Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Τι έχει να μας πει τώρα ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, που βράβευσε τον ατεώνα Κοντομηνά για το...φιλανθρωπικό του έργο;

Εμείς τα λέγαμε, Σεβασμιώτατε: Προσέχετε τις «παρέες» σας!
Τις τελευταίες ώρες κυκλοφορεί ευρύτατα στο Διαδίκτυο, σε πολλές και διάφορες ιστοσελίδες, η παραπάνω φωτογραφία του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ μαζί με τον βραβευθέντα (!!!) από τη Μητρόπολη Πειραιά, υπόδικο και κατηγορούμενο για εξαπάτηση του Δημοσίου και σπατάλη εκατομμυρίων, επιχειρηματία Κοντομηνά.



Στη συγκεκριμένη απαράδεκτη βράβευση είχαμε αναφερθεί εκτενώς τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν έγινε. Τότε, διάφοροι «περίεργοι» (και ίσως...τηλεκατευθυνόμενοι) σχολιαστές μας...εγκαλούσαν στην τάξη, μας κατηγορούσαν για «ιεροκατάκριση» και έλεγαν πως «υπερβάλουμε».

Αλήθεια, τι έχουν να μας πουν τώρα όλοι αυτοί;

Τι έχει να μας πει ο Επίσκοπος Σεραφείμ, που χαρακτήρισε «μέγα ευεργέτη» τον Κοντομηνά;;;

Θα πουν κάποιοι, πως τότε «δεν ήταν κατηγορούμενος» ο ιδιοκτήτης του αντίχριστου Άλφα. 

ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ! Ήδη από τον Αύγουστο, είχε διαταχθεί Εισαγγελική έρευνα για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και δωροδοκία στον «φιλάνθρωπο» Κοντομηνά, όπως διαβάζουμε εδώ!

Τι δουλειά είχε λοιπόν η Μητρόπολη Πειραιά να αποδέχεται τις «δωρεές» κλεφτών και να τους βραβεύει κιόλας;

Δυστυχώς, η δικαίωση των όσων γράφαμε τότε ήρθε γρήγορα. Και μάλιστα πικρή, αφού διασύρεται ολόκληρη η Ορθόδοξη Εκκλησία με τις «φιλίες» του Μητροπολίτη Σεραφείμ!

Ελπίζουμε τουλάχιστον να κατάλαβε το λάθος του. Δεν είναι κακό κάποιος να παραδέχεται ότι έσφαλε. Διορθώνεται και αποφεύγει μελλοντικά τις «κακοτοπιές» και τις «κακές παρέες».
Υ.Γ. Θα αναρωτηθούν μερικοί γιατί δεν κάνουμε αναφορά στο άλλο πρόσωπο («καλό Χριστιανό» τον χαρακτήρισε ο κ. Σεραφείμ!) που βρίσκεται περιχαρής δίπλα στον καταζητούμενο Κοντομηνά. Η απάντηση είναι απλή: Οι πολιτικάντηδες - και ειδικά ο συγκεκριμένος - είναι γνωστοί για τα για το...ήθος, την τιμιότητα και την ειλικρίνειά τους!

Η Εκκλησία όμως, τι δουλειά έχει να ανακατεύεται με αυτόν τον ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ  ΒΟΡΒΟΡΟ...; 
http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr

ΣΕ ΚΟΥΤΙ ΑΠΟ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

Συγκλονιστική μαρτυρία διασωθέντα 
153674.p
Βρυξέλλες Πορφύρης Δ /Σταφυλά Π
Ισλαμιστές του “Daash» (ή ΙSIS «Ισλαμικό Κράτος του Ιράκ και της Ανατολής ») αποκεφάλισαν 2 χριστιανούς αρμενικής καταγωγής κατοίκους του χωριού  Deir Hassan στην περιοχή του al-Dana στο  Idlib. Η είδηση μεταδόθηκε από το MCN σημειώνοντας ότι μαζί με τους αρμένιους οι τζιχαντιστές αιχμαλώτισαν και Κούρδους οι  οποίοι όμως κατόρθωσαν να διαφύγουν.Σύμφωνα με το Ishtar TV οι 10 Κούρδοι επέστρεψαν σώοι στο (Χαλέπι).
Ο Rashid Arif, ένας από τους διασωθέντες καταγγέλει ότι οι αντάρτες έφεραν στο στρατόπεδο κράτησης 2 αρμένιους και τους κράτησαν ομήρους για μια εβδομάδα.Μετά τους πήραν ,τους έβγαλαν από τη φυλακή και ποτέ κανείς δεν τους ξαναείδε ζωντανούς. « Κάποια στιγμή ένας από τους απαγωγείς μας έφερε ένα κουτί από μπισκότα με την υπόδειξη να τα μοιραστούμε με τους συγκρατούμενούς μας. »
 Όταν οι φυλακισμένοι άνοιξαν το κουτί με φρίκη διαπίστωσαν ότι εντός του βρισκόταν το κεφάλι του ενός από τους δύο Αρμένιους των οποίων τα ίχνη χάθηκαν το προηγούμενο διάστημα.(Pravoslavie.ru 10/01/13)
Το The Voice of Russia(15/01/14) υπολογίζει σε 2885 τους Σύριους που σφαγίασαν οι ισλαμιστές με ξυράφια,λάμες,μαχαίρια σε μια περίοδο 20 μηνών.Τρεις ειδικοί σε θέματα βίας με μαχαίρι και αιχμηρά αντικείμενα καταθέτουν  στο ίδιο ειδησεογραφικό τις θέσεις τους για το ζήτημα.Ο Abdul Rahman al-Haj δήλωσε σχετικά με τους τύπους μαχαιριών που χρησιμοποιήθηκαν ότι πρόκειται για σουγιάδες αλλά και μαχαίρια για να κόβεις κρέας καθώς  και μακριά ξίφη.
«Η επιλογή αυτού του τρόπου δολοφονίας δεν είναι τυχαία. Επιβαρύνουν την κατάσταση του θύματος και σε ψυχολογικό επίπεδο. ”
Τα μαχαίρια χρησιμοποιήθηκαν  όχι μόνο σαν μέσο δολοφονίας αλλά και ως εργαλείο εκφοβισμού “οι σφαγές με χασαπομάχαιρα για αγελάδες αποδεικνύουν την αγριότητα και την προκλητικότητα του εγκλήματος,” συμπεραίνει ο Marc MacYoung, ειδικός σε θέματα αυτοάμυνας και ασφάλειας.

Βόμβα! Δεν ήταν απλά θαμώνας της μασονικής “Αθηναϊκής Λέσχης” αλλά και υποψήφιος πρόεδρος της το 1999 ο Κοντομηνάς!!! (Ντοκουμέντο)

ο Δημήτρης Κοντομηνάς, έχει εισπράξει τίτλο και από τον Βαρθολομαίο Κωνσταντινούπολης.

Υπάρχουν και συμπληρωματικά στοιχεία:
Ότι ο Δημήτρης Κοντομηνάς, έχει εισπράξει τίτλο και από τον Βαρθολομαίο Κωνσταντινούπολης.
Ότι το 1999 ήταν υποψήφιος πρόεδρος της μασονικής «Αθηναϊκής Λέσχης»όπως καταγράφηκε στο ντοκουμέντο που αναδημοσιεύουμε από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 21 Φεβρουαρίου 1999.

makeleio

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Παγκόσμιος Πόλεμος κατά των Χριστιανών

” Ρωτάω πάντοτε τους χριστιανούς που ζουν στις χώρες των διωγμών τι μπορούμε να κάνουμε για αυτούς. Το πρώτο πράγμα που μου λένε είναι ”μην μας ξεχνάτε.“pic_giant_103013_SM_Exposing-the-Global-War-on-Christians

Παγκόσμιος Πόλεμος κατά των Χριστιανών;

