Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΗΣΙΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΑ ΡΑΣΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ



ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΑ ΡΑΣΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ


Μάλιστα· τοιο
τος λαός, τοιοτοι πίσκοποι. Τοιοτος λαός, τοιοτοι ρχιερες... Δν πέφτουν π τ οράνια. γωνιστετε ν ποκτστε πίσκοπο. Μ παραπονεσθε οτε ναντίον ερέων, οτε ναντίον ρχιερέων, ἐὰν δν γίνεται γωνιστα κα καταδιώξουμε πεινς τν γέλην ατήν, ποία ρημάζει τ ποίμνιον το Χριστο μας.

Ομιλία Αυγουστίνου Καντιώτη για τρεις Ιεράρχες



λλ δελφοί μου, δ ες τν ζων το γίου Γρηγορίου (το Θεολόγου) ν προσέξετε, διότι παρεμβάλλεται να πεισόδιον τ ποον εναι ξιον διαιτέρας προσοχς. Δυστυχς δν τ εχα προσέξει νωρίτερον. Ἐὰν τ πρόσεχα νωρίτερον, λλην τροπν θ δινα ες τν γνα. Διότι δυστυχς, πάρχουν ο ψευτο-ελαβες, πάρχουν ο ψευτο-χριστιανοί, ο ποοι λέγουν: «θ κολαστες μα φωνάξεις ναντίον τν παπάδων κα δεσποτάδων, θ πς στν κόλαση». Ἐὰν τ ξερα τ πεισόδιον ατ θ διδα λλον σύνθημα, ρωϊκότερον π τ συνθήματα πο δώσαμεν. Ποιό, γι κούσατε.
 ε
ρίσκετο να κάθαρμα (τσι τ νομάζει κι διος), κάθαρμα, κυνικν κάθαρμα. Φιλόσοφος ποος θελε ν μιμηθε τν Διογένη τν φιλόσοφον, λλ’ πεχε πολ το Διογένους το φιλοσόφου. νομάζετο Μάξιμος. Κα Μάξιμος ατός, περιβαλλόμενος π κόλακας κα διεφθαρμένους κα γυναίκας κόμη, καλ κα σώνει θελε ν γίνει πίσκοπος Κων/πόλεως. Τί κανε λοιπόν;

νευ γκρίσεως τς πολιτείας, νευ γκρίσεως το ατοκράτορος, νευ θελήσεως το λαο προπαντός, πγε κα μάζεψε μ τ λεφτ πο εχε, πγε κάτω στν λεξάνδρεια κα μάζεψε φτ δεσποτάδες. Κα μι ραία νύχτα, περάσανε τ Δαρδανέλια κα κρυφ-κρυφ τ νύχτα, τ καράβια τ αγυπτιακά, κα ρριψαν τν γκυρα στν Βόσπορο. Κρυφά. Κα τν λλην μέρα, εχαν σκοπ ν τν χειροτονήσουν σ μία κκλησία, ρειανικν κκλησία παρακαλ.
Κανε
ς δν ξερε. Οτε ατοκράτορας, οτε Γρηγόριος, οτε λαός. Κανες δν ξερε. λλ’ πρχαν νθρωποι πο νδιαφέροντο. Κα π στόμα μις γυναικός, χριστιανς πιστς, μάθανε τι αριο χειροτονεται ρχιεπίσκοπος Κων/πόλεως Μάξιμος, τν ποον θ χειροτονήσουν φτ δεσποτάδες π τν λεξάνδρεια.
ταν τ μάθανε ατό, μαζεύτηκε λος κόσμος· λοι ο παδο το μεγάλου Γρηγορίου (Θεολόγου), λος λας χριστιανικός. Πγαν μέσα. Ο Αγύπτιοι ο ρχιερες, ο ποοι εχαν πληρωθε γι ν χειροτονήσουν, τ καθάρματα ατ τ αγυπτιακά, σαν τοιμοι ν τν χειροτονήσουν.


   Ἀλλ καθ’ ν στιγμ σαν τοιμοι ν βάλλουν τ χέρια πάνω στν Μάξιμο, τότε κούσθη ς βροντ σχυρ κα στραπ κι ς σεισμός, κούσθη φων «νάξιος». «νάξιος». Φωνάξανε μία, λαός, φωνάξανε δύο. Εναι ποχρεωμένοι ο πίσκοποι (σύμφωνα μ τ τυπικό), ν σταματήσουν πάσα χειροτονία· κτς ἐὰν ο πίσκοποι θεωρον τ λα ζα. λλ ς ζα μς περνονε. Λοιπόν, πρεπε ν σταματήσει χειροτονία. λλ ατο τίποτα πολύτως. «στους ν φωνάζουν».
  
λλ (ο χριστιανο τότε) δν σαν σν τος χριστιανος τος σημερινούς. ταν εδαν τι ατο δν σταματούσανε κι τι δν τος νδιέφερε τελείως (τί λέει λαός), κα τι εχαν σκοπ πωσδήποτε ν χειροτονήσουν ατν (τν Μάξιμο), ν μέσ φωνν κα κραυγν, τότε τί κάνουν; ρμον πάνω, τος ρπάζουν, τος βγάζουν τ μφια κα τος κυνηγον ες τος δρόμους. Ναί, ατ κάνανε. Κι ναγκαστήκανε ατο διωκόμενοι ν περιφέρονται ν μέσ τν δρόμων τς Κων/πόλεως κα ν πνε, παρακαλ, σ’ να πλυσταριό, κι κε ν τελειώσει χειροτονία.

Ἐὰν ζοσε στν ποχ κείνη νας π τος ψευτοχριστιανος το σημερινο καιρο, κι βλεπε τος παδος το Γρηγορίου ν κρατον ρόκες κα ρόπαλα κα ν κυνηγον τος ναξίους κα ν τος ναγκάζουν ν κρυφτον στ πλυσταριά, θλεγε: «Πώ, πώ, τί φανατικο νθρωποι εναι ατοί! Τί κακ μεγάλο κάνουν στν κκλησία! Τί σκάνδαλο μεγάλο κάνουν».

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Επικήδειος λόγος Δημητρ'ιου Παπουτσιδάκη εις τον Θεολόγο Λάρισας ΒΙΝΤΕΟ 3


Επικήδειοι Λόγοι Νικδήμου Αττικής και Δανιήλ Αεράκη εις την κηδεία του Θεολόγου Λαρίσας ΒΙΝΤΕΟ 2


17 χρόνια, χωρίς τον ¨Αγιο Μάρτυρα, Αρχιθύτη της Λάρισας ΘΕΟΛΟΓΟ. 31.7.1996 ΒΙΝΤΕΟ 1


Σεβασμ Θεολόγος Λαρίσης: «Ο Ιγνάτιος θα κάνει μεγάλο κακό στην Εκκλησία, είναι κακός»…

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ: ΑΓΩΝΑΣ

«Θα κάνει μεγάλο κακό στην Εκκλησία»
Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΚΑΙ Η ΔΑΝΑΗ "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ"


Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ  ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ


Προσθήκη λεζάντας



ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑΣ Ο ΑΝΤΑΡΤΗΣ

Αντηχούν ακόμα στ’ αφτιά μας οι κουβέντες αυτές του μαρτυρικού  Θεολόγου   Μητροπολίτη Λαρίσης.
Χαράχτηκαν βαθειά μέσα μας γιατί ήταν η πρώτη φορά που μιλούσε έτσι για κάποιον. Τόσοι τον πίκραναν, τόσοι τον αδίκησαν, τόσοι τον πολέμησαν, και πάντα  τα αντιμετώπιζε με κείνο το αφοπλιστικό χαμόγελο που πλημμύριζε συγχρωρητικότητα.  Ήταν η μόνη φορά που συννέφιασε το πρόσωπό του, κάρφωσε το βλέμμα στο άπειρο και με τρόμο θάλεγα, σαν να είδε κάτι είπε: «Ο Ιγνάτιος θα κάνει μεγάλο κακό στην Εκκλησία, είναι κακός»…
 Ο ΔΕΣΠΟΤΑΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ  ΚΑΙ ΧΑΤΖΗΦΩΤΗΣ


Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ  ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΠΡΕΣΒΗ ΝΙΚΟΛΑ ΜΠΕΡΝΣ


Αισθανθήκαμε αμήχανα,. Το αποδώσαμε στην ανθρώπινη πίκρα, στο ξέσπασμα το ανθρώπινο…
Το κρατήσαμε στην μνήμη και από τότε και κάθε μέρα επιβεβαιώνεται. Μη δώσεις σε μοχθηρό εξουσία …έλεγαν.
Δεν θα αναφερθώ στα σκάνδαλα, την αθωωτική ψήφο στο Παντελή  Μπεζενίτη, τις εκατοντάδες στολές, τις διώξεις (δικαστικές)  κυρίως πολυτέκνων επιδικάζοντας χιλιάδες ευρώ, τον σφαγιασμό του Ευθυμίου Τρικαμηνά, στη δίκη του οποίου υπήρξε και κατήγορος και πρόεδρος!!! του επισκοπικού δικαστηρίου.
Θα αναφερθώ στον πόλεμο προς την Κομνήνειο Μονή του Στομίου Λαρίσης (που είναι  και επίκαιρος λόγω των γεγονότων της Ναυπάκτου.)
Το πρώτο που έκανε ήταν να απαγορεύσει τον Γέροντα  Αθανάσιο Μυτιληναίο να κάνει κηρύγματα στη Λάρισα, που συνέχιζε για δεκαετίες και πολλά ακούγονται σήμερα από ραδιοφωνικούς  σταθμούς στα πέρατα της οικουμένης.
Σημειώνεται ότι δεν ακούστηκε η φωνή του γέροντος ποτέ μα ποτέ από το ραδιοφωνικό σταθμό της μητρόπολης… Λογοκρισία όπως στα ολοκληρωτικά καθεστώτα !!!!
 Ίσως έτσι να είναι καλύτερα σύμφωνα με  τον Αγ. Θεόδωρο τον Στουδίτη  «Ού μίγει ο Θεός κορώνην και περιστεράν»  (P.G. 99, 1229).   Έτσι δηλώνεται η  ειδοποιός διαφορά μεταξύ των προσώπων όπως  της κουρούνας και της περιστέρας. Του λύκου και του αρνίου.
Τον έθεσε σε κατ’ οίκον περιορισμό (στο μοναστήρι) μέχρι που τον οδήγησε στο θάνατο…
Εξουδετέρωσε τον ποιμένα και άρχισε το καταστροφικό του έργο. Σιγά –σιγά μαρτυρικά έξυνε τις σάρκες του μοναστηριού με δαιμονική ηδονή αποσπώντας μοναχούς με δέλεαρ περίοπτες θέσεις σε «κερδοφόρες» ενορίες. Ακόμη και το γκεσέμι του Θεολόγου, τον διάκο του, τον κατάφερε.

Προ διετίας «ευλόγησε» την διάσπαση της αδελφότητος, αποδυναμώνοντας το μοναστήρι που βρίσκονται οι τάφοι του Θεολόγου και του Αθανασίου. Τους έδωσε αμέριστη την στήριξή του για ίδρυση νέου μοναστηριού στον Πυργετό  έχοντας την πνευματική καθοδήγηση και γυναικείου ησυχαστηρίου που βρίσκεται στην περιοχή.
Η ανέγερση του ησυχαστηρίου, από ετών έγινε από πνευματικό τέκνο του γ. Αθανασίου με εγκαταστάσεις σύγχρονες, προσεγμένες και αξιοζήλευτες.  
    Πριν από  τρείς  μήνες έγιναν και τα εγκαίνια του καθολικού.
    Ο πονηρός  το έβλεπε το συγκρότημα όπως η γάτα το ψάρι και από ενδιαφέρον πρότεινε να το κάνουν μοναστήρι.  Πράγματι σε χρόνο ρεκόρ (δεν χάνονται τέτοιες ευκαιρίες) δημοσιεύθηκε  στο  ΦΕΚ.. και έτσι η ιδιοκτησία της  νεοχειροτονηθείσας  ηγουμένης   που έδωσε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για το συγκρότημα, έγινε κτήμα της μητροπόλεως!!!!

Όλα ήρθαν όπως τα σχεδίασε ο φθονερός και άπληστος νους του.
Προ ημερών παίχθηκε η τελευταία (;) πράξη του δόλιου σχεδίου.

Εύκολα ενέσπειρε διχόνοια κατά του γέροντος της μονής, και περίμενε για λίγο, ώσπου η ηγουμένη να τον επισκεφθεί  να του  ανοίξει την καρδιά της για τα προβλήματα, πως δεν αντέχει άλλο, και «συμπονώντας την»  να της δώσει την ευλογία να εγκαταλείψει το μοναστήρι…παραδίδοντάς του τα κλειδιά!!!!

Ένα κακό ακόμη στην τοπική εκκλησία…

«Κάτι» ήξερες Θεολόγε …
  Όλες  οι παρακαταθήκες σου επαληθεύονται  μετ΄ ακριβείας  στην μαρτυρική τοπική  Εκκλησία της Λάρισας που  διακόνησες και θυσιάστηκες.

Αναφορά του μοιχεπιβάτου Ιγνατίου Λάππα για την κηδεία του Θεολόγου Λαρίσης. Μνημείο προσβολής, μίσους, ντροπής και εκκλησιαστικού ξεπεσμού.



O Μητροπολίτης Λαρίσης-Τυρνάβου Ἰγνάτιος

Ἀριθμ πρωτ. 308   ἐν Λαρίση τῆ 12-8-1996

Θέμα: Περὶ τῆς κηδείας τοῦ Μητροπολίτου κυροῦ Θεολόγου Πασχαλίδη
 ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑ ΤΟΝ ΟΛΕΤΗΡΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

φωτογρφίες:  ΙΓΝΑΤΙΟΥ(ΛΑΠΠΑ) ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΩΝΑΤΟΥ  ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑ

Πρὸς τὴν Α.Μ. τὸν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καὶ Πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Σεραφεὶμ εἰς Ἀθήνας.
Μακαριότατε πάτερ καὶ Δέσποτα.
Ἀσπαζόμενος πρῶτον ἐν ἀγάπη καὶ εὐλαβεία πολλὴ τὰς τιμίας Ὑμῶν χείρας προάγομαι ἴνα γνωρίσω Ὑμὶν καὶ τὴ περὶ ὑμᾶς Ἱερὰ Συνόδω τὰ περὶ τῆς κηδείας τοῦ Μητροπολίτου κυροῦ Θεολόγου Πασχαλίδη. Ὁ Μητροπολίτης κυρὸς Θεολόγος ἐξεδήμησεν πρὸς Κύριον τὴν Τετάρτην 31 Ἰουλίου τρέχοντος ἔτους καὶ περὶ ὥραν 23.20. Τὰς πρωινᾶς ὥρας τῆς 1ης  Αὐγούστου διεκομίσθη ἡ σορὸς τοῦ εἰς τὸν Ἱερὸν Μητροπολιτικὸν Ναὸν τοῦ Ἁγίου Ἀχιλλείου Λάρισας ὅπου ἐξετέθη εἰς λαικὸν προσκύνημα ἕως τοῦ Σαββάτου 3 Αὐγούστου. Κατὰ τὸν χρόνον κατὰ τὸν ὁποῖον εὐρίσκετο εἰς προσκύνησιν εἰς τὸν Ι. Ν. τοῦ Ἁγίου Ἀχιλλείου ἔνιοι τῶν ὀνομαζομένων «Ἀγωνιζόμενοι Χριστιανοὶ» προέβαινον εἰς δηλώσεις εἰς τὰ τοπικὰ τηλεοπτικὰ μέσα χαρακτηριζομένας ἀπὸ ἀντιεκκλησιαστικὸν πνεῦμα τελείως ἀπᾶδον εἰς χριστιανούς. Προσεπάθουν νὰ ἐκθειάσουν τὸν ἐν ἐπιτιμίω θανόντα ἐπίσκοπον ὀνομάζοντες αὐτὸν ἅγιον καὶ ἀποδοκιμάζοντες τοὺς πολιτικοὺς ἄρχοντας τῆς πόλεως ὅταν οὗτοι προσήρχοντο εἰς προσκύνησιν τοῦ θανόντος. Ἀπὸ τῆς Παρασκευῆς 2 Αὐγούστου ἤρχησαν νὰ καταφθάνουν εἰς Λάρισαν Ἀρχιερεῖς, Ἀρχιμανδρίται, Ἡγούμενοι, Μοναχοί, Μοναχαί, Ἱερεῖς καὶ πιστοὶ ἐξ ὅλης της Ἑλλάδος. Εἰσερχόμενοι οἱ περισσότεροι ἐξ αὐτῶν εἰς τὸν Ι. Ναὸν προέβαινον εἰς δηλώσεις ἐναντίον τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τοῦ Ἀρχιεπισκόπου καὶ ἐμοῦ. Εἰς τὰς ἱερᾶς ἀκολουθίας ποὺ ἐτέλουν Ἱερεῖς τῆς Ι.Μ Λάρισας καὶ Τυρνάβου ὡς καὶ φιλοξενούμενοι ἐξ ἄλλων Ἱερῶν Μητροπόλεων ἐμνημόνευον ὀνόματα διαφόρων Ἀρχιερέων πλὴν τοῦ ὀνόματός μου.
Προκειμένου νὰ παραστοῦν εἰς τὴν κηδείαν, μου ἐτηλεφώνησαν μόνον οἱ Σέβ. Μητροπολίται Λαγγαδὰ κ. Σπυρίδων, Καρυστίας καὶ Σκύρου κ. Σεραφεὶμ καὶ Σταγὼν καὶ Μετεώρων κ. Σεραφεὶμ ἐνῶ παρέστησαν ἄνευ ἀδείας μου οἱ Σέβ. Μητροπολίται Σιδηροκάστρου κ. Ἰωάννης ὅστις καὶ προέστη τῆς ἐξοδίου ἀκολουθίας, Πολυανῆς καὶ Κιλκισίου κ. Ἀπόστολος, Δρυινουπόλεως Πωγωνιανὴς καὶ Κονίτσης κ. Ἀνδρέας, οἱ βοηθοὶ Ἐπίσκοποι Εὐρίπου κ. Βασίλειος καὶ Ἀχελώου κ. Εὐθύμιος ὡς καὶ οἱ ἐν ἀκοινωνησία τελοῦντες Μητροπολίται Νικόδημος Γκατζιρούλης καὶ Κωνσταντῖνος Σακελλαρόπουλος. Οἱ ἐν ἀκοινωνησία τελοῦντες δύο οὗτοι Ἀρχιερεῖς ἐν τῆ ἱερὰ ἀκολουθία κατέλαβον τὴν σύμφωνον μὲ τὰ πρεσβεία  τῆς Ἀρχιερωσύνης αὐτῶν θέσιν. Ὀφείλει νὰ σημειωθῆ ὅτι τὴν ἐξόδιον ἀκολουθίαν ἐτέλεσαν ἅπαντες οἱ ὡς ἄνω πλὴν τῶν Σέβ. Μητροπολιτῶν
Λαγγαδὰ κ. Σπυρίδωνος, Σταγὼν καὶ Μετεώρων κ. Σεραφεὶμ καὶ τοῦ Ἐπισκόπου Ἀχελώου κ. Εὐθυμίου. Μετὰ τῶν ὡς ἄνω Ἱεραρχῶν οἵτινες ἀκοινώνητοι καὶ κανονικοὶ ὁμοὺ μετ’ ἀδείας μου ἢ ἄνευ αὐτῆς ἐτέλεσαν τὴν ἐξόδιον ἀκολουθίαν συνιερούργησαν καὶ πολλοὶ Ἡγούμενοι, Ἀρχιμανδρίται καὶ ἱερεῖς καὶ ἐν οἶς ὁ Ἱεροκῆρυξ τῆς καθ’ ἠμᾶς Ι.Μ. Ἀρχιμ. Ἰγνάτιος Μανδελίδης, ὁ Ἡγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κομνηνείου Ἀρχιμ. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος καὶ ἅπαντες οἱ θεολογικοὶ θεωρούμενοι ἱερεῖς τῆς καθ’ἠμᾶς Ι. Μ. τοὺς περὶ 18 τὸν ἀριθμόν. Ἐκ τῶν λοιπῶν κληρικῶν διεφημίσθη ἡ παρουσία τοῦ Ἡγουμένου τῆς Μονῆς Ξενοφῶντος Ἁγίου Ὅρους κ. Ἀλεξίου καὶ Ἁγίου Διονυσίου τοῦ ἐν Ὀλύμπω Ἀρχιμ. Μαξίμου. Ἐπειδὴ δὲν παρέστην εἰς τὴν κηδείαν δὲν δύναμαι νὰ ἀναφέρω διεξοδικῶς τὰ ὀνόματα τῶν παραστάντων εἰ μὴ μόνον τοῦ Ἱεροκήρυκος τῆς Ι.Μ. Νέας Σμύρνης Ἀρχιμ. Συμεὼν Κοῦτσα λαβόντος μέρος εἰς τὴν ἐξόδιον ἀκολουθίαν καὶ τοῦ Ἱεροκήρυκος τῆς Ι.Μ Νικαίας Ἀρχιμ. Δανιὴλ Ἀεράκη μὴ λαβόντος μὲν μέρος εἰς τὴν ἐξόδιον ἀκολουθίαν ὁμιλήσαντος ὅμως μετὰ δριμυτάτου ὕφους. Ἐκ τῆς ἐπισυναπτομένης τῷ παρόντι μαγνητοσκοπημένης ταινίας δύνασθε νὰ ἀναγνωρίσετε καὶ τοὺς λοιποὺς λαβόντας μέρος κληρικούς.
