Προκλητικά και πλήρως αμελώντας τις ατιμώρητες ευθύνες τους για την κατάσταση που έχουν φέρει ένα κόσμο που κανονικά θα είχε τη δυνατότητα να είναι εμφανώς απλούστερος για τους ανθρώπους, οι διαταγοδόχοι αρχιτέκτονες των καταστροφών αυτών συγκεντρώθηκαν πάλι στο επίσημο κέντρο επιχειρήσεων τους, το Νταβός της Ελβετίας και έδρα του παγκοσμίου οικονομικού φόρουμ για να μας σερβίρουν το συνηθισμένο σχήμα τους που πάντοτε τους οδηγούσε στο επόμενο βήμα.
Πρώτα μας κατέδειξαν τα πάμπολλα προβλήματα που υποτίθεται πως απλά προέκυψαν, στη συνέχεια μας παρουσίασαν τις αντιδράσεις μας για όλα αυτά και τέλος φυσικά μας διαφήμισαν τις πάντοτε έτοιμες λύσεις που θα μας προσφέρουν τον παράδεισο επι της γης μέσω μιας μεγάλης επανεκκίνησης ή αλλιώς ενός νέου κοινωνικού συμβολαίου.
Την Τετάρτη της έκτης εβδομάδας μετά το Πάσχα εορτάζουμε την Απόδοση της
εορτής του Πάσχα. Αν και οι περισσότερες εορτές έχουν τη απόδοση τους
την όγδοη ημέρα, η Απόδοση του Πάσχα εορτάζεται την 39η ημέρα.
Αγανάκτηση κατά του Δεσπότη της Λαρίσης Ιερωνύμου (Νικολόπουλου). Το εκκλησιαστικό περιοδικό «Αχιλλίου Πόλις» της Μητροπόλεως Λαρίσης δημοσιεύει προπαγανδιστικό άρθρο Ραββίνου (Ηλία Σαμπετάι) υβριστικό για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τους Χριστιανούς και κληρικούς
Θα
επιληφθεί το Συνοδικό δικαστήριο αυτής της απαράδεκτης ενέργειας τόσο για το
δεσπότη, όσο και για την συντακτική επιτροπή;
Να
αναμένουμε αντίδραση κατά του κ. Ιερωνύμου Λαρίσης ίδια με αυτή την «ευαισθησία» που
επέδειξε ο Πειραιώς κ. Σεραφείμ για τον αγωνιστή ιερέα και ιατρό π. Στυλιανό
Καρπαθίου ασκώντας του δίωξη;
Νομίζουμε
ότι εν προκειμένω προσιδιάζει το «Της ποίμνης κυκλωθείσης υπό των πολεμίων,
ποιμένων αλλοτρίων, λύκων λυμαινομένων»
Ραββίνος Ηλία Σαμπετάι: “Αντισημιτισμός. Διακρίσεις Και Διώξεις Κατά Ιουδαίων”
Στο επίσημο
«εκκλησιαστικό»περιοδικό της Μητροπόλεως Λαρίσης που επιγράφεται «Αχιλλίου Πόλις» τεύχος 6- Νοέμβριος 2021 και στο ιστολόγιό της προβάλλει προπαγανδιστικό
άρθρο με τίτλο “Αντισημιτισμός. Διακρίσεις Και Διώξεις Κατά Ιουδαίων” που υπογράφεται από τον Ραββίνοτης Εβραϊκής Συναγωγής της Λαρίσης, Ηλία Σαμπετάι. Οι Εβραίοι της Λαρίσης,
που γνωρίζουν τις δυνατότητες του Ραββίνου, λένε ότι ένα τέτοιο εκτεταμένο
άρθρο είναι πέραν της συγγραφικής εμβέλειας του εν λόγω Ραββίνου. Είναι εύλογο
ότι το κατευθυνόμενο δημοσίευμα απορρέει και αντανακλά τις ιδεολογικές θέσεις
του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβολίου (Κ.Ι.Σ.). Το πρωτεύον εν προκειμένω δεν
είναι τόσο ποιος υπογράφει το ιδεολογικό αυτό συμπίλημα, αλλά κυρίως το
περιεχόμενο και τα μέσα διά των οποίων επελέγησαν να προβληθεί για να επηρεάσει
και να αλώσει εκ των έσω. Παραχωρήθηκε χώρος στο επίσημο Ορθόδοξο (υποτίθεται) περιοδικό"Αχιλλίου Πόλις" και το Εκκλησιαστικό
ιστολόγιο της Μητροπόλεως Λαρίσης.