Βρυξέλλες, Δ.Πορφύρης/Π.Σταφυλά
Στο βιβλίο του, Ο Παγκόσμιος Πόλεμος κατά των Χριστιανών που εξέδωσε το 2013 ο δημοσιογράφος John L. Allen Jr., επισημαίνει ότι στην Ερυθραία της Αφρικής, οι χριστιανοί φυλακίστηκαν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στο Me’eter , αποκαλώντας τα «στρατόπεδα συγκέντρωσης  για τους χριστιανούς”. Θεωρεί ότι χιλιάδες είναι αυτοί που φυλακίστηκαν για την πίστη τους. Yπολογίζονται σε 30000 οι χριστιανοί που έχουν απαχθεί σε αυτήν τη χώρα. Οι κρατούμενοι για τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις είναι στοιβαγμένοι σε μεταλλικά κοντέινερ εμποευματικών ειδών, διαστάσεων  4,0 m x3,8m .Υπάρχει τέτοια στενότητα χώρου που είναι αδύνατο να βρεις μια γωνιά για να καθήσεις.”Το μέταλο πολλαπλασιάζει τις θερμοκρασίες της ερήμου που σημαίνει ότι παραλύεις από το κρύο τη νύχτα και την ημέρα  η θερμοκρασία αγγίζει τους  115 βαθμούς Fahrenheit ή και περισσότερο »,γράφει ο   Allen . Ένας παλιός κρατούμενος, περιγράφει αυτά τα κοντέινερ βασανισμού ως  ”γιγαντιαίους φούρνους που βράζουν τ΄άτομα εν ζωή ” . Οι κρατούμενοι όταν τελειώνουν τα ελάχιστα πόσιμα  κάποιες φορές φθάνουν στο σημείο να πιούν τα ούρα τους για να παραμείνουν ζωντανοί (βλ.Beslan). Οι κατάδικοι βασανίζονται, κακοποιούνται σεξουαλικά και δεν έχουν καμιά επαφή με τον εξωτερικό κόσμο. ”
Σε μια ομιλία του το Δεκέμβριο του 2013, σε συνέδριο που διοργάνωσε το Κέντρο του  Berkley στην  Georgetown για τη θρησκεία, την ειρήνη και τα παγκόσμια δρώμενα, ο ίδιος συγγραφέας  απευθυνόμενος στο ακροατήριο  είπε:     ” Ρωτάω πάντοτε τους χριστιανούς που ζουν στις χώρες των διωγμών τι μπορούμε να κάνουμε για αυτούς. Το πρώτο πράγμα που μου λένε είναι ”μην μας ξεχνάτε . “
 “H Νέα Εποχή των Χριστιανικών Μαρτυρίων”,  είναι ο τίτλος με τον οποίο η THE DAILY BEAST (13/01/14) σηματοδοτεί την περίοδο που διανύουμε. Τα λιοντάρια αντικαταστάθηκαν από εκτελέσεις και στρατόπεδα συγκέντρωσης. Σε αριθμό ρεκόρ ανέρχονται οι διωγμοί των χριστιανών σε Συρία και Βόρεια Κορέα.
Αυτήν την εβδομάδα το χριστιανικό αλλά  μη ομολογιακό παρατηρητήριο  ”Open Doors” που υποστηρίζει τους χριστιανούς που διώκονται ανά τον κόσμο, δήλωσε ότι το χριστιανικό μαρτύριο αποτελεί πλέον ένα γενικευμένο και φοβερό φαινόμενο που θέτει σε κρίση τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Στην ετήσια έκθεσή της  για τις 50  χώρες που πρωτοστατούν στο διωγμό των χριστιανών, η οργάνωση “Open Doors”, πιστοποίησε ότι διπλασιάστηκαν οι θάνατοι των χριστιανών κατά το 2013. Η αναφορά  τεκμηριώνεται από τις  2123 δολοφονίες  χριστιανών έναντι των 1201 κατά το 2012. Μόνο στη Συρία, καταγράφηκαν επίσημα 1213 σεκταριστικές ανθρωποκτονίες κατά χριστιανών, μόνο τον τελευταίο χρόνο.
Τα container των χριστιανών στην Ερυθραία
Σε παγκόσμιο επίπεδο, εκτός από τις εκτελέσεις οι χριστιανοί  είναι θύματα       διακρίσεων,  φυλακίσεων,επιθέσεων,σεξουαλικών κακοποιήσεων και εκτοπισμών από διάφορες χώρες μόνο και μόνο γιατί εξασκούν την πίστη τους.

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ


Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΡΩΣΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΠΟ ΛΙΤΑΝΕΙΑ



Συγκλονίζουν τα λόγια ενός 3χρονου λίγο πριν πεθάνει "Θα σας μαρτυρήσω όλους στον Θεό... θα του τα πω όλα ..."

Συγκλονίζουν τα λόγια ενός 3χρονου λίγο πριν πεθάνει
Έχει σαρώσει το διαδικτύο η φωτογραφία ενός μικρού 3χρόνου αγοριού από τη Συρία ,γεμάτο αίματα να μιλά κλαίγοντας λίγο πρίν αφήσει την τελευταία του πνοή.
 
Για την ακρίβεια είναι η τελευταία φωτογραφία που τραβήχτηκε στο νοσοκομείο όπου τον πήγαν στους γιατρούς για σοβαρά εσωτερικά τραύματα και πολλαπλά κατάγματα .
Ο λόγος είναι τα συγκλονιστικά λόγια που φέρεται να είπε το μικρό αγγελούδι λίγο πριν ξεψυχήσει.
Ο μικρός, αν και ήταν μόλις 3 ετών , αισθάνθηκε ότι θα πεθάνει και πριν κλείσει τα μάτια του για πάντα, είπε δακρύζοντας:
"Θα σας μαρτυρήσω όλους στον Θεό... θα του τα πω όλα ..."

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Το ύπουλο «λευκό» χτύπημα, είναι η επιλογή της ημερομηνίας με απώτερο σκοπό να καταργήσουν την αργία της Μεγάλης εβδομάδας, των Αγίων Παθών


      Ύπουλο  «λευκό» χτύπημα.


