Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Ο μεγάθυμος Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημος (Γκατζιρούλης)

Ο μεγάθυμος Αττικής και Μεγαρίδος 

Νικόδημος (Γκατζιρούλης) 

Ο ΣΕΒΑΣΜ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ  ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΕΙ ΜΕ ΤΟΝ  ΕΚΔΟΤΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" κ.ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟ

 


  
Αυτος ηταν ο αρχοντικος και γεματος εσωτερικο μεγαλειο ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ και οχι διαφορετικος, οπως καποιοι κακοηθεις τον συκοφαντουσαν μεχρι χθες, ισως να συνεχιζουν και σημερα και αυριο.

Οι αθλιότητες που ταλανίζουν την Εκκλησία μας για περισσότερα από τέσσερα χρόνια, µε πρωταγωνιστή τον έγκλειστο στις φυλακές κ. Μπεζενίτη (πρ. επίσκοπον Απικής), και η πρόσφατη αχαρακτήριστη “αθώωσή” του από το Συνοδικό Δικαστήριο, ανέδειξαν ταυτόχρονα ως αύρα λεπτή το πνεύμα του Θεού και την μεγαθυμία του Μητροπολίτου Αττικής Νικοδήμου (Γκατζιρούλη)!
 
Πριν από ένα χρόνο ο κ. Μπεζενίτης είχε καταδικασθεί από το πενταμελές Εφετείο Αθηνών σε ένα χρόνο φυλακή για “συκοφαντική δυσφήμιση” του Αττικής κ. Νικοδήµου, µε ανασταλτική ισχύ. 
Μετά την καταδίκη του και τον εγκλεισμό του για 6 χρόνια στις φυλακές η ανασταλτική φυλακή του ενός χρόνου έχασε την ισχύ της και έπρεπε να προσμετρηθεί στα άλλα 6 χρόνια που θα εγίνοντο 7. 
Τότε ο Μητροπολίτης Αττικής κ. Νικόδημος έδειξε το ήθος του και την μεγαθυµία του!

Καταγράφουμε από την “Ελεύθερη πληροφόρηση” (16.4.09, τ. 251) την “Παρέμβασή” του: 

“Ακριβώς τότε, θεώρnσα χρέος τη δική μου παρέμβαση. 
Και, με την έναρξη της διαδικασίας, κατάθεσα στο Δικαστήριο δήλωσn παραίτnσnς από την έγκλησή μου. 
Η ταλαιπωρία, που περνάει αυτή την ώρα, εξ αιτίας των ατοπημάτων του, ο Μητροπολίτης Παντελεήμων είναι μεγάλη και βαρύτατη. 
Η αρχιερατική µου συvείδnσn δεν μου επέτρεπε να του προσθέσω και άλλη.
Μεταφέρω εδώ, αυτούσιο, το κείμενο της δήλωσής μου:
 
“ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΜΕΛΟΥΣ ΕΦΕΤΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ
 
Ως Ποιμενάρχης της Ορθοδόξου Εκκλησίας και Λειτουργός των Μυστηρίων του Θεού, έχω αγωνισθεί, κατά τη μακρόχροvn εκκλησιαστική μου διακονία, για τη διόρθωση πολλών εκτροπών, που συνέβησαν στον πολύπαθο εκκλησιαστικό μας χώρο.
 
Πάντα αντιμετώπιζα και αντιμετωπίζω τους παραβιάζοντας το θέλημα του Θεού και την Κανονική Τάξη της Εκκλησίας μας, όταν είναι όρθιοι και μπορούν να απαντούν και, κατά τη δύναμή τους, να αντικρούουν τον ελεγκτικό μου λόγο ως ίσοι προς ίσον.
 
Τίμιο θεωρώ να μην πλήττω ανθρώπους, που κείτονται σε δεινά, πληγωμένοι από τις ίδιες τις πράξεις τους. 
Οδηγός μου και έμπνευστής μου ο προφηnκός λόγος: “κάλαμον τεθλασμένον ου συντρίψει και λίνον καπνιζόμενον ου σβέσει” (Ησαϊου μβ' 3, Ματθ. ιβ' 20), που αναφέρεται στό Πρόσωπο του Κυρίου μας και που εκτείνεται, ως χρέος, στoύς λειτουργούς Του.
 
