Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Κονίτσης Ανδρέας κατά Αλβανού πρωθυπουργού: Είσαι ιερόσυλος και θρασύτατος

Κονίτσης Ανδρέας κατά Αλβανού πρωθυπουργού: Είσαι ιερόσυλος και θρασύτατος


Λάβρος ο μητροπολίτης Κονίτσης Ανδρέας κατά του Αλβανού πρωθυπουργού με αφορμή το καταστρεπτικό γκρέμισμα του Ιερού Ναού του Αγίου Αθανασίου στη Χειμάρρα.
Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καί Κονίτσης κ. ΑΝΔΡΕΑΣ ἔκανε τίς ἀκόλουθες δηλώσεις :
 

 «Τελικά ὁ ἀλβανός πρωθυπουργός Ἔντι Ράμα, ἀποδεικνύεται καί ἱερόσυλος καί θρασύτατος. Διότι, χθές, 26 Αὐγούστου, λίγο μετά τίς 4 τά ξημερώματα, μέ τίς δικές του "εὐλογίες" ἡ πολεοδομική ἀστυνομία ὡλοκλήρωσε τόν στόχο τοῦ δημάρχου Χειμάρρας, γκρεμίζοντας τόν Ἱερό Ναό τοῦ Ἁγίου Ἀθανασίου, στό χωριό Δρυμάδες τῆς Χειμάρρας. Ὅπως εἴχαμε τονίσει σέ πρόσφατες δηλώσεις μας, τήν ἐκκλησία αὐτή τήν εἶχε κατεδαφίσει τό βάρβαρο καί ἀπάνθρωπο καθεστώς τοῦ κομμουνιστῆ δικτάτορα Ἐνβέρ Χότζα. Ὅμως, οἱ Βορειοηπειρῶτες κάτοικοι τῶν Δρυμάδων, τήν ξανάκτισαν το 1992, δηλαδή μετά τήν παταγώδη πτώση τοῦ ἀπαισίας μνήμης ἐκείνου καθεστῶτος.
Κι’ ὁ μέν Χότζα καί κομμουνιστής ἦταν καί δικτάτορας. Δέν πίστευε τίποτα κι’ ἔκανε ὅ,τι ἤθελε. 

Ὁ σημερινός, ὅμως, ἀλβανός πρωθυπουργός Ἔντι Ράμα, πού παρουσιάζεται σάν δημοκρατικός ἡγέτης, συνεχίζει, δυστυχῶς, τήν τακτική τοῦ Χότζα. Κι’ ἔτσι ἀποδεικνύεται ἕνας θλιβερός ἱερόσυλος, πού δέν φοβᾶται τόν Θεό καί δέν ντρέπεται τούς ἀνθρώπους…

Ἀλλά ὁ Ἔντι Ράμα εἶναι καί θρασύτατος. Γιατί, ἀπαντῶντας στίς δηλώσεις τοῦ ἐκπροσώπου τοῦ Ἑλληνικοῦ Ὑπουργείου Ἐξωτερικῶν, πέρα τοῦ ὅτι εἶπε πώς ἡ Χειμάρρα εἶναι … ἀλβανική, πρόσθεσε προκλητικά, ὅτι οἱ Ἕλληνες "ἔκαναν συχνά στό παρελθόν παρεμβάσεις στά ἐσωτερικά τῆς Ἀλβανίας, τό κάνουν καί τώρα ἀκόμα. Θά τούς χρειαστῆ λίγος ἀκόμη χρόνος γιά νά τό συνειδητοποιήσουν".

 
Λοιπόν, ἱερόσυλε καί θρασύτατε Ἔντι Ράμα, ἄκουσε:
Ἡ Χειμάρρα – παρά τίς ἀνθελληνικές μεθοδεύσεις σου - ἦταν, εἶναι καί θά παραμείνει Ἑλληνική, στόν αἰῶνα τόν ἅπαντα. Καί ἡ Ἑλλάδα ἔχει χρέος νά ὑπερασπίζεται τήν ἐθνικότητα καί τήν ὀρθόδοξη πίστη τῶν Βορειοηπειρωτῶν. 
 Ἀντίθετα δέ ἀπ’ ὅ,τι ἐσύ νομίζεις, ἡ Χώρα μας ἔχει πρό πολλοῦ συνειδητοποιήσει πώς ἔχει σάν βασικό της καθῆκον τήν ὑπεράσπιση τῆς Χειμάρρας, ἀλλά καί τοῦ Ἀργυροκάστρου καί τῆς Κορυτσᾶς καί ὁλόκληρης τῆς Βορείου Ἠπείρου. 
Κι’ ὅσο πιό γρήγορα τό συνειδητοποιήσῃς, τόσο πιό καλά θά εἶναι γιά τή χώρα σου. 
Δέν πρέπει δέ νά ξεχνᾷς, ὅτι ἡ Ἀλβανία, ἄν στάθηκε στά πόδια της, μετά τό κομμουνιστικό καθεστώς, τό ὀφείλει στήν Ἑλλάδα, ὅπως ὅλοι γνωρίζουν.
Λοιπόν, φρόνιμα. Καί λίγα λόγια, μετρημένα. 
Ἡ σχέση καλῆς γειτονίας τῶν χωρῶν μας, δέν οἰκοδομεῖται μέ παλληκαρισμούς καί μέ ἔκνομες ἐνέργειες, ἀλλά μέ σεβασμό πρός τά ἀνθρώπινα δικαιώματα τῶν Βορειοηπειρωτῶν. 
Μή νομίζῃς δέ ὅτι ὁ θρυλικός Χειμαρραῖος ὁπλαρχηγός Σπυρομήλιος ὑπῆρξε μόνο τό 1913 - 1914. Ὑπάρχουν καί σήμερα πολλοί Σπυρομήλιοι… Γι’ αὐτό σοῦ ξαναλέμε: Φρόνιμα!».

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Το Πατριαρχείο Κων/πολης καλεί σε συνάντηση όλων των Μητροπολιτών με θέμα τον «διάλογο μεταξύ των θρησκειών!

Δεν μας λένε όλοι αυτοί τι έχουν πράξει για τους χιλιάδες χριστιανούς της Μέσης  Ανατολής που σκοτώνονται ως «ερίφια» και «νεομάρτυρες» από τους αδίστακτους Τζιχαντιστές. Μόνο λόγια και ευχολόγια , τίποτε άλλο. 

elas

Δημοσίευση

Το Πατριαρχείο Κων/πολης  διοργανώνει  συνάντηση στην Κωνσταντινούπολη μεταξύ της 29ης του Αυγούστου και 2 Σεπτεμβρίου 2015,  προκειμένου να συζητηθούν θέματα που αφορούν την εκκλησία , αλλά και  τρέχοντα  παγκόσμια ζητήματα, αναφέρει  σήμερα Πέμπτη ο τουρκικός τύπος.
Οι εργασίες της  Πανορθοδόξου  Συνόδου  ,  το ημερολόγιο, ο δυνητικός ρόλος της εκκλησίας σε περιβαλλοντικά ζητήματα, η βιοηθική και ο διάλογος μεταξύ των θρησκειών(!!),  αναφέρονται ως τα σημαντικότερα  θέματα της συνάντησης.
Περίπου  140 μητροπολίτες και αρχιεπίσκοποι από όλο τον κόσμο, οι οποίοι ανήκουν στην δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Κων/πόλεως  αναμένεται να συμμετάσχουν στη συνεδρίαση,  ανέφερε το Πατριαρχείο σε γραπτή ανακοίνωση στις  27 Αυγούστου 2015.
Ο κ. Βαρθολομαίος στην επιστολή του προσκαλεί  και τους Αρχιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδος που υπάγονται στην πνευματική του δικαιοδοσία και συνάμα είναι μέλη της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος , για  να ενημερωθούν από  τους εκπροσώπους του Πατριαρχείου  σε όλο τον κόσμο για θέματα που τους ενδιαφέρουν και να ακουστούν οι  απόψεις τους, αναφέρει η ανακοίνωση , προσθέτοντας ότι τέσσερα  θα είναι τα μείζονα θέματα  που θα είναι στο επίκεντρο κατά τη συνεδρίαση.

Χειμάρρα: Άγαλμα καθολικού ιεραπόστολου στη θέση της κατεδαφισμένης εκκλησίας!

