Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Κρίμα κ. Χριστινάκη! Κρίμα Σεβασμιώτατοι Ιεράρχες για το μέλος των Επιτροπών σας. Κρίμα Σεβασμιότατε Καλαβρύτων για το μάρτυρά σας!


    Ενώπιον  του δικαστηρίου ο κατηγορούμενος δεσπότης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος επιχειρεί να συγκαλύψει τα ψεύδη του με διάτρητη και αντιφατική γνωμοδότηση του περιβόητου καθηγητού κ. Χριστινάκη.  
    Κρίμα κ. Χριστινάκη! Κρίμα Σεβασμιώτατοι Ιεράρχες για το μέλος των Επιτροπών σας. Κρίμα Σεβασμιότατε Καλαβρύτων για το μάρτυρά σας!   
  Αφορμή για περαιτέρω  εξονυχιστική διερεύνηση των γνωμοδοτήσεων.  
Ως μάρτυρα υπερασπίσεως ο μητρ. Καλαβρύτων είχε προτείνει και τον καθηγητή Κανονικού Δικαίου και μέλος της Νομοκανονικής Επιτροπής της Ιεράς Συνόδου κ. Π. Χριστινάκη, κατ’ εντολήν της οποίας είχε κάνει Γνωμοδότηση για το θέμα, αν ο αφορισμός που είχε επιβάλει ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων, για τον οποίο δικάζεται, ήταν Μικρός ή Μεγάλος.
Και όπως είναι φυσικό ήταν γνωστή στον κατηγορούμενο Ιεράρχη κ. Αμβρόσιο. Θα επιθυμούσε ο Καλαβρύτων να συγκαλύψει με το κύρος του καθηγητή ο κ. Χριστινάκης την ψευδή διαβεβαίωση του Μητροπολίτη Καλαβρύτων, ότι ο αφορισμός που είχε επιβάλει ήταν Μικρός.
Μητροπ. Καλαβρύτων: «Ως προς το επιτίμιον δια το οποίον απορεί ο κ. Σημάτης, να είναι βέβαιος ότι αποτελεί μικρόν αφορισμόν και ουδέν πολιτικόν δικαστήριον μπορεί να αποφανθεί περί αυτού»!
Οποία έκπληξη επιφυλάχθηκε στα μέλη του Δικαστηρίου. Ο κ. Χριστινάκης κατάθεσε περί της ψευδεπίγραφης και ταχυδακτυλουργικής μετονομασίας του Μικρού αφορισμού ως Μεγάλου, πράγματα αντίθετα από την Γνωμάτευση, που ο ίδιος είχε κάνει κατ’ εντολή της Ι. Συνόδου! Είπε δηλαδή, ότι δεν είναι μεν μικρός ο αφορισμός, αλλ΄ ούτε και Μεγάλος!!! «Εκ των εγγράφων στην συγκεκριμένη περίπτωση προκύπτει ότι ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Αιγιαλείας επέβαλε στον εγκαλούντα την ποινή της στέρησης της Θείας Ευχαριστίας. Δεν προκύπτει από τα γραφόμενα, κατά την γνώμη μου, ότι τον απέκοψε και από το Σώμα της Εκκλησίας της Ελλάδος»!!!
Κρίμα κ. Χριστινάκη! Κρίμα Σεβασμιώτατοι Ιεράρχες για το μέλος των Επιτροπών σας. Κρίμα Σεβασμιότατε Καλαβρύτων για το μάρτυρά σας!
Και όταν το δικαστήριο εμφάνισε στο μάρτυρα την δική του Γνωμοδότηση, που ήταν αντίθετη με την κατάθεσή του, ο κ. Χριστινάκη είπε πως δεν θυμόταν καλά!!!
Να και η Γνωμάτευση του κ. καθηγητή:
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Καθηγητής Παν. Χριστινάκης, Επίκουρη Καθηγήτρια Ελένη Χριστινάκη-Γλάρου.
«...Στο σημείο αυτό δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε ότι υπάρχει σοβαρή αντίφαση μεταξύ του χαρακτηρισμού του επιβληθέντος επιτιμίου και της ουσιαστικής περιγραφής του περιεχομένου του από πλευράς Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτου. Πράγματι ενώ το επιτίμιο χαρακτηρίζεται με μεγάλο τίτλο στο επίσημο όργανο της μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, ως «Μικρός αφορισμός», στη συνέχεια και εντός κειμένου περιγράφεται και εξειδικεύεται ως μεγάλος αφορισμός η ανάθεμα. Πράγματι το επιβληθέν επιτίμιο δεν περιορίζεται μόνο σε αποχή από τη Θεία Ευχαριστία, που και αυτή θα έπρεπε για τη συγκεκριμένη συμπεριφορά του κ. Σημάτη, να είναι ορισμένης διαρκείας, αλλά περιέχει και στοιχεία που προσιδιάζουν μόνο στο Μεγάλο αφορισμό. Έτσι διαπιστώνεται στην απόφαση του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτου ότι ο κ. Σημάτης με τη συμπεριφορά του έθεσε εαυτόν εκτός Εκκλησίας, δηλαδή αυτοαποκόπηκε από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Αυτό όμως  ισχύει για τους αιρετικούς, τους σχισματικούς, τους αποστάτες. Ο κ. Σημάτης, πουθενά δεν δήλωσε πρόθεση ή απόφαση ή άλλα στοιχεία από τα οποία να προκύπτει ότι αυτοαποκόπηκε, ή είχε πρόθεση να αυτοαποκοπεί από το Σώμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αλλά και με την υπόθεση ότι υπάρχουν τέτοια στοιχεία, τα οποία εμείς αγνοούμε, και πάλι η διαπιστωτική πράξη της αυτοαποκοπής του κ. Σημάτη από την Εκκλησία, ή άλλως της πλήρους ακοινωνησίας αυτού μετ' αυτής, που συνιστά το περιεχόμενο του Μεγάλου αφορισμού, θα έπρεπε να επιβληθεί όχι από τον οικείο Ιεράρχη, αλλά από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας...»!!!
Με τέτοιες μαρτυρίες θέλουν να κερδίσουν τις δίκες οι μεγαλόσχημοι κληρικοί!
Πώς ξεχνάτε τον νόμο της ταυτοπάθειας ;
   Θα πρέπει να εφαρμοσθεί η πρόβλεψη των Ιερών Κανόνων περί ΤΑΥΤΟΠΑΘΕΙΑΣ.
     Βλέπετε, οι Άγιοι και οι Ιεροί Κανόνες, δεν χαρίζουν σε κανένα όταν δεν υπάρχει μετάνοια.  

