Ο γνωστός ιστορικός και συγγραφέας Σαράντος Καργάκος, μιλώντας στον Alpha, εξέφρασε για ακόμα μια φορά τη βεβαιότητά του ότι πρόκειται για τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, παρά τις αντίθετες απόψεις άλλων αρχαιολόγων και ιστορικών.
«Το μνημείο δείχνει ότι πρόκειται για τάφο επιφανέστατου ανδρός. Ποιος υπήρξε επιφανέστερος του Αλεξάνδρου;», αναρωτήθηκε ρητορικά ο κ. Καργάκος, ενώ όπως τόνισε χαρακτηριστικά: «η Ολυμπιάδα δε θα άφηνε το λείψανο του γιου της. Εδραιώνεται η πεποίθησή μου, ότι το προαίσθημά μου είναι αληθινό».
Επιπλέον, ο γνωστός ιστορικός επεσήμανε ότι: «το γεγονός ότι δεν πήγε στη Βαβυλώνα όπου το λείψανο του Αλεξάνδρου έμεινε δύο χρόνια εκεί, ούτε παρακολούθησε τη μεταφορά του από την Αλεξάνδρεια στη Βαβυλώνα, με κάνει να πιστεύω ότι με τρόπο μυστικό η γυναίκα αυτή που κυριάρχησε στη Μακεδονία μέχρι το 316 μπορεί να μετέφερε το λείψανο του γιου της στη Μακεδονία».
Στο τρίτομο έργο του «Μέγας Ἀλέξανδρος: Ὁ Ἄνθρωπος Φαινόμενο», τόμος γ΄σσ. 205-206, 214, το απόσπασμα του οποίου δημοσιεύει σήμερα το pentapostagma.gr, ο ιστορικός και συγγραφέας τεκμηριώνει την άποψη του. Γράφει εκεί:
…Τό σῶμα του ταριχεύθηκε καί τοποθετήθηκε σέ χρυσῆ λάρνακα.
Τό 321 π.Χ. ὁ Πτολεμαῖος ὁ Λάγου μετέφερε τή λάρνακα στήν Ἀλεξάνδρεια καί τήν τοποθέτησε σέ μεγαλοπρεπές τέμενος.
Ἔκτοτε ὁ τάφος τοῦ Ἀλεξάνδρου ἀναζητεῖται μέχρι τῶν ἡμερῶν μας.
Ἐνδέχεται ὅμως, ἀντί τῆς Αἰγύπτου, νά βρεθεῖ κάποτε στήν Μακεδονία.
Ἡ εἰκασία μου αὐτή ἑδράζεται στήν ἀκόλουθη σκέψη:
ἡ Ὀλυμπιάς θά ἔκανε τά ἀδύνατα δυνατά γιά νά φέρει τά λείψανα τοῦ γυιοῦ της στήν Μακεδονία καί νά τά κάνει ἱερό ἔμβλημα τῆς δικῆς της ἐξουσίας.
Ἡ περιοχή τῆς Ἀμφιπόλεως εἶναι ἡ πιό πιθανή. Ἴσως καί ὁ Λέων πού ἔχει στηθεῖ ἐκεῖ (πού ἀσφαλῶς δέν ἦταν τρόπαιο τῆς νίκης τῶν Σπαρτιατῶν ἐπί τῶν Ἀθηναίων, στήν μάχη τῆς Ἀμφιπόλεως, 422 π.Χ.) νά ἦταν τό ἐπιστέγασμα τοῦ τύμβου, ἐντός τοῦ ὁποίου εἶχε ταφεῖ ἡ σορός τοῦ Ἀλεξάνδρου.
Ἄν ἡ σορός εἶχε μείνει στήν Αἴγυπτο -φυσικά σέ ἀνάλογο μνημεῖο- θά εἴχαμε τήν περιγραφή τοῦ χώρου καί τοῦ μνημείου ἀπό κάποιον Ἀλεξανδρινό συγγραφέα.
Οἱ ἀναφερόμενες ἐπισκέψεις ἐπιφανῶν Ρωμαίων στό ὑποτιθέμενο λείψανο τοῦ Ἀλεξάνδρου πιθανῶς νά ἦταν σέ κάποιο ὑποκατάστατό του…
Ὁ Λέων τῆς Ἀμφιπόλεως, πού ἔχει κοινά τεχνοτροπικά στοιχεῖα μέ τόν Λέοντα τῆς Χαιρωνείας, καί τόν ὁποῖο βρῆκαν Γάλλοι στρατιωτικοί μηχανικοί κατά τὸν Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, δέν εἶναι αὐτοτελές μνημεῖο.
Οἱ πέριξ αὐτοῦ διασκορπισμένοι καί καλά πελεκημένοι λίθοι δείχνουν πώς ἦταν ἡ κορωνίς ἑνός γιγάντιου ταφικοῦ μνημείου, ἀντάξιου τοῦ μεγάλου στρατηλάτη. Πιθανῶς ἐκεῖ»
Μακάρι πραγματικά να επαληθευούν τα λεγόμενα του κ. Καργάκου και η αρχαιολογική σκαπάνη στην Αμφίπολη να αναδείξει όντως τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ώστε να κλείσουν και τα στόματα όσων κάθε λίγο και λιγάκι αυτοβαφτίζονται Μακεδόνες και προσπαθούν, καπηλευόμενοι την ιστορία μας, να πάρουν λίγη από τη δόξα των Ελλήνων Μακεδόνων. Πολύ σύντομα θα ξέρουμε…
Διαβάστε επίσης:
Ο Βασιλικός τάφος της Αμφίπολης ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ άμεσα από τους ηγέτες της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας
Επιπλέον, ο γνωστός ιστορικός επεσήμανε ότι: «το γεγονός ότι δεν πήγε στη Βαβυλώνα όπου το λείψανο του Αλεξάνδρου έμεινε δύο χρόνια εκεί, ούτε παρακολούθησε τη μεταφορά του από την Αλεξάνδρεια στη Βαβυλώνα, με κάνει να πιστεύω ότι με τρόπο μυστικό η γυναίκα αυτή που κυριάρχησε στη Μακεδονία μέχρι το 316 μπορεί να μετέφερε το λείψανο του γιου της στη Μακεδονία».
Στο τρίτομο έργο του «Μέγας Ἀλέξανδρος: Ὁ Ἄνθρωπος Φαινόμενο», τόμος γ΄σσ. 205-206, 214, το απόσπασμα του οποίου δημοσιεύει σήμερα το pentapostagma.gr, ο ιστορικός και συγγραφέας τεκμηριώνει την άποψη του. Γράφει εκεί:
…Τό σῶμα του ταριχεύθηκε καί τοποθετήθηκε σέ χρυσῆ λάρνακα.
Τό 321 π.Χ. ὁ Πτολεμαῖος ὁ Λάγου μετέφερε τή λάρνακα στήν Ἀλεξάνδρεια καί τήν τοποθέτησε σέ μεγαλοπρεπές τέμενος.
Ἔκτοτε ὁ τάφος τοῦ Ἀλεξάνδρου ἀναζητεῖται μέχρι τῶν ἡμερῶν μας.
Ἐνδέχεται ὅμως, ἀντί τῆς Αἰγύπτου, νά βρεθεῖ κάποτε στήν Μακεδονία.
Ἡ εἰκασία μου αὐτή ἑδράζεται στήν ἀκόλουθη σκέψη:
ἡ Ὀλυμπιάς θά ἔκανε τά ἀδύνατα δυνατά γιά νά φέρει τά λείψανα τοῦ γυιοῦ της στήν Μακεδονία καί νά τά κάνει ἱερό ἔμβλημα τῆς δικῆς της ἐξουσίας.
Ἡ περιοχή τῆς Ἀμφιπόλεως εἶναι ἡ πιό πιθανή. Ἴσως καί ὁ Λέων πού ἔχει στηθεῖ ἐκεῖ (πού ἀσφαλῶς δέν ἦταν τρόπαιο τῆς νίκης τῶν Σπαρτιατῶν ἐπί τῶν Ἀθηναίων, στήν μάχη τῆς Ἀμφιπόλεως, 422 π.Χ.) νά ἦταν τό ἐπιστέγασμα τοῦ τύμβου, ἐντός τοῦ ὁποίου εἶχε ταφεῖ ἡ σορός τοῦ Ἀλεξάνδρου.
Ἄν ἡ σορός εἶχε μείνει στήν Αἴγυπτο -φυσικά σέ ἀνάλογο μνημεῖο- θά εἴχαμε τήν περιγραφή τοῦ χώρου καί τοῦ μνημείου ἀπό κάποιον Ἀλεξανδρινό συγγραφέα.
Οἱ ἀναφερόμενες ἐπισκέψεις ἐπιφανῶν Ρωμαίων στό ὑποτιθέμενο λείψανο τοῦ Ἀλεξάνδρου πιθανῶς νά ἦταν σέ κάποιο ὑποκατάστατό του…
Ὁ Λέων τῆς Ἀμφιπόλεως, πού ἔχει κοινά τεχνοτροπικά στοιχεῖα μέ τόν Λέοντα τῆς Χαιρωνείας, καί τόν ὁποῖο βρῆκαν Γάλλοι στρατιωτικοί μηχανικοί κατά τὸν Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, δέν εἶναι αὐτοτελές μνημεῖο.
Οἱ πέριξ αὐτοῦ διασκορπισμένοι καί καλά πελεκημένοι λίθοι δείχνουν πώς ἦταν ἡ κορωνίς ἑνός γιγάντιου ταφικοῦ μνημείου, ἀντάξιου τοῦ μεγάλου στρατηλάτη. Πιθανῶς ἐκεῖ»
Μακάρι πραγματικά να επαληθευούν τα λεγόμενα του κ. Καργάκου και η αρχαιολογική σκαπάνη στην Αμφίπολη να αναδείξει όντως τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ώστε να κλείσουν και τα στόματα όσων κάθε λίγο και λιγάκι αυτοβαφτίζονται Μακεδόνες και προσπαθούν, καπηλευόμενοι την ιστορία μας, να πάρουν λίγη από τη δόξα των Ελλήνων Μακεδόνων. Πολύ σύντομα θα ξέρουμε…
Διαβάστε επίσης:
Ο Βασιλικός τάφος της Αμφίπολης ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ άμεσα από τους ηγέτες της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας