Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Ἕνα ΧΑΣΤΟΥΚΙ στὸν ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ἢ ΔΙΑΚΟΠΗ τοῦ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ του;



να  ΧΑΣΤΟΥΚΙ   στν   ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ
  
ΔΙΑΚΟΠΗ  το  ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ  του;

Εἶναι ἀναμφισβήτητο γιὰ κάθε Ὀρθόδοξο, ὅτι σήμερα οἱ πιστοὶ ζοῦμε περικυκλούμενοι ἀπὸ τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Παναίρεση τὴν ὀνόμασε ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς, ἐσχάτη αἵρεση τῆς ἱστορίας ὁ π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος.
Εἶναι ἀναμφισβήτo ὅτι ὅλοι οἱ συνειδητοὶ Ὀρθόδοξοι αὐτὸ τὸ ξέρουν.
Εἶναι ἀναμφισβήτητο ὅτι ἀρχηγέτης τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, μὲ συμπαραστάτες-πιόνια του τὸν Ἀλεξανδρείας Θεόδωρο, τὸν Σερβίας Εἰρηναῖο, τὸν Ἱεροσολύμων Θεόφιλο καὶ θλιβερὰ ἐξαπτέρυγα κάποιον Ἐπίσκοπο Περγάμου (Ἰωάννη Ζηζιούλα), κάποιον Δημητριάδος Ἰγνάτιο, κάποιον Μεσσηνίας Χρυσόστομο.
Εἶναι ἀναμφισβήτητο ὅτι ἡ Ἁγία Γραφὴ καὶ οἱ Ἅγιοι Πατέρες, αἰῶνες τώρα, διδάσκουν νὰ ἀπομακρυνόμαστε ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, εἴτε αὐτοὶ εἶναι καταδικασμένοι (ἡ ἀπομάκρυνση τότε εἶναι αὐτονόητη), εἴτε αὐτοὶ δὲν ἔχουν ἀκόμα καταδικασθεῖ, ἀλλὰ λυσσασμένα (ὅπως π.χ. ὁ Ζηζιούλας καὶ ὁ Βαρθολομαῖος) πρωτοστατοῦν στὴν διάδοση τῆς σατανοκίνητης αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τῆς ὁποίας προΐστανται, διὰ Διαλόγων, διὰ συμπροσευχῶν, διὰ κακοδόξων διδασκαλιῶν· ἡ ἀπομάκρυνση τότε εἶναι τὸ ζητούμενο, καὶ ἀσφαλῶς ἀποτελεῖ μιὰ πράξη ὁμολογίας.
  Εἶναι ἀναμφισβήτητο, λοιπόν, ὅτι αὐτὸ ἀποτελεῖ τὴν διαχρονικὴ διδασκαλία καὶ πράξη τῆς Ἐκκλησίας: «ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε», «αἱρετικὸν ἄνθρωπο παραιτοῦ» καὶ «χαίρειν αὐτῷ μὴ λέγε» (προφ. Ἡσαΐα καὶ ἀπόστ. Παῦλος, Εὐαγγ. Ἰωάννης).
Αὐτὸ τὸ ἀναμφισβήτητοτ ὸ  ἀ μ φ ι σ β η τ ο ῦ ν, ὅμως, οἱ σύγχρονοι Ἐπίσκοποι καὶ πνευματικοί. Μὲ ποικίλες δικαιολογίες καὶ ὀρθολογικὲς ἑρμηνεῖες, πηγαίνουν κόντρα στὴν Ἱερὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας, καὶ διδάσκουν ὅτι μποροῦμε νὰ ἐπικοινωνοῦμε μὲ τὴν αἵρεση, ἕως ὅτου αὐτὴ καταδικασθεῖ ἀπὸ Σύνοδο!!!

Απαρέγκλιτη τήρηση των Ιερών Κανόνων (π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος)




Επισκέφθηκε κάποτε το Μοναστήρι ένας Κόπτης Θεολόγος. Στη συζήτηση, την οποία είχε με τον Γέροντα, αυτός του ευχήθηκε να τον οδηγήσει σύντομα ο Θεός στην Ορθοδοξία. Επειδή, όμως οι ιεροί Κανόνες απαγορεύουν τη συμπροσευχή με αιρετικούς, ο Γέροντας δεν του επέτρεψε να παρακολουθεί τις Ακολουθίες από το Ναό, αλλά από το Αρχονταρίκι, το οποίο βρίσκεται δίπλα σʼ αυτόν. Θυμάμαι, αναφέρει ο διασώσας το περιστατικό, ότι μεταξύ άλλων είπε:
- Στη ζωή μου δεν έχω να επιδείξω τίποτε καλό, πιστεύω όμως ότι οι ιεροί  Κανόνες θα απολογηθούν υπέρ εμού στον Θεό.