   Εκστασιασμένος έμεινα ακούγοντας  την πρόταση των ξενοδόχων  για την καθιέρωση της «λευκής εβδομάδας» κατά τα πρότυπα χωρών της Ευρώπης.
     Να κλείνουν τα σχολεία για μια εβδομάδα,  να παίρνουν οι γονείς τα παιδιά,  να πηγαίνουν στα χιόνια εκδρομή!!! Για την τόνωση του χειμερινού τουρισμού….
     Ο εξαθλιωμένος και πεινασμένος θα παίρνει τα παιδιά του και θα πάει για σκι!!! Και επειδή  συνήθως (λόγω του κλίματος) δεν υπάρχουν χιόνια και δεν λειτουργεί σχεδόν το σύνολο των χιονοδρομικών κέντρων, ας πηγαίνουν στις Άλπεις!!!
    Αφού και στο σπίτι του έτσι κι αλλιώς κρυώνει, χωρίς πετρέλαιο, ας απολαύσει την φύση τουλάχιστον. Ας φροντίσει και η εκκλησία να' χει ένα συσσίτιο σε κάθε χιονοδρομικό κέντρο και οι δήμοι να βάλουν πούλμαν για την διακίνηση των εκδρομέων, αφού έχουν παραδώσει τις πινακίδες των ι.χ. τους…
 
     Πίσω όμως από το πικρό χιούμορ  υπάρχει το ύπουλο «λευκό» χτύπημα. Είναι η επιλογή της ημερομηνίας με απώτερο σκοπό να καταργήσουν την αργία  της Μεγάλης εβδομάδας, των Αγίων Παθών και να γίνονται μαθήματα στα σχολεία  και αναπληρώσεις,  απομακρύνοντας έτσι από το πνεύμα των ημερών.  

   Δεν καθορίζεται ημερολογιακά από τις τάδε του μηνός μέχρι τότε, αλλά βάσει του εκκλησιαστικού ημερολογίου.    Είναι  η   πρώτη εβδομάδα της Μεγάλης Τεσσαρακοστής !!!
Η καθαρή εβδομάδα της νηστείας και  των πνευματικών αγώνων.  Όχι της Απόκρεω ή της Τυροφάγου...
   Τι πονηριά! πόσο ύπουλα δουλεύουν και πασάρουν τις διαβολικές  τους προτάσεις.
     Μήπως κάποιος από τους εγκολπιοφόρους πρέπει να ανοίξει το στόμα του;
 Ασκληπιάδης

Έκκληση της Εκκλησίας της Ελλάδος για την Συρία

Έκκληση της Εκκλησίας της Ελλάδος για την Συρία
Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος,σχεδόν τρία χρόνια μετά το ξέσπασμα του εμφυλίου πολέμου στη Συρία, που έχει κοστίσει τη ζωή σε τουλάχιστον 130.000 συνανθρώπους μας και έχει προκαλέσει πρωτοφανή ανθρώπινη κρίση, δηλώνει τα ακόλουθα :
«Απευθύνουμε έκκληση σε κάθε οργανισμό και φορέα, σε όλους τους ισχυρούς της γης να αναλάβουν, έστω και τώρα, τις ιστορικές τους ευθύνες έναντι της ανθρωπότητας και να δώσουν ένα τέλος σε αυτό το απάνθρωπο και παράλογο “θέατρο του θανάτου” που διαδραματίζεται από το 2011 στη Συρία.
Ο σεβασμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και ζωής αποτελεί την μέγιστη πανανθρώπινη αξία και η διαφύλαξή τους οφείλει να είναι ύψιστη προτεραιότητα για όλους.
Τρία χρόνια μετά το ξέσπασμα του πολέμου που έχει προκαλέσει την απώλεια εκατοντάδων χιλιάδων συνανθρώπων μας και έχει αποκλείσει από κάθε ανθρωπιστική βοήθεια σχεδόν τρία εκατομμύρια άλλους, ας τεθεί επιτέλους ένα τέλος στην τραγωδία.
Τη νέα χρονιά, όλοι μαζί, ο καθένας από τη δική του πλευρά, με κάθε δύναμη που διαθέτει, οφείλει να πράξει το αυτονόητο : να στέρξει τους συνανθρώπους μας που δοκιμάζονται σκληρά, βιώνοντας ουσιαστικά την επίγεια κόλαση. Εκεί όπου χριστιανοί χάνουν τα παιδιά τους, τους αδελφούς τους, τους γονείς και τους διπλανούς τους. Εκεί όπου οι συνάνθρωποί μας ζουν καθημερινά με την αγωνία του θανάτου και της επιβίωσης, καθώς στερούνται ακόμη και τα στοιχειώδη, όπως η τροφή και το νερό.
Μας προκαλεί βαθύτατη ανησυχία και θλίψη η απηνής δίωξη των χριστιανών που ζουν στην περιοχή. Μία δίωξη που παραπέμπει σε άλλες σκοτεινές εποχές που όλοι πιστέψαμε ότι είχαν φύγει ανεπιστρεπτί.
Η απαγωγή των δύο αρχιερέων και των δώδεκα μοναζουσών συνιστούν, συν τοις άλλοις, πράξεις ωμής και απροκάλυπτης βίας, που ναρκοθετούν οποιαδήποτε προσπάθεια ειρήνευσης στην περιοχή, διαμορφώνουν ένα κλίμα περιορισμού η και ολικής εξάλειψης κάθε θρησκευτικής ελευθερίας και θέτουν εν αμφιβόλω αυτή την ίδια την ύπαρξη του χριστιανικού στοιχείου στη χώρα.
Αυτές οι χαίνουσες πληγές στην Συρία πρέπει το συντομότερο να επουλωθούν. Όσο οι διεθνείς οργανισμοί και όλα τα εμπλεκόμενα μέρη σε αυτή την τραγωδία αρνούνται να πράξουν αυτά που ο ανθρωπισμός και η λογική επιβάλλουν, τόσο η τραγωδία στη Συρία θα βαθαίνει, με απρόβλεπτες επιπτώσεις για ολόκληρη την πολύπαθη περιοχή της Μέσης Ανατολής.


Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

«Γέροντα Εφραίμ. Έκανες λάθος. Αλλοτριώνεις την διδασκαλία της Εκκλησίας. Είσαι απαράδεκτος»! (π. Νικόλαος Μανώλης).



π. Νικόλαος Μανώλης:

 «Ἀλλοτριώνει τὴν διδασκαλία
τῆς Ἐκκλησίας μας»
καὶ ὁ π. Ἐφραὶμ Βατοπαιδίου!
 «Γέροντα Ἐφραίμ. Ἔκανες λάθος,
εἶσαι ἀπαράδεκτος»!
• π. Ἐφραὶμ Βατοπαιδίου: «Οἱ συμπροσευχὲς ἀπαγορεύονται, ἀλλ’ ἐμεῖς κάνουμε πὼς δὲν βλέπουμε τὶς συμπροσευχές· καὶ ὁ λόγος ποὺ κάνουμε πὼς δὲν βλέπουμε, εἶναι ὅτι αὐτὸ συμβάλλει στὸ νὰ σιωποῦμε γιὰ τὴν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας»!!! (σ.σ. Ἀλλὰ γιατί κατηγορεῖτε μόνο ἐμένα; -Θὰ ἔλεγε δικαίως ὁ π. Ἐφραίμ-. Παρόμοια στάση δὲν ἔχουν καὶ οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές; Κι αὐτοὶ βλέπουν τὴν γεωμετρικὴ πρόοδο τῆς αἱρέσεως, ἀλλὰ «κοινωνοῦν»  μὲ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές!).
• π. Ἐφραίμ: Εἴμαστε σὲ συζήτηση (γιὰ τὶς συμπροσευχὲς καὶ ὅλα ὅσα κάνει) τὸ πατριαρχεῖο. (σ.σ. Καὶ συμφωνοῦμε μαζί του, ἐφόσον) «τὸ Πατριαρχεῖο κάνει τὶς συμπροσευχὲς γιὰ λόγους διπλωματίας!!!
π. Νικόλαος Μανώλης: Μιὰ ἁπλῆ ἐρώτηση θὰ κάνω. «Ἐσὺ ποὺ εἶσαι ὁ φωτισμένος Γέροντας στὸ Ἅγιο Ὄρος, φορέας τῆς ἁγιοπατερικῆς Παράδοσης. Θὰ μᾶς πεῖς, ποιός Ἅγιος Πατέρας ἐπέτρεψε τὶς συμπροσευχές; (Πρέπει νὰ μᾶς τὸ πεῖς).... Ὄχι, Γέροντα Ἐφραίμ. Ἔκανες λάθος, εἶσαι ἀπαράδεκτος».
(σ.σ. Ὁμοίως, π. Νικόλαε, ὀφείλεις νὰ μᾶς πεῖς: ποιός ἅγιος Πατέρας ἐπιτρέπει τὴν μνημόνευση καὶ ἐπικοινωνία μὲ χαρακτηρισμένους αἱρετικοὺς ἀπὸ Ἅγιο τῆς Ἐκκλησίας (Ἰουστῖνο Πόποβιτς), ποιά ἐκκλησιαστικὴ Παράδοση γνωρίζεις νὰ ἐπιτρέπει ἐπικοινωνία μὲ αἵρεση χαρακτηρισμένη ἀπὸ τὸν π. Θεόδωρο Ζήση -καὶ ἄλλους- ὡς χειρότερη ἀπὸ τὸν Ἀρειανισμό;).

Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ὁμιλία τοῦ π. ΝΙΚ. ΜΑΝΩΛΗ:
π. Νικόλαος Μανώλης: «Στεναχωρέθηκα, πικράθηκα, πόνεσα ἀπὸ τὶς δηλώσεις τοῦ Γέροντος Ἐφραὶμ τοῦ Βατοπαιδινοῦ, ποὺ ἐδῶ στὴ Θεσσαλονίκη ἔκανε μιὰ ὁμιλία (στὸ «Ἠλέκτρα Παλλάς»), δέχτηκε ἐρωτήσεις καὶ ἀπάντησε στὸ θέμα τῶν συμπροσευχῶν».
(Παραθέτουμε τὸ συγκεκριμένο σημεῖο μὲ τὴν ἐρώτηση ἀκροατὴ στὸ «Ἠλέκτρα Παλλάς» καὶ τὴν ἀπάντηση τοῦ π. Ἐφραὶμ Βατοπαιδίου):
–(Ἀκροατής): Γέροντα, πρὶν εἴπατε ὅτι ὁ  Διάλογος ἀνάμεσα στὶς Θρησκεῖες εἶναι θεμιτός. Ἡ συμπροσευχὴ εἶναι θεμιτή;
–(Γέρ. Ἐφραίμ): Ἀκοῦστε, ἡ συμπροσευχὴ δὲν πρέπει νὰ γίνεται, ἀλλ’ ὅμως γίνεται. Ἐμεῖς ὅμως τὰ βλέπουμε αὐτὰ καὶ κάνουμε πὼς δὲν βλέπουμε· καὶ ὁ λόγος ποὺ κάνουμε πὼς δὲν βλέπουμε, εἶναι ὅτι αὐτὸ συμβάλλει στὸ νὰ σιωποῦμε γιὰ τὴν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας. Μπορεῖ νὰ οἰκονομηθεῖ αὐτὸ τὸ πρᾶγμα.

Ὁ γ. Ιάκωβος Τσαλίκης για τις συμπροσευχές και το Βάπτισμα των αιρετικών και τα κριτήρια Αγιοκατατάξεως από τους Οικουμενιστές!




ἀπορία τῶν πιστῶν μεγάλη, γιατί ἐσπευσμένη ἁγιοκατάταξη τοῦ γέροντα Πορφύριου πραγματοποιήθηκε ἀπὸ τὸ Πατριαρχεῖο καὶ ὄχι ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, τῆς ὁποίας ἦταν μέλος Γέροντας Πορφύριος;

Καὶ γιατί μόνο ἁγιοκατάταξη τοῦ Γέροντος Πορφυρίου καὶ ὄχι καὶ τῶν ἄλλων δύο ἁγίων Γερόντων Παϊσίου καὶ Ἰακώβου, τοὺς ὁποίους ἐξ ἴσου σέβεται καὶ τιμᾶ πιστὸς λαός;

Γιατὶ ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος προέβη στὴν ἁγιοκατάταξη τοῦ Ἐθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης, παρὰ τὶς διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν (ἀφοῦ εἶχαν διατυπωθεῖ ἐνστάσεις καὶ κατηγορίες ὅτι ὁ Χρυσ. Σμύρνης ἀνῆκε στὴν Μασωνία), ἐνῶ κωφεύει στὸ αἴτημα τῶν πιστῶν γιὰ ἁγιοκατάταξη τῶν Παϊσίου καὶ Ἰακώβου; Μήπως εἶναι ἀντίθετη ἡ νεοταξικὴ Οἰκουμενιστικὴ κομπανία;

Μήπως ἐπειδὴ ὁ Γέρων Παΐσιος εἶχε συμβάλλει στὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου τοῦ Πατριάρχη Ἀθηναγόρα; Μήπως ἐπειδὴ ὁ Γέρων Παΐσιος, ἀλλὰ καὶ ὁ Γέρων ἰάκωβος εἶχαν καταδικάσει τὶς συμπροσευχές;

Σὲ πρόσφατο βιβλίο τοῦ π. Ἰωάννη Κωστώφ, «ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΦΟΔΙΑ, ὄχι νὰ ἐκτρέφουμε, ἀλλὰ νὰ ἐκτρέπουμε τὴν αἵρεσι», δίδεται μιὰ ἱκανοποιητική ἀπάντηση: ὁ Γέροντας Ἰάκωβος ἦταν ἀντίθετος μὲ τὶς συμπροσευχὲς καὶ τὴν πρακτικὴ τοῦ νὰ «μή βαπτίζονται» οἱ αἱρετικοί, πρακτικὴ ποὺ ἐφαρμόζουν ἀθετοῦντες Ἱερὴ Παράδοση αἰώνων ἡ αἱρετικὴ ὁμάδα τοῦ Φαναρίου καὶ ὅσοι συμπορευόμενοι καὶ συγκοινωνοῦντες μὲ αὐτούς.




πόσπασμα ἀπὸ τὸ νέο βιβλίο το π. Ἰωάννη Κωστώφ, «ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΦΟΔΙΑ, ὄχι νὰ ἐκτρέφουμε, ἀλλὰ νὰ ἐκτρέπουμε τὴν αἵρεσι».



 


Ο γ. Ιάκωβος Τσαλίκης για τις συμπροσευχές


και το Βάπτισμα των ετεροδόξων





Διηγείται ο Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης:

Κάποτε επισκέφθηκε το Μοναστήρι μας ένας Προτεστάντης πάστορας.

Όταν με ενημέρωσαν ότι αυτός ο κύριος είναι ιερέας των Προτεσταντών, τον πλησιάσαμε και τον ξεναγήσαμε στο Μοναστήρι μας. Μετά, είπα να ετοιμάσουν για τον άνθρωπο φαγητό...