  Καθηγητής  Π. Γ.

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Οι νικηφόροι πόλεμοι 1912-1913



Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης A. Φ. 184
http://www.agonas.org
 

«Όλβιος όστις της Ιστορίας έσχε μάθησιν = ευτυχής είναι αυτός που μαθαίνει την ιστορία» (Ηρόδοτος).
   «Η ιστορία είναι θεματοφύλακας των μεγάλων πράξεων, μάρτυρας για το παρελθόν, παράδειγμα προς μίμηση για το παρόν και σύμβουλος ανεκτίμητος για το μέλλον» (Θερβάντες).
Συμπληρώνονται ήδη 100 χρόνια από την 5η Οκτωβρίου 1912, ημέρα κατά την οποία η Ελλάδα εξόρμησε ακάθεκτη από τη Μελούνα, για να πραγματοποιήσει τη «Μεγάλη Ιδέα του Γένους», που για αιώνες γαλουχούσε τις γενιές του Έθνους.
Κανείς δεν ανέμενε το θαύμα αυτό μετά την τραγική απογοήτευση του ατυχούς πολέμου του 1897 με την Τουρκία.
Η επανάσταση όμως του «Στρατιωτικού Συνδέσμου» με αρχηγό το συνταγματάρχη Ν. Ζορμπά που εκδηλώθηκε τη 14η προς 15η Αυγούστου 1909 στο Γουδί, η αποδοχή των στόχων της για ενίσχυση των ενόπλων δυνάμεων, αναδιοργάνωση του κράτους, βελτίωση της παιδείας και της θέσης των εργατών και κατάργηση της «απαίσιας συναλλαγής» από το λαό, η ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από το νέο και ικανό πολιτικό Ελευθέριο Βενιζέλο στις 6 Οκτωβρίου 1910 και η πλήρης σύμπνοια μεταξύ Βασιλέα Γεωργίου Α΄ και πρωθυπουργού, συνετέλεσαν στο να αλλάξει άρδην και προς το καλύτερο η κατάσταση.

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

Εσείς τι κάνετε τώρα κ.Πρωθυπουργέ;


    ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ;                       08-10-2012

 
       Κύριε Πρωθυπουργέ,                                         
    Την ώρα αυτή που σας γράφω τα παρακάτω διακατέχομαι από μεγάλη αγανάκτηση αλλά και θλίψη γιατί προσπαθώ να καταλάβω αν τελικά εγώ είμαι ο ηλίθιος ή εσείς οι υποτιθέμενοι πολιτικοί και <<σωτήρες>> της πατρίδας μας έχετε τόσο καλές προθέσεις που πραγματικά θέλετε να μας σώσετε.

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Σχόλια στην επικαιρότητα της «μεταπατερικής δεσποτοκρατίας», ειδήσεις, που φροντίζουν να συντηρούν αειφόρως τα πεπραγμένα των «χρυσοφορεμένων» διαδόχων των Αποστόλων.