Όταν ο ετερόδοξος επισκέπτης επρόκειτο να αναχωρήσει από το Μοναστήρι, ο Γέροντας τον χαιρέτησε με πολλή ταπείνωση και του έβαλε μετάνοια λέγοντας:

- Παιδί μου, αν σου έδωσα την εντύπωση ότι έχω προσωπικά μαζί σου, συγχώρεσέ με. Η συμπεριφορά μου δεν είχε καμμία αντιπάθεια στο πρόσωπό σου, αλλά έτσι μου επέβαλλαν οι ιεροί Κανόνες.

* * *

Ο Γέροντας ιερουργούσε στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών ύστερα από γραπτή άδεια του εκάστοτε Αρχιεπισκόπου, την οποία και έφερε πάντοτε μαζί του.

Συνέβη όμως κάποτε να στείλει ο Πρωτοσύγκελλος έναν Βοηθό Επίσκοπο στους Τρείς Ιεράρχας για να ελέγξει αν ο π. Επιφάνιος είχε άδεια.

Μόλις εκείνος είδε ότι ο Γέροντας ήταν τόσο επιμελής ώστε  να έχει σε πρώτη ζήτηση ό,τι έγγραφο χρειαζόταν, τηλεφωνεί στον αποστείλαντα λέγοντάς του χαριτολογώντας:

- Έχει όχι μόνο πτυχίο, αλλά και άδεια εξασκήσεως του επαγγέλματος!
* * *

-
Πάτερ, απολυτοποιείτε τους ιερούς Κανόνες!

ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ

ΓΕΡ.ΠΑΙΣΙΟΣ: ΤΗΣ ΚΑΚΟΦΑΝΗΚΕ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑ ΚΑΝΑ-ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ!




Καθένας από κάποιο γεγονός που του έχει συμβή με την βοήθεια ενός Αγίου, έχει και μία ιδιαίτερη αγάπη στον Άγιο αυτόν. Μπορεί να είναι σοβαρό αυτό το γεγονός, μπορεί να είναι και απλό.

Να, εγώ επειδή από μικρός πήγαινα στο Εκκλησάκι της Αγίας Βαρβάρας, εκεί στην Κόνιτσα, έχω σε μεγάλη ευλάβεια την Αγία Βαρβάρα. Η Αγία με βοήθησε και στον στρατό, όταν με πήραν στους ασυρματιστές, ενώ ήμουν αγράμματος με βοήθησε ύστερα και στο Σανατόριο μετά την εγχείριση στους πνεύμονες.  


Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Ο Άγιος των θαλασσών
6 Δεκεμβρίο     Αγιολογία   

agnikstr
Στο νοτιοανατολικό άκρο της Μικράς Ασίας, στη πόλη Πάταρα της Λυκίας γεννήθηκε ο άγιος Νικόλαος κατά τον 3ο αι. ( ρόνοι διωγμών του Διοκλητιανού και Μαξιμιανού) από ευσεβείς και πλούσιους γονείς που για πολλά χρόνια ήσαν άτεκνοι. Από τη παιδική του ηλικία φάνηκε ότι ο Θεός τον προώριζε για την ζωή της αγιότητας και της αφιερώσεως σ’ αυτόν. Το ότι θα γινόταν «εγκρατείας διδάσκαλος» φανερώνει το ότι Τετάρτη και Παρασκευή θήλαζε μόνο μια φορά την ημέρα. Οι γονείς τους τον ανέτρεφαν στην ευσέβεια, την ευλάβεια και τον δίδασκαν τα ιερά γράμματα. Πολύ νωρίς οι χριστιανοί της πόλεως των Πατάρων θεώρησαν ότι θα ήταν άξιος ποιμένας και ζήτησαν από τον επίσκοπο των Μύρων της Λυκίας να τον χειροτονήσει ιερέα. Τα λόγια του επισκόπου ότι ο Νικόλαος θα ήταν η παρηγοριά για τους πενθούντες, θα είναι καλός ποιμένας που θα επιστρέψει στη πίστη τους πλανεμένους και θα σώσει πολλούς που θα κινδυνεύουν βγήκαν αργότερα αληθινά.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ




ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ

ΤΙ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΩΜΕ ΤΩ ΚΥΡΙΩ ΠΕΡΙ ΠΑΝΤΩΝ ΩΝ ΑΝΤΑΠΕΔΩΚΕΝ ΗΜΙΝ;


Το θαύμα έγινε στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός. Λίγες ώρες μετά το θαύμα, στις 7-10-1964, μίλησε στο ναό του Νοσοκομείο. Ιερεύς του νοσοκομείου ήτο ο π Ηλίας. Θέμα της ομιλίας ήτο· ΤΙ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΩΜΕ ΤΩ ΚΥΡΙΩ ΠΕΡΙ ΠΑΝΤΩΝ ΩΝ ΑΝΤΑΠΕΔΩΚΕΝ ΗΜΙΝ; Η ομιλία διασώθη, ακούστέ την· Το θαύμα θα το θυμούνται ακόμα,  όχι μόνο ευλαβείς χριστιανοί, που είναι άνω των 60 ετών, αλλά και κάποιοι σημερινοί επίσκοποι που παρακολουθούσαν τότε τα κηρύγματά του και συμμετείχαν στους αγώνες του.


Ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης το 1964 ήτο ιεροκήρυκας της Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Είχε γίνει  ο φόβος και ο τρόμος των κακών επισκόπων και των κακών αρχόντων με τους αγώνες του. Στις αρχές Αυγούστου το 1964 μπήκε επειγόντως στο Νοσοκομείο του Ευαγγελισμού για μια απλή επέμβαση. Έπαθε μόλυνση κατά την εγχείρηση και έμεινε 65 ημέρες στον Ευαγγελισμό με υψηλό πυρετό, που έφτανε στους 40 βαθμούς κελσίου. Έπαθε σηψαιμία. Στα σημεία που του έκαναν ενέσεις, για να πέσει ο πυρετός, μάζευαν πύον και άνοιγαν μεγάλες ουλές. Τα σημάδια των ουλών, όπως έλεγε, τα έφερε στο σώμα του ως το βαθύ του γήρας. 


Κάποια μέρα διηγούμενος το θαύμα αυτό του Θεού, που έγινε χάρη στις προσευχές των πιστών, μας έλεγε: «Οι γιατροί του Ευαγγελισμού έκαναν ότι μπορούσαν, αλλά ο πυρετός δεν έπεφτε. Σήκωσαν τα χέρια τους ψηλά και όρισαν την ημέρα και την ώρα ακόμη του θανάτου μου· μάλιστα κάποιος, -να σας πει ο π. Ιερόθεος ποιός-, (ο θεολόγος Κ. Κούρκουλας), ετοίμασε και τον επικήδειο μου. Ο Διευθυντής της κλινικής κ. Απόστολος Δεληβελιώτης έστειλε στο θάλαμο έναν νεαρό γιατρό, για να βρίσκεται δίπλα μου, τις τελευταίες στιγμές της ζωής μου και να μου κλείσει τα μάτια. Εγώ, τον έβλεπα και παραξενευόμουν που δεν έφευγε. Άρχισα να του μιλώ για την άλλη ζωή και την αιωνιότητα. Εκείνος με κοίταζε περίεργα, δεν καταλάβαινα το γιατί. Της 12 η ώρα τα μεσάνυχτα, που οι γιατροί όρισαν ως ώρα του θανάτου μου, μ’ έπιασε δυνατό ρίγος. Ο νεαρός γιατρός σηκώθηκε και με κρατούσε. Όταν συνήλθα έβαλε θερμόμετρο και είδε ότι ο πυρετός έπεσε απότομα. Τηλεφώνησε τον διευθυντή του κ. Δεληβελιώτη και εκείνος δεν το πίστευε. Του είπε να ξαναβάλει το θερμόμετρο. Υπήκουσε. Ο πυρετός έπεσε και ο οργανισμός ήταν στην φυσιολογηκή του θερμοκρασία. Ο διευθυντής δεν μπορούσε να το πιστέψει. Ήρθε στο νοσοκομείο εκείνη την ώρα τα μεσάνυκτα, για να βάλλει ο ίδιος θερμόμετρο. Τότε φώναξε: Εδώ έχουμε 100% θαύμα! Βγάλτε του τους ορούς, δεν χρειάζεται καμιά βοήθεια από εμάς.
 
