Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

«Εμίσησα, απεστράφην τας εορτάς σας, και δεν θέλω οσφρανθή εν ταις πανηγύρεσιν υμών» Αφιερώνεται στον Ιγνάτιο (Λάππα) της Λάρισας και τον Σεραφείμ Πειραιώς


Αφιερώνεται στον Ιγνάτιο (Λάππα) της Λάρισας και τον συμπανηγυριστή του Σεραφείμ Πειραιώς

Ο χρυσοποίκιλτος Ιγνάτιος (Λάππας) της Λάρισας με τις 200 πολυτελείς στολές,  εικόνα πραότητας




«Εμίσησα, απεστράφην τας εορτάς σας, και δεν θέλω οσφρανθή εν ταις πανηγύρεσιν υμών»
                                                                                                                         (  Άμ. 5:21 ) 



Προβολή έργου ή προσώπων;  (Του αρχιμανδριτου Δανιηλ Αερακη)



Ο προβαλλόμενη απώλεια της Ιερατικής αισθητικής
Ο θεοπρόβλητος Ιγνάτιος (Λάππας) Λάρισας!!!
Στην πόλη του Αγίου Αχιλλείου την Λάρισα μεριμνούντες για τον πιστό λαό. Ενώ οι διαμαρτυρόμενοι χριστιανοί περιφρορούμενοι υπό ασφυκτικό αστυνομικό κλοιό...
Συμπανηγυριστές Ιγνάτιος Λάππας Λάρισας- Σεραφείμ Πειραιώς

Είχα μια συζήτηση τις ημέρες αυτές με έναν
 φίλο μου.
Μου εκθείαζε τα εκκλησιαστικά ρεπορτάζ, που ελκύουν όχι για το κείμενο, αλλά για τις πολλές φωτογραφίες.
Είπα, πως μέσα από όλα αυτά τα χωρίς όρια “εκκλησιαστικάρεπορτάζ” προβάλλεται το πρόσωπο περισσότερο, παρά το έργο της Εκκλησίας.


     Και για να του αποδείξω του λόγου το αληθές, κουβάλησα περιοδικά Μητροπόλεων, όπου βλέπεις τον Σεβασμιώτατο να λειτουργεί εκεί, να ομιλεί αλλού, να επισκέπτεται το μέρος αυτό κ.ο.κ..
Του υπέδειξα 2-3, να καταλάβει τι εννοούσα…

Μάταια όμως! Εγώ του έδειχνα διαφορετικές αρχιερατικές στολές, που καμάρωνε ο Δεσπότης, μα εκείνος τα δικά του.
-Μα και ο Μ. Βασίλειος, όταν λειτουργούσε, φορούσε λαμπρά άμφια!!!
Αφήνω τα περιοδικά και φέρνω το ημερολόγιο της Εκκλησίας της Ελλάδος:
-Βρες μου έναν Βασίλειο, που να έχει δημιουργήσει μια Βασιλειάδα στην Μητρόπολή του…
Ακόμα ψάχνει!

Ωστόσο αυτό το φαινόμενο, δηλαδή της προβολής του προσώπου, ξεκινά από τα περιοδικά και καταλήγει στα λεγόμενα εκκλησιαστικά sites – χωρίς να εξαιρείται κάποτε και αυτό που βρισκόμαστε.
    Στα περιοδικά και στις ιστοσελίδες, λοιπόν, δημοσιεύονται δελτία, που συνοδεύονται από φωτογραφικό υλικό.
Άλλη φορά θα μιλήσουμε για το θέμα των αμφίων!

Αλλά, πες μου εσύ που με διαβάζεις, ποια είναι η είδηση σε ένα τέτοιο ρεπορτάζ;
Ποιο είναι το επιτελούμενο έργο;
Πώς προβάλλεται;

Με την εναλλαγή φωτογραφιών Αρχιερέων και Ιερέων ενδεδυμένων άπασαν την στολήν «την πρώτην», που μόνο την ενίσχυση της ανθρώπινης ματαιοδοξίας προάγουν;
Τελικά το σωτηριολογικό έργο της Εκκλησίας τελειώνει εδώ;
Στο πανηγύρι;
Βλέπεις να υπάρχει πολιούχος Άγιος ή Εορτή σε μια πόλη, και μαζεύονται καμμιά δεκαριά Αρχιερείς, πολλοί εκ των οποίων είναι μεταφερόμενοι για φωτογραφίες, και διερωτώμαι πότε βρίσκονται στη δική τους επαρχία…
Διερωτώμαι, αν τα ρεπορτάζ αυτά ωφελούν ή βλάπτουν, και σε ποιο βαθμό.
Μια σκέψη με βασανίζει: Υπάρχει κανείς, που τους συμβουλεύει να εκτίθενται με τον τρόπο αυτό, ή το κάνουν από μόνοι τους;
   Αν έχουν ειδικό σύμβουλο και τους δίνει τέτοιες επικοινωνιακές συμβουλές, να τον απομακρύνουν το συντομότερο.
Αν όμως σύμβουλος είναι ο εαυτός τους, τότε….
Η προβεβλημένη με τον τρόπο αυτό παρουσία δημιουργεί προϋποθέσεις ενός άτυπου εκκλησιαστικού διαγωνισμού για το καλύτερο άμφιο της χρονιάς!
Το γεγονός πάντως είναι, ότι κανείς δεν διαβάζει το συνοδευτικό κείμενο, μιας και τον απορροφά η προσεκτική μελέτη των φωτογραφιών!
Τελικά η έννοια της ειδήσεως -αν υπάρχει πραγματική είδηση!– χάνεται στην εναλλαγή των πολλών φωτογραφιών.
Εκμηδενίζεται και η ουσία της ενημέρωσης.
Στη μνήμη του αναγνώστη μένουν οι μίτρες και οι πατερίτσες, τα κεντητά, τα εγκόλπια, και όλα αυτά, που μετά από κάποιο σημείο θυμίζουν την λατέρνα, που κουβαλούσαν στην πλάτη τους, στο ομώνυμο έργο, ο μακαρίτης ο Φωτόπουλος μαζί με τον Αυλωνίτη!
Όπου υπάρχει πραγματικό έργο, δεν υπάρχουν φωτογραφίες.
Εκεί μιλούν τα γεγονότα.


