Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2015

ΝΤΡΟΠΗ – ΝΤΡΟΠΗ Ορθόδοξοι (;) δεσποτάδες… ψήφισαν υπέρ των Σοδομιτών;




Αυτά τα πράγματα που συμβαίνουν τελευταία στην αγία μας Ορθόδοξη Εκκλησία είναι απίστευτα. Αυτοί, που ο Θεός έβαλε ποιμένες, διδασκάλους και φύλακες της ορθοδόξου πίστεώς μας, αυτοί, κρυφά από το ποίμνιό τους, προσπαθούν να ανατρέψουν τα γραφόμενα στην Αγία Γραφή, που καταδικάζουν την ομοφυλοφιλία – δηλαδή την σεξουαλική σχέση ατόμων του ιδίου φύλου – ισχυριζόμενοι ότι αυτή είναι “φυσιολογική” συμπεριφορά.
Αδιαφορούν για όσα οι Απόστολοι του Χριστού είπαν, οι άγιοι Πατέρες έγραψαν και κήρυξαν και οι Σύνοδοι της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας αποφάσισαν σχετικά με το φοβερό αυτό πάθος καταδικάζοντάς το με βαριά επιτίμια ως θανάσιμο αμάρτημα.
Κυρίως θεληματικά αγνοούν τον πανάγαθο, οικτίρμονα αλλά και φοβερό Θεό, ο οποίος «ου μυκτηρίζεται».
Τί συνέβη;
Τα τελευταία χρόνια, δείχνουν το μέγεθος της σήψης που έχει εισχωρήσει στο σώμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας, και όπως φαίνεται το κακό και η ύβρις πλεόνασαν σε βαθμό ώστε το ποτήρι της οργής του Θεού να είναι έτοιμο να ξεχειλίσει.
Και οι μεγάλοι υπεύθυνα γι’ αυτό που θα συμβεί, δεν θάναι οι απλοί χριστιανοί – που πολλές φορές δεν ξέρουν τί ακριβώς πιστεύουν γιατί έτσι ανεύθυνα γαλουχήθηκαν με τα: «Ωχ, βρε αδελφή, τί σ’ ενδιαφέρει; Εσύ θα σώσεις τον κόσμο; Κοίταξε την ψυχή σου και άσε τους άλλους να…» – αλλά εκκλησιαστικοί (πατριάρχες, ιεράρχες, «πνευματικοί»), σκανδαλωδώς αδιάφοροι, άφωνοι και… ουδέτεροι μπροστά στο έγκλημα της δολοφονίας των ψυχών που επιτελείται, καθώς και λαϊκοί θεολόγοι, σύμβουλοι, καθηγητές και γενικά άνθρωποι που αναλαμβάνουν τις, εν κρυπτώ, μεγάλες αποφάσεις, απουσιάζοντος του πιστού λαού του Θεού και συνήθως ευρισκόμενου προ τετελεσμένων γεγονότων και υπογεγραμμένων καταστάσεων, εκβιαζόμενου να κάνει υπακοή. 
Οι «σοφοί αυτοί πατέρες», που κατά τακτά διαστήματα μαζεύονται στο Σαμπεζύ της Ελβετίας για να προετοιμάσουν τη Διορθόδοξη Σύνοδο (την 8η Οικουμενική Σύνοδο), έχουν χρόνια εργαστεί – ως υιοί του σκότους – να καθιερώσουν τις γνωστές τους καινοτομίες: την μεταπατερική θεολογία, τον εκμοντερνισμό της θεολογικής σκέψης, την βαπτισματική θεολογία, την υιοθέτηση της “θεωρίας των κλάδων”, τις “αδελφές εκκλησίες”, την “ευχαριστιακή εκκλησιολογία” και γενικά την προσπάθεια “εκσυγχρονισμού” της Ορθόδοξης Εκκλησίας με έμμεση εναρμόνιση της θεολογικής σκέψης με τη Συνθήκη της Λισσαβώνας (πάλαι ποτέ ευρωσύνταγμα).
Τώρα είναι έτοιμοι να τροποποιήσουν τους Ιερούς Κανόνες και την διδασκαλία που μας άφησαν οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας.
