Θλίψη: ΟΒΙΔΙΑΚΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ Καντιωτικών τινών ιερέων με την ανοχή του άβουλου και ανύπαρκτου Μητροπολίτη τους! --(Υπαρκτού πλέον, μόνο προς επικράτηση του Οικουμενισμού!).
Σεβαστέ μου π. Νικηφόρε, ευλογείτε και καλή χρονιά!
Α΄. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ: «ΤΙ ΦΛΥΑΡΕΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΠΑΠΑΣ;»
Διάβασα χθες ένα άρθρο σας στα «Νέα της Πτολεμαΐδας» με τίτλο: «Τι φλυαρεί ο μέγας παπάς;»1 και
ομολογώ ότι σκανδαλίστηκα και στενοχωρήθηκα πολύ. Δεν σκεφτήκατε,
πάτερ, ότι διανύουμε περίοδο μεγάλων εορτών και μας αναγκάζετε τέτοιες
χρονιάρες μέρες να γράφουμε και να απαντούμε; Γιατί μας προκαλείτε;
Το
άρθρο σας είχε αποσπάσματα από ένα βιβλίο με λόγους του Αγίου Ευσταθίου
Θεσσαλονίκης. Τα εν λόγῳ αποσπάσματα αναφέρονται σε κακούς και
αθεόφοβους κληρικούς που διέκοπταν αυθαίρετα το μνημόσυνο του Επισκόπου τους και ο Άγιος καταγράφει τους συνήθεις λόγους που τους οδηγούσαν σ’ αυτήν την αντικανονικότητα.
αθεόφοβους κληρικούς που διέκοπταν αυθαίρετα το μνημόσυνο του Επισκόπου τους και ο Άγιος καταγράφει τους συνήθεις λόγους που τους οδηγούσαν σ’ αυτήν την αντικανονικότητα.
Ένας λόγος, λέγει, είναι το ότι οι κληρικοί αυτοί έχουν «σφοδρὴ ἐπιθυμία νὰ ζοῦν ἀνεξέλεγκτοι καὶ χωρὶς καμιὰ αὐστηρὴ ἐπιτήρησι κανόνων». Άλλος λόγος είναι «ὁ ἐγωϊσμὸς καὶ ἡ διαβολικὴ ἔπαρση ποὺ τοὺς διακρίνει». Ένας τρίτος λόγος είναι το «καλογερικό
τους μίσος κατὰ τῶν ἐπισκόπων… Καὶ ἐπειδὴ μισοῦν τόσο πολὺ κάθε
ἐπίσκοπο γενικά, μὲ μίσος ὁλοκληρωτικό, μὲ ἐμπάθεια τρομακτική, τόσο ποὺ
τοὺς κάνει νὰ τρέμουν κυριολεκτικὰ καὶ νὰ ἀποφεύγουν ἀπὸ φόβο τοὺς
δυστυχεῖς τοὺς ἐπισκόπους, γι’ αὐτὸ ἀκριβῶς θεωροῦν μνησίκακους τοὺς
ἐπισκόπους, ἐνῶ οἱ ἴδιοι εἶναι ἡ ἐνσάρκωση τοῦ κακοῦ».
Αν,
π. Νικηφόρε, γράψατε το άρθρο αυτό θέλοντας να «φωτογραφήσετε» τον π.
Παΐσιο Παπαδόπουλο, θα έλεγα, απερίφραστα, ότι αυτό που κάνατε είναι
απαράδεκτο! Και είναι ντροπή όχι μόνο γιατί από θεολογική άποψη τα
γραφόμενα του Αγίου Ευσταθίου είναι εντελώς άσχετα με την περίπτωση του
π. Παϊσίου, αλλά και γιατί, από ηθικής απόψεως, αδικούν κατάφωρα και
συκοφαντούν τον ευλαβή ιερομόναχο του Φιλώτα.