  Με την ενέργεια αυτή οι Γενίτσαροι και  ο Αλβανός πρωθυπουργός επιχειρεί να κερδίσει την εύνοια του Βατικανού

Kisha-Sh.Athanasit-Dhermi-2-300x2252

Δημοσίευση


Με την ενέργεια αυτή ο Αλβανός πρωθυπουργός επιχειρεί να κερδίσει την εύνοια του Βατικανού -Την πρόκληση κατήγγειλε η Ορθόδοξη Εκκλησία της Αλβανίας
Ανδριάντα του καθολικού επισκόπου και ιεραποστόλου Νίλο Καταλάνο, έζησε τον 7ο αιώνα- που προσπάθησε αποτυχημένα να στρέψει τους ελληνορθόδοξους κατοίκους της Χειμάρρας στον καθολικισμό ή την ουνία, θέλει να στήσει η κυβέρνηση Ράμα στο χώρο της κατεδαφισμένης εκκλησίας του Αγίου Αθανασίου στο χωριό Δρυμμάδες.
Ο Καταλάνο έζησε το 7ο αιώνα και προσπάθησε μεθοδικά να προσηλυτίσει στον καθολικισμό ελληνορθόδοξους πληθυσμούς της Βορείου Ηπείρου, χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία. Ως καθολικός επίσκοπος Δυρραχίου, επισκέφθηκε τις Δρυμάδες και επιχείρησε να πείσει τους κατοίκους να αποκηρύξουν την ορθόδοξη πίστη τους. Σύμφωνα με τις πηγές η αντίδραση των πιστών ήταν έντονη, με αποτέλεσμα ο καθολικός αξιωματούχος να επιστρέψει άπρακτος στην έδρα του. Ο Καταλάνο τιμάται από τους Αλβανούς, επειδή φέρεται να προώθησε τη διδασκαλία της αλβανικής γλώσσας, που για την ιστορία απέκτησε αλφάβητο μόλις το 1908.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο στενός συνεργάτης του Έντι Ράμα , βουλευτής του Σοσιαλιστικού Κόμματος, επιχειρηματίας και εκδότης Κότσιο Κοκεδήμα –λέγεται πως είναι ελληνικής καταγωγής- θα είναι βασικός σπόνσορας σε εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στο πανεπιστήμιο Αυλώνας, στη μνήμη του καθολικού ιεραποστόλου Καταλάνο. Στο πλαίσιο αυτό Ράμα και Κοκεδήμα, επιδιώκουν να στήσουν στο χώρο της κατεδαφισμένης εκκλησίας τον ανδριάντα του καθολικού επισκόπου – ιεραποστόλου, παρά τις αντιδράσεις των κατοίκων των Δρυμμάδων.
Σύμφωνα με πολιτικούς αναλυτές η κυβέρνηση Ράμα, με την ενέργεια αυτή ο Αλβανός πρωθυπουργός επιχειρεί να κερδίσει την εύνοια του Βατικανού, αλλά και τη … ψήφο των καθολικών συμπατριωτών του που αγγίζουν το 17% του πληθυσμού της χώρας. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο Ράμα φέρεται να είχε αποκαλύψει στον Πάπα Φραγκίσκο, κατά την επίσημη επίσκεψή του Ποντίφικα στην Αλβανία το 2014, τις προθέσεις του να τιμήσει επίσημα τον καθολικό επίσκοπο- ιεραπόστολο Καταλάνο. Να σημειωθεί πως στην περιοχή της Χειμάρρας, δεν υπάρχουν γηγενείς καθολικοί, αφού η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού είναι Έλληνες Ορθόδοξοι αν και για Τίρανα επισήμως θεωρούνται «ελληνόφωνοι Αλβανοί».

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Μέσα στην νύκτα σαν εγκληματίες οι « Τουρκαλβανοί» κατεδάφισαν τον Ι.Ν του Αγίου Αθανασίου στις Δρυμάδες!

ΟΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΜΒΕΡ ΧΟΤΖΑ ΑΛΒΑΝΙΑΣ

Σαν τους «κατσαπλιάδες» και εγκληματίες  κατά την διάρκεια της  προηγούμενης  νύκτας  Αλβανοί «επίλεκτοι»  του καθεστώτος  κατεδάφισαν ολοκληρωτικά τον Ι.Ναό του Αγίου...

albania 3

Δημοσίευση

Σαν τους «κατσαπλιάδες» και εγκληματίες  κατά την διάρκεια της  προηγούμενης  νύκτας  Αλβανοί «επίλεκτοι»  του καθεστώτος  κατεδάφισαν ολοκληρωτικά τον Ι.Ναό του Αγίου Αθανασίου στην Βόρεια Ήπειρο στο χωριό Δρυμάδες . Το κρίμα στο « λαιμό τους» σε όλους αυτούς  που ενεπλάκησαν σε αυτήν την ανίερη πράξη.!!
Από την στάση  τις τελευταίες ημέρες του ανθέλληνα και φιλότουρκου πρωθυπουργού της Αλβανίας Έντι Ράμα ήταν γνωστή η κατάληξη της υπόθεσης με την παράνομη κατεδάφιση του Ι.Ν του Αγίου Αθανασίου στις Δρυμάδες, σύμφωνα με την ιστοσελίδα μας pentapostagma.gr.
Η εντολή του Ράμα ήταν σαφής « κατεδαφίστε» τον Ι.Ναό θέλοντας ο ίδιος πλέον  ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ και όχι ο Δήμος της περιοχής να κάνει « επίδειξη δύναμης» στους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου και στην παραπαίουσα  οικονομικά χώρα μας. Δεν υπήρχε καμία περίπτωση στην οποία οι Αλβανοί να «συμπεριφέρονταν» κατά αυτόν τον τρόπο στην Ελλάδα, πλην αυτής της οικτρής περιόδου που διάγουμε ως έθνος. Αποθρασυνόμενοι από την Τουρκία  και τον Ρ.Ερντογάν , τηρώντας σαφώς φιλομουσουλμανική στάση οι Αλβανοί έκαναν μία «εντυπωσιακή κίνηση» για να δείξουν και στην Άγκυρα αλλά και σε άλλα «κέντρα » « πόσο  πιστοί είναι στην συμμαχία τους» .
Το εκκλησάκι του Αγίου Αθανασίου στις  Δρυμάδες το οποίο αποτέλεσε  αντικείμενο  έντονης  συζήτησης μεταξύ Αθήνας  και Τιράνων, γκρεμίστηκε τις πρώτες πρωινές ώρες, αναφέρει αλβανικό δημοσίευμα .
«Η πράξη του  αλβανικού κράτους αποτελεί βανδαλισμό έναντι της  Ορθόδοξης Κοινότητας» αναφέρει ο εκπρόσωπος της Ορθόδοξης Εκκλησίας  της Αλβανίας παρουσιάζοντας στο  facebook  φωτογραφίες από τα ερείπια.
albania 1
Σαφώς και  βρίσκονται  εκεί τα παλιά τείχη της εκκλησίας . Όλα όμως κατέρρευσαν. Ντροπή!  Γράφει ο ίδιος .
Η πατρίδα μας , ο ελληνισμός , η ιστορία μας , η θρησκεία μας κινδυνεύει από τους εφιάλτες του παρελθόντος, με τους  Τουρκαλαβανούς να επιστρέφουν από το χρονοντούλαπο της ιστορίας. Υπενθυμίζουμε ότι οι Τούρκοι την περίοδο των ελληνικών αποτυχημένων επαναστάσεων ( πριν το 1821)  πάντα έστελναν τους περιβόητους Τουρκαλβανούς να « σκοτώσουν, βιάσουν  και καταστρέψουν» τους δυστυχισμένους ραγιάδες μετά από κάθε επανάσταση.
Τώρα οι ίδιοι θέλουν να ξεριζώσουν ότι ορθόδοξο χριστιανικό υπάρχει στην άγια γη της Β.Ηπείρου , με την  συνέχεια να περιλαμβάνει τους εναπομείναντες Έλληνες της περιοχής .
albania 2
Σήμερα εν έτει 2015, η τουρκική  στρατιωτική διπλωματία  χρησιμοποιεί αλβανικά λιμάνια για τα υποβρύχια της και πολεμικά της πλοία ( pasaliman) και  ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει και αεροπορικές βάσεις στο αλβανικό έδαφος  ( Kucoves) για τα τουρκικά πολεμικά αεροσκάφη. Σκοπός ή  στρατηγική περικύκλωση της Ελλάδος από τα ΒΔ και το Ιόνιο Πέλαγος όπου υπάρχει ένα τεράστιο κοίτασμα υδρογονανθράκων. Οι Άγιοι πατέρες όπως ο Κοσμάς ο Αιτωλός που γιόρταζε προχθές  μας έδειξαν τον ορθό δρόμο σαν έθνος. Αυτόν θα πρέπει να ακολουθήσουμε για επιβιώσουμε και να «εξαφανίσουμε»  τα μνημόνια και τις   δόλιες υποσχέσεις στους ξένους.
xiaaaaaaaa
« Μόνο ένας Έλληνας να μείνει, πάντα θα πολεμούμε και μην ελπίζεις πως την γην μας θα την κάνεις δική σου, βγάλ” ντο από τον νου σου», (από επιστολή του Θ. Κολοκοτρώνη  στον Ιμπραήμ)

"Οι νεοπατέρες οικουμενισταί ιεράρχαι, συμμάχησαν με τους εχθρούς, μας νανουρίζουν και μας οδηγούν στην αίρεση"!