   
­ ΠΕΡΑΣΕ απαρατήρητη και φέτος η αποφράς ημέρα της πτώσεως της Βασιλεύουσας. Εκτός ελαχίστων περιπτώσεων καμιά αναφορά δεν έγινε από τα κανάλια της προδοσίας και της πορνικής διαφθοράς. Καμιά αναφορά από τον κίτρινο τύπο της διαπλοκής και της παραπληροφόρησης...
­ ΕΙΔΙΚΑ, τα κανάλια της «τουρκομανίας» (MEGA, ΑΝΤΕΝΑ), ανήμερα της 29ης Μαΐου, Μνήμη της Πτώσεως, έπαιζαν τούρκικα σήριαλ... Τί μπορεί να πει κανείς... Στέγνωσαν οι ελληνικές ψυχές. Αλλοτριώθηκαν τα αισθήματα και η υπερηφάνειά μας κατάντησε συνώνυμη της υποτέλειας.
­ ΤΙΜΗΤΙΚΗ εξαίρεση μέσα σ’ αυτή την ένοχη σιωπή η Εφημ. «Δημοκρατία», που αφιέρωσε αρκετά κείμενα για την πτώση της Βασιλεύουσας και η ΕΡΤ.1 η οποία το πρωινό της Τρίτης 29 Μαΐου προέβαλε ένα αφιέρωμα στην αποφράδα ημέρα της Αλώσεως.
­ ΓΡΑΦΕΙ η «ΑΚΙΣ»: «Άραγε οι σημερινοί δάσκαλοι και καθηγητάδες μίλησαν στα παιδιά μας στις 29 Μαΐου για τη “μαύρη επέτειο”, φοβάμαι ότι κανείς δεν είπε και φέτος στα παιδιά ότι τα στολίδια του Αγίου Μάρκου της Βενετίας είναι δικά μας», είναι λεηλατημένα απαράμιλλα πολιτιστικά μεγαλουργήματα από την πληγωμένη Βασιλεύουσα. Τούρκοι και Ευρωπαίοι είναι οι βάνδαλοι λεηλάτες.
­ ΠΡΟΣΠΑΘΩ να βρω ένα επιχείρημα, με καλή θέληση, που να δικαιώνει τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο για τις επισκέψεις που δέχεται και εκθύμως δίχως διάκριση... ευλογεί. Επισκέψεις... καλλιτεχνών, αοιδών, επιχειρηματιών και πρωθυπουργών που όλοι αυτοί ποζάρουν με τον Οικουμενικό Πατριάρχη δίχως να ντρέπονται και δίχως ο Πατριάρχης να κρατά κάποιες αποστάσεις.
­ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΤΑΙΟΝ η Γεννηματά, να λέει το «Πιστεύω» στον Πατριαρχικό Ναό; ή ο καταστροφέας Τζέφρυ την ίδια έκτροπή και να σηκώνει επίσης τον Επιτάφιο; Ποιά σχέση έχουν αυτοί οι άνθρωποι με το «Ορθόδοξο Πιστεύω;» και τον Επιτάφιο Θρήνο;
­ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ο Πατριάρχης να δέχεται την επίσκεψη αοιδών, όπως τελευταία την πορνοχορεύτρια της γιουροβίζιον και να την... ευλογεί μπροστά στις κάμερες δίνοντας στη νεολαία το μήνυμα «όλοι ίδιοι είμαστε», γίνεται και σεις το ίδιο; Να δεχθεί την «πόρνη» και τον «τελώνει» στη σιωπή της κατανύξεως για να τους δώσει την λυτρωτική άφεση ναι, αλλά όχι... αμετανόητους ρεκλαμαδόρους, μπροστά στις κάμερες, που συνεχίζουν την άτακτη ζωή τους και είναι παραδείγματα αποφυγής.
­ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ εκεί στο Πατριαρχείο ότι κάτι τέτοια φάουλ με... «καλλιτέχνες» και οικουμενιστές, ευτελίζεται ο θεσμός του Οικουμενικού Πατριαρχείου;
­ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ παρόμοια συμβαίνουν και εδώ στην Εκκλησία της Ελλάδος. Ο Αρχιεπίσκοπος «συνεργάζεται» π.χ. με τον εκκλησιομάχο Καμίνη, συντρώγει με τον Λαυρεντιάδη και Κυριακίδη, πρόσωπα για πολλούς αμφιλεγόμενα, δέχεται συνομιλητή, μέρες εκλογών, τον Θάνο Τζήμερο της «Δημιουργίας Ξανά», ο οποίος φέρεται να είναι «ιεχωβάς» ή «απολλωνιστής» αλλά οπωσδήποτε πολέμιος του όρκου και του μαθήματος των θρησκευτικών.
­ ΤΟ ΔΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ απ’ όλα είναι ότι ο Αρχιεπίσκοπος συνομιλεί με έναν υβριστή της πατρίδας του, όταν σε επιστολή του, αυτός, προς την Μέρκελ, μεταξύ των άλλων απαξιωτικών για τη χώρα μας, της γράφει: «Εξοχοτάτη αν ήμουν στη θέση σας, θα έλεγα “να πάει στο διάολο αυτή η απαίσια χώρα”». Ρωτάμε ποιά σκοπιμότητα υπερτερεί της αξιοπρέπειας και του κύρους της ανωτάτης Εκκλησιαστικής Αρχής να δέχεται συνομιλητή, επί ίσοις όροις, ένα συκοφάντη της χώρας του; (Τον ίδιο αυτό υβριστή δέχθηκε και ο Οικουμενικός Πατριάρχης επίσης). Πού είναι η αρετή της διακρίσεως;
­ ΕΠΙΣΗΣ ο Αρχιεπίσκοπος έχει συνεργάτες έμπιστους, έναν συριζαίο ονόματι Κατσιάρα και άλλον έναν κύριο Γιαγκάζογλου, που είναι από τους διακεκριμένους πολεμίους του χαρακτήρος του μαθήματος των θρησκευτικών και φορέων επίσης «προοδευτικών ιδεών» όπως αυτές εκφράζονται στους νεοθεολόγους «Παντός καιρού και Καταιγίδας»...
­ ΘΕΛΕΤΕ τώρα φρέσκια και αναζωπυρωμένη την επάρατη ασθένεια κάποιων δεσποτάδων από τον μεταδοτικό ιό των «ιερών σόου» στα «ονοματήριά» τους; Φέτος σειρά είχε νεοχειροτονηθείς «δεσπότης» των βορείων προαστίων με τη μάζωξη των γνωστών ρεκλαμαδόρων, πρωτοστατούντος του επισκόπου Σύρου, ο οποίος είναι και ο γεννήτωρ της προκλητικής αυτής συνήθειας.
­ Α, ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ να σας ενημερώσω για δύο σημαντικές θεολογικές και εκκλησιαστικές, της «μεταπατερικής δεσποτοκρατίας», ειδήσεις, που φροντίζουν να συντηρούν αειφόρως τα πεπραγμένα των «χρυσοφορεμένων» διαδόχων των Αποστόλων.
­ ΠΡΩΤΟΝ: Ανήμερα των εκλογών της 6ης Μαΐου, Ιστοσελίδα Εκκλησιαστικών ειδήσεων μας πληροφορεί ότι επίσκοπος έφθασε από την έδρα του στην Αθήνα, για να εκπληρώσει το εκλογικό του δικαίωμα. Μέγα εκκλησιαστικό γεγονός... Λειτούργησε-χοροστάτησε σε κεντρικό Ναό και αμέσως μετά στην πασαρέλα της Ιστοσελίδας παρήλασαν 35 φωτογραφίες του με τις αντίστοιχες πόζες, μεταξύ των οποίων και δύο από αυτές να «υψώνει» το άγιον ποτήριο στο ιερό θυσιαστήριο...!!
­ Ω, ΤΗΣ... ευλαβείας (!!) Κατήργησε ο Λειτουργός «τας Θύρας, τας Θύρας εν σοφία πρόσχωμεν» και ασόφοις έδωσε την ευκαιρία σε κάθε άπιστο «τα άγια τοις κυσί»!!
­ ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Φέτος μετηνάστευσε η πασαρέλα των ονοματηρίων του ιδίου επισκόπου, από Σύρο και Τήνο στην εορτή του Αγίου Δωροθέου, (5 Ιουνίου), στην Β. Ελλάδα, όπου κατέφθασε με πολυμελή κουστωδία ιερέων, μοναχών, ψαλτών και άλλων παρατρεχάμενων για να εγκαινιάσει Ναόν επ’ ονόματι του Αγίου Δωροθέου. Από πίσω πάντα η «προσωπική» του Ιστοσελίδα Εκκλησιαστικών ειδήσεων, η οποία δεν παραλείπει να ακολουθεί ανελλιπώς τις «ποιμαντικές» δραστηριότητές του.
­ ΩΣ ΠΟΤΕ λοιπόν η Ιερά Σύνοδος θα σιωπά και δεν θα παρεμβαίνει να υποδείξει ότι όλες αυτές οι φιέστες εκτός του ότι είναι εκκλησιολογικές αποκλίσεις με τον τρόπο που επαναλαμβάνονται και καθιερώνονται, ταυτόχρονα δε είναι κενόδοξες προκλήσεις εν μέσω κρίσεως αξιακής και οικονομικής;
­ ΤΙ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ οι πατέρες της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους αυτή την ανακοίνωση ότι δεν δέχονται να φορολογηθούν τα περιουσιακά στοιχεία των Μονών έξω του Αγίου Όρους; Δεν αντιλαμβάνονται ότι θα προκαλέσουν καυστικά σχόλια από τούς καραδοκούντες;
ΣΤΥΛ. ΛΑΓΟΥΡΟΣ

