Ἔρωτι θείων Τιμόθεος στεμμάτων,
Τυφθεὶς βάκλοις, ἔβαψε γῆν ἐξ αἱμάτων.
Εἰκάδι δευτερίῃ πνεῦμ’ ἤρθη Τιμοθέοιο.
Ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ελλάδος έχει υποχρέωση να κάνει μια κοινωνική και πολιτική παρέμβαση
Στο μείζον θέμα της αναγνώρισης του γάμου ομοφυλόφιλων που επιφέρει άμεσα την υιοθεσία παιδιών και σε εύλογο χρόνο την «χρήση» παρένθετης μητέρας, η στάση του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου είναι ανεξήγητη.
Η Ορθοδοξία δεν είναι κάποια αόριστη θεωρητική φιλοσοφία που απευθύνεται μόνο στις μεταφυσικές ανησυχίες των ανθρώπων. Η Ορθοδοξία είναι μία επανάσταση. Μία πραγματική επανάσταση η οποία άλλαξε την ανθρωπότητα, καθώς μεταλαμπάδευσέ τις αιώνιες ανθρωπιστικές αρχές και αξίες του Ελληνισμού σε ένα μεγάλο μέρος της υφηλίου, το οποίο μέχρι τότε ήταν βυθισμένο στην βαρβαρότητα.
Σημαίνω alert διότι οι «Οι καιροί ου μενετοί». Που σημαίνει, οι καιροί δεν περιμένουν, πρέπει να δράσουμε.
Έφτασε η δική σας κρίσιμη ώρα , να αποδείξετε εάν είστε άξιοι του αξιώματος που σας παραχωρήθηκε ώστε να είστε σκοποί υπεράσπισης των ιερών των όσιων και του ποιμνίου που σας εμπιστεύτηκε ο Ύψιστος .Φροντίστε να μην λάβετε το μήνυμα που έλαβε ο βασιλιάς της Βαβυλώνας Βαλτάσαρ, όταν ένα βράδυ παρέθεσε δείπνο σε χίλιους σπουδαίους επισκέπτες του , πίνοντας κρασί χρησιμοποιώντας τα χρυσά και ασημένια ποτήρια από τον Ναό του Σολομώντος. Εκεί που έτρωγαν και έπιναν φάνηκε το χέρι του ΘΕΟΥ που έγραφε στον τοίχο «Μανή, Θεκέλ, Φάρες», που σήμαινε «Μετρηθήκατε, ζυγιστήκατε, και βρεθήκατε σκάρτοι»
Ιωάννης Μακαρούνης
Οι νεοταξίτες δημοσιογράφοι και πολιτικοί έχουν τον σκοπό τους που προσπαθούν να οριοθετήσουν την συζήτηση σε συγκεκριμένο πλαίσιο. Οι άνθρωποι της Εκκλησίας όμως δεν θα έπρεπε να πέφτουν σε αυτή την παγίδα.
Οι υπέρμαχοι του επίμαχου νομοσχεδίου προσπαθούν να κρατήσουν την συζήτηση αποκλειστικά σε επίπεδο δικαιωμάτων και ισοτήτων. Δυστυχώς, όσοι Χριστιανοί αντιτίθενται στο νομοσχέδιο πέφτουν στην παγίδα να προσπαθούν να αιτιολογήσουν την αντίθεσή τους με κοσμικούς όρους και επιχειρήματα και μέσα στο πλαίσιο-παγίδα που θέτουν οι δημοσιογράφοι.
Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι ένας άνθρωπος της Εκκλησίας, είτε κληρικός, είτε μοναχός, είτε λαϊκός, θα έπρεπε να εστιάζει στο ότι δεν είναι σωστό να περάσει το νομοσχέδιο για δυο λόγους.
Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ενημερώσουμε τους αδελφούς ότι σήμερα η Ιερά Επιστασία αρνήθηκε να δεχθεί τον Ελπιδοφθόρο και την «αρχοντική» συνοδεία του. Εις μάτην χτυπούσε την πόρτα. Εις μάτην περίμενε απ’ έξω μισή ώρα. Δεν του άνοιξε κανείς. Φανερά εκνευρισμένος, και ενώ περίμενε, όταν κάποιος του πρότεινε να προσκυνήσει την Ιερά Εικόνα Άξιον Εστί της Παναγίας μας που βρίσκεται ακριβώς απέναντι στο Πρωτάτο, αυτός αρνήθηκε.