Ο κ. Απόστολος Δεληβελιώτης ανήγγειλε στον π. Αυγουστίνο την θαυμαστή θεραπεία και του είπε· ότι μετά από 65 μέρες θα έβγαινε  το πρωϊ από το Νοσοκομείο υγειής. Ο π. Αυγουστίνος κατά την έξοδό του πήγε στον ναό, για να λειτουργηθεί και να ευχαριστήσει το Θεό. Στο τέλος της θείας λειτουργίας έκανε κήρυγμα στο προσωπικό του νοσοκομείου και στους πιστούς, που βρίσκονταν εκείνη την ώρα στο ναό. Την ιστορική αυτή ομιλία ακούτε σ” αυτό το ηχητικό βίντεο. Μετά από εκείνο το θαύμα, ο γιατρός κ. Απόστολος Δελβελιώτης με την συνοδεία του, πήγε στο Άγιον Όρος. Κάποιος φωτισμένος μοναχός από τα Καρούλια τους είδε και με αγωνία ρωτούσε να μάθει για την υγεία του φλογερού ιεροκήρυκα π. Αυγουστίνου. Τους διηγήθηκε ένα όραμα που είδε, και είχε σχέση με τον π. Αυγουστίνο. Ακούστέ το, όπως μας το διηγήθηκαν κάποιοι αδελφοί. Ο π. Αυγουστίνος ήτο νεκρός στο έδαφος και κάποιος άγγελος του έπιασε το χέρι λέγοντας· Σήκω, δεν αφήνουν οι προσευχές των πιστών για να σε πάρω. Ήταν το βράδυ που έπεσε ο πυρετός. Η θαυμαστή αυτή θεραπεία είναι ένα από τα πολλά θαύματα που υπάρχουν στην ζωή του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου. Τα γράφουμε αυτά για να δυναμώσουμε την πίστη των χριστιανών και για να μη ξεχαστεί το θαύμα. Δεν μας ενδιαφέρει η αναγνώριση και αγιοποίηση του π. Αυγουστίνου από έναν πατριάρχη αρχιοικουμενιστή και μασόνο ούτε από μια σύνοδο του οικουμενικού Πατριαρχείου μαριονέτα, που συμπορεύεται με τα αιρετικά ανοίγματα του πατριάρχη Βαρθολομαίου.

Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Ο δεσπότης Λάρισας Ιγνάτιος (Λάππας) είναι Κανονικός και νόμιμος μητροπολίτης;;; ΨΑΛΤΙΚΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ ΑΓΩΝΑΣ α.φ.197


Δημοσιεύματα Εφημερίδος:ΑΓΩΝΑΣ α.φ.197http://www.agonas.org/
 Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ  ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ;


Πολλοί σκεπτόμενοι χριστιανοί, που δε θα ήθελαν με κανένα τρόπο να συγκαταλέγονται στο χώρο της εκκλησίας σαν άλογα πρόβατα αγόμενα και φερόμενα από αναξιόπιστους ποιμένες και πνευματικούς, συνεχώς μας ερωτούν αν ο δεσπότης Λάρισας Ιγνάτιος είναι Κανονικός και νόμιμος μητροπολίτης. Και η αμφιβολία τους αυτή στηρίζεται στο γεγονός ότι οι πνευματικοί τους καθοδηγητές άλλα τους έλεγαν παλαιότερα και άλλα τώρα. Αρχικά βεβαίωναν τα ακροατήριά τους για την παράνομη και αντιΚανονική εισπήδηση του Ιγνατίου, στη Μητρόπολη Λάρισας, παρουσιάζοντας μάλιστα αγιογραφικό, πατερικό και Κανονικό δεκάλογο επιχειρημάτων. Τελευταία όμως, διαγράφοντας τα όσα στο παρελθόν διεκήρυτταν, τους βλέπουμε να εναγκαλίζονται τον Ιγνάτιο, να κάμπτουν δουλικά την οσφύν και να τον προσκαλούν στις αίθουσες κηρυγμάτων να τους κάνει αγιασμούς και κηρύγματα μετανοίας και υπακοής στους Ιερούς Κανόνες της εκκλησίας επικαλούμενος μάλιστα τους διωχθέντας, από συνεπισκόπους, πατέρες της εκκλησίας. Τί ειρωνεία να μιλάει για αγάπη, συγχώρηση και μετάνοια ο εκθρονίσας τον μακαριστό Θεολόγο, ο παύσας του κηρυκτικού έργου τον μ. π. Αθανάσιο Μυτιληναίο, ο καθαιρέσας τον ασκητή ιερομόναχο π. Ευθύμιο Τρικαμηνά, ο διώκων τους Αγωνιζόμενους χριστιανούς, ο αθεράπευτα αμετανόητος!
Ακόμη πιο οικτρό καταντάει το θέμα των παράξενων αυτών σχέσεων – σχέσεων προβάτου και λύκου – δεδομένου ότι οι διοικούντες τις θρησκευτικές οργανώσεις (τοπικές τουλάχιστον) είναι γνώστες του βιογραφικού του κ. Ιγνατίου και παρ’ όλα αυτά έσπευσαν να κλίνουν γόνυ στον προβατόσχημο λύκο (οι χαρακτηρισμοί της Αγ. Γραφής) πείθοντας τη συνείδησή τους ότι πέρα από τον καιροσκοπισμό του Ιγνατίου κάτι θα μείνει και για την Οργάνωση.
Με βάση το σκεπτικό αυτό – και με ελαφρά συνείδηση – ανταλλάσσουν επισκέψεις και συνεργασίες, γεμάτες φαρισαϊσμό και υποκρισία, συνοδευόμενες με ένα μόνιμο ψευτοχαμόγελο και υποκλίσεις ευσεβείας, θυμίζοντάς μας το καταπληκτικό ποίημα του Γ. Σουρή «ΔΙΑΧΥΣΕΙΣ» που μας λέει: «Ο ένας τον άλλον περγελά με ψευτοδιαχύσεις…», αλλά και τον ιερέα με τον λευίτη της παραβολής του «καλού Σαμαρίτη» οι οποίοι ιδόντες τον ομοεθνή τους ημιθανή αντιπαρήλθον.
Δεν συμβιβάζονται, αγαπητοί «σκεπτόμενοι χριστιανοί», όλα αυτά που αναφέραμε παραπάνω γι’ αυτό μαζί με σας ρωτάμε κι εμείς τους «αδελφούς» των οργανώσεων να μας απαντήσουν μια και είναι ερμηνευτές των Γραφών.
Η εκλογή, η χειροτονία, η ενθρόνιση και η κατάληψη της Ιεράς Μητρόπολης Λάρισας έγινε βάσει των Ιερών Κανόνων και του ιερού Πηδαλίου; Έγιναν νομότυπα, όπως επιτάσσει το σύνταγμα του ελληνικού κράτους και ο Καταστατικός χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδος; Εάν ΝΑΙ, τότε θα πρέπει να σβήσετε από το αγιολόγιο της Εκκλησίας τον Ι. Χρυσόστομο, τον Μ. Αθανάσιο, τον Γρηγόριο Θεολόγο, τον Μάξιμο το Γραικό κ.α. και να κυκλοφορήσετε τον βίο των διωκτών αυτών των πατέρων της Εκκλησίας.
Εάν όμως λέτε ΟΧΙ, τότε σταματήστε αυτό το αλισβερίσι, γιατί έχετε σκανδαλίσει εκατοντάδες Λαρισαίους και χιλιάδες σ’ όλη την Ελλάδα.
 