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Έως πότε θα ανεχόμαστε να υβρίζεται ο Άσπιλος και Άμωμος Ιησούς;

του ιατρου κ. Λυκουργου Νανη
 

Τι πράττει εν προκειμένω η ΙΣΙ; 
Ποια η αντίδρασή της; 

Έως πότε θα ανεχόμαστε να υβρίζεται ο Άσπιλος και Άμωμος Ιησούς; 

Πότε επιτέλους θα ενεργοποιηθεί το πνευματικό όπλο του αφορισμού για παιδαγωγικούς λόγους ίνα και οι λοιποί φόβον έχωσιν; 



Ως πότε θα σταθμίζουμε την εκκλησιαστική πολιτική μας με βάση το τι θα πει και πώς θα μας χαρακτηρίσει ο εσμός των ψευτοπροοδευτικών και θολοκουλτουριαρέων που έχει ξεσαλώσει και δεν ορρωδεί προ ουδενός; 



Κάποιοι δυστυχείς αλλά και με περισσό θράσος συνάνθρωποί μας αντλώντας όχι απ την ιστορική πραγματικότητα αλλά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠ ΤΗ ΒΟΡΒΟΡΩΔΗ ΚΑΙ ΡΥΠΑΡΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ υβρίζουν αναίσχυντα τον αρχηγό της πίστεώς μας, τον ΠΑΣΗΣ ΕΠΕΚΕΙΝΑ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΟΣ ΥΙΟ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. 



Διάσημοι άθεοι και αγνωστικιστές και σκεπτικιστές και αρνητές της θεότητας του Χριστού μας που παρήλασαν στο ιστορικό προσκήνιο αναγνώρισαν και διακήρυξαν το άφθαστο και ασύγκριτο ηθικό μεγαλείο του Κυρίου μας. 

Δεν διανοήθηκαν να διατυπώσουν έστω και την ελάχιστη αρνητική υπόνοια για την ηθική υπόσταση του Θεανθρώπου. 



Αρρωστημένοι όμως εγκέφαλοι όπως ο δυσώνυμος Καζαντζάκης και κάποιοι όμοιοί του ανασταύρωσαν με τις τρισαίσχιστες φαντασιώσεις τους το Βασιλέα των Αγγέλων. Γιατί αυτή η αντίχριστη μόδα του ευτελισμού του Θεανδρικού προσώπου του Ιησού δεν έχει την αρχή της στα νεότερα χρόνια αλλά στους πρώτους χριστιανικούς χρόνους και στο σατανικό Ταλμούδ που περιλαμβάνει ανήκουστες ύβρεις κατά των Ιερών Προσώπων της Πίστεώς μας. 

 Και διαχρονικά επαναλαμβάνεται και υλοποιείται από διάφορους δαιμονόπληκτους. 

ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ κ. ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΝΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΛΑΡΙΣΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟ



Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===============

Όλοι οι επίσκοποι υπό την ιδιότητά τους να προίστανται των ευχαριστιακών συνάξεων τελούντες το ιερότατο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας,το κατ’ εξοχήν μυστήριο της Εκκλησιαστικής ενότητος, ενώνουν.

Από κει και πέρα η συγκεκριμένη αναφορά μου στο μακαριστό Θεολόγο σχετίζεται με το γεγονός ότι διαφόρων τάσεων, αντιλήψεων, νοοτροπιών και δραστηριοτήτων χριστιανοί ένωσαν τις δυνάμεις τους προκειμένου να επιστρέψει στη διαποίμανση της μητροπόλεως Λαρίσης ο λαοφιλής επίσκοπός τους που ακουσίως απομακρύνθηκε απ’ αυτή.

*****
Επειδή κάποιος σχολιογράφος έγραψε ότι ο μακαριστός επίσκοπος δεν το κουνούσε απ’ την καρέκλα θα πρέπει να καταστεί γνωστό ότι ο μητροπολίτης Θεολόγος ουδέποτε επεδίωξε να επισκοποποιηθεί.

Ίσα-ίσα που προέβαλλε σθεναρή αντίσταση σ’ ένα τέτοιο ενδεχόμενο με συνέπεια να περιέλθουν σε ψυχρότητα οι σχέσεις του με το μακαριστό Διονύσιο που τον πίεζε φορτικά προκειμένου να αναδειχθεί μητροπολίτης.