Κατὰ τὴν ἐξόδιον ἀκολουθίαν ὠμίλησεν ὁ Σέβ.Μητρολπολίτης Πολυανὴς καὶ Κιλκισίου κ. Ἀπόστολος, ὁ Μητρολπολίτης Νικόδημος Γκατζιρούλης,ὁ Ἀρχιμ. Δανιὴλ Ἀεράκης, ὁ Ἀρχιμ. Ἰγνάτιος Μανδελίδης, ὁ Ἀρχιμ. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος,ὁ ἀδελφός του μεταστάντος κ.Ἰάκωβος Πασχαλίδης, ὁ δικηγόρος κ. Δημήτριος Παπουτσιδάκης, ὁ δικηγόρος κ. Φερραῖος Νάννης, ὁ ἀντιπρόεδρος τῆς Βουλῆς κ. Νικ. Κατσαρός, ὁ Θεολόγος κ. Β.Στεριούλης, ὁ κ. Ρίζος Κομήτσας καὶ ὁ δριμύτερος πάντων Θεολόγος κ. Γ. Παπαζέτης. Αὐτὰ τὰ ὁποία πρέπει νὰ σημειωθοῦν ὅσον ἀφορᾶ τὰς ὁμιλίας εἶναι ὅτι καθυβρίζετο ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος διὰ σκαιῶν καὶ ἀχαρακτηρίστων ὕβρεων διεσύρετο τὸ ὄνομα τοῦ Προκαθημένου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ τὸ ὄνομα μου και εἰς κάθε ὕβριν τὸ πενθοῦν ἐκκλησίασμα ἐπεδοκίμαζεν δι’ ἐπιφωνημάτων τὰ λεγόμενα. Ὁ διάκονος Νικηφόρος Κοντογιάννης τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Στομίου ἀνέγνωσεν τὴν πνευματικὴν ὡς τὴν ἐχαρακτήριζον διαθήκην τοῦ τεθνεῶτος, λόγους δηλαδὴ τοὺς ὁποίους ἐν τῇ ἐπιθανατίω κλίνη εἶπεν ὁ κοιμηθεῖς ἱεράρχης ἐν οἶς καὶ φράσεις ὡς «συγχωρῶ τοὺς πάντας, συγχωρῶ καὶ τὸν Σεραφείμ», ἐνῶ ὁ θεολόγος κ. Παπαζέτης εἰς τὴν ὁμιλίαν του προσέβαλεν οὐσιαστικὰ τὴν πνευματικὴν διαθήκην εἰπῶν ὅτι θὰ κυνηγοῦμε τὸν ἀντικανονικὸ καὶ μοιχεπιβάτη κ. Λάπππα διότι αὐτὴ ἦτο ἡ ἐπιθυμία τοῦ μεταστάντος τὴν ὁποίαν ὡς διετείνετο τοῦ εἶχεν ἐμπιστευθεῖ κὰτ’ ἰδίαν ο μεταστᾶς. Πολλοὶ ἐκ τῶν ὁμιλησάντων ἐν οἶς καὶ οἱ Ἀρχιμανδρίται τῆς Ι.Μ. Λαρίσης κ.κ. Ἰγνάτιος Μανδελίδης καὶ Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος ηὐχήθησαν νὰ δώση ὁ Θεὸς νὰ ἐκλεγῆ εἰς τὴν Ι.Μ. Λαρίσης Μητροπολίτης ἰσάξιος του Θεολόγου.
Ἐκ τοῦ τοπικοῦ τύπου ἀποτυπώνομεν ἀκριβῶς ἀποσπάσματα ἐκ τῶν ὁμιλιῶν κατὰ τὴν ἐξόδιον ἀκολουθίαν :
Ὁ Ἀρχιμ. κ. Ἰγνάτιος Μανδελίδης εἶπεν. «Εὔχομαι νὰ βρεθεῖ ἀντάξιος διάδοχος του μακαριστοῦ Θεολόγου γιὰ νὰ εἰρηνεύσει αὐτὸς ὁ τόπος ».
Ὁ Σέβ. κ. Νικόδημος Γκατζηρούλης εἶπεν. « Γεύτηκες τὸ ἄσβεστο μίσος τῶν κηρύκων τῆς ἀγάπης, τὸ αἱματοκύλισμα τῶν πνευματικῶν σου παιδιῶν τὶς συκοφαντίες. Ἀλλὰ ἐσὺ διατήρησες τὴν ἁγνότητα τῆς καρδιᾶς καὶ τὸ ἀφοπλιστικὸ χαμόγελο. Χαμογελοῦσες στὴ σκοτεινιὰ τοῦ διωγμοῦ. Τὸ χαμόγελο ἦταν ἡ δύναμη τῆς Ποιμαντικῆς σου, ἔγινες ὁ σημαιοφόρος τῆς ἀρχιερωσύνης. Στάθηκες χωρὶς ἰδιοτέλεια κοντὰ στὸ λαό. Ἡ σημερινὴ λαοθάλασσα εἶναι ἡ ἀναγνώριση τῶν ἀγώνων καὶ τῆς ποιμαντικῆς συνεισφορᾶς σου».
Ὁ κ. Παπαζέτης εἶπεν: « Οἱ ἀγωνιζόμενοι πιστοί της Λάρισας σὲ ἀγάπησαν ἄδολα καὶ χωρὶς τὴν παραμικρὴ σκοπιμότητα καὶ τὸν ὑπολογισμὸ τοῦ ὁποιουδήποτε κόστους. Σεβάστηκαν ἰπποτικὰ τὶς ἀρχὲς καὶ τὶς θέσεις σου καὶ δὲν θέλησαν νὰ ἐπιβάλουν κάποιες ἄλλες θέσεις θολῶν παρασκηνίων. Χωρὶς νὰ πιπιλίζουν ποτὲ τὴν καραμέλα τῆς κόπωσής σου συμπαραστάθηκαν ἔμπρακτα σ’ ὅλους τους κατατρεγμοὺς καὶ τὶς ταπεινώσεις σου ποὺ χάλκευσαν ἀνάλγητα σὲ βάρος σου τὸ ἐκκλησιαστικὸ καὶ πολιτειακὸ κατεστημένο. Ἔμειναν κοντά σου ἄδολοι καὶ εἰλικρινεῖς φίλοι ὅταν καὶ αὐτοὶ οἱ λεγόμενοι εὐσεβεῖς ἀρχιερεῖς ἐκτὸς ἀπὸ δύο ἐξαιρέσεις σὲ ἐγκατέλειψαν καὶ σ’ ἄφησαν σὰν τὴν καλαμιὰ στὸν Θεσσαλικὸ κάμπο νὰ σὲ δέρνει ἡ θύελλα τῆς Σεραφειμικῆς βαρυχειμωνιᾶς. Οἱ ἀγωνιζόμενοι πιστοί της Λάρισας μὲ ἔντονο τὸ συναίσθημα τῆς λύπης σὲ κατευοδώνουν σήμερα σεπτὲ ποιμενάρχη μας πρὸς τὴν θριαμβεύουσα ἐκκλησία. Σήμερα φτωχαίνει ἡ πόλη τοῦ Ἁγίου Ἀχιλλίου καὶ πλουτίζει ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν. Ὁ ἀπόηχος ὅμως τῶν λόγων καὶ ὑποθηκῶν σου θὰ φτάνει δυνατὰ στὰ αὐτιὰ μᾶς ὅσα χρόνια κι ἂν περάσουν. Προπαντὸς θὰ ἠχεῖ καθαρὰ στὰ αὐτιὰ μᾶς τίμιε πατέρα ἡ ὑποθήκη σου πού μου ἐκμυστηρεύτηκες ὅτι ὁ ἐπίσκοπος κ. Ἰγνάτιος ἔκανε μεγάλο κακὸ στὴν ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Δὲν πρέπει νὰ μείνει στὴν Λάρισα. Εἶναι ἐπικίνδυνος. Σεπτὲ ποιμενάρχη μας οἱ ἀγωνιζόμενοι Λαρισαῖοι Χριστιανοὶ πιστοὶ στὴ μνήμη σου δέν θὰ ἀποδεχθοῦμε ὡς ἐπίσκοπό της Λάρισας τὸν κ. Ἰγνάτιο. Σὲ δολοφόνησε πνευματικά, σὲ πότισε χολὴ καὶ ὄξος μὲ ὅλο τὸ ἱερατεῖο ποὺ τὸν πλαισιώνει. Ὡς ἄλλος Ἀρσάκειός σου ἅρπαξε τὸ θρόνο, παραβιάζοντας ἀσύστολά τους ἱεροὺς κανόνες. Ἔβαψε τὴν πόλη στὸ αἷμα. Ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ φουσκωμένος ποταμὸς θὰ παρασύρει τὸ Σεραφειμικὸ αἶσχος ποὺ κρατάει νεκρὴ τὴν ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Θὰ τὸν ἀποδοκιμάζουμε μὲ δημοκρατικὰ μέσα συνεχῶς καὶ παντοῦ. Ἀκόμη θὰ βροντοφωνάζουμε πρὸς ὅλους τους ἱεράρχες ποὺ προσυπόγραψαν τὸ ἀνυπόστατο κανονικὰ ἐπιτίμιο τῆς ἀκοινωνησίας τὸ λογοπαίγνιο ἐκεῖνο ποὺ ἔλεγαν στὸ ρήτορα Αἰσχύνη οἱ ἀντίπαλοί του « Οὐκ αἰσχύνει ὢ Αἰσχύνη ὁμιλῶν περὶ αἰσχύνης».
Ταῦτα γνωρίζων εὐλαβῶς ὑμὶν παρακαλῶ θερμῶς διὰ τὰ καθ’ Ὑμᾶς.

