Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Δεν θα δεχτούμε κανέναν Έλληνα πολιτικό να παραυρεθεί στην παρέλαση για την εθνική μας γιορτή.


Θα τους μιμηθούμε και στην Ελλάδα; 
Όχι βρωμιά στην παρέλασή μας στην Νέα Υόρκη
 Θεωρούμε ντροπή να έχουμε για πρωθυπουργό έναν που δέχτηκε παράσημο γιατί πούλησε την πατρίδα του.
Αγαπητοί φίλοι, αγαπητοί συνέλληνες, αγαπητοί πατριώτες.
Μια συντροφιά από εμάς, εδώ στην Νέα Υόρκη, φτιάξαμε μια ομάδα με σκοπό, τίμια και ειρηνικά, να αγωνιστούμε για να μην δεχτούμε κανέναν Έλληνα πολιτικό να παραυρεθεί εδώ, στην παρέλαση που κάνουμε κάθε χρόνο για την εθνική μας γιορτή. Θεωρούμε πλέον μεγάλη ντροπή, αυτοί που πούλησαν την Μακεδονία μας ν΄ανέβουν στην εξέδρα των επισήμων. Θεωρούμε ντροπή να έχουμε μαζί μας, στη μεγάλή αυτή εθνική μας γιορτή αυτούς που ντροπιάζουν την πατρίδα μας σε όλο τον κόσμο.
  Θεωρούμε ντροπή να έχουμε για πρωθυπουργό έναν που δέχτηκε παράσημο γιατί πούλησε την πατρίδα του. Παρακαλούμε όλους σας, αν αγαπάτε την πατρίδα μας, να ενώσετε τις φωνές σας μαζί με τις δικές μας. Γράψτε στις σελίδα σας δυο λόγια. Κανένας πολιτικός στην Ομογενειακή παρέλαση της Νέας Υόρκης.
  Παρακαλούμε την Ομοσπονδία Ελληνικών Σωματείων Νέας Υόρκης και τους υπευθύνους της παρέλασης να κατανοήσουν ότι αυτοί δεν έχουν καμιά θέση στην παρέλασή μας.
Σας ευχαριστούμε.

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

Σήκωσαν μαύρες σημαίες στο Άγιο Όρος για τον ανεπιθύμητο Τσίπρα που γράφουν: «Έξω οι Αντίχριστοι»

Σήκωσαν μαύρες σημαίες στο Άγιο Όρος για τον ανεπιθύμητο Τσίπρα που γράφουν: «Έξω οι Αντίχριστοι»  

Για τονΟικουμενιστή Βαρθολομαίο οι Αγιορείτες θα πουν κάτι ;  

Μαύρες σημαίες που αναγράφουν »Έξω οι Αντίχριστοι από το Άγιον Όρος» κυματίζουν από την Τρίτη στην Ιερά Μονή Δοχειαρίου Αγίου Όρους.

Ο λόγος για μια ενέργεια της Μονής η οποία έχει σχέση με την ακυρωθείσα από τους Αγιορείτες επίσκεψη του Πρωθυπουργού κ. Τσίπρα στο Περιβόλι της Παναγίας.

Όπως είναι γνωστό, ο Αλέξης Τσίπρας επρόκειτο να επισκεφθεί την Ιερά Μονή Παντοκράτορος μαζί με τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο, όμως σε ψηφοφορία τους η πλειοψηφία των αντιπροσώπων των μονών ακύρωσε την επίσκεψη. Για το θέμα αναφέρθηκε δημόσια με επιστολή του και ο αντιπρόσωπος της Ι.Μ. Ξηροποτάμου Ιερομόναχος Παύλος, που στην τοποθέτησή του στη σύναξη υπογράμμισε ότι θα πρέπει να ζητήσουν από τον κ. Τσίπρα να μην πραγματοποιήσει την επίσκεψη.

AHEPA HJ-26 Larissa “P.Baltis”, επισκέφθηκε το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου.