Μάλιστα ο Θεολόγος απέστειλε στο Διονύσιο εξασέλιδη επιστολή με την οποία του εξηγούσε τους λόγους για τους οποίους κατά την κρίση του δε θα έπρεπε να καταλάβει τον τρίτο βαθμό της ιερωσύνης.

Υπάκουσε όμως, κατόπιν ισχυρών πιέσεων, στη φωνή της Εκκλησίας αφού ο πλειοψηφίσας στο τριπρόσωπο επίσης μακαριστός και εκλεκτός κληρικός π. Ανάργυρος Σταματόπουλος αρνήθηκε την εκλογή του.

Βλέπετε τότε οι επίσκοποι επιστρατεύονταν και δεν παρακαλούσαν, κολάκευαν ή εκλιπαρούσαν όπως συνέβη πριν και μετά την αρχιεπισκοπεία Ιερωνύμου Κοτσώνη.

Και μετά τη δικαίωσή του το 1990 επανήλθε στη Λάρισα υπείκων στη θέληση του πιστού λαού κι όχι στην επιθυμία της καρέκλας.

Και πάλι επιστρατεύθηκε απ’ το ποίμνιό του.

Ο μακαριστός τον επισκοπικό θρόνο τον εξελάμβανε όχι σαν ηγετικό θώκο αλλά ως βήμα διακονίας του πληρώματος της Εκκλησίας.

Δεν είχε στόφα εξουσιαστή και ιεροκράτη κληρικού αλλά ταπεινού διακόνου.

Και γι’ αυτό αγαπήθηκε τόσο πολύ απ’ το ποίμνιό του.


Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

ΥΠΟΚΡΙΤΑ ΟΥΑΙ!!!



 ΨΑΛΤΙΚΑ  ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ 

ΥΠΟΚΡΙΤΑ ΟΥΑΙ!!!
Όπως ορίζει το τυπικό της Εκκλησίας, ο κ. Ιγνάτιος, όταν βρέθηκε κοντά στον τάφο του Θεολόγου, έπρεπε να διαβάσει εκτός των άλλων ευχών – αν διάβασε, γιατί μόνο τα χείλη ψελλίζοντα έβλεπαν ενώ φωνή δεν ακούγονταν – στο τρισάγιο και την παρακάτω ευχή:
«Κύριε ο Θεός ημών … Διό σε ικετεύομεν, τον δούλον σου Αρχιερέα Θεολόγο, αδελφόν και συλλειτουργόν ημών γενόμενον … και ώσπερ επί της γης εν τη εκκλησία σου λειτουργόν αυτόν κατέστησας …».
Είναι φοβερό!
Αναλογίσθηκες, αδελφέ μου, το μέγεθος του εμπαιγμού στο πρόσωπο του Θεού;
Δούλος του Θεού, να καθίσταται από τον ίδιο λειτουργός του, και κάποιος, αφού τον εκτελέσει εν ψυχρώ και αρπάξει το θρόνο του θύματος, να παρουσιάζεται ως άκακο αρνί, σαν να μην συνέβη τίποτε, και μάλιστα να δέεται για την ανάπαυση του θύματός του;
Υποκριτά – θα πει ο Κύριος – εγώ κατέστησα τον Θεολόγο επίσκοπο στη Μητρόπολη της Λάρισας. Ποιος είσαι συ που με την παρέμβασή σου ματαίωσες το έργο μου;
Υποκριτά, δεν σώζεσαι, όσα κι αν κάνεις τρισάγια, εάν δεν δείξεις έμπρακτη μετάνοια. Τους ανθρώπους μπορείς να ξεγελάσεις, όχι όμως εμένα!
Υποκριτά, μιλάς στους άλλους για μετάνοια ενώ εσύ αγνοείς τη σημασία της. Το πρώτο που θα έπρεπε να κάνεις ήταν να βγάλεις το ωμοφόριο και το πετραχήλι, να τα αφήσεις πάνω στο τάφο του Θεολόγου και φεύγοντας για τη Μονή της μετανοίας σου να κλαις με καρδιά συντριμμένη και ταπεινωμένη το υπόλοιπο της ζωής σου. Γιατί; Για το κακό που έκανες στον «αδελφό και συλλειτουργό σου» στη Μητρόπολη Λάρισας ως και για τον Πανελλήνιο σκανδαλισμό. Γνωρίζεις, πιστεύουμε, τη συμφέρουσα λύση. (Μαρκ. 9, 42).
Ουαί υποκριτάαα - θα πει ο Κύριος.

