Η διοικούσα Εκκλησία με τον Ανάξιο Ιερώνυμο Λιάπη όπως πάντα, απούσα...
http://antifonitis.gr/online/4203
Πρίν
δύο περίπου μῆνες (φ. 45, 18-11-16) γράφαμε πρωτοσέλιδα (“Καί ποῦ τό
ξέρεις Γιωργάκη πώς εἶσαι ἀγόρι;”) γιά τήν πρόσκληση τοῦ Ἰνστιτούτου
Ἐκπαιδευτικῆς Πολιτικῆς πού καλοῦσε κυβερνητικούς ΚΑΙ ΜΗ φορεῖς νά
καταθέσουν ἐκπαιδευτικά προγράμματα καί ὑλικό, προκειμένου νά
ἐνημερώσουν καί νά εὐαισθητοποιήσουν τούς γυμνασιόπαιδες τῆς χώρας. Σέ
τί, ὅμως; Σέ ζητήματα διατροφῆς, ἐξαρτήσεων ἀλλά καί …ἔμφυλων ταυτοτήτων
μέ θεματική γιά τό «βιολογικό καί κοινωνικό φῦλο»!!!
Ἔ, λοιπόν, γιά νά μήν ἀνησυχεῖτε πώς κάπου κόλλησε τό πρᾶγμα, σᾶς
ἐνημερώνουμε ὅτι ὅλα προχωροῦν μέ …γερμανική εὐρρυθμία καί ἤδη ὁ
ὑπουργός Παιδείας ἀπέστειλε ἐξαιρετικά ἐπείγουσα ἐνημέρωση στά Γυμνάσια
τῆς χώρας (23-12-2016, Ἀρ. Πρωτ. Φ20.1/220482/Δ2) σχετικά μέ τό θέμα.
Λέει λοιπόν πώς στό δεύτερο τετράμηνο τῆς τρέχουσας χρονιᾶς θά
ὑλοποιηθεῖ στά Γυμνάσια τῆς χώρας Θεματική Ἑβδομάδα μέ τίτλο «Σῶμα καί
Ταυτότητα» μέ ἑστίαση σέ τρεῖς βασικούς ἄξονες: α) διατροφή – ποιότητα
ζωῆς β) πρόληψη ἐθισμοῦ κι ἐξαρτήσεων γ) οἱ ἔμφυλες ταυτότητες.
Ὁ 3ος αὐτός ἄξονας περιέχει ἐνδεικτικά θεματικές ὅπως “Βιολογικό καί
Κοινωνικό Φῦλο”, “Ἀποδομώντας τά ἔμφυλα στερεότυπα” καί “ὁμοφοβία καί
Τρανφοβία στήν κοινωνία καί στό σχολεῖο”!!! Διευκρινίζεται ἐπίσης στήν
ὑπουργική ἐγκύκλιο πώς μέχρι τίς 3/2/2017 πρέπει ὅλα τά γυμνάσια νά
δηλώσουν ποιάν ἑβδομάδα θά ἀφιερώσουν στά ἀνωτέρω καί πώς ἡ συμμετοχή
ὅλων τῶν μαθητῶν καί τῶν διδασκόντων εἶναι ὑποχρεωτική.
Βέβαια μένει στόν Σύλλογο Διδασκόντων κάθε σχολικῆς μονάδας νά ἀποφασίσει ποιάν θεματική θά παρουσιάσει, ἄν θά προκρίνει γνώσεις ἤ σκύβαλα. Ἐκεῖ λοιπόν θά τεθεῖ τό ζήτημα τῆς προσωπικῆς εὐθύνης καί μαρτυρίας καθενός, ἐνώπιον τῆς νεοταξίτικης πρόκλησης. Ἄν δέν μποροῦν οἱ Ἕλληνες ἐκπαιδευτικοί νά ἀρνηθοῦν τήν μετατροπή τοῦ σχολείου σέ διαφθορεῖο, τότε τί λόγος ὑπάρχει νά συζητᾶμε ἀκόμη;
Βέβαια μένει στόν Σύλλογο Διδασκόντων κάθε σχολικῆς μονάδας νά ἀποφασίσει ποιάν θεματική θά παρουσιάσει, ἄν θά προκρίνει γνώσεις ἤ σκύβαλα. Ἐκεῖ λοιπόν θά τεθεῖ τό ζήτημα τῆς προσωπικῆς εὐθύνης καί μαρτυρίας καθενός, ἐνώπιον τῆς νεοταξίτικης πρόκλησης. Ἄν δέν μποροῦν οἱ Ἕλληνες ἐκπαιδευτικοί νά ἀρνηθοῦν τήν μετατροπή τοῦ σχολείου σέ διαφθορεῖο, τότε τί λόγος ὑπάρχει νά συζητᾶμε ἀκόμη;