 

Ο ΕΙΣ ΛΑΡΙΣΑ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ,  ΕΝ ΜΕΣΩ  ΜΕΛΩΝ  ΑΧΕΠΑΝΣ HJ-26 ΜΕ ΤΙΣ  ΚΌΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΒΑΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ   ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΦΙΛΑΘΡΩΠΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ  ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ  ΚΟΜΙΖΟΝΤΕΣ  ΤΡΟΦΙΜΑ  ΓΙΑ ΤΗΝ  ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ...  !!!  

                                                                       ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:  π. ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ 

     Φιλανθρωπικό έργο της AHEPA στη Λάρισα

Την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019, αντιπροσωπεία του Τμήματος AHEPA HJ-26 Larissa “P.Baltis”, επισκέφθηκε το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου.

Στη συνάντηση συμμετείχαν εκ μέρους του Τμήματος HJ-26 Λάρισας, ο Πρόεδρος κ. Φώτιος Σουργκούνης, ο Αντιπρόεδρος κ. Χρυσοβαλάντης Τέλλιος, ο Γραμματέας κ. Ευθύμιος Παπαμανώλης και τα μέλη κ.κ. Ευρυπίδης Πραντσούδης και Δημήτριος Ψύχος.


Κατά τη διάρκεια της συνάντησης έγινε συζήτηση σχετικά με το φιλανθρωπικό έργο, τόσο της Ιεράς Μητρόπολης Λαρίσης και Τυρνάβου, όσο και της AHEPA. Ακολούθως παραδόθηκεως δωρεά του Τμήματος, σημαντική ποσότητα τροφίμων για την κάλυψη των αναγκών σίτισης των συμπολιτών μας,

Η συνεχιζόμενη προσφορά της AHEPA προς το συνάνθρωπο και την πατρίδα έρχεται έτσι, να ενισχύσει  το σημαντικότατο κοινωνικό έργο που επιτελεί διαχρονικά  η εκκλησία μας στην τοπική κοινωνία, με αλληλεγγύη και αίσθημα ευθύνης.

Πρωτοπρ. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος, Τζούμιος δημοσιογραφική ηθική και δεοντολογία

ΤΖΟΥΜΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ.

Πρωτοπρεσβύτερος Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος, Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν
Αποτέλεσμα εικόνας για Ἀναστάσιος Κ. ΓκοτσόπουλοςΠάτρα 12 . 2 . 2019
Αξιότιμο Κύριο
Σωτήριο Τζούμα
Διαχειριστή ιστοσελίδας «exapsalmos.gr»
Αθήνα
Κοινοποίηση: Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πατρών κ.κ. Χρυσόστομο.
Αξιότιμε, κ. Τζούμα, σε άρθρο σας με τίτλο «Το θέμα της Αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία και η Θεολογία των…ακραίων»1 (7.2.19) αναφερθήκατε στο πρόσωπό μου και στη διακονία μου στην Εκκλησία του Χριστού. Θέλω να πιστεύω πώς σεβόμενος τους αναγνώστες σας και τη δημοσιογραφική δεοντολογία θα δημοσιεύσετε στην ιστοσελίδα σας και τη δική μου άποψη.

1. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια για το πρόσωπο και τη διακονία μου. Επειδή, όμως είναι υπερβολικά και απέχουν της πραγματικότητας, μόνο ως ευχές μπορούν να γίνουν αποδεκτά. Αλίμονό μου εάν τα πιστέψω ως πραγματικότητα…

Η Πρωτοβουλία Πολιτών Λάρισας για τη Μακεδονία διοργανώνει ομιλία στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας, την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019 και ώρα 18:00, με ομιλητή τον κ. ΣΑΒΒΑ ΚΑΛΕΝΤΕΡΙΔΗ

«Καλόν εστίν τα οικεία κοσμείν και σώζειν»


