Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Σεβ. Πειραιώς: ''Κατάργηση της Κυριακής κατ΄εντολή του Εβραϊκού λόμπυ''


mitropolitis-serafeim-600x400
Του Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ
Τελικά ὁ Ὑπουργός Ἀνάπτυξης κ. Κ. Χατζηγάκης τό τόλμησε. Ἔγινε ὁ Ἠρόστρατος πού στό Ὀρθόδοξο Γένος τῶν Ἑλλήνων κατέθεσε νομοθέτημα γιά τήν ἀποϊεροποίηση τῆς ἡμέρας τοῦ Κυρίου, τήν ὁποία καθόρισε στίς 7 Μαρτίου τοῦ 321 ὁ ἅγιος Ἰσαπόστολος καί Θεόστεπτος Αὐτοκράτωρ Κωνσταντῖνος ὁ μέγας.
Ἀλλά ὁ σύγχρονος αὐτός Ἠρόστρατος δέν εἶναι μόνος του, οὔτε ἐνεργεῖ ἀπό ἰδίᾳ πρωτοβουλία.
Ἔχει τήν συναίνεση τοῦ Πρωθυπουργοῦ τῆς Χώρας καί τοῦ Ἀντιπροέδρου τῆς Κυβέρνησης καί δημιουργεῖ εὐλόγους συνειρμούς ἡ ταυτόχρονη ἀναγγελία τῆς προσκλήσεως τοῦ κ. Πρωθυπουργοῦ ἀπό τόν Πρόεδρο τῶν ΗΠΑ κ. Μπάρακ Ὀμπάμα στίς 8 Αὐγούστου ἐ.ἔ. γιά τήν ὁποία ἀγωνίζετο ἐπί μῆνες μέ μεσίτες τούς προύχοντες τοῦ Ἑβραϊκοῦ λόμπυ τῶν ΗΠΑ, ὅπως δημοσιοποιήθηκε στόν Τύπο.
Τελικά ἡ πρόσκλησις ἦρθε καί τό ἀντίτιμο πληρώνεται καί εἶναι ἡ ἀποϊεροποίηση καί ἡ κατάργηση τῆς Κυριακῆς ἀργίας γιά νά ἐπιτευχθῆ διπλός στόχος ἀφ’ ἑνός ἡ ἀπόμείωση τῆς Ὀρθόδοξης αὐτοσυνειδησίας τῶν Ἑλλήνων καί ἀφ’ ἑτέρου νά σαρώσουν ὅλα τά μικρομάγαζα καί τούς μικρομεσαίους ἐπιχειρηματίες οἱ ἑβραϊκῶν συμφερόντων μεγάλες πολυεθνικές ἁλυσίδες πού σέ λίγο καιρό θά δρέψουν τούς καρπούς τοῦ νομοθετήματος τοῦ κ. Χατζηγάκη καί τῆς συντροφίας του.
Ἐντολοδόχοι λοιπόν οἱ ἀνωτέρω κ.κ., ὅπως προκύπτει ἀπό τίς ἐνέργειές τους πού βάλθηκαν μέ τό στανιό νά «σώσουν» δῆθεν τούς μικρομεσαίους ἐμπόρους ἐνῶ ἐκείνοι μέ ἀδιάψευστα στοιχεῖα στήν διαπασών ὀρύονται ὅτι θά καταστραφοῦν καί πού θά ἀποδειχθεῖ σέ κάποια χρόνια ὅπως ἀποδείχθηκε ἡ ἄθλια ἐνέργεια τοῦ Κώστα Σημήτη γιά τήν διαγραφή τοῦ θρησκεύματος ἀπό τίς ταυτότητες τῶν Ἑλλήνων ὅτι ἦταν ἐντολή τοῦ Ἑβραϊκοῦ λόμπυ, μέ τήν πρόσφατη ἀδιάψευστη μαρτυρία τῆς κ. Δήμητρας Λιάνη-Παπανδρέου.
Ὁ ἑορτασμός μιᾶς ἡμέρας ἀναπαύσεως τῆς ἑβδομάδος ὅπως ἀπαιτεῖ ἡ ἀνθρώπινη φύση βασίζεται στό βιβλίο τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης «Γένεση» (β΄,2-3), ἔτσι τό Σάββατο διά τοῦ Νόμου τῆς ΠΔ εἰσῆλθε ὡς «ἡμέρα Κυρίου» στήν Καινή Διαθήκη μέ τά δύο βασικά στοιχεῖα, δηλ. ἀποχή ἀπό τίς ἐργασίες καί ἰδιαίτερη λατρεία τοῦ Θεοῦ. Τή θέση τοῦ Σαββάτου στόν Χριστιανισμό κατέλαβε ἡ Κυριακή (Ἀποκαλ. α΄,10) σάν πρώτη ἡμέρα τῆς ἑβδομάδος κατά τήν ὁποία ἀνεστήθη ὁ Κύριος ἐκ τοῦ Τάφου, δημιούργησε τό ἀναστάσιμο φῶς καί ἀπέστειλε τό Πανάγιο Πνεῦμα νά ἐπιφοιτήση στούς Ἀποστόλους.
Ἡ Κυριακή σάν κατ’ ἐξοχήν «ἡμέρα τοῦ Κυρίου» ὑπενθυμίζει τόν ἐρχόμενο Χριστό σάν ἀνατέλλοντα ἥλιο, ὁ Ὁποῖος θά ἔλθῃ νά ἀποκαταστήση τήν χειμαζομένη δικαιοσύνη καί νά καταργήση τήν ἀφόρητη ὑποκρισία.
Ἡ Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου λέγει ὁ Ἱ. Αὐγουστῖνος ὑπόσχεται σέ ὅλους μας τήν αἰώνια ἡμέρα καί τῆς δικῆς μας Ἀναστάσεως (Serm 15 de verb apost). Ἡ Κυριακή εἶναι ἡ ἀρχαιοτάτη ἑορτή τοῦ Χριστιανισμοῦ, ἡ ὁποία ἀποκαλεῖται στό Εὐαγγέλιο, ὡς ἡ «μία τῶν Σαββάτων» (Ματθ. κη΄1, Μαρκ. ιστ΄2, Α΄Κορ. ιστ΄2, Πραξ. κ΄7), στήν δέ Ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννου ὀνομάζεται Κυριακή ἡμέρα (Ἀποκαλ. α΄10).
Οἱ μαρτυρίες γιά τόν ἑορτασμό τῆς Κυριακῆς συνεχίζονται καί μετά τήν Καινή Διαθήκη. Στήν ἐπιστολή Βαρνάβα ὀνομάζεται «8η ἡμέρα», ὁ δέ ἅγιος Ἰγνάτιος Ἀντιοχείας καταδικάζει τούς σαββατίζοντες καί μή συμμορφουμένους στήν καθολική πράξη τῆς Ἐκκλησίας γράφοντας: «Κατά Κυριακήν Κυρίου ζῶντες ἐν ᾗ καί ἡ ζωή ἡμῶν ἀνέτειλε δι΄ Αὐτοῦ» (Μαγν. κεφ. 9). Κατά τά μέσα τοῦ 2ου αἰ. ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος ὁ φιλόσοφος καί μάρτυς γράφει στήν Ἀπολογία του πρός τόν Ρωμαῖο Αὐτοκράτορα (Κεφ. 67) «Τήν δέ τοῦ ἡλίου ἡμέραν κοινήν τήν συνέλευσιν ποιούμεθα» χρησιμοποιῶν γιά τήν Κυριακή τόν ὅρο «ἡλίου ἡμέρα», ὁ ὁποῖος παρέμεινε σέ ὁρισμένες Εὐρωπαϊκές γλῶσσες ὅπως στήν Ἀγγλική Sunday, στήν Γερμανική Sonntag κλπ.
Μετά τήν εἰρήνη τοῦ Μ. Κων/νου μέ τό διάταγμα τῶν Μεδιολάνων (313) καθορίζεται μέ τόν πρῶτο νόμο του στίς 7/3/321 ὅπως ἀναφέρθηκε ἤδη ὡς ἡμέρα ἀναπαύσεως, ἀγαλλιάσεως, θείας λατρείας καί ἀγαθοεργίας ἡ ἀργία τῆς Κυριακῆς, ἡ «σεβαστή ἡμέρα τοῦ ἡλίου» ὅπως τήν ἀποκαλοῦσε, ἡ δέ ἐν Λαοδικείᾳ Σύνοδος μέ τόν 29ο Κανόνα της ὥρισε «οὐ δεῖ χριστιανούς ἰουδαΐζειν, τήν δέ Κυριακήν προτιμῶντες σχολάζειν ὡς χριστιανοί».
Τό νόμο τοῦ Μ. Κων/νου «Omnes judices urbanaeque pledes et atrium officia cunctarum venerabili die solis quiescant» ἐπεκύρωσε καί ὁ διάδοχός του Μ. Θεοδόσιος, μέ τόν κωδ. VIII 8, 3 καί XV 5, 2.
Ὅλη αὐτή ἡ τόσο ἱερά ὑπόθεση, κατά τόν ἐκσυγχρονιστή Ὑπουργό κ. Χατζηδάκη «κρατᾶ τήν χώρα στό παρελθόν» ὅπως εἶχε δηλώσει καί ἔρχεται ὁ κ. Χατζηδάκης γιά νά τήν εἰσαγάγη στό μέλλον (!!!), ὑπενθυμίζων δυστυχῶς δι’ αὐτόν μέ τίς ἐνέργειες καί τά λόγια του ἀναποδράστως τό μαρτυρικό τέλος δι’ ἀπαγχονισμοῦ τοῦ διδάχου τοῦ Γένους Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ (1714-1779) ὁ ὁποῖος ὑπερασπιζόμενος πέραν τῶν ἄλλων τήν ἀργία τῆς Κυριακῆς ἐμισήθη θανασίμως ὑπό τῶν τότε Ἑβραίων τῶν Ἰωαννίνων.
Ἔγραψε πρός τόν ἀδελφό του Χρύσανθο τό ἀποκαλυπτικό: «χιλιάδες ἑβραῖοι θέλουν τόν θάνατό μου καί ἕνας ὄχι» καί ἦταν τραγική ἀλήθεια γιατί χρηματίσαντες μέ ἱκανά ἀργύρια τόν Τουρκαλβανό Κούρτ Πασᾶ τοῦ Βερατίου ἐπέτυχαν τό μαρτυρικό τέλος τοῦ μεγάλου ἐθνεγέρτου καί ἰσαποστόλου ὁ ὁποῖος ἐτελειώθη «κρεμασθείς ἐκ δένδρου» τήν 24/8/1779.
Αὐτοί οἱ συνειρμοί προκαλοῦνται ἐκ τῶν θέσεων τοῦ κ. Ὑπουργοῦ καί βέβαια οἱ ἰσχυρισμοί του καταρρίπτονται ἐκ τοῦ γεγονότος ὅτι ἡ ἀγορά δέν πάσχει ἀπό ὧρες λειτουργίας ἀλλά ἀπό ἔλλειψη ρευστότητος!!!   
Κατόπιν τῶν ἀνωτέρω πού πλέον ἀποτελοῦν casus beli γιά τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἡ καθ’ ἡμᾶς Ἱ. Μητρόπολις Πειραιῶς, Φαλήρου καί Ἁγ. Ἰωάννου Ρέντη ἀνακοινώνει τά κάτωθι:
1.    Καλεῖ ἄμεσα τήν Κυβέρνηση νά ἀποσύρη τό ἐπαίσχυντο αὐτό προδοτικό κατά τοῦ Γένους καί ἀπαράδετο νομοθέτημα τό ὁποῖο ἔχει ἤδη καταδικάσει διά πεπαρρησιασμένων καί δυναμικῶν δηλώσεων ὁ Μακ. Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ὁ Β΄ καί ἡ Σεπτή Διαρκής Ἱ. Σύνοδος διά τοῦ ἐκπροσώπου αὐτῆς Σεβ. Μητροπολίτου Κορίνθου κ.κ. Διονυσίου καταρρίπτοντες τά φλυναφήματα τοῦ δῆθεν ἐκσυγχρονισμοῦ.
2.    Καλεῖ ἄμεσα τούς Βουλευτές καί ἐκπροσώπους τοῦ λαοῦ, ἰδιαίτερα τῆς Α΄καί Β΄ Περιφερείας Πειραιῶς νά δηλώσουν ἄμεσα τήν πλήρη ἀντίθεσή τους στό νομοθέτημα-συμφορά πού θά προκαλέσει ὁπωσδήποτε τήν ὀργή τοῦ Θεοῦ καί θά γίνη αἴτιο μεγάλων δεινῶν τῆς Πατρίδος.
3.    Δηλώνει πρός πᾶσαν κατεύθυνσιν ὅτι Βουλευταί πού θά τό στηρίξουν μέ τήν ψῆφο τους παύουν νά ἔχουν ὁποιαδήποτε σχέση μέ τήν Ἱ. Μητρόπολη Πειραιῶς καί θά τούς ἀπαγορευθῆ ὁποιαδήποτε παρουσία τους, ὡς ἀκοινώνητοι πλέον, σέ ὁποιαδήποτε λατρευτική σύναξη τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς, διότι κατεπάτησαν τόν Νόμο τοῦ Θεοῦ.
4.    Καλεῖ τούς συγκεκριμένους Βουλευτάς νά ἀναλογισθοῦν τήν πολιτική τύχη τῆς τ. Ὑπουργοῦ κ. Μ. Κουτσίκου-Γιαννάκου καί τοῦ Πειραιώτη Ὑφυπουργοῦ κ. Γεωργίου Καλοῦ, τῶν «ἀρχιτεκτόνων» τῆς ἐκδιώξεως τῶν Κληρικῶν ἀπό τά Σχολεῖα μέ τήν πνευματικά ἐγκληματική Ἐγκύκλιο τοῦ εἰδικοῦ τους Γραμματέως κ. Ράμμα.
5.    Παρακαλεῖ ἀδελφικῶς τούς Ἁγιωτάτους Μητροπολίτας τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος νά πράξουν τά ὅμοια γιά τήν ἀποτροπή αὐτοῦ τοῦ κακουργήματος.
6.    Συγχαίρει δημοσίᾳ τόν ἀκάματο ἀγωνιστή καί φρυκτωρό Ἱεράρχη Σεβ. Μητροπολίτη Καλαβρύτων καί Αἰγιαλείας κ.κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΝ, ὁ ὁποῖος ἤδη ἐζήτησε τήν ἔκτακτο σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας

"Δίκαιοι εις αιώνα ζώσι" . Ἐκοιμήθη ὁ καθηγητὴς Ἰωάννης Κορναράκης

                                  Ἐκοιμήθη ὁσιακὰ

ὁ ὁμότιμος καθηγητὴς τῆς Θεολογικῆς
Σχολῆς Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν
καὶ διὰ βίου Ὀρθόδοξος ἀγωνιστὴς
Ἰωάννης Κων. Κορναράκης
«Αἰωνία ἡ μνήμη αὐτοῦ»


___________________________________


 Ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο "zoiforos"

Εκοιμήθη εν Κυρίω σήμερα στις 12.50 τα ξημερώματα, πλήρης ημερών, σε ηλικία 87 ετών, έχοντας οσιακά τέλη, ο Ομότιμος Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών Ιωάννης Κορναράκης.
Η εξόδιος ακολουθία του θα τελεσθή την Δευτέρα στις 3:00 μ.μ. στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, περιοχής Τούφα Χαλανδρίου. 
Ο Ιωάννης Κορναράκης γεννήθηκε στον Πειραιά το 1926. Σπούδασε Θεολογία στη θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ψυχοπαθολογία και θεραπευτικές κλινικές εφαρμογές στην Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική του Innsbruck, Χριστιανική Παιδαγωγική και Ποιμαντική στο Πανεπιστήμιο του Strasbourg και Ψυχολογία του Βάθους και ποιμαντική φροντίδα των ψυχασθενών στη Ρωμαιοκαθολική Σχολή του Πανεπιστημίου του Munster. Το 1960 υπέβαλε διδακτορική διατριβή στη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ. με θέμα "Η βίωσις του πάθους κατά την διδασκαλίαν της Αγίας Γραφής". Το 1966 έλαβε από την ίδια Σχολή τον τίτλο του υφηγητή με την εργασία του "Η νεύρωσις ως αδαμικόν πλέγμα. Συμβολή εις την Ποιμαντικήν Θεολογίαν". Το 1968 εξελέγη εντεταλμένος Υφηγητής και το 1974 Έκτακτος Καθηγητής από την ίδια Σχολή με ανάθεση της διδασκαλίας του μαθήματος της Ποιμαντικής Ψυχολογίας. Το 1978 εξελέγη Τακτικός Καθηγητής στην Έδρα της Ποιμαντικής Ψυχολογίας και Εξομολογητικής της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών όπου και υπηρέτησε μέχρι το 1993. 
Ο Κύριος να τον αναπαύσει εν σκηναίς δικαίων, "Καλό Παράδεισο" και "Καλή Ανάσταση"!
___________________________________

Ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο "Ἀποτείχιση"
 



Με βαθυτατη  θλιψι ανακοινωνουμε στους αναγνωστες και στους επισκεπτες μας οτι ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ εν Κυριω ο ευλαβεστατος Αγωνιστης και ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ Καθηγητης κ. Ιωαννης Κορναρακης.


Επειδη ο αγαπητος μας Καθηγητης προσεφερε οσον ολιγοι πολλα και μεγαλα στον Αντιοικουμενιστικο αγωνα εθλιβημεν βαθυτατα διοτι φευγει απο κοντα μας ενας  Μεγαλος Αγωνιστης της Πατρωας Ευσεβειας.



Βεβαιως θα χαρουν και θα πανηγυρισουν οι Παναθλιοι Οικουμενιστες για την μεγαλη απωλεια που θα υποστουν οι Αντιοικουμενιστες με την κοιμησι του εκλεκτου Καθηγητου μας, αλλα ειμεθα βεβαιοι οτι ο Θεος και οι πρεσβειες του Αγωνιστου Καθηγητου θα αναπληρωση το κενο με καποιον νεο Αγωνιστη που θα εμφανιση ο Θεος για να αγωνισθη τον καλον αγωνα της Πιστεως.


Ο ιστολογος της Αποτειχισης τα τελευταια χρονια συνδεθηκε ιδιαιτερα με τον κ. Καθηγητη και επικοινωνουσε τακτικοτατα εστω και τηλεφωνικα μαζι του και με τις σοφες και στοχευμενες συμβουλες του, ενισχυε παντοτε τις φαρετρες μας για την μαχη και τον πολεμο κατα των εχθρων της Πιστεως και της Ευσεβειας.


Ο Θεος ας αναπαυση την αγια ψυχη του. 

Ὁ ἀσυμβίβαστος π. Παΐσιος

Γέρων Παϊσιος: Όχι στο σύστημα "βάζω την ουρά κάτω από τα σκέλια", αλλά ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ στα έσχατα χρόνια της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού!


 


Αέναη επΑνάσταση · Ο ασυμβίβαστος π.Παΐσιος




-Γέροντα, πρέπει πάντα να ομολογούμε το «πιστεύω» μας;

-Χρειάζεται διάκριση. Είναι φορές που δεν πρέπει να μιλήσουμε και άλλες φορές που πρέπει να ομολογούμε με παρρησία το «πιστεύω» μας, γιατί φέρουμε ευθύνη, αν δεν μιλήσουμε.
Σε αυτά τα δύσκολα χρόνια ο καθένας μας πρέπει να κάνει ότι γίνεται ανθρωπίνως και ό,τι δεν γίνεται ανθρωπίνως να το αφήνει στον Θεό. Έτσι θα έχουμε ήσυχη την συνείδησή μας ότι κάναμε εκείνο που μπορούσαμε. Αν δεν αντιδράσουμε, θα σηκωθούν οι πρόγονοί μας από τους τάφους.

Εκείνοι υπέφεραν τόσα για την πατρίδα και εμείς τι κάνουμε γι’ αυτήν; Η Ελλάδα, η Ορθοδοξία, με την παράδοσή της, τους Αγίους και τους ήρωές της, να πολεμείται από τους ίδιους τους Έλληνες και εμείς να μην μιλάμε! Είναι φοβερό! Είπα σε κάποιον: «Γιατί δεν μιλάτε; Τι είναι αυτά που κάνει ο τάδε;»«Τι να πεις, μου λέει, αυτός όλος βρωμάει». «Αν βρωμάει όλος, γιατί δεν μιλάτε; Χτυπήστε τον». Τίποτε, τον αφήνουν. Έναν πολιτικό τον έφτυσα. «Πες, του λέω, «δεν συμφωνώ με αυτό». Τίμια πράγματα. Θέλεις να εξυπηρετηθείς εσύ και να ρημάξουν όλα; 

Αν οι Χριστιανοί δεν ομολογήσουν, δεν αντιδράσουν, αυτοί θα κάνουν χειρότερα. Ενώ, αν αντιδράσουν, θα το σκεφτούν. Αλλά και οι σημερινοί Χριστιανοί δεν είναι για μάχες. Οι πρώτοι Χριστιανοί ήταν γερά καρύδια, άλλαξαν όλο τον κόσμο. Και στην Βυζαντινή εποχή μια εικόνα έβγαζαν από την Εκκλησία και αντιδρούσε ο κόσμος. Εδώ ο Χριστός σταυρώθηκε, για να αναστηθούμε εμείς, και εμείς αδιαφορούμε! 

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών - Ιστορικές Εκκλησιολογικές Εξελίξεις


Κολλυβάδες
Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν 
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Δύο κορυφαίας σημασίας ἐνέργειες τοῦ μητροπολίτου Πειραιῶς
1. Ἡ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος πρέπει νὰ καταδικάση τὸν Οἰκουμενισμό.