Η αιτία που προκάλεσε έντονες συζητήσεις – σύμφωνα με δημοσίευμα που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα «Αγιορείτικο Βήμα» - υπήρξε η εισήγηση του προέδρου της Διορθόδοξης Προσυνοδικής Επιτροπής, που συνεδρίαζε στο Σαμπεζύ της Γενεύης από 16 έως 20 Φεβρουαρίου για την προετοιμασία της ατζέντας των αποφάσεων της προγραμματισμένης για τον Ιούνιο 2016 Πανορθόδοξης Συνόδου, μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη Ζηλιούλα φέροντος προς συζήτηση και απόφαση το θέμα με τον ηχηρό τίτλο: «Η συμβολή της Ορθοδόξου Εκκλησίας εις επικράτησιν της ειρήνης, της δικαιοσύνης, της ελευθερίας, της αδελφοσύνης και της αγάπης μεταξύ των λαών, και άρσιν των φυλετικών και λοιπών διακρίσεων…». Οι διαφωνίες πήραν διαστάσεις θύελλας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν τόσο θερμές και ηχηρές ώστε έφθασαν και έξω από την αίθουσα των κλειστών συσκέψεων, στα αυτιά τόσο του τεχνικού προσωπικού του Ορθοδόξου Κέντρου, όσο και των φοιτητών που σπουδάζουν εκεί Ορθόδοξη Θεολογία.
Το αντικείμενο των διαφωνιών ήταν τα δικαιώματα των σεξουαλικών μειονοτήτων. Εδώ επιχειρήθηκε από τους ελληνικής καταγωγής μητροπολίτες, να συμπεριληφθεί διάταξη με την οποία θα εκδηλώνεται εμμέσως η συμπάθεια προς τους ομοφυλόφιλους “λησμονώντας” ίσως, ότι η Αγία Γραφή  καταδικάζει τις ομοφυλοφιλικές πράξεις ως αμαρτωλές και καταστροφικές, ο δε Απόστολος Παύλος φροντοφωνάζει: «… αρσενοκοίται βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσιν» (Α΄ Κορ. 6, 9).
Με τέτοιο πλάγιο τρόπο πήγε να περάσει και ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος την ομοφυλοφιλία δεσποτάδων μέσω της “Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων” τονίζοντας: «Οι Μητροπολίτες… εν ουδεμιά περιπτώσει δύνανται να θεωρηθούν ότι συνδέονται με την “άσκησιν δημοσίου λειτουργήματος”, διότι πρόκειται περί δεδομένων αναφερομένων εις αυστηρώς προσωπικήν (ομοφυλοφιλικήν!) συμπεριφοράν, παντελώς (!) άσχετον προς την άσκησιν δημοσίου λειτουργήματος…». Ήρθε όμως η “Αρχή” με την αριθ. 25 της 12-4-2005 απόφαση να βάλει φρένο γνωμοδοτώντας: «Σκανδαλώδεις συμπεριφορές μητροπολιτών ερωτικού ιδίως περιεχομένου… ανεξάρτητα απ’ τον τρόπο και χρόνο που γίνονται (ακόμα δηλαδή και αν δεν γίνονται σε δημόσιο χώρο), δεν καλύπτονται από την ιδιαίτερη προστασία της προσωπικής ζωής…». Ο δε Ιωάν. Κορναράκης καθηγητής της Θεολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (;) σε άρθρο στις 14/4/2006 Εφ. των Αθηνών ήταν καυστικός: «Έτσι επιχείρησε η διοίκηση της Εκκλησίας μέσω νομίμων διαδικασιών, να καταστήσει θεμιτή την ομοφυλοφιλία Μητροπολιτών! Γεγονός, που έχει σκανδαλίσει μεγάλο μέρος του πληρώματος της Εκκλησίας, για την επιμονή της ποιμαινούσης Εκκλησίας, να αναδείξει, μέσω της Επιτροπής των προσωπικών δεδομένων, την Επισκοπική ομοφυλοφιλία, ως ακίνδυνο, για την πνευματική υπόστασι, κουσούρι…». Το ότι, για χρόνια, το διευθυντήριο των σκοτεινών δυνάμεων προσπαθεί με προπαγάνδα, μέσω τηλεοπτικών επιδοτούμενων σειρών από πολυδιαφημιζόμενες κινηματογραφικές ταινίες, ακόμα και κινούμενα σχέδια για μικρά παιδιά, να περάσει στο λαό ως διαφορετικότητα την σεξουαλική ανωμαλία διαφαίνεται κι απ’ το ότι φρόντισαν να την κατοχυρώσουν σε συντάγματα και με διάφορες διεθνείς συνθήκες.
Η Δύση, πρωτίστως οι Προτεσταντικές παραφυάδες, αποδέχθηκε, ως λαός, την ανωμαλία – ομοφυλοφιλία – κιναιδισμό και το ιερατείο μάλιστα “ευλόγησε” τους περιβόητους γάμους των ομοφυλόφιλων και αποδέχθηκε την υιοθεσία από τέτοια ζευγάρια. Τελευταία η… πολιτισμένη Δύση διακρίνεται για την νομιμοποίηση (!) της κτηνοβασίας (βλ. Γερμανία, Δανία, Νορβηγία) και την υποστήριξη κομμάτων που αποδέχονται την παιδεραστία (Ολλανδία), προβάλλοντας ως υγιές το κάθετί που θυμίζει Σόδομα και Γόμορρα!
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής, μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης προσπάθησε να νομιμοποιήσει το πάθος αυτό σαν μια συνηθισμένη κατάσταση του κόσμου, όπως το βήξιμο και το φτάρνισμα, όπως αποκάλεσε, κατ’ ευφημισμόν, τους ομοφυλόφιλους, “μειονότητες άλλης φύσεως”, δηλαδή μας προτρέπει – ο δεσπότης και καθηγητής Θεολογίας – να αποδεχθούμε ότι ο Θεός εκτός από τον άνδρα και τη γυναίκα, δημιούργησε και άλλο φύλο το γνωστό ως τρίτο φύλο (των ομοφυλόφιλων) γι’ αυτό και τόνισε: «Δεν έχουμε δικαίωμα να ταπεινώσουμε και να διώκουμε την εικόνα του Θεού».
Και αφού δεν μπόρεσε να πείσει τους “άσπλαχνους” συναδέλφους του δεσποτάδες, το γύρισε στη συμπόνια: «Ας αναρωτηθούμε εάν πρέπει να θεωρούμε τους ομοφυλόφιλους αποδιοπομπαίους τράγους που αξίζουν να υφίστανται διώξεις! Εάν οι ίδιοι θέλουμε να υφίστανται διώξεις! Κι εάν δεν θέλουμε να καθιερωθεί η αρχή, σύμφωνα με την οποία αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να προστατεύονται, αυτό σημαίνει ότι θέλουμε να τιμωρούνται και να φυλακίζονται».
Βλέποντας ότι υπήρχαν αντιδράσεις, πονηρά-φαναριώτικα και με έντεχνο τρόπο έφερε το θέμα πιεστικά δηλώνοντας: «Εφ’ όσον δεν θέλεις να αναγνωριστούν άραγε τότε συμφωνείς να καταδιώκονται…». Είναι φοβερό! Λες και του μίλησε κανείς για καταδιώξεις…
Μη μπορώντας να αποσπάσει τη συμπαράσταση της πλειοψηφίας της επιτροπής, έσπευσε σε βοήθεια ο “προοδευτικός” καθηγητής της Θεολογίας (γνωστός διώκτης του μητροπολίτη κυρού Θεολόγου) Βλάσιος Φειδάς – μυστικοσύμβουλος της Ιεραρχίας από την εποχή Σεραφείμ Τίκα μέχρι σήμερα – ο οποίος τόνισε: «Σεξουαλικές μειονότητες υπάρχουν, είναι όπως κι εμείς, μέλη της Εκκλησίας, αυτοί μετέχουν στη ζωή της, είναι αμαρτωλοί, αλλά κι εμείς όλοι είμαστε αμαρτωλοί. Το κράτος τους αναγνωρίζει ως σεβαστά μέλη της κοινωνίας, επομένως και εμείς δεν πρέπει να τους αγνοούμε. Οι σεξουαλικές αμαρτίες δεν είναι με τίποτα οι πλέον “βαριές”, γι’ αυτό πρέπει να αντιμετωπίζουμε την LGBT κοινότητα όχι με καταδίκη, αλλά με αγάπη και σεβασμό».
Στη συνέχεια υπήρξε έντονος διάλογος. Η αντιπροσωπεία της Ρωσικής Εκκλησίας, με επικεφαλής τον μητροπολίτη Ιλαρίωνα, εξέφρασε την απόλυτη διαφωνία της.
Σθεναρή αντίδραση εκδηλώθηκε και από τα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής που προέρχονταν από τα Πατριαρχεία Γεωργίας, Ρουμανίας, Βουλγαρίας, Σερβίας, ο δε εκπρόσωπος του Πατριαρχείου Αντιοχείας μητροπολίτης Βασίλειος (από τη Συρία), εξέφρασε επιπλέον το παράπονο ότι την ώρα που αδελφοί χριστιανοί υφίστανται σκληρούς διωγμούς λόγω της πίστης τους κανείς δεν ενδιαφέρεται (μάλλον για… άλλα ενδιαφέρονται).
Η επτάωρη έντονη ψυχολογική πίεση που άσκησε ο πρόεδρος της επιτροπής πάνω στους συμμετέχοντες, δεν έμεινε άκαρπη.
Το αποτέλεσμα ήταν να διατυπωθεί μια συμβιβαστική τροπολογία, όπως: «Οι μειονότητες άλλης φύσεως δεν πρέπει να αποτελούν αντικείμενο διάκρισης, διότι το γεγονός αυτό δεν απαιτεί από κανένα να συμμεριστεί τις απόψεις και τις αρχές τους».
Την τροπολογία αυτή, προς μεγάλη μας λύπη και ντροπή – σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ – την ψήφισαν όλοι οι δεσποτάδες ελληνικής καταγωγής.
Την (ανώμαλη) αυτή τροπολογία ψήφισαν: 1) Ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος που έκανε μάλιστα και τη δήλωση, ότι «στην Ελλάδα, μόνο φορείς ναζιστικής ιδεολογίας» επιτίθενται στις σεξουαλικές μειονότητες. 2) Ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος. 3) Ο Πάφου (Κύπρου) Γεώργιος. 4) Ο αρχιεπίσκοπος Κωνσταντίνης (Ιεροσολύμων) και 5) ο Καλής Ελπίδος (Αλεξανδρείας) Σέργιος.
Προς τιμήν τους, τα αντιδρώντα μέλη των επιτροπών δεν άλλαξαν γνώμη μέχρι τέλους, αντισταθέντα σθεναρά, ακόμα και στην τελευταία αυτή τροπολογία. Χάρη σ’ αυτούς η προδοτική αναθεώρηση της… ορθόδοξης θεολογίας δεν πραγματοποιήθηκε, αφού αρνήθηκαν να ενσωματωθεί στο κείμενο για την… Αγία και Μεγάλη Σύνοδο, η θέση για την ομοφυλοφιλία.
Και οι δολοπλοκίες παραπλάνησης δεν έχουν τέλος…
Μετά το σάλο που δημιουργήθηκε, ο Πρόεδρος της Επιτροπής, Περγάμου Ιωάννης, επιχείρησε να διαψεύσει τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας – χωρίς επιτυχία – ζητώντας από τα μέλη της επιτροπής να σταματήσουν τις διαρροές προς τους δημοσιογράφους, ώστε να μην πληροφορείται ο κόσμος τα εν κρυπτώ συντελούμενοι και εν αγνοία του.
Αξιολύπητος υπήρξε ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας – καθηγητής Πανεπιστημίου – Χρυσόστομος γι’ αυτά που δήλωσε σε εκκλησιαστικό πρακτορείο ειδήσεων με τα οποία, εμμέσως πλην σαφώς, επιβεβαιώνει την αντορθόδοξη και αντιευαγγελική αυτή απόφαση. Επιπλέον, περνώντας το λαό  για αφελή, τον παραπέμπει στα γραφόμενα του ετέρου συνέδρου καθηγητή κ. Θ. Γιάγκου, τα σχετικά με την ομοφυλοφιλία.
“Άγιε” Μεσσηνίας, ο λαός δεν θέλει να μάθει τί είναι ομοφυλοφιλία, αλλά τί αποφασίζετε εκεί που συνεδριάζετε με κλειστές τις πόρτες (λέσχη Μπίλντερμπεγκ, Στοές) και τί σας ώθησε – ιεράρχες… ορθόδοξοι – να προβείτε στην εγκληματική αυτή τροπολογία.
Τέλος, ο άλλος, ο πονηρά σκεπτόμενος, λουφάζων και σιωπών, ο μουλοχτός και ιδρυτής της “Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών” Δημητριάδος Ιγνάτιος, ο χρηματοδοτούμενος από παπικά και προτεσταντικά ιδρύματα («Ιησουίτικο» Fordhan University, Νέα Υόρκη – Munster γερμανικό πανεπιστήμιο κ.ά.) για προσφιλή σ’ αυτούς “θεολογικά” συνέδρια, ο συνεργαζόμενος με μεγάλο αριθμό διεθνών οργανισμών που προωθούν ανοιχτά προγράμματα του Οικουμενισμού (το οικουμενιστικό ινστιτούτο Bossey, Ευρωπαϊκό μουσουλμανικό φόρουμ FEMYSO, Boston theological Institute ΗΠΑ, το συμβούλιο εκκλησιών Μ. Ανατολής MECE, οικουμενικό συμβούλιο νέων Ευρώπης EYCE, Dzury University ΗΠΑ, παγκόσμιο συμβούλιο εκκλησιών Π.Σ.Ε. και πολλά άλλα) αυτός – μαζί με τους άλλους – στοχεύει στη στρέβλωση των Θείων και Ιερών Κανόνων, ιδίως αυτών που αφορούν Ορθοδόξους, αιρετικούς και αλλοθρήσκους.
Μετά το σάλο αυτό που δημιουργήθηκε θά ’πρεπε να είχαν παραιτηθεί αμέσως από τη Μικτή Επιτροπή που εκπροσωπούν την Ελλαδική Εκκλησία και αν δεν το έκαναν οι ίδιοι, έπρεπε η Ιερά Σύνοδος να τους είχε καλέσει να παραιτηθούν. Και τούτο διότι και οι δύο διακατέχονται από το νοσηρό πνεύμα του οικουμενισμού και συνεπώς δεν μπορούν να εκπροσωπούν την Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά και διότι παραβίασαν φανερά την διδασκαλία της Εκκλησίας (Αγ. Γραφή, πατέρες, κανόνες) που αναφέρεται στους Σοδομίτες.
Ο πιστός λαός ανήσυχος ρωτάει! Πού είναι οι εκατό (100) ελλαδίτες ποιμένες; Δεν παρακολουθούν τα γεγονότα; Δεν τους αφορούν; Γιατί μόνο δύο μητροπολίτες αντέδρασαν; Οι άλλοι ζουν σε άλλο πλανήτη; Αν ναι, ας κόψουν τον ομφάλιο λώρο που τους συνδέει με το Χριστό πριν οι εμπαιζόμενοι πιστοί αναλάβουν το έργο της κάθαρσης.
Και το τελευταίο ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ που πλανάται τελευταία. Μήπως είχε δίκαιο, όταν σε πρωτοσέλιδο πρωινής εφημερίδας των Αθηνών, ο Πρόεδρος – τότε – των Κληρικών Ελλάδος (ΙΣΚΕ) π. Ευστάθιος Κολλάς είχε γράψει ότι, επίσημα και με ονόματα τριάντα πέντε (35) μητροπολίτες είχαν το “χούι” ενώ ανεπίσημα ήταν άγνωστος ο αριθμός;
Γι’ αυτό λοιπόν οι “Άγιοι” δέχθηκαν χωρίς αντίρρηση το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, που ανάγκασε τους… κυρίους (;) να βουβαθούν;
ΝΤΡΟΠΗ!