Πηγή: "Αὐγουστῖνος Καντιώτης"

 Τὰ λόγια τοῦ ἀγωνιστοῦ ἱεράρχου Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Ν. Καντιώτου δίνουν θάρρος, δύναμη και παρηγοριά σὲ κάθε ἀγωνιζόμενο χριστιανό.

(Υπάρχουν εἴτε ἠχητικά ποὺ ἀπομαγνητοφωνήθηκαν, εἴτε γραπτὰ ἀπὸ τὸ περιοδικὸ «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΠΙΘΑ» ἡ ὁποια ἐκδίδεται ἀπὸ τὸ 1944, ἀπὸ τὴν Κατοχὴ στὴν Κοζάνη).

Τὰ λόγια τοῦ Γέροντος στηρίζονται στὴν Ἁγία Γραφή και στοὺς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, γι᾽ αὐτὸ εἶναι προφητικὰ, ἀληθινὰ καὶ ἐπίκαιρα.

Οἱ νεοπατέρες οἰκουμενισταί ἱεράρχαι, ποὺ συμμάχησαν μὲ τοὺς ἐχθροὺς τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως, μᾶς νανουρίζουν καὶ μᾶς ὀδηγοῦν στὴν αἴρεση, ἄς προσέχουμε· ἐνῶ οἱ ἅγιοι Πατέρες τῆς ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, μᾶς ξυπνοῦν και μᾶς κραττοῦν σε ἐγρηγόρηση.

 ΠΡΟΛΟΓΟΣ

«Δὲν σᾶς θεωρῶ ἀκροατάς, ἀλλὰ συναγωνιστάς.
Ἔχετε κάποιο ἐνδιαφέρον θρησκευτικό, ποὺ εἶνε σπάνιο πρᾶγμα σήμερα, καὶ αἰσθάνεσθε ἕνα πόνο γιὰ τὰ ἐκκλησιαστικὰ πράγματα. Γι᾿ αὐτὸ τὸ λόγο θέλω νὰ σᾶς ἀνακοινώσω τὰ ἑξῆς ἀναγκαῖα.
Ὡς στρατιῶται Χριστοῦ, ὡς πιστὰ τέκνα τῆς Ἐκκλησίας, δὲν πρέπει νὰ ἀδιαφοροῦμε γιὰ τὰ ἐκκλησιαστικὰ θέματα, ἀλλὰ νὰ δείχνουμε ζωηρὸν ἐνδιαφέρον γιὰ τὴν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ.
Πρέπει οἱ Χριστιανοὶ νὰ εἶνε ἀγωνισταί. Καὶ ὅταν λέμε νὰ εἶνε ἀγωνισταί, δὲν ἐννοοῦμε νὰ πάρουν ρόπαλα, τουφέκια, καραμπῖνες, ὅπλα. Ὄχι. Μακριὰ αὐτὰ ἀπὸ μᾶς. Χρειαζόμεθα ὅπλα πνευματικά.
Καὶ πνευματικά μας ὅπλα εἶνε ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ· εἶνε ἡ διαμαρτυρία μας, εἶνε οἱ φωνές μας, τὸ «αἶσχος», ὅλο αὐτὸ τὸ κλίμα τὸ ὁποῖο μποροῦμε νὰ δημιουργήσωμε, ποὺ εἶνε τὸ φραγγέλλιο τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, τὸ ὁποῖο θὰ πρέπῃ νὰ ὑψώσουμε διαμαρτυρόμενοι γιὰ τὴν ἀθλία κατάστασι τῆς κοινωνίας.
Στὰ μαρτυρολόγια μένουμε κατάπληκτοι βλέποντας τὴν ἀνδρεία τῶν Χριστιανῶν. Ἐμφανίζονταν μπροστὰ στοὺς αὐτοκράτορας καὶ τοὺς τυράννους καὶ φωνάζανε· Αἶσχος, ντροπή σας, ἀπάνθρωποι καὶ σκληροί! Διαμαρτύροντο γιὰ τὴν σκληρότητά των. Τοὺς πιάνανε κι αὐτοὺς καὶ τοὺς βασανίζανε. Τέτοιοι ζωντανοὶ Χριστιανοὶ ἦταν ἐκεῖνοι.

Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

"Σεβασμιώτατε Μητροπολίτα Κίτρους, Κατερίνης καί Πλαταμῶνος κ. ΓΕΩΡΓΙΕ ἔχετε ἀπολέσει πλέον τήν «ἔξωθεν καλήν μαρτυρίαν» Σας, ὁπότε καί ὀφείλετε νά παραιτηθῆτε ἀμέσως ἀπό την ὑψηλήν θέσιν τοῦ Ποιμενάρχου!"

ΕΝΑΣ ΣΧΟΛΑΖΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ........ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ!!!!!


Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2015


ΕΝΑΣ ΣΧΟΛΑΖΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ........ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ!!!!!

 ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ

ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ καί ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ
                    ΠΡΩΤ. 595                                                  17ῃ Αὐγούστου 2015  
                                    
ΑΝΟΙΚΤΗ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Πρός
Τόν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην
Κίτρους, Κατερίνης καί Πλαταμῶνος  Κύριον κ. ΓΕΩΡΓΙΟΝ
Ἱεράν Μητρόπολιν
601 00 ΚΑΤΕΡΙΝΗΝ
            
Σεβασμιώτατε ἐν Χριστῷ Ἀδελφέ,

Ἐπέλεξα τήν σήμερον, ἡμέραν τῆς εἰς Ἐπίσκοπον χειροτονίας μου, κατά την εὐδοκίαν τοῦ Κυρίου μας, ἥτις ἐγένετο την 17ην Αὐγούστου 1976, διά νά Σᾶς παιδαγωγήσω ἐν Χριστῷ, κατά Χριστόν και  εἰς Χριστόν, καθ’ ὅσον Ὑμεῖς ἀνήλθετε εἰς τό ὕψος τῆς Ἀρχιερωσύνης πολύ ἀργότερον, μόλις την 1ην Μαρτίου τοῦ ἔτους 2014!
       Ἡ προτροπή τοῦ Βιβλίου τῶν Παροιμιῶν μοῦ δίδει τήν ἀφορμήν! «Δίδου σοφῷ ἀφορμήν, καί σοφώτερος ἔσται∙ γνώριζε δικαίῳ, καί προσθήσει τοῦ δέχεσθαι» (Παροιμιῶν,  Κεφ. θ΄).
Δέν προτίθεμαι, ἄλλωστε καί δέν νομιμοποιοῦμαι, νά Σᾶς διδάξω Θεολογίαν, τῆς ὁποίας ἂξιος διδάσκαλος εἶσθε!  Προτίθεμαι ὅμως νά Σᾶς διδάξω καί νά Σᾶς κατηχήσω εἰς τό ἐκκλησιαστικόν Ἦθος, εἰς τό ὁποῖον, ὡς φαίνεται, ὑπολείπεσθε!  