Βεβαίως
στις σκοπούμενες. ανακρίβειες του συμπιλήματος αυτού έχουν αντιπαρατεθεί
πληστάκις διακεκριμένοι συγγραφείς και έχουν κονιορτοποιήσει τα προπαγανδιστικά
ψεύδη. Ωστόσο, πρέπει να αντικρουσθεί αυτή η προκλητική ενέργεια και να αντιπαρατεθεί
ή Αλήθεια.
Το προσωπείο του Δεσπότη της Λαρίσης Ιερωνύμου (Νικολόπουλου) έπεσε... Μήπως φιλοδοξεί δόξα Ραββίνου;;;
Τις πόρτες των έκκλησιών ο κ. Ιερώνυμος και τα οργανά του τις έκλεισαν, εξοβελίζοντας τους μη μασκαρεμένους πιστούς εν ονόματι των «μέτρων της Πανδημίας». Όμως, άνοιξε τις πόρτες στους αιρετικούς στο περιοδικό «Αχιλλίου Πόλις» και στο επισκοπείο και παραχώρησε στους πολιτικούς τον μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Αχιλλίου, για να δίνουν από κοινού συνέντευξη μέσα σε αυτόν, αλλά και για να λειτουργούν ως εμβολιαστικά κέντρα.
Σπουδαίος διδάσκαλος που διάβασε το επίμαχο δημοσίευμα είπε με νόημα: «Ακούω
την φωνή του όχλου»...«Τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐφ᾿
ἡμᾶς καὶ ἐπὶ τὰ τέκνα ἡμῶν». Όσο για το δεσπότη σας «Ποιμένες πολλοί διέφθειραν τόν ἀμπελῶνά μου, ἐμόλυναν τήν μερίδα μου…»
Ἱερεμ. 12 : 10.
Κρίμα στην επιδερμική ρητορεία του. Εδώ ισχύει η ρήση της
Αγίας Γραφής: «Κρείσσον κύον ζών ή λέων τεθνηκώς»(Ἐκκλησιαστῆς 9,4) (=Είναι προτιμότερο ένα σκυλί ζωντανό, παρά ένα λιοντάρι
ψόφιο)
Εύλογα τα ερωτήματα που εγείρονται: Θα δημοσίευε ποτέ Εβραϊκό περιοδικό
ένα Ορθόδοξο ομολογιακό άρθρο ότι ο
Μεσσίας ήρθε και τον Σταυρώσαν; Οι Χιλιαστές της οργάνωσης του Μπρούκλιν θα δημοσίευαν ποτέ άρθρο
πού θα απεκάλυπτε τις πλάνες τους και την οργάνωσή τους ή Μασονικό περιοδικό ότι στις τελετές τους προσκυνούν τον Εωσφόρο;;;
Οι
σκεπτόμενοι Λαρισαίοι πιστοί αναλογίζονται και το συζητούν ευρέως, αργά μεν, προς
τι αυτή η σιναφιακή σχέση, τι συνδέει
δεσμευτικά τον δεσπότη με τους εν λόγω; Βέβαια και ότι «πληρώνουν το περιοδικό από τον
όβολο τους για να προβάλλεται η Σιωνιστική προπαγάνδα του Κ.Ι.Σ. δεν μπορούν να
το δικαιολογήσουν, τους εξοργίζει.
Μήπως ο οικουμενιστής κ.
Ιερώνυμος εζήλωσε δόξα Ραβίνου ;;;
Οι
Πιστοί δεν ξεχνούν ότι μετά την αναρρίχησή του στο θρόνο του Αγίου Αχιλλίου, από τους πρώτους
που τον επισκέφτηκαν και έδωσαν τα διαπιστευτήριά τους ήταν η Μασονοκρατούμενοι
ΑΧΕΠΑΝΣ, οι Ρόταροι, και οι αντιπρόσωποι της Εβραϊκής Συναγωγής της Λαρίσης,
αγνοώντας την καταδικαστική συνοδική απόφαση.
Δεν
ξεχνούν την κατ’ επανάληψη συμμέτοχή του σε δημόσιες, τουλάχιστον, εκδηλώσεις, όπως
αυτή στο Ωδείο της Λαρίσης, όπου συμμετείχε ως κύριος ομιλητής, ανάβοντας και
την επτάφωτη λυχνία τους. Έκτοτε ο π. Σεραφείμ τον χαρακτηρίζει «ο επτάφωτος δεσπότης της Λαρίσης».