Πνευματικὴ εὐφροσύνη καὶ ἀνεκλάλητη ἐν Κυρίῳ χαρὰ κατέλαβε τὶς καρδιὲς τῶν Ὀρθοδόξων, ἐξ αἰτίας δύο σημαντικῶν πρωτοβουλιῶν τοῦ ὁμολογητοῦ ἀρχιερέως τῶν καιρῶν μας, σεβασμιωτάτου μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ. 
Ἡ πρώτη ἐνέργεια συνίσταται εἰς τὸ ὅτι ἀμέσως μετὰ τὴν ἑορτὴ τοῦ Πάσχα, περὶ τὰ μέσα τῆς Διακαινησίμου ἑβδομάδος, συνέταξε καὶ ἀπέστειλε πρὸς τὸν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν καὶ πρὸς τοὺς σεβασμιωτάτους ἀρχιερεῖς, μέλη τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας, ἐπιστολή, μὲ τὴν ὁποία ζητοῦσε, λόγῳ τοῦ ὅτι «ὄντως τώρα κινδυνεύει σοβαρὰ ἡ Ὀρθοδοξία», νὰ συγκληθῆ ὅσο τὸ δυνατὸν συντομώτερα «ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιὰ νὰ ἐξετάση καὶ ἐρευνήση τὰ ἀνωτέρω καυτὰ καὶ φλέγοντα θέματα, πάντοτε ὑπὸ τὸ φῶς τῆς Ἁγιογραφικῆς, Ἁγιοπατερικῆς καὶ Ἱεροκανονικῆς διδασκαλίας καὶ παραδό­σεως τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας, νὰ λάβη καταδικαστικὴ ἀπό­φαση ἐναντίον τόσο τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὅσο καὶ τῶν ἀκολουθούντων, διδα­σκόντων καὶ μεταλαμπαδευόντων τὴν παναίρεση αὐτή, γιὰ νὰ παύσουν τὰ σκάνδαλα καὶ ἡ σύγχυση κλήρου καὶ λαοῦ. 
Μετὰ τὴν κυκλοφόρηση τῆς θαρραλέας καὶ ἱστορικῆς «Ὁμολογίας πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἡ ὁποία ἀναστάτωσε καὶ ἐθορύβησε τοὺς Οἰκουμενιστὰς τόσο, ὥστε νὰ ζητοῦν τὴν δίωξη ὅσων τὴν ὑπέ­γραψαν, ἡ πρωτοβουλία αὐτὴ ἀποτελεῖ σημαντικώτατο βῆμα, διότι μετα­φέρει ἐπισήμως καὶ ἐπὶ ὑψηλοῦ ἐκκλησιολογικοῦ ἐπιπέδου, μὲ αἴτημα δηλονότι ἐπιφανοῦς ἐπισκόπου, τὸν ἀγῶνα ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἰς ἐπίπεδο συνόδου. Δὲν γνωρίζουμε τὴν στάση καὶ ἀντίδραση τοῦ ἀρχιεπισκόπου καὶ τῶν λοιπῶν ἀρχιερέων ἔναντι τοῦ ἱστορικοῦ αὐτοῦ ἐγγράφου. Μέχρι στιγμῆς, μετὰ παρέλευση δύο μηνῶν, ἐπικρατεῖ ἄκρα σιωπή, ἐνδεικτικὴ τῶν προθέσεων τῆς ἐν Ἑλλάδι ἐκκλησιαστικῆς ἡγεσίας. Θὰ ἀσχοληθῆ δυστυχῶς ἡ Ἱεραρχία, κατὰ τὴν τακτικὴ της συνεδρία τοῦ Ὀκτωβρίου, μὲ δευτερεύοντα θέματα, σὲ ἐπίπεδο ποιμαντικῶν σεμι­ναρίων καὶ αὐτονοήτων γιὰ τοὺς ἐπισκόπους ἐκτιμήσεων καὶ διαπι­στώσεων, καὶ θὰ παρακάμψῃ τὸ κολοσσιαῖο, τὸ ἐκρηκτικό, τὸ διαιρετικὸ τοῦ ποιμνίου, τὸ διαβρωτικὸ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως καὶ ζωῆς θέμα τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, διαχριστιανικοῦ καὶ διαθρησκειακοῦ, ὁ ὁποῖος, κατὰ τὴν ἐκτίμηση συγχρόνων Ἁγίων Πατέρων, Γερόντων καὶ ἐπιφανῶν πατερικῶν θεολόγων, ἀποτελεῖ τὴ χειρότερη ἐκκλησιολογικὴ αἵρεση ὅλων τῶν αἰώνων. 

Ανακοίνωση Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ: Σύριζα ΕΚΜ & Χρυσή Αυγή παράλληλη ιδεοληψία


Ανακοίνωση Μητροπολίτου Πειραιώς κ. Σεραφείμ: Σύριζα ΕΚΜ & Χρυσή Αυγή παράλληλη ιδεοληψία
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Ἀκτὴ Θεμιστοκλέους 190, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ, Τηλ. +30 210 4514833 (19), Fax +30 210 4528332 e-mail: impireos@hotmail.com
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 11ῃ  Ἰουλίου 2013
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ &  ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ  ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΙΔΕΟΛΗΨΙΑ
Τό αὐτοαποκαλούμενο Ἐθνικιστικό κόμμα «Λαϊκός Σύνδεσμος Χρυσή Αὐγή» παρά τό αὐταπόδεικτο γεγονός ὅτι ὁ Ἐθνικισμός ἀποτελεῖ παθογένεια καί ἐκτροπή ἀπό τόν Ἐθνισμό, πού εἶναι ἡ ὑγιής φιλοπατρία στήν ἐπίσημη ἰστοσελίδα του (http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/ mh-krinete-ina-mh-krithhte#.Ud04r6wcX-s) στίς 22/4/2013 ἀπαντώντας στίς καταγγελίες μας ὁμολόγησε ὅτι: «Ναι, κάποιοι νέοι της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ εόρτασαν το χειμερινό ηλιοστάσιο, μία ημέρα ιερή της Παράδοσης του Ελληνισμού για χιλιάδες χρόνια» καί ἔτσι ἀπεκάλυψε πασίδηλα τόν παγανιστικό καί ἀποκρυφιστικό του χαρακτῆρα πού ὅπως ἔχομε γνωστοποιήσει ἀποδεικνύεται καί ἀπό τά δημοσιευμένα κείμενα τοῦ Γεν. του Γραμματέως. http://www.imp.gr /2012-03-27-20-22-23/510-απάντηση-του-σεβασμιωτάτου-μας-στις-συκοφαντίες-του-γενικού-γραμματέα-της-χρυσής-αυγής-κ-νίκου-μιχαλολιάκου.html , http://www.imp.gr/home/epikaira-arxeio /12-daynews/503-οι-χρυσαυγίτες-είναι-νεο-παγανιστές-και-όχι-χριστιανοί-ορθόδοξ οι.html , http://www.imp.gr/2012-03-27-20-22-23/502-κρίσιμα-ερωτήματα-για-το-κόμμα-λαϊκός-σύνδεσμος-χρυσή-αυγή. html. Παρά τά ἀνωτέρω ὅμως τά δημοσκοπικά ποσοστά τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς θά αὐξάνονται ὅσο παρατείνεται ἡ δοκιμασία τῆς καταλήψεως τῆς Χώρας ἀπό τήν λαθρομετα-νάστευση καί οἱ «χρήσιμοι ἠλίθιοι» τοῦ πολιτικοῦ μας συστήματος ὅπως τούς ἀποκαλοῦν τά διεθνιστικά κέντρα συνεχίζουν τήν ἐθελόδουλη καί ὑποθερμική συνοδοιπορία μαζί τους. Εἶναι ὅμως πολύ σημαντικό τό γεγονός ὅτι πλέον δημόσια καί πανηγυρικά ἔχει διακηρυχθεῖ ἀπό τήν Χρυσή Αὐγή ἡ παγανιστική της πίστη στόν ψευδοθεό Φοῖβο-Ἀπόλλωνα-Ἥλιο σέ ἕνα ἀνθωποποίητο εἴδωλο κατασκεύασμα τοῦ Ὁμήρου καί τοῦ Ἠσιόδου ὅπως καταγράφει ὁ πολύς Ἠρόδοτος στό Β΄ βιβλίο τῶν Ἱστοριῶν του «Οὕτοι δέ εἰσίν οἱ ποιήσαντες θεογονίην Ἕλλησι καί τοῖσι θεοῖσι τάς ἐπωνυμίας δόντες καί τιμᾶσθαι καί τέχνας διελόντες καί εἴδεα αὐτῶν σημήναντες» (αὐτοί δηλ.Ὅμηρος καί Ἠσίοδος εἶναι ἐκεῖνοι πού συνέθεσαν στούς Ἕλληνες τήν θεογονία των καί ἔδωσαν στούς θεούς τά ὀνόματά των καί τάς πρεπούσας σέ αὐτούς τιμάς καί ἐμοίρασαν σέ αὐτούς τάς τεχνικάς ἐπιδεξιότητας καί καθώρισαν σέ αὐτούς τήν ἐξωτερική τους ἐμφάνιση). Ἄλλωστε τό ἄστρο τοῦ πλανητικοῦ μας συστήματος, ἕνα ἀπό τά δισεκατομμύρια τοῦ Γαλαξία μας δέν παύει νά εἶναι παρά μία ἄλογη καί ἀσυνείδητη μάζα ἐνέργειας πού ἐξαγγέλει τήν ἄπειρη σοφία, τήν ὑπερμαθηματική ἀκρίβεια καί τήν τελονομία τοῦ αἰωνίου Δημιουργοῦ.
Ἐκεῖνο ὅμως πού δημιουργεῖ μεγάλη αἴσθηση εἶναι τό γεγονός ὅτι αὐτή τήν παγανιστική ἰδεοληψία τοῦ κόμματος τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς περιπαθῶς ἀσπάζεται καί ἡ διά δικαιοπρακτικῆς συμβάσεως (!!!) οἰκογένεια τοῦ Προέδρου τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ κ. Ἀλέξη Τσίπρα ὅπως ἀποδεικνύεται ἀπό τίς καταχωρήσεις τῆς γνωστῆς δημοσιογράφου κ. Νίτσας Λουλέ, στό ἀξιόλογο βιβλίο της «Κωστής Στεφανόπουλος, ἕνας μοναχικός Πρόεδρος» πού κυκλοφορήθηκε τό 2012. Στό βιβλίο διαβάζουμε ἐπί λέξει: «Τον Ιούνιο του 2011, στην Αίγινα, στο κτήμα του ζεύγους Φλαμπουράρη, το γλέντι καλά κρατεί, γίνονται τα βαφτίσια του γιού του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ. Το «Τσιπράκι, ο γιός του Αλέξη και της Περιστέρας, γίνεται ενός έτους και παίρνει επίσημα, χωρίς κολυμβήθρα και παπά, το όνομα Παύλος-Φοίβος. Κάποιοι τα χάνουν όταν βλέπουν τον πρώην Πρόεδρο της Δημοκρατίας να περνά το κατώφλι. Και μόνον εκείνος δεν δείχνει να έχει πρόβλημα. Αργότερα θα πει: «Αφού με κάλεσαν, γιατί να μην πάω;» καί ὅπως δημοσιεύτηκε χωρίς νά διαψευσθῆ (ΣΤΟΧΟΣ 20/6/2013) ἡ διπλή ὀνοματοδοσία ἔγινε μετ’ ἀπαίτησιν τῆς «δικαιοπρακτικῆς» συντρόφου τοῦ κ. Τσίπρα κας Περιστέρας Μπαζιάνα, ἡ ὁποία εἶναι φανατική δωδεκαθεΐστρια καί «εὐλαβεῖται» καί αὐτή τόν ἀνύπαρκτο Θεό Φοῖβο-Ἀπόλλωνα-Ἥλιο συμπίπτουσα μυστηριωδῶς (!!!) μέ τήν θρησκευτική ἰδεοληψία τῆς παγανιστικῆς Χρυσῆς Αὐγῆς γεγονός πού δέν φαίνεται νά ἐνοχλεῖ οὐδόλως τόν ἀγνωστικιστή καί ἄθεο κατά δήλωσή του κ. Ἀλέξη Τσίπρα.
Ὡς γνωστόν ἡ ἀοίδιμοι ἀρχαίοι ἡμῶν πρόγονοι οἱ εἰς τό σκότος τῆς πολυθεΐας καί τῶν εἰδώλων εὑρισκόμενοι θεωροῦσαν μεγάλη τύχη νά τελέσουν τήν ὀνοματοδοσία τῶν παιδιῶν τους κατά τό θερινό ἡλιοστάσιο 22-23 Ἰουνίου ἀσφαλῶς γιά νά «εὐλογηθοῦν» ἀπό τό ἄλογο καί ἀσυνείδητο ἄστρο τῆς ἡμέρας.
Ὁ «μικροπολιτικός» τῆς Ἐφημερίδος «ΤΑ ΝΕΑ» στίς 18/6/2013 δημοσιοποίησε πληροφορία ὅτι ἡ δικαιοπρακτική «οἰκογένεια» τοῦ κ. Τσίπρα προέβη εἰς ὀνοματοδοσία καί τοῦ δευτέρου τέκνου της πάλι κατά τό θερινό ἡλιοστάσιο τοῦ 2013, στό ὁποῖο ἔδωσε τό ὄνομα Ἐρνέστος-Ὀρφέας ἀπό τόν Ἀργεντινό ἐπαναστάτη Τσέ Γκεβάρα πού δολοφονήθηκε στήν Βολιβία καί τόν μυθικό ποιητή Ὀρφέα πού καί αὐτός θεωρεῖται ἱδρυτής τοῦ δωδεκαθέου. Εἶναι γνωστά ἄλλωστε τά κατά τήν ἀρχαιότητα Ὀρφικά μυστήρια, τελετουργίες παγανισμοῦ καί ἀποκρυφισμοῦ.
Ἀντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς μετά τά ἀνωτέρω εὔληπτα ὅτι τά φερόμενα ὡς ἄκρα ἐνῶ βυσσοδομοῦν τό ἕνα κατά τοῦ ἄλλου, ἔχουν καί ἐκλεκτικές συγγένειες (!!!), τήν κοινή παγανιστική καί ἀποκρυφιστική πίστη πού μισεῖ καί ἐχθρεύεται τόν ἀληθινό ζῶντα Θεό τοῦ Σταυροῦ καί τῆς Ἀναστάσεως.
Ο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ


  

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ «Ο ΣΩΤΗΡ»



  Περιμένουμε ἀπὸ τοὺς Σεβασμιωτάτους Ἐπισκόπους μας νὰ ἐνεργήσουν ἐγκαίρως, ἀκόμη καὶ μὲ ἔκτακτη σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας, ὥστε νὰ ματαιωθεῖ ἡ κατάργηση ἑνὸς θεσμοῦ 17 αἰώνων, ἀπὸ τὴν ἐποχὴ ποὺ τὸν καθιέρωσε ὁ Μέγας Κωνσταντῖνος.
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ «Ο ΣΩΤΗΡ»

Ἡ εἴδηση δημοσιεύτηκε στὰ Μέσα Ἐνημερώσεως τὴν Κυριακὴ 7 Ἰουλίου, ἡμέρα τῆς μνήμης τῆς ἁγίας μεγαλομάρτυρος Κυριακῆς ποὺ φέρει τὸ ὄνομα τῆς ἡμέρας τοῦ Κυρίου. Ἀπὸ τὴν εἴδηση αὐτὴ πληροφορούμαστε ὅτι τὰ δύο κόμματα τῆς τωρινῆς Κυβερνήσεως συμφώνησαν νὰ ὁλοκληρώσουν τὸ ἀπὸ μηνῶν ἀναγγελλόμενο καὶ ἀπὸ πολὺ περισσότερο καιρὸ σχεδιαζόμενο ἀνόσιο τόλμημα τῆς καταργήσεως τῆς ἀργίας τῆς Κυριακῆς, ἔτσι ὥστε ἡ ἡμέρα ἡ ἀφιερωμένη στὸν Κύριο καὶ τὴ λατρεία τοῦ Θεοῦ νὰ προσφερθεῖ ὡς θυσία στὸ βωμὸ τῆς λατρείας τοῦ μαμωνᾶ.
Μὲ τὸ ἀνυπόστατο ψευδοεπιχείρημα ὅτι ἔτσι θὰ τονωθεῖ ἡ ὑποτονικὴ ἐμπορικὴ κίνηση ἐπιδιώκονται δύο ἄλλοι ἀφανεῖς σκοποί:
Πρῶτος ἀφανὴς σκοπὸς εἶναι ἡ τελικὴ ἐξόντωση ὅσων μικρῶν ἐμπορικῶν καταστημάτων ἀντέχουν ἀκόμη στὴ λαίλαπα τῆς πρωτοφανοῦς οἰκονομικῆς ἐξαθλιώσεως τοῦ τόπου. Οἱ ἔμποροι αὐτοὶ ἢ θὰ χρειαστεῖ νὰ πληρώσουν ὑπερωριακὴ ἀπασχόληση τοῦ προσωπικοῦ τους γιὰ τὴν Κυριακή, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ γονατίσουν ἐντελῶς, ἤ, ἂν τὰ λειτουργοῦν μόνοι τους, ὅπως γίνεται στὶς πιὸ πολλὲς οἰκογενειακὲς ἐπιχειρήσεις, δὲν θὰ ἀντέξουν τὴ συνεχὴ ἐργασία 7 μέρες τὴν ἑβδομάδα. Καὶ στὴ μία καὶ στὴν ἄλλη περίπτωση θὰ ἀναγκαστοῦν νὰ κλείσουν τὰ καταστήματά τους παραδίδοντας τὸ ἐμπόριο στοὺς θηριώδεις μεγαλοκαρχαρίες τῶν πολυεθνικῶν. Γι᾿ αὐτὸ ἄλλωστε ἔχει ἐκδηλωθεῖ κάθετη ἡ διαφωνία τοῦ συνόλου σχεδὸν τοῦ ἐμπορικοῦ κόσμου, οἱ συλλογικὲς ὀργανώσεις τοῦ ὁποίου μὲ σειρὰ ἐνεργειῶν ἀντιδροῦν στὴ σχεδιαζόμενη ρύθμιση καὶ ἔχουν κονιορτοποιήσει ἕνα πρὸς ἕνα ὅλα τὰ προπαγανδιζόμενα ἐπιχειρήματα τοῦ Ὑπουργείου Ἀνάπτυξης.
Δεύτερος ὑπουλότερος ἀφανὴς σκοπὸς τοῦ σχεδιασμοῦ εἶναι μέσα στὰ πλαίσια τῆς λεγόμενης πολυπολιτισμικότητας ὁ ἐξαφανισμὸς τῆς χριστιανικῆς Κυριακῆς ὡς ἡμέρας ἀφιερωμένης στὸν Κύριο, γιὰ νὰ μὴν ἐνοχλοῦνται οἱ ἀλλόθρησκοι. Αὐτὸς μάλιστα εἶναι κατὰ τὴν ἀντίληψή μας ὁ κύριος ἐπιδιωκόμενος σκοπὸς τῶν σκοτεινῶν κέντρων τοῦ ἐξωτερικοῦ, ποὺ εἴτε εὐθέως εἴτε πλαγίως ἐπιβάλλουν αὐτὸν τὸν σχεδιασμὸ καὶ ὄχι μόνον.
Γιὰ τοὺς παραπάνω λόγους εἶναι ἀνάγκη νὰ γίνει ἐπιστράτευση ὅλων μας, ὥστε νὰ ἀποτραπεῖ τὸ σχεδιαζόμενο ἔγκλημα.
1.  Καλοῦμε τοὺς πολίτες σὲ κάθε τόπο νὰ τονίσουν στοὺς βουλευτὲς καὶ τὰ στελέχη τῶν συγκυβερνώντων κομμάτων τὴν τρομερὴ εὐθύνη ποὺ ἀναλαμβάνουν ἀπέναντι στὴν ἱστορία καὶ τὴν παράδοση τῆς Πατρίδας μας, καὶ νὰ τοὺς δηλώσουν ὅτι στὶς ἐρχόμενες Δημοτικὲς ἐκλογὲς καὶ τὶς Εὐρωεκλογὲς θὰ τὰ καταψηφίσουν.
2. Παρακαλοῦμε τοὺς δικτυακοὺς τόπους νὰ ἀναδείξουν τὸ καίριο τοῦτο θέμα ἐνημερώνοντας τὸν λαὸ καὶ παρακινώντας τον νὰ ἀντιδράσει μὲ κάθε νόμιμο μέσο.
3. Τέλος περιμένουμε ἀπὸ τοὺς Σεβασμιωτάτους Ἐπισκόπους μας νὰ ἐνεργήσουν ἐγκαίρως, ἀκόμη καὶ μὲ ἔκτακτη σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας, ὥστε νὰ ματαιωθεῖ ἡ κατάργηση ἑνὸς θεσμοῦ 17 αἰώνων, ἀπὸ τὴν ἐποχὴ ποὺ τὸν καθιέρωσε ὁ Μέγας Κωνσταντῖνος.

Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ... Η ΛΑΡΙΣΑ ΣΤΟΝ ΙΓΝΑΤΙΟ ΛΑΠΠΑ ΤΟ ΠΙΣΤΟ ΤΟΥ ΤΕΚΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΤΕΡΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΛΙΑΠΗ

Ο ΦΡΙΚΑΛΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΩΝ 12.

O θηριοψυχος αρχιεπισκοπος των ΤΑΝΚΣ Σεραφειμ Τικας με τον οδοστρωτηρα των Δικτατορων ισοπεδωσε την Εκκλησια και την περιεφερε σε καταστασι καπνιζοντων ερειπιων. Στο τελος της ζωης του μαυρισε ολοκληρος λογω της αλλαγης του αιματος του, και κατοπιν πεθανε καταμαυρος σαν αραπης. Ηρθαν στη συνεχεια και οι αλλοι δυο αξιοθρηνητοι συνενοχοι του και χωρις φοβο Θεου και εντροπη ανθρωπων, ολοκληρωσαν τα εγκληματα του, μεχρι και τους προσφατους εμπαιγμους Ιερωνυμου Λιαπη, προς τον τελευταιο απο τους δωδεκα αρτι κοιμηθεντα μητροπολιτη Αττικης και Μεγαριδος ΝΙΚΟΔΗΜΟ. 

 

Ο ΦΡΙΚΑΛΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑ, απο τους ΚΑΪΝ αρχιερεις, κατα τον ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ.








Συμφώνως προς τη μαρτυρία αυτόπτου και αυτηκόου ιεράρχου, συνεκλήθη απ τον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ σύσκεψη στην αρχιεπισκοπή μελών της "Ιεραρχίας", η οποία την επομένη (11-7-1974) θα "εδίκαζε" ή μάλλον θα επέβαλε με την ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ληφθείσα σε ιερωνυμικούς μητροπολίτες, από τον μονάρχη αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ απόφαση, την εσχάτη για μητροπολίτες ποινή της εκπτώσεως , από το θρόνο, χωρίς δίκη, χωρίς το στοιχειώδες δικαίωμα να υπερασπισθούν τον εαυτό τους.
Στη σύσκεψη αυτή μετέσχον πολλά μέλη της λεγόμενης πρεσβυτέρας Ιεραρχίας, καθώς και οι εκλεγέντες μέχρι τότε απ το Σεραφείμ νέοι επίσκοποι.
Κατά τη σύσκεψη αυτή ο Σεραφείμ επισείων υπεράνω των κεφαλών, των υπ αυτού κληθέντων ιεραρχών, ως δαμόκλειο σπάθη την υπ αριθμόν 7 συντακτική Πράξη της δικτατορίας, τους προειδοποίησε, ότι κατά τη συνεδρία της Ιεράς Συνόδου της επόμενης μέρας θα κριθούν και καταδικασθούν ωρισμένοι αρχιερείς. Ουδεμία άλλη διευκρίνηση έδωσε. 
Αντιθέτως τους είπε ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ: "Δε σας λέγω, ούτε πόσοι, ούτε ποίοι είναι. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΝΑ ΜΗ ΦΕΡΕΤΕ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ"!!!
Περί προπαρασκευής αυτών διά της μελέτης των σχετικών φακέλλων ουδείς βεβαίως λόγος.
Η μοναδική και αποκλειστική συμμετοχή τους εις τη σχετική απονομή της δικαιοσύνης θα συνίστατο στην αποδοχή απλώς της προτεινομένης απ το Σεραφείμ καταδίκης ανεξακριβώτου και αγνώστου εις αυτούς αριθμού μητροπολιτών.
Με τον τρόπο αυτό παρουσιάσθηκε το ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, να εισέρχωνται στην αίθουσα του..."δικαστηρίου" (;), δικαστές την 9η πρωινή με σκοπό να ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αδελφούς τους μητροπολίτες, στην εσχάτη των ποινών, χωρίς να γνωρίζουν, έστω κι ένα λεπτό πριν απ την πρόταση του Προέδρου τους Σεραφείμ, ποια και πόσα είναι τα υποψήφια θύματα.
Με αυτόν το φρικώδη τρόπο αναγκάσθηκαν απ το δημοκράτη(!) Σεραφείμ νεώτεροι μητροπολίτες να καταδικάσουν παλαιότερους.
 =======================

 Και πιο κατω δημοσιευουμε και την μαρτυρια του πατρος Πηρουνακη για να ολοκληρωθη η περιγραφη των Φρικαλεων γεγονοτων της εξοντωσης των Ιερωνυμικων αρχιερεων.