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης πρ. Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
 κ.κ. Αγαθόνικος όπως είναι σήμερα.
Περί τῆς ἐλλείψεως ταύτης, δυστυχῶς ἔχομεν ἰδίαν ἀντίληψιν. Πρόκειται περί τῆς ἐκ πάσης ἀπόψεως ἀπαραδέκτου συμπεριφορᾶς Σας πρός τόν ἐν ἀδυναμίᾳ ὄντα Προκάτοχόν Σας κ. Ἀγαθόνικον, τοῦ ὁποίου τήν φροντίδα Σᾶς ἐνεπιστεύθη ἡ Ἱερά Σύνοδος, ὡς ἐπίσης καί τήν μετά πείσματος ἐπιδεικνυομένην ἀπαράδεκτον συμπεριφοράν Σας πρός τήν  ἐξαδέλφην Του καν Ἑλένην Ζαφειρίου-Φατούρου!
Περί τῶν κρατουσῶν συνθηκῶν ἐκεῖ εἰς τό κατάλυμά Του ἔχομεν ἰδίαν ἀντίληψιν, καθ’ ὅσον ἀπεσταλμένοι τῆς ἡμετέρας ἀναξιότητος ἐξ Αἰγίου, συγχρόνως δέ καί παιδιόθεν φίλοι Του Κληρικοί ἦλθον εἰς Κατερίνην, εἶδον καί ἀπῆλθον, μεταφέροντες εἰς ἡμᾶς τάς ἐκεῖ ἐπικρατούσας συνθήκας. Μεταξύ ἄλλων εἰς τήν ἀπό 16ης Ἰουλίου ἐ.ἔ. ἀναφοράν μας πρός τήν Δ.Ι.Σ. ἐγράψαμεν και τά ἑξῆς: «Ὡς διεβεβαίωσαν ἡμᾶς οἱ ἡμέτεροι ἀπεσταλμένοι, ὁ Σεβ. κ. Γεώργιος ἐπί μῆνας δέν εἶχε ἐμφανισθῆ προσωπικῶς τόν ἐν Χριστῷ  Ἀδελφόν του εἰς τό κατάλυμά του!»
 Τά περί -κατά τήν ταπεινήν μου ἄποψιν- ἐλλειποῦς ἐκκλησιαστικοῦ ὕφους ἐκ μέρους Ὑμῶν δύνανται να συνοψισθοῦν εἰς τά  ἑξῆς:
1.  Μετά τῆς Κυρίας Ἑλένης Ζαφειρίου ἔχετε ἐμπλακῆ εἰς πλείστους ὅσους δικαστικούς ἀγῶνας, μόνον καί μόνον διότι δέν τῆς ἀναγνωρίζετε τό δικαίωμα νά φροντίζῃ τόν ἐξ αἵματος συγγενῆ  της Σεβ. κ. Ἀγαθόνικον, παρά τό γεγονός, ὅτι ἡ φροντίς αὕτη τυγχάνει καταγεγραμμένη εἰς τήν Διαθήκην Του ὡς ἐπιθυμία τοῦ ἀσθενοῦς  καί μή δυναμένου τώρα πλέον νά ἐπικοινωνῇ μετά τοῦ περιβάλλοντός του Μητροπολίτου  κ. Ἀγαθονίκου.
2.  Εἰς τό παραχωρηθέν πρός φιλοξενίαν του Διαμέρισμα-τμῆμα τοῦ Μητροπολιτικοῦ Σας Μεγάρου- ἡ παρουσία Σας εἶναι ἀραιά, ἐνίοτε δέ καί ταραχώδης!
3.  Ἀντί νά ἐπαινῆτε καί νά στηρίζετε τήν  πολλαπλῶς κοπιάζουσαν ἐξαδέλφην Του καν Ζαφειρίου, ἥτις -ἄς σημειωθῇ- ἐγκατέλειψε καί οἰκίαν καί  τέκνα καί τά καθ’ ἑαυτήν ἅπαντα εἰς τό Αἴγιον και ἐγκατεστάθη εἰς τήν Κατερίνην, προκειμένου  οἰκειοθελῶς καί μέ περισσήν εὐχαρίστησιν νά ὑπηρετήσῃ τόν ἐξ αἵματος, προσφιλέστατον δέ, συγγενῆ της, καταστάσα «σκλάβα» εἰς τήν διακονίαν τοῦ ἀσθενοῦντος Μητροπολίτου, Ὑμεῖς καί τινες συνεργάται Ὑμῶν εὑρίσκεσθε εἰς συνεχῆ ἀντιπαλότητα μετ’ αὐτῆς, ἀσκοῦντες ψυχολογικόν πόλεμον εἰς αὐτήν, προκειμένου νά Τόν ἐγκαταλείψῃ καί νά ἀναχωρήσῃ ἐκεῖθεν!
4.   Μή μᾶς ἀντιλέξετε, ὅτι Ὑμεῖς ἔχετε διαθέσει τρεῖς (3) νοσηλευτάς, οἵτινες Τόν φροντίζουν ἐπί 24ώρου βάσεως, πρός τούς ὁποίους καταβάλλετε ἀποζημίωσιν, οὐχί βεβαίως ἐκ τοῦ Ταμείου τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεώς Σας, ἀλλ’ ἐκ τῶν ἀποδοχῶν καί τῶν ἐπιδομάτων τοῦ ἀσθενοῦντος Μητροπολίτου, (ἐννοῶ τά τῆς συντάξεως καί τοῦ μηνιαίως καταβαλλομένου Συνοδικοῦ ἐπιδόματος). Ἐπιτρέψατέ μοι ὅμως νά Σᾶς ὑπομνήσω, ὅτι ὁ «μισθωτός» οὐδέποτε δύναται νά ἀναπληρώσῃ τό οἰκεῖον πρόσωπον!
5.   Ἰδού μία εἰσέτι ἀπόδειξις τόσον τῆς ἀδιαφορίας Ὑμῶν, ὅσον καί  τῆς πλημμελοῦς ἐπιτελέσεως τῶν καθηκόντων τῶν νοσηλευτῶν: Πρό ὀλίγων μόλις ἡμερῶν, ἤτοι τήν 1ην Αὐγούστου ἐ.ἔ. περί ὥραν 11ην π.μ., ὑπαιτιότητι, δηλ. ἐξ ἀπροσεξίας τοῦ νοσηλευτοῦ ὑπηρεσίας κ. Ε. Σιώκα, ὁ ἀσθενής Μητροπολίτης κατέπεσεν ἐκ τῆς κλίνης του εἰς τό ἔδαφος καί ἐτραυματίσθη  σοβαρώτατα εἰς τήν κεφαλήν του, ἄνωθεν τοῦ ἀριστεροῦ ὀφθαλμοῦ, ἐκ τῆς γενομένης δέ σχισμῆς ἔρρεεν ἄφθονον αἷμα! Συγχρόνως ὁ Μητροπολίτης ἦτο ἀπό 2ημέρου ἐμπύρετος καί μέ οὐρολοίμωξιν, χωρίς ίδιαιτέραν φροντίδα ἐκ μέρους τῶν νοσηλευτῶν! Ταῦτα πάντα ὁ δράστης ἀπέκρυπτεν ἐκ τῆς ἐξαδέλφης του, ἥτις ὅμως ἤκουσε τόν θόρυβον, τόν «γδοῦπον» ἐκ τῆς πτώσεως εἰς τό πάτωμα, και ἔσπευσεν εἰς βοήθειαν! Ἐκεῖ, δυστυχῶς, ἐλλάμψατε διά τῆς ἀδιαφορίας Σας! Διότι, ἀντί Ὑμεῖς προσωπικῶς ἤ κάποιος τῶν Συνεργατῶν Ὑμῶν νά σπεύσετε ἀμέσως καί νά ἐνεργήσητε τά ἀναγκαῖα διά τήν μεταφοράν Του εἰς τό Νοσοκομεῖον πρός νοσηλείαν, ἐσημειώσατε μίαν ἀσύγγνωστον ἀμέλειαν πρός ἕνα τραυματισθέντα συνάνθρωπόν μας, ὥστε τελικῶς μόλις περί τήν 5ην ἀπογευματινήν ὥραν τῆς ἰδίας ἡμέρας νά μεταφερθῇ Οὗτος εἰς τό Νοσοκομεῖον τῆς Κατερίνης, χάρις εἰς τήν φροντίδα καί πρωτοβουλίαν τῆς ἰατροῦ κας Τσιρογιάννη, ἥτις ἔχει ἐπιφορτισθῆ ἀπό τό Πρόγραμμα τῆς κατ’ οἶκον νοσηλείας» καί ὡς ἐκ τούτου Τόν φροντίζει !!!!
6.   Ἀπό τῆς 1ης Αὐγούστου ἐ.ἔ. ὁ ταλαίπωρος τραυματίας Ἀγαθόνικος παρέμεινεν εἰς τό Νοσοκομεῖον  ὡς νοσηλευόμενος μέχρι τῆς 11ης τοῦ αὐτοῦ μηνός!  Ἡ Ὑμετέρα Ἐξοχότης τε  καί Σεβασμιότης –φεῦ- δέν κατεδέχθη νά πραγματοποιήσῃ μίαν ἐπίσκεψιν πρός τόν ἐν ἀσθενείᾳ ὄντα καί τετραυματισμένον Προκάτοχόν Σας ἐκεῖ εἰς τό Νοσοκομεῖον! Ἁπλῶς, ὡς λέγεται, τό βράδυ τῆς 10ης Αὐγούστου ἐ.ἔ., δηλ. μόλις τήν προτελευταίαν ἡμέραν τῆς ἐξόδου Του ἐκ τοῦ Νοσοκομείου, Τον ἐπεσκέφθητε μόνον δι’ ἕν λεπτόν τῆς ὥρας, ἐστάθητε δέ ὄρθιος εἰς τό κατώφλι  τοῦ θαλάμου Του, ἠρωτήσατε κάτι καί ἀκολούθως ἐξηφανίσθητε…….! Ντρέπομαι διά λογαριασμόν Σας,  Ἀδελφέ, ἐάν ταῦτα πάντα ἀληθεύουν!
7.  Ἡ στάσις Σας ἐπίσης ὑπῆρξε σκληρά ἕως καί ἀπάνθρωπος τόσον πρός τόν κ. Στέφανον, τόν ποτέ ὁδηγόν Του, ὅσον καί πρός τήν καν Ζαφειρίου!  Πρός τόν κ. Στέφανον, σπεύσαντα εἰς βοήθειαν, φέρεσθε ὡς νά εἴπετε τά ἑξῆς ἀπαράδεκτα, ἀντιχριστιανικά, ἀνάδελφα καί  ἀπάνθρωπα: «Ποιός σέ φώναξε, Στέφανε; Φύγε γρήγορα, γιατί θά σέ διώξω ἀπό τήν δουλειά. Ἐγώ εἶμαι ὁ ἐργοδότης σου, ἐγώ κάνω κουμάντο ἐδῶ μέσα»  κ.ἄ.