Εγώ δεν κάθησα μαζί του στο τραπέζι, αλλά αποσύρθηκα στο κελί μου.

Διότι αυτό απαιτεί η τάξις.

Οι Πατέρες απαγορεύουν τη συμπροσευχή που προηγείται της κοινής τραπέζης...



Σε άλλη περίπτωση επισκέφθηκαν το Μοναστήρι δύο αγιορείτες ιερομόναχοι και μια ηλικιωμένη κυρία Καθολική, ρωσικής καταγωγής, που είχε αποφασίσει να γίνει Ορθόδοξη.

Όταν στο Γέροντα αναφέρθηκε ότι, κατόπιν αποφάσεως της Ιεράς Συνόδου, στα άτομα αυτά είναι αρκετό το μυστήριο του Χρίσματος, χωρίς το Βάπτισμα, ο Γέροντας είπε:

Δεν γνωρίζω τι αποφάσισε η Ιερά Σύνοδος. Εκείνο που γνωρίζω είναι ότι το Ευαγγέλιο λέει: «ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται».

Γι’ αυτό πρέπει να γίνεται κανονικά το μυστήριο του Βαπτίσματος και του Χρίσματος. Και σε ένα τρίτο περιστατικό ενός Καθολικού, που θέλησε να βαπτισθεί, αφού ο Γέροντας τον προέτρεψε να επισκεφθεί τον επίσκοπο της περιοχής του, απ’ όπου επέστρεψε με τη σύσταση ότι δεν χρειάζεται βάπτισμα άλλα μόνο χρίσμα...

Χωρίς να σχολιάσει την παραπάνω αντιμετώπιση, έφερε μία μεγάλη κολυμβήθρα στο Μοναστήρι και, βοηθούμενος από ένα αρχιμανδρίτη, πνευματικό του τέκνο, βάπτισε κανονικά τον εν λόγω άνθρωπο στο παρεκκλήσι του Αγίου Χαραλάμπη.
Πηγή: ellinorthodoxia

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

"Το έχει χάσει" τελείως ο Κ.Παπούλιας; - "Δεύτερη πατρίδα μου η Γερμανία" δηλώνει!

Η συνάντηση του υπουργού Εξωτερικών της Γερμανίας Βάλτερ Σταϊνμάγερ με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, σημαδεύτηκε από μια δήλωση του δεύτερου η οποία καταδεικνύει ότι κάτι δεν πάει καλά με τον Κάρολο Παπούλια, αν προστεθεί και στις λοιπές απίθανες δηλώσεις που έχει κάνει εσχάτως (χθες η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων εξέδωσε ανακοίνωση-χαστούκι κατά του προέδρου της Δημοκρατίας κάτι που γίνεται γενικά για πρώτη φορά μετά το 1974).
Ο Έλληνας πρόεδρος της Δημοκρατίας, είπε λοιπόν στον Β.Σταϊνμάγερ ότι "Θεωρεί την Γερμανία ως δεύτερη πατρίδα του"! Ενώ χιλιάδες Έλληνες έχουν πεθάνει λόγω της δεύτερης πατρίδας του και τον Β'ΠΠ, και σήμερα, ενώ όλη η Ευρώπη υποφέρει από την "δελυτερη πατρίδα του".
Απίστευτη δήλωση που μόνο ηγέτης τύποις ανεξάρτητης χώρας θα μπορούσε να κάνει. Στην πραγματικότητα δηλώνει υποτέλεια, αφού είναι αδιανόητο ο νούμερο 1 πολίτης της χώρας να δηλώνει ότι έχει και δεύτερη πατρίδα και μάλιστα την ... Γερμανία που έχει σωρεύσει τόσα δεινά στην (υποθέτουμε πρώτη του...) πατρίδα...

Ο Ραβίνος Καντούρι, είχε πει στους μαθητές του πως ο Μεσσίας θα φανερωθεί, μετά το θάνατο του Αριέλ Σαρόν. Οι Εβραίοι σταύρωσαν Τον Χριστό για να υποδεχθούν αργότερο τον Αντίχριστο, αυτό να μην το ξεχνάμε ποτέ.

Μετά το θάνατο του Σαρόν, η προφητεία;