Χωρίς ουδένα ενδοιασμό συμμετείχε σε εκδήλωση εντός της αιθούσης της Συναγωγής
μαζί με τον πρωτοσύγκελό του, Ιγνάτιο Μουρτζανό, και απηύθυνε
λόγο.(βλέπετε φωτογραφίες).
Το
προκλητικό του δημοσιεύματος είναι το υβριστικό πνεύμα που αποπνέει για τους
Ορθοδόξους Χριστιανούς και τους Αγίους αγωνιστές και ομολογητές της Ορθοδόξου
Εκκλησίας. Καταφέρεται απαξιωτικά εναντίον Μοναχών, Ιεροκηρύκων και του Αγίου
Κοσμά του Αιτωλού ως «διαδότες ειδεχθούς Λιβελογραφίας»... επί λέξει γράφει: ..."Στήν
πορεία, ἡ Ἀντισημιτική ἐξαλλοσύνη ἐμφανίζει μιά νέα εἰδεχθῆ λιβελογραφία, τήν
Αἱματική Κατηγορία, περί δολοφονίας Χριστιανοπαίδων γιά τήν ἑτοιμασία τῶν
Ἀζύμων του Πέσαχ. Μιά κατηγορία μέ πολλά θύματα Ἰουδαίους σέ ὅλη τήν Εὐρώπη.
Ἀνάμεσα στούς διαδότες ὑπῆρξαν μοναχοί καί ἱεροκήρυκες, ὅπως ὁ Κοσμᾶς ὁ
Αἰτωλός.»
Όταν υποβιβάζεται η αξία, πληθαίνουν οι αξιωματούχοι. Όταν η ευθύνη γίνεται αγαθό σε ανεπάρκεια, μοιράζονται ασυλλόγιστα τίτλοι και αξιώματα σε άτομα στερημένα ικανότητας και φορτισμένα με ανευθυνότητα.
Μας εκπλήττει η τελευταία πρωτοβουλία του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ. Σύμφωνα με πληροφορίες, που διαβάσαμε στις εφημερίδες, πρότεινε στην Κυβέρνηση να θεσπίσει με Νόμο είκοσι θέσεις Βοηθών επισκόπων.
ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΚΡΕΜΜΥΔΑΚΙΑ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ!!! [ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ]
Συγκλόνισε ο νέος 39 ετών υπερπολύτεκνος Παλιάκης Δαμιανός με τα 7 παιδιά και τα 78 ανίψια σε κομματική εκδήλωση της Ν.Δ στα Μελίσσια εχθές 26-5-22. Ενώπιον τριών υπουργών τη Νέας Δημοκρατίας και μιας υφυπουργού (Χατζηδάκης, Γεωργιάδης, Κεραμέως και Ράπτη) μίλησε για το μείζων θέμα του Δημογραφικού και της υπογεννητικότητας δίνοντας με συγκλονιστικό τρόπο την πραγματική κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα. Ανέφερε συγκεκριμένα για τις γεννήσεις και τους θανάτους που το 2022 αναμένεται να καταγράψουν νέο εθνικό αρνητικό ρεκορ με αρνητικό ισοζύγιο τις 60 χιλιάδες όπου βέβαια το ίδιο συμβαίνει τα τελευταία 13 χρόνια.
Μείωση του ελληνικού πληθυσμού, χαρακτηρίζοντας το ως εθνική γενοκτονία. Δίνοντας και το παράδειγμα της επετείου της γενοκτονίας των Ποντίων που σφαγιάστηκαν 353 χιλιάδες Έλληνες επισημαίνοντας και ότι κάπου εκεί είναι και σημερινό νούμερο της μείωσης του ελληνικού πληθυσμού εν καιρώ ειρήνης!!! Στην συνέχεια ανέφερε ότι έγινε κάποια προσπάθεια απ’ την σημερινή κυβέρνηση αλλά τα συγκλονιστικά στοιχεία που έδωσε νωρίτερα δεν χωρούσαν παραπάνω συζήτηση.