Τα υπόλοιπα, το μόνο που καταφέρνουν, είναι να προβάλλουν την ανθρώπινη ματαιοδοξία, επιβεβαιώνοντας τονθυμόσοφο λαό, που χαρακτηριστικά λέει: “Τον πλούτον πολλοί εμίσησαν, την δόξαν ουδείς”.
Αντιθέτως, όπου το έργο είναι ανύπαρκτο, υπάρχει πληθώρα φωτογραφιών!
Το πραγματικό έργο δεν προβάλλεται.Απλά επιτελείται, και μάλιστα αθόρυβα, χωρίς καμμιά διάθεση προβολής εκείνου που το επιτελεί.

Περί συγχρόνων Επισκόπων, Διαλόγων και κληρικαλισμού-επισκοποκεντρισμού





Χριστιανικὴ Βιβλιογραφία” εἶναι ἕνα μικρὸ περιοδικὸ ποὺ δημιούργησε ὁ ἱδρυτὴς τῶν ἐκδόσεων «ΤΗΝΟΣ», Στυλιανὸς Λαγουρὀς. Μέσα ἀπ’ αὐτή, διατυπώνει εὐθαρσῶς ἀλήθειες ποὺ σπάζουν κόκκαλα. Ἀλήθειες ποὺ κρύβουν ἀπὸ δειλία ἢ σκοπιμότητες οἱ ἄλλοτε θαρραλέοι Ὀρθόδοξοι Ἔντυποι σχολιαστὲς τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἐπικαιρότητας. Ὅλοι δηλαδὴ ἐκεῖνοι, ποὺ σήμερα ἔχουν τὸν τίτλο τῶν ἀγωνιστῶν τῆς Ὀρθοδοξίας, ποὺ στηλιτεύουν κάποια ἀπὸ τὰ κακῶς κείμενα, ἀλλὰ ταυτόχρονα, συμπλέουν μὲ τοὺς στηλιτευόμενους!

Μπαίνουμε ἢ ζοῦμε ἤδη στὴν ἐποχὴ ποὺ προφήτευσε ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, κατὰ τὴν ὁποία οἱ ἱερωμένοι θὰ πέσουν πολὺ χαμηλά, θὰ προδώσουν τὸν ρόλο τους, δὲν θὰ ἀποτελοῦν τὸ καθοδηγητικὸ παράδειγμα γιὰ μᾶς τοὺς λαϊκούς.

«Θα ψάχνετε νὰ βρεῖτε κάποιον πνευματικὸ νὰ ἐξομολογηθεῖτε, καὶ δὲν θὰ τὸν βρίσκετε», μᾶς  εἶχε πεῖ πρὶν μερικὰ χρόνια Αἰγιώτης γέροντας.
Καὶ πράγματι, στὴν ἐποχὴ μας βρίσκει κανεὶς πνευματικοὺς ἐξ ἡμισείας  ὀρθοδόξους, οἱ ὁποῖοι:

α. Ἔχουν ἀπομνημονεύσει καὶ βιώσει μεγάλο μέρος τῆς ἀσκητικῆς καὶ νηπτικῆς πατερικῆς θεολογίας, τὴν ὁποία ὅμως ἐφαρμόζουν μέσα στὰ ἀδιαφανῆ πλαίσια μιᾶς οἰκουμενιστικῆς προοπτικῆς (ποὺ ἀδιάκριτα ἔχουν ἀποδεχθεῖ), καὶ διαμέσου αὐτῆς τῆς ποιμαντικῆς καθοδηγοῦν “ἐν ἀδιακρισία” τὰ πνευματικά τους τέκνα, προβάλλοντες ἢ ἀποδεχόμενοι τὸν χαρακτηρισμὸ τοῦ διακριτικοῦ γέροντα (ὡς ἕνα εἶδος γκουροῦ) καὶ ἀπαιτοῦντες ὑπακοή. Μέσα σ'  αὐτὰ τὰ πλαίσια ἐργάζονται κατευθύνοντας τοὺς ποιμαινόμενους, μὲ ἀποτέλεσμα τὰ τέκνα τους νὰ βιώνουν ψυχαναγκαστικὰ πλευρὲς τῆς πνευματικῆς ζωῆς, ζώντας μία φαντασιακὴ κατάσταση, ὡς κατὰ “φαντασίαν χριστιανοί”, σύμφωνα μὲ τὸν ἀείμνηστο καθηγητὴ Ἰωάννη Κορναράκη,

β. ἐφ' ὅσον, ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριά, καὶ πάλι μέσα στὰ πλαίσια τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἔχουν προσχωρήσει αὐτοὶ οἱ πνευματικοὶ στὴν αἵρεση τοῦ κληρικαλισμοῦ καὶ τοῦ ἐπισκοποκεντρισμοῦ, ἐλαφρὰ τῇ καρδίᾳ· αἵρεση  ποὺ ἐκθηλύνει τὴν προοπτική του χριστιανικοῦ ἀγῶνα καὶ βαθμιαία, ἀνεπαίσθητα καὶ ὕπουλα  βάλλει κατὰ τοῦ Χριστοκεντρισμοῦ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας. Αὐτὴ ὅμως ἡ πρακτικὴ εὐνοεῖ κατ'  ἐξοχὴν τὴν ἔλευση καὶ ἐπικράτηση τοῦ Ἀντιχρίστου!

Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Ο μοναχός Νικόδημος (Μπιλάλης, †4 Ιουνίου 2014) γράφει για τον Γέροντα Ευμένιο (Σαριδάκη)



Μοναχός Νικόδημος
Συμπληρώνεται σήμερα ένα έτος από την κοίμηση του μακαριστού Αγιορείτου Μοναχού Νικοδήμου (Μπιλάλη). Τιμώντας τη μνήμη του, αναδημοσιεύουμε ένα κείμενό του για μία άλλη μεγάλη σύγχρονη προσωπικότητα, τον ιερομόναχο Ευμένιο (Σαριδάκη, 1931-23.5.1999).
 Ιερομόναχος Ευμένιος (Σαριδάκης, 1931-23.5.1999),«ο κρυμμένος άγιος των ημερών μας» (ρήση οσίου Πορφυρίου).

MANIA ΓEPONTIΣMOY ΚΑΙ ΔΕΣΠΟΤΙΣΜΟΥ


Να πιάσουν μίτρα και πατερίτσα και ας προσκυνήσουν και τον Αντίχριστο. 