kaduri
Φωτιά έχουν πάρει στα διάφορα blogs τα δημοσιεύματα για το θάνατο του Αριέλ Σαρόν.
Όπως δημοσίευσε το Βήμα: «Ο Αριέλ Σαρόν, ο αυτοαποκαλούμενος «πολεμιστής» που κυριάρχησε στην στρατιωτική και πολιτική ζωή του Ισραήλ για πολλές δεκαετίες, πέθανε σε ηλικία 85 ετών, οκτώ χρόνια μετά από ένα ισχυρό εγκεφαλικό επεισόδιο που τον άφησε νοσηλευόμενο σε κώμα.
Η υγεία του πρώην στρατηγού και πρώην πρωθυπουργού του Ισραήλ, πρόσφατα παρουσίασε επιδείνωση με πολλαπλή οργανική ανεπάρκεια. Οι γιοι του βρίσκονταν στο πλευρό του στο ιατρικό κέντρο Σέμπα κοντά στο Τελ Αβίβ, όπου ο Σαρόν νοσηλευόταν από τον Μάιο του 2006. Ο γιος του Γκιλάντ δήλωσε: «’Έφυγε. ‘Έφυγε όταν το αποφάσισε ο ίδιος». »
Ο λόγος για τον οποίο δίνεται τόση έμφαση στο Θάνατο του Αριέλ Σαρόν είναι η «προφητεία» του Ραβίνου Γιτζάκ Καντουρί, ο οποίος στο Ισραήλ έχει τη φήμη αγίου, πέθανε 111 χρονών και πριν πεθάνει είχε αφήσει ένα ιδιόχειρο σημείωμα απακαλύπτοντας το όνομα Του Μεσσία (πάντα κατά τους Εβραίους).  Το σημείωμα ανοίχτηκε ένα χρόνο μετά το θάνατό του και έγραφε:
“Σχετικά με τη συντομογραφία του ονόματος του Μεσσία, Αυτός θα σηκώσει το λαό και θα αποδείξει ότι ο λόγος του και ο νόμος του έχουν κύρος. Αυτό έχω υπογράψει το μήνα του ελέους. Yitzhak Kaduri”! Στα Εβραϊκά τα αρχικά των παραπάνω λέξεων, σχηματίζουν ένα όνομα Yehoshua ή Yeshua, που σημαίνει ΙΗΣΟΥΣ!
Ο Ραβίνος Καντούρι, είχε πει στους μαθητές του πως ο Μεσσίας θα φανερωθεί, μετά το θάνατο του Αριέλ Σαρόν.  Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο όλοι, για διαφορετικό λόγο όμως ο καθένας, έχουν ρίξει όλο το ενδιαφέρον τους στο γεγονός του θανάτου.  Το θέμα για εμάς τους Χριστιανούς είναι άλλο όμως, ο Μεσσίας των Εβραίων είναι ο Αντίχριστος της Αποκάλυψης. Οι Εβραίοι σταύρωσαν Τον Χριστό για να υποδεχθούν αργότερο τον Αντίχριστο, αυτό να μην το ξεχνάμε ποτέ.
Δείτε το παρακάτω βίντεο, προσοχή στο 4,10″  και μετά…

ΜΟΝΑΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΘΕΚΛΑΣ: “ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ….”

Το τελευταίο μήνυμα μιάς μοναχής

o άνθρωπος κλειδί της υπόθεσης η γερόντισα Πελαγία
o άνθρωπος κλειδί της υπόθεσης η γερόντισα Πελαγία
Βρυξέλλες, Πορφύρης Δ./ Σταφυλά Π.

“Ευτυχισμένες θα είμαστε αν πεθάνουμε για το Χριστό.” Αυτά ήταν τα λόγια της λιβανέζας μοναχής Mariam al – Haber , στην τελευταία συζήτηση που είχε μ’έναν από τους γονείς της πριν αυτή και οι υπόλοιπες αδελφές απαχθούν στις 6 Δεκεμβρίου από τη μονή της Αγίας Θέκλας στη Μααλούλα.
Η εφημερίδα  Al- Akhbar μεταδίδει ότι οι διαπραγματεύσεις για την απελευθέρωσή τους είναι σ’εξέλιξη σε Λίβανο αλλά και στη Συρία.Οι πληροφορίες του  μιλούν για 12 μοναχές και 4 κοπέλες του ορφανοτροφείου που βρίσκονται στα χέρια των τζιχαντιστών.
Η οικογένεια της αδερφής Marian al  -Haber  που κατάγεται από την πόλη Halazoun στην περιοχή του Aley του όρους Λιβάνου επισκέφθηκε χθες το στρατηγό  Abbas Ibrahim ,  Διευθυντή της Γενικής Ασφάλειας της χώρας συνοδευόμενη από τον  Robert Abiad , επικεφαλή του Ορθόδοξου Συμβουλίου του Λιβάνου που παρακολουθεί την υπόθεση.
Ο Abiad δήλωσε: « οι καλόγριες είναι στο σπίτι ενός χριστιανού ο οποίος τις φροντίζει.Διαμένουν σε μια βίλα.Ο άνθρωπος αυτός επιχείρησε να θέσει σε ισχύ διαπραγματεύσεις με τη Ρωσία επειδή η γυναίκα του είναι ρωσίδα αλλά το εγχείρημα δεν απέδωσε.”
Ο ίδιος απεκάλυψε ότι η ομάδα του έχει επαφή με τους απαγωγείς και καθημερινή επαφή με τις μοναχές οι οποίες σύμφωνα με αυτόν είναι πολύ καλά στην υγεία τους και έχουν όλα τα απαραίτητα.Εξέφρασε την ελπίδα ότι μια λύση θα βρεθεί σύντομα.