Αρνούμενος, βεβαίως, τα όσα εκκλησιαστικώς απαράδεκτα εξετόξευσε κατά τoυ προσώπου μου ο αντίδικος, επιφυλασσόμενος των εκκλησιαστικών δικαιωμάτων μου, δηλώνω ότι δεν επιθυμώ πλέον τη συνέχιση της δίωξής του για την προκείμεvn ποινική υπόθεση, εκτιμώντας ότι αυτό είναι, τούτη τη στιγμή, το συμφέρον της Εκκλησίας και το πνευματικό καθήκον μου.
 
Σβήνοντας από τον πίνακα της καρδιάς ολόκλnρn τη θλιβερή ιστορία, διατηρώ ακοίμητη την επλίδα, ότι η εμπειρία της σκλnρής περιπέτειας θα εμπνεύσει τον Mητροπολίτη Παντελεήμωνα να εκπέμψει ένα στεναγμό μετάνοιας και να καταθέσει ένα δάκρυ συντριβής σrά πόδια του Έσταυρωμένoυ Κυρίου μας. 
Πιστεύω, πως αυτό το δάκρυ θα το κρατήσει ο Κύριός μας, ως μαργαρίτη ατίμητο στο θησαυροφυλάκιο του Παραδείσου”.

 
Ο ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ

Από τη “Χριστιανική Βιβλιογραφία”

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΤΟΥ κ. Νικ. ΠΑΝΤΑΖΗ Θεολόγου



Ντρεπόμαστε για την κατάντια των νεωτεριστών "πατέρων" μας, αν και θα έπρεπε να ντρέπονται αυτοί που προδίδουν τον όρκο της χειροτονίας τους και τα ίδια τα παιδιά τους.

 ΤΟΥ  κ. Νικ. ΠΑΝΤΑΖΗ     Θεολόγου















Ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος αποτελεί αξιοθρήνητο και τραγικό δείγμα εκκοσμικεύεως της πλειονότητος των εν Ελλάδι Επισκόπων που είναι υποταγμένοι στο πνεύμα του Οικουμενισμού.
Σε συνέντευξή του που έδωσε στον Τραϊανό Χατζηδημητρίου στις 31-3-2013 (http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=10&artid=173847), απεφάνθη και αυτός με τη σειρά του, λίαν ασεβώς και πάνυ βλασφήμως περί "Δύο Εκκλησιών" και περί "φανατικών" που δεν θέλουν τον διάλογο.
Ντρεπόμαστε για την κατάντεια των νεωτεριστών "πατέρων" μας, αν και θα έπρεπε να ντρέπονται αυτοί που προδίδουν τον όρκο της χειροτονίας τους και τα ίδια τα παιδιά τους.
Μας περιθωριοποιούν και μας επικολούν σήμερα την κοσμική "ταμπέλα" του "φανατικού" στο μέτωπό μας, στο σημείο ακριβώς που μας έχρισαν, στο "δόξα Πατρί" επειδή θέλουμε να δοξάσουμε την Αγία Τριάδα μη θέλοντας διάλογο με αυτούς που διαφθείρουν το Τριαδικό μας δόγμα διά του "Φιλιόκβε".
Και τί σημαίνει "φανατικός";
Αυτός που υπερβαίνει τα όρια της λογικής, της αξιοπρεπείας και του σεβασμού και καταφεύγει σε ακρότητες, βιαιότητες και εγκληματικότητες.

Οι θρασύδειλοι εκπρόσωποι της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας, επειδή αποτειχιστήκαμε από αυτούς ως Λατινόφρονες, Οικουμενιστές και άρα τους απεστρεφόμαστε ως αιρετικούς, μας αποκαλούν "ταλιμπάν της Ορθοδοξίας".
Και τί σημαίνει, "ταλιμπάν";
Η εξτρεμιστική, επαναστατική πολιτική κίνηση που επιδιώκει την εξουσία και τυραννία διά της δολοφονίας, ακόμη και της γενοκτονίας.
Μπορούν, παρακαλώ, να μας εξηγήσουν οι γόητες ηγέτες μας, οι προκόπτοντες επί το χείρον Αρχιερείς μας, οι πλανώντες και πλανώμενοι Δεσποτάδες, ποιά ακριβώς από τα παραπάνω αποδεικτικά στοιχεία πληρούμε για να μας λοιδορούν και να μας εξουθενώνουν έτσι;
Ή αρέσκονται να ομιλούν με τη συνήθη χαρακτηριστική επιπολαιότητα, ρηχή προχειρότητα και ανευθυνότητα, που τους διέπει;