Ο Ελπιδοφθόρος μετά συνέχισε την ανεπιθύμητη περιοδεία του προς την Ιερά Μονή Φιλοθέου. Εκεί οι πατέρες τον δέχθηκαν περίλυποι. Πολύ θα ανάπαυε την Ορθόδοξη συνείδησή μας εάν δεν δεχόντουσαν τον φιλοσοδομίτη που προωθεί την ατζέντα της ανωμαλίας στην Εκκλησία του Χριστού, αν και γνωρίζουμε ότι εκβίασε τους πατέρες της Φιλοθέου με τα Μοναστήρια του οσίου Γέροντος Εφραίμ στην Αμερική.
Τσακιρίδης Μιχαήλ
Θεσσαλονίκη 19-1-2024
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ - ΣΤΏΜΕΝ ΚΑΛΩΣ
Με την χάρη του Θεού είμαι ένας ορθόδοξος υπερπολύτεκνος πατέρας δέκα παιδιών και βλέποντας τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τους καθώς και πολλών άλλων χριστιανών οι οποίες προέκυψαν από τις θέσεις σας σε πνευματικά ζητήματα τα τελευταία χρόνια με αποκορύφωμα αυτό των σοδομιτών και την τεκνοθέτηση παιδιών από αυτούς θέλω να σας εκφράσω με πόνο, αγάπη και θλίψη την ιερή αγανάκτηση μου σχετικά με τις αντιορθόδοξες τοποθετήσεις πολλών επισκόπων στα ακόλουθα:
1) Στην αναγνώριση των αιρέσεων ως εκκλησίες στην ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου
2) Στην αναγνώριση των αχειροτόνητων και καθηρημένων Ουκρανών ως αυτοκέφαλη Εκκλησία
Συναξάριον.
Τῇ ΚΑ΄ (21η) τοῦ μηνός Ιανουαρίου, Μνήμη τοῦ Ὁσίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, ἄθλησις τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Εὐγενίου, Οὐαλλεριανοῦ, Κανδίδου, καὶ Ἀκύλα ἐν Τραπεζούντι
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τῆς Ἁγίας Μάρτυρος Ἁγνῆς τῆς Ῥωμαίας.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Νεοφύτου.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Μνήμη τοῦ Ὁσίου Ζωσίμου, Ἐπισκόπου Συρακούσης Σικελίας.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, οἱ Ἅγιοι Τέσσαρες Μάρτυρες, οἱ ἐν Τύρῳ, ξίφει τελειοῦνται.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Σύναξιν τελοῦμεν τῆς
Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου καὶ Ἀειπαρθένου Μαρίας, τῆς ἐπονομαζομένης «Παραμυθίας».
«Οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ διωχθήσονται».