 Από τέτοιους δεσποτάδες που δεν τους διαλέγει ο πιστός λαός και δεν εξελέγονται με την επιφoίτηση του Αγίου Πνεύματος τι θα περιμένει κανείς;

  • Αναδημοσίευση επικαίρου άρθρου της ιστοσελίδος μας www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=15330, από τις 13.9.2010
  • (Απόσπασμα αγιογραφικού μαθήματος του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου στην προς Γαλάτας επιστολή, στον «Οίκο Χειροτεχνίας», δηλαδή στο σημερινό Μοναστήρι του Αγίου Αυγουστίνου στην Φλωρίνης, στις 11-1-1991)

sat.-x«Την προς Γαλάτας επιστολή χαρακτηρίζει· το φιλελεύθερο και ελεγκτικό πνεύμα. Την πικρία που αισθάνθηκε ο απόστολος Παύλος από την εγκατάλειψη. Για φανταστείτε να έχει 200-300 χριστιανούς και να φύγουν όλοι!…

Tα ξέρετε τα γεγονότα, να μη τα λέμε. Tώρα τελευταίως υπάρχει η μανία του γεροντισμού. Θα γράψω άρθρο γι’ αυτό. Φοβερό, τρομερό πράγμα! Tο χθεσινό παιδάριον, μόλις το χειροτόνησες να θέλει να κάνει οπαδούς. Nα αποσπά από την Εκκλησία και να μαζεύονται…, να μαζεύονται γύρω του οι χριστιανοί. Διασπώνται έτσι τις δυνάμεις του Χριστιανισμού. Και κάθε πλέον αρχιμανδρίτης έχει μανία γεροντισμού. Mεγάλη νόσος αυτή μέσα στην Eκκλησία του Xριστού.
Eμείς πρέπει να παρηγορούμεθα, αν έμεναν όλοι θα ε­ίχαμε 300-400 ιερείς….
Aλλα πάλι και εγώ υποφέρω στα γηρατειά μου απ᾽ αυτή την αποσκίρτησι, την απολάκτισι, την εγκατάλειψι και παρηγορούμε με την προς Γαλάτας επιστολή. Την διαβάζω συχνά και παρηγορούμε.
Eάν ο Παύλος, που ήταν τόσο μεγάλο υπόδειγμα αιώνιον και αθάνατον, έπαθε αυτά, τί να πούμε εμείς;…
Tί να πούμε για την εγκατάλειψη; Έμειναν μερικά πρόσωπα κοντά μας, όπως είναι και ο π. Iερόθεος, τον οποίον ελέγχουμε παντώς άλλου, εντούτοις παραμένει πιστός και αφοσιωμένος κοντά μας. Έμειναν και ελάχιστα ακόμη πρόσωπα, αλλά δεν αποκλείεται να φύγουν και αυτά και να μείνω μόνος στον κόσμο, και να πω σαν τον απόστολο Παύλο· «Oι πάντες με ἐγκατέλιπον». Ας γίνει και αυτό· Aλλ’ ει ο Θεός μεθ’ ημών ουδείς καθ’ ημών και «Γνώτε έθνη και ηττάσθαι ότι μεθ’ ημών ο Θεός». Aυτό είναι το ουσιώδες…».

ΜΑΝΙΑ ΓΕΡΟΝΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΣΠΟΤΙΣΜΟΥ

Υπάρχουν σήμερα τέτοια πρόσωπα στη Φλώρινα που έχουν όχι μόνο μανία γεροντισμού αλλά και δεσποτισμού; Υπάρχουν και τα ξέρει ο λαός της Φλώρινας. Δεν είναι πολλά, 1-2 είναι, αλλά εκμεταλλεύονται όλες τις ευκαιρίες για την προβολή τους. Να πιάσουν μίτρα και πατερίτσα και ας προσκυνήσουν και τον Αντίχριστο. Από τέτοιους δεσποτάδες που δεν τους διαλέγει ο πιστός λαός και δεν εξελέγονται με την επιφoίτηση του Αγίου Πνεύματος τι θα περιμένει κανείς;
Να δούμε πως τους φωτογραφίζει ο σεβάσμιος Ορθόδοξος αγωνιστής ιεράρχης της Φλώρινας π. Αυγουστίνος Καντιώτης·
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ:
«Ὁ Χριστόφορος ὁ Καλύβας, ἕνας ἐπιστήθιος φίλος µου, σπουδαία φυσιογνωµία, µοῦ ἔλεγε πρό ἐτῶν πού συζητούσαµε: “Ρέ Αὐγουστῖνε, δέν κατάλαβες τί θά γίνῃ; Ὁ σατανᾶς µετεχειρίσθη ὅλα τά µέσα γιά νά διάλυση τήν Ἐκκλησία. Θά µεταχειριστῇ εἰς τούς ἔσχατους καιρούς καί ἕνα τελευταῖο ὅπλο: Θά ντύσῃ παπᾶδες καί δεσποτάδες πρόσωπα τῆς ἐξουσίας του· θά τούς φορέσῃ ἐγκόλπια καί θά τούς δώσῃ πατερίτσες! Καί διά µέσου αὐτῶν τῶν ἀρχιερέων θά διάλυσῃ τήν Ἐκκλησία”

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΥΜΦΙΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ Ο ΝΥΜΦΑΓΩΓΟΣ

Κάποιοι θεολόγοι, αρχιμανδρίτες ακόμη και πνευματικοί πατέρες συγχέουν τον ρόλο τους. Δεν βλέπουν τους εαυτούς τους σαν μικρούς εργάτες του Ευαγγελίου που τάχθηκαν να οδηγήσουν ψυχές στο Χριστό, αλλά αριθμούν οπαδούς και συμπεριφέρονται ως νυμφίοι των ψυχών. Αυτό το αμάρτημα το θεωρούσε πολύ φοβερό ο επίσκοπος Φλωρίνης Αυγουστίνος και δεν επέτρεπε σε κανένα από τα πνευματικά του παιδιά να συγχέει τον ρόλο του. Δεν τον άκουγαν όμως όλοι.
Θα αναφέρουμε κάτι που έγινε στην Κοζάνη την δεκαετία του 60.
Ο π. Αυγουστίνος που εργάστηκε τα δύσκολα χρόνια της Κατοχής στην Μακεδονία είχε γίνει φούτ μπολ στα πόδια των αρχιερέων και είχε πολλές δυσμενείς μεταθέσεις, γιατί τους ήλεγχε. Έφτασαν να μη του επιτρέπουν ούτε την διέλευσή του από τις πόλεις που εργάστηκε και έπαιξε κορώνα γράμματα την ζωή του. Ο κόσμος όμως τον αγαπούσε και τον περίμενε. Τον περίμενε και μια μεγάλη ομάδα κοριτσών, ιεραποστολικών προσώπων από Φλώρινα – Κοζάνη – Γρεβενά για να εξομολογηθεί σ’ αυτόν. Τα πρόσωπα αυτά τον έβλεπαν μόνο μια ή δυο φορές τον χρόνο και για τα προβλήματά τους ενημερώνονταν δια αλληλογραφίας.
Κάποια μέρα, μετά την εξομολόγηση όταν έφευγε έκλαυσαν.
Αυτό το έμαθε ο π. Αυγουστίνος από έναν συνεργάτη του, τον Γεώργιο Παφίλη. Ο π. Αυγουστίνος όμως όχι μόνο δεν κολακεύθηκε από την αγάπη τους, αλλά λυπήθηκε και θεώρησε τα δάκρυα που έχυσαν για την απομάκρυνσή του μεγάλη αμαρτία, και είπε· Δεν είμαι εγώ ο νυμφίος της ψυχής σας, για να κλαίτε όταν φεύγω. Νυμφίος σας είναι ο Χριστός. Αυτόν να αγαπήσετε και κοντά του πάντα να βρίσκεσθε. Εγω είμαι απλώς νυμφαγωγός, αυτό πρέπει καλά να το καταλάβετε. Αν δεν το καταλάβετε, δεν θα ξαναδείτε το πρόσωπό μου και δεν θα επικοινωνήσω ούτε δια αλληλογραφίας μαζί σας.
Ο π. Αυγουστίνος μ” αυτόν τον αυστηρό τρόπο απέκρουε κάθε προσωπολατρία στο πρόσωπό του και δίδασκε τον ρόλο του πνευματικού στην ζωή των πιστών.