ΤΟ «ΥΠΟΚΡΙΤΑ» μήπως είναι λίγο;;;
Τρεις μέρες πριν την κοίμηση του Σου Θεολόγου, κι ενώ βρισκόταν σε ληθαργική κατάσταση επικοινωνώντας με τα ουράνια, ο Ιγνάτιος, με συνοδεία Σαλαμιναίων και τον μητροπολιτικό ναό αστυνομοκρατούμενο από πολυάριθμες διμοιρίες ΜΑΤ και ΕΚΑΜ της Μακεδονίας και Θεσσαλίας, πλήρης ευφροσύνης, εισέρχονταν στον ναό του αγίου Αχιλλείου να λειτουργήσει.
Το χρόνο αυτό, ο μακαριστός Θεολόγος άνοιξε τα μάτια του, και απευθυνόμενος στην συμπαραστεκόμενη κυρία Σοφία – Βρογκιστινού – τη ρωτάει: Κυρία Σοφία, τι γίνεται σήμερα στον αγ. Αχίλλειο;
- Τίποτε Σεβασμιώτατε, απάντησε εκείνη.
- Μα πως τίποτε… Κάτι γίνεται…
Κι αφού ψέλλισε κάτι, ξανάκλεισε τα μάτια. Ανήσυχη η κυρία Σοφία βγαίνει από την εντατική και ρωτώντας πληροφορείται ότι ο Ιγνάτιος λειτουργεί στον άγιο Αχίλλειο προβαίνοντας μάλιστα στις παρακάτω δηλώσεις: «… Από σήμερα η τοπική Εκκλησία αλλάζει σελίδα… και το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω…».
Σε τρεις ημέρες (31-7-1996) ο Σος Θεολόγος άφηνε τον μάταιο τούτο κόσμο και πορεύονταν προς τις ουράνιες μονές. Η “καλή μας” εφημερίδα, που χρόνια τον πίκρανε,έγραφε:“Σύμπτωση;”   «Τις στιγμές που παρέδιδε το πνεύμα του στον Ύψιστο, τον ουρανό αυλάκωναν αστραπές και την γαλήνη της νύχτας διέκοπταν βροντές. Δεν ξέρω αν ήταν τραγική σύμπτωση ή επανάληψη του φαινομένου του Γολγοθά. Σίγουρα, όμως, ήταν η Επουράνια δικαίωση».
  «ΘΥΜΑΣΤΕ βέβαια το φυσικό φαινόμενο που έλαβε χώρα στον ουρανό της Λάρισας κοντά στα μεσάνυχτα προχθές βράδυ…» (εφ. 2/8/1996).
Τα θαυμαστά του Θεού δεν κρύπτονται.
Κι ενώ αυτά συνέβηκαν, γράφτηκαν και συγκλόνισαν τους πάντες, ο δεσπότης “Λάρισας” Ιγνάτιος υπήρξε ο μόνος, που, όχι μόνο έμεινε αναίσθητος μπροστά τα θεϊκά σημάδια, αλλά και ζήτησε να μην γίνει η κηδεία του Θεολόγου γιατί ήταν “Ακοινώνητος”… Μετά δε, με επιστολή του (θα την δημοσιεύσουμε προσεχώς) απαίτησε από τον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ και την Ιερά Σύνοδο να τιμωρηθούν παραδειγματικά οι μετασχόντες στην εξόδιο ακολουθία μητροπολίτες, ηγούμενοι, αρχιμανδρίτες, ιερείς, θεολόγοι κ.α. … Το εκκλησιαστικό δικαστήριο έγινε …, η δε απόφαση,  «Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου…».
Τι το ’θελε το φετινό Τρισάγιο στον τάφο του Θεολόγου; Γι’ αυτό λέμε, μήπως, το «ΥΠΟΚΡΙΤΑ», είναι λίγο;;; 



Πω – πω!! τι έγινε βρε παιδιά
Την μεθεπόμενη ημέρα της Παναγιάς (17-8-2012) η τοπική “καλή μας” εφημερίδα – το στόμα και η φωνή του δεσπότη Ιγνατίου στη Λάρισα – παρουσίασε σε τρεις σελίδες – πρωτοσέλιδα έγχρωμη φωτογραφία και σε δύο εσωτερικές σελίδες (5-10) λεπτομερή περιγραφή – το … μεγαλύτερο και … συνταρακτικότερο γεγονός της χρονιάς με τους παρακάτω τίτλους:
“ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΙΓΝΑΤΙΟΥ”, “Η Κοίμηση της Θεοτόκου στην Κομνήνειο Μονή Στομίου”, “ΠΛΗΘΟΣ ΠΙΣΤΩΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΟΡΤΑΖΟΥΣΑ ΠΑΝΑΓΙΑ”, “Λαμπρότητα και κατάνυξη” … συνοδευόμενες από έξι διαφορετικές φωτογραφίες.
Επειδή η εφημερίδα μας έχει ιδία αντίληψη και στοιχεία και πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τα γραφόμενα, θα παρακαλούσαμε τον δημοσιογράφο της “καλής εφημερίδας” που έκανε το ρεπορτάζ – αν το έκανε ο ίδιος και δεν του δόθηκε έτοιμο – να μας απαντήσει στις απορίες μας:
Γιατί φέτος το εκκλησίασμα που παραβρέθηκε στον “πανηγυρικό” εσπερινό δεν ξεπερνούσε το ένα δέκατο των πανηγυριστών των άλλων ετών;
Γιατί απουσίαζαν οι τακτικοί προσκυνητές;
Μήπως γιατί, με αυτόν τον τρόπο, ήθελαν να δώσουν μήνυμα στον δεσπότη Ιγνάτιο;
Ασφαλώς αυτό έγινε αντιληπτό από τους παραβρεθέντες, απ’ τους οποίους περισσότεροι ήταν παραθεριστές, οι δε υπόλοιποι, οι γνωστοί μόνιμοι ακόλουθοι-κλακαδόροι του δεσπότη Ιγνατίου, που με την επιδεικτική τους παρουσία, προσπαθούν να τον ενθαρρύνουν, ώστε να αποβάλει το στρες των ενοχών, που σαν άλλες ερινύες τον καταδιώκουν.
 
Ρεπορτάζ χωρίς όνομα
Ένα τόσο “συγκλονιστικό” τρισέλιδο ρεπορτάζ δημοσιογράφου που αφορούσε την παρουσία του δεσπότη στον πανηγυρικό εσπερινό της εορτάζουσας Μονής Στομίου Λάρισας δεν επιτρέπεται να εμφανίζεται ελλιπές:
1) Δεν νομίζουμε ότι ενδείκνυται ένα τέτοιο γεγονός να είναι ανυπόγραφο.
2) Επιβάλλεται ένα τέτοιο γεγονός-ρεπορτάζ, να είναι πλήρες και να καλύπτει όλα τα κύρια στιγμιότυπα φωτογραφικά και περιγραφικά. Το ρεπορτάζ της “καλής μας” εφημερίδας ενώ δημοσιεύει, την ίδια φωτογραφία δύο φορές, απέφυγε να δημοσιεύσει φωτογραφία του δεσπότη Ιγνατίου κοντά στον τάφο του αγίου Θεολόγου και να περιγράψει τη σκηνή που τόσος κόσμος είδε, δηλαδή ένα θορυβημένο δεσπότη, που μετά βίας προχωρούσε – λες και κάποια δύναμη τον έσπρωχνε προς τα πίσω – ασθμαίνοντας να ψελλίζει κάτι, σαν τρισάγιο, που κανείς δεν άκουσε, και κάνοντας μεταβολή να φεύγει “μηδ’ ενός διώκοντας”.
Λέτε να άκουσε τη φωνή του Θεολόγου να του λέγει: «Ιγνάτιε, τα χέρια σου στάζουν αίμα αγωνιζομένων»