Δὲν ὑπάρχει καμμία ἀμφιβολία ὅτι στὴν πανανθρώπινη ἱστορία, τὴν προχριστιανικὴ καὶ τὴν μεταχριστιανική, σὲ ὅλες τὶς μορφὲς κοινωνικῆς συμβίωσης, σὲ ὅλους τοὺς τόπους καὶ σὲ ὅλους τοὺς λαούς, ὁ γάμος ἐννοεῖται καὶ ὁρίζεται ὡς σαρκικὴ ἕνωση ἀνδρὸς καὶ γυναικός, ἀπὸ τὴν ὁποία μὲ τὴν γέννηση τέκνων ἐξασφαλίζεται ἡ διαιώνιση τοῦ ἀνθρωπίνου γένους, ἡ συνέχιση τῆς ἀνθρώπινης ὕπαρξης, τὸ εἶναι τοῦ ἀνθρώπου. Αὐτὸ εἶναι τόσο αὐτονόητο καὶ ἀναμφίβολο, ὥστε περιττεύει ἡ παράθεση μαρτυριῶν, ὅπως θὰ ἐπερίττευε καὶ ἡ συζήτηση γιὰ τὸ ἂν οἱ ρίζες τῶν δένδρων καὶ τῶν φυτῶν βυθίζονται στὴν γῆ ἤ αἰωροῦνται στὸν ἀέρα καὶ γιὰ τὸ ἂν ἡ φωτιὰ ἔχει καυστικὲς καταστρεπτικὲς συνέπειες. Ὅποιος ἀγνοήσει τὴν φυσικὴ τάξη, τοὺς φυσικοὺς νόμους, τὴν φυσικὴ χρήση, καὶ ἐπιχειρήσει τὰ ἀντίθετα, τὰ παρὰ φύσιν, ὡς πρὸς τὰ δύο παραδείγματα ποὺ μνημονεύσαμε θὰ συμβεῖ ὥστε τὰ δένδρα καὶ τὰ φυτὰ μὲ τὶς ρίζες στὸν ἀέρα νὰ ξεραθοῦν, καὶ ἡ φωτιὰ νὰ κάψει καὶ νὰ καταστρέψει ὅποιον ἀγνοήσει τὴν φυσικὴ καυστική της δύναμη. Ὡς πρὸς τὸν ἄνθρωπο ποὺ θὰ ἀλλάξει τὴν φυσικὴ τάξη καὶ τὴν δύναμη τοῦ γάμου, ἀπὸ τὸ κατὰ φύσιν στὸ παρὰ φύσιν, θὰ ὑπάρξουν καταστροφικὲς συνέπειες στὴν κοινωνικὴ ζωή, στὶς οἰκογένειες, στὴν συνέχεια τοῦ ἀνθρωπίνου γένους, στὴν ὕπαρξη ἀνθρώπων ἐπὶ τῆς γῆς, θὰ κυριαρχήσει ὄχι ἡ ζωὴ ἀλλὰ ὁ θάνατος.
Οἱ ἱερεῖς αὐτονομοῦνται, μέ ψηφίσματα, ἀπό τήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος πού ἐπέλεξε τήν σιωπή γιά τόν γάμο – Ἔκτακτη σύγκληση τῶν ὀργάνων ζητοῦν τρεῖς Μητροπολῖτες – Διασυρμός γιά τήν Ἑλλαδική Ἐκκλησία ἀπό τήν Καθολική Ἐκκλησία καί τήν Ἀρχιεπισκοπή Κρήτης, πού ἐτοποθετήθησαν ἤδη πρίν ἀπό τόν «βουβό» προκαθήμενο Ἀθηνῶν
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκᾶ 17,12-19]
Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΛΕΠΡΩΝ
«Καὶ εἰσερχομένου αὐτοῦ εἰς τινα κώμην ἀπήντησαν αὐτῷ δέκα λεπροὶ ἄνδρες, οἳ ἔστησαν πόρρωθεν, καὶ αὐτοὶ ἦραν φωνὴν λέγοντες· ᾿Ιησοῦ ἐπιστάτα, ἐλέησον ἡμᾶς (:Καὶ τὴν ὥρα ποὺ ὁ Ἰησοῦς ἔμπαινε σὲ κάποιο χωριό, Τὸν συνάντησαν δέκα λεπροὶ ἄνδρες, οἱ ὁποῖοι στάθηκαν ἀπὸ μακριά, ἐπειδή, σύμφωνα μὲ τὸν νόμο, κάθε λεπρὸς θεωροῦνταν ἀκάθαρτος καὶ δὲν τοῦ ἐπιτρεπόταν νὰ πλησιάσει κανέναν. Καὶ αὐτοὶ ἄρχισαν νὰ Τοῦ φωνάζουν δυνατά: ''Ἰησοῦ, Κύριε, σπλαχνίσου μας καὶ θεράπευσέ μας'')» [Λουκ. 17,12-13].