Wall Street Journal: Η «σιωπή των αμνών» για την εξόντωση των χριστιανών στη Μέση Ανατολή!


Η αμερικανική εφημερίδα WSJ, για πρώτη φορά παρουσιάζει σε κύριο άρθρο της την μεθοδική «ναζιστικού τύπου» εξόντωση χιλιάδων χριστιανών στην Μέση...
Syrian-Christian-Mass
Η αμερικανική εφημερίδα WSJ, για πρώτη φορά παρουσιάζει σε κύριο άρθρο της την μεθοδική «ναζιστικού τύπου» εξόντωση χιλιάδων χριστιανών στην Μέση Ανατολή από τον ISIS. Τα σπίτια των χριστιανών μάλιστα «μαρκάρονται» με το γράμμα «Ν» για τον «Ιησού τον Ναζωραίο» στα αραβικά, θυμίζοντας μας άλλες εποχές.
Τονίζεται  ιδιαίτερα δε ότι, η δύση εφαρμόζει την αποκαλούμενη «σιωπή των αμνών»,  για όλα τα τεκταινόμενα που έχουν ως στόχο τους δυστυχισμένους χριστιανούς σε Συρία και Ιράκ . 
Ο Δρ Χ. Δημόπουλος, ένας  ελληνικής καταγωγής συμπολίτης μας στις ΗΠΑ, αντιπρόεδρος της ένωσης  χριστιανικών δικαιωμάτων και του  Ινστιτούτου ελευθερίας τονίζει: «Όσον αφορά την τρομερή δίωξη των Χριστιανών το μόνο που μπορώ να πω είναι  ότι,  η φρίκη αυτής της γενοκτονίας είναι τόσο ανεξιχνίαστη όσο εκείνη του Ολοκαυτώματος ή της χριστιανικής γενοκτονίας στην Ανατολία(!!)( από τον Μουσταφά Κεμάλ και την Τουρκία) πριν από περίπου 100 χρόνια. Και όμως ο κόσμος  φαίνεται να είναι πιο εξοργισμένος  από την ατυχή δολοφονία ενός λιονταριού στη Ζιμπάμπουε. Η δική μας αίσθηση της ισορροπίας πρέπει να βρεθεί εδώ ακριβώς».
Όλα όσα διαπράττουν οι Τζιχαντιστές γίνονται σύμφωνα  ενός «απόλυτου σχεδίου», οι λεπτομέρειες του οποίου  ομοιάζουν  με την » μεθοδική»  εξόντωση των Εβραίων από τους Γερμανούς Ναζί, τονίζει η αμερικανική εφημερίδα.
Η «σιωπή» της δύσης για το δράμα που εκτυλίσσεται,  έχει ξεσηκώσει την αποκαλούμενη αμερικανική χριστιανική δεξιά, η πολιτική δύναμη της οποίας στις ΗΠΑ είναι πολύ μεγάλη , δημιουργώντας ένα « κύμα» «αγανακτισμένων».     
Ο  Robert Reilly, διευθυντής του Ινστιτούτου Westminster στην πόλη McLean της Βιρτζίνια( ο οποίος γράφει το άρθρο),  αναδεικνύει τις ομοιότητες μεταξύ της Ναζιστικής Γερμανίας και των φανατικών ισλαμιστών, τονίζοντας ότι πρόκειται για μία παρόμοια ιστορία που έχει «ως στόχο τον πλήρη και ολοκληρωτικό αφανισμό των  Χριστιανών  στη Μέση Ανατολή».

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ, του θεολόγου Νικολάου Πανταζή


ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ

ΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ

ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ


Με ονομάζετε Παναγία,
  Μα δεν με παναγιάζετε άπαντες, με την άπασα ζωή σας. Δεν ζείτε με αγνότητα βίου, αξιότητα Αληθείας και καθαρότητα καρδίας. Το δε χειρότερο κι ανατριχιαστικότερο, το ζωώδες και βρωμερότερο, με βλασφημείτε με τον αισχρότερο και σιχαμερότερο τρόπο, με τον οποίο καμία άλλη θρησκεία δεν υβρίζει τα ύψιστα θρησκευτικά της πρόσωπα.
Και σεις, ω νεορθόδοξοι, υποτίθεται, έχετε την Αλήθεια. Δεν αποτελείτε θρησκεία μα δεν θρώσκετε προς τα άνω. Προσκολλημένοι στα κάτω, φρονείτε τα επίγεια και τα κοσμικά. Τα μάταια και τα αμαρτωλά. Ονομάζετε Κύριο τον Υιό μου μα τον
ατιμάζετε συγχρόνως και τον ανασταυρώνετε καθημερινώς (Εβρ. 6, 6). Τον υβρίζετε και Αυτόν κάθε ώρα και στιγμή. Από κάθε βαθμίδα, ηλικία και φυλή. Ακόμη και στα τραγούδια σας. Κι’ όταν αρρωσταίνετε σεις και τ’αγγελούδια σας, έχετε το θράσος τότε να μας θυμείσθε και να μας επικαλείσθε!