Δε βλέπουν μάλιστα τα δικά τους μοιχεπιβατικά και τραγελαφικά χάλια της ατιμωτικής εκκοσμικεύσεως; Αντί να αγιοποιήσουν τον κόσμο, έγιναν αυτοί κόσμος και ανασταυρώνουν τον Υιό διά του Οικουμενισμού.
Σαν να μην έφταναναυτά, βλέπουμε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο να ποζάρει προκλητικώς με ηγέτες της Μασονίας και να αποδέχεται "χοντρές μίζες" και φιλοδωρήματα που ταπεινώνουν και σκλαβώνουν την Εκκλησία.







Βλέπουμε επίσης τιτουλάριο επίσκοπο της Εκκλησίας να ευλογεί προκλητικά τους μασόνους μέσα στις στοές τους, τις σατανικές τελετές τους και τα μυστήριά τους.
Δε βλέπουν που χάνουν έδαφος με το φτηνό, προδοτικό και αντιδεοντολικό τους υπέδαφος, που χάνουν τόση νεολαία και αποτυγχάνουν παταγωδώς στην επίτευξη των "πανίερων" (ανίερων) σκοπών τους;




  Ευλόγησετους Μασόνους και μετά πήγε να μαγαρίσει τους ορθοδόξους Χριστιανούς της Λάρισας.
Και ποιός επακριβώς, ο σκοπός του διαλόγου;
Ο "ευαγγελισμός" των ετεροδόξων, η αφύπνισή τους εις μετάνοιαν και η επανεπιστροφή τους στην Ορθοδοξία; 
Προφανώς όχι.
Είναι η απάρνηση πάντων των αιρέσεων απωλείας στις οποίες πεισματικώς εμμένουν και συστηματικώς συνεχίζουν να διακηρύττουν; 
Απολύτως όχι.

Είναι μήπως η τυχόν διάθεση του Πάπα να διαπραγματευτεί το "Φιλιόκβε" και να επιστρέψει στην Μητέρα Εκκλησία των Οικουμενικών Συνόδων από την οποία και απεκόπηκε; 
Σίγουρα όχι.
Και εάν υποθέσουμε πως αφαιρέσει έστω, αυτή την ανατρεπτική, αιρετική, αντι-τριαδική προσθήκη, εφ' όσον όμως δεν είναι διατεθειμένος να απαρνηθεί την Εωσφορική αίρεση του "Πρωτείου" και την διαβολική πλάνη του "Αλαθήτου", προς τί λοιπόν ο άκαρπος, ο ανυπόστατος, ο παρατεταμένος και "από πρώτο χέρι" χαμένος διάλογος;

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

ΔΩΡΕΑ ΜΑΣΟΝΩΝ 100 000 $ ΣΥΖΗΤΗΣΕ Ο ΑΡΧΙΕΠ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟΑΣ του ύπατου Συμβούλιου της Μεγάλης Επικράτειας της Ελλάδος

Αν είναι γνήσια η φωτογραφία και η είδηση, τότε μάλλον πρέπει να μας εξηγήσει ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος τι ακριβώς σημαίνει η φράση "Εις τύπον και τόπον Χριστού"

Η παρακάτω  είδηση και οι φωτογραφίες  ήδη κάνουν τον "γύρο" του διαδικτύου.
Δεν  ξέρουμε αν πρόκειται για  φωτομοντάζ  και  πλαστή είδηση ή αν όντως  περιγράφει ένα πραγματικό γεγονός.
Αν πάντως  τα πράγματα είναι έτσι όπως τα περιγράφει  το παρακάτω  κείμενο,τότε   νομίζουμε ότι  η Σύνοδος  της Ιεραρχίας  πρέπει να ζητήσει  απο τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος , εξηγήσεις.
Εμείς  το μόνο που υϊκώς  ζητούμε είναι να μας  ερμηνεύσει  απο την θέση του ποιμένος και του  Αποστολικού διαδόχου, την φράση  "Εις τύπον και τόπον Χριστού".
Με  ελικιρινή  οδύνη και έκπληξη παραθέτουμε  την είδηση και τις φωτογραφίες  ελπίζοντας  ότι  πρόκειται περί απάτης και κατασκευασμένου ψεύδους:


