Θα
επιληφθεί το Συνοδικό δικαστήριο αυτής της απαράδεκτης ενέργειας τόσο για το
δεσπότη, όσο και για την συντακτική επιτροπή;
Να αναμένουμε αντίδραση κατά του κ. Ιερωνύμου Λαρίσης ίδια με αυτή την «ευαισθησία» που επέδειξε ο Πειραιώς κ. Σεραφείμ για τον αγωνιστή ιερέα και ιατρό π. Στυλιανό Καρπαθίου ασκώντας του δίωξη;
Νομίζουμε ότι εν προκειμένω προσιδιάζει το «Της ποίμνης κυκλωθείσης υπό των πολεμίων, ποιμένων αλλοτρίων, λύκων λυμαινομένων»
Ραββίνος Ηλία Σαμπετάι: “Αντισημιτισμός. Διακρίσεις Και Διώξεις Κατά Ιουδαίων”
Άρθρο του Σοφολογιωτάτου Ραββίνου
Ηλία Σαμπετάι.
ΡΑΒΒΊΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡ. ΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ |
Στο επίσημο «εκκλησιαστικό» περιοδικό της Μητροπόλεως Λαρίσης που επιγράφεται «Αχιλλίου Πόλις» τεύχος 6- Νοέμβριος 2021 και στο ιστολόγιό της προβάλλει προπαγανδιστικό άρθρο με τίτλο “Αντισημιτισμός. Διακρίσεις Και Διώξεις Κατά Ιουδαίων” που υπογράφεται από τον Ραββίνοτης Εβραϊκής Συναγωγής της Λαρίσης, Ηλία Σαμπετάι. Οι Εβραίοι της Λαρίσης, που γνωρίζουν τις δυνατότητες του Ραββίνου, λένε ότι ένα τέτοιο εκτεταμένο άρθρο είναι πέραν της συγγραφικής εμβέλειας του εν λόγω Ραββίνου. Είναι εύλογο ότι το κατευθυνόμενο δημοσίευμα απορρέει και αντανακλά τις ιδεολογικές θέσεις του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβολίου (Κ.Ι.Σ.). Το πρωτεύον εν προκειμένω δεν είναι τόσο ποιος υπογράφει το ιδεολογικό αυτό συμπίλημα, αλλά κυρίως το περιεχόμενο και τα μέσα διά των οποίων επελέγησαν να προβληθεί για να επηρεάσει και να αλώσει εκ των έσω. Παραχωρήθηκε χώρος στο επίσημο Ορθόδοξο (υποτίθεται) περιοδικό "Αχιλλίου Πόλις" και το Εκκλησιαστικό ιστολόγιο της Μητροπόλεως Λαρίσης.
Βεβαίως στις σκοπούμενες. ανακρίβειες του συμπιλήματος αυτού έχουν αντιπαρατεθεί πληστάκις διακεκριμένοι συγγραφείς και έχουν κονιορτοποιήσει τα προπαγανδιστικά ψεύδη. Ωστόσο, πρέπει να αντικρουσθεί αυτή η προκλητική ενέργεια και να αντιπαρατεθεί ή Αλήθεια.
Τις πόρτες των έκκλησιών ο κ. Ιερώνυμος και τα οργανά του τις έκλεισαν, εξοβελίζοντας τους μη μασκαρεμένους πιστούς εν ονόματι των «μέτρων της Πανδημίας». Όμως, άνοιξε τις πόρτες στους αιρετικούς στο περιοδικό «Αχιλλίου Πόλις» και στο επισκοπείο και παραχώρησε στους πολιτικούς τον μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Αχιλλίου, για να δίνουν από κοινού συνέντευξη μέσα σε αυτόν, αλλά και για να λειτουργούν ως εμβολιαστικά κέντρα.
Σπουδαίος διδάσκαλος που διάβασε το επίμαχο δημοσίευμα είπε με νόημα: «Ακούω
την φωνή του όχλου»... «Τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐφ᾿
ἡμᾶς καὶ ἐπὶ τὰ τέκνα ἡμῶν». Όσο για το δεσπότη σας «Ποιμένες πολλοί διέφθειραν τόν ἀμπελῶνά μου, ἐμόλυναν τήν μερίδα μου…»
Ἱερεμ. 12 : 10.