Πρόταση νόμου που θα νομιμοποιεί τις εκτρώσεις. Επείγουσα έκκληση συλλογής υπογραφών και αποστολής email διαμαρτυρίας.


Στην Κύπρο μας, προωθείται από ομάδα βουλευτών πρόταση νόμου, που θα επιτρέπει τις ελεύθερες και δωρεάν εκτρώσεις στα δημόσια νοσηλευτήρια χωρίς αιτιολόγηση μέχρι και τη 12η εβδομάδα της εγκυμοσύνης.
Η έκτρωση είναι φόνος εκ προμελέτης ανυπεράσπιστων παιδιών και οφείλουμε να αντιδράσουμε έντονα σε αυτόν τον δολοφονικό νόμο.  Επείγει να αντιδράσουμε άμεσα.
Σε πρώτη φάση :

(α) Υπογράφουμε στον ιστοτόπο
http://chn.ge/19cix56?recruiter=230201106 . Ενημερώστε όσους περισσότερους φίλους, συγγενείς και γνωστούς σας μπορείτε, για να υπογράψουν και εκείνοι.

(β) Στείλτε στον Πρόεδρο της Βουλής και στους βουλευτές που προωθούν αυτή την πρόταση νόμου ηλεκτρονικό μήνυμα διαμαρτυρίας.
γράφοντας:
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ. ΟΙ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΝΟΙ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!


ΔHΛΩNOYME ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ OTI ΔE ΘA ΔΩΣOYME ΞANA THN ΨHΦO MAΣ ΣE BOYΛEYTEΣ OI OΠOIOI ΘA ΨHΦIΣOYN YΠEP TΩN EKTPΩΣEΩN

Σας δίνουμε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις του Προέδρου της Βουλής και των συγκεκριμένων βουλευτών:

Γιαννάκης Ομήρου, Πρόεδρος Βουλής  president@parliament.cy
Σκεύη Κουτρα-Κουκουμά  skoukouma@parliament.cy
Αθηνά Κυριακίδου  akyriakidou@parliament.cy
Στέλλα Κυριακίδου  skyriakidou@parliament.cy
Ρίκκος Μαππουρίδης  amappourides@parliament.cy
Ρούλα Μαυρονικόλα  rmavronikola@parliament.cy


Θερμή παράκληση, ΣΤΕΙΛΤΕ αυτά τα μηνύματα και προτρέψετε φίλους, γνωστούς και συγγενείς σας να στείλουν και εκείνοι. Η αδιαφορία αποτελεί συνενοχή στο έγκλημα των εκτρώσεων και στον αφανισμό του έθνους μας.

Αν οι δαίμονες εμφανίζονται ως άγγελοι και λένε τα πράγματα που θα έλεγαν οι άγγελοι, τότε πως μπορεί κανείς να διακρίνει ποια είναι η αλήθεια;

του Ιερομονάχου Σεραφείμ Ρόουζ
 
Ε: Αν οι δαίμονες εμφανίζονται ως άγγελοι και λένε τα πράγματα που θα έλεγαν οι άγγελοι, τότε πως μπορεί κανείς να διακρίνει ποια είναι η αλήθεια;

Α: Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Πρέπει να ταπεινωθείς πρέπει να είσαι σε μια κατάσταση όπου θα θέλεις την αλήθεια του Θεού, κι όχι να ψάχνεις για «εμπειρίες».

Τι έγινε στα 1204 και μας το κρύβουν;








Γράφει ο Φώτης Μιχαήλ, ιατρός

Είναι πολύ παρήγορο, αλλά και τιμητικό για τον Λαό μας, που δεν ξεχνά ποτέ την Πόλη του και τον Αυτοκράτορά του και που κάθε χρόνο, στις 29 Μαΐου, τιμά και μνημονεύει με ιδιαίτερη ευλάβεια τους μάρτυρες της Άλωσης.
Εκείνο, όμως, που, όταν γίνεται, γίνεται κάπως δειλά και συγκαλυμμένα, είναι η αναφορά στον ρόλο που έπαιξαν οι Δυτικοί σε σχέση με τα λυγμικά γεγονότα της πτώσης, όπως επίσης και η ανάδειξη της οντολογίας αυτών των γεγονότων, που δεν είναι άλλη από το Πνεύμα της Ρωμηοσύνης. (1)

Εδώ και πενήντα χρόνια το Π.Σ.Ε. χαρακτηρίστηκε «σατανική οργάνωση» (Αυγουστίνος Καντιώτης). Κι όμως, εδώ και πενήντα χρόνια συμμετέχουμε ανελλιπώς σε αυτό!