Ακούσατε τα λόγια του αποστόλου Παύλου με τα οποία απευθύνεται προς τους Θεσσαλονικείς, ενώ νομοθετεί για ολόκληρο τον κόσμο· διότι η διδασκαλία γινόταν γι’ αυτούς που κάθε φορά βρίσκονταν κοντά του, όμως η ωφέλεια από αυτήν διαβαίνει σε ολόκληρη τη ζωή των ανθρώπων. Λέει, λοιπόν, ο Απόστολος: «Πάντοτε χαίρετε, ἀδιαλείπτως προσεύχεσθε, ἐν παντὶ εὐχαριστεῖτε(:Πάντοτε να χαίρεστε, ακόμη κι όταν έχετε πειρασμούς και θλίψεις. Αδιάλειπτα και ακατάπαυστα με την προσευχή και την ευλαβική διάθεση να επικοινωνείτε με τον Θεό. Για καθετί να ευχαριστείτε τον Θεό· διότι αυτό είναι το θέλημα του Θεού, που μας το δίδαξε ο Ιησούς Χριστός για να σας το κηρύξουμε)» Α’ Θεσ. 5, 16-18].
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ ΛΟΥΚΑ [: Κολ. 3,4-11]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Κολ. 3,4-15]
«Ὃταν ὁ Χριστὸς φανερωθῇ, ἡ ζωὴ ἡμῶν (:Ὅταν ὁ Χριστὸς φανερωθεῖ ὁ αἴτιος καὶ χορηγὸς τῆς πνευματικῆς αὐτῆς ζωῆς μας)», τότε νὰ ζητεῖτε τὴ δόξα, τότε τὴ ζωή, τότε τὴν ἀπόλαυση. Αὐτὰ εἶναι προπαρασκευαστικὰ γιὰ νὰ ἀπομακρύνει αὐτοὺς ἀπὸ τίς ἀπολαύσεις καὶ τίς ἀνέσεις. Ἔτσι συνηθίζει ὁ ἀπόστολος Παῦλος, ἐνῶ ὁμιλεῖ γιὰ ἄλλα, μεταπηδᾷ σὲ ἄλλα· γιὰ παράδειγμα, ὁμιλῶντας γιὰ ἐκείνους ποὺ τρέχουν ἔγκαιρα στὰ δεῖπνα [Κολ. 2.16-23], μεταπήδησε ἀμέσως στὴν παρατήρηση τῶν μυστηρίων· διότι ἔχει μεγάλη δύναμη ὁ ἔλεγχος, ὅταν γίνει σὲ ἀνύποπτο χρόνο. «Εἶναι κρυμμένη», λέγει, «ἀπὸ ἐσᾶς». «Τότε καὶ ὑμεῖς σὺν αὐτῷ φανερωθήσεσθε (:Τότε κι ἐσεῖς μαζὶ μὲ Αὐτὸν θὰ φανερωθεῖτε)». Συνεπῶς τώρα δὲν φαίνεστε. Πρόσεχε μὲ ποιόν τρόπο μετέθεσε αὐτοὺς στὸν οὐρανό. Ὅπως δηλαδὴ προανέφερα, πάντοτε προσπαθεῖ νὰ δείξει ὅτι ἔχουν τὰ ἴδια ποὺ ἔχει καὶ ὁ Χριστὸς καὶ σὲ ὅλες τίς ἐπιστολές του τὸ ἴδιο θέμα ὑπάρχει, νὰ δείξει δηλαδὴ ὅτι σὲ ὅλα εἶναι μέτοχοι μὲ τὸν Χριστό. Γι᾿ αὐτὸ καὶ κεφαλὴ καὶ σῶμα Τὸν ὀνομάζει καὶ τὰ πάντα κάνει γιὰ νὰ παρουσιάσει αὐτὸ τὸ πρᾶγμα.
Ο ορισμός της παράνοιας ή δολιότητα;
Γράφει ο Μανώλης Κοττάκης
Δυστυχώς, τα νέα δεν είναι καλά για την Εκκλησία μας… Το έχασε το τρένο – oριστικά. Η κοινωνία την απαξιώνει. «Για ποια Eκκλησία μού μιλάς;» με ρώτησε, κάνοντας έναν ασύλληπτο μορφασμό αποδοκιμασίας στο πρόσωπό του, χθες ένας σαραντάχρονος πατέρας δύο παιδιών, ο οποίος έχει μείνει ενεός από την παθητικότητα της ηγεσίας της στο θέμα του γάμου.
Ὁμόφυλος = τοῦ ἰδίου φύλου ἤ τῆς ἰδίας φυλῆς !
Προφανῶς, ὁμοφυλόφιλος, τοῦ ὁμοίου φύλου ἐραστής θέλετε νὰ πεῖτε, μά, τί φοβᾶστε καὶ δὲν τὸ λέτε!
Τί νὰ κάνουμε, συμβαίνουν καὶ αὐτά, καὶ μπορεῖ οἱ ἴδιοι νὰ τὴν γλυτώσαμε, ἔχουμε ὅμως καὶ γύρω μας καὶ δίπλα μας καὶ στὸ σπίτι μας, ἀνθρώπους, ποὺ τοὺς γράπωσε αὐτοῦ τοῦ διαόλου τὸ πάθος.
Λυπᾶμαι. Οὔτε ψύλλος στὸν κόρφο τους. Καμμιὰ εὐτυχία, καμμιὰ περηφάνεια στὸ βλέμμα τους. Θλίψις πολύ.
Ἀναστάτωση. Ἀγωνία. Φρικτὸ νὰ ἀντιλαμβάνεσαι πὼς μὲ τὸν φίλο σου ἤ τὴν φίλη σου θέλειν τὸ ἐρᾶσθαι.
Εἶναι ὁ σταυρὸς καὶ τὸ μαρτύριό τους, εἶναι ὁ δαίμονάς τους ΑΛΛΑ καὶ ὁ ἀγῶνας τους γιὰ τὴν σωτηρία τους.
Διώχνουν τα παιδιά μας και προσκαλούν αλλόθρησκους ανειδίκευτους εργάτες με τις πολυμελείς οικογένειές τους. |
Στοιχεία σοκ για το δημογραφικό αποκαλύφθηκαν στο περιθώριο του συνεδρίου του Εconomist, στο Καβούρι σύμφωνα με τα οποία προβλέπεται συρρίκνωση του πληθυσμού κατά την επόμενη 25ετία έως και 1.500.000!
Η μείωση δε, του πληθυσμού –στους κάτω των 65 ετών– θα φτάσει στα 1.800.000 άτομα! Δηλαδή δεν θα υπάρχουν νέοι άνθρωποι.
Αριθμοί που θα έπρεπε να προβληματίζουν το κυβερνητικό επιτελείο, αντί να να αναζητά τρόπους για το πως να φέρει νόμιμα κι άλλους αλλοδαπούς στην χώρα για να δουλέψουν στα δημόσια έργα και να «νομιμοποιήσει» όσους ήδη βρίσκονται παρανόμως στο εσωτερικό της.
Προβληματισμό εξάλλου, για το μέλλον της πατρίδας μας προκαλεί και ο αριθμός των γεννήσεων που καταγράφηκαν το 2023.
Ὁ π. Στυλιανὸς Καρπαθίου μὲ τὴν ἰδιότητα τοῦ κληρικοῦ ἀλλὰ καὶ τοῦ ψυχιάτρου ἀπέδειξεν εἰς τηλεοπτικὴν ἐκπομπὴν ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι διαστροφή! Ποῦ τὸ θάρρος τῶν Ἐπισκόπων νὰ ὁμολογήσουν τὴν ἀλήθειαν;
ὉὉ μακαριστὸς Μητρ. Ἀμβρόσιος, ἡ σημερινὴ καθολικὴ κρίσις καὶ αἱ ἐπίκαιρoι προφητεῖαι του
«Ο ΤΟΠΟΣ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΕΙΣ ΜΙΑΝ ΑΣΥΛΛΗΠΤΟΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΝ»
«Μακαριώτατε, καθικετεύω ἐνώπιον τοῦ Χριστοῦ, ὅπως μὴ ὀκνήσωμεν, ὥστε νὰ μὴ ἀνοιγῆ ἐκ τῶν ἔσω ἡ Κερκόπορτα τῆς ἀπωλείας αὐτοῦ τοῦ Τόπου».
