ένα επείγον πρόγραμμα καρδιολογικού ελέγχου, σε χαμηλές ατμοσφαιρικές συνθήκες για το ύψος της καμπίνας κρουαζιέρας και με αποσυμπίεση από τα επίπεδα κρουαζιέρας σε όλο το πλήρωμα του καταστρώματος διακυβέρνησης και της καμπίνας, ανεξαρτήτως ηλικίας.»

ygeianews

σ.σ. Ολόκληρο το βίντεο mariazeee