Στην Θεσσαλονίκη, στο ιστορικό κοιμητήριο της Ευαγγελίστριας, σε κεντρικό σημείο του, δεσπόζει μια μαρμάρινη στήλη που ύψωσε η Μακεδονική Φιλεκπαιδευτική Αδελφότης προς τιμήν των ηρώων  του Μακεδονικού Αγώνα.  Στην στήλη αυτή διαβάζουμε και τα εξής ονόματα: Λίλη Βλάχου, Αικατερίνη Χατζηγεωργίου, Βελίκα Τράικου, Αγγελική Φιλιππίδου.  Ανήκουν σε τέσσερις δασκάλες, σε τέσσερις «δασκαλίτσες» του Αγώνα για την απελευθέρωση της Μακεδονίας.  Και ο υποκορισμός «δασκαλίτσες» δεν είναι υποτιμητικός. Το αντίθετο.  Διατρανώνει την λεβεντιά  τους και υποδηλώνει το νεαρόν της ηλικίας τους, τα δεκαοκτάχρονα νιάτα τους. Δεν είναι μόνο αυτές. Κι άλλες πολλές ηρωίδες δασκάλες κοσμούν το Εικονοστάσι του Γένους.

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝ ΔΙΩΓΜΩ π ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ



Ερμηνεία του Ιερού Χρυσοστόμου στην αποστολική περικοπή από την Β΄«Προς Τιμόθεον» επιστολή του αποστόλου Παύλου,κεφάλαιο 3,εδάφια 10-15.


             επιμέλεια κειμένου: Ελένη Λιναρδάκη, φιλόλογος 
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΕΛΩΝΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ: Πρός Τιμόθεον Β΄3,10-15
         
          Ερμηνεία του Ιερού Χρυσοστόμου στην αποστολική περικοπή
         από την Β΄«Προς Τιμόθεον» επιστολή του αποστόλου Παύλου,
                          κεφάλαιο 3,εδάφια 10-15.
[ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ]
  «Σύ δέ παρηκολοθηκς μου τ διδασκαλίᾳ(:Εσύ όμως έχεις παρακολουθήσει τη διδασκαλία μου)». «Ο στόχος σου ήταν να είσαι ισχυρός· δεν ήρθες απλώς, αλλά ‘’έχεις παρακολουθήσει’’». Εδώ δηλώνει ότι ο χρόνος ήταν πολύς, με το να πει «έχεις παρακολουθήσει τη διδασκαλία μου». Αυτό λέγεται για τον λόγο· «τ γωγῇ(:τη γενικότερη συμπεριφορά μου)»· αυτό λέγεται για τον βίο· «τ προθσει (:την πρόθεση και τα ελατήριά μου)»· αυτό λέγεται για την προθυμία και την καρτερικότητα της ψυχής. «Αυτά», λέγει, «δεν τα έλεγα χωρίς να τα εφαρμόζω και ούτε φιλοσοφούσα μόνο με λόγια».

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΕΛΩΝΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ (Λουκ. 18, 9-14) Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου: Φαρισαίος και Τελώνης


     επιμέλεια κειμένου: Ελένη Λιναρδάκη
        ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΕΛΩΝΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ (Λουκ. 18, 9-14)
           Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου: Φαρισαίος και Τελώνης
 «...Έχεις όμως και τρτο δρόμο που φέρνει στη μετνοια. Και σου παρουσίασα  πολλς οδος μετνοιας, για να σου κνω με την ποικιλα τους εύκολη τη σωτηρα. Όμως ποια είναι αυτ η τρτη οδς;  Η ταπεινοφροσνη. Έχε ταπειν φρνημα και εξλειψες το πλήθος των αμαρτιών σου. Και έχεις και γι αυτό απόδειξη από την Αγία Γραφ, απ την ανγνωση της παραβολής του Τελνη και του Φαρισαου (Λουκα 18, 10-14 ).   
   «νθρωποι δύο νέβησαν ες τ ερν προσεύξασθαι, ες Φαρισαος κα τερος τελώνης(:Δύο άνθρωποι ανέβηκαν στο ιερό για να προσευχηθούν˙  ο ένας ήταν Φαρισαίος και ο άλλος τελώνης)», λγει, και άρχισε ο Φαρισαίος να απαριθμεί τις αρετς του: ‘’ Θεός, εχαριστ σοι τι οκ εμ σπερ ο λοιπο τν νθρώπων, ρπαγες, δικοι, μοιχοί, κα ς οτος τελώνης(:Σ’ ευχαριστώ,

