Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Αιγύπτιος βασανίζεται καθημερινά στην απομόνωση φυλακής της χώρας, γιατί ασπάστηκε τον Χριστιανισμό!


Αιγύπτιος βασανίζεται καθημερινά στην απομόνωση φυλακής της χώρας, γιατί ασπάστηκε τον Χριστιανισμό!

Και ξεκινάει απεργία πείνας για την πίστη του και την κοινωνική δικαιοσύνη στην Αίγυπτο και όχι για το ΤΕΙ της Κολοπετινίτσας!
Σύμφωνα με τον συνήγορό του, ο Bishoy Armia Boulous, βρίσκεται ακόμα παρανόμως έγκλειστος σε φυλακή της Αιγύπτου, γιατί ασπάστηκε τον Χριστιανισμό.
 Ο Αιγύπτιος Bishoy αποτελεί τον πρώτο πολίτη της μουσουλμανικής χώρας που αποπειράθηκε να αλλάξει το θρήσκευμα του στην επίσημη ταυτότητά του και από μουσουλμάνος που ήταν παλαιότερα να εγγραφεί με το νέο του θρήσκευμα, ως Χριστιανός, προκαλώντας οργή και αντιδράσεις στην ισλαμοκρατούμενη χώρα.

Όπως υποστηρίζει ο δικηγόρος του Αιγύπτιου, ο εγκλεισμός του πελάτη του σε κελί απομόνωσης είναι παράνομος, καθώς έχει να αντιμετωπίσει μια σειρά από πλαστές κατηγορίες εναντίον του, οι οποίες οφείλονται στην προσωπική του απόφαση να ασπαστεί τον Χριστιανισμό.
Μάλιστα, συμπλήρωσε ότι ο Χριστιανός Αιγύπτιος δεν έχει αντικρίσει τον ήλιο μετά την εκδίκαση της υπόθεσής του. Η άδικη θρησκευτική τιμωρία και οι απάνθρωπες συνθήκες κράτησής του τον οδήγησαν στην απεργία πείνας, θέλοντας να διαδηλώσει κατά της θρησκευτικής μισαλλοδοξίας στην Αίγυπτο.
Ο Bishoy συνελήφθη τον περασμένο Ιούλιο και η κατηγορία που του απαγγέλθηκε από το δικαστήριο της περιοχής Minya ήταν «η διατάραξη της κοινής ειρήνης με την μετάδοση ψευδών πληροφοριών», ενώ καταδικάστηκε ως αποστάτης, επειδή μερικές εβδομάδες πριν την σύλληψή του είχε καταγγείλει την πολιτική αδιαφορία για τις πολυάριθμες επιθέσεις μουσουλμάνων κατά Χριστιανών στην περιοχή. Ταυτόχρονα, αντιμετωπίζει και κατηγορίες περί «περιφρόνησης του ισλάμ» και η ποινή που αναμένεται να εκτίσει είναι έξι μήνες στην «πτέρυγα βασανιστηρίων» της αιγυπτιακής φυλακής που αποτελεί ειδική πτέρυγα για τους πρώην μουσουλμάνους «τρόφιμους» που ασπάστηκαν τον Χριστιανισμό…
Ε.Μ.
hellasforce.com

Με τον "Αντιρατσιστικό Νόμο" γκρεμίζεται ο ακρογωνιαίος λίθος του Ποινικού Δικαίου! Οἱ πολῖτες κινδυνεύουν νά καταστοῦν εὐάλωτα θύματα τῆς αὐταρχικῆς ἄσκησης τῆς ποινικῆς ἐξουσίας ἐκ μέρους τῆς Πολιτείας!

Με τον
Οἱ πολῖτες κινδυνεύουν νά καταστοῦν εὐάλωτα θύματα τῆς
αὐταρχικῆς ἄσκησης τῆς ποινικῆς ἐξουσίας ἐκ μέρους τῆς
Πολιτείας!

ΜΕ ΤΟΝ «ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ»
ΓΚΡΕΜΙΖΕΤΑΙ Ο ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΟΣ ΛΙΘΟΣ
ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ!
Νόμο τοῦ κράτους ἀποτελεῖ πλέον τό πολυσυζητημένο «ἀντιρατσιστικό νομοσχέδιο», μετά τήν ψήφισή του στίς 9 Σεπτεμβρίου 2014 ἀπό τό τμῆμα διακοπῆς τῶν ἐργασιῶν τῆς Βουλῆς. Ὁ “ἀντιρατσιστικός” νόμος ἔχει ἐπισήμως τίτλο καί ἀριθμό, εἶναι ὁ ν. 4285/2014 ὑπό τόν τίτλο «Τροποποίηση τοῦ ν. 927/1979 καί προσαρμογή του στήν ἀπόφαση-πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ τῆς 28ης Νοεμβρίου 2008 γιά τήν καταπολέμηση ὁρισμένων μορφῶν καί ἐκδηλώσεων ρατσισμοῦ καί ξενοφοβίας μέσῳ τοῦ Ποινικοῦ Δικαίου καί ἄλλες διατάξεις» (Φ.Ε.Κ. Ἅ΄ 191/10.09.2014). Στερεῖται ὅμως ὑποβάθρου, ἀφοῦ στήν οὐσία καταστρατηγεῖ τό Σύνταγμα. Τήν ἀντισυνταγματικότητά του θά ἐπιχειρήσω νά καταδείξω στή συνέχεια ἔχοντας ὡς ὁδηγό τό ἴδιο τό Σύνταγμα, ἀλλά καί τό πόρισμα τῆς Κεντρικῆς Νομοπαρασκευαστικῆς Ἐπιτροπῆς (στό ἑξῆς ΚΕΝΕ), ἡ ὁποία σημείωσε ὅτι τό “ἀντιρατσιστικό” νομοσχέδιο περιέχει ἀρκετές συνταγματικά μή ἀνεκτές προτάσεις καί ἀοριστίες! Ἡ ἀντισυνταγματικότητα ἐντοπίζεται, σέ πρώτη τοὐλάχιστον ἀνάγνωση, στήν καταστρατήγηση τῆς κατοχυρωμένης στό ἀρ. 7 τοῦ Συντάγματος «ἀρχῆς τῆς νομιμότητας», τῆς κατοχυρωμένης στό ἀρ. 14 ἐλευθερίας τῆς ἔκφρασης καί τῆς κατοχυρωμένης στό ἀρ. 16 ἐλευθερίας τῆς ἐπιστημονικῆς ἔρευνας.

ΘΑ ΔΙΑΦΘΕΊΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΩΣ ΜΕΣΣΙΑ

«Θα κάνουμε την Δύση τόσο διεφθαρμένη που θα βρωμάει»...



American Thinker / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Οι νόμοι για τα «εγκλήματα μίσους» ή αλλιώς οι «αντιρατσιστικοί νόμοι» έχουν τις ρίζες τους στην κομμουνιστικής έμπνευσης, λεγόμενη Σχολή της Φρανκφούρτης, (Frankfurter Schule) που ιδρύθηκε στη Φρανκφούρτη, από μπολσεβίκους, κατά κύριο λόγο εβραϊκής καταγωγής, το 1920. Ο στόχος της ήταν να εφαρμόσει τον κομμουνισμό στη Δύση ήσυχα με τη σταδιακή υπονόμευση του λαϊκού πολιτισμού - ένα κίνημα που είναι γνωστό ωςΠολιτιστικός Μαρξισμός ή αλλιώς Πολιτική Ορθότητα (βλέπε:Η Ιστορία της ‘Πολιτικής Ορθότητας’). Ένα από τα κορυφαία ονόματά της, ο Herbert Marcuse, αποφάνθηκε ότι η επικρατούσα δυτική κοινωνική τάξη είναι «καταπιεστική» εξ ορισμού και κάνει «διακρίσεις» εναντίον των μειονοτήτων, απλά και μόνο επειδή υπάρχει.

«O MEN ΘEΡIΣMOΣ ΠOΛYΣ, OI ΔE EΡΓATAI OΛΙΓOI…»

Τοῦ ἁγίου Ἀμβροσίου Μεδιολάνων
7 Δεκεμβρίου
Του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου

«Ὁ μὲν θερισμὸς πολύς, οἱ δὲ ἐργάται ὀλίγοι…»

  ΙΕΡΟΚ.π. Αυγουστ.ΣΤΟΝ οὐρανὸ τῆς Ἐκκλησίας ἀνατέλλει, ἀγαπητοί μου, ἕνα ἀστέρι πρώτου μεγέθους· εἶνε ὁ ἅγιος Ἀμβρόσιος ἐπίσκοπος Μεδιολάνων, μεγάλος ἐκκλησιαστικὸς πατήρ.
Μὲ συγκινεῖ ὁ ἅγιος Ἀμβρόσιος γιὰ δύο λόγους. Πρῶτον, διότι αὐτὸς ὑπῆρξε ὁ πνευματικὸς πατὴρ καὶ διδάσκαλος τοῦ ἱεροῦ Αὐγουστίνου, τοῦ ὁποίου ἐγὼ ἀναξίως φέρω τὸ ὄνομα. Καὶ δεύτερον, διότι τὸ ὄνομά του ἔλαβε καὶ ἕνας ἀπὸ τοὺς πρώτους μαθητάς μου στὸ Μεσολόγγι, ὁ Ἐλευθερουπόλεως Ἀμβρόσιος, ἐκλεκτὸς ἱεράρχης ποὺ βρίσκεται ἤδη στὴν αἰωνιότητα. Γιὰ τὸν ἅγιο Ἀμβρόσιο Μεδιολάνων, λοιπόν, θὰ ποῦμε λίγες λέξεις.

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

ΨΑΛΤΙΚΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209 Οκτώβριος 2014



 ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "ΑΓΩΝΑΣ" α.φ. 209  Οκτώβριος 2014      http://www.agonas.org/
ΤEρμα οι δIσκοι !




Κύριο και πρωτοσέλιδο θέμα τοπικής εφημερίδας (17/10/2014) αποτέλεσε η ανακοίνωση του δεσπότη Ιγνατίου «Δεν είναι εποχή για δίσκους» που ειπώθηκε στην αίθουσα του ξενοδοχείου «ΔΙΒΑΝΗ» σε εκδήλωση για το φιλανθρωπικό έργο της μητρόπολης.

Διαβάζοντας οι παπάδες την είδηση έτριβαν τα μάτια τους από έκπληξη. Γι’ αυτό, άλλοι απ’ αυτούς προσπάθησαν να πληροφορηθούν κάτι περισσότερο από τις κυρίες που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση κι άλλοι τηλεφώνησαν στην εφημερίδα, γιατί ο δεσπότης δεν τους έχει συνηθίσει σε τέτοιες ενέργειες.

Η εφημερίδα μας θέλοντας να μάθει για τα συμβάντα ρώτησε αρκετούς ιερείς εάν πληροφορήθηκαν αυτά και ποια είναι η γνώμη τους.

Εκείνοι, παραξενημένοι, απάντησαν: «Δεν είναι δυνατόν αυτό, διότι ο δεσπότης είτε κοιμάται είτε αγρυπνεί το μυαλό του το έχει στους δίσκους και στις εισπράξεις. Μάλλον θα μπερδεύτηκε και άλλα ήθελε να πει και άλλα είπε. Εκτός κι αν τα είπε με το σκεπτικό να τα ανακαλέσει όπως κάνει συνήθως, ή ξεχνάει όσα υποσχέθηκε».

Όπως κι αν έχει το πράγμα, ένας δεσπότης δεν πρέπει να λησμονεί, τουλάχιστον, τις ευχάριστες υποσχέσεις, που θα δώσουν λίγη αναψυχή στους τόσο καταπιεσμένους ιερείς.

Το αν θα κρατήσει το λόγο του θα το δείξει το εγγύς μέλλον. Οψόμεθα.



ΤΑ ΟΡΦΑΝΑ … 10 ΜΑΣΕΛΕΣ;



Σε διάφορα σημεία της πόλης – πεζοδρόμια, φανάρια, διασταυρώσεις, έξω από Super Market … – υπάρχουν ανάπηροι, γέροι, ανήμποροι που απλώνουν το χέρι και μικρά παιδιά στην αγκαλιά κάποιας μάνας να ζητούν οικονομική βοήθεια… Το ίδιο ζήλωσε και ο δεσπότης Λάρισας αλλά με πιο … εξελιγμένο τρόπο. Βρήκε δηλαδή το ευαίσθητο σημείο που συγκινεί αρκετούς και το εκμεταλλεύθηκε δεόντως. Ζητάει κάθε λίγο και λιγάκι χρήματα και μάλιστα με δραματικό ύφος: «Ενισχύσατε τα Ορφανά της Μητρόπολης», «Έκκληση μητροπολίτη για το Ορφανοτροφείο Θηλέων»… Είναι δε σε μόνιμο μοτίβο οι ανακοινώσεις με τις ίδιες φωτογραφίες και το ίδιο περιεχόμενο.

Προκειμένου λοιπόν να μαζέψει χρήματα, έχει κάνει μπαλάκι τα συμπαθέστατα αυτά κορίτσια, που όταν ακούνε κάθε φορά τις δεσποτικές ανακοινώσεις ή διαβάζουν στις εφημερίδες παρόμοιες εκκλήσεις νοιώθουν άβολα. Αισθάνονται να σφυροκοπούν τα αυτά τους με τα απανωτά: «Ρίξετε τον οβολό σας γιατί το ίδρυμα βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση» ή «Σεις, αδελφοί μου, σπουδάζετε αυτά τα απροστάτευτα κορίτσια…». Ναι, καταρρακώνεται το κύρος και η προσωπικότητα αυτών των παιδιών.

Αν όντως υπάρχει ανάγκη θα μπορούσαν με διάκριση και διαφάνεια να γίνουν πιστευτοί. Επειδή όμως αυτές οι ιδιότητες ελλείπουν και η παιδική αξιοπρέπεια συνεχίζει να προσβάλλεται μήπως κάποια εισαγγελική παρέμβαση θα μπορούσε να διορθώσει τα πράγματα;

Ρωτάμε για πολλοστή φορά. Υπάρχει πράγματι ανάγκη; Τότε γιατί δεν ενεργούν με διαφάνεια ώστε ο κόσμος να πιστέψει; Γιατί από το 2008 δεν ανακοινώνεται στο λαό ο απολογισμός των εσόδων του Ορφανοτροφείου, οι εισπράξεις για το σκοπό αυτό από τα προσκυνήματα, τα παρεκκλήσια, τις εφ’ άπαξ καταβολές των ιερών ναών, τις δωρεές συμπολιτών, φορέων και οργανώσεων, τις δισκοφορίες, τους τόκους των μισθωμάτων του Κρίκκη, τις κρατικές επιχορηγήσεις και τα κοινοτικά προγράμματα; Γιατί δεν αποκαλύπτουν τα πραγματικά έξοδα των κοριτσιών; Γιατί μέχρι πέρυσι λέγανε ότι όλα στο ίδρυμα γίνονται με εθελοντική προσφορά (υλικά – εργασία) κι εφέτος μας πληροφορούν ότι εργάζονται επτά (7) άτομα ως προσωπικό; Τώρα, πώς προέκυψαν αυτά και με ποιες τυπικές διαδικασίες; Μήπως θα πρέπει να ερευνηθεί η υπόθεση;

Για την ιστορία υπενθυμίζουμε ότι η εφημερίδα μας «ΑΓΩΝΑΣ» του Φεβρουαρίου τ.έ. (φ. 201) με τίτλο «ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ» έκανε ένα μικρό απολογισμό και υπολόγισε ότι τα έσοδα του Ορφανοτροφείου μπορούν να φθάνουν και τις 200.000 ευρώ ετησίως. Και αφού σ’ αυτό δεν υπήρξε απάντηση συμπεραίνουμε ότι πρέπει να συμφωνούν οι διοικούντες.

Εάν για 12 κοριτσάκια δεν φθάνουν αυτά τα χρήματα, τότε τους πληροφορούμε ότι με 10 μασέλες να έτρωγαν τα χρήματα θα περίσσευαν ώστε να επαρκέσουν και για την προίκα τους.




ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!


Τώρα τους ήρθαν τα γίδια... του παραρτήματος της “Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων Λάρισας” να διαμαρτυρηθούν για τη μη είσοδο του Ισλάμ στη... θεολογική Θεσσαλονίκης και δηλώνουν μάλιστα ότι κατάπληκτοι παρακολουθούσαν την προώθηση εφαρμογής του προγράμματος “Εισαγωγικής Κατεύθυνσης Μουσουλμανικών Σπουδών” στη Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης... (ε. 7-10-14).

Ω της υποκρισίας το μέγεθος. Όταν η εφημερίδα μας τον Μάρτη του 2014 (αρ. φύλ. 201) πρωτοστατώντας χτυπούσε το καμπανάκι με κύριο άρθρο «Γρηγορείτε, νομοσχέδιο ΒΟΜΒΑ» τότε μερικοί απ’ αυτούς ειρωνευόμενοι μας έλεγαν πού βρήκαμε και γράφουμε αυτές τις ανοησίες. Εάν όμως τότε, που το νομοσχέδιο βρίσκονταν στη διαβούλευση, είχαν κινηθεί, κάτι θα μπορούσε να γίνει ή κι αν η προσπάθειά τους δεν τελεσφορούσε, θα μπορούσαν να ισχυρισθούν ότι έκαναν εγκαίρως το πρεπούμενο. Τώρα όμως αφήνουν να εννοήσουμε ότι σκοπίμως παίζουν σε διπλό ταμπλό.

Υποκρίνονται οι κύριοι θεολόγοι, όταν καλούν τους υπουργούς και φορείς «Να σταματήσουν αμέσως οι διαδικασίες λειτουργίας της» και δεν εγκαλούν τους Πανεπιστημιακούς καθηγητάδες, που με 23 ψήφους υπέρ του νομοσχεδίου και μόνο 6 κατά, ζήτησαν απ’ τον υπουργό να γίνει η απόφασή τους νόμος του Κράτους, όπως και έγινε.

Και δεν τους εγκαλούν, γιατί πολλοί απ’ αυτούς είναι φίλοι τους και μάλιστα τους φέρνουν στη Λάρισα – καλεσμένοι από τον δεσπότη ή τους ίδιους – για να λιβανίσουν και στηρίξουν τον εκθρονίσαντα τον μακαριστό Θεολόγο και να του διασκεδάσουν τις ενοχές, που οι αδυσώπητες ερινύες δεν τον αφήνουν να ησυχάσει.

Υποκρίνονται όταν γράφουν ότι το παράρτημα «ενώνει τη φωνή του με τους Ιεράρχας... και τους σθεναρούς Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου...». Αναρωτιόμαστε αν ζουν στην Ελλάδα ή τώρα εμφανίσθηκαν ανάμεσά μας και γι’ αυτό αγνοούν ότι όλοι σχεδόν οι δεσποτάδες, μαζί και ο Αρχιεπίσκοπος, συμφωνούν – πλην πέντε διαφωνούντων – στην ίδρυση «ιδρύματος Μουσουλμανικών Σπουδών».

Όσο για το νέο δεσπότη και «φίλο» τους ουδέν σχόλιον διότι «όμοιος στον όμοιον...». Για τους εθνοπατέρες «Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μας».

Τι υποκρισία! Μετά από οχτώ μήνες, κι αφού το κακό έγινε, θυμήθηκαν να... διαμαρτυρηθούν, θυμίζοντάς μας τον ερχομό της πυροσβεστικής αφού η φωτιά πρώτα έκαψε τα πάντα.

ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ



Τον θυμάστε τον μακαρίτη Σεραφείμ Ορφανό Λάρισας – ο Θεός να τον σχωρέσει – που οι ιερείς του είχαν βγάλει το παρατσούκλι “Λυσσιάρης”; Ε, ο μακαρίτης νύχτα-μέρα είχε το μυαλό του στο χρήμα και στην καλή ζωή. Στις συνάξεις που έκανε κατά αραιά διαστήματα βρόνταγε και άστραφτε αναφερόμενος στα οικονομικά.

Σε σύναξη που έγινε στις 20 Νοεμβρίου 1984 – μεταφέρουμε αποσπάσματα από το βιβλίο “ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΟΡΦΑΝΟΣ Ο ΛΥΣΣΙΑΡΗΣ” που γράφει: «Οι Ιερείς έμειναν ενεοί από τον Δούρειον Ίππον της συγκεντρώσεως, η οποία είχε οικονομικά ελατήρια και στόχους, παρά την φαινομενικήν αφεσιολογίαν, διό και ο Δεσπότης δημιούργησε κλίμα κατατρομοκρατήσεως των Ιερέων προς επίτευξιν των στόχων του, αποκαλών αυτούς, γαϊδούρια – εν μέσω του ιερού ναού – … Οι ιερείς μας προσέχουν μόνον τα συμφέροντά τους και τις οικονομικές απολαβές.

Παίρνετε παχυλούς μισθούς, 60και 70.000 δρχ. και δεν κάνετε τίποτα… Θα επιβάλω ποινάς και την άλλην φοράν, μετά στερήσεως των αποδοχών… Θα επανασυστήσω την επιτροπήν εφόδου και ελέγχου η οποία ητόνησεν από μακρόν… Έχετε εισπράξεις για τα χωριά 700.000 δρχ. και μου κάνετε απολογισμό 60 και 70.000 δρχ., κλέβοντας ασυστόλως, αλλά αν πάτε στον εισαγγελέα δεν θα λυπηθώ κανέναν. Εγώ είμαι χρεωμένος ως τα αυτιά – τον καημενούλη δεν είχε ακόμα ξεχρεώσει τις αγορές των ακινήτων – και χρωστάω προσωπικώς 900.000 δρχ. και περιμένω τον μισθό και δώρο μου για να πληρώσω τον Θόδωρο και Παύλο (sic).

Εάν δεν καταβάλλετε εγκαίρως τις τριμηνίες δεν θα παίρνετε αποδείξεις μισθοδοσίας. Ακούς παπα-Θανάση Τσ…; Δεν θα δίνεις αποδείξεις!» (σελ. 2-4). Δεν άλλαξαν καθόλου τόσα χρόνια οι δεσποτάδες. Κάνουν Συνάξεις για δήθεν πνευματική ωφέλεια των ιερέων και το ρεζουμέ είναι τα οικονομικά. Πως δηλαδή θα τρομοκρατήσουν τους ιερείς να τους πάνε όσα πιο πολλά χρήματα, και ας μείνουν οι ναοί χωρίς θέρμανση, και απλήρωτοι οι ψάλτες και οι νεωκόροι.

Το ίδιο και το ίδιο παραμύθι.




ΑΥΤΗ είναι η πιο σκληρή φωτογραφία του 20ου αιώνα…

Το εξαντλημένο από την πείνα παιδάκι, κάπου στην Αφρική,
σέρνεται και αναζητά την απροσδιόριστη σωτηρία,
 ενώ ο γύπας περιμένει να μην τα καταφέρει..., γιατί οι γύπες τρώνε μόνο πτώματα.
Αν βάλετε στη θέση του παιδιού μικρά κράτη, λαούς, κοινωνίες και ανθρώπους
 που σήμερα περνούν «κρίση»
και στη θέση του γύπα τις «αγορές» και την ολιγαρχία του χρήματος,
θα έχετε μια χαρακτηριστική αποτύπωση της σημερινής «πολιτισμένης» ανθρωπότητας…

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

SIMONE LE BARON : Έβαλαν την Αρβελέρ στη Σορβόνη γιατί είναι Εβραία ανθελληνίδα. Τότε ξεκίνησε το σχέδιο εθνοκτονίας της Ελλάδος με πράκτορες ανθέλληνες Έλληνες ή μη.



Επίτιμη διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών αναγορεύθηκε η Καθηγήτρια Βυζαντινής Ιστορίας, Ελένη Γλύκατζη - Αρβελέρ, σε τελετή που πραγματοποιήθηκε σήμερα στη μεγάλη αίθουσα των Προπυλαίων.
Ας θυμηθούμε την διδάκτωρ με πόση αγάπη και αφοσίωση μιλά για την Ελλάδα και τους Έλληνες...
Ελένη Γλύκατζη – Αρβελέρ: Ψαροκόκαλα θα βρουν στην Αμφίπολη

Ελένη Γλύκατζη – Αρβελέρ :350.000 Πόντιοι καταστράφηκαν και όχι σφαγιάσθηκαν ή εξοντώθηκαν.....


Αρβελέρ: "Όποιος λέει ότι είναι Έλληνας είναι φασίστας ειδωλολάτρης"!!

Αρβελέρ είμαστε ΑΛΒΑΝΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ κλπ δλδ είμαστε Ρωμιοί ΡΟΜΑΝΟΙ...

Αρβελέρ: Όταν μου λένε ότι υπάρχει οικονομική κρίση γελάω!

Ελένη Γλύκατζη – Αρβελέρ : Οι φερομένοι ως Μακεδόνες βασιλείς, στ᾿ ἀλήθεια ήταν αρμενικής καταγωγής.



Ας δούμε τι λέει η SIMONE LE BARON

Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις της κ. Αρβελέρ ότι "δεν υπήρξε γενοκτονία Ποντίων", η εκπληκτική Simone Le Baron που μας κάνει να την αγαπάμε όλο και περισσότερο, έκανε την παρακάτω δήλωσηυ-καταπέλτη για την κα Αρβελερ:

Η αποβλάκωση των λαών ξεκίνησε στη δύση πριν από 40 χρόνια άρα στη Γαλλία με το Ζισκάρ πρώτος. Τελείωσα το 1970 το λύκειο (τότε είχαμε 7 χρόνια λύκειο αν είχαμε κλίση για τα γράμματα, οι άλλοι πηγαίνανε στο γυμνάσιο): το τελευταίο χρόνο είχαμε για το baccalauréat ως σπουδαιότερο μάθημα, με 6 ώρες την εβδομάδα, φιλοσοφία. Μπορούσαμε επίσης να διαλέξουμε αρχαία ελληνικά εγώ έκανα 7 χρόνια λατινικά.

Από το 1974 και πέρα η Σορβόνη και το γαλλικό ινστιτούτο της Αθήνας έγιναν όργανα της γαλλικής κομματοκρατίας. Έβαλαν την Αρβελέρ στη Σορβόνη γιατί είναι Εβραία ανθελληνίδα. Τότε ξεκίνησε το σχέδιο εθνοκτονίας της Ελλάδος με πράκτορες ανθέλληνες Έλληνες ή μη.
η διανοούμενη SIMONE LE BARON είναι μια άγνωστη για τους Έλληνες...
Σιμόν Λε Μπαρόν
«Μία Γαλλίδα για την Ελλάδα»




Αν υπήρχαν περισότεροι Έλληνες που αγωνίζονταν για την Ελλάδα και την αγαπούσαν σαν την Γαλλίδα φιλέλληνα Simone Le Baron, η Πατρίδα μας θα ήταν ελεύθερη, ισχυρή και θα αποτελούσε ένα παγκόσμιο φάρο πολιτισμού.

Διαβάστε μερικά από τα σχόλιά της (και το βίντεο) για να καταλάβετε ότι Έλληνας γίνεσαι, δεν γεννιέσαι...

Simone Le Baron : κανονικά, θα έπρεπε να γκρεμίσετε το τζαμί στη Θεσσαλονίκη, εγώ πρώτη αν θέλετε, δεν έχω πρόβλημα
Απόσπασμα από την επιστολή (γραμμένη στα Ελληνικά !!!) της Σιμόν Λε Μπαρόν στην UNESCO – Ιούλιος 2013
(από το βιβλίο της «Μια Γαλλίδα για την Ελλάδα» εκδ. Κάκτος)
«Μία θεωρία του μισελληνισμού είναι ότι οι αρχαίοι Έλληνες και οι σύγχρονοι δεν έχουν καμία σχέση, ότι οι αρχαίοι μόνο ήταν φορείς του Ελληνισμού.
Ξέρουμε, όμως, ότι, εάν υπάρχει ακόμα σήμερα η Ελλάς, στο ίδιο μέρος, όπου οι κάτοικοι μιλάνε την ίδια γλώσσα χιλιάδες χρόνια, το οφείλουμε στους Έλληνες (περίπου 15 εκατομμύρια με τη διασπορά σε όλο τον κόσμο αυτή τη στιγμή) που συνεχίζουν την ιστορία του έθνους τους.
Ο Ελληνισμός είναι τρόπος ζωής, μήνυμα προς την ανθρωπότητα. Έδωσε τα φώτα στον πολιτισμό και συνεχίζει. Στην κορυφή όλων των πανεπιστημίων του κόσμου βρίσκουμε Έλληνες καθηγητές. Το να αρνηθούμε αυτό σημαίνει να αρνηθούμε τους εαυτούς μας, την ταυτότητά μας ως πολιτισμένοι πολίτες του κόσμου.
Συνεπώς, απαιτώ την προστασία του ελληνικού λαού από την UNESCO, την εγγραφή του ελληνισμού στην πολιτιστική παγκόσμια κληρονομιά και να παρθούν επειγόντως μέτρα, αφενός εναντίον των ανθρώπων, πολιτικών, δημοσιογράφων ή οποιουδήποτε προτρέπει σε μισελληνισμό, κι αφετέρου για την επιβίωση του ελληνικού λαού.
Σας ευχαριστώ εξ ονόματος των αδελφών μου Ελλήνων.»

Σιμόν Λε Μπαρόν
«Μία Γαλλίδα για την Ελλάδα»

 Απο το διαδύκτιο αλυεύσαμε  της νεότητος την αντιστασιακή της πορεία...


 εδω:  http://www.thetoc.gr/politismos/article/eleni-arbeler-mia-zwi-pou-aksizei-na-ti-zisei-kaneis

Ελένη Αρβελέρ: Μια ζωή που αξίζει να τη ζήσει κανείς


Τα πειράγματα με τον Καραμανλή, ο Χατζιδάκις ερωτευμένος μαζί της, ο Μιτεράν, ο Κούρκουλος. Η μεγάλη Ελληνίδα ξετυλίγει το νήμα της ζωής της αλλά και του 20ού αιώνα.


eleni-arbeler-mia-zwi-pou-aksizei-na-ti-zisei-kaneis
|

«Κουμμουνίστρια - ακριβολογώντας θεωρητικά - δεν ήμουν ποτέ. Το έλεγα μόνο στον Καραμανλή για να τον πειράζω, να τον ερεθίζω. Αριστερή ήμουν πάντα!»


Διακοπές στην ΕλλάδαΔιακοπές στην Ελλάδα