Απευθύνθηκε προς το Πρωθυπουργό και του ζήτησε να βγει μπροστά και να μιλήσει στον ελληνικό λαό οτι η χώρα σβήνει οριστικά, δεν υπάρχει μέλλον έχει καταντήσει ένα απέραντο εθνικό γηροκομείο και χρειάζεται εθνικό σχέδιο στήριξης της οικογενείας !Αναρωτήθηκε όλα τα έργα που ανέφεραν οι υπουργοί απο ποιον κόσμο θα υλοποιηθούν ;;; (απόλυτη σιγή)
Πριν από πάρα πολλά χρόνια ζούσε ένας γέρος τσαγκάρης. Το όνομά του ήταν Πανώφ. Ο μπαρμπα-Πανώφ δεν ήταν πλούσιος. Όλη η περιουσία του ήταν ένα μικρό δωμάτιο που έβλεπε στον δρόμο του χωριού. Η γυναίκα του είχε πεθάνει πριν από χρόνια και τα παιδιά του είχαν πια μεγαλώσει και είχαν φύγει από το σπίτι του, πετώντας σαν τα χελιδόνια για να φτιάξουν τις δικές τους φωλιές. Δεν είχε πια κανένα κοντά του. Ήταν σούρουπο ενός σαββατόβραδου. Ο μοναχικός ηλικιωμένος τσαγκάρης, μπαρμπα-Πανώφ, κατεβάζει από το ψηλό ράφι το παλιό καφέ βιβλίο, κάθεται στην αναπαυτική πολυθρόνα του και αρχίζει να διαβάζει. Διαβάζει αρκετή ώρα από τη Βίβλο. Κάποτε το βλέμμα του στρέφεται στην ιστορία της γέννησης του Χριστού, την ιστορία δηλαδή των Χριστουγέννων. Καθώς διαβάζει, διάφορες σκέψεις περνούν από το μυαλό του. Πόσο θα ήθελε να ζούσε τότε κι ο ίδιος και να πρόσφερε εκείνος καταφύγιο στον Ιωσήφ, τη Μαρία και τον νεογέννητο Χριστό!
για την ανάγκη μετανοίας ως μήνυμα από τη θλιβερή επέτειο της Αλώσεως της Κωνσταντινούπολης
Στόμιο Λαρίσης,Δ 105 Β 28-5-1994
Σήμερα, αγαπητοί μου, έχουμε μια πολύ θλιβερή επέτειο, την 29η Μαΐου 1453. Άραγε τη θυμηθήκαμε; Ότι είναι πάρα πολύ σπουδαίο να έχουμε μία μνήμη ιστορική, μόλις και ανάγκη να το πει κανείς· διότι, εάν έχουμε πάντοτε αυτήν την ιστορική μνήμη, μπορούμε πάντοτε, έχοντάς τη ως βοηθό και διδάσκαλο, να αποφεύγουμε εκείνα τα οποία στο παρελθόν μάς προξένησαν ζημιά, να πράττουμε όμως εκείνα τα οποία στο παρελθόν αποδείχτηκαν σωστά. Έτσι, όπως αντιλαμβάνεστε, πάντοτε μία επέτειος, είτε χαρούμενη, είτε θλιβερή έχει πολλά να διδάξει. Αναρωτηθήκαμε γιατί χάσαμε το Βυζάντιο; Διότι σαν και σήμερα, το 1453, ἑάλω ἡ Πόλις… Κατελήφθη η Πόλις. Τη χάσαμε την Πόλη. Και η Πόλη δεν ήταν απλώς μόνο η Κωνσταντινούπολη, ήταν η πρωτεύουσα του απεράντου εκείνου βυζαντινού κράτους, το οποίο λίγο-λίγο φαγώθηκε και έμεινε μόνο μία πόλις, ως κράτος, μόνο μία πόλις, και αυτή η πόλις έπεσε αυτήν την ημερομηνία.
Ρωτήσαμε λοιπόν για ποιο λόγο έπεσε το Βυζάντιο; Εάν κάναμε αυτήν την αυτοκριτική και την κάναμε πάντοτε μέσα στην ιστορία, αλήθεια δεν θα κινδυνεύαμε να υποστούμε και νέες αλώσεις, και μάλιστα, αν θέλετε, και από τους ιδίους εχθρούς. Αγαπητοί μου, εκείνο που έκανε το Βυζάντιο να πέσει ήταν η αμαρτία.