Μετὰ βαθυτάτου σεβασμοῦ
Εὐπειθέστος

Ὁ Λαρίσης καὶ Τυρνάβου Ἰγνάτιος



Συνημμένα: 1) Μαγνητοσκοπημένη ταινία τῆς κηδείας
                    2) Ἀποκόμματα τῶν ἐφημερίδων τῆς πόλεως τῶν ἑπομένων τῆς κηδείας ἡμερῶν.

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Σεβαστοί Πατέρες, γιατί εγκαταλείψατε τον αγώνα κατά της αιρέσεως; "Τί υμάς εβάσκανε";

Πηγή: "krufo-sxoleio"
Μετά την επίθεση στην αδελφότητα της Μονής Εσφιγμένου, η οποία αποτελεί εμπόδιο στα οικουμενιστικά σχέδια των μασόνων Φαναριωτών, ποιος θα εγγυηθεί ότι στο μέλλον δεν θα υπάρξουν παρόμοιες μεθοδεύσεις, εναντίον και των υπολοίπων Αγιορειτών, που ναι μεν μνημονεύουν τον φατριάρχη, αλλά τίθονται και εναντίον του οικουμενισμού; Ποιος μας λέει πως σε μια ενδεχόμενη επίσκεψη του δικέφαλου θηρίου της Ρώμης, όσες Μονές αντιδράσουν δεν θα αντικατασταθούν, από Νέες Αδελφότητες;
Μετανοείτε, πατέρες! Δεν βλέπετε ότι είστε οι επόμενοι; Όταν καίγεται το σπίτι του γείτονα, θα καεί και το δικό σας, λέει η παροιμία. Αύριο, όποιος ηγούμενος σας αντιδράσει αγιοπατερικά στον καλπάζοντα οικουμενισμό, θα χαρακτηριστεί σχισματικός, θα αντικατασταθεί από άλλον και τα ΜΑΤ θα εισβάλλουν στο δικό σας μοναστήρι.
Όλοι οι αντιοικουμενιστές Αγιορείτες οφείλουν να προβούν σε διακοπή μνημοσύνου. Ο Βαρθολομαίος δεν είναι μόνο αιρετικός (ΙΕ΄ Κανών της Πρωτοδευτέρας), αλλά και άδικος (ΛΑ΄ Αποστολικός Κανών).
Ειδάλλως η Παναγία θα εγκαταλείψει ένα τέτοιο μέρος, που οι ανάξιοι κηπουροί του το μετέτρεψαν από Περιβόλι της, σε αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο, κατά τον εύστοχο χαρακτηρισμό του πρόσφατα εκλιπόντος καθηγητού Κορναράκη.

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Την μεθόδου και τον μηχανισμό που εφήρμοσαν για την επιβολή του μοιχεπιβάτου Ιγνατίου (Λάππα) στη Λάρισα της βιαίας επιβολής δια των ΜΑΤ, μετέρχονται και οι αγιορείτες στους Εσφιγμενίτες μονάχους .... για τα τριάκοντα αργύρια των ESPA των Κατσιλιέριδων

Πέρα από τις θεολογικές διαμάχες: "Αγάπη" προς τους αιρετικούς, ΜΑΤ στους ορθόδοξους μοναχούς

Δήλωση Βασίλη Καπερνάρου

σχετικά με τα γεγονότα στη

 Μονή Εσφιγμένου 

   «Ουδέποτε σε εκτέλεση απόφασης ασφαλιστικών μέτρων ιδιωτικής διαφοράς δεν παραστάθηκαν τα ΜΑΤ, μπουλντόζες και εισαγγελείς. Αυτά συμβαίνουν σήμερα, μόνον... εναντίον της Μονής Εσφιγμένου στο Άγιο Όρος. Όμως, πρέπει να γνωρίζει ο Ελληνικός λαός ότι η πολιτική απόφαση αυτή, στηρίζεται σε λόγους που αφορούν οικονομικά συμφέροντα και μόνον.
      Οι συνέπειες από αυτή την εκτέλεση σκοπιμοτήτων εις βάρος των Μοναχών της Μονής Εσφιγμένου βαρύνουν, αποκλειστικά, την κυβέρνηση και τον Δένδια». 

Πηγή:  newsnow.gr/

Ἀποκάλυψη-ξεσκέπασμα στὸ παρακλάδι τῆς Μασωνίας «Ρόταρυ», ποὺ προωθεῖ ὁ Ἐβραιοσιωνισμὸς

Στς μέρες μας, κα δ στν λλάδα μας, πολλ βλέπει κανες ν γράφωνται γύρω π τν δράσι τν Ρόταρυ. Δν περν οτε μία βδομάδα, πο ν μ διαβάσουν ο λληνες, τι στ τάδε μεγάλο ξενοδοχεο τν θηνν τς παρχίας γινε συνεστίασις τν μελν το Ρόταρυ, ες τν ποίαν μίλησεν τάδε διακεκριμένος κύριος της «ψηλς κοινωνίας».
Κοιτάζει κοσμάκης κα τ σμα τν Ρόταρυ κα βλέπει ν εναι νας δοντωτς τροχός. Διαβάζει συγχρόνως κα τ νόματα κείνων, πο παρέστησαν στ «γεμα ργασίας» κα βγάζει τ δικά του συμπεράσματα κα λέγει κουνώντας τ κεφάλι του: 
-Λεφτάδες λοι ο συνερχόμενοι κα καλοτρώγοντες... 
...(Ν πενθυμίσουμε τι ταν)... λθε Πάπας τς Ρώμης (στν λλάδα) ο παδο τς Μαύρης τς κατάμαυρης Μασωνίας τος ποστήριζαν.
δρυσις το Ρόταρυ
Κάθε τι τ σκοτειν κα ντίχριστο τς Μασωνίας εναι πάντοτε πιδέξια καμουφλαρισμένο. Τ διο συμβαίνει κα μ τ Ρόταρυ. Εναι κα ατ πιδέξια καμουφλαρισμένο, διότι, πως θ δομε παρακάτω, τ Ρόταρυ δν εναι σήμερα τίποτε λλο, παρ να καμουφλαρισμένο παρακλάδι τς Μασωνίας, νας προθάλαμός της, πως πολ καλ χαρακτηρίσθη. Τ Ρόταρυ δρ κε, που δν μπορον ν δράσουν φανερ ο Στος τν Μασώνων!

Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Αναζητούμε την φωνήν του Αγίου Όρους. Ή "Ἑὰλω καὶ ἡ Ὀρθοδοξία";


 

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ  ἐντόνως ὁ πιστὸς λαὸς μὲ τὴν ἀφωνίαν, τὴν ὁποίαν τηρεῖ ἡ Ἱερὰ Κοινότης τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἐπὶ κρισίμων ζητημάτων τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας. Ἡ Ὀρθοδοξία προδίδεται ὑπὸ τοῦ ἰδίου τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, τὸ ὁποῖον εἶναι κεφαλὴ καὶ θεματοφύλαξ τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως, τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἀλλὰ τὸ Ἅγιον Ὄρος σιωπᾶ. Ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης εἰς ἐπιστολήν του πρὸς τὸν νέον Πάπαν κ. Φραγκίσκον, ὁμιλεῖ περὶ πολλῶν κανονικῶν Ἐκκλησιῶν, αἱ ὁποῖαι εἶναι διηρημέναι ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν. Εἶναι ὅμως διηρημέναι ἢ σχισματικαὶ καὶ αἱρετικαὶ ὡς διδάσκει ἡ Ὀρθοδοξία; Ἀνεμένομεν τὴν ἀντίδρασιν τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ὅταν ἐγνωστοποιήθη διὰ τοῦ διαδικτύου ἡ ὡς ἄνω ἐπιστολή. Ματαίως ὅμως. 


Ἡ Ἱερὰ Κοινότης τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἐσιώπησε. Ὁ στῦλος τῆς Ὀρθοδοξίας σιωπᾶ ἔναντι τοῦ ἐκτροχιασμοῦ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου ἀπὸ τὴν Ἀλήθειαν τῆς Πίστεως. Δείχνει νὰ συμπλέη μὲ τὴν ἐπιχειρηματολογίαν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου, ὁ ὁποῖος δὲν σέβεται μὲ τὴν στάσιν του, τοὺς μεγάλους ἀντιπαπικοὺς καὶ ἀντιαιρετικοὺς Πατέρας τῆς Ἐκκλησίας. Τι ἀναμένει ἡ Ἱερὰ Κοινότης τοῦ Ἁγιωνύμου Ὄρους καὶ δὲν ἐκδίδει μίαν ἀνακοίνωσιν, μὲ τὴν ὁποίαν νὰ τὸν ἀνακαλῆ εἰς τὴν Ὀρθόδοξον τάξιν. Τὸ Ἅγιον Ὄρος σιωπᾶ καὶ ἐπὶ τῆς ἐπιστολῆς, τὴν ὁποίαν ἀπέστειλεν ὁ Σεβ. Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ εἰς τὸν Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην καὶ μὲ τὴν ὁποίαν τὸν κατηγορεῖ ὅτι διδάσκει πρωτοφανῆ, καινοφανῆ καὶ οἰκουμενιστικὴν ἐκκλησιολογίαν, ἡ ὁποία εἶναι ἀλλοτρία καὶ ξένη πρὸς τὴν Ὀρθόδοξον Θεολογίαν. Τεκμηριώνει δὲ ὅλο τὸ κατηγορῶ, ἀφοῦ καταθέτει στοιχεῖα, ἀπὸ τὰ ὁποῖα προκύπτει ἡ ἰσοπέδωσις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησιολογίας καὶ ἡ ἀναγνώρισις, ὑπὸ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου, ὅλων τῶν Χριστιανικῶν αἱρετικῶν «Ἐκκλησιῶν» ὡς κανονικῶν Χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν.

Τὰ ὅσα ἀναδεικνύει ὁ Σεβ. Πειραιῶς, ὤφειλεν ἡ Ἱερὰ Κοινότης τοῦ Ἁγίου Ὄρους νὰ ἀναδείξη πρώτη ὡς ἡ ἀκρόπολις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Τὰ ὅσα ἀποκαλύπτει ὁ Σεβ. Πειραιῶς διὰ τὴν προδοσίαν τῆς Πίστεως, ὑπὸ τῆς κεφαλῆς τοῦ Φαναρίου εἶναι συνταρακτικά. Θὰ παραμείνη σιωπηλόν; ὅταν ὁ Οἰκ. Πατριάρχης προωθῆ τὸ Οἰκουμενιστικὸν δόγμα: Ἕνας ὁ Χριστός, πολλαὶ αἱ Ἐκκλησίαι, πολλαὶ αἱ πίστεις εἰς τὸν Χριστόν, πολλὰ τὰ μυστήρια, πολλὰ τὰ βαπτίσματα κ.λπ.;

Ἐκτὸς τῶν προαναφερομένων θεμάτων ὑπάρχουν καὶ ἄλλα θέματα, τὰ ὁποῖα ἔχουν σχέσιν μὲ τὴν κοινωνίαν καὶ τὴν Ἐκκλησίαν. Τοιαῦτα εἶναι τὸ δημογραφικόν, αἱ μεθοδεύσεις διὰ τὴν κατάργησιν τῆς Κυριακῆς Ἀργίας, ὁ περιορισμὸς τοῦ ἤχου τῆς καμπάνας, ἡ ἀποδοχὴ ἐκ μέρους τῆς ἐπισήμου Ἐκκλησίας τοῦ δόγματος ἡ Ἑλλὰς πρέπει νὰ ἀν τιμετωπίζεται ὡς πολυφυλετική, αἱ παρελάσεις τῶν ὁμοφυλοφίλων καὶ αἱ προσπάθειαι διὰ τὴν «τέλεσιν γάμων» ὁμοφυλοφίλων, ἡ πτωχοποίησις τῆς Ἑλλάδος κ.λπ. Δὲν εἴδομεν οὔτε μίαν ἀνακοίνωσιν ὑπὸ τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος. 


1ον) Ἐξοντώνεται μισθολογικῶς, συνταξιοδοτικῶς καὶ φορολογικῶς ἡ Ἑλληνικὴ οἰκογένεια καὶ τὰ τέκνα φορολογοῦνται ὡς ὑπερπολυτελῆ αὐτοκίνητα;

2ον) Μεθοδεύεται ἡ κατάργησις τῆς Ἀργίας τῆς Κυριακῆς ἄ νευ οὐσιαστικῆς ἀντιδράσεως ὑπὸ τῆς συντριπτικῆς πλειοψηφίας τῆς Ἱεραρχίας;

3ον) Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν ἀνέλαβε νὰ ἀπαλλάξη ἀπὸ τὸ πολιτικὸν κόστος τοὺς πολιτικοὺς ἐξουσιαστὰς καὶ περιώρισε τὸν ἦχον τῆς καμπάνας.

4ον) Ἡ μασωνία ἔχει διεισδύσει καὶ ἐντὸς τῶν κύκλων τῆς Ἐκκλησίας μὲ ἀποτέλεσμα πολλοὶ μεγαλόσχημοι Ἀρχιερεῖς (ἀλλὰ καὶ κατώτεροι κληρικοὶ) νὰ σιωποῦν διὰ πρόσωπα καὶ καταστάσεις. Ἐμφανίζονται δὲ ὡς ταυτιζόμενοι μὲ τὴν φαύλην πολιτικὴν ἐξουσίαν, τὴν ὁποίαν ὤφειλον νὰ ἐλέγχουν ὡς οἱ μεγάλοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας (Ἅγιος Χρυσόστομος κ.λπ.).