Κρίμα στην επιδερμική ρητορεία του. Εδώ ισχύει η ρήση της
Αγίας Γραφής: «Κρείσσον κύον ζών ή λέων τεθνηκώς» (Ἐκκλησιαστῆς 9,4) (=Είναι προτιμότερο ένα σκυλί ζωντανό, παρά ένα λιοντάρι
ψόφιο)
Εύλογα τα ερωτήματα που εγείρονται: Θα δημοσίευε ποτέ Εβραϊκό περιοδικό
ένα Ορθόδοξο ομολογιακό άρθρο ότι ο
Μεσσίας ήρθε και τον Σταυρώσαν; Οι Χιλιαστές της οργάνωσης του Μπρούκλιν θα δημοσίευαν ποτέ άρθρο
πού θα απεκάλυπτε τις πλάνες τους και την οργάνωσή τους ή Μασονικό περιοδικό ότι στις τελετές τους προσκυνούν τον Εωσφόρο;;;
Οι
σκεπτόμενοι Λαρισαίοι πιστοί αναλογίζονται και το συζητούν ευρέως, αργά μεν, προς
τι αυτή η σιναφιακή σχέση, τι συνδέει
δεσμευτικά τον δεσπότη με τους εν λόγω; Βέβαια και ότι «πληρώνουν το περιοδικό από τον
όβολο τους για να προβάλλεται η Σιωνιστική προπαγάνδα του Κ.Ι.Σ. δεν μπορούν να
το δικαιολογήσουν, τους εξοργίζει.
Μήπως ο οικουμενιστής κ.
Ιερώνυμος εζήλωσε δόξα Ραβίνου ;;;
Οι Πιστοί δεν ξεχνούν ότι μετά την αναρρίχησή του στο θρόνο του Αγίου Αχιλλίου, από τους πρώτους που τον επισκέφτηκαν και έδωσαν τα διαπιστευτήριά τους ήταν η Μασονοκρατούμενοι ΑΧΕΠΑΝΣ, οι Ρόταροι, και οι αντιπρόσωποι της Εβραϊκής Συναγωγής της Λαρίσης, αγνοώντας την καταδικαστική συνοδική απόφαση.
Δεν
ξεχνούν την κατ’ επανάληψη συμμέτοχή του σε δημόσιες, τουλάχιστον, εκδηλώσεις, όπως
αυτή στο Ωδείο της Λαρίσης, όπου συμμετείχε ως κύριος ομιλητής, ανάβοντας και
την επτάφωτη λυχνία τους. Έκτοτε ο π. Σεραφείμ τον χαρακτηρίζει «ο επτάφωτος δεσπότης της Λαρίσης».
Χωρίς ουδένα ενδοιασμό συμμετείχε σε εκδήλωση εντός της αιθούσης της Συναγωγής
μαζί με τον πρωτοσύγκελό του, Ιγνάτιο Μουρτζανό, και απηύθυνε
λόγο.(βλέπετε φωτογραφίες).
Το
προκλητικό του δημοσιεύματος είναι το υβριστικό πνεύμα που αποπνέει για τους
Ορθοδόξους Χριστιανούς και τους Αγίους αγωνιστές και ομολογητές της Ορθοδόξου
Εκκλησίας. Καταφέρεται απαξιωτικά εναντίον Μοναχών, Ιεροκηρύκων και του Αγίου
Κοσμά του Αιτωλού ως «διαδότες ειδεχθούς Λιβελογραφίας»... επί λέξει γράφει: ..."Στήν
πορεία, ἡ Ἀντισημιτική ἐξαλλοσύνη ἐμφανίζει μιά νέα εἰδεχθῆ λιβελογραφία, τήν
Αἱματική Κατηγορία, περί δολοφονίας Χριστιανοπαίδων γιά τήν ἑτοιμασία τῶν
Ἀζύμων του Πέσαχ. Μιά κατηγορία μέ πολλά θύματα Ἰουδαίους σέ ὅλη τήν Εὐρώπη.
Ἀνάμεσα στούς διαδότες ὑπῆρξαν μοναχοί καί ἱεροκήρυκες, ὅπως ὁ Κοσμᾶς ὁ
Αἰτωλός.»
(Θυμηθείτε και τον Ραββίνο Μαρδοχαίο Φριζή που δηλώνει ευθαρσώς " Εμείς σκοτώσαμε τον Αγιο Κοσμά") βλέπετε ΕΔΩ