Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022

ΕΡΧΕΤΑΙ … ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΜΑΣ



ΟἱἐναποµείναντεςὀλίγοιἝλληνεςὁµογενεῖςστὴχώρααὐτήἀδυνατοῦµενὰἐξηγήσουµετὸἀνηλεὲςσφυροκόπηµακαὶτὸνἀπηνῆδιωγµὸποὺδεχόµαστεγιὰνὰἐξαφανισθοῦµεοἱἴδιοικαὶτὰτιµαλφῆτοῦγένουςτῶνἙλλήνωνσεβάσµαταΘρησκείαἹστορίαΠολιτισµόςΟἰκογένειαΠατρίδαΦύλοΠρογονικὴπαράδοσηκλπ.

Γιατί αὐτὸ τὸ ἀδικαιολόγητο µένος; Γιατί αὐτὸ τὸ ἀχαλίνωτο µίσος, γιατί αὐτὴ ἡ ἀπαξίωση, γιατί, γιατί αὐτὴ ἡ κατεδάφιση, γιατί αὐτὴ ἡ λύσσα, γιατί αὐτὴ ἡ διαβολή, αὐτὴ ἡ χυδαιότητα, αὐτὴ ἡ περιφρόνηση, αὐτὴ ἡ ἀποστροφή, αὐτὴ ἡ ἀδυσώπητη προσπάθεια νὰ σβησθεῖ ἡ ΕΛΛΑΔΑ ἀπὸ τὸ χάρτη καὶ νὰ ἀντικατασταθεῖ ἀπὸ τὸν πολτὸ τῆς πολυπολυτισµικότητας τῶν ἀλλοθρήσκων τῆς σαρίας καὶ τῶν ἀρνητῶν τῆς φυσιολογικῆς τῶν ἀνθρώπων κανονικότητας;

 Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ

ΤΗΣ ΣΟΔΟΜΟΠΟΙΗΣΗΣ

Ὁ ἀείµνηστος ἐκ τῶν νεωτέρων Ἑλλήνων διαπρεπὴς ἱστορικὸς Σαράντης Καργακος, µὲ τὸ γνωστό του ἐµπαικτικὸ τρόπο χαρακτήρισε ὡς «ἐκπουστοποίηση» τῆς Ἑλληνικῆς ὅλα, ὅσα διαδραµατίζονται, γιὰ νὰ ἐπιβάλλουν στανικὰ καὶ φασιστικά, τὴν ἀπεριόριστη ἀποδοχὴ ὅτι ἐµεῖς δὲν εἴµαστε οἱ κανονικοὶ ἄνθρωποι, ἀλλὰ ἕνα µόνον µέρος τῆς Δηµιουργίας, ἄρσεν καὶ θῆλυ, ἐνῶ ὑπερτεροῦν τὰ 62 φύλα τῶν πόλεων Σοδόµων καὶ Γοµόρρας…

Γιὰ νὰ περιορίσουν δὲ ὁποιαδήποτε φυσιολογικὴ καὶ νόµιµη ἀντίδραση στὴν ἀνατροπή ποὺ ἐπιχειροῦν, τῶν ἀπὸ κτίσεως κόσµου ἀποδεδειγµένων καὶ παραδεδεγµένων σταθερῶν, νοµοθετοῦν οἱ σκοτισµένοι τὴ διάνοια ἐθνοπατέρες, νόµους περιοριστικούς τῆς ἐλευθερίας µας, ἀπαγορεύοντες ἀντισυνταγµατικὰ νὰ ἐκφράζουµε τὴν ἀντίθεσή µας σ᾽ αὐτὴ τὴν παρανοϊκὰ µετάλλαξη τοῦ ἀνθρώπινου γένους µὲ ἀντιρατσιστικοὺς νόµους. Ὅποιος ἀντιλέγει ἔχοντας ἄλλη ἠχηρὴ ἄποψη θὰ φυλακίζεται. Ἡ δικτατορία τοῦ Κενοβουλίου στὸ ἀπόγειο τοῦ ὁλοκληρωτισµοῦ. Φίµωτρα. Παντοῦ φίµωτρα. Ἡ Δηµοκρατία σὲ διωγµό.

Οἱ ὀρέξεις µιᾶς µειοψηφίας

Τοὺς τελευταίους µῆνες ἀξιωµατοῦχοι τῆς κυβερνήσεως ἁµιλλῶνται ποῖος περισσότερο θὰ συµβάλλει µὲ τὴν πίεσή του καὶ τὸ κύρος του νὰ ἱκανοποιήσει-νοµιµοποιήσει ὅλα τὰ παράλογα αἰτήµατα τῶν ΛΟΑΤΚΙ… Εἶναι τόση ἡ βιασύνη τους, νὰ νοµιµοποιηθοῦν οἱ περίεργες συµπεριφορές τους, ὥστε εὔκολα διερωτᾶται κάποιος: Μήπως ὅλο αὐτὸ τὸ βιαστικὸ σκηνικὸ κρύβει ἕνα ἀδιόρατο «σύνδροµο τῶν ἀνήσυχων ὀπισθίων τους; Γιατί ἐπιτέλους τόση ἐµµονὴ νὰ ἀγνοηθεῖ ἡ πλειοψηφία τῶν κανονικῶν ἀνθρώπων, ἀφοῦ ὑποταχθοῦν αὐτοὶ στὶς ἀφύσικες ὀρέξεις µιᾶς µικρῆς, πολὺ µικρῆς µειοψηφίας; Ἐπαναλαµβάνουµε: ἄλλο νὰ σεβαστοῦµε καὶ τὴ σεβόµαστε τὴν ἰδιαιτερότητα αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων καὶ ἄλλο νὰ ὑποταχθοῦµε οἱ πολλοὶ ἐµεῖς σ᾽ αὐτούς. Ἂν ὁ Σοδοµικὸς αὐτὸς οἶστρος ὑπερισχύσει τῆς ἠθικῆς τάξεως, τότε νὰ εἴµαστε περισσότερο ἀπὸ βέβαιοι ὅτι ὁδηγούµαστε σὲ µία πιὸ καταστροφικὴ ἁλωση τῶν δύο προηγηθέντων τὸ 1204 καὶ 1453.

Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ Η ΟΡΓΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Μὲ ποία λογικὴ µπορεῖς νὰ δεχθεῖς τὴν ἀνεξήγητη ἐµµονικη ἐνασχόληση τῆς Κυβέρνησης µὲ τὰ θέµατα τῶν ΛΟΑΤΚΙ, ὅταν πλῆθος ἄλλων Ἐθνικῶν οἰκονοµικῶν καὶ κοινωνικῶν προβληµάτων µένουν στοιβαγµένα στὰ συρτάρια, γιὰ νὰ ταλανίζουν τὴν κοινωνία µας καὶ πρέπει σώνει καὶ καλά, νὰ νοµοθετήσουµε ἐκβιαστικὴ λύση σὲ ἕνα κατασκευασµένο θέµα;

Ἕνα ἀπὸ πολλὰ ἐξοργιστικὰ κρούσµατα πολιτικῆς παρανοίας ἦταν ἡ ὁµιλία τῆς ὑφυπουργοῦ Ἐργασίας Δόµνας Μιχαηλίδου στὸ 3ο Συνέδριο Διαφορετικότητας, εἶπε τὰ ἑξῆς ἐπικίνδυνα σκύβαλα: «Ἡ κοινωνία µας ἔχει διανύσει µία ἀρκετὰ µεγάλη ἀπόσταση πρὸς τὴ διαφορετικότητα. Ἔχουµε ξεπεράσει τὸ στάδιο τῆς ἀποδοχῆς καὶ ἔχουµε φτάσει στὸ στάδιο τῆς ἀναγνώρισης τοῦ πλούτου ποὺ προσκοµίζει ἡ διαφορετικοτητα στὶς κοινότητες τῶν ἀνθρώπων. Δὲν εἶναι πιὰ στίγµα, εἶναι ζητούµενο. Εἶναι ἐργαλεῖο ἀνάπτυξης καὶ ἐνίσχυσης τῆς κοινωνίας…»

Μᾶλλον δὲν ξέρει τί ἐκστοµίζει ἡ κυρία… Ἡ κ. Δόµνα αὐτὸ ποὺ «προσκοµίζει» εἶναι ἕνα «συσσωρευµένο πλοῦτο» ἀρρωστηµένου δικαιωµατισµοῦ. Ἄγευστη καὶ ἄσχετη ἡ ἴδια ἀπὸ σταθερὲς ἀξίες, ὅπως αὐτὲς παντοῦ καὶ πάντοτε ἴσχυαν ἀπὸ καταβολῆς κόσµου ἕως σήµερα. Πνιγµένη ἡ κυρία µέσα στὸ ζόφο τῆς ἄγνοιας καὶ ἀφιονισµένη ἀπὸ τὸ δηλητήριο τῆς Νεοταξικῆς παράνοιας, τολµᾶ νά µᾶς «προσκοµίζει» ὡς ἐργαλεῖο «ἀνάπτυξης» ἕναν πολίτη δοῦλο τῶν παθῶν του καὶ τῶν ἀρρωστηµένων ὀρέξεών του… Τολµᾶ κοντὰ στὰ ἄλλα νὰ χρησιµοποιεῖ πρῶτο πληθυντικὸ συµπεριλαµβάνοντας ἐµᾶς, τὴν πλειοψηφία, στὶς ἀπαράδεκτες προσωπικές της ἀπόψεις.

Τὸ πόσο ἄκαρπες καὶ ἱστορικὰ ἀνεπίγνωστες φαντάζουν αὐτὲς οἱ ἀπόψεις τῆς ὑφυπουργοῦ, ἀποδεικνύονται ἀπὸ τὰ ἐπίθετα, µὲ τὰ ὁποῖα «στολίζουν» οἱ φιλόσοφοι καὶ ὁ λαὸς τὶς πάσης φύσεως ἀνωµαλίες. Ποτάµι τὰ ἀτιµωτικὰ ἐπίθετα γιὰ τὴν τάση καὶ στάση αὐτὴ τῶν ἀνθρώπων. Βέβαια οἱ ἄνθρωποι εἶναι συµπαθεῖς ἀλλὰ ἡ νοοτροπία ἀηδιαστική… Τὸ κοινὸ αἴσθηµα τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας, καὶ ὄχι µόνον αὐτῆς, στιγµάτισε µὲ ἀγανάκτηση καὶ ἀπέχθεια τὸν ἐκφυλισµὸ ἀπὸ ὁπουδήποτε κι ἂν προέρχεται.

Προσεκτικώτερη παρατήρηση µαρτυρεῖ ὅτι οἱ χαρακτηρισµοὶ αὐτοί περιέχουν καὶ εἰρωνεία καὶ ἔλεγχο καὶ περιφρόνηση. Ἡρόδοτος, Αἰσχύλος, Ἀριστοφάνης, Θεόφραστος, Πλούταρχος, Διογένης Λαέρτιος, Θεόκριτος καὶ ἄλλοι πολλοὶ ὀνοµάζουν τὸν «κίναιδο» µεταξωτὸ ποὺ ἐκτοπίζει καὶ διώχνει ἀπὸ τὴ ζωή του τὴν ντροπή, τὴν αἰδώ καὶ συµπεριφέρεται ξεδιάντροπα καὶ προκλητικά.

Ἡ αὔξηση τοῦ κιναιδισµοῦ στὶς µέρες µας, οἱ παράλογες ἀπαιτήσεις του καὶ ἡ παγκόσµια προβολή του ἀπὸ ὅλα τὰ µέσα παραπληροφόρησης δεν εἶναι τυχαῖο γεγονός. Ἔχει ἄµεση σχέση µὲ τὸ θλιβερώτερο ἀπὸ ὅλα, τὴν ἀπόρριψη τοῦ Θεοῦ καὶ τὴ θεοποίηση τοῦ ἀνθρώπου καὶ τῶν σαρκικῶν παθῶν του. Φρονῶ ὅτι ἐδῶ πλέον ἔχουµε τὴν πλήρη ἐφαρµογὴ, ὅσων ἔγραφε ὁ ἀπόστολος Παῦλος για τοὺς µωροὺς καὶ ἀνοήτους ἀνθρώπους τῆς ἐποχῆς του. Εἶναι ἀδικαιολόγητο εἶπε, διότι ἐνῶ γνώρισαν τὸν ἀληθινὸ Θεό, δὲν τὸν ἐπίστευσαν καὶ δεν τὸν εὐχαρίστησαν…Γι᾽ αὐτὸ καὶ ὁ Θεὸς τοὺς παρέδωσε στὶς ἀκάθαρτες ἐπιθυµίες τους, ὥστε νὰ ἀτιµάζουν τὰ σώµατά τους ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς ἰδίους… Διότι καὶ οἱ γυναῖκες τους ἄλλαξαν τὴ φυσική σχέση τους µὲ τὴν παρὰ φύση καὶ οἱ ἄνδρες ἄφησαν τὴ φυσικὴ χρήση τῆς γυναίκας καὶ κάηκαν ἀπὸ τὴν ἀσυγκράτητη ἐπιθυµία µεταξύ τους, κάνοντας ἀρσενικοὶ µὲ ἀρσενικοὺς ἀτιµίες εἰσπράττοντας τὸ µισθὸ ποὺ τοὺς ἀξίζει γιὰ τὴν πτώση τους στὴν εἰδωλολατρία ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν ἑαυτό τους. (Ρωµ. Α´ 21-27 ).

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ

ΣΟΔΟΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

«…Ἦλθον δὲ οἱ δύο ἄγγελοι εἰς Σόδοµα ἑσπέρας. Λὼτ δὲ ἐκάθητο παρὰ τὴν πύλην Σοδόµων… κατεβιάζετο (παρακαλοῦσε) αὐτούς, καὶ ἐξέκλιναν πρὸς αὐτὸν καὶ εἰσῆλθον εἰς τὸν οἶκον αὐτοῦ. …πρὸ τοῦ κοιµηθῆναι δέ, οἱ ἄνδρες τῆς πόλεως οἱ Σοδοµῖται περιεκύκλωσαν τὴν οἰκίαν ἀπὸ νεανίσκου ἕως πρεσβυτέρου… καὶ ἔλεγον πρὸς Λώτ, ποῦ εἰσιν οἱ ἄνδρες οἱ εἰσελθόντες πρὸς σὲ τὴν νύκτα; ἐξάγαγε αὐτοὺς πρὸς ἡµᾶς, ἵνα συγγενώµεθα αὐτοῖς (συνευρεθῶµεν) αὐτοῖς… ἐκτείναντες δὲ οἱ ἄνδρες τὰς χεῖρας εἰσεσπάσαντο τὸν Λὼτ πρὸς ἑαυτοὺς εἰς τὸν οἶκον, καὶ τὴν θύραν τοῦ οἴκου ἀπέκλεισαν τοὺς δὲ ἄνδρας τοὺς ὄντας ἐπὶ τῆς θύρας τοῦ οἴκου ἐπάταξαν ἐν ἀορασίᾳ ἀπὸ µικροῦ ἕως µεγάλου, καὶ παρελύθησαν ζητοῦντες τὴν θύραν…καὶ Κύριος ἔβρεξεν ἐπὶ Σόδοµα καὶ Γόµορρα θεῖον, καὶ πῦρ παρὰ Κυρίου ἐξ οὐρανοῦ καὶ κατέστρεψε τὰς πόλεις ταύτας καὶ πᾶσαν τὴν περίχωρον καὶ ἰδοὺ ἀνέβαινε φλὸξ ἐκ τῆς γῆς, ὡσεὶ ἀτµὶς καµίνου… » (Γεν. ΙΘ´ 2, 4, 5, 10, 24, 28)

Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

ΣΟΔΟΜΩΝ ΑΝΑΣΚΑΦΙΚΑ

Τὸ ἐπιστηµονικὸ περιοδικὸ «Ἀκτῖνες» στὸ τεῦχος Ὀκτωβρίου τοῦ 2021 (ἀρθ. φ. 789, ἔτος 84), δηµοσιεύει ἀξιόλογη, ὅσο καὶ ἐπίκαιρη εἴδηση, ἐπιστηµονικὰ ἀποδεδειγµένη, γιὰ τὴν καταστροφὴ τῶν πόλεων Σοδόµων καὶ Γοµόρρας. Δηµοσιεύουµε ἀποσπάσµατα.

Μελέτη ποὺ δηµοσιεύεται στὸ Scientific Reports, µία ἐπιθεώρηση τῶν ἐκδόσεων Nature, συνδέει εὐθέως τὰ συγκλονιστικὰ εὑρήµατα ἀνασκαφῶν στὸ Τὰλ Ἐλ Χαµὰµ (Tal el - Hammam). ἀρχαία πόλη τῆς Μέσης Ἀνατολῆς στην κοιλάδα τοῦ Ἰορδάνη, µὲ τὴ βιβλικὴ ἀφήγηση τῆς καταστροφῆς τῶν Σοδόµων καὶ τῆς Γοµόρρας. Ὅλα δείχνουν πὼς στὴ µεσανατολικὴ πόλη, ἡ ὁποία στὸ ἀπόγειο τῆς ἀκµῆς της, στὰ µέσα τῆς Ἐποχῆς τοῦ Χαλκοῦ, ὑπολογίζεται ὅτι ἦταν δέκα φορὲς µεγαλύτερη ἀπὸ τὴν Ἱερουσαλὴµ καὶ πέντε φορὲς µεγαλύτερη ἀπὸ τὴν Ἱεριχώ, ὁ θάνατος ἦλθε ἀπὸ τὸν οὐρανο βίαια γύρω στὸ 1650 π. Χ. Ἔτσι καὶ στὸ Τὰλ Ἐλ Χαµάµ, ἡ ἔκρηξη ἦταν τόσο ἰσχυρη, ὥστε νὰ σωριάσει σὲ ἐρείπια τὰ ἀνάκτορα καὶ τὰ τείχη τῆς πόλης, ποὺ κατέρρευσαν πρὸς τὴν ἴδια κατεύθυνση, ἕνα δεδοµένο ποὺ δύσκολα ἐπιδέχεται ἄλλη ἐξήγηση.

Ὅλα αὐτὰ δεν ἠταν βέβαια δύσκολο νὰ φέρουν στὸ νοῦ τῶν ἐρευνητῶν τὴν περίφηµη βιβλικὴ περιγραφὴ τῆς καταστροφῆς τῶν Σοδόµων καὶ Γοµόρρας ἀπὸ τὸ βιβλίο τῆς Γενέσεως, σύµφωνα µὲ τὴν ὁποία ὁ Θεὸς «ἔβρεξεν ἐπὶ Σόδοµα καὶ Γόµορρα θεῖον καὶ πῦρ παρὰ Κυρίου ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καὶ κατέστρεψε τάς πόλεις ταύτας καὶ πᾶσαν τὴν περίοικον καὶ πάντας τοὺς κατοικοῦντες ἐν ταῖς πόλεσιν καὶ πάντα τὰ ἀνατέλλοντα ἐκ τῆς γῆς» (Γεν. ιθ´ 24-25)

Ὅπως παρατηρεῖ ὁ ἐκ τῶν µελῶν τῆς ἐρευνητικῆς ὁµάδος James Konnett ἀπὸ τὸ Πανεπιστήµιο τῆς Καλιφόρνια στὴ Σάντα Μπάρµπαρα, «ὅλα τὰ στοιχεῖα ποὺ παραθέτει ἡ Γένεσις βρίσκονται σὲ συµφωνία µὲ τὴν ὑπόθεση τῆς κοσµικῆς ἔκρηξης».

ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ

ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ

«Ἐὰν ἐγκαταλίπωσιν οἱ υἱοὶ αὐτοῦ τὸν νόµον µου, καὶ τοῖς κρίµασί µου µὴ πορευθῶσιν, ἐὰν τὰ δικαιώµατά µου βεβηλώσωσι καὶ τάς ἐντολάς µου µὴ φυλάξωσιν, ἐπισκέπτονται ἐν ῥάβδῳ τὰς ἀνοµίας αὐτῶν καὶ ἐν µάστιξι τὰς ἀδικίας αὐτῶν…» (Ψαλµ. ΠΗ´ [88], 31-32).

Θὰ ἦταν πολὺ λιγότερα τὰ δεινά, ἂν ἡ Ἑλλάδα σκλαβώνονταν καὶ ζοῦσε ἐνα ζυγὸ ἀντίστοιχο µὲ τὸν ὀθωµανικό, ἀπὸ τὰ δεινά ποὺ πρόκειται νὰ ἀκολουθήσουν µετὰ τὴ νοµιµοποίηση τοῦ κιναιδισµοῦ στὴν ὀρθόδοξη χώρα µας.

Οἱ ἄµεσοι πρωταγωνιστὲς (βουλευτές, κίναιδοι, συµπαθοῦντες κ.ἄ.) καὶ ἔµµεσοι (σιωπηλοὶ ἱεράρχες καὶ ἀδιάφοροι πιστοὶ) θὰ νιώσουµε πολὺ σύντοµα τὶ σηµαίνει ἐπίσκεψη τοῦ Θεοῦ γιὰ τὶς ἀνοµίες ἡµῶν. Ὁ Κύριος δὲν ἐµπαίζεται. Ὁ Κύριος ἐπεµβαίνει δυναµικά, µόνον ὅταν ἐπιχειρεῖται ἀλλοίωση τῆς διαθήκης ποὺ ἔχει συνάψει µὲ τὸν ἀνθρωπο… Οἱ ἐξελίξεις θὰ εἶναι ραγδαῖες καὶ ἐντυπωσιακές!

Ὁ Ἅγιος Ἱερώνυµος (420 µ. Χ.) προφήτευσε: «ὅταν ἔλθη ὁ καιρὸς κατὰ τὸν ὁποῖον θὰ ἀµνηστευθεῖ, θεσπισθεῖ νοµίµως καὶ γίνει ἀποδεκτὸ ἀπὸ τοὺς θεωρουµένους “χριστιανικοὺς λαοὺς” τὸ βδελυρὸ τῆς ὁµοφυλοφιλίας, τότε ἀναποφεύκτως θὰ ἐπακολουθήσει ταχέως καὶ ὁ ἐρχοµὸς τοῦ Ἐσχάτου Ἀντιχρίστου». Καὶ συνεχίζει «Ὅταν θὰ πολυνθεῖ ἡ ἀρσενοκοιτία πάνω στὴ γῆ, τότε θὰ καταστραφεῖ ὁ κόσµος καὶ θὰ ἔρθει ὁ Χριστὸς ξανὰ στὴ γῆ» Πέρα ἂν ὅλα αὐτὰ ἰσχύουν γιὰ τὶς µέρες µας, φοβᾶµαι πὼς ἡ ἁµαρτία αὐτὴ δὲν γνωρίζει πλέον ὅρια…

ΑΛΥΠΙΟΣ

«ΧΡ.ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ»

(Συνεχίζεται στὸ ἑπόµενο)