5ον) Ἡ ἐπίσημος Ἐκκλησία διαβεβαιώνει τὴν Πολιτείαν καὶ τὴν Εὐρωπαϊκὴν Ἕνωσιν ὅτι θά ἀγωνισθῆ, διὰ νὰ ἑδραιωθῆ ἡ μοντέρνα κοινωνία τῆς πολυφυλετικῆς Ἑλλάδος. Ἡ ἀνάδειξις ὅμως τῆς Ἑλλάδος ὡς πολυφυλετικῆς σημαίνει ὅτι τερματίζεται ἡ ἀναγνώρισις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ὡς ἐπισήμου Ἐκκλησίας τοῦ Κράτους. Σημαίνει ἀκόμη πολυθεΐαν, ἀθεΐαν, εἰ δωλολατρίαν κ.λπ. Πολυφυλετικὴ Ἑλλὰς σημαίνει ἀκόμη διαγραφὴ τῆς προσφορᾶς τῆς Ἐκκλησίας εἰς τὸ ὑπόδουλον γένος κ.λπ.

Θὰ ἠδυνάμεθα νὰ συνεχίσωμεν τὴν ἀπαρίθμησιν καὶ ἄλλων κρισίμων ζητημάτων. Παραθέτομεν τὰ κυριώτερα, διὰ νὰ προβληματίσωμεν τὴν Ἱερὰν Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους, μεταφέροντες τὴν ἀγωνίαν τοῦ πιστοῦ λαοῦ, τοῦ ἐντίμου κλήρου καὶ ὡρισμένων Σεβ. Μητροπολιτῶν. Κλῆρος καὶ πιστὸς λαὸς διερωτῶνται, διατὶ τὸ Ἅγιον Ὄρος σιωπᾶ. Ὑπάρχουν σκοπιμότητες, τὰς ὁποίας δὲν γνωρίζομεν;

Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Να παραιτηθεί ο Δημητριάδος Ιγνάτιος όπως ο ομογάλακτος Θεόκλητος Κουμαριανός.

Πρόταση δημοσιογράφου Γ. Ζερβού:

Δεν παρέσχε καμία πειστική δικαιολογία για όσα κατηγορείται, παρά μόνον επικοινωνιακούς ελιγμούς.

Νὰ ἀκολουθήση τὸ παράδειγμα τοῦ πρώην Φαναριοφαρσάλων καὶ νῦν Βρεσθένης ὁ Σεβ. Δημητριάδος



Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιος φέρεται, μὲ βάσιν καταγγελίας τοῦ ἀλευροβιομηχάνου καὶ πρώην Διοικητοῦ τοῦ Ἁγίου Ὄρους κ. Κων. Λούλη, νὰ ἐμπλέκεται εἰς μίαν ὑπόθεσιν, ἡ ὁποία ἔχει ὀσμὴν οἰκονομικοῦ σκανδάλου. Ὁ ἴδιος τὸ ἀρνεῖται. Ἀλλὰ ὁ ἀλευροβιομήχανος ἐπιμένει, διότι αὐτὸς ἐδώρησε τὰ χρήματα εἰς τὴν Ἱ. Μητρόπολιν, διὰ συγκεκριμένους σκοπούς, οἱ ὁποῖοι δὲν ὑλοποιήθησαν.

Ἐπειδὴ ἡ ὑπόθεσις ἔχει λάβει διαστάσεις, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἀνατρέπεται ἡ εἰκὼν τοῦ Μητροπολίτου, ὁ ὁποῖος μέχρι σήμερον δέν εἶχε δώσει δικαιώματα εἰς τήν κοινωνίαν διά ἀτασθαλίας (ἰδίως ἀπὸ τὰ δημοσιεύματα τοῦ διαδικτύου), πιστεύομεν ὅτι πρέπει νὰ ἀκολουθήση τὸ παράδειγμα τοῦ πρώην Φαναριοφαρσάλων καὶ νῦν Βρεσθένης κ. Θεοκλήτου Κουμαριανοῦ.
 
Οὗτος ὅταν ἀντιμετώπισε φοβερὰς καὶ φρικαλέας κατηγορίας, τὰς ὁποίας ἀνέδειξεν ὁ τύπος, ἔσπευσε νὰ παραιτηθῆ καὶ νὰ τεθῆ εἰς τὴν διάθεσιν τῶν ἁρμοδίων Συνοδικῶν Ἐπιτροπῶν. Τὸ αὐτὸ πιστεύομεν ὅτι ὀφείλει νὰ πράξη καὶ ὁ Σεβ. Δημητριάδος, ἕως ὅτου ἁρμόδιαι Συνοδικαὶ Ἐπιτροπαὶ ἢ καὶ Συνοδικὰ Δικαστήρια ἀποφανθοῦν ἐπὶ τῆς ὑποθέσεως. Γνωρίζομεν ὅτι ἔχουν γίνει προσφυγαὶ εἰς τὰ κοσμικὰ δικαστήρια ἢ προαναγγέλλονται τοιαῦται εἰς αὐτά. Πιστεύομεν ὅτι πρῶτον λόγον πρέπει νὰ ἔχουν αἱ Συνοδικαὶ Ἐπιτροπαὶ καὶ τὰ Συνοδικὰ Δικαστήρια καὶ μετὰ τὰ κοσμικά.
  Γ.Ζ.
 
Ορθόδοξος Τύπος, 12/07/2013

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Κάτι δεν πάει καλά όταν τα ΜΜΕ μας θέλουν να ασχολούμαστε με τα μούλικα των εγκληματιών μοναρχών...

ΓYNAIKEΣ, ΣΤΟΛΙΣΘΗΤΕ!

http://www.augoustinos-kantiotis.gr

   ΕΟΡΤΗ καὶ πανήγυρις, ἀγαπητοί μου, σήμερα. Ἡ ἁγία μας Ἐκκλησία, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, ἑορτάζει τὴ μνήμη τῆς ἁγίας Παρασκευῆς. Προβάλλει τὸ παράδειγμά της καὶ μᾶς καλεῖ νὰ τὴ μιμηθοῦμε.
Ἡ ἁγία Παρασκευὴ ἐπιβεβαιώνει, ὅτι ἡ γυ­ναίκα μπορεῖ σωματικῶς νὰ εἶνε «ἀ­σθενέστε­ρον σκεῦος», ὅπως λέει ὁ ἀπόστολος Πέτρος (Α΄ Πέτρ. 3,7) καὶ δὲν μπορεῖ νὰ κάνῃ κάποιες ἐρ­γασίες, ἀλλὰ ψυχικῶς σὲ πολλὲς περιπτώσεις ἀναδεικνύεται ἀνώτερη ἀπὸ τὸν ἄντρα. Γυναίκα ποὺ πιστεύει στὸ Θεὸ κ᾽ εἶνε στολισμένη μὲ ἀρετὲς καὶ χάριτες, ἡ Χριστιανὴ γυναίκα, νικᾷ ὄχι μόνο τὸν ἄντρα ἀλλ᾽ ἀκόμα καὶ τοὺς ἀγ­γέλους· φθάνει σὲ ὕψος πολὺ μεγάλο, μέχρι τὸν οὐρανό. Κορυ­φαῖο παράδειγμα ἡ Παναγία, ἡ πλατυτέρα τῶν οὐρανῶν, ποὺ λάμπει περισσότερο κι ἀπ᾽ τὶς ἀκτῖνες τοῦ ἡλίου. Παράδειγμα ἀ­κόμα εἶ­νε καὶ ἡ ἁγία Παρασκευή, τῆς ὁποίας ἑορτάζουμε τὴν ἱερὰ μνήμη.

ΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΛΙΧΤΗΚΑΝ ΣΕ ΠΑΡΩΔΙΑ


Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης α.φ.193


 
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ (180 ΧΡΟΝΙΑ 1833-2013)
Έχουν γίνει πολλές άδικες δίκες στην πορεία της Ελληνικής Ιστορίας. Η μεγαλύτερη απ’ αυτές υπήρξε αυτή του «Γέρου του Μοριά». Ο αρχιστράτηγος της Ελληνικής Επανάστασης Θ. Κολοκοτρώνης (1770-1843) ήταν ο νικητής των μαχών στο Βαλτέτσι, στην Τριπολιτσά, στα Δερβενάκια…. Ήταν αυτός που ύψωσε το ανάστημά του στην Τρουρκοαλβανική λαίλαπα, εμψύχωσε τους Έλληνες και βοήθησε στην αναγέννηση του ελληνικού έθνους ύστερα από 400 χρόνια σκλαβιάς.
Τυχάρπαστοι δυτικοί τυχοδιώκτες, αποτυχημένοι, πολιτικά, στις χώρες τους, μέλη της επιβληθείσης Αντιβασιλείας (Άρμανσμπερκ, Μάουερ, Χέιντεκ κ.α.) υποβοηθούμενοι από γραικύλους αυλοκόλακες κατηγόρησαν τον Κολοκοτρώνη ως προδότη, και τον καταδίκασαν σε θάνατο.
ΣΥΛΛΗΨΗ ΚΑΙ ΔΙΚΗ
Η σύλληψη του Κολοκοτρώνη, του Πλαπούτα και άλλων είκοσι οπλαρχηγών έγινε στις 18 Σεπτεμβρίου 1933 και αφού τους έδεσαν με αλυσίδες τους περιέφεραν στην πόλη του Ναυπλίου για να τους διαπομπεύσουν. Και τον μεν Κολοκοτρώνη και Πλαπούτα τους έκλεισαν στο Ιτς Καλέ, τους δε άλλους τους φυλάκισαν στο Μπούρτζι.
Στην διάρκεια της προανάκρισης προσπάθησαν με διάφορα τεχνάσματα να κατασκευάσουν ανύπαρκτες κατηγορίες. Όλες όμως ήταν έωλες, αόριστες και χωρίς αποδείξεις, μη δυνάμενες να θεμελιώσουν κατηγορία για την παραπομπή τους.
Ο Εδουάρδος Μάσον επίτροπος (εισαγγελέας) αναγκάστηκε να πάει στο Ιτς Καλέ όπου ήταν φυλακισμένος ο Γέρος του Μοριά και να τον ανακρίνει, πιέζοντάς τον για ώρες ώστε να ομολογήσει ότι: «είχε προκατασκευάσει αποστασία εναντίον της Κυβερνήσεως». Ο Κολοκοτρώνης με πολύ πικρή θυμοσοφία τον αποστόμωσε, αναφέροντας την ιστορία του λύκου με την προβατίνα. Ο λύκος – του λέει – για να βρει δικαιολογία να φάει την προβατίνα άρχισε να φωνάζει: «Μου θόλωσες το νερό της πηγής και δεν μπορώ να πιω». Αυτό κάνεις κι εσύ.
Η ΔΙΚΗ
Η ακροαματική διαδικασία άρχισε στις 30 Απριλίου 1839 και διήρκεσε ως τις 26 Μαΐου, στο τζαμί του Ναυπλίου.
Στην αρχική σύνθεση του δικαστηρίου μετείχαν οι: Πολυζωίδης – Πρόεδρος και Πάικος, Λουκόπουλος, Σούτσος, Τερτσέτης ως Δικασταί. Την εισαγγελική έδρα την είχε ο Εδουάρδος Μάσον, που έκανε και την προανάκριση (εμπαθής πολέμιος του Κολοκοτρώνη και υπηρέτης της αγγλικής πολιτικής). Στην θέση του Γραμματέα ήταν ο Ζώτος. Όμως ο Λουκόπουλος και ο Πάικος αντικαταστάθηκαν από κάποιον Βούλγαρη και Φραγκούλη διότι ο Αντιβασιλέας Μάουερ διέγνωσε την απροθυμία τους «να συνεργαστούν» για την καταδικαστική ετυμηγορία του Κολοκοτρώνη. Ο ένας εκ των δικαστών, ο Σούτσος, ήταν γαμπρός από αδελφή του υπουργού Δικαιοσύνης κ. Σχινά.
Οι κατηγορούμενοι στρατηγοί οδηγούνται στην αίθουσα του δικαστηρίου συνοδευόμενοι από όργανα της τάξης, και φέροντας απλή στολή καπετάνιου, χωρίς παράσημα – γιατί τους τα είχαν αφαιρέσει – κάθισαν στον πάγκο. Η αγέρωχη εμφάνιση του Κολοκοτρώνη στο ειδώλιο συγκλόνισε το ακροατήριο:
ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ
Ο Πρόεδρος: Άρχεται η συνεδρίαση. Παρακαλώ το ακροατήριο να κρατήσει σιγή και ακέραιη την ψυχραιμία του…
Ο Γραμματέας: (διαβάζει το κατηγορητήριο)
Μετά μιας μικρής παύσης, δυο χωροφύλακες οδηγούν έξω τον Πλαπούτα. Φέρνουν το Ευαγγέλιο. Ο Κολοκοτρώνης σηκώνεται από τον πάγκο και προχωρά να ορκισθεί. Τα βλέμματα όλων είναι καρφωμένα πάνω του, γιατί μπροστά τους, στέκεται ορθό ολόκληρο «το Εικοσιένα».
Ο Πρόεδρος σηκώνεται όρθιος. Τον μιμούνται όλοι. Ο Κολοκοτρώνης απλώνει το χέρι του.
Πρόεδρος: Ορκίζομαι να είπω την αλήθεια και μόνο την αλήθεια εις ό,τι ερωτηθώ.
- Ορκίζομαι. (Κάθονται όλοι στις θέσεις τους).
Πρόεδρος: Πώς ονομάζεσαι;
- Θεόδωρος Κολοκοτρώνης.
Πρόεδρος: Από πού κατάγεσαι;
- Από το Λιμποβίσι της Καρύταινας.
Πρόεδρος: Πόσων ετών είσαι;
- Εξήντα τεσσάρων
Πρόεδρος: Τι επάγγελμα κάνεις;
- Στρατιωτικός. Στρατιώτης ήμουνα. Κράταγα επί 49 χρόνια στο χέρι το ντουφέκι και πολεμούσα νύχτα και μέρα για την πατρίδα. Πείνασα, δίψασα, δεν κοιμήθηκα μια ζωή. Είδα τους συγγενείς μου να πεθαίνουν τ’ αδέλφια να τυραννιούνται και τα παιδιά μου να ξεψυχάνε μπροστά μου. Μα δε δείλιασα. Πίστευα πως ο Θεός είχε βάλει την υπογραφή του για την λευτεριά μας και πως δεν θα την έπαιρνε πίσω.
Πρόεδρος: Τι απολογείσαι για την κατηγορία που σου αποδίδεται;
- … Εμείς τόχουμε ψηλά και καθαρό το κούτελο και δε μηχανευόμαστε βρωμοδουλειές όπως η αφεντιά εκείνων που μας κατηγορούν γι’ αναρχικούς. Ό,τι έχουμε να τα πούμε τα λέμε ντρέτα και σταράτα (υπονοώντας τον Εισαγγελέα). Κύριοι δικαστές, είμαστε αθώοι. Άλλοι είναι εχθροί και προδότες της Πατρίδας.