Την Τετάρτη 22/02/12 και ώρα 12:30 πραγματοποιήθηκε η συνάντηση της ηγεσίας του Υπάτου Συμβούλιου της Μεγάλης Επικράτειας της Ελλάδος με τον Προκαθύμενο της Ελλαδικής Εκκλησίας Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών . Με τον Μακαριότατο συζητήθηκαν θέματα όπως η Οικονομική Δωρεά των 100.000 $ του τάγματος για την αποκατάσταση ζημιών της Μητρόπολης Αθηνών που έχουν υποστεί απο τους σεισμούς του 1999. Επίσης για την συμβολή του τάγματος στο θεάρεστο έργο της διανομής τροφίμων σε άστεγους και απόρους της Αθήνας . Συζητήθηκαν και άλλα θέματα του τάγματος προς ενημέρωση στον Μακαριότατο. Η συνάντηση διήρκησε περίπου 45'.!!
 ΠΗΓΗ

ΤΙΤΟΥΛΑΡΙΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΕΥΛΟΓΕΙ (!) ΤΕΛΕΤΗ ΜΑΣΟΝΩΝ (ΦΩΤΟ) (Τον δεσπότη που ευλόγησε τους μασόνους Δαμασκηνό Καζανάκη Βελεστίνου προσκάλεσε στην Λάρισα ο έτερος άγιος δεσπότης Ιγνάτιος (Λάππας) να ευλογήσει και τους Λαρισαίους στο κατανυκτικό εσπερινό της συγχωρήσεως, για καλή έναρξη της σαρακοστής .......και το ποίμνιο υπνώτει και προσκυνά αδιακρίτως …) Διαβάστε παρακάτω:

ΝΤΡΟΠΗ  κ. ΙΕΡΩΝΥΜΕ

ΤΙΤΟΥΛΑΡΙΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΕΥΛΟΓΕΙ (!) ΤΕΛΕΤΗ ΜΑΣΟΝΩΝ (ΦΩΤΟ)


E-mail Εκτύπωση PDF
15Του Κώστα Ζαφειρίου
Ο τιτουλάριος μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός προσεκλήθη τον περασμένο Ιούνιο από Τέκτονες για να παραστεί σε τελετή  τους και να ευλογήσει(!) την εισδοχή νέων μελών στο τάγμα των Τεκτόνων.

Ο θεοφιλέστατος αποδέχθηκε την πρόσκληση και αδιάψευστος μάρτυρας της τελετής μύησης, οι φωτογραφίες που δημοσιεύει κατ΄αποκλειστικότητα το «ierovima.gr». Είναι άγνωστο αν ο πανιερώτατος παρέστη στην τελετή ως εκπρόσωπος του αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου.

Για όσους δεν γνωρίζουν ο κ. Δαμασκηνός (Καζανάκης) στις 9 Ιανουαρίου 2003, εξελέγη από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος Επίσκοπος της πάλαι ποτέ διαλαμψάσης Επισκοπής Βελεστίνου, ως βοηθός Επίσκοπος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Η χειροτονία του τελέσθηκε στις 12 Ιανουαρίου 2003, στον Ιερό Καθεδρικό Ναό των Αθηνών.

Στις 29 Φεβρουαρίου 2008, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος Β/ τον διόρισε στη θέση του Πρωτοσύγκελου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος τον ανακήρυξε αργότερα σε Τιτουλάριο Μητροπολίτη Βελεστίνου.

Η τελετή των Μασόνων έγινε στην Αθήνα την Κυριακή 1η Ιουνίου 2012 και είχε θέμα «εισδοχή νέων Δοκίμων Αρχοντισσών, Ιπποτών και Ακολούθων των Διοικήσεων Αθηνών και Πειραιώς Του Κυριάρχου Ιπποτικού Τάγματος του Ναού των Ιεροσολύμων».