Τοῦ Μητροπολίτου Ἐλευθερουπόλεως Ἀμβροσίου †
Ὁ «Ὀρθόδοξος Τύπος» ἐπαναδημοσιεύει τήν ἐμπνευσμένη εἰσήγηση τοῦ μακαριστοῦ Μητροπολίτου Ἐλευθερουπόλεως Ἀμβροσίου, τήν ὁποία εἶχε παρουσιάσει στήν Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στίς 25/9/1979, τέσσερις ἀκριβῶς μῆνες μετά ἀπό τήν ὑπογραφή τῆς Συνθήκης προσχώρησης τῆς Ἑλλάδας στήν Ε.Ο.Κ, 28 Μαΐου 1979. Ὁ Σεβασμιώτατος εἶχε προείδει ποῦ ὁδηγεῖτο ἡ Πατρίδα μας μέ τήν εἴσοδό της στήν Ε.Ε. καί εἶχε τότε καταγγείλει μέ δρμύ καί θαρραλέο τρόπο τήν ἀσύλληπτη περιπέτεια, στήν ὁποία εἰσέρχετο ἡ Πατρίδα μας, ὅπου τά ὀψώνια τοῦ «Ἡ Ἑλλάς ἀνήκει στήν Δύση» γευόμεθα σήμερα στήν ὁλότητά τους. Εἶχε θέσει τό ἐρώτημα ὅτι «Ὁ τόπος εἰσέρχεται εἰς μίαν ἀσυλλήπτου τραγικότητος περιπέτειαν, ἐκ τῆς ὁποίας ἄγνωστον εἶναι τό πῶς καί τό πότε θά ἐξέλθη». Σαράντα πέντε χρόνια μετά ἡ Ἑλλάδα ὄχι μόνον ἔχει καταστραφῆ οἰκονομικά ἀλλά καί πνευματικά καί ἠθικά καί πολιτιστικά.
«Στο διάολο η οικογένεια, στο διάολο η πατρίς, η Ελλάδα να πεθάνει – να ζήσουμε εμείς», είναι ένα από τα βασικά συνθήματα των «δικαιωματιστών» τα τελευταία χρόνια. Αφού η οικογένεια δεν πηγαίνει στον… διάολο όπως θέλουν, πάει ο δικαιωματιστικός «διάολος» στην οικογένεια για να την κατατροπώσει νομικά με τη νομιμοποίηση του γάμου ομοφυλοφίλων και την υιοθεσία.
«Είναι θέμα ισότητας και προστασίας των ανθρώπινων δικαιωμάτων», λένε οι υπερασπιστές του εν λόγω νομοσχεδίου.
Ηρεμολόγιο Τρίτης 16/01/2024
«Τρεις μέρες χτυπούν το μοναστήρι, με πέτρες, όπλα και χειροβομβίδες. Δεν αφήνουν τίποτα όρθιο, έχουν σπάσει τζάμια, πόρτες και προσπαθούν να με εντοπίσουν για να με αποτελειώσουν.»
Αυτά είναι τα λόγια απόγνωσης του Ηγουμένου της Ιεράς Μονής Αγίας Φωτεινής στο Φρέαρ του Ιακώβ που βρίσκεται στη Σαμάρεια της Παλαιστίνης.
Ο Ηγούμενος της Μονής Γέροντας Ιουστίνος επικοινώνησε με τη δημοσιογράφο Μαρία Γιαχνάκη ζητώντας της να βοηθήσει να ενημερωθούν οι αρχές μήπως κάποιος τον προστατεύσει.
«Έχω καιρό να νιώσω τέτοια απειλή και τόσο κοντά τον κίνδυνο», είπε ο Αγιοταφίτης μοναχός στη δημοσιογράφο. «Θέλουν να πάρουν το μοναστήρι και είναι αποφασισμένοι. Ας γίνει κάτι ας βοηθήσει κάποιος σας παρακαλώ.»
Σημαντική ομιλία προωθήστε τη
Εκάς οι βέβηλοι
Πρόκειται για τον ορισμό του αυτοεξευτελισμού και της αναξιοπρέπειας των εθνοπατέρων....
Το έκγονο του ολετήρα Σημίτη, ο πολύς Σκέρτσος σε ρόλο Κίρκης ....