«Τους ξεγελασαμε κι αυτους»
Κάποτε η Λάρισα δυστύχησε να έχει κάποιο δεσπότη ονόματι Σεραφείμ Ορφανός. Όταν πέθανε, μάθαμε ότι είχε κατακλέψει τη Λάρισα. Οι χριστιανικές αδελφότητες στην αρχή ήταν κουμπωμένες – όπως ήταν και με τον Ιγνάτιο Λάππα. Σιγά, σιγά άρχισαν να τον προσκαλούν σε διάφορες εκδηλώσεις, ομιλίες… Σε κάποια εκδήλωση που παραβρέθηκε, στο τέλος τους μίλησε για “ψυχοφελή πράγματα”, και φεύγοντας, σύσσωμο το “φιλόπιστο” ακροατήριο τον ξεπροβόδισε. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο για να φύγει, είπε στον οδηγό:  «…Άντε τους ξεγελάσαμε κι αυτούς… Τώρα πάμε και στους άλλους…». Αυτή είναι η συνηθισμένη τακτική των δεσποτάδων! Και δυστυχώς, ενώ τα γνωρίζουν αυτά οι οργανώσεις, κάνουν τον “αφελή” για να κάνουν τη δουλειά τους!!!
Ας μην απορούμε λοιπόν γιατί φθάσαμε εδώ που φθάσαμε.


Η ΠΡΟΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
Το κακό παραέγινε. Κάθε Κυριακή και δισκοφορία. Έγινε μάστιγα. Το καινούργιο σλόγκαν μεταξύ ιερέων και επιτρόπων είναι: “δώστε και σώστε”. Δεν προλαβαίνουν οι δύστυχοι να ανασάνουν και νέα εγκύκλιος καταφθάνει για δίσκο.
Τελευταία έλεγε: Δώστε για το γηροκομείο, γιατί έχει μεγάλη ανάγκη – φιλοξενεί 15 γέροντες.
Ανάστατα τα εκκλησιαστικά συμβούλια ρωτούν: Αφού το γηροκομείο εισπράττει τις συντάξεις των γερόντων, τις δωρεές συμπολιτών μας και παράλληλα προς το αντίτιμο των λειτουργιών και άλλων μυστηρίων, που δεν είναι και λίγα, αφήνουν και για το γηροκομείο χρήματα, τρόφιμα κ.ά.
Μα δεν είναι μόνο αυτά. Η φράση του δεσπότη: «Η μεγάλη δωρήτρια – κτήτορας του γηροκομείου – μας προίκισε... » τί άλλο σημαίνει απ’ το ότι το κατέστησε οικονομικώς ανεξάρτητο;
Και ρωτούμε: Αφού «η προίκα» καλύπτει τις ανάγκες του ιδρύματος προς τί οι συνεχείς εγκύκλιοι προς οικονομική ενίσχυσή του;