Σάββατο 15 Αυγούστου 2015

ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ




Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΝΤΙΛΗΨΙ

Σκεπη του κόσμου ist

ΣΗΜΕΡΑ, ἀγαπητοί μου, μὲ ἰδιαιτέρα συγκίνησι ἔρχομαι ν᾿ ἀποδώσω εὐχαριστία στὴν ὑπεραγία Θεοτόκο, τὴν ὁποία σέβομαι καὶ ἀγαπῶ ἀπὸ τὴν παιδική μου ἡλικία. Διότι εἶμαι ἀπὸ ἕνα νησὶ τοῦ Αἰγαίου, ἀπὸ τὴν Πάρο, ὅπου, ὕστερα ἀπὸ τὴν Τῆνο, ἡ Θεοτόκος τιμᾶται ὅλως ἰδιαιτέρως καὶ ἔχει εἰκόνα ἱστορική, τῆς Παναγίας τῆς Ἑκατονταπυλιανῆς.
Τί νὰ ποῦμε; Νὰ ὑμνήσουμε τὴν Παναγία; Δὲν ἔχει ἀνάγκη ἀπὸ μᾶς. Τὴν ὕμνησαν ἄγγελοι, ὑμνογράφοι, πατέρες τῆς Ἐκκλησίας. Τί νὰ προσθέσουμε ἐμεῖς; Ἀλλ᾿ ἐπειδὴ δὲν πρέπει νὰ γίνεται ἀκολουθία χωρὶς κήρυγμα, ἂν θέλουμε νὰ ἔχουμε ἐκκλησία ζῶσα, θὰ τολμήσω νὰ πῶ λίγες λέξεις πρὸς τιμήν της.
Θ᾿ ἀπαντήσω στὸ ἐρώτημα· τί εἶνε ἡ Παναγία; Αὐτὸ σχετίζεται μὲ ἕνα ἄλλο θεμελιῶδες ἐρώτημα, ποὺ ἔθεσε ὁ Χριστὸς στοὺς μαθητάς του· «Τίνα με λέγουσιν οἱ ἄνθρωποι εἶναι;» (Ματθ. 16,13), τί ἰδέα ἔχουν οἱ ἄνθρωποι γιὰ μένα; Διότι ἡ ἰδέα ποὺ ἔχει κανεὶς γιὰ τὴν Παναγία εἶνε σχετικὴ μὲ τὴν ἰδέα ποὺ ἔχει γιὰ τὸ Χριστό. Μεγάλα φρονεῖς γιὰ τὸ Χριστό; μεγάλα θὰ φρονῇς καὶ γιὰ τὴν Παναγία· μικρὴ ἰδέα ἔχεις γιὰ τὸ Χριστό; μικρὴ θὰ ἔχῃς καὶ γιὰ τὴν Παναγία. Ἀντανάκλασις τῆς δόξης τοῦ Χριστοῦ εἶνε ἡ Θεοτόκος. Τί εἶνε λοιπὸν ἡ Παναγία;

«And was incarnated by the Holy Spirit and of the Virgin Mary and became man»


http://www.orthodoxpath.org
Dear friends, humanity is the summit of earthly creation, and if God created nothing else, mankind would be enough to testify that there is a God, an all-wise God, omnipotent and benevolent. What an excellent creation man is! We see a beautiful statue and admire it, and no one dares to say the statue created itself without the sculptor. But, when compared to a human, what is a statue, even the most perfect one kept in a museum and considered a treasure of infinitive value? The statue is dead, inanimate, idle. It has eyes but does not see, ears but does not hear, feet but cannot walk. Man, however, is alive, with soul, and active and creative statue, which when studied more and more gains more and more admiration. Common sense says that, just as every statue was made by an artist, man was created by God.

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Κορυφαίες υποκρισίες και μετάνοια

Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών ΛαρίσηςΑ.Φ.179http://www.agonas.org
Κορυφαίες υποκρισίες και μετάνοια
«Η κοινωνία μας έριξε στο βούρκο της απαξιώσεως... Δεν μας εκτιμά πια.
Συγκεκριμένα δεν εκτιμά τους Επισκόπους, όχι τον απλό παπά...Όλα αυτά αποδεικνύουν την απιστία μας στη δραστηριότητα της πίστεως. Διεβλήθη η ηθική μας υπόστασις, αμφισβητήθηκε η διαχειριστική μας εντιμότητα... Διατρανώθηκε ο δεσποτισμός μας έναντι των απλών και αδυνάμων παπάδων».
Μητροπολίτης
Αλεξανδρουπόλεως
ΑΝΘΙΜΟΣ,
(«Βήμα» 28.3.2010)
ΑΥΤΟΙ το «χαβά» τους. Ο λαός πεινά, στέκεται σε ουρές για λίγο συσσίτιο της νέας κατοχής του Δ΄ Ράιχ, αυτοκτονεί μη αντέχοντας την οικονομική εξόντωση, ο λαός οδηγείται σε απόγνωση και αυτοί, ποιοι άλλοι, οι μοντέρνοι φαρισαίοι, στέκονται στην ουρά χρυσοστόλιστοι με μαγκούρες, για να προλάβουν να κορδακιστούν, στις πολυαρχιερατικές και στα ιωβηλαία των ονομαστηρίων και σε άλλες δεσποτικές φιέστες της αιρετικής εκτροπής του εκκλησιαστικού γεγονότος...
ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ συχνά-πυκνά να στέκονται σοβαροφανείς στις συνάξεις τους, που υποτίθεται παίρνουν αποφάσεις για τα θέματα της Εκκλησίας, και ο νους μου τρέχει σ’ εκείνους τους μακαρίτες γραμματείς και φαρισαίους της εποχής του Χριστού «που οι διαλογισμοί τους μπροστά Του» ήταν από πονηροί έως αδιευκρίνιστοι...
ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ, τους ίδιους πάντα στις πολυ-πολυαρχιερατικές μαζώξεις τους παρατεταγμένους και ισοστοιχισμένους (το κακό έχει παραγίνει), ντυμένους με αργυροστόλιστες ενδυμασίες - μπαστούνες αδαμαντοκόλλητες (ένας απ’ αυτούς είχε - έχει 110 τον αριθμό), να στέκονται μπροστά στον Εσταυρωμένο, και μου πιάνεται η αναπνοή. Νομίζω πως βλέπω εκείνους τους «σταυρωτές» της εποχής του Χριστού που στέκονταν στις πλατείες με τα χρυσά φαρδομάνικα να... προσεύχονται (!!).
Η ΣΤΑΥΡΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ασκητική της Ορθοδοξίας διολίσθησε σιγά-σιγά στην αυτοκρατορική εκκοσμίκευση της Εκκλησίας, της οποίας βιώνουμε σήμερα ένα μεταλλαγμένο μόρφωμα, που απέχει παρασάγγας από την γνήσια Εκκλησιαστική ζωή της εποχής των Πατέρων και των Αγίων.
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ αυτή, όπως παρουσιάζεται στο Λαό και εκφράζεται από πολλούς των εκπροσώπων της, είναι εκτρεπομένη και παρεκκλίνουσα. Το ήθος και το ύφος αυτών δεν είναι αυθεντικό, δεν οδηγεί στο ζητούμενο: την σωτηρία του πιστού ανθρώπου. Το κοσμικό φρόνημα, που δεν αποκρύπτεται από πολλούς, είναι ωραιοποιημένο επικάλυμμα μιας ψευδεπίγραφης Εκκλησίας πόρρω απέχουσας από την γνήσια πνευματική ζωή, όπως μας την παρέδωσαν οι άγιοι, τους οποίους επικαλούμαστε μεν στα καθημερινά πανηγύρια, αλλά δεν τους μιμούμαστε στην καθημερινή ζωή. Η βιοτή των ποιμένων δεν μας οδηγεί στη σωτηρία...
ΓΙ’ ΑΥΤΟ ακριβώς το λόγο, όσοι θέλουμε, εμείς οι λαϊκοί, μια σωτήρια και αυθεντική πνευματική ζωή, πρέπει να την αναζητήσουμε επίμονα μέσα από τη σπουδή της άγιας ζωής και τους βίους των αγίων, παλαιών και συγχρόνων, αλλά και στη θαλπωρή των Μοναστηριών μας, όπου, τα περισσότερα απ’ αυτά είναι η συμπυκνωμένη Λειτουργική παράδοση της Ορθοδοξίας μας και η αδιαμφισβήτητη γνησιότητα της Εκκλησίας μας ως μοναδικής Κιβωτού σωτηρίας.

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Τους Ποιμένες μας, τους θέλουμε καθαρόαιμους Ορθοδόξους και όχι προτεσταντίζοντες και κρυπτοπαπικούς.


Γράφει ο Φώτης Μιχαήλ, ιατρός
Αναρωτιέμαι πολλές φορές, ποια είναι η στάση, που οφείλει να κρατήσει ένας Ρωμηός, σε περιπτώσεις,  που η ουσία της Πίστεώς μας προσβάλλεται από κάποιους ανθρώπους, και μάλιστα από ’’έγκριτους’’ καθηγητές των λεγόμενων θεολογικών μας σχολών ή ακόμα και από γνωστούς ’’προβεβλημένους’’ Ιεράρχες;
Ή αλλιώς, μέχρι ποιο σημείο έχει το δικαίωμα ένας Ορθόδοξος Χριστιανός, εν ονόματι τάχα του δυτικόφερτου κώδικα καλής συμπεριφοράς, να σιωπά και να μην υπερασπίζεται-ομολογεί την Πίστη των Πατέρων του, όταν αυτή η Πίστις περιφρονείται από κάποιους επιτήδειους και -το χειρότερο- παραχαράσσεται και αλλοιώνεται;

Μερικοί θα σπεύσουν να πουν, ότι σ’ εμάς τους Χριστιανούς δεν πρέπουν οι αντεγκλήσεις και ότι, πάνω απ’ όλα, μπαίνει η αγάπη.
Ναι, όντως, η αγάπη είναι ο πυρήνας της Διδασκαλίας του Κυρίου μας, αλλά για ποια αγάπη μιλάμε; Εκείνη που συμβιβάζεται με το ψεύδος ή εκείνη που αληθεύει; Εκείνη που διολισθαίνει προς την αίρεση ή εκείνη που διδάσκει ανόθευτη την Αλήθεια; 
Όταν ο Ορθόδοξος Χριστιανός –λαϊκός ή ιερωμένος- αποσιωπά σκοπίμως την Αλήθεια, κάνει εκπτώσεις σε θέματα Πίστεως και συμπορεύεται ανοιχτά με τους αιρετικούς, τότε σε τι ωφελούν οι αγαπολογίες, οι ασπασμοί και τα χαμόγελα;
Πάνω στο θέμα αυτό ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος είναι σαφέστατος. Μας λέει: ’’Ουδέν όφελος βίου καθαρού, δογμάτων διεφθαρμένων’’.  Σε τίποτε δεν ωφελεί ο καθωσπρεπισμός, όταν η Πίστη μας είναι αλλοιωμένη.

Ο κατ’ εξοχήν υμνητής της αγάπης είναι ο Απόστολος Παύλος. Μήπως δεν είναι εκείνος, που μας διδάσκει, ότι πρέπει να κρατάμε αποστάσεις από τους αμετανόητους αιρετικούς;(1)
Ή μήπως, ο Ιωάννης, ο Μαθητής της Αγάπης, δεν είναι εκείνος που μας προτρέπει να τους κόβουμε ακόμα και την καλημέρα;(2)
Εμείς, από πότε γίναμε ανώτεροι στην αγάπη, από τον Απόστολο Παύλο και από τον Ιωάννη, τον ηγαπημένο Μαθητή του Κυρίου μας;

Απ’ ότι φαίνεται, μάλλον δεν μιλάμε για την ίδια αγάπη.
Η αγάπη του Παύλου και του Ιωάννου είναι η αγάπη η πατρική, ενώ η δική μας –κάποιων δήθεν ανοιχτόμυαλων- είναι η ’’αγάπη’’ του έμμισθου αυτονομημένου μεταπατερικού παιδαγωγού.

Η ηγεσία της θεσμικής Εκκλησίας ξεδοντιασμένη από τον Οικουμενισμό …σιωπά!

—Οι Άθεοι, όμως, προωθούν τα τελευταία σχέδια αποχριστιανισμού της Παιδείας μας!

Ο υπουργός Παιδείας Τ. Κουράκης συμφώνησε με την Ένωση Αθέων για αλλαγές στην Παιδεία

Ο υπουργός Παιδείας Τ. Κουράκης συμφώνησε με την Ένωση Αθέων για αλλαγές στην Παιδεία
Να εξαφανιστεί οποιαδήποτε επαφή των σχολείων με κάθε μορφή θρησκείας ζήτησαν με υπόμνημα τους οι εκπρόσωποι της Ένωσης Αθέων Ελλάδας που την Πέμπτη συναντήθηκαν με τον Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας κ. Τάσο Κουράκη, ο οποίος όπως φαίνεται είναι πρόθυμος να υλοποιήσει αρκετά από τα αιτήματα τους.

Όπως αναφέρεται σε ανακοινωθέν που εξέδωσε η Ένωση Αθέων «Σημαντικό μέρος της συνάντησης αποτέλεσε η συζήτηση για τα προβλήματα που απορρέουν από την τελευταία εγκύκλιο για απαλλαγή από το ομολογιακό μάθημα των θρησκευτικών καθώς και από την αναγραφή του θρησκεύματος στα απολυτήρια και στα δελτία μαθητών, η οποία εξακολουθεί να γίνεται λόγω άρνησης συμμόρφωσης με τη σχετική (ΑΡ. 77Α / 2002 – ΑΠ: 1143Α 25/06/2002) Απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, θέματα για τα οποία ο Υπουργός εξέφρασε την πρόθεσή του να επιλυθούν το συντομότερο δυνατόν».

Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Ίνα «μη καθεύδομεν ως οι λοιποί, αλλά γρηγορώμεν και νήφωμεν».



 πηγή:http://paterikiparadosi.blogspot.gr/

«Εν τάχει» (Αποκ. 1, 1.). Γρήγορα. Σύντομα.
Πότε όλα αυτά αλήθεια θα γίνουν;
Λέγει ο άγιος Ανδρέας Καισαρείας: «Το δε εν τάχει γενέσθαι σημαίνει το τινά μεν αυτών παρά πόδας γενέσθαι της περί αυτών προρρήσεως», δηλαδή μερικά απ' αυτά που προφητεύθηκαν είναι παρά πόδας, σύντομα. Να, τώρα, κοντά! Αν θέλετε, και σύγχρονα -τότε- με την προφητεία, «και τα επί συντελεία δε μη βραδύνειν», κι εκείνα που θα είναι στο τέλος της Ιστορίας, που αναφέρονται ως προφητεία στα έσχατα, κι εκείνα δεν θα βραδύνουν, «διότι χίλια έτη παρά Θεώ ως η ημέρα η εχθές, ήτις διήλθεν λελόγισται» (Άγ. Ανδρέας Καισαρείας), διότι όπως πέρασε η χθεσινή ημέρα, έτσι είναι και τα χίλια χρόνια για τον Θεό.
Αλλά με την καταγραφήν των αποκαλύψεων (από τον Ευαγγελιστήν Ιωάννη), αγαπητοί μου, έχομε έναρξι εκείνων που θα συμβούν, τα οποία σαν μια αλυσίδα επεκτείνονται μέχρι τα έσχατα της Ιστορίας. Αυτό το «εν τάχει» σημαίνει συνεπώς μια ταχεία έναρξι, όχι όμως και ολοκλήρωσι των αποκαλυπτομένων. Διαρκώς μια αποκάλυψι, που η ολοκλήρωσί της θα είναι στο τέλος. Αρχή λοιπόν και τέλος -αφού λέμε «εν τάχει»- κατοπτεύονται, ορώνται, βλέπονται, εις μίαν και την αυτήν εικόνα. Εις μίαν και την αυτήν εικόνα.
Είναι χαρακτηριστικόν ότι αυτό το προχριστιανικό «δει», που το έχουμε στον Δανιήλ και σ' άλλους Προφήτας, είναι μάλλον χρονικώς αόριστον, ενώ το μεταχριστιανικό «δει» είναι συγκεκριμένο και «εν τάχει». Δηλαδή:
Όταν έχωμε τον Αβραάμ, στα 2.000 π.Χ., και του λέγει ο Θεός μάλιστα ότι απ' αυτόν θα κάνη λαόν πολύν, αποκαλύπτεται ο ερχομός του Μεσσίου. Αυτό οι Προφήται θα το πουν και θα το ξαναπούν, από την εποχή του Αβραάμ, μες στα δυο χιλιάδες χρόνια, ώσπου να έρθη ο Χριστός. Όταν διαβάζωμε την Παλαιά Διαθήκη, έχομε την αίσθησι ότι αυτά θα γίνουν εις το απώτατο μέλλον· κάποτε. Χρονικώς αόριστα. Προσέξτε: χρονικώς αόριστα. Δεν ξέρομε.
Κι όμως (αυτά τα χρονικώς αόριστα) αυτά πραγματοποιήθηκαν, από την εποχή του Αβραάμ, μέσα σε δυο χιλιάδες χρόνια. Ήρθε ο Χριστός, δυο χιλιάδες μετά τον Αβραάμ. Όταν τώρα το μεταχριστιανικόν «δει» μας λέγει ότι αυτά θα γίνουν «εν τάχει», γρήγορα· έτσι ―όπως λέγει ο καθηγητής Μπρατσιώτης― «σαν να αισθανώμεθα τον καλπασμό των επερχομένων γεγονότων, σαν να τ' ακούμε· να, όπως το ποδοβολητό έξω εις το λιθόστρωτον» έρχονται, έρχονται «εν τάχει», γρήγορα· και έχουν περάσει δύο χιλιάδες χρόνια. Σας θέτω το ερώτημα· μήπως ευρισκόμεθα εις τα έσχατα, ή τουλάχιστον εις την έναρξιν των εσχάτων;
Αγαπητοί μου, πιθανώς!
κτώβριος 1980

