Παρασκευή 22 Ιουλίου 2022

ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ Ο ΠΑΡΟΔΙΚΟΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ

 

 Ὁ Μακαριώτατος Ἐλπιδοφόρος, ὁ ἐν Ἀμερικῆ, σερφάρει εἰς “Δανεισμένο χρόνο”, ὡς κομήτης

  ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ Ο ΠΑΡΟΔΙΚΟΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ 


Τρεῖς προηγούμενοι Προκαθήμενοι Ἀμερικῆς

           ἀπεπέμφθησαν, ὡς “μετέωρα”

    Γράφει ο Παναγιώτης Κοσμίδης θεολόγος
IMG 5066

{Ὁ Κύριος, 5-κις “ξαναϋψώνει” τιμωρητικό χέρι}

 [Προφήτης Ἡσαΐας]: «... Ἐπὶ πᾶσιν τούτοις // οὐκ ἀπεστράφη ὁ θυμός͵ // ἀλλ΄ ἔτι ἡ χεὶρ ὑψηλή, ...»  (Ἡσαΐας ε’ 25, θ’ 11, θ’ 16, θ’ 20, ι’ 4). 

[Παράφρασις]: [Ὁ Προφήτης Ἡσαΐας, // πέντε (5) φορές ἐπαναλαμβάνει// μετ’ ἐπιμονῆς τήν ἴδια πρόρρησι. // Ἤγουν, γιά ὅλα τά ἄνομα ἔργα // τοῦ δυσεβοῦς λαοῦ καί τῶν ἀρχόντων του, // ὁ Θεός ξαναϋψώνει τό χέρι Του πρός τιμωρία, μήπως καί συνέλθουν εἰς μετάνοια].

 

[Ἀρχιεπισκοπική Βάπτισις υἱοθετιμένων “παιδιῶν” “ζεύγους Gay”]

Ἡ Ἑλληνική κοινωνία μας, παρά τίς μεθοδικές σοδομικές προπαγάνδες, δέν ἀνέχεται ποσῶς ἐκτροπές καί διαστροφές σκοτοφανεῖς στήν οἰκουμένη.

Ὁ ἐν Ἀμερικῆ ἀντικανονικῶς διορισθείς Προκαθήμενος, ὁ Μακαριώτατος κ. Ἐλπιδοφόρος κατέφθασε ἐπειγόντως στήν Ἀθήνα. Γιά ποιό μεγάλο ἔργο; Πανοθρόδοξος Πρόκλησις! Καί, στίς 9/7/22, ἐτέλεσε μία διπλῆ (2) βάπτισι στόν Ἱ. Ν. Μεταμορφώσεως Βουλιαγμένης. Μόνο πού, τά δύο δύστηνα παιδιά, ἦσαν δῆθεν “υἱοθετημένα” (μέσω παρενθέτου μητέρας) - μέ ἄνομο νόμο τῆς Οὐασιγκτῶνος, τῆς συγχρόνου “Βαβυλῶνος” - ἀπό ἕνα διαστροφικό “ζεῦγος” δύο “Gay ἀνδρῶν.

Τά Ἑλληνικά Μέσα Ἐνημερώσεως καί Ἐπικοινωνίας, ἄν καί συνήθως ἐκτροχιάζονται, πιέζονται, στρατεύονται καί ἐξαγοράζονται, ἐν προκειμένω, εὐτυχῶς, προέβαλαν δεόντως καί καταστιγμάτισαν ἐπαρκῶς τό φρικτό γεγονός, προσφέροντας μεγάλη δημοσιότητα.

Σημ. 1: Παγκοσμίως, λογικῶς καί νομικῶς,  κατά τήν υἱοθεσία ἀναλαμβάνουν ἕνα ἀνήλικο τέκνο δύο σύζυγοι, ἄνδρας καί γυναίκα, ὡς πατέρας καί μητέρα. Φυσικά, μέ τήν ἀπαραίτητο συναίνεσι, εἴτε τῶν βιολογικῶν γονέων τοῦ υἱοθετουμένου, εἴτε  τοῦ νομικοῦ φορέως (π.χ. Ὀρφανοτροφεῖο), τοῦ ἔχοντος τήν μέριμνα τοῦ ἀνηλίκου.

Σημ. 2:  Τίθενται καί ἕτερα ἐρωτήματα, περί τῆς πραγματικῆς βιολογικῆς μητέρας, τῆς ἀποκαλουμένης “παρενθέτου”, καθώς καί περί τοῦ βιολογικοῦ πατρός, ἐάν εἶναι γνωστός ἤ ... ἄγνωστος. Πόσον τερατώδεις Ἀντιεπιστημονικές καί ἠθικές ἐκτροπές εἰσάγονται ἀπό τήν κακίστη Ἐπιστήμη;

-Κύρε - Κύριε, ὁ ἐπιβλέπων ἐξ Οὐρανοῦ καί ὁ ἐγκύπτων στή Γῆ, ἀναμφισβήτητα, θωρεῖς τά χθόνια ἔργα ἐνίων μητροφόρων;

 

[Φρίκη τοῦ εὐσεβοῦς λαοῦ μας]

Φαίνεται πώς, ὁ Μακ. Ἐλπιδοφόρος, ὡς προσχηματικά “ἀνοικτόμυαλος”, ἐπέδειξε ἄλογο θάρσος, ἐνισχυόμενος ἀπό τίς ἐδῶ Κυβερνητικές χθόνιες πρωτοβουλίες ὑπέρ τῶν διαβοήτων διεστραμμένων “ΛΟΑΤΚΙ”.

Δῆθεν προφρόνως ἐνεργῶν, δέν ἔλαβε ὑπ’ ὄψιν του, οὔτε τό Θεῖο Θέλημα, οὔτε τά θέσμια τῶν Ἱ. Εὐαγγελίων, τῶν Ἱ. Κανόνων καί τῶν Ἱ. Παραδόσεων. Προσέτι, ἀγνόησε τήν ἀναμενομένη γενικευμένη λαϊκή κατακραυγή. Φρίκη καί ἀποστροφή ἀπό τόν Ὀρθόδοξο Ποίμνιο, ἐν Ἑλλάδι καί Ἀμερικῆ.

Στήν καρδία τοῦ εὐλαβοῦς Λαοῦ, καταχωρεῖται, ὡς Δικογραφία τοῦ Κρίσις τοῦ Δικαίου Θεοῦ.

 

[Ἀπεπέμφθησαν τρεῖς καί ἀκολουθεῖ καί ὁ ἑπόμενος]

Ὁ ἐν Ἀμερικῆ παρεπιδημῶν, κατέστη καταστροφικός, ἀλλά κυρίως αὐτοκαταστροφικός. Τοῦ διέφυγε ἀφελῶς, πώς, οἱ τρεῖς προκάτοχοί του ἀπεπέμφθησαν βιαίως, εὐτελιστικῶς καί παρακαίρως;

Ἰδού, προβάλλουν ὡς ὑπόδειγμα πιλοτικά, ὁ Ἰάκωβος, ὁ Σπυρίδων καί ὁ Δημήτριος. Ὁ α’ καί ὁ γ’, ἐξοβελίσθησαν, δῆθεν λόγω ἡλικίας, κάτι ἀναληθέστατο καί μυθοπλαστικό, ἐνῶ ὁ β’, ἐξ αἰτίας τῆς ἐμφανοῦς ἀποτυχίας του καί τῆς πολεμικῆς τῶν Ὁμογενῶν μας Ρωμιῶν τῆς Ἀμερικῆς.

Προφανέστατα, οἱ Ἀπόδημοι Ἕλληνες δέν ἀνέχονται τούς “Φυτευτούς καί δοτούς”. Τούς ἀντικανονικούς καί ἀνικάνους, τούς πεμφθέντες ἀπό τό ἀποτυχημένο “Φανάρι”. Αὐτούς τούς “ἐκτοξεύουν”, ἀφοῦ πρῶτα τούς ταλανίσουν καί τούς ἐπιφέρουν τό κατάλληλο “Μασάζ Ἐγκεφάλου”.

Δέν ἀντιλαμβάνεται ὁ Μακ. Ἐλπιδοφόρος, πώς θά βηματοδοτήση τήν ἴδια ἀκριβῶς καταστρφική διαδρομή; Καί πάλι θά λειτουργήση ἐπάνω του ὁ ἄτεγκτος Ἐξακολουθητικός Τιμωρητικός “Πνευματικός Νόμος”.

 

[Νά εἰσαχθῆ εἰς Ἐκκλησιαστική Δίκη ὁ Μακ. Ἐλπιδοφόρος]

Κατά πάγια ἀρχή δικαίου, ἐκεῖ ὅπου τελεῖται τό ἔγκλημα, ἐκεί πραγματώνεται καί ἡ δικαστική διαδικασία. Κατά συνέπειαν, ὁ ἀντικανονικῶς ἐνεργήσας ἐπιβάλλεται νά δικασθῆ ἀπό τήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος πρωτίστως. Ἀλλά φυσικά καί ἀπό τήν οἰκία Ἐκκλησία στήν Ἀμερική.

Οἱ Κανονολόγοι, ἐμβριθῶς ἄς προσδιορίσουν τά τελεσθέντα ἀντιευαγγελικά καί ἀντικανονικά παραπτώματα. Ἐνδεικτικῶς καταχωροῦμε:

·     Γελιοποίησις τῶν Ἱ. Μυστηρίων τῆς Βαπτίσεως καί τοῦ Χρίσματος.

·     Ἀποϊεροποίησις τοῦ Ἱ. Ναοῦ.

·     Ἐκκοσμίκευσις τῶν θεσμίων τῆς Ἐκκλησίας.

·     Παρέστησαν ὀκτώ (8) (!) ἀνάδοχοι. Ἦσαν ἆραγε, οἱ ἄνδρες καί Οἱ γυναῖκες, Ὀρθόδοξοι ἤ ὄχι; Συσχετίζονται δέ μέ τούς ΛΟΑΤΚΙ;

·     Βάπτισις χωρίς τήν συγκατάθεσι τῶν πραγματικῶν γονέων τῶν παιδιῶν.

·     Ἐξαπάτησις τῆς Τοπικῆς Μητροπόλεως Γλυφάδος. Σέ διαφορετική περίπτωσι θά πρέπει νά λογοδοτήση καί ὁ οἰκεῖος Μητροπολίτης Σεβ. Ἀντώνιος Ἀβραμιώτης, παρά τίς δικαιολογίες του πρός τήν ΔΙΣ, χωρίς ὅμως καθαρή καταδίκη καί ἀποδοκιμασία τῆς διαπραχθείσης ἀτασθαλίας.

·     Πρόκλησις καί σκανδαλισμός τοῦ εὐσεβοῦς λαοῦ.

Προφανῶς, κατηγορητικό “ἐρώτημα” τῆς δίκης ἐπιβάλλεται νά εἶναι, ἡ αὐστηροτέρα τῶν Ἐκκλησιαστικῶν ποινῶν, τουτέστιν ἡ καθαίρεσις.

Ἤδη ὡρίσθη ἔκτακτος ΔΙΣ στήν Ἀθήνα (18/7/22).

Διακινοῦνται πραγματικές πληροφορίες περί εἰσαγωγῆς τοῦ προκλητικοῦ ἐνόχου σέ δίκη, κατ’ ἀπαίτησι τῶν Ἰσχυρῶν Ὁμογενῶν τῆς Νέας Γῆς.

 

[Ἐξεμέτρησε τόν χρόνο στό θρόνο]

Ὁ ἐν λόγω ρασοφόρος, ἐπιμετρᾶ τόν περατούμενο χρόνο. Κινεῖται σέ “δανεισμένο χρόνο”. Ἤδη, εἶναι φανερό πώς, τόν πολεμᾶ ἀνηλεῶς ὁ Μητροπολίτης Σικάγου,  ὁ Σεβ. Ναθαναήλ. Ἐπίσης, καί ὁ ἀδίκως καρατομηθείς ἄνευ δίκης, ὁ κανονικός Μητροπολίτης Νέας Ὑερσέης, ὁ Σεβ. Εὐάγγελος. Προσέτι, σύμπασα ἡ Ἱ. Σύνοδος τῆς Ἀμερικῆς.

Ἐπί πλέον, τόν κατατρύχει ἐμφανέστατα, ἡ Ὁμογενειακή Ἐφημερίς “Ἐθνικός Κήρυξ”. Καί ὄχι μόνον αὐτή. Καί φυσικά ὁ ὑγιής Ἑλληνισμός τῆς “Νέας Γῆς”, καί πολλά ἐπίλεκτα καί σθεναρά στελέχη του.

Προτίστως, φρονοῦμε, πώς τόν στοχεύει ὁ Παντεπόπτης Κύριος, ὁ ὁποῖος ἐπίσταται καλῶς νά διακυβερνᾶ τήν Ἐκκλησία Του, παρά τίς ἀπερινόητες Ἀνοχές Του καί τόν ἄμετρο Οἶκτο Του.

 

[Ὅπως ἀπεπέμφθη ὁ ἐν Γαλλία]

Κάθε ἐπίορκος ρασοφόρος, ἄς ρίξη μιά διερευνητική ματιά γύρω του. Ἀλγεινό πρόσφατο Παράδειγμα:

Ὁ ἐν Γαλλία Μητροπολίτης, ὁ Σεβ. Ἐμμανουήλ, ἀπεπέμφθη, μετά ἀπό σχετικά σκάνδαλα εἰς Παρισίους. Καί ἀπώλεσε τήν ἐπίζηλο Μητρόπολι, τήν ὁποία, καταχρηστικῶς βεβαίως κατεῖχε. Μετεφέρθη πρός ἀπόκρυψι στό Φανάρι καί κατέστη Τιτουλάριος καί “Μοιχεπιβάτης”, χωρίς πραγματικό ποίμνιο. Μετεβλήθη εἰς ἕνα ἄβουλο πιόνι, τοῦ ἐκεῖ πολυδαιδάλου συστήματος.

Νωρίτερα, γιά νά ἀδειάση ἡ “θέσις” ὁ “θρόνος”, ἀσφαλῶς καί ἐν προκειμένω ἄνευ δίκης καί αἰτιολογίας, ἐξοβελίσθη ὁ Κανονικός Μητροπολίτης Χαλκηδόνος, ὁ Σεβ. Ἀθανάσιος.

Ἕποντα καί ἄλλα σεναριακά βδελύγματα...

 

[Δέν εἶναι Βραδυτήτης ὁ Κύριος]

Κατά Ἀριστοτελική λογική, τά πράγματα προδιαγράφονται ἐκ τῶν ἐσωτερικῶν ἠθικῶν καί δομικῶν στοιχείων τους. Ἄνομα ἔργα, ἐπιφέρουν μελανές συνέπειες.

Ἐν προκειμένω τό πραχθέν, ἡ βάπτισις “υἱῶν” “ζεύγους ἀνδρῶν” (Gay), συναπαρτίζει πολυσύνθετο Ὕβρι καί Βλασφημία, ἀδιανότητο καί πρωτάκουστο, Ἀναντιρρήτως, ἐπαναλαμβάνουμε, θά ἐνεργοποιηθῆ ὁ Πνευματικός Νόμος κατά τούς Πατέρες.

Τό τόξο τεντώθηκε, τό βέλος ἐξετοξεύθη ἀπό τή Φαρέτρα του, καί “σφυρίζοντας”, ταξιδεύει πρός τό στόχο του.

 Ἀσφαλῶς θά ἀποκαλυφθῆ, τό διαχρονικό Ἀρχαϊκό Σχῆμα: Ἡ Ὕβρις (= ἀλαζονεία), ὁδηγεῖ πρός τήν Ἄτη (= παραλογισμός) καί αὐτή πρός τήν Νέμεσι (= δικαία τιμωρία), γιά νά καταντήση τέλος στήν Τίσι (= ἀνταπόδοσις).

Ὁ Κύριος κινεῖται ἀπό τήν Εὐσπλαχνία στήν Αὐστηρότητα, καθώς ἐπίσταται καί σχεδιάζει ἡ Θεία Βουλή του.

Ἐν κατακλίδι, ἄς μή φρονοῦν μερικοί, πώς, ὁ Κύριος βραδύνει καί λογίζεται “Βραδυτήτης”:

{Ὁ Θεός μακροθυμεῖ, πιθανόν ἐπιβραδύνει}

[Ἀπ. Πέτρος]: « ... Οὐ βραδύνει Κύριος τῆς ἐπαγγελίας͵ // ὥς τινες βραδυτῆτα ἡγοῦνται͵ // ἀλλὰ μακροθυμεῖ εἰς ὑμᾶς͵ // μὴ βουλόμενός τινας ἀπολέσθαι, // ἀλλὰ πάντας εἰς μετάνοιαν χωρῆσαι. ...». (Β’ Πετρ. γ’ 9).

[Παράφρασις]: [Δέν καθυστερεῖ ὁ Κύριος // αὐτά πού ἐπαγγέλλεται, // ὑποσχέσεις ἤ τιμωρίες, //  καθώς μερικοί Τόν θεωροῦν // ἐνεργοῦντα λίαν βραδέως, // μά μακροθυμεῖ, // καθότι δέν ἐπιθυμεῖ // νά χαθοῦν μερικοί στήν ἀπώλεια, // ἀλλά προσπαθεῖ νά προχωρήσουν // ὅλοι πρός τήν μετάνοια]._

ΦΩΤΟ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙ­ΩΣΙΣ

glifadas antonios

Μητροπολίτης Γλυφάδος, σεβ. Ἀντώνιος Ἀβραμιώτης


FXYxL

Ὁ ἐν Ἀμερικῆ μακ. Ἐλπιδοφόρος, περιχαρής φωτογραφίζεται μέ τούς δύο Gay “γονεῖς”


292770131 137860848882089 1452897411607063675 n


Οἱ δύο
Gay “γονεῖς”


292678649 409975240923216 5561349312955971938 n