Ντροπη για τους «χριστιανουληδες»
Ακούστηκε από την τηλεόραση  πως θα φορολογηθούν τα μαντριά.
Έβγαλαν απ το ταγάρι το κινητό οι τσοπάνηδες και πήραν τηλέφωνο στο βουλευτή τους και με δύο λόγια του είπαν ορθά κοφτά αυτό να μη γίνει γιατί αν ξαναπεράσει απ το χωριό θα τον κλείσουν στη στάνη με τα ζώα.
Και τι βλέπουμε; Πανικόβλητος εκείνος να τρέχει στον υπουργό και παίρνει την διαβεβαίωση ότι οι στάνες θα εξαιρεθούν του φόρου. Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός των 111 βουλευτών που τους συμπαραστέκονται.
 Οι τσομπάνηδες(προς άρση παρεξηγήσεως και εγώ εκτρέφω ζώα, είμαι ένας απ αυτούς) με ένα σφύριγμα, μια φωνή, ένα κούνημα της γκλίτσας τα ζώα τους υπακούουν όπως και η γραφή λέει «της φωνής του ακούει», βλέπω όμως πως και οι βουλευτές τους ακούν…γιατί είναι ντόμπροι, συνεπείς, λιγόλογοι, μπεσαλήδες.
Ο λόγος τους είναι συμβόλαιο.. Είναι original,αυθεντικοί.. Τους θαυμάζω. Κι αν είναι μόνο 5-10 χιλιάδες άτομα, η αποφασιστικότητα τους και η επιρροή είναι τεράστια.
Τα εκατομμύρια των χριστιανών που βλέπουν την κατάργηση της αργίας της Κυριακής, αντίθετο προς μια εκ των δέκα εντολών, τι έκαναν.;
ΟΙ ..αερο…κύρηκες ξόδεψαν ώρες πύρινων λόγων,ενώ οι τόσοι μπαστουνάδες της συνόδου της εκκλησίας, υπήρξαν αδύναμοι, παράλυτοι στην παρέμβασή τους.Άφωνοι σαν τον Ζαχαρία απέναντι στους κρατούντας.
Η ροζιασμένη γκλίτσα του ορεσίβιου τσοπάνη πιο ισχυρή από τις επίχρυσες, διακοσμημένες πατερίτσες, Ο αυθεντικός λόγος χλευάζει την ευγένεια  την αποφασιστικότητα(;)των λαλίστατων imitations χριστιανούληδων.
Ακόμη και οι άνθρωποι –βουλευτές δεν τους παίρνουν στα σοβαρά, δεν τους πιστεύουν…
Είναι δυνατόν βλέποντας πως 5-10 χιλιάδες χτυπώντας την γκλίτσα πάνω στο βουνό να εισακούονται και τα εκατομμύρια των «χριστιανών» που είναι σ όλα τα επίπεδα τις εξουσίας να αγνοούνται;
Μπράβο στους μεν ,ντροπή για τους δε.
 Ασκληπιάδης


ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ Ή ΝΑ ΚΛΑΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ
Στις 27/10/13 ημέρα Κυριακή ο δεσπότης Ιγνάτιος λειτούργησε προς τιμήν της Παναγίας της Εσφαγμένης. Μετά το «εξαιρέτως της Παναγίας…» βγήκε στην Ωραία Πύλη ο Πρωτοσύγκελος και σαν άλλος καρδινάλιος ανακοίνωσε στους πιστούς ότι θα περιαχθεί δίσκος για τις ανάγκες της εκκλησίας καθότι το έργο της “ενοριακής διακονίας” είναι μεγάλο!
Ο κόσμος άνοιξε τα πορτοφόλια να βοηθήσει. Δεν άργησε όμως να πέσει κεραμίδα στο κεφάλι του εκκλησιάσματος, όταν με το «δι’ ευχών» ο προϊστάμενος του ναού τίμησε με αργυρό μετάλλιο της Υπεραγίας Θεοτόκου τον δεσπότη Ιγνάτιο για την πατρική αγάπη και συμπαράσταση στο έργο της ενορίας και τον Πρωτοσύγκελο για την αγαθή συνεργασία με τις κυρίες και την αδελφότητα.
Ε, αυτό ήταν. Σοκαρισμένοι οι πιστοί μ’ αυτά που είδαν και άκουσαν άρχισαν να ψιθυρίζουν μεταξύ τους: «Εμείς, ρίχνουμε στο δίσκο από το υστέρημά μας για να βοηθήσουμε την ενορία στο φιλόπτωχο έργο της κι αυτοί αγοράζουν και παρασημοφορούν ανίδρωτους ανθρώπους με ασημένιους σταυρούς και εγκόλπια αλληλολιβανιζόμενους; Δεν αντιλαμβάνονται ότι μ’ αυτόν τον τρόπο και το φιλόπτωχο ταμείο θα μετράει χάλκινα νομίσματα»;
Είναι λοιπόν να μην κλαίει κανείς για το κατάντημα αυτό; Γιατί για γέλια δεν είναι.

Ρωτάμε, γιατί μας ρωτούν!
Το προσκύνημα της Παναγίας του Αρμενίου – Αρμενιώτισσας – με ποιο κανονισμό λειτουργεί;
Είναι ένα ερώτημα απλών ανθρώπων, ιερέων, εκκλησιαστικών συμβουλίων κ.ά., που δεν θα το υπέβαλαν αν δεν τους αφορούσε άμεσα.
Η ανηλεής οικονομική αφαίμαξη, που έχει επιβάλει η Μητρόπολη σε μικρές και μεγάλες ενορίες, έχει ξεπεράσει κάθε όριο, σε βαθμό μάλιστα, κι αυτοί, οι πλούσιοι εισπρακτικά ναοί, να αδυνατούν να αντιμετωπίσουν τα λειτουργικά τους έξοδα. Η πίεση που ασκείται από τη Μητρόπολη είναι κατάφορα ασφυκτική με αποτέλεσμα, πέραν των ψυχολογικών προβλημάτων, να τους δημιουργούνται και συνειδησιακά (εφάμαρτα) προβλήματα, όταν ωθούνται να προβούν σε αθέμιτες ενέργειες. Μπροστά σ’ αυτή την τραγική κατάσταση, δικαιολογημένα παρατηρούν, ερευνούν, σχολιάζουν και αναρωτιένται για τα συμβαίνοντα στη Μητρόπολη, όπως και για το προσκύνημα της Παναγίας του Αρμενίου.
Οι πληροφορίες τους αναφέρουν ότι τα έσοδά του πρέπει να ξεπερνούν ακόμα κι αυτά του Προσκ. της αγίας Παρασκευής Τεμπών. Εκατοντάδες τα πραγματοποιούμενα μυστήρια (γάμοι, βαπτίσεις…) αφού εκεί καταφεύγουν πλήθος βολιωτών ιδιαίτερα μετά την απαγόρευση από το δεσπότη Δημητριάδος της τέλεσης διπλών μυστηρίων (γάμων γονέων και στη συνέχεια βαπτίσεις παιδιών των ίδιων ζευγαριών) στη Μητρόπολή του, δεδομένου ότι το εν λόγω προσκύνημα υπάγεται εκκλησιαστικά στη Μητρόπολη Λάρισας. Σ’ αυτό λοιπόν γίνονται και δεκάδες ιδιωτικές λειτουργίες, παρακλήσεις… από πιστούς και των δύο Μητροπόλεων. Τα κηριά – μας πληροφορούν – μεταφέρονται με φορτηγάκια.
Εδώ παρατηρείται κάτι αξιόλογο: Ο μεν δεσπότης Βόλου προτίμησε να χάσει εισπράξεις μένοντας πιστός σ’ αυτό που θεωρούσε απαράδεκτο για χριστιανούς, ο δε Ιγνάτιος Λάρισας αποδέχτηκε ευχαρίστως τους εκ Βόλου προστρέχοντας στο Προσκύνημά του (Παναγιάς Αρμενίου) και ως εκ τούτου και τα χρήματα που δεν είναι και λίγα, αλλά πολλά ώστε να αντιμετωπίσει τις όποιες προφασιζόμενες ανάγκες της Μητρόπολής του, χωρίς να καταντήσει δυνάστης και καταπιεστής των φουκαράδων ώστε να μισηθεί όσο κανείς άλλος.
Μήπως το Υπουργείο Οικονομικών πρέπει να αλλάξει τακτική και η ΣΔΟΕ να κάνει καμιά βόλτα προς τα ’κει κλειδώνοντας τα πάσης φύσεως παγκάρια για ένα μήνα; Μήπως πρέπει να ελέγξει τις αποδείξεις – αν κόβονται – τα ποσοστά και τις δηλώσεις που κάνουν;
Για όλα αυτά μας ρωτούν,  κι εμείς με τη σειρά μας δημοσιεύουμε τα ερωτήματά τους και τις αγωνίες τους.