Οι πρόσφατες εξελίξεις στην Ορθοδοξία προκαλούν νέα σοβαρή κρίση και μεγάλο κίνδυνο δεύτερης διάσπασης, μετά από αυτήν μεταξύ των Πατριαρχείων Κωνσταντινουπόλεως και Μόσχας για το θέμα της Εκκλησίας της Ουκρανίας. Πρωταγωνιστές της νέας κρίσης είναι το Οικουμενικό Πατριαρχείο και το Πατριαρχείο της Σερβίας και κέντρο της η σχισματική Εκκλησία των Σκοπίων.
Περιγράφουμε το ιστορικό της νέας σοβαρής κρίσης και τις δυσμενείς εξελίξεις για το Οικουμενικό Πατριαρχείο, την Εκκλησία της Ελλάδος, τις ανά την υφήλιο Ενορίες του Οικουμενικού Πατριαρχείου και τις πολυπληθείς στις ΗΠΑ, στον Καναδά, και στην Αυστραλία Μακεδονικές Οργανώσεις:
Το
ευαγγέλιο της Κυριακής του Τυφλού, αποτελεί μια αδιάψευστη απόδειξη ότι
ο Χριστός δεν ήταν μόνο τέλειος άνθρωπος αλλά και τέλειος Θεός.Όπως
διαβάζουμε στο Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο (κεφ. 9, 1-38), ο Χριστός,
περνώντας μέσα από την Ιερουσαλήμ, συναντάει έναν εκ γενετής τυφλό. Ο
Κύριος, έκανε πυλό, αφού έφτυσε στο χώμα, του άλειψε τα μάτια και τον
έστειλε στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ.
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος επισκέπτεται από χθές, υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, το Άγιον Όρος. Κατά την άφιξή του πάντες, εν παρατάξει, οι Ηγούμενοι των 19 εκ των 20 κυρίαρχων Μονών του Όρους (μετ’ αυτών και ο εγκάθετος ηγούμενος μιάς αντικανονικής και παρανόμου νέας, 21ης, «Μονής Εσφιγμένου») επέδειξαν δουλική στάση υποδοχής και αποδοχής, ενώ γνωρίζουν τα οικουμενιστικά, δηλαδή τα αιρετικά του φρονήματα, τις αντορθόδοξες πρωτοβουλίες και τις αντικανονικές πράξεις του. Εξαίρεση απετέλεσε, σημειολογικά, η, έστω, σοβαρή στάση του Ηγουμένου της Μονής Δοχειαρίου Γέροντος Αμφιλοχίου και η αγέρωχη στάση του πολιού Ηγουμένου της Μονής Αγίου Παύλου Γέροντος Παρθενίου (χωρίς βεβαίως να διαχωρίζουν τη θέση τους). Μηδαμινές πάντως και πάλιν οι ελπίδες να ευρεθούν απέναντί του γνήσιοι Αγιορείτες, μιμούμενοι το παράδειγμα των Οσίων και Ομολογητών Αγιορειτών Πατέρων.
Συνηθώς για να αντλήσουμε επιχειρήματα
για την συνειδητοποίηση και αντιμετώπιση του κακού της κάθε αιρέσεως (σήμερατου Οικουμενισμού), καταφεύγουμε αρχικά στην Καινή
Διαθήκη. Όμως πλήθος χωρίων συναντούμε και στην Παλαιά Διαθήκη.
Ο σοφός Σολομών π.χ., στο
βιβλίο του ‒περιέχεται
στην Π. Διαθήκη με την ονομασία «Σοφία
Σολομώντος»
‒ μας προτρέπει να «αγαπήσουμε τὴν δικαιοσύνην καὶ τὴν ἠθικὴν ἀκεραιότητα», να ζητούμε τον Κύριο «μὲ εὐθύτητα καὶ εἰλικρίνειαν
καρδίας». Διότι, οι κακόπιστοι καὶ διαστροφικοίτηςευσεβείας «συλλογισμοὶ καὶ σκέψεις, μας χωρίζουν ἀπὸ τὸν Θεόν».
Λίγο πιό κάτω, αποφαίνεται:
το στόμα του ανθρώπου που «ψεύδεται
κατὰ τοῦ Θεοῦ, θανατώνει τὴν ψυχήν του». Επίσης «διὰ τῶν ἁμαρτωλῶν ἔργων προσελκύουμε ἐπάνω μας τὸν ὄλεθρόν» κι όχι την ευλογία.
Και συμβουλεύει: μή φέρεσθε
αμαρτωλά, γιατί τότε είναι ωσάν να ἐπιζητεῖτε ζηλοτύπως τὸν θάνατον: «μὴ ζηλοῦτε θάνατον».