Κυριακὴ Τελώνου & Φαρισαίου (Β΄ Τιμ. 3,10-15) «Πονηροὶ δὲ ἄνθρωποι καὶ γόητες προκόψουσιν ἐπὶ τὸ χεῖρον, πλανῶντες καὶ πλανώμενοι»

p. AugoustΚυριακὴ Τελώνου & Φαρισαίου (Β΄ Τιμ. 3,10-15)
Ὁμιλία τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

α)Πονηροί και γόητες

«Πονηροὶ δὲ ἄνθρωποι καὶ γόητες προκόψουσιν ἐπὶ τὸ χεῖρον, πλανῶντες καὶ πλανώμενοι»
 β)«Οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ διωχθήσονται»
ΣΗΜΕΡΑ, ἀγαπητοί μου, εἶνε ἡ πρώτη Κυριακὴ τοῦ Τριῳδίου καὶ ὁ ἀπόστολος περιέχει δύο προφητεῖες τοῦ ἀποστόλου Παύλου. Ἡ μία λέει, ὅτι ὅσοι θέλουν νὰ ζήσουν «εὐσεβῶς» θὰ διωχθοῦν. Ἡ ἄλλη λέει, ὅτι ἀντιθέτως ὅσοι εἶνε «πονηροὶ ἄνθρωποι» καὶ ἀπατεῶνες, αὐτοὶ θὰ προκόψουν (Β΄ Τιμ. 3,12-13). Θὰ προκόψουν λοιπὸν οἱ πονηροί; Μυστήρια πράγματα! Ἐπάνω στὴν δευτέρα αὐτὴ προφητεία θὰ σᾶς πῶ λίγα λόγια, γιὰ νὰ δοῦμε ποιοί εἶνε αὐτοὶ οἱ «πονηροί» καὶ ποιά ἡ προκοπή τους.

151 βουλευτές διορθώνουν το κράτος που προέκυψε το 1821

Φιλοδοξούν να γίνουν οι νεκροθάπτες της Πατρίδας. Θα τους αφήσουμε;

– Ο πραγματικός διάλογος

  Τσίπρας: Έχει έρθει, λοιπόν, ο καιρός ώστε να κατοχυρωθεί ρητά στο Σύνταγμα η θρησκευτική ουδετερότητα του ελληνικού κράτους.

  Σβίγκου: Διαψεύστηκαν όσοι, είτε λόγω λανθασμένης πληροφόρησης, είτε από σκοπιμότητα, βιάστηκαν να πανηγυρίσουν για τη δήθεν απόρριψη της αναθεώρησης
του άρθρου 3. Η κατοχύρωση της θρησκευτικής ουδετερότητας του κράτους είναι ένα αναγκαίο βήμα προόδου κι ένα ώριμο κοινωνικό αίτημα
  Αναγνωστοπούλου: Για μένα έπρεπε να καταργηθεί και η διατύπωση «επικρατούσα» θρησκεία. Ήδη από τον Κοραή υπάρχει αυτό το αίτημα.