Εξομολογείσθε τω Κυρίω Ψαλμός 135


ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ - ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΗΛΙΝΑΙΟΣ

ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΗ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΙΤΟΥ (1906 - 1991) // ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ - ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ







ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ - ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ


«Μοῦ ἔκανε ἐντύπωση, μά φοβερή ἐντύπωση, ἔστειλα σέ κάποιον ἀσκητή, εἶναι στήν Ἀττική, λέγεται πατήρ Πορφύριος, ἴσως θά ἔχετε ἀκούσει γι’ αὐτόν, ἔχει τό χάρισμα ὄχι μόνο τῆς διακρίσεως, ἀλλά καί τῆς διοράσεως. Μπορεῖ νά βλέπει. Τοῦ ἔστειλα μιά οἰκογένεια, ἕνα ζευγάρι, καί ἦταν μόνο ἕνα παιδί τους μαζί, ἔχουν περισσότερα παιδιά, γιά ἕνα θέμα πολύ σοβαρό. Ἐγώ εἶχα ἤδη διακρίνει στό παιδί σοβαρά συμπτώματα δαιμονισμοῦ. Τούς ἔστειλα, πῆγαν, καί μέ πῆρε τηλέφωνο ὁ πατήρ Πορφύριος, μέ κατέπληξε, καί μοῦ λέει: «Πές τους, ἐγώ δέν τούς τό εἶπα, ὅτι καί τό ἄλλο τους, τό δεύτερο παιδί, ἔχει δαιμόνιο (ἦταν μία κοπέλα αὐτή, μικρή, 15 χρόνων), ἔχει δαιμόνιο, καί οἱ γονεῖς ἔχουν δαιμόνιο». Λέω: «Γέροντα, οἱ ἄνθρωποι αὐτοί ἐξομολογοῦνται, κοινωνοῦν». «Ἄκου με, πού σοῦ λέγω, ἔχουν δαιμόνιο!». «Γέροντα», τοῦ λέγω … «Ἔχουν δαιμόνιο», μοῦ ἐπιμένει γιά τρίτη καί τέταρτη φορά. Βέβαια, τούς τό εἶπα, γιατί μοῦ τό εἶπε. Οἱ ἄνθρωποι ἐξεπλάγησαν, δέν πέρασε πολύς καιρός, καί πράγματι ἡ κοπέλα ἐξεδήλωσε ἕνα βαρύτατο ἁμάρτημα καί ἐπιμένει νά μένει στό βαρύτατο αὐτό ἁμάρτημα, πού δείχνει ὅτι εἶχε τό δαιμόνιο, τό ἀντίστοιχο αὐτό τοῦ ἁμαρτήματος. Μοῦ ἔκανε κατάπληξη! Αὐτό ἐγώ δέν μποροῦσα νά τό δῶ. Τό ἔβλεπε ἐκεῖνος. Καί πολλά ἄλλα καταπληκτικά!». 
 

http://athanasiosmytilinaios.blogspot.gr (Χριστιανική Ἀνθρωπολογία, ὁμιλία 58η)

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΑΠΗΓΑΓΑΝ ΜΟΝΑΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΘΕΚΛΑΣ




Βρυξέλλες Πορφύρης Δ./Σταφυλά Π.
  Σύμφωνα με το διεθνές πρακτορείο AsiaNews Ισλαμιστές αντάρτες απήγαγαν μοναχές από το ελληνορθόδοξο μοναστήρι της Αγίας Θέκλας  ( Mar Taqla ) στην ιστορική κωμόπολη της Maaloula ( βόρεια της Δαμασκού ).Το ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο επιβεβαίωσε αυτήν την πληροφορία στον Νούτσιο Εκπρόσωπο του Βατικανού στη Δαμασκό επίσκοπο Mario Zenari.
" Ένοπλοι εισέβαλαν στη μονή αυτό το απόγευμα.Απήγαγαν βιαίως τις 12 μοναχές." δήλωσε ο επίσκοπος  Zenari , αναφέροντας ανακοίνωση του Πατριαρχείου.Οι ένοπλοι κατευθύνθηκαν με τις γυναίκες ομήρους προς το  Yabrud ,περίπου  80 χλμ βόρεια της Δαμασκού.Tο Radio Vatican επιβεβαιώνει ότι 12 συριακής και λιβανέζικης καταγωγής  μοναχές απήχθησαν  βιαίως από την μονή τους.
"Φαίνεται ότι οι τζιχαιστές αντάρτες τις οδήγησαν προς τα  βόρεια προς την Yabrud. Δεν γνωρίζουμε ακόμη τα κίνητρα αυτής της πράξης εκ μέρους των ανταρτών:πρόκειται για απαγωγή ή έθεσαν υπό τον  έλεγχό τους τη μονή για να έχουν ελεύθερα τα χέρια τους στη Maaloula",δήλωσε ο εκπρόσωπος του Βατικανού ο οποίος ωστόσο φάνηκε προσεκτικός πριν να μιλήσει για απαγωγή. 
Την είδηση αναμεταδίδει και το arabipress.com.