Κυριακή 9 Αυγούστου 2015

Λυκούργος Νάνης: Όταν ο άμβωνας σιωπά αιδημόνως και συμβιβάζεται ανεπιτρέπτως…



Όταν ο άμβωνας σιωπά αιδημόνως και συμβιβάζεται ανεπιτρέπτως…
   Δυστυχώς, το δαιμονικής εμπνεύσεως και προελεύσεως κοσμικό πνεύμα έχει εισβάλλει όσο ποτέ άλλοτε εντός του εκκλησιαστικού σώματος τόσο σε επίπεδο ποιμένων όσο και στο αντίστοιχο των ποιμαινομένων εισάγοντας και καθιστώντας "το βδέλυγμα της ερημώσεως εν τόπω αγίω".
   Άσεμνη και σκανδαλώδης εμφάνιση πολλών πιστών, γυναικών, κατά κύριο λόγο, αλλά και ανδρών, ακόμη και εντός των ιερών χώρων, ετεροδιδασκαλίες, όπως για παράδειγμα νεονικολαιτικές αντιλήψεις και θέσεις με συνακόλουθη αμνήστευση των πνευματοκτόνων προγαμιαίων σχέσεων, πρακτικός υλισμός με υπερτίμηση του οικονομικού παράγοντα επί υποτιμήσει ετέρων ουσιωδέστερων, έλλειψη ομολογιακού φρονήματος και παρρησίας στις αναπόφευκτες περιστάσεις του βίου όταν και όπου αυτή επιβάλλεται ,ειδικά όταν υβρίζεται σκαιώς το υπερύμνητο πρόσωπο του Τριαδικού Θεού (όρα corpus christi), υποβάθμιση και μαρασμός του ιεραποστολικού φρονήματος και ζήλου απ τον οποίο θα πρέπει να διακατέχεται κάθε μέλος της Εκκλησίας, αδιαφορία για τη νόθευση του Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους απ την πλευρά υπεροχικών εκκλησιαστικών προσώπων και επακόλουθη έλλειψη αντιδράσεως και αντιστάσεως, μαζική καταφυγή σε προφητείες (πραγματικές και μη)-προφητειολαγνεία που εξάπτει την περιέργεια των προφητολάγνων αποβαίνουσα, εν τέλει, εις βάρος της γνησιότητας της πνευματικής ζωής, γεροντισμός-γεροντολατρεία που συνιστά πνευματική νόσο, παραμέληση της μελέτης και εντρυφήσεως των συγχρόνων χριστιανών στις ανεξάντλητες και αστείρευτες πηγές της Βίβλου και των Πατέρων κ.ο.κ.

  Τα ως άνω κατατεθέντα παραδείγματα, δειγματοληπτικώς, σκιαγραφούν αμυδρότατα και φυσικά όχι καθ ολοκληρίαν τη ζοφερή εικόνα που έχει δημιουργηθεί και σχιματισθεί απ την εισήλαση και, εν πολλοίς, παγίωση του προαναφερθέντος απνευμάτιστου-πνευματοκτόνου πνεύματος.

"Ὡς περικαθάρματα τοῦ κόσμου ἐγενήθημεν, πάντων περίψημα ἕως ἄρτι» (Α΄ Κορ. 4,13)"

Αποτειχισμενοι απο τις Αιρεσεις και τους Αιρετικους: «…Ὡς περικαθάρματα τοῦ κόσμου ἐγενήθημεν, πάντων περίψημα ἕως ἄρτι» (Α΄ Κορ. 4,13). Ζουμε σε χρόνια φοβερά. «Στῶμεν καλῶς, μικρο ποιμνιο του Ιησου. Στῶμεν μετὰ φόβου». Νὰ σταθοῦμε στὰ πόδια μας, στὴν Ὀρθοδοξία μας, μακρυα απο τις Αιρεσεις και τους Αιρετικους.

ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΝΤΑΙ

«…Ὡς περικαθάρματα τοῦ κόσμου ἐγενήθημεν, πάντων περίψημα ἕως ἄρτι» (Α΄ Κορ. 4,13)
Πηγή: "Ομολογία"
π. Αυγουστ
ΟΛΟΙ, ἀγαπητοί μου, ἀγαποῦμε τὴ δόξα. Χαιρόμεθα ὅταν ὁ κόσμος μᾶς ἐπαινῇ, λυπούμεθα ὅταν μᾶς κατηγορῇ. Ὅλοι προσέχουμε τί θὰ πῇ ὁ κόσμος. Ἀλλὰ τί εἶνε αὐτὸς ὁ κόσμος; Ἔχει τόση ἀξία ἡ κρίσι τοῦ κόσμου; Σ᾿ αὐτὰ τὰ ἐρωτήματα ἀπαντᾷ ὁ σημερινὸς ἀπόστολος. Θὰ εἶμαι εὐτυχὴς ἂν μπορέσω ἕνα λόγο τοῦ ἀποστόλου νὰ σᾶς τὸν ἐξηγήσω ὥστε νὰ τὸν καταλάβετε. Εἶνε ὁ λόγος «…Ὡς περικαθάρματα τοῦ κόσμου ἐγενήθημεν, πάντων περίψημα ἕως ἄρτι» (Α΄ Κορ. 4,13).

* * *


Ὑποθέστε, ὅτι ζοῦμε στὴν ἐποχὴ τῶν ἀποστόλων, τὸ 50 μ.Χ.. Ἂν κάποιος ἀπὸ μᾶς περιώδευε τὰ κέντρα ποὺ ἐπισκέφθηκαν οἱ ἀπόστολοι (Θεσσαλονίκη, Ἀθήνα, Κόρινθο, Ῥώμη) καὶ τέντωνε τὸ αὐτί του ν᾿ ἀκούσῃ τί συζητοῦν οἱ ἄνθρωποι, ποιούς ἐπαινεῖ ὁ κόσμος, θὰ ἄκουγε διάφορα ὀνόματα τῆς ἐποχῆς, πλουσίων, στρατηγῶν, φιλοσόφων, ῥητόρων. Πρὸ παντὸς ὅμως θὰ ἄκουγε νὰ λένε γιὰ τὸν αὐτοκράτορά τους. Ὅπου παρουσιαζόταν, τὸν ἐπευφημοῦσαν. Κι ὅταν ὁ αὐτοκράτωρ ἐκεῖνος ἐπισκέφθηκε τὴν Ἑλλάδα, στὴν Κόρινθο οἱ πρόγονοί μας τοῦ στήσανε ἁψῖδα, τοῦ στρώσανε τὸ δρόμο καὶ τὸν στεφάνωσαν μὲ 1.800 στεφάνια! Μὰ ποιός τέλος πάντων ἦταν αὐτός; Τόσο καλὸ ἔκανε στὸν κόσμο, τόσο ἀγαποῦσε τὸ λαό; τί ἔκανε; Τί ἔκανε!
Ἦταν ἕνας ἀπὸ τοὺς πιὸ ἄγριους βασιλεῖς τοῦ κόσμου· θηρίο ἐστεμμένο, τέρας μὲ στέμμα πάνω στὸ κεφάλι. Ἦταν ὁ Νέρων. Αὐτὸν στεφάνωνε ὁ κόσμος. Τέτοια τιμὴ ἀπέδιδαν τότε στὸν αὐτοκράτορα καὶ ἄλλους σπουδαίους καὶ ἰσχυρούς. Θὰ μοῦ ἐπιτρέψετε ἀκόμη νὰ πῶ, ὅτι τέτοια τιμὴ ἀπέδιδε καὶ στὶς πόρνες ποὺ ζοῦσαν στὶς πόλεις τους καὶ μάζευαν τὸ χρυσάφι τῶν ἀνοήτων πλουσίων. Τέτοια τι μὴ ἀπέδιδαν καὶ σὲ κάτι ἀθλητὰς μὲ γερὰ μπράτσα ποὺ πάλευαν μὲ λιοντάρια καὶ σκότωναν ἄγρια θηρία. Τιμὴ λοιπὸν στὸν ἀθλητή, τιμὴ στὴν πόρνη, τιμὴ στὸν πλούσιο, τιμὴ στὸν δυνατό, τιμὴ στὸ στρατηγό, τιμὴ στὸ Νέρωνα.