Αυτό κι αν ήταν φαρσοκωμωδία!
Τι θα σκεπτόσασταν εάν κάποιος σας πληροφορούσε ότι οι Γραμματείς και Φαρισαίοι διάβασαν «Τρισάγιο» στο μνήμα του Χριστού, καθώς και ο Ηρώδης στην τίμια κεφαλή του Ιωάννου του Προδρόμου ή το Νέρωνα, τον Διοκλητιανό κ.ά., που θανάτωσαν τόσους Χριστιανούς, να ανάβουν κερί στους τάφους τους και να εύχονται ο Θεός να συγχωρήσει τα θύματά τους;
Κάτι ανάλογο συνέβη στον τάφο (14-8-2012) του π. Θεολόγου, και του Γέροντα Αθανασίου (Μονή Στομίου) από τον δεσπότη Ιγνάτιο.
Έλεος Κύριοι! Αυτό κι αν ήταν φαρσοκωμωδία!!!

Κύριε Πρωθυπουργέ, είπατε ψέμματα στους πολύτεκνους προεκλογικά.

       Ντροπή σας!!!! 
   Αυτό δεν έχει ξαναγίνει!!!! Πυροβολείτε ανελέητα την ελληνική οικογένεια, και μάλιστα την πολύτεκνη οικογένεια.  Κύριε Πρωθυπουργέ, είπατε ψέμματα στους πολύτεκνους προεκλογικά.  Κύριοι της συγκυβέρνησης, είστε συνυπεύθυνοι γι' αυτό το ανοσιούργημα!!!  Κατεδαφίζετε τα πάντα ανερυθρίαστα!! Υποτίθεται ότι σώζετε την Ελλάδα πώς; Εξαθλιώνοντας τα παιδιά της;;!!!   
      Η Κυβέρνηση της οποίας ηγείσθε, μπροστά σ΄ αυτό τον ορατό κίνδυνο αφανισμού του Έθνους, αντί να σημάνει συναγερμό για την ανατροπή της εφιαλτικής καταστάσεως της υπογεννητικότητος, έχει επιδοθεί σε μία επιδρομή κατά των πολυτέκνων, που δεν έχει προηγούμενο, τους οποίους πλήττει ανελέητα καταργώντας κάθε μέτρο, που αποτελούσε δημογραφικό κίνητρο και οδηγούσε στην απόκτηση της πολυτεκνικής ιδιότητος, με την απόκτηση παιδιών από τους νέους και τις νέες Ελληνίδες.  Καταπατούνται όλες οι διατάξεις του Συντάγματος και οι αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας που προστατεύουν τις πολύτεκνες οικογένειες.

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Αντιπολυτεκνική - Αντιεθνική και Αντιοικογενειακή διάθεση δυστυχώς και αυτών των κυβερνώτων

κ.Πρωθυπουργέ………μας εξαπατήσατε

Οι κόκκινες προεκλογικές γραμμές δυστυχώς πολύ σύντομα…….ξεθώριασαν
Πέρυσι το ΠΑΣΟΚ, εφαρμόζοντας το πονάει δόντι ….κόβει κεφάλι με τις οριζόντιες περικοπές  έρχεται τώρα και λέει:όχι οριζόντιες περικοπές-τι υποκρισία άραγε; ξεκίνησε με το επίδομα Γάμου  και τις μειώσεις των επιδομάτων των τέκνων πάνω από το 4ο.Τώρα ήλθε η ώρα του κ.Σαμαρά, που προεκλογικά έβαζε κόκκινες γραμμές για το Δημογραφικό, μας υφάρπαξε τις ψήφους και τώρα μας αποτελειώνει! και πρόκειται περί θράσους να λένε ότι θα μας αποκαταστήσουν σε βάθος τετραετίας! Για το επίδομα θέρμανσης που ανακοινώθηκε, ουδεμία πρόβλεψη για το 4ο και άνω τέκνο!! Απόφαση ντροπής, το 4ο,το 7ο,το 14ο παιδί……αυτά θα ζεσταίνονται από τα χνώτα τους!!!
Τέτοια ευαισθησία για την πολύτεκνη οικογένεια επιτάσσει το άρθρο 21 του Συντάγματος κ.Σαμαρά. Ντροπή σας κύριοι….Παλαιότερα το 1991 η παράταξη σας μέσω του τότε Πρωθυπουργού Μητσοτάκη έδωσε το επίδομα -σύνταξη στην πολύτεκνη μάνα.Το 2003, 15 συνάδελφοι σας στη Ν.Δ πήραν γενναία απόφαση διορισμού πολυτ.εκπ/κών με αποδεδειγμένα θετικά αποτελέσματα όσον αφορά τις γεννήσεις, όπως και στις προσλήψεις πανελλαδικά με το ποσοστό 20%.