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

Ἡ σκλαβιὰ τοῦ φόβου


Γράφει ο Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
Βλέποντας αὐτὰ ποὺ συμβαίνουν σήμερα, παρακολουθώντας πόσο ραγδαῖα προχωρεῖ ἡ ὑποταγὴ τοῦ κόσμου στὸ σκότος ὅλοι μας διερωτώμαστε, πῶς μπόρεσε νὰ συμβεῖ αὐτό. Ὡς ἀπάντηση ἔχουν δωθεῖ πολλὲς ἑρμηνεῖες καὶ ἔχουν διαπιστωθεῖ πολλὰ αἴτια. Ἕνα ὅμως ἀπὸ αὐτὰ δὲν τονίζεται ὅσο ἔπρεπε: ὁ φόβος (ὅταν μιλοῦμε ἐδῶ γιὰ φόβο ἐννοοῦμε τὸν παθολογικὸ φόβο ἢ ἀλλιῶς φοβία).
Ποτὲ ἄλλοτε ἡ ἀνθρωπότητα δὲν ἔζησε σὲ τέτοιο καθεστὼς φόβου ὅσο σήμερα.

Όταν η "συμμορία τῶν 300" συμμαχεί με τη Δεσποτοκρατία του Οικουμενισμού

Ὑπὸ τόν ἔλεγχο τῶν …στοῶν τίθεται καί ὁ πατριωτισμός μας; [καὶ ἡ Πίστις μας;]




Κάθε λογῆς καὶ φύσεως στοῶν…
Κάθε ἐκδοχῆς καὶ «φιλοσοφίας»…
Κάθε μορφῆς στοῶν καὶ -μὲ ἀνθρωπιζτικὸ- ἐνίοτε προσωπεῖο λεσχῶν καὶ «κοινωφελῶν ἱδρυμάτων» συνήθως, ἀλλὰ καὶ συλλόγων, κινημάτων, Μ.Κ.Ο…
… ποὺ ἐμφανίζονται οἱ ψευδο-σωτῆρες μας, γιὰ νὰ μᾶς ἀποτελειώσουν.

Δὲν …«μασσᾶμε» ὅμως πλέον, διότι, ἄλλος περισσότερο κι ἄλλος λιγότερο ἀπὸ ἐμᾶς, ἔχουμε ξεκινήση νὰ ἀντιλαμβανόμεθα τὰ παιχνιδάκια τους καὶ νὰ τοὺς ἀποῤῥίπτουμε καθολικῶς. (Πάντα φυσικὰ μὲ τὶς σχετικὲς ἐξαιρέσεις κάποιων, ποὺ ἐμμένουν, γιὰ τοὺς δικούς τους -ὀποίους-  λόγους, νὰ ἐθελοτυφλοῦν…!!!)
Ἔτσι κι ἀλλοιῶς ἔχουμε ἀντιληφθῆ πὼς πρόκεται γιὰ τὶς ἴδιες οἰκογένειες, ποὺ μὲ τὴν τακτική τους νὰ ἀλλάζουν ὀνόματα, ἐξακολουθοῦν (ἐπισήμως) ἐδῶ κι ἔναν αἰῶνα νὰ μᾶς καταστρέφουν, ἀπολαμβάνοντας πέραν τῆς ἀσυλίας του, ἐπὶ πλέον καὶ τὴν ἐπιτυχῆ τους διαδοχή, ἀπὸ τὰ παιδιά τους καὶ τὰ ἐγγόνια τους.

Ο γέρων Παΐσιος και η μανία των Ζηλωτών

Απόσπασμα από το βιβλίο: Ο ΑΣΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΟΥΔΑΣ

πρεσβ. ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΤΑΤΣΗ

Ο Γέροντας, παρόλο που η ασκητικότητά του ήταν παραδεκτή από όλους, αντιμετώπισε πολλές φορές την μανία των ζηλωτών του Αγίου Όρους και τα πικρά σχόλια των ζηλότυπων μοναχών, των εγγύς και των μακράν. Ήταν μέσα στο σχέδιο του Θεού να πικραθεί από τους ίδιους τους αγιορείτες. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι μέσα στο Άγιον Όρος δεν υπήρχαν μοναχοί που τον αγαπούσαν και τον συμβουλεύονταν. Κάθε άλλο.
Δεκάδες μοναχοί περνούσαν από το ταπεινό κελί του για να πουν τους λογισμούς τους και να πάρουν τη γνώμη του.