Απόσπασμα από «Χριστιανική Σπίθα» του 1959, φυλ. 318

«“ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ· ΑΓΙΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ;».
«Παγκόσμιον Συνέδριον Ἐκκλησιῶν»
Ὤ ποία ἀπάτη και παγίδα! θὰ ἔπρεπε νὰ λέγεται Παγκόσμιον Συνέδριον αἱρετικῶν.
Ὁποία τραγικὴ εἰρωνεία! Ἀντὶ περιφραγμάτων ἡ Ἑλλὰς ἀνοίγει τὰς θύρας της διὰ νὰ ὑποδεχθῆ ποίους; Τοὺς ἐχθροὺς τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως, ἐκείνους οἱ ὁποῖοι μᾶς στέλλουν ἐδῶ τοὺς πράκτορές των διὰ νὰ προσηλυτίσουν Ἕλληνας εἰς τὰς αἱρέσεις των.
«Παγκόσμιον Συνέδριον Ἐκκλησιῶν» σοῦ λέγουν. Παγκόσμιον Συνέδριον Ἐκκλησιῶν, καὶ ἄς ἀπουσιάζουν ἀπʼ αὐτὸ ἡ Δυτικὴ Ἐκκλησία καὶ αἱ περισσότεραι αὐτοκέφαλαι Ἐκκλησίαι τῆς Ἀνατολῆς. Ὁποία ἀπάτη! Ὁποία παγίς! Παγκόσμιον Συνέδριον Ἐκκλησιῶν. Τὸ ὀρθόν: θὰ ἔπρεπε νὰ λέγεται καὶ νὰ γράφεται Παγκόσμιον Συνέδριον αἱρετικῶν.

Η καταστροφή/χρεοκοπία της Ελλάδας έχει ήδη έρθει και δεν είναι οικονομική! Πλήρης αδιαφορία από τους Εκκλησιαστικούς μας ταγούς !

Πολλοί στην Ελλάδα ανησυχούν για μια επερχόμενη οικονομική χρεοκοπία. Η Ελλάδα, όμως, έχει ήδη καταστραφεί και χρεοκοπήσει σε δημογραφικό επίπεδο...

Πολλοί στην Ελλάδα ανησυχούν για μια επερχόμενη οικονομική χρεοκοπία. Η Ελλάδα, όμως, έχει ήδη καταστραφεί και χρεοκοπήσει σε δημογραφικό επίπεδο, αλλά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ενδιαφέρεται από την πολιτική και οικονομική ηγεσία του τόπου. Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη, εκτός αν η σημερινή συγκυβέρνηση αποφασίσει να αλλάξει και να σώσει την Ελλάδα από τη δημογραφική κατάρρευση.
Προσωπική μας άποψη είναι ότι θα έπρεπε σύσσωμη η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας μαζί με την ημιαυτόνομη Εκκλησία της Κρήτης και τους Μητροπολίτες των Δωδεκανήσων να συγκαλέσουν ΠΑΝΕΘΝΙΚΗ συνάντηση για τον τερματισμό του δημογραφικού κατήφορου της χώρας. Αλλά φαίνεται ότι και εδώ επικρατεί «άκρα του τάφου σιωπή» και σιωπηλοί, μοιραίοι,άβουλοι, κοιτάζουμε την θλιβερή δημογραφική εξαφάνιση της χώρας.
Κάνουμε προσωπική έκκληση στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο και στον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων κ. Π. Καμμένο να αναλάβουν προσπάθεια εθνικής σωτηρίας και δημογραφικής ανάκαμψης του Ελληνισμού, γιατί, δυστυχώς, οι προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες έχουν αφήσει πίσω τους ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΡΕΙΠΙΑ, με την άφρονα φορολογική και «κοινωνική» πολιτική που ακολούθησαν σε βάρος των οικογενειών με παιδιά και ειδικότερα εις βάρος των Τρίτεκνων, Πολύτεκνων και Υπερπολύτεκνων Οικογενειών.

Φεμινισμός στην Χριστιανοσύνη: Ο Θεός, ή Η Θεός (θηλυκό)!!! Οι Οικουμενιστές συνεχώς προχωρούν, κι οι "ορθόδοξοι" -στην πράξη- συνεχώς οπισθοχωρούν, αδρανούν ή σιωπούν!




Να τα μας! Φεμινισμός στην Χριστιανοσύνη! Γυναίκες κληρικοί θέλουν να λέγεται Η Θεός, αντί για ο Θεός!!!



Τα πρώτα...απόνερα της ιερωσύνης των γυναικών -και μάλιστα και με γυναίκα Επίσκοπο στην Αγγλικανική Εκκλησία- είναι πλέον ορατά. 
Δυστυχώς γυναίκες κληρικοί εισήγαγαν στην Χριστιανοσύνη τη χειρότερη μορφή φεμινισμού, σύμφωνα με πληροφορίες του ΕΚΚΛΗΣΙΑOnline, και ζητούν -άκουσον άκουσον- να μην λέμε πια Ο ΘΕΟΣ, αλλά Η ΘΕΟΣ, σαν να πρόκειται για θηλυκό! 
Έχουν μάλιστα και ..επιχειρήματα! 
«Η ορθόδοξη θεολογία λέει ότι όλα τα ανθρώπινα όντα είναι κατ' εικόνα του Θεού, κι ότι ο Θεός δεν έχει φύλο. Περικλείει και τα δύο φύλα. Είναι τόσο αρσενικός όσο και θηλυκός αλλά παράλληλα και πέρα ​​από αρσενικά και θηλυκά. Έτσι, όταν μιλάμε μόνο για την ανδρική μορφή του Θεού, στην πραγματικότητα  μας παρέχεται μια ανεπαρκή κατανόηση του ποιος είναι ο Θεός», είπε η αιδεσιμώατατη Jody Stowell.

Μια παράμετρος που δημιούργησε και εκμεταλλεύτηκε ο Οικουμενισμός: Το ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΣΥΝΟΔΙΚΟΤΗΤΟΣ! Στην πράξη καταντήσαμε Βατικανό!

Γιώργος Ν. Παπαθανασόπουλος

Αρχιερατικές εκλογές: Μια από τα ίδια

        Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές για την πλήρωση των Μητροπόλεων Κεφαλληνίας και Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς. Εξελέγησαν οι εκλεκτοί του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου, ο Αρχιμανδρίτης Γεράσιμος Φωκάς στη Μητρόπολη Κεφαλληνίας και ο Αρχιμανδρίτης Ιουστίνος Μπαρδάκας στη Μητρόπολη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς. Οι εκλογές  ήσαν «μια από τα ίδια», όπως όλα τα τελευταία χρόνια... Η λέξη εκλογές θα μπορούσε να είναι εντός εισαγωγικών. Μάλλον γίνονται τυπικά, για να είναι νόμιμη η όλη διαδικασία. Θεωρητικά θα μπορούσαν τα μέλη της Ιεραρχίας να δίδουν εξουσιοδότηση στον Αρχιεπίσκοπο, όπως του δίδουν τα μέλη της ΔΙΣ  για το μέγιστο μέρος του
μηνός που δεν συνεδριάζουν, να επιλέγει εκείνος  τον  εκλεκτό του και εκ των υστέρων να  τον εγκρίνουν και να τον χειροτονούν...

ΚΗΡΥΚΑΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ! --Γιατί σιωπά ο συμπρόεδρος των Διαλόγων μητροπ. Περγάμου κ. Ζηζιούλας; Γιατί δεν διαμαρτύρεται στους φίλους του γι' αυτήν την αταξία;



Κήρυκας ὑπὲρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας σύμβουλος τοῦ Βατικανοῦ
Τοῦ Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου
Εισαγωγικό Σχόλιο «ΧΡ. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ»:
Τ κατωτέρω ἐκτιθέμενα βεβαίως δὲν ἀφοροῦν μόνον  στὸ «αἱρετικὸ» ἢ «μακρινό» Βατικανό. Ἀφοροῦν πλέον καὶ στὴν «Ὀρθόδοξη» Ἑλλάδα, ὅπου μὲ λεπτὲς «χειρουργικὲς ἐπεμβάσεις» ἀντιπατερικῶν θεολογικῶν ἐπινοήσεων προωθεῖται ἡ ἐμφύτευση τῆς ἴδιας κεντρικῆς ἰδέας: ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία δὲν εἶναι “πάθος’’, ἀλλὰ “κατάσταση’’! Συνεπῶς αὐτὴ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ἐκτὸς τῆς πολιτικῆς-κοινωνικῆς ἰσοτιμίας ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ-ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΞΙΩΣΕΩΣ.
.           Ὁ διορισμὸς ἀπὸ τὸν Πάπα τοῦ πρώην ἡγουμένου (1992-2001) τοῦ τάγματος τῶν ἱεροκηρύκων (Δομινικανῶν) Τίμοθι Ράντκλιφ ὡς
συμβούλου τοῦ Ποντιφικοῦ Συμβουλίου γιὰ τὴ δικαιοσύνη καὶ τὴν εἰρήνη προκαλεῖ ἔντονες ἀντιδράσεις σὲ ρωμαιοκαθολικοὺς κληρικοὺς καὶ λαϊκοὺς σὲ ὅλο τὸν κόσμο. Ὁ ἐν λόγῳ κληρικὸς ἔχει ταχθεῖ ἀνοικτὰ ὑπὲρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας.
.           Ὁ Ράντκλιφ τὸ 2005 δήλωσε πὼς ἡ ὁμοφυλοφιλία δὲν πρέπει νὰ εἶναι αἰτία ἀποκλεισμοῦ τῶν ἀνδρῶν ἀπὸ τὴν ἱερωσύνη, ἀλλὰ ἀντίθετα θὰ ἔπρεπε νὰ ἀποκλείονται ἀπὸ τὴν ἱερωσύνη ὅσοι ἀρνοῦνται τὴν προσέλευση τῶν ὁμοφυλόφιλων σ’ αὐτήν.

Ο Ηγούμενος Γέρων Γρηγόριος Ι. Μ. Δοχειαρίου Αγίου Όρους στηλιτεύει την "θολή ιστορία" της μεταφοράς Ιερών εικόνων προς "ευπορισμό δια της εύσεβείας", μέθοδο που την μετέρχονται και στην Μητρόπολη Λάρισας π.χ. Η Μυρτιδιώτισσα στο Τύρναβο κ.ά



Ηγούμενος Δοχειαρίου: ''Παντού παίζεται η τυφλόμυγα αλλά όχι και μέσα στην Εκκλησία''
Του Ηγουμένου της Ι.Μ. Δοχειαρίου Αρχιμ. Γρηγορίου


Εναι Πέμπτη μετ τν ορτ τς Πεντηκοστς. Προσκαρτερν τ λεος το Θεο στ κελλίον μου, πληροφηρήθηκα τν νακοίνωση το ερο Ναο γίας Τριάδος τς Μητροπόλεως Καισαριανς.
Κα λέγω καθ αυτόν: «Τόσες θαυματουργς εκόνες πάρχουν νομαστς στν χρο τς κκλησίας κα μόνον Γοργοϋπήκοος προσφέρεται στν κόσμο γι προσκύνηση; Πόθεν Γοργοϋπήκοος στν Νέα Σιών; Κα μάλιστα προερχομένη π τ ψηλ πατριαρχικ δώματα;»

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ: Ακούν οι ηγέτες μας;

Η 15η Μαΐου ορίστηκε από τον Ο.Η.Ε. ως ”Παγκόσμια Ημέρα της Οικογένειας”.
Το ερώτημα, όμως, είναι: Για ποια Οικογένεια μιλάμε; Για την οικογένεια που ξέραμε μέχρι χθες ή για την ”οικογένεια”, έτσι όπως μας την πλασάρουν σήμερα στα σχολικά προγράμματα και τα ΜΜΕ;
Γεγονός πάντως είναι ότι,τον τελευταίο καιρό, η παραδοσιακή ελληνική οικογένεια δέχθηκε λυσσαλέες και αλλεπάλληλες επιθέσεις από τους εχθρούς μας. Οι απόγονοι του Καρλομάγνου, σε συνεργασία πάντοτε με τους ”δικούς μας” Εφιάλτες και Νενέκους, δεν έπαψαν ούτε στιγμή να την πολεμάνε.
Η Ορθοδοξία, που είναι η πνευματική θωράκιση αυτής της οικογένειας, τους κάθεται πολύ βαριά στο στομάχι, και κάνουνε ό, τι μπορούν, για να την βγάλουνε κι αυτήν από την μέση.
Το δήλωσε, άλλωστε, πριν από λίγες ημέρες, εντελώς απροκάλυπτα, και ο υπουργός των εξωτερικών της Σουηδίας Κάρλ Μπίλντ.
Η Ορθοδοξία, είπε ο ευρωπαίος αξιωματούχος, αποτελεί απειλή για τον δυτικό πολιτισμό!

κ.Σεραφείμ Πειραιώς Ορθοδοξίας φιγουρατζή, μοιχεπιβατών και οικουμενιστών συνόμιλε



 Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΣ  ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ (ΛΑΠΠΑ) ΛΑΡΙΣΑΣ  ΜΕ  ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ  ΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΑΘΗ  ΛΑΡΙΣΑ 15-5-2015

Ορθοδοξίας φιγουρατζή, μοιχεπιβατών και οικουμενιστών συνόμιλε

  Άκουγα και διάβαζα πολλά για τα έργα σου ως Πειραιώς. Προβληματιζόμουν από το σκωτσέζικο ντους των απόψεών σου και των ενεργειών σου. Το συζητούσα  και  με άλλους αδελφούς και σήκωναν και αυτοί τους ώμους. Μόνο με μια σχιζοφρενική θεώρηση θα μπορούσε κανείς να τα εξηγήσει. Η με μια διπλωματική ασάφεια  να τάχεις μ’όλους καλά, ώστε και η πίττα νάναι ολάκερη (ορθοδοξοαμύντωρ) και  ο σκύλος (οικουμενιστές ,σκανδαλοποιοί) χορτάτος.