Στις φωτογραφίες ο μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός ευλογεί(!) την τελετή.


alt
alt
alt
alt



alt













(Τον δεσπότη  που  ευλόγησε  τους μασόνους Δαμασκηνό   Καζανάκη  Βελεστίνου προσκάλεσε στην Λάρισα  ο  έτερος   άγιος   δεσπότης Ιγνάτιος (Λάππας) να ευλογήσει και τους Λαρισαίους στο κατανυκτικό εσπερινό  της συγχωρήσεως,  για  καλή έναρξη   της σαρακοστής .......και το ποίμνιο υπνώτει  και προσκυνά  αδιακρίτως …)  
Διαβάστε παρακάτω:



 

"Ο ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΩΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΑΧΙΛΛΙΟ ΛΑΡΙΣΗΣ
   ΠΗΓΗ: ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ    http://www.imlarisis.gr/index.php?dispatch=news.view&news_id=788

                                                                                            18-3-2013

Την Κυριακή της Τυρινής έφτασε στην Λάρισα, προσκεκλημένος του οικείου Ιεράρχου Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ.Ιγνατίου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βελεστίνου  κ. Δαμασκηνός, ο οποίος λειτούργησε στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Αχιλλίου και μίλησε στους πιστούς πάνω στο Ευαγγελικό ανάγνωσμα, παροτρύνοντάς τους να ξεκινήσουν πρόθυμα και με ιερό ζήλο τον αγώνα της πραγματικής νηστείας και της προσωπικής καθάρσεως, μέσω των οποίων θα αξιωθούν ιερών αποκαλύψεων στην πνευματική τους ζωή.
Το απόγευμα της Κυριακής τελέσθηκε ο Πρώτος Κατανυκτικός Εσπερινός της συγχωρήσεως, μέσα στον κατάμεστο από πιστούς Μητροπολιτικό Ιερό Ναό του Αγίου Αχιλλίου, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Βελεστίνου κ. Δαμασκηνού, τον οποίον δια θερμών λόγων καλοσώρισε στην πόλη του Αγίου Αχιλλίου ο Μητροπολίτης Λαρίσης κ.Ιγνάτιος, ο οποίος τον χαρακτήρισε ως έναν ευλογημένο Ιεράρχη με μεγάλη προσφορά και  πλούσιο πνευματικό έργο τόσο κατά την διακονία του στην Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος, όσο και στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και στην συνέχεια ζήτησε συγνώμη από τους πατέρες και τα πλήθη των συγκεντρωμένων Χριστιανών και όλοι μαζί στη συνέχεια αλληλοσυγχωρέθηκαν με την ευκαιρία της ενάρξεως της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής.
Ιδιαίτερα ωφέλιμος και αφυπνιστικός ήταν ο πύρινος λόγος του προσκεκλημένου ομιλητού, Μητροπολίτου κ. Δαμασκηνού, στο τέλος του Κατανυκτικού Εσπερινού, ο οποίος μίλησε θαυμάσια για την αγάπη που πρέπει να κυριεύει την καρδιά μας αυτές τις άγιες ημέρες και κάλεσε τα συγκεντρωμένα πλήθη των ευσεβών Χριστιανών να αγωνισθούν με σθένος και δύναμη πολλή εναντίον του κακού, του μισόκαλλου διαβόλου και όλων εκείνων που θέλουν να υποτάξουν την ψυχή μας στα σκοτεινά μονοπάτια του διαβόλου, οδηγώντας την αθάνατη ψυχή μας στον όλεθρο και την απώλεια. Ο παρηγορητικός και ενισχυτικός λόγος του Σεβασμιωτάτου έκλεισε με την παράκληση και την προσευχή του να αποβεί αυτό το στάδιο των αρετών, που ανοίγεται μπροστά μας, η απαρχή της πνευματικής και ψυχικής αναγεννήσεώς μας, που στο τέλος θα σημάνει και την ανάστασή μας εκ της δουλείας της φθοράς και της αμαρτίας!"