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Ο ΜΙΣΘΟΣ … Να βγάλουμε και κανέναν δίσκο;



    Εφημερίδα Αγωνιζομένων ΧριστιανώνΛαρίσης  http://www.agonas.org   α.φ. 184
Κυριακή πρωί (9-9-12). Περιδιαβαίνοντας την κεντρική πλατεία διαπιστώνεις ότι μπήκαμε στο Φθινόπωρο κι απ’ το γεγονός ότι γέμισε ο χώρος από κόσμο. Συνταξιούχοι, άνεργοι πολλοί – λόγω της κρίσης, σχηματίζουν πηγαδάκια, βολτάρουν, κάθονται στα παγκάκια, και μερικοί, που στο πορτοφόλι τους βρίσκονται ακόμη λίγα ψιλά, πίνουν το καφεδάκι τους αραχτοί στα τραπεζάκια καφετεριών.
      Στη νότια πλευρά, προς τη μεριά των δικαστηρίων, την ονομαζόμενη «μικρά Βουλή», η συζήτηση έχει ανάψει για τα καλά. Οι συγκεντρωθέντες “πολιτικοί αναλυτές” συνεχώς αυξάνουν και τα πνεύματα άρχισαν να οξύνονται όταν το θέμα συζήτησης περιστράφηκε στο ανύπαρκτο σχεδόν μεροκάματο και στα παράπονα μερικών με χοντρές απολαβές.
- Ακούσατε τον Μητροπολίτη Χαλκίδας που παραπονούνταν για τις περικοπές του μισθού του; είπε κάποιος.
Τι ήθελε να το πει αυτό; Ένα εξαγριωμένο πλήθος άρχισε να χειρονομεί, να διαμαρτύρεται και να φωνάζει:
- Μα είναι στα καλά τους; Από ποιον πλανήτη ήρθαν;
- Εγώ παίρνω 565 ευρώ και πρέπει να ζήσω 4 άτομα, να πληρώσω ενοίκιο, φως, νερό, να σπουδάσω παιδιά…
- Κλαίνε οι χήρες, κλαίνε και οι παντρεμένες.
- Αυτοί και η σκούφια τους είναι. Τρώνε, πίνουν, κοιμούνται, θερμαίνονται και ταξιδεύουν χωρίς να πληρώνουν ευρώ.
- Γιατί, δεν τους φθάνουν 1707 ευρώ το μήνα καθαρά;
- Κι αν δεν τους φθάνουν, πώς γίνεται, όταν πεθάνει κάποιος απ’ αυτούς, να εμφανίζονται καταθέσεις εκατομμυρίων;
Ξαναμμένοι όπως ήταν, δεν έλεγαν να σταματήσουν. Και δεν είχαν άδικο.
Κάποιος απ’ αυτούς άρχισε να φωνάζει:

ASTANA Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Μήπως ο Αντίχριστος έκτισε την δική του Μητρόπολη;

Εφημερίδα Αγωνιζομένων ΧριστιανώνΛαρίσης  http://www.agonas.org   α.φ. 184

Το κράτος Καζακστάν είναι μία πρώην επαρχία της πρώην Σοβιετικής Ένωσης η οποία απέκτησε την ανεξαρτησία της το 1991. Είναι η 9η μεγαλύτερη χώρα στον κόσμο με έκταση 2.717.300 xμ2 αλλά 62η σε πληθυσμό με 15.522.393 κατοίκους (απογραφή το 2011) βασιζόμενη κυρίως στην αγροτική παραγωγή. Ήταν δε παλαιότερα μια φτωχή επαρχία της Σοβιετικής Ένωσης. Πρωτεύουσά της, μέχρι προ δεκαετίας, ήταν το Αλμάτι. Σήμερα πρωτεύουσα είναι η Αστάνα, μια πόλη σχεδόν άγνωστη στον κόσμο. Κι αν κάποιοι άκουσαν, δε γνώριζαν όμως τίποτε για την προέλευσή της, ενώ άλλοι αποφεύγουν να μιλούν…
     Η Αστάνα είναι η πρώτη πρωτεύουσα που χτίστηκε στον 21ο αιώνα και φτιάχτηκε από το μηδέν με τέλεια πρότυπα στο Καζακστάν. Χτίστηκε στο βορειοκεντρικό τμήμα της χώρας, σε μια έρημη και απομακρυσμένη περιοχή, στην επαρχία Akmola.
Τι μας ενδιαφέρει όμως η Αστάνα;
Προσελκύει το ενδιαφέρον γιατί φαίνεται να είναι η πόλη που προωθεί και χρησιμοποιεί η Νέα Τάξη (εξ ου και η μεγάλη ανάπτυξη). Το ιδιόρρυθμο σε αυτή την πόλη είναι ότι δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με την υπόλοιπη χώρα.
Τα “ενδιαφέροντα” που αφορούν αυτή την πόλη, ξεκινούν, καταρχήν από το ίδιο της το όνομα. Αστάνα σημαίνει “μεταίχμιο, κατώφλι”. Πράγματι, αποτελεί το κατώφλι της Νέας Εποχής διότι άμα την αναγραμματίσουμε βγαίνει η λέξη SATANA.
Δεύτερο η πόλη αυτή αποτελεί ένα ξεχωριστό στολίδι κάλλους και πλούτου, μέσα σε μια χώρα τριγυρισμένη από έρημο, φτώχεια και παρακμή. Μία πόλη 710.000 κατοίκων με υπερσύγχρονα κτίρια γεμάτα μυστικιστικά και αποκρυφιστικά σύμβολα.
Εύλογα λοιπόν να εγείρονται τα ερωτήματα: Πώς μια φτωχή χώρα, όπως το Καζακστάν, κατάφερε να δημιουργήσει μια τέτοιου μεγέθους πόλη με σύγχρονα και μοντέρνα κτίρια, μεγάλους αυτοκινητόδρομους, υψηλή τεχνολογία και άρτια οργάνωση; Γιατί, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, οι ισχυροί του πλανήτη – πολιτικοί άρχοντες, θρησκευτικοί ηγέτες – που συναντιούνται σε αυτή την πόλη, παραμένουν άγνωστοι στο κοινό και στα μέσα ΜΜΕ;