  Σε είχα στο μυαλό μου από παλιότερες φωτογραφίες και βίντεο με το σφηνοειδές ντεκαπάζ της γενειάδας σου, σαν σταλακτίτης, ή σαν να σούτρεξε από τα χείλη ξινόγαλο.

  Σε είδα στην Λάρισα ,άσπρισες, κουρασμένος, έμ δεν είναι εύκολο σπόρ η σχοινοβασία.

  Αλήθεια εσύ  σαν αρχιγραμματέας της συνόδου δεν υποδέχθηκες δίπλα στο Χριστόδουλο τον Πάπα όταν ήρθε στην Αθήνα;

  Εσύ δεν διάβασες μια Κυριακή Ορθοδοξίας τα αναθέματα, και δεν το ξανάκανες; Μιλάς κατά του Οικουμενισμού και συναγελάζεσαι με τους εκπροσώπους του; Λένε πως αν θέλεις να πολεμήσεις μια ιδέα ένα όραμα ο καλύτερος τρόπος είναι να βάλεις έναν γελοίο ή φαύλο να το υπερασπίζεται.

  Για να εξετάσεις ένα οικοδόμημα αν είναι στέρεο, θα πρέπει να βρεις ένα μηχανικό εμπιστοσύνης, εγνωσμένου κύρους, και να ήταν παρών  από τα θεμέλια να βλέπει τα υλικά και το κτίσιμο.

  Για το «πνευματικό» ανάστημα που λέγεται Μεντζελόπουλος ανέτρεξα  στον μακαριστό Αττικής Νικόδημο, που κανείς δεν αμφισβήτησε το ήθος του και την οξυδέρκειά του. Μάλιστα παραβρέθηκες νομίζω και στη κηδεία  του.

  Είσαι το μόνο πρόσωπο για το οποίο μιλάει με τρόμο, σαν αδίστακτο «επιδέξιο κυνηγό των αξιωμάτων».Είναι από δημοσιεύματα της Ελεύθερης πληροφόρησης με υπογραφή  «Ο ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ».

Παραθέτω συνοπτικά κάποια στοιχεία και ίσως επανέλθω σε άλλο σημείωμα πιο αναλυτικά :

 1.Κλαψουρίζοντας σαν ζήτουλας ότι ο Χριστόδουλος σε αδικεί, δεν σε προωθεί έπιασες φιλία με τον ανεψιό του Αυστραλίας ο οποίος και πίεσε τον θείο του να σου δώσει το ωμοφόριο.

   Γράφει ο Στυλιανός «κατέστησε τούτον συμπαθή εις εμέ ως αδικούμενον, ώστε να ενδώσω εις τας εισηγήσεις του σπλαχνισθέντος αυτόν πρωτανεψιού μου κ Ν.Καλλιούρη  (μεθ ού είχε κατορθώσει να συνάψη φιλίαν προκειμένου να προσεγγίση την ταπεινότητά μου).

  Με μέσον σαν Μάρθα Βούρτση των παλιών ταινιών πήρες το ωμοφόριο…

  2. Η κατάθεσή σου ως μάρτυρας στην δίκη του Μπεζενίτη με τους ομοφυλοφιλικούς διαλόγους που έγιναν καθημερινή προβολή στα παράθυρα των τηλεοράσεων και τα οικονομικά του σκάνδαλα είναι  το «εφαλτήριο» για την ανέλιξή σου. Και αναρωτιέται ο σεβάσμιος γέροντας: «Θα φτάσει άραγε μια μέρα που αυτό το στιγματισμένο άτομο, θα προβληθεί ως άξιο και θα προωθηθεί να ποιμάνει ολόκληρη Μητρόπολη;» (16/12/2005)

  Ο κόσμος βοούσε και εσύ κατέθετες «ουδέποτε κατηγορήθη ο υπό κατηγορίαν μητρ.Αττικής Παντελεήμων για κανένα εκκλησιαστικό παράπτωμα…τιμάται από το ποίμνιό του και θεωρείται ως ένας μετ επιγνώσεως ασκών τα καθήκοντά του Ιεράρχης»!!!

  Και ερωτά ο Γέροντας :. «αν προσήλθες να καταθέσεις  με δική σου πρωτοβουλία, η σπουδή σου αποδεικνύει ότι είσαι φίλος της διαφθοράς εξοικειωμένος με τις απαράδεκτες ιδιαιτερότητες των κραγμένων ρασοφόρων..»

«αν η προσέλευσή σου στα Δικαστήρια δεν αποτελούσε παρότρυνση των δικό σου πεποιθήσεων, ψυχική σου κατάφαση στις ομοφυλοφιλικές ιδιαιτερότητες και στις άλλες ηθικές παρεκτροπές

αλλά από σύσταση άνωθεν ή εντολή…» στην οποία υποκύπτεις,  δείχνει έλλειψη ανδρικής(!!!) σταθερότητος(!!!) που σε «καθιστά ανίκανο και ανάξιο, να προστεί, ως Μητροπολίτης»…

   3.Και επισημαίνει με νόημα ο μακαριστός

Στο παραδικαστικό κύκλωμα, ο Γιοσάκης πήγε φυλακή, δικαστές έχασαν την δουλειά τους, ο Παντελεήμων και ο Θεόκλητος έχασαν τους θρόνους τους, και μόνο ο ψευδομάρτυρας Μεντζελόπουλος τιμ..ήθηκε με μητρόπολη.

 

  Αγαπητέ Σεραφείμ, ’όλοι ήμαστε αμαρτωλοί, αλλά δεν ανεχόμαστε με λερωμένα χέρια να μας δείχνεις τον δρόμο να μας διδάσκεις… και μην πετροβολάς όταν είσαι σε γυάλινο πύργο.

Με λερωμένη την φωλιά σου μη μας μιλάς για καθαριότητα.

Λούφαξε…

Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες 

Ασκληπιάδης

«Οι ληστές της Θείας Διδασκαλίας» Ένα βιβλίο που ξεσκεπάζει τους σύγχρονους ψευδοδιδασκάλους και τον επιβουλεύοντα πολιορκούντα Οικουμενισμό, την "εσχάτη αίρεση" στην Ορθόδοξη Εκκλησία.


                   «Οι ληστές της Θείας Διδασκαλίας»

Ένα βιβλίο που ξεσκεπάζει τους σύγχρονους
ψευδοδιδασκάλους   και τον επιβουλεύοντα  πολιορκούντα Οικουμενισμό, την  "εσχάτη αίρεση"  
στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
Σήμερα μόνο το 3% των Ελλήνων εκκλησιάζονται συστηματικά.
Πάνω από το 90%  αυτού  του ποσοστού γνωρίζει  για την Πίστη , τον  δρόμο και τον τρόπο της εν Χριστώ σωτηρίας πολύ λιγότερα από όσα  γνωρίζει για τα Τούρκικα σήριαλ , το ποδόσφαιρο  ή τις συνταγές μαγειρικής.
Κατά τον άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη  «οι αδιάφοροι χριστιανοί  δεν θα σωθούν, όχι γιατί δεν πιστεύουν αλλά γιατί δεν ξέρουν σε τι πιστεύουν».
Απ΄την άλλη μεριά, η «Νέα Τάξη» πραγμάτων ή αλλιώς η  «Παγκοσμιοποίηση» , απαιτεί και οικοδομεί  μια νέα παγκόσμια θρησκεία για να κάνει εφικτή την διακυβέρνηση   όλου του κόσμου. Στο γενικευμένο κλίμα αδιαφορίας για την Πίστη, "Ορθόδοξοι"  ποιμένες  συνεργάζονται συστηματικά για την  εξάπλωση αυτής της νέας παγκόσμιας θρησκείας που ονομάστηκε από τους εμπνευστές  της Οικουμενισμός.
Σε όλη την ιστορία της Ορθόδοξης Εκκλησίας   υπεισέρχονταν  σε αυτήν μεθοδικά και ύπουλα «υπάλληλοι», «μισθωτοί», «λύκοι» και «φίδια» ( χαρακτηρισμοί  που απέδωσαν ο Χριστός και οι Απόστολοι στους ψευδοδιδασκάλους) που διέφθειραν πνευματικά  τα λογικά πρόβατα του  Χριστού  εξυπηρετώντας τα προσωπικά τους πάθη .
Μεγάλο τμήμα των πιστών της Ορθόδοξης Εκκλησίας σήμερα μολύνεται  από τις κακοδοξίες και τα  έργα  αιρετικών και αιρετιζόντων μασκοφόρων και οδηγείται   στην απώλεια.

Γ΄ ΔΥΣΗ ΤῶΝ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΩΝ ΤΗΣ ΛΕΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΑΣ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :  "ΑΓΩΝΑΣ" Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης αρ. φύλλου 214 & 215 Μάρτιος -Απρίλιος 2015   http://www.agonas.org/



«Ἄσ’ τούς αὐτούς (τούς Γάλλους), πού μαζεύουν τούς Μουσουλμάνους καί χτίζουν τζαμιά. Ἀργότερα θά καταλάβουν τί συμβαίνει καί τότε θά εἶναι οἱ πρῶτοι πού θά πάρουν μέτρα ἐναντίον τους. Θά δεῖτε τί θά κάνουν».

Γέρων Παΐσιος

«Μαρτυρίες Προσκυνητῶν»

Τόμ. Β΄, σέλ. 365

ΠΡΙΝ ΤΡΙΑΝΤΑ χρόνια τά ἔλεγε αὐτά καί πολλά ἄλλα παρόμοια, ὁ Ἅγιος Παΐσιος, ἀλλά πόσοι τόν ἄκουγαν; Τώρα ἐπαληθεύεται κατά τόν πιό ἐπώδυνο τρόπο. Τό μακελειό στή Γαλλία καί στόν τρόμο νά συνεχίζεται ἀδιάπτωτος στήν ὑπόλοιπη «φιλελεύθερη»... Δύση, εἶναι κατά πῶς ἐξελίσσεται, ἡἀρχή τοῦ κακοῦ. Ἔχουμε νά δοῦμε πολλά...

•  «ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΜΑΣ σήμερα εἶναι τό προοίμιο ἐκείνων πού, Εὐρωπαῖοι καί Δυτικοί χριστιανοί, θά ὑποφέρουν ἐπίσης στό ἐγγύς μέλλον», εἶπε πρό καιροῦὁ Χαλδαῖος Λατίνος ἀρχιεπίσκοπος τῆς Μοσούλης, Amel Shimoun Nona ἀπό τήν ἐξορία του στό Κουρδιστᾶν. (Ἔχει γράψει γι’ αὐτόν ἡ «Χ.Β.»).

•  ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ καί ἄλλα ἐπερχόμενα, ἐμεῖς ἐδῶ στή πτωχή καί ἀδύναμη «Χριστιανική Βιβλιογραφία», «διαβάζουμε» τά γεγονότα μέ ἕνα ἐντελῶς διαφορετικό σκεπτικό. Κατ᾽ἀρχήν δέν εἴμαστε «Charlie». Σεβόμαστε τόν θάνατο τόσων ἀνθρώπων πού ὅμως αὐτοί καί τά ἐξοργιστικά γραφήματά τους διαμόρφωσαν μιά «ἐλεύθερη» δῆθεν ἔκφραση πού ὁδηγοῦσε μέ μαθηματική ἀκρίβεια στήν ἔκπτωση τοῦ δυτικοῦ... πολιτισμοῦ.

ΞΑΝΑΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ Στην ευθεiα το ηλεκτρονικo φακeλωμα

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :  "ΑΓΩΝΑΣ" Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης αρ. φύλλου 214 & 215 Μάρτιος -Απρίλιος 2015   http://www.agonas.org/

ΞΑΝΑΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Στην ευθεiα το ηλεκτρονικo φακeλωμα



Στην τελική ευθεία μπαίνει η υλοποίηση της ηλεκτρονικής κάρτας του πολίτη. Αυτή τη φορά προωθείται με δύο πλάγιους τρόπους εφαρμογής της. Πρώτον μας λένε για την πάταξη της φοροδιαφυγής και της γραφειοκρατίας και δεύτερο για την καταπολέμηση της φτώχειας για την οποία θα εφαρμόσουν πολιτική σε κοινωνικές ομάδες που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.

Μέσα στις προτάσεις του υπουργού Οικονομικών Γ. Βαρουφάκη προς τον πρόεδρο του Eurogroup είναι και η κάρτα του πολίτη (η έξυπνη κάρτα όπως την αποκαλούν) ως εργαλείο της διοικητικής μεταρρύθμισης για την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας στο Δημόσιο και τη βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος.