Κυριακή 27 Ιουλίου 2025

Θέλει η "παράδοση" των Αγιορειτών να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει.



Η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους προέβη χθες σε μια ανακοίνωση (βλ. α' σχόλιο) -δίκην απολογίας προς τον φιλόχριστο λαό-για τις καθ' υπερβολήν τιμές και τις ανάρμοστες δοξολογίες προς τον πρωθυπουργό της χώρας.

Επειδή όμως κάθε λόγος έχει και αντίλογο,ως εκ τούτου αντιφωνούμε: 

α) Στο τέλος της ανακοινώσεως φέρονται ως υπογράφοντες:  "άπαντες οι εν τη κοινή συνάξει Αντιπρόσωποι και Προϊστάμενοι των είκοσι Ιερών Μονών του Αγίου Όρους Άθω".

Γνωρίζουμε όμως ότι εννέα από τους Καθηγουμένους αρνήθηκαν να υποδεχθούν και να παρασταθούν στην υποδοχή του εν λόγω. 

Καθηγητής Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης: H oμογενοποίηση (ως αυτοκαταστροφή) του κόσμου

 

Μνημονικός εμβολιασμός /

 Αναμνηστική δόση: 15/1925


Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης



ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Προ ενός περίπου έτους εξεδόθη στην ελληνική γλώσσα από τις εκδόσεις Άγρα (σε μετάφραση Μαρίας Αγγελίδου και Άγγελου Αγγελίδη) μια άκρως επίκαιρη μελέτη την οποία είχε δημοσιεύσει ο Στέφαν Τσβάιχ (Stefan Zweig) το 1925 σε έναν τόμο που περιείχε άρθρα και διαλέξεις του.

Ο τίτλος αυτού του τόμου είναι ταυτόσημος με τον τίτλο της μεταφρασμένης στα ελληνικά μελέτης του: «Η ομογενοποίηση του κόσμου»¹.

Η ελληνική έκδοση ανέρχεται σε μόλις 31 σελίδες, οι οποίες, βεβαίως, υπό κανονικές συνθήκες δεν δικαιολογούν την αστρονομική κοστολόγηση του βιβλίου (6,50 €), αλλά εδώ μπορεί να γίνει μια εξαίρεση, αφού κάθε λέξη του Αυστριακού συγγραφέως είναι τόσο μαεστρικά επιλεγμένη, ώστε να αναπτύσσει αναλλοίωτη την επιδραστική της ισχύ στον σημερινό αναγνώστη.

Καθηγητής Δρ.Nεκτάριος Δαπέργολας: Τό καρυώτικο μαντρί σέ νέες περιπέτειες…


Η δύναμις του ονόματος του Ιησού (Κυριακή Ζ΄ Ματθαίου)


 Î‘ποτέλεσμα εικόνας για Κυριακή Ζ΄ Ματθαίου


Αρχ. Παύλου Δημητρακοπούλου, Θεολόγου- συγγραφέως Ι. Μ. Κυθήρων και Αντικυθήρων

Εν Κυθήροις τη 27η Ιουλίου 2025

    Η σημερινή Κυριακή, αγαπητοί μου αδελφοί, είναι η εβδόμη Κυριακή του Ματθαίου και το μεν αποστολικό ανάγνωσμα είναι μια περικοπή από την Β΄ προς Τιμόθεον επιστολή του αποστόλου Παύλου, το δε Ευαγγελικό μια περικοπή από το 9ο κεφάλαιο του κατά Ματθαίον Ευαγγελίου. Στην περικοπή αυτή ο ευαγγελιστής Ματθαίος μας περιγράφει τη θεραπεία δύο τυφλών και ενός κωφού δαιμονισμένου.

ΚΥΠΡΙΑΚΟ : ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΛΟΙ; ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ;


Ο Μακάριος κάλεσε από το βήμα του ΟΗΕ την Τουρκία ως εγγυήτρια δύναμη να επέμβει στην Κύπρο ενώ ο Καραμανλής είπε "η Κύπρος κείται μακράν"!!


Η εισβολή του «Αττίλα» στην Κύπρο με τα μάτια της ΚΥΠ - Οι προειδοποιήσεις που αγνοήθηκαν από την ΑΘήνα
Τα αποχαρακτηρισμένα έγγραφα της Κρατικής Υπηρεσίας Πληροφοριών αποδεικνύουν πως η Κύπρος παραδόθηκε στους Τούρκους χωρίς καμία αντίσταση παρά τις προειδοποιήσεις - Ο διχασμός και το σκηνικό εμφυλίου ανάμεσα σε Αθήνα και Λευκωσία έγινε η αιτία να αγνοηθούν οι προειδοποιήσεις, αν και οι κινήσεις της Αγκυρας ήταν με λεπτομέρειες καταγεγραμμένες.

Σάββατο 26 Ιουλίου 2025

Γεώργιος Κ. Τζανάκης: Μονή Σινά, ὧρες εὐθύνης.


Ὁ ἐκτὸς Μονῆς μηχανισμὸς ποὺ διοικεῖ τὴν ἱερά Μονὴ Σινά, χωρὶς τὴν συγκατάθεσι τῶν πατέρων τῆς μονῆς, παίζει τὸ τελευταῖο, καὶ πιὸ καταστροφικὸ, χαρτί του. Συνεταιρίστηκε μὲ τὸ κυβερνητικὸ καθεστὼς καὶ κατασκεύασε ἕνα νομικὸ μόρφωμα, ἕνα ΝΠΔΔ, τὸ ὁποῖο ἀπὸ τὴν Ἐλλάδα θὰ διαχειρίζεται τὴν περιουσία τῆς Μονῆς παντοῦ. [https://www.opengov.gr/ypepth/?p=6842]

Ανοικτή επιστολή από τη Γεωργία προς τους Πατέρες του Αγίου Όρους.


OI ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΕΝ ΔΙΩΓΜΩ «Καὶ ἔσεσθε μισούμενοι ὑπὸ πάντων διὰ τὸ ὄνομά μου…» (Λουκ. 21,17) 27-7-1987

Τοῦ ἁγίου Παντελεήμονος  27 Ἰουλίου

Αγιοσ Παντελεημ Του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου
27-7-1987
ΑΚΟΥΣΑΤΕ, ἀγαπητοί μου, αὐτὰ τὰ λόγια; Εἶνε προφητεία, ποὺ εἶπε ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός. Ὅ,τι εἶπε ἐκεῖνος, ἔγινε, καὶ γίνεται, καὶ θὰ γίνεται μέχρι κεραίας. «Ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ παρελεύσονται, οἱ δὲ λόγοι μου οὐ μὴ παρέλθωσι» (Ματθ. 24,35). Ἀκοῦμε λοιπὸν τὸν Κύριο νὰ λέῃ· «Καὶ ἔσεσθε μισούμενοι ὑπὸ πάντων διὰ τὸ ὄνομά μου» (Λουκ. 21,17).


Σὲ ποιούς λέει τὰ λόγια αὐτά; Τὰ λέει στοὺς μαθητάς του στὴν ἀρχὴ τῆς δημοσίας δράσεώς του. Τί ἀντίθεσι μὲ τὸ Μωάμεθ, τὸν ἱδρυτὴ τῆς θρησκείας τῶν μουσουλμάνων! Αὐτὸς μὲ ἄλλο τρόπο μάζεψε ὀπαδούς. Ἐλᾶτε κοντά μου, λέει, καὶ θά ᾿χετε πλούτη, θά ᾿χετε ἀργύριον καὶ χρυσίον, θά ᾿χετε ἠδονὰς καὶ ἀπολαύσεις, θά ᾿χετε χαρέμια, θά ᾿χετε ὅλα τὰ ἐπίγεια ἀγαθά. Ἀντιθέτως ὁ Κύριος· δὲν ὑπεσχέθη οὔτε δόξες, οὔτε χρῆμα, οὔτε ἡδονάς, ἀλλὰ τί; Διωγμό! Θὰ διωχθῆτε, εἶπε, ἀπὸ μικροὺς καὶ μεγάλους, ἀπὸ ἐχθροὺς καὶ φίλους, «καὶ ἔσεσθε μισούμενοι ὑπὸ πάντων διὰ τὸ ὄνομά μου». Καὶ πράγματι εὐθὺς ἐξ ἀρχῆς, ἀπὸ τὴ γέννησί του, ὁ χριστιανισμὸς ἐγνώρισε τὸν διωγμό.

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου: Η καταγωγή της Ευχής του Ιησού και η αξία της. (Κυριακή Ζ΄Ματθαίου) 25-7-1982 (Β73)



ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Ματθ. 9, 27-35]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ Ἡ ΑΞΙΑ ΤΗΣ

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 25-7-1982] (Β73)

Κάποτε, ἀγαπητοί μου, ὁ Κύριος, διερχόμενος σὲ ἕναν τόπον, Τὸν συνήντησαν δύο τυφλοί, οἱ ὁποῖοι ἔκραζαν: «Ἰησοῦ, υἱὲ Δαυΐδ, ἐλέησον ἡμᾶς». «Ἰησοῦ, ἀπόγονε τοῦ Δαβίδ», δηλαδὴ Μεσσία, «ἐλέησέ μας».

Εἶναι πολὺ συγκινητικὸ νὰ βλέπει κανεὶς τυφλοὺς ἀνθρώπους γενικὰ ἀσθενεῖς, νὰ σπεύδουν νὰ βροῦν τὴν ὑγεία των, πολὺ δὲ περισσότερο, ὅταν αὐτὴ εἶναι ὅρασις καὶ δὲν βλέπουν γύρῳ τίποτα, παρὰ μόνο σκοτάδι, νὰ σπεύδουν νὰ ζητήσουν τὴν θεραπεία τους ἀπὸ τὸν Θεό. Ἀλλὰ ἐκεῖνο ποὺ κάνει κατάπληξη εἶναι ὅτι ἐκεῖνοι ποὺ εἶχαν τὰ μάτια τους δὲν ἔβλεπαν, γιὰ νὰ ὁμολογήσουν τὸν Ἰησοῦ «υἱὸ τοῦ Δαβίδ». Δηλαδὴ Μεσσία. Διότι ὁ τίτλος «υἱὸς Δαυΐδ» σημαίνει Μεσσίας, δηλαδὴ Χριστός. Ἐκεῖνοι ποὺ δὲν εἶχαν τὰ μάτια τους καὶ δὲν εἶχαν δεῖ κανένα θαῦμα, παρὰ μόνο εἶχαν μάθει, εἶχαν ἀκούσει, συνεπῶς εἶχαν πιστέψει, αὐτοὶ νὰ ὁμολογοῦν τὸν Ἰησοῦν «υἱὸν Δαυΐδ». Κάνει ἐντύπωση αὐτό.

ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ρωμ. 15,1-7] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ



ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ρωμ. 15,1-7]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

Ἀφοῦ λοιπὸν ὁ Παῦλος ἀπέδωσε τὴν δοξολογία πρὸς τὸν Θεό, πάλι ἀπὸ τὴν εὐχὴ προχωρεῖ σὲ παραίνεση, στρέφοντας τὸν λόγο στοὺς πιὸ δυνατοὺς κατὰ τὴν πίστη καὶ λέγοντας τὰ ἑξῆς: «Ὀφείλομεν δὲ ἡμεῖς οἱ δυνατοὶ τὰ ἀσθενήματα τῶν ἀδυνάτων βαστάζειν, καὶ μὴ ἑαυτοῖς ἀρέσκειν (:ὀφείλουμε ἐμεῖς οἱ δυνατοὶ στὴν πίστη καὶ στὴν ἀρετὴ νὰ δείχνουμε ἀνεκτικότητα καὶ συμπάθεια στὶς ἀδυναμίες τῶν ἀδυνάτων στὴν πίστη ἀνθρώπων καὶ νὰ μὴν κάνουμε ἐκεῖνα ποὺ ἀρέσουν στὸν ἑαυτό μας)» [Ρωμ. 15,1].

ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ματθ. 9,27-35] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΥΦΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΚΩΦΟΥ



ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ματθ. 9,27-35]

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΥΦΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΚΩΦΟΥ

«Καὶ παράγοντι ἐκεῖθεν τῷ Ἰησοῦ ἠκολούθησαν αὐτῷ δύο τυφλοὶ κράζοντες καὶ λέγοντες· ἐλέησον ἡμᾶς, υἱὲ Δαυΐδ (:Καὶ ἐνῶ ἔφευγε ἀπὸ ἐκεῖ ὁ Ἰησοῦς, Τὸν ἀκολούθησαν δύο τυφλοί, οἱ ὁποῖοι φώναζαν δυνατὰ καὶ ἔλεγαν: "Σπλαχνίσου μας καὶ θεράπευσέ μας, ἔνδοξε ἀπόγονε τοῦ Δαβίδ"). Ἐλθόντι δὲ εἰς τὴν οἰκίαν προσῆλθον αὐτῷ οἱ τυφλοί, καὶ λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· πιστεύετε ὅτι δύναμαι τοῦτο ποιῆσαι; λέγουσιν αὐτῷ· ναί, Κύριε (:Καὶ ὅταν ἔφθασε στὸ σπίτι, ἦλθαν κοντά Του οἱ τυφλοί, καὶ ὁ Ἰησοῦς τοὺς λέει: "Πιστεύετε ὅτι ἔχω τὴ δύναμη νὰ κάνω αὐτὸ ποὺ μοῦ ζητᾶτε;" Καὶ ἐκεῖνοι τοῦ ἀπαντοῦν: "Ναί, Κύριε"). Τότε ἥψατο τῶν ὀφθαλμῶν αὐτῶν λέγων· κατὰ τὴν πίστιν ὑμῶν γενηθήτω ὑμῖν (:Τότε ἄγγιξε μὲ τὰ δάκτυλά Του τὰ μάτια τους καὶ τοὺς εἶπε: "Ἄς γίνει αὐτὸ ποὺ ζητᾶτε σύμφωνα μὲ τὴν πίστη σας"). Καὶ ἀνεῴχθησαν αὐτῶν οἱ ὀφθαλμοί (:Καὶ ἀνοίχτηκαν τὰ μάτια τους)» [Ματθ. 9, 27-30].

Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου:MNHMH AΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ «Ἡ κτίσις ὑπὲρ καὶ κατὰ τοῦ ἀνθρώπου» 27-7-1990] [Β' Γ122]

 



       MNHMH AΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:     «Ἡ κτίσις ὑπὲρ καὶ κατὰ τοῦ ἀνθρώπου»

     [ἐκφωνήθηκε στὶς 27-7-1990] [Β'  Γ122] 

Σήμερα ἡ Ἐκκλησία μας, ἀγαπητοί μου, τιμᾷ τὴν μνήμην τοῦ ἁγίου μεγαλομάρτυρος Παντελεήμονος. Εἶναι ὁ ἰατρὸς ἅγιος, ποὺ γίνεται δημοφιλέστατος ἀπὸ τὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ, γιατί συχνὰ τὸν ἐπικαλεῖται στὶς ποικίλες ἀρρώστιες ποὺ τὸν μαστίζουν.

Ο Ἀγιος Κοσμάς ο Αιτωλός γιά τήν Αγία Παρασκευή

«Νὰ εἰποῦμεν καὶ διὰ τὴν καλὴν γῆν. Ἡ ἁγία Παρασκευὴ ἦτο δώδεκα χρονῶν κόρη ἀπὸ γένος εὐγενικόν. Μείνασα ὀρφανὴ ἐμοίρασεν ὅλην της τὴν περιουσίαν εἰς τοὺς πτωχούς, καὶ μὲ αὐτὰ ἠγόρασεν τὸν παράδεισον. Καὶ μετεχειρίζετο ὡς φτιασίδια τὰ δάκρυα, ἐνθυμουμένη τὰς ἁμαρτίας της.

Ὡς σκουλαρίκια εἶχε τὰ ὦτα της ἀνοικτὰ διὰ ν᾿ ἀκούη τὰς Ἁγίας Γραφάς.

Ὡς κορδόνι εἶχε τὰς πολλὰς νηστείας, ὁποὺ ἔκαμνον τὸν λαιμόν της καὶ ἔλαμπεν ὡς ἥλιος.

Ὡς δακτυλίδια τοὺς κόμβους τῶν δακτύλων της ἀπὸ τὰς πολλὰς μετανοίας ὁποὺ ἔκαμνεν.
Ὡς χρυσοῦν ζωνάριον τὴν παρθενίαν ὁποὺ ἐφύλαξεν εἰς ὅλην της τὴν ζωήν.
Ὡς φόρεμα τὴν ἐντροπὴν ὁποὺ εἶχε εἰς τὸν ἑαυτόν της καὶ ὁ φόβος τοῦ Θεοῦ ὁποὺ τὴν ἐσκέπαζεν.

Η εμφάνιση της Αγίας Παρασκευής στον Άγιο Ιάκωβο τον εν Ευβοία

 Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης 

Θεώ παρεσκεύασας αγνόν ως δόμον,
Σαυτήν άγουσα, Σεμνή, εις κατοικίαν.
Παρασκευήν έκτανεν εικάδι χαλκός εν έκτη.

Έξω από το χωριό τους την Φαράκλα υπήρχε σε κάποιο λόφο το εξωκλήσι της Αγίας Παρασκευής, αυτό ήταν και το σχολείο του στα πρώτα χρόνια. Εκεί πήγαινε πολύ τακτικά ο μικρός Ιάκωβος και προσηύχετο στην Αγία.


Αφηγείται λοιπόν ο ίδιος ο  Άγιος Γέροντας Ιάκωβος την συνάντηση με την Αγία«Με τα χέρια μου έσκαψα το χώμα και δημιούργησα λαξευτή σκάλα, για να μπορούν άνετα οι προσκυνητές να ανεβαίνουν στο εξωκλήσι. Έκοβα έναν φουντωτό θάμνο, σκούπιζα την εκκλησία, άναβα και τα καντηλάκια και καθόμουνα και κοίταζα τις εικόνες, μέσα στην απόλυτη σιωπή της νύκτας πάνω στο ερημικό λόφο.

Ούτε φοβόμουν μόνος, ούτε λογισμός δειλίας μ’ ενόχλησε ποτέ.

Έβλεπα τότε την Αγία σαν μοναχή, να βγαίνει από το Ιερό, να διασχίζει το ναό της και έξω στην αυλή να σκύβει και να πλένει τα καντήλια της. Με το παιδικό μου το μυαλό έλεγα ότι η Αγία πλένει τα πιάτα της, όπως η μητέρα μου κάθε βράδυ, όσο κουρασμένη και να ήταν, πάντα έπλενε τα πιάτα , γιατί σκεφτόταν μην τυχόν πεθάνει τη νύκτα και το πρωί βρουν οι γυναίκες άπλυτα πιάτα και σκανδαλιστούν για την έλλειψη νοικοκυροσύνης.

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2025

Μηνυμα σε Οικουμενιστας ρασοφόρ & μη: «ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΤΑΧΘΟΥΜΕ Σ»

 

Ἡ ἄλλη ὄψις τοῦ Ἁγίου Ὄρους

 


 

Ἡ ἄλλη ὄψις τοῦ Ἁγίου Ὄρους

Γράφει ὁ Μοναχός Νικόλαος Ἁγιορείτης

  Τὸν τελευταῖο καιρὸ ξαφνικὰ τὸ Ἅγιον Ὄρος γέμισε ἀπὸ τεράστιες σὲ μέγεθος (3 μέτρα × 1.50 μέτρο) ἀφίσσες – πινακίδες μὲ προγράμματα χρηματοδοτήσεως ἀπὸ τὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση (Ε.Σ.ΠΑ). Βλέποντάς τες θυμήθηκα ὅλα τὰ βδελυρὰ καὶ ἀντεθνικὰ καὶ ἀντίχριστα καὶ σατανικὰ νομοσχέδια, ποὺ ψήφισε ἡ ἄβουλη βουλὴ τῶν Ἑλλήνων τὰ τελευταῖα χρόνια μὲ κορωνίδα τὴ νομοθέτηση τοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων καὶ μάλιστα ὡς ἰσοτίμου (!)μὲ τὸν εὐλογημένο ἀπὸ τὸν Ποιητὴ καὶ Πλάστη μας Θεό, γάμο, ἀπὸ τὸν ὁποῖο προῆλθε ὅλη ἡ ἀνθρωπότητα, καὶ τῆς υἱοθετήσεως τέκνων ἀπό αὐτούς!

Αυθαίρετη και ύποπτη παρέμβαση της Υπουργού Παιδείας κ. Ζαχαράκη στη διοίκηση της Ιεράς Μονής Σινά


Τελευταία ενημέρωση: 24 Ιουλίου 2025 

Του Σωτήρη Μ. Τζούμα 
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ Αυθαίρετη και ύποπτη παρέμβαση της Υπουργού Παιδείας κ. Ζαχαράκη στη διοίκηση της Ιεράς Μονής Σινά – Εξάψαλμος

Σε μία προκλητικά αυθαίρετη και θεσμικά αναιτιολόγητη κίνηση, η Υπουργός Παιδείας επιχειρεί να δημιουργήσει Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου υπό την επωνυμία «Σωματείο Χωριό Σινά», παραβλέποντας και παρακάμπτοντας πλήρως το ισχύον καταστατικό και τη θεσμική τάξη της Ιεράς Μονής του Αγίου και Θεοβάδιστου Όρους Σινά.

Πρόκειται για μια πράξη που δεν πλήττει απλώς το κύρος της πολιτείας· αποτελεί βάναυση προσβολή της ιστορικής, πνευματικής και διοικητικής ανεξαρτησίας ενός από τα αρχαιότερα και ιερότερα μοναστικά κέντρα της Ορθοδοξίας.

Ποιοι πολιτικοί και εκκλησιαστικοί παράγοντες συμμετείχαν στη τελετή εγκαινίων της εβραϊκής Συναγωγής της Λαρίσης; Δημοσιεύματα - φωτογραφίες- βίντεο

Λάρισα: Εγκαίνια της ανακαινισμένης εβραϊκής συναγωγής “Ετς Χαγίμ”-Παρουσία της Σ. Ζαχαράκη (φωτο-βίντεο) 15-6-2025

σ.σ. Παραλείπουμε τα σχόλια που μας στείλατε λόγω του μεγάλου αριθμού και επαναλήψεων αυτών

Επιμέλεια Ελευθερία




Το παρών στην εκδήλωση έδωσε και ο Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος, ο οποίος έστειλε το μήνυμα ότι όλοι πρέπει να σεβόμαστε και να αγαπάμε ο ένας τον άλλον.

Παρουσία της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφίας Ζαχαράκη και τοπικών φορέων, πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια της ανακαινισμένης εβραϊκής συναγωγής “Ετς Χαγίμ” στη Λάρισα.

Η συναγωγή, η οποία έχει ιστορία 160 ετών, ανακαινίστηκε μετά από σοβαρά προβλήματα στατικής επάρκειας που διαπιστώθηκαν το 2019. Η ανακαίνιση χρηματοδοτήθηκε από διάφορες πηγές, συμπεριλαμβανομένης της Περιφέρειας Θεσσαλίας και της Γερμανικής Κυβέρνησης.

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2025

Μια νηφάλια αλλά αναγκαία απάντηση στο ανακοινωθέν της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους


 

Διαβάσαμε με προσοχή το Ανακοινωθέν της Ιεράς Κοινότητος του Αγίου Όρους. Και θλιβόμαστε όχι τόσο για το περιεχόμενό του, αλλά κυρίως για το πνεύμα που το διαπερνά.

Μας λέτε πως η Αγιορειτική πολιτεία λειτουργεί «με προσευχή και διάκριση»· πως δεν παρασύρεται από τη «θυμωμένη εποχή»,πως δεν καταγγέλλει, αλλά προσεύχεται «υπέρ πάντων».

Όλα αυτά ωραία ακούγονται. Θεολογικώς αρυόμενα, εκκλησιαστικώς φιλτραρισμένα. Όμως, ποια είναι η πραγματικότητα; Το αναρωτηθήκατε αυτό;

π. Θεόδωρος Ζήσης: Σατανικό μέτρο ο Προσωπικός Αριθμός


"ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ" Π. Θεόδωρος Ζήσης - YouTube 

"ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ" π. Θεόδωρος Ζήσης

Ανακοίνωση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους για την επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη



                     ὤδινεν ὄρος καί ἔτεκεν μῦν

ΣΧΟΛΙΟ. (Ιωάννης Κορναράκης)

Σήμερα έπαυσε να είναι το Άγιο Όρος εγγύηση και στήριξη Ορθοδοξίας, έπαλξη παρατάξεως μαρτύρων και ομολογητών Ορθοδοξίας.

Σήμερα το Άγιο Όρος, μοιάζει με αποσαθρωμένο από τον οικουμενισμό και την αίρεση οπωροφυλάκιο, μνημείο πλέον αγιορειτικής εγκαταλείψεως του περιβολιού της Παναγίας!

Το θλιβερό αυτό γεγονός συμβαίνει σήμερα, σε ώρα και στιγμή προχωρημένης αποδυναμώσεως της Ορθοδοξίας από ζωτικές και άγρυπνες δυνάμεις μαρτυρίας και ομολογίας, δεδομένου ότι, σήμερα, επίσκοποι και αρχιεπίσκοποι και Πατριάρχες αλλά και κληρικοί και λαϊκοί θεολόγοι, μεταποιούμενοι αλαζονικώς σε τάξη εκκλησιαστικής οικουμενικής συνόδου, αποφθέγγονται άρρητα ρήματα κακοδοξίας, «επ’ αγαθώ» της Ορθοδοξίας! 


ΣΧΟΛΙΟ : Λυκούργος Νάνης ιατρός

"Ἐδῶ σημειώνεται ὅτι βεβαίως καὶ ἐτονίσθη πρὸς τὸν κ. Πρωθυπουργὸ ἡ πικρία καὶ ὁ προβληματισμὸς τῶν Ἁγιορειτῶν γιὰ τὰ πρόσφατα νομοθετήματα, τὰ ὁποῖα προκαλοῦν ἀνησυχία στὴν συνείδηση τοῦ πιστοῦ λαοῦ, καθ’ ὅσον θεωροῦνται ὡς ἀπειλὴ πρὸς τὸ ὀρθόδοξο ἦθος τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ καὶ τὴν ἀξία τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου, καὶ ἐξεφράσθη ἡ εὐχὴ νὰ ἐπικρατήσῃ πνεῦμα σεβασμοῦ πρὸς τὴν πνευματικὴ ταυτότητα τοῦ Γένους".
Αρκεί αυτό σεβαστοί πατέρες;
Η προφορική έκφραση διαμαρτυρίας και η διατύπωση ευχών;
Η επιεικώς απαράδεκτη ανακοίνωση δικαιολογήσεως των αδικαιολόγητων , από την πλευρά σας, ανακαλεί στη μνήμη μου το γνωστό λόγιο" Κρείσσον το σιγάν του λαλείν", σεβαστοί πατέρες!

Κατασκανδαλίσατε και εξοργίσατε τον πιστό λαό με την υποδοχή που επιφυλάξατε στο μεγάλο ένοχο , τώρα επιχειρείτε με καταφυγή σε βιβλικά χωρία να τεκμηριώσετε θεολογικά το σκάνδαλο και να συμμαζέψετε τα ασυμμάζευτα!
Αλλά, για να είμαστε δίκαιοι, προηγήθηκε η αδιανόητη στάση της λεγόμενης "επίσημης Εκκλησίας" απέναντι στους σκανδαλοποιούς πολιτικούς εξουσιαστές.
Εκείνη προηγήθηκε και σεις ακολουθήσατε, χωρίς αυτό να σας απαλλάσσει από τις τεράστιες ευθύνες σας!

"Τὸ Ἅγιον Ὄρος μιλᾶ μὲ τὸν τρόπο τῶν Πατέρων, μὲ διάκριση. Ακόμη κι ὅταν σιωπᾶ, δὲν σιωπᾶ τυχαῖα. Ἡ σιωπὴ τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων δὲν εἶναι ἀδιαφορία οὔτε ἔνδειξη συμφωνίας ἢ ὑποταγῆς, ἀλλὰ χριστιανικὸ ἦθος, ὁ τρόπος ποὺ ἐργάζεται τὸ Πνεῦμα: χωρὶς φωνές, χωρὶς δημόσιες ἁψιμαχίες, ἀλλὰ μέσα στὸν νοῦ καὶ στὴν καρδιά. Τὸ Ἅγιον Ὄρος ὑποδέχεται πάντας μὲ διάκριση καὶ προσευχή, διότι εἶναι χῶρος μετανοίας, ὄχι καταγγελίας, ὅπου δὲν κυριαρχεῖ ἡ ὀργὴ τῆς ἐποχῆς, ἀλλὰ ἡ ἡσυχία τῆς προσευχῆς", αναγράφεται στη θλιβερή ανακοίνωση.
Από πότε είναι ποινικοποιήσιμες εκκλησιαστικά και θεολογικά οι ζωηρές φωνές διαμαρτυρίας για τα συντελούμενα αίσχη;
Μιλάμε για δημόσια αίσχη, δημοσίως εκδηλωθέντα , για πρωτοφανή στη νομοθεσία της χώρας διαστροφικά νομοθετήματα που απεργάζονται και προάγουν το διατροφικό μετασχηματισμό της ελληνικής κοινωνίας και δη της νεολαίας και των παιδιών.
Για παρωνυχίδα και δευτερεύουσας σημασίας ζήτημα πρόκειται ή για μείζονος σπουδαιότητας θέμα;
Και γνωρίζετε πολύ καλά ότι τα δημοσίως λεγόμενα και πραττόμενα δημοσίως και ελέγχονται.
Το να υψώσει κάποιος ζωηρή φωνή διαμαρτυρίας απέναντι σε αυτά και τους ά-νομους νομοθέτες αντίκειται στο χριστιανικό ήθος;
Ενώ το να τιμούμε τους ενόχους και να σιωπούμε σκανδαλωδώς ή να αρκούμαστε σε πλατωνικές και ανώδυνες ανακοινώσεις "διαμαρτυρίας" είναι σύμφωνο με το εν λόγω ήθος....
Εάν δεν υποδεχόσασταν τον πρωθυπουργό θα έπαιρνε ένα πολύ καλό μήνυμα ούτως ώστε να προβληματισθεί ουσιωδώς πάνω στα όσα διέπραξε αναφορικά με το θέμα του ψευτογάμου των ομοφυλόφιλων και ενδεχομένως να οδηγηθεί στη σωτήρια μετάνοια, πράγμα που εύχεται κάθε πιστό μέλος της Εκκλησίας εν προκειμένω.
Τώρα, όμως, τι και ποιο μήνυμα πήρε;;;;


ΚAΡYΑΙ ΤΗι 9η/22α Ἰουλίου 2025

ΑΡ. ΠΡΩΤ. Φ.2/7/1819

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ
ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΑΘΩ


Τὶς τελευταῖες ἡμέρες παρακολουθοῦμε μὲ περισυλλογὴ τὴν δημόσια συζήτηση ποὺ ἄνοιξε μὲ ἀφορμὴ τὴν πρόσφατη ἐπίσκεψη τοῦ Πρωθυπουργοῦ τῆς Ἑλλάδας στὸ Ἅγιον Ὄρος, μὲ σχόλια, τὰ ὁποῖα ἐνίοτε ἐκδηλώνουν ἀπορία, καχυποψία, εἰρωνεία ἢ καὶ θυμό.

Καθηγητής Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης: H άρση ασυλίας για την ψευτοβεβήλωση της Τέχνης ως τέχνη διύλισης του κώνωπος

 

Γράφει ο Καθηγητής  Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης

Σήμερα, με την απόφαση της Βουλής να άρει την ασυλία του ανεξάρτητου βουλευτή Νίκου Παπαδόπουλου (από τους 272 ψηφίσαντες βουλευτές οι 254 υπερψήφισαν το αίτημα και οι 18 το καταψήφισαν) ολοκληρώθηκε το πρώτο μέρος της κακόγουστης θεατρικής παράστασης που έστησε το καθεστώς της Νέας Δικτατορίας και της προσχηματικής αντιπολίτευσης σε βάρος του εν λόγω βουλευτή, επειδή τόλμησε να κάνει αυτό που κανένας άλλος βουλευτής δεν τόλμησε:

Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης: Ἡ ἀλήθεια ἀπεκαλύφθη: Ὁ προσωπικὸς ἀριθμὸς ἠλεκτρονικοῦ φακελώματος


Γράφει ὁ Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Ἀθηνῶν

   Πρὶν ἀπὸ λίγες ἡμέρες δημοσιεύθηκαν μετὰ ἀπὸ μεγάλο χρονικὸ διάστημα «βασανιστικῆς» ἀναμονῆς τὸ περιβόητο Προεδρικὸ Διάταγμα ποὺ καθορίζει τὴ διαδικασία ἠλεκτρονικῶν ἐκδόσεων καὶ τὴ χορήγηση τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ τοῦ πολίτη. Τὸ «ἠλεκτρονικὸ φροῦτο» τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ δὲν ἔπεσε ὡς κεραυνὸς ἐν αἰθρίᾳ στὴν ἑλληνικὴ κοινωνία, ἀλλὰ εἶχε προηγηθεῖ ἡ κατάλληλη ψυχολογικὴ προετοιμασία ἀπὸ τὸν πρώην ὑπουργὸ Ἐπικρατείας καὶ Ψηφιακῆς Διακυβέρνησης (καὶ νῦν ὑπουργὸ Ἐθνικῆς Οἰκονομίας καὶ Οἰκονομικῶν) κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, ὁ ὁποῖος εἶχε σπεύσει νὰ μυήσει τοὺς Ἕλληνες πολίτες στὰ «ἀπόκρυφα μυστήρια» τοῦ νέου θαυμαστοῦ ψηφιακοῦ εἰκονικοῦ κόσμου.

Ο Καθηγητής Δρ Νεκτάριος Δαπέργολας για το νέο οικουμενιστικό ξεσάλωμα στη φαναριώτικη σφηκοφωλιά

 

https://www.mixcloud.com/Focusfm

=============================

Παπικός Καρδινάλιος ανέγνωσε το «Πιστεύω» στο Πατριαρχείο!

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2025

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ανεξ. Βουλευτής: "Δεν με πάνε για δίκη γιατί έκανα κάτι κακό. Με πάνε γιατί δεν σιώπησα. Γιατί στάθηκα απέναντι στο σύστημα.-- Γιατί υπερασπίστηκα ό,τι ιερό μάς έμεινε.--Η ασυλία μου άρθηκε σήμερα" -- ΒΙΝΤΕΟ

 



              

🇬🇷✝️ Η Αλήθεια στο εδώλιο – Η Ελλάδα του 2025 διώκει τους Ορθόδοξους Πατριώτες.


Η ασυλία μου άρθηκε σήμερα. Ήταν αναμενόμενο. Δεν περίμενα τίποτα διαφορετικό από μια εξουσία που φοβάται την αλήθεια, μισεί την Πίστη και πολεμά όσους δεν γονατίζουν.

Αυτό είναι το πρόσωπο της Ελλάδας του 2025:

Μια Ελλάδα όπου οι ελεύθεροι Έλληνες διώκονται γιατί υπερασπίζονται την Ορθοδοξία, την Πατρίδα, την Οικογένεια, την Ελευθερία.

Μια Ελλάδα όπου η δικαιοσύνη επιστρατεύεται όχι για να προστατέψει, αλλά για να καταστείλει.

Γεώργιος Κ. Τζανάκης: Ἡ μεγάλη στροφή καὶ ὁ εὐλαβέστατος ἀφορισμένος.

 

 



Γεώργιος Κ. Τζανάκης, Ἀκρωτήρι Χανίων.

Ἡ στάσις τὴν ὁποία ἐτήρησαν οἱ ἡγούμενοι τῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους, κατὰ τὴν ἐπίσκεψι τοῦ Πρωθυπουργοῦ σὲ αὐτό, ἐπιβεβαιώνει ὅτι ἡ μεγάλη στροφὴ, ποὺ χρόνια τώρα ἐπιχειρεῖται, στὸν ἐκκλησιαστικό χῶρο, ἔχει ἤδη ὁλοκληρωθῇ.

Ὁ δρόμος, ἔτσι λεγόταν τὰ πρῶτα ἀποστολικὰ χρόνια ἡ πίστις στὸν Χριστό, ἔκανε τοὺς ἀνθρώπους νὰ ἀφήνουν τὰ πάντα καὶ νὰ ἀναζητοῦν μόνο τὸν Χριστὸ μὲ ὁποιοδήποτε τίμημα. Ἔτσι ἔχουμε τὶς χιλιάδες μαρτύρων, ποὺ δὲν λογάριαζαν οὔτε τὴν στέρησι τῆς περιουσίας, οὔτε τὴν κακοπάθεια καὶ τὰ βασανιστήρια, οὔτε  τὴν πρόσκαιρη ζωὴ, προκειμένου νὰ πλησιάσουν τὸν ποθούμενο Κύριο. Τὸ ἴδιο συνεχίστηκε, μέχρι σήμερα, μὲ τοὺς ἁγίους, τοὺς μάρτυρες, τοὺς ὁμολογητὲς καὶ τὸν ἀπλό, πιστὸ λαό, ἀλλὰ ταυτόχρονα καὶ παράλληλα φτιαχνόταν καὶ ἕνας ἄλλος δρόμος, ποὺ λοξοδρομοῦσε, ποὺ ἄλλαζε πορεία, ποὺ ἔστριβε. Ὁ πρῶτος δρόμος ἦταν  μὲ τὸν Χριστὸ καὶ τὴν ἀλήθεια (μὲ καθαρὴ τὴν συνείδησι καὶ τὴν χριστιανικὴ ἀξιοπρέπεια) , ἀλλὰ, ἐνίοτε, ὡς κατάληξι, τὸ κοινωνικὸ περιθώριο ἤ καὶ τὸ μαρτύριο, τῆς συνειδήσεως ἤ τοῦ αἴματος (γιὰ τοὺς μεθυσμένους ἀπὸ τὸν οἶνο τὸν ἄκρατο τῆς πίστεως). Ὁ ἄλλος, ἡ στροφή,  ἦταν ὁ  συμβιβασμὸς, τὸ βόλεμα, ἡ «καλοπέρασι»  μὲ τὸ νοθευμένο κρασί μιᾶς προσαρμοσμένης πίστεως καὶ μιᾶς νερόβραστης ζωῆς (σὰν τὴ δική μας).

Οἱ ἡγούμενοι τοῦ Ἁγίου Ὄρους ποιό δρόμο κράτησαν;

Λυκούργος Νάνης, ιατρός: Από πότε είναι ποινικοποιήσιμες εκκλησιαστικά και θεολογικά οι ζωηρές φωνές διαμαρτυρίας για τα συντελούμενα αίσχη;




Λυκούργος Νάνης, ιατρός

"Τὸ Ἅγιον Ὄρος μιλᾶ μὲ τὸν τρόπο τῶν Πατέρων, μὲ διάκριση. Ακόμη κι ὅταν σιωπᾶ, δὲν σιωπᾶ τυχαῖα. Ἡ σιωπὴ τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων δὲν εἶναι ἀδιαφορία οὔτε ἔνδειξη συμφωνίας ἢ ὑποταγῆς, ἀλλὰ χριστιανικὸ ἦθος, ὁ τρόπος ποὺ ἐργάζεται τὸ Πνεῦμα: χωρὶς φωνές, χωρὶς δημόσιες ἁψιμαχίες, ἀλλὰ μέσα στὸν νοῦ καὶ στὴν καρδιά. Τὸ Ἅγιον Ὄρος ὑποδέχεται πάντας μὲ διάκριση καὶ προσευχή, διότι εἶναι χῶρος μετανοίας, ὄχι καταγγελίας, ὅπου δὲν κυριαρχεῖ ἡ ὀργὴ τῆς ἐποχῆς, ἀλλὰ ἡ ἡσυχία τῆς προσευχῆς", αναγράφεται στη θλιβερή ανακοίνωση.

Από πότε είναι ποινικοποιήσιμες εκκλησιαστικά και θεολογικά οι ζωηρές φωνές διαμαρτυρίας για τα συντελούμενα αίσχη;

Μιλάμε για δημόσια αίσχη, δημοσίως εκδηλωθέντα , για πρωτοφανή στη νομοθεσία της χώρας διαστροφικά νομοθετήματα που απεργάζονται και προάγουν το διαστροφικό μετασχηματισμό της ελληνικής κοινωνίας και δη της νεολαίας και των παιδιών.