Από
θεολογικής απόψεως είναι άσχετα, γιατί ο π. Παΐσιος διέκοψε τη
μνημόνευση αποκλειστικά και μόνο για λόγους Πίστεως. Το καλοκαίρι έγινε
μια, δήθεν, «Πανορθόδοξη» Σύνοδος που νομιμοποίησε την παναίρεση του
Οικουμενισμού και στην οποία προήδρευσε ο ασεβής Πατριάρχης
Κωνσταντινουπόλεως . Ο μητροπολίτης μας, δυστυχώς, αντί να εναντιωθεί
στην ληστρική ψευτοσύνοδο, την δικαιολογεί και την αποδέχεται! Αυτό
δείχνει ότι συμπορεύεται, πλέον με την αίρεση και έτσι ο 15ος Ιερός
Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου παρέχει το δικαίωμα σε οποιονδήποτε
κληρικό του να του κόψει τη μνημόνευση. Τα πράγματα είναι απλά και
ξεκάθαρα. Γιατί δεν το καταλαβαίνετε, π. Νικηφόρε; Μάλλον, γιατί δεν
θέλετε να το καταλάβετε. «Ξεχάσατε» ότι, πριν από χρόνια, εσείς ο ίδιος
προειδοποιούσατε τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ότι αν συνεχίσει τις
αιρετικές του ενέργειες θα πρέπει, αναγκαστικά, να γίνει διακοπή
μνημοσύνου! (σ’ αυτό το θέμα θα αναφερθώ παρακάτω)
Πριν
τα Χριστούγεννα ο μητροπολίτης μας έστειλε στους ναούς δύο ατυχείς
εγκυκλίους (περί επισκόπου, ενότητος και μνημόνευσης) που αναμασούν την
γνωστή και τετριμμένη ψευτο-επιχειρηματολογία των Οικουμενιστών! Ποιος
τις έγραψε αυτές τις αντιεκκλησιαστικές εγκυκλίους; Μήπως εσείς, πάτερ;
Ακόμη κι αν δεν τις γράψατε εσείς, ως Πρωτοσύγκελος έχετε τεράστια
ευθύνη γιατί αφήσατε τον σεβασμιώτατο να εκτεθεί ανεπανόρθωτα. Οι
εγκύκλιοι έκαναν το γύρο της Ελλάδος. Ένας αγιορείτης μοναχός, καθηγητής
της Αθωνιάδος Σχολής, δημοσίευσε απάντηση στην, πανελλαδικής
κυκλοφορίας, εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος» με τίτλο: «Θεολογική τραγωδία
Αρχιερέως»2, όπου αποδεικνύει αυτά που γράψαμε. Μάλιστα, ο αγιορείτης μοναχός αποκάλυψε
ότι ένα κομμάτι της μιάς από τις δύο εγκυκλίους είναι αυτούσια
αντιγραφή (copy-paste) της διδακτορικής Διατριβής του μεγάλου
Οικουμενιστή μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη Ζηζιούλα! (Μιάς Διατριβής όπου όλες οι παραπομπές είναι σε δυτικούς θεολόγους!) Είναι φοβερό: Κατήντησε η μητρόπολη του Πατρός Αυγουστίνου συνήγορος και εξαπτέρυγο του Οικουμενισμού!
Για μια ακόμη φορά αποδείχτηκε ότι ο σεβ. μητροπολίτης μας, ο π.
Θεόκλητος, έχει κακούς συμβούλους που τον εκθέτουν συνεχώς. Αυτή τη φορά
τον ρεζίλεψαν στο πανελλήνιο! Αντί, λοιπόν, π. Νικηφόρε να προτείνετε
στο γηραιό επίσκοπό μας να ανακαλέσει άμεσα τις αθεολόγητες εγκυκλίους
και να τιμωρήσει παραδειγματικά τον κληρικό που τον γελοιοποίησε,
γράφετε άρθρα που, εμμέσως πλην σαφώς, στρέφονται εναντίον ανθρώπων που
ομολογούν την Ορθοδοξία! Λίγο φιλότιμο πάτερ!
Γ΄. ΑΠΟ ΗΘΙΚΗΣ ΑΠΟΨΕΩΣ, ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ Ο π. ΠΑΪΣΙΟΣ
Από
ηθικής απόψεως, εμμέσως, αδικείτε και προσβάλλετε βάναυσα τον π.
Παΐσιο. Δεν έπρεπε καν να αναφέρετε τα συγκεκριμένα εδάφια από τους
λόγους του Αγίου Ευσταθίου, που αφορούν διακοπή μνημοσύνου από αναξίους
και θεομπαίχτες ρασοφόρους, γιατί το μυαλό όλων των αναγνωστών θα πάει,
αυτόματα, στον π. Παΐσιο, αφού είναι ο μοναδικός ιερέας της μητροπόλεώς
μας που διέκοψε τη μνημόνευση του επισκόπου.
Και ερωτώ, σεβαστέ Πρωτοσύγκελε:
● Έχει «φοβερό μίσος» και «εμπάθεια» «κατὰ τῶν ἐπισκόπων» ο
π. Παΐσιος; Αν είναι δυνατόν! Όχι μόνο αγαπά τον επίσκοπό μας αλλά
τολμώ να πω ότι τον αγαπά πολύ περισσότερο από εσάς. Γιατί όποιος αγαπά
αληθινά κάποιον τού λέει την αλήθεια. Δεν τον επαναπαύει στο ψεύδος και
στην αμαρτωλή κατάσταση. Ένας Γέροντας ασκητής του Αγίου Όρους μού είπε
επί λέξει τα εξής: «Η λύπη που δημιουργείτε στο μητροπολίτη σας,
όσοι διαμαρτύρεσθε, είναι προς μετάνοιαν και σωτηρία του, ενώ η “χαρά”
που του προκαλούν όσοι λένε ότι τον αγαπούν, επαναπαύοντάς τον στη σιωπή
και την αδράνεια, είναι προς κολασμόν και απώλεια της ψυχής του. Εδώ στο Όρος δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι η μητρόπολη του Καντιώτη σιωπά. Μας φαίνεται απίστευτο!»
Όλη η μακρόχρονη Παράδοση των Αγίων Πατέρων αποφαίνεται ξεκάθαρα: Επίσκοπος που σιωπά, σε καιρό αιρέσεως, θα κολασθεί. Τα γράψαμε τεκμηριωμένα στο κείμενό μας «Ποιοί διασπούν την ενότητα της μητροπόλεώς μας;»3 Βέβαια,
μεγάλη ευθύνη φέρετε κι εσείς, όπως και κάθε κληρικός (ακόμη και
λαϊκός), διότι σε εποχή που θίγεται το Δόγμα η σιωπή είναι συνενοχή. Ο δε Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς έγραψε ότι όσοι σιωπούν είναι στην ίδια κατηγορία με τους άθεους!4
Αυτά δεν σας τρομάζουν καθόλου, πάτερ; Δυστυχώς, τόσο εσείς, όσο και ο
πρώην Πρωτοσύγκελος έχετε σταθεί κακοί σύμβουλοι στο μητροπολίτη μας και
γίνεστε πρόσκομμα στη σωτηρία του.
Εξ
άλλου, φοβάμαι, ότι αν υπάρχει «εμπάθεια», αυτή υφίσταται από τη δική
σας την πλευρά προς το πρόσωπο του π. Παϊσίου. Το έδειξε ο εφημέριος της
Μεταμορφώσεως5. Το έδειξε ξεκάθαρα και με φρικαλέο τρόπο κι ο Αρχιερατικός Επίτροπος του Αμυνταίου6·
το δείχνετε κι εσείς! Και πιστεύω πως η πραγματική αιτία δεν είναι το
θέμα της μη μνημονεύσεως, αλλά το γεγονός ότι ο αγνός ιερομόναχος δεν
ακολούθησε τη δική σας την πορεία· δεν συμβιβάστηκε με την αίρεση.
Ακολούθησε πιστά τη γραμμή που χάραξε ο π. Αυγουστίνος, η οποία δεν ήταν
μια ιδιωτική οδός αλλά η χρυσή Γραμμή των Αγίων Πατέρων.
● Διακατέχεται, ο π. Παΐσιος, από «σφοδρὴ ἐπιθυμία νὰ ζεῖ ἀνεξέλεγκτος»; Το
ότι υπάρχουν κληρικοί της μητροπόλεως που δρουν ανεξέλεγκτα, αυτό είναι
αλήθεια. Σ’ αυτούς όμως δεν περιλαμβάνεται ο π. Παΐσιος.
- Πριν λίγο καιρό δύο ιερείς της πόλης μας (ο εφημέριος της Μεταμορφώσεως και ο εφημέριος του Ι. Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου) συγχαρήκαν, μέσω facebook, έναν προκλητικό Οικουμενιστή θεολόγο του Αμυνταίου για δύο κακόδοξα και αιρετικά άρθρα του. Αυτό
που έκαναν υπήρχε καμμία πιθανότητα να το εγκρίνει ο σεβασμιώτατος;
Προφανώς όχι. Να ποιοι είναι οι «ανεξέλεγκτοι» ιερείς της μητροπόλεώς
μας.
- Πριν από τα Χριστούγεννα, ο ιερέας του Αγίου Στεφάνου που παρουσιάζει την εκπομπή «Λόγια Αγάπης» στο τοπικό τηλεοπτικό κανάλι FLASH TV, έκανε δύο αντιχριστιανικές οικουμενιστικές εκπομπές (την μια με τον Οικουμενιστή θεολόγο του Αμυνταίου και την άλλη με έναν πατριαρχικό αρχιμανδρίτη). Του έδωσε ποτέ την άδεια ο π. Θεόκλητος να προπαγανδίζει ανοιχτά την αίρεση του Οικουμενισμού; Προφανώς όχι. Να ποιοι είναι οι «ανεξέλεγκτοι» ιερείς της μητροπόλεώς μας.
- Πριν λίγα χρόνια, π. Νικηφόρε, ένας ιερομόναχος της Μονής σας είπε, με κατηγορηματικό ύφος, σε κατηχητικό του ότι «ο Ρωμαιοκαθολικισμός είναι, κι αυτός, Εκκλησία του Χριστού με αποστολική διαδοχή και κανονικά μυστήρια!» και παλαιότερα, ότι «το βάπτισμα των ετεροδόξων είναι έγκυρο»! Πήρε
ευλογία από το μητροπολίτη για να εκστομίσει αυτές τις πλάνες; Προφανώς
όχι. Να ποιοι είναι οι «ανεξέλεγκτοι» ιερείς της μητροπόλεώς μας.
- Εδώ και χρόνια, εν γνώσει σας, κάποιοι ιερείς παρά την ρητή απαγόρευση της Ιεράς Συνόδου7
μεταφράζαν τμήματα της Θείας Λειτουργίας. Ο ένας σταμάτησε από μόνος
του. Ο άλλος όμως συνεχίζει. Να ποιοι είναι οι «ανεξέλεγκτοι» ιερείς της
μητροπόλεώς μας.
- Εσείς
ο ίδιος, π. Νικηφόρε, υποστηρίζετε πλανεμένες θέσεις στο ζήτημα των
ηλεκτρονικών ταυτοτήτων με τον δυσώνυμο αριθμό, παρά την τελευταία σαφή
απόφαση της Ιεράς Συνόδου Εκκλησίας της Ελλάδος8, που στο εν
λόγῳ θέμα είναι διαμετρικά αντίθετη από τα δικά σας “πιστεύω”. Να ποιοι
είναι οι «ανεξέλεγκτοι» ιερείς της μητροπόλεώς μας.
● Τέλος, «Διακρίνει» τον π. Παΐσιο «ἐγωϊσμὸς καὶ διαβολικὴ ἔπαρση»; Πιστεύω, ότι οι αναγνώστες του eordaia.org έχουν
καταλάβει πολύ καλά ποιοι είναι εκείνοι που έχουν αυτά τα
χαρακτηριστικά. Είναι αυτοί που ενώ κατηγορούν εμάς για «ακρότητα» και
«φανατισμό», μάς έχουν περιλούσει με υβρεολόγια, ειρωνείες και
χλευασμούς που ούτε οι άνθρωποι του υποκόσμου δεν θα καταδέχονταν να
μεταχειριστούν!
Δ΄. «ΟΧΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ, ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ: ΟΙ-ΚΟΥ-ΜΕ-ΝΙ-ΣΜΟΣ»
Σεβαστέ
μου και αγαπημένε π. Νικηφόρε, επιτρέψτε μου να γυρίσω το χρόνο 32
χρόνια πίσω. Ήταν θυμάμαι μια ωραία ημέρα, τέλη Μαΐου ή αρχές Ιουνίου
του 1985. Μόλις είχαν κλείσει τα σχολεία και εγώ με λαχτάρα και γρήγορο
βηματισμό κατευθυνόμουν προς το Επισκοπείο της Πτολεμαΐδας για να σας
συναντήσω. Η οικογένειά μου δεν είχε σχέση με την Εκκλησία. Την πρώτη
επαφή με την Πίστη την έκανα μέσω των κατηχητικών που μας κάνατε εσείς.
Είχα σαγηνευτεί από την άγια μορφή σας· από την ταπείνωση και την
αγνότητά σας. Με ανέπαυε πολύ να συζητώ μαζί σας. Ήδη είχα φτάσει στην
πόρτα του Επισκοπείου και ανέβαινα τις σκάλες. Από εκείνη τη στιγμή
ένιωθες να αλλάζει τελείως η ψυχολογία σου· ο χώρος ακτινοβολούσε Χάρη
Θεού! Στο μέσον της διαδρομής συναντούσες την μεγάλη και επιβλητική
εικόνα του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού.
Εκείνη
την ημέρα όμως σας βρήκα σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Έντρομος,
σας ρώτησα μήπως συνέβη κάτι πολύ δυσάρεστο. Κρατούσατε στα χέρια σας
κάποια εφημερίδα. Γυρίσατε το κεφάλη σας προς το μέρος μου και με
κουρασμένο βλέμμα και ξεψυχισμένη φωνή μου είπατε: «Ο Οικουμενισμός, Βασίλη…». «Τι έκανε ο Κομμουνισμός;», σας διέκοψα γεμάτος αγωνία. Υπ’ όψιν ότι δεν είχαν καταρρεύσει ακόμη τα καθεστώτα της Ανατολικής Ευρώπης. «Όχι Κομμουνισμός, βρε παιδί: Οι-κου-με-νι-σμός», με διορθώσατε. Έτσι παθαίνει πάντα όποιος ακούει για πρώτη φορά αυτή τη λέξη. «Και είναι κακό πράγμα αυτός ο “Οικουμενισμός”, πάτερ», σας ρώτησα με αφέλεια. «Μόνο κακό; Είναι η αίρεση που θα μας οδηγήσει στον Αντίχριστο! Να, κοίτα τι κάνει στην Αμερική εκείνος ο Σιάκωβος» (έτσι αποκαλούσατε τον τότε Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Ιάκωβο: από το CIA+ Ιάκωβος) «Κοίταξε εδώ Βασίλη: συμπροσεύχεται με Παπικούς, Εβραίους, Ιμάμηδες, Βουδιστές και Ινδιάνους με φυσοκάλαμα!» Μολονότι περάσαν τόσα χρόνια θυμάμαι επί λέξει τα λόγια σας· είχα πάθει σοκ. Πρώτη φορά στη ζωή μου άκουγα τέτοια πράγματα!
Και
έρχομαι στο σήμερα, πάτερ μου και σας ερωτώ: Γιατί τότε ο Οικουμενισμός
σάς προκαλούσε αφόρητο ψυχικό πόνο, ενώ τώρα δεν σας ενοχλεί καθόλου; Μόλις πριν από τρεις μήνες ο Πατριάρχης πήγε στην Ασίζη της Ιταλίας σε διαθρησκειακή συνάντηση9 και συμπροσευχήθηκε –όπως ο «Σιάκωβος»,
τότε– κι αυτός με Εβραίους, Ιμάμηδες, Βουδιστές, μάγους, ειδωλολάτρες,
κ.ά. Σε ποιόν «θεό»; Ασφαλώς στον Διάβολο αφού η Αγία γραφή το λέει
ρητά ότι όλοι οι «θεοί» που λατρεύουν οι άλλες θρησκείες είναι δαιμόνια!
(Ψαλμ. 95, 5)
Ε΄. «ΚΟΡΑΝΙ, ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΚΟΛΟΚΥΘΟΒΙΒΛΙΟ!»
Θυμάμαι,
επίσης, πάτερ μου ότι λίγα χρόνια αργότερα βρέθηκα στο κελάκι σας μαζί
με άλλα άτομα. Κάποια στιγμή η κουβέντα έφτασε στον τότε Πατριάρχη
Αλεξανδρείας Παρθένιο. Κάποιος είπε ότι ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας
αποκάλεσε «Ιερό Βιβλίο» το Κοράνιο και πρότεινε «να ανακηρύξουμε κι εμείς οι χριστιανοί τον Μωάμεθ προφήτη του Θεού και Άγιο»! Κουνήσατε περιφρονητικά το κεφάλι σας και είπατε: «Το
έχασαν τελείως οι Οικουμενιστές! Εγώ διάβασα το Κοράνιο και αηδίασα.
Είναι δαιμονικό βιβλίο. Τελειώνοντάς το, έγραψα πάνω του: Κοράνι, είσαι
ένα κολοκυθοβιβλίο!»
Έρχομαι
στο σήμερα, πάτερ μου και σας ερωτώ: Ο Οικουμενικός Πατριάρχης
Βαρθολομαίος έχει δωρίσει τουλάχιστον τρεις φορές το Κοράνιο αποκαλώντας
το «Άγιο», «Ιερό και ισότιμο με το Ευαγγέλιο». Ένας ιερέας από την Πάτρα έστειλε μια κούτα με καινές Διαθήκες στο Πατριαρχείο, γράφοντας: «Παναγιώτατε,
φαίνεται ότι σας τελείωσαν τα Ευαγγέλια γι’ αυτό αρχίσατε να δωρίζετε
Κοράνια. Γι’ αυτό κι εγώ σας στέλνω μια κούτα Ευαγγέλια για να έχετε». Επίσης, ο Πατριάρχης αναγνωρίζει το Ισλάμ ως θρησκεία του Θεού που σώζει. Τι έχετε να πείτε για όλ’ αυτά π. Νικηφόρε;
ΣΤ΄. π. ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΚΑΙ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΑΥΞΩΝΙΔΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ … ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ!
Το
2002, ήταν μια χρονιά γεμάτη με διαθρησκειακές συναντήσεις. Είχαν
προηγηθεί οι «τρομοκρατικές επιθέσεις» στους δίδυμους Πύργους της Νέας
Υόρκης και ο Πάπας καλούσε τους θρησκευτικούς ηγέτες να «προσευχηθούν
για την ειρήνη». Φυσικά, δεν μπορούσε να λείψει και ο Πατριάρχης
Βαρθολομαίος! Πήγε στις Βρυξέλλες και μετά στην Ασίζη της Ιταλίας και
συμπροσευχήθηκε με όλο το κακό συναπάντημα. Εκτός αυτού, εκφώνησε και
φρικτούς πανθρησκειακούς λόγους. Τα αιρετικά ατοπήματα του Πατριάρχη
προκάλεσαν την οργή και αγανάκτηση ηγουμένων, μοναχών και κληρικών.
Συνέταξαν καταγγελτικό κείμενο-καταπέλτη10 κατά του Πατριάρχη και όλων των Οικουμενιστών. Το κείμενο αυτό, π. Νικηφόρε, το συνυπογράψατε κι εσείς μαζί με τον π. Αυγουστίνο Αυξωνίδη. Στο κείμενο εκείνο:
● Εκφράζατε την λύπη σας για τις ενέργειες του Πατριάρχη και των άλλων Οικουμενιστών που «ἀκυρώνουν
τὴ μοναδικότητα τῆς Θεανδρικῆς προσωπικότητος τοῦ Σωτῆρος μας Κυρίου
Ἰησοῦ Χριστοῦ καί τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας
Του»!
● Διατυπώνατε την έντονη διαμαρτυρία σας επειδή «Στὴν
ἐπίσκεψή του στὸ Ἰρᾶν ὁ Οἰκουμενικὸς πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος ὁμίλησε
ἀπερίφραστα γιὰ τὴν ἱερότητα καὶ ἰσότητα τῶν “Ἱερῶν Γραφῶν”, δηλαδὴ τῆς
Ἁγίας Γραφῆς καὶ τοῦ Κορανίου».
● Επισημαίνατε ότι εφ’ όσον «ἡ
συμπροσευχὴ μὲ διαπιστωμένους αἱρετικοὺς ἑτεροδόξους εἶναι ἀπαγορευμένη
ἀπὸ τοὺς Ἀποστολικοὺς ἱεροὺς κανόνες καὶ ἐκείνους τῶν Οἰκουμενικῶν
Συνόδων» αυτά που κάνει ο Πατριάρχης προκαλούν την «Κατεδάφιση τῶν ἐκκλησιολογικῶν ὁρίων».
● Και κατακλείατε το κείμενό σας με τα εξής φοβερά λόγια: «Οἱ αὐτουργοὶ τῆς πανθρησκείας οδηγοῦνται μόνοι τους στὴν ἀποκοπή τους ἀπὸ τὸ Σῶμα τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας,
τὸ ὁποῖο οὐδέποτε ἀπὸ τῆς ἐποχῆς τῶν Ἀποστόλων ἐγνώρισε παρόμοια
ἀποστασία. Εἶναι ἀδύνατον πλέον οἱ ὀρθόδοξοι Ἱεράρχες, πρεσβύτεροι,
διάκονοι καὶ ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ νὰ πείθονται εἰς ἡγουμένους [= να κάνουν υπακοή σε πνευματικούς προϊσταμένους] ποὺ ὄχι μόνον δὲν ἀγρυπνοῦν γιὰ τὴ σωτηρία, ἀλλὰ ὁδηγοῦν στὴν ἀπώλεια.»!
Αυτό
το κείμενο-βόμβα, π. Νικηφόρε, δεν το υπογράψαμε εμείς οι «ζηλωτές» και
οι «σούπερ ορθόδοξοι», όπως μας αποκαλείτε ειρωνικά, αλλά εσείς ο ίδιος
και ο π. Αυγουστίνος. Προειδοποιείτε τον Πατριάρχη ότι από
μόνος του με τις αιρετικές του ενέργειες οδηγεί τον εαυτό του εκτός
Εκκλησίας και ουσιαστικά τον απειλείτε με διακοπή μνημονεύσεως. Μπορεί να μην το γράφετε ρητώς, αλλά το υπονοείτε σαφώς.
ΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ Η ΟΒΙΔΙΑΚΗ ΣΑΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, π. ΝΙΚΗΦΟΡΕ;
Τί μεσολάβησε, από τότε, π. Νικηφόρε, και κάνατε στροφή 180 μοιρών στα πιστεύω σας; (για να μην πω κάποια άλλη κοσμική λέξη)
- Τότε ο Πατριάρχης ήταν κακόδοξος, ενώ τώρα ορθοδοξεί;
- Τότε ήταν πολύ μεγάλο κακό οι πανθρησκειακές του ασέβειες, ενώ τώρα όχι;
- Τότε «ακύρωνε» τη μοναδικότητα της εν Χριστώ σωτηρίας, ενώ τώρα όχι;
-
Τότε δεν αντέχατε να μείνετε άλλο ενωμένοι μαζί του γιατί «σας οδηγούσε
στην απώλεια», ενώ τώρα η διακοπή της μνημονεύσεώς του θα σας αποκόψει
από το Χριστό;
- Τότε οι ενέργειές του συνιστούσαν «πρωτοφανή Αποστασία από τα χρόνια των Αποστόλων», ενώ τώρα όχι;
- Τότε, ό,τι αιρετικό έλεγε και έπραττε το εννοούσε, ενώ τώρα «δεν το εννοεί, αλλά το κάνει από διπλωματία»;
-
Τότε, ήταν εντελώς αδικαιολόγητος, γιατί οι επίσκοποι δεν είναι
διπλωμάτες και έχουν υποχρέωση να υπερασπίζουν τα δόγματα της Εκκλησίας,
ακόμη και με το αίμα τους, ενώ τώρα «δικαιολογείται, γιατί είναι στο
στόμα του (γκρίζου) λύκου, δηλαδή του Τούρκου»;
-
Τότε, επιτρεπόταν να επικρίνετε τις ενέργειες του, ενώ τώρα
απαγορεύεται «να κατακρίνουμε τον σεπτό μας Πατριάρχη», ως μεγάλη
αμαρτία (!), και επιβάλλεται να «κοιτάμε μόνο τις αμαρτίες μας και να
μην κρίνουμε τους “θεσμούς της Εκκλησίας”»;
-
Τότε, ήσασταν, κι εσείς, «ζηλωτές», «ακραίοι» και «σούπερ ορθόδοξοι»,
ενώ τώρα …συνετιστήκατε και γίνατε …«διακριτικοί», νουνεχείς και
«υπάκουοι στην Εκκλησία»;
Ή μήπως:
- Τότε, ήσασταν ορθόδοξοι, ενώ τώρα γίνατε Οικουμενιστές;
-
Τότε, δεν είχατε φιλοδοξίες να γίνετε επίσκοποι, ενώ τώρα αποκτήσατε,
γι’ αυτό και έχετε άριστες σχέσεις με τον άθεο και Οικουμενιστή
Αρχιεπίσκοπο και σπεύδετε, με χαμόγελα, να υποδεχθείτε και να ασπασθείτε
τον «Πατριάρχη του Γένους» στις συχνές επισκέψεις του στη βόρειο
Ελλάδα; (Κοζάνη, Σιάτιστα, Γρεβενά, Θεσσαλονίκη και εσχάτως στη Βέροια)
Δεν ξέρω, π. Νικηφόρε. Απλά κάνω υποθέσεις. Νομίζω ότι οφείλετε στον πιστό λαό κάποιες εξηγήσεις και θα περιμένουμε, υπομονετικά, να μας τις δώσετε.
Με σεβασμό και αγάπη Χριστού,
Βασίλειος Κερμενιώτης.
1η Ιανουαρίου του 2017
Εορτή
του Μεγάλου Βασιλείου (του οποίου αναξίως φέρω το όνομα) ο οποίος δεν
εσιώπησε, αλλά αγωνίστηκε εναντίον των αιρέσεων της εποχής του, μη
διστάζοντας, σε αρκετές περιπτώσεις, να διακόψει την εκκλησιαστική
κοινωνία με άλλους επισκόπους.
1. π. Νικηφόρου Μανάδη «Τι φλυαρεί ο μέγας παπάς;» http://www.eordaia.org/index.php/14-2016-dekemvrios/1806-ti-flyarei-o-megas-papas-agiou-efstathiou-thessalonikis-peri-igoumenon-kai-mi-mnimonefseos-tou-episkopou
2. Μοναχού Παϊσίου Καρεώτη: «Θεολογική τραγωδία Αρχιερέως». Εφημερίδα
«Ορθόδοξος Τύπος», 23/12/2016.
http://aktines.blogspot.gr/2016/12/blog-post_634.html3. Ήταν το άρθρο μας: «Ποιοί “διασπούν” την ενότητα της μητροπόλεώς μας;» https://drive.google.com/open?id=0B1rFS_QTfNudWjVXYjUyR25zZzg
4. Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά (1296-1359), αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης, επιστολή προς «τον ευλαβέστατον μοναχόν Διονύσιον» (Ε.Π.Ε., έργα Γρηγορίου Παλαμά, 4,404)
5. Αρχιμ. Χρυσόστομου Τσίρη «Ημέρες θλίψης ζούμε όλοι στην αγωνιστική Φλώρινα» http://anapodoi.blogspot.gr/2016/09/blog-post_70.html
6. Αρχιμ. Σεβαστιανού Τοπάλη, Αρχιερατικού Επιτρόπου Αμυνταίου, «Η ιδεολογική τυραννία και το πολεμικό μένος» http://neaflorina.gr/tag/archimandritis-sevastianos-topalis
7. Πρόκειται για την απόφαση της “Δεύτερης Συνεδρίας” της Δ.Ι.Σ. για το μήνα Απρίλιο του 2010 (14/4/2010).
8. Πρόκειται για απόφαση της Ιεράς Συνόδου του 1998: http://orthodox-watch.blogspot.gr/2010/10/1998.html
9. - φωτογραφίες της διαθρησκειακής συνάντησης στην Ασίζη της Ιταλίας (Σεπτέμβριος 2016), όπου συμμετείχε και ο πατριάρχης: http://www.santegidio.org/pageID/11712/langID/en/Assisi-2016--Thirst-for-Peace.html
- φωτογραφία του πατριάρχη να ανάβει κερί σε κοινό κηροστά μαζί με βουδιστές, ισλαμιστές, κ.λ.π. http://www.santegidio.org/videoGalleries/12124/Accencione_del_candelabro_alla_Preghiera_per_la_Pace_di_Assisi_2.JPG
...και άλλες φωτογραφίες της Ασίζης: http://www.umbria24.it/papa-francesco-ad-assisi-per-lincontro-interreligioso-sete-di-pace-il-fotoracconto/414558.html
- βιντεο με tiς συμπροσευχες, κ.λ.π.
10. Περιοδικὸ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ Ἰαν.-Φεβρ. 2002, τεύχ. 22 http://orthodoxnet.gr/pdf/par%2022.pdf
Πηγή