"Εκείνη την ώρα που ήμουν εκεί (στο σπίτι του Ιακώβου Βαβανάτσου)...αναγγέλεται η έλευση του Μητροπολίτη Ιωαννίνων και των άλλων δύο μητροπολιτών. 
Οπότε εγώ ετοιμάστηκα να φύγω απ το δωμάτιο. 
Μπήκαν εκείνοι, τον χαιρέτησαν και χαιρέτησαν κι εμένα και επέμεναν να μείνω. 
Εγώ είχα δισταγμούς, επέμεναν πολύ, οπότε παρακολουθώ το εξής θέαμα: να πέφτει στα γόνατα ο Σεραφείμ μπροστά στον Ιάκωβο, να του αγκαλιάζει τα πόδια και να του λέει: Μακαριώτατε, σου οφείλω πάρα πολλά. 
Συ μ έκανες μητροπολίτη Άρτης, συ Ιωαννίνων και τώρα πρέπει εσύ να με κάνεις αρχιεπίσκοπο, αφού επιμένουν ΑΥΤΟΙ", εννοώντας τους δικτάτορες, "να γίνω εγώ αρχιεπίσκοπος".
Ο άλλος του λέει: "τι είναι αυτά που λες παιδί μου; Όλα αυτά τα χαρίσματα είναι του Θεού και όχι από μένα. 
Όσον αφορά δε την α΄ποψη, του να γίνεις αρχιεπίσκοπος, αυτό θέλει πάρα πολύ να το σκεφθείς". 
Λέει: "μα αυτοί επιμένουν να με κάμουν και με δύο και με τρεις ψήφους ακόμη". 
Απαντά ο Ιάκωβος: "αυτό είναι απαράδεκτο και πρέπει να αντιμετωπισθεί η εκλογή σου, η οποία να χει κανονικότητα".
Με τα πολλά σηκώθηκε απ τη γονυκλισία του και άρχισαν να συσκέπτονται οι τέσσερις πλέον..."

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Άδικη εκδίωξη του Ιεραποστόλου π. Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου από το Κονγκό Δράστες: ο Επίσκοπος Κονγκό Παντελεήμων και ο Πατρ. Αλεξανδρείας Θεόδωρος

Οικουμενιστές Πατριάρχες και Επίσκοποι "κατεξουσιάζουν" και τιμωρούν ως ανεξέλγκτοι Δεσπότες τους πιστούς! Κι έπειτα δεν ντρέπονται να ομιλούν για δικαιοσύνη, ελευθερία!






Άδικη εκδίωξη του Ιεραποστόλου
π. Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου
από το Κονγκό


Δράστες: ο Επίσκοπος Κονγκό Παντελεήμων και ο Πατρ. Αλεξανδρείας Θεόδωρος

"Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς" (Ιωάν. 8, 32)

Πηγή: trelogiannis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_2865.html



Σχόλιο για τον διώκοντα νεαρό Επίσκοπο Αράθυμο: Δημοσιεύτηκε προς αγιοποίηση του Επισκόπου Κονγκό Παντελεήμονος Αράθυμου το τεράστιο ψέμα ότι  ο μητροπολίτης Αράθυμος, ...διώκτης τοῦ π. Θεολόγου "έμεινε πέντε νύχτες με τους πυγμαίους στη ζούγκλα"!!! Και όλοι βέβαια θαύμασαν τον επίσκοπο! Όμως ο Δημήτρης Καραμάτσκος (μάστερ θρησκειολογίας) το διαψεύδει με σχόλιο στο “ierovima.gr”: «Πήγα στους πυγμαίους και ξέρω την κατάσταση. Η αλήθεια είναι: Έμεινε (ο Επίσκοπος Αράθυμος) τρεις μέρες στο Impondo σε ξενοδοχείο και επισκέφθηκε τους πυγμαίους για 20 λεπτά. Ναι, 20 λεπτά. Ήξερα το μεγάλο ψέμα και περίμενα μια διάψευση από τον επίσκοπο» η οποία δεν έγινε!!!  «Δυστυχώς, η αλήθεια είναι ότι έτσι γίνεται ζημιά για τη σύνολη ιεραποστολή».
Θα τα ακούσει όλα αυτά ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόδωρος, που επισκέπτεται από χθες την Ελλάδα;  Διότι αυτός έχει όλη την ευθύνη, αφού χωρίς κατηγορία, χωρίς αιτία και αιτιολόγηση υπέγραψε την καταδίκη του π. Θεόλόγου;
"Πατερική Παράδοση"
 


Σχόλιο Αμέθυστου: Εκπαιδεύτηκε στον σύγχρονο εκκλησιαστικό χριστιανισμό από τον (μητρ. Δωρόθεο) Σύρου! Πολλά εξηγούνται μόνο με αυτό! Έδωσε άδεια απείρου χρόνου στον Ιεραπόστολο πατέρα Θεολόγο. Να είναι σίγουρος ότι ο Κύριος τού έχει ήδη υπογράψει άδεια απείρου χρόνου από τον Παράδεισο. Θα έχει όμως μεγάλη παρέα στις θερμές διακοπές του. Σχεδόν ολόκληρη τη διοίκηση της πολύπαθης ορθοδοξίας.
Πώς είναι δυνατόν ορθόδοξοι να συνεχίζουν να τιμούν με τους "ιερούς" τίτλους, αυτούς τούς ανίερους. Είναι ένα σύγχρονο παράδοξο.



Εκδίωξη Ιεραποστόλου

Καραμάτσκος Δημήτρης


Τον προηγούμενο χρόνο είχα την ευλογία από τον Θεό να εργασθώ για πεντέμισι μήνες σε δύο ιεραποστολικά ταξίδια μου με τον π. Θεολόγο στην ιεραποστολή στο Κονγκό. Οι εμπειρίες μου ήταν συγκλονιστικές, όπως τις καταγράφω και στον προσωπικό μου ιστοχώρο, κάποιες από τις οποίες έχουν αναδημοσιεύσει μερικές ιστοσελίδες και το ιεραποστολικό περιοδικό «ΦΩΣ ΕΘΝΩΝ», τ. 135. Γνώρισα τον λαό του Κονγκό και τους νέους, επισκέφθηκα με τον π. Θεολόγο τους πυγμαίους, όπου ο π. Θεολόγος έχει δημιουργήσει μια φωλιά ορθόδοξη.  Επειδή γνωρίζω αρκετά καλά το έργο του στο Κονγκό έχοντας καθημερινή επαφή με τη νεολαία της τοπικής Εκκλησίας, απευθύνω έκκληση σε όσους θέλουν να βοηθήσουν να λάμψει η αλήθεια, να αποκαλυφθούν όσα απεργάζεται ο νέος Επίσκοπος, στην πραγματικότητα εναντίον της Εκκλησίας του και να αποκατασταθεί μια αδικία και μια ιταμή ενέργεια σε βάρος του πραγματικού ιεραποστόλου.

ΒΙΝΤΕΟ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΤΣΟΛΟΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ

ΒΙΝΤΕΟ    ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ  ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΤΣΟΛΟΓΙΑΝΝΗ
 ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

ΜΑΣ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;


Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Α.Φ.192
Εσείς τα λέτε και τα γράφετε, αλλά ποιος τ’ ακούει; λένε πολλοί.
Εμείς, θα τα λέμε και θα τα γράφουμε, άσχετα με το κόστος που αυτό συνεπάγεται. Κάποτε κάποιος θ’ ακούσει!
Αυτό που συμβαίνει στη μητρόπολη Λάρισας, ίσως αποτελεί πρωτοτυπία. Δέκα επτά (17) χρόνια και δεν έχει δημοσιεύσει ούτε έναν οικονομικό απολογισμό, σ’ αντίθεση με άλλες μητροπόλεις.
Τις δραστηριότητες των διοικούντων τα της Εκκλησίας – περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον Οργανισμό – θα πρέπει να χαρακτηρίζει η διαφάνεια, δεδομένου ότι ο Κύριός μας, που την ίδρυσε, είναι «το φως του κόσμου» και οποιαδήποτε σκιά εκ μέρους μας, προσβάλλει τον Ίδιον και τη θεοσύστατη Εκκλησία μας, εμφανίζοντάς την με «σπίλους και ρυτίδας» (Εφ. 5, 27).
Πέραν του ότι αποτελεί, Ν.Π.Δ.Δ., η τάξη και η ηθική επιβάλει τη δημοσίευση του ετήσιου απολογισμού, προς αποφυγήν υποψιών, πονηρών λογισμών και αφορμή δικαιολογημένων σχολίων που απομακρύνουν την εμπιστοσύνη των πιστών και την αγαθή τους προαίρεση.
Εμείς ρωτάμε μεγαλόφωνα.
Αφού οι μισθοί με τα σχετικά επιδόματα (δεσπότη, οδηγού και υπαλλήλων) πληρώνονται από το κράτος ανάλογα με τις ανάγκες της μητρόπολης, προς τί η ύπαρξη πληθώρας κωδικών στον προϋπολογισμό σε βάρος των ναών που μετά βίας αντιμετωπίζουν τα οικονομικά τους προβλήματα; Κωδικοί αριθμοί:
Υπέρ Μητροπολιτικού Γραφείου 7%.
Υπέρ Μητροπολιτικού Μεγάρου2% επί των ακαθαρίστων εσόδων.
Υπέρ (ανύπαρκτων) κατασκηνώσεων.
Τα εισπραχθέντα επί 17 χρόνια έσοδα για το σκοπό αυτό πρέπει να πλησιάζουν το 1.000.000 ευρώ. Αφού κατασκηνώσεις δεν φτιάχτηκαν, και συνεπώς δεν λειτουργούν προς τι να γίνονται οι κρατήσεις και που βρίσκονται τα χρήματα αυτά;
Υπέρ λογίας, φιλαδελφίας και αλληλεγγύης το 10% στους ναούς επί των ακαθαρίστων εσόδων και το 22% στο προσκύνημα της αγ. Παρασκευής Τεμπών.
Υπέρ της πνευματικής δράσης. Για ποια πνευματική δράση μιλάνε; Μήπως για τις εκδρομές ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό;
Υπέρ των συσσιτίων. Το «μεγάλο επίτευγμα» και το μοναδικό της μητρόπολης, για το οποίο καυχάται και το προβάλλει ευκαίρως – ακαίρως σε κάθε επίσημο επισκέπτη, είναι τα συσσίτια «Ο ΕΠΙΟΥΣΙΟΣ», της οποίας μητρόπολης η μετοχή περιορίζεται στην παροχή του χώρου λειτουργίας των συσσιτίων και μόνον.
Την όλη λειτουργία τους την έχουν αναλάβει υποχρεωτικά οι ενορίες της πόλης (ανά μία εβδομάδα) και οι κωμοπόλεις με τα χωριά (για 3-4 φορές το χρόνο), καλύπτοντας όλες τις ανάγκες σε τρόφιμα και προσωπικό. Πέραν αυτής της υποχρεωτικής συμμετοχής, οι ναοί αναγκάζονται κάθε τρίμηνο να προσφέρουν και χρηματικό ποσό βάσει του α.13κ.α. του προϋπολογισμού τους.
Τα συσσίτια ενισχύονται και από τις τακτικές δισκοφορίες στους ναούς καθώς και από τις όχι ευκαταφρόνητες εισφορές πολιτών.
Λέγεται (δεν είμαστε σίγουροι) ότι επιχορηγούνται από ειδικό πρόγραμμα της Ευρ. Ένωσης (Ε.Ε.), από το πρόγραμμα «παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας» του Υπουργείου Εξωτερικών και από χορηγήσεις μέσω των κρατικών λαχείων.
Εάν οι πληροφορίες αυτές ισχύουν – μιλάμε για πολλά χρήματα μόνο για το σκοπό αυτό – τότε γιατί αφαιμάζουν στην κυριολεξία τα συμβούλια των ναών που κινδυνεύουν να πάθουν νευρικό κλονισμό;
Έσοδα της Μητρόπολης
από άλλες πηγές
Από τα προσκυνήματα των: αγίου Ραφαήλ, αγ. Βησσαρίωνος, αγ. Ελευθερίου
Από το προσκύνημα της αγ. Παρασκευής. Το 2005 – τελευταία δημοσίευση – είχε ετήσια έσοδα 337.000 ευρώ. Αν αυτά τα υπολογίσουμε για 17 χρόνια πόσα μαζεύονται; Επίσης τα τιμαλφή αυτών των χρόνων που βρίσκονται και ποια η αξία τους;
Τα ενοίκια των κληροδοτημάτων τόσων ετών πού είναι κατατεθημένα;
Το κληροδότημα «ΚΡΙΚΚΗ» – όπως είχαμε γράψει τον Μάρτιο του 2010 στο φύλλο 155 της εφημερίδας “ΑΓΩΝΑΣ” – σας έδωσε εισπράξεις περίπου 1.200.000 ευρώ.
Τα έσοδα 20 δισκοφοριών το χρόνο στους ναούς για διάφορους σκοπούς.
Τα χρήματα από ενοίκια αγροτεμαχίων των ι. ναών των χωριών. Τι ποσοστά παίρνει η μητρόπολη και πώς τα εισπράττει.
Υπάρχει πληθώρα ερωτημάτων που αφορούν τα οικονομικά και πρέπει να απαντηθούν, γι’ αυτό λέμε και γράφουμε. Δεν μπορεί να κυνηγάνε τον περιπτερά για μια απόδειξη μιας εφημερίδας ή ενός πακέτου τσιγάρων και να κλείνουν τα μάτια αλλού.
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΝΟ
ΡΩΤΑΜΕ: ΟΙ 200 ΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΙΓΝΑΤΙΟΥ
ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΤΑΜΕΙΟ
ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ;
Τα χρήματα που εισέπραξε από μισθούς ο δεσπότης Λάρισας Ιγνάτιος στα 17 χρόνια είναι περίπου 430.000 ευρώ.
Οι 100 στολές του Ιγνατίου με τα σχετικά αξεσουάρ (σταυρούς, εγκόλπια, μίτρες, πατερίτσες κ.α.) σε ένα μέτριο υπολογισμό εφημερίδα των Αθηνών το 2008 ανήλθαν σε 600.000 με 1.000.000 ευρώ. Τώρα μπορείτε να υπολογίσετε πόσο θα στοιχίζουν οι 200 που είχε μέχρι το 2012!
Γι’ αυτό ρωτάμε και θα ρωτάμε από ποια χρήματα πληρώθηκαν.
Σας δώσαμε μια μικρή εικόνα της κατάστασης.
Συγκρίνοντας:
1) Τα έργα και τις ημέρες του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Α΄ – που αναφερόμαστε στη σελ. 4 – με τους δημοκράτες διαδόχους του Σεραφείμ, Χριστόδουλο και Ιερώνυμου Β΄ – που δεν έχουν βάλει ούτε λιθαράκι, αλλά οδήγησαν οικονομικά την εκκλησία σε… πτώχευση (!) μη μπορώντας να πληρώσει ούτε τους… μισθούς. 
2) Τον μακαριστό Θεολόγο, – που παρουσίασε απίστευτο έργο σε μια εξαετία –, με τους διαδόχους του Σεραφείμ, Δημήτριο και Ιγνάτιο – διακριθέντες μόνο για την εισπρακτική τους ικανότητα και μόνιμα παραπονούμενους ότι διανύουν εποχή ισχνών αγελάδων – και
3) Τον Καρδίτσας κυρό Κωνσταντίνο [ που διακρίθηκε για το τεράστιο κοινωνικό έργο (οικοτροφείο αρρένων, θηλέων, γηροκομείο, κατασκηνώσεις, ορφανοτροφείο κ.α.) και για το ιεραποστολικό παγκόσμιας εμβέλειας, έργο του (με παραρτήματα και γραφεία σε πολλές πόλεις της Ελλάδας), αλλά και για την τεράστια υπομονή, διότι αν και διωκόμενος,  συνέχισε την ιεραποστολή στη Λειβαδιά, που και σήμερα αποτελεί το μεγαλύτερο ιεραποστολικό κέντρο στον ελλαδικό χώρο] με τους διαδόχους του Κλεόπα, Θεόκλητο Κουμαριανό και Κύριλλο (που για το έργο τους βάλτε ένα μεγάλο μηδενικό), δεν επιτρεται να σιωπούμε. Γι’ αυτό θα φωνάζουμε και θα ξαναφωνάζουμε δυνατά, μήπως και ακούσει κάποια ευαίσθητη αρμόδια ψυχή που αγαπάει αυτόν τον ιερό, τόπο τον ποτισμένο με το αίμα των μαρτύρων αλλά και των ηρωικών προγόνων μας.