Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2019

Οι απαράδεκτες θέσεις του μητρ. Γόρτυνος για το Ουκρανικό ζήτημα [Βίντεο]



Ο ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΑΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ! --Κι όμως αυτός είναι διδάσκαλος της Εκκλησίας και Επίσκοπος!!! --Όσοι έχουν διαβάσει λίγα για το Ουκρανικό, θα καταλάβουν το ρόλο του

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ  ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ  [VIDEO]

Σε αυτό το βίντεο, ο μητρ. Γόρτυνος ομιλεί για το Ουκρανικό ζήτημα και οι θέσεις του είναι απαράδεκτες.
Παραθέτουμε μερικές μόνο φράσεις από την ομιλία του:
[00:15] Το θέμα το Ουκρανικό, κατά τη γνώμη μου κακώς δημιουργήθηκε.
[00:41] Και στη Ιερά Σύνοδο είχαμε πει όλοι εμείς «η Μακαριότητα σας, και μόνο, είναι ικανή να το χειριστεί».
[00:56] Ενώ δημιουργείται μεγάλη ταραχή, εγώ δεν βλέπω πρόβλημα. Τώρα τυφλός είμαι;
[01:08] Φωνάζουν οι άλλοι, «πήρε τους σχισματικούς και τους αναγνώρισε», με συγχωρείτε πάρα πολύ, μετανόησαν, έφυγαν από το σχίσμα. Αυτοί που αναγνωρίστηκαν δεν είναι σχισματικοί, έφυγαν από το σχίσμα. Ο Πατριάρχης το έλεγε πολλές φορές αυτό.
[01:50] Ο Πατριάρχης έχει το δικαίωμα να δίνει Αυτοκεφαλίες. Μόνο ο Πατριάρχης.

[03:27] Αλλά βεβαιώθηκε, είπε και ξαναείπε και πάλι ξαναείπε ο Πατριάρχης, ότι απέρριψαν το σχίσμα και γι’ αυτό ανακηρύχθηκαν. Μέχρι εδώ κανένα λάθος. Τώρα το μετέπειτα ποιο είναι; Δεν βλέπω κανένα πρόβλημα. Χριστιανοί μου, μεταξύ μας που λέμε, παραβάσεις Ιερών Κανόνων, πάντοτε γίνεται.
[07:12] Εγώ συμφωνώ με τον άγιο Πατρών που είπε «Μακαριώτατε, εσείς έχετε την ευθύνη, γιατί μας το φέρατε στην επιφάνεια».
[07:23] Εγώ συμφωνώ και θα μνημονεύω.
— Σχολιασμός katanixi.gr —

Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος Ιερεμίας για το Ουκρανικό







  24 Οκτωβρίου 2019, στον Ναό του Αγίου Δημητρίου του ομώνυμου δήμου της Αττικής, ο Σεβ. Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας, ομιλώντας στο Ενοριακό Αρχονταρίκι, υπερθεματίζει για την αποδοθείσα, από τον Οικουμενικό Θρόνο, Αυτοκεφαλία στην νεοπαγή Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας.
[πηγή: Poimin.gr]
=========================================================================

 Σχόλια:

Με το αυτό σκεπτικό του π. Ιερεμία, θα μπορούσε ο καθένας μας να πει: Εάν ο κ. Ιερεμίας Φούνταςείναι επίσκοπος … εγώ δεν τον δέχομαι.
Για να μετέλθω και εγώ παραλλαγμένο το σχιζοφρενικό, πλανεμένο σκεπτικό του. Μια ζωή προσκυνημένος με νοσηρή πνευματικότητα. Το «θυμιατό» του Ιερωνύμου

Γλύφοντας και έρποντας τον Σαλαμίνιο αρβανίτη μοιχεπιβάτη της Λάρισας Ιγνάτιο Λάππα για να γίνει δεσπότης

Πάντα υποβολιμαίος και προδότης του π. Αυγουστίνου Καντιώτη, τολμάει να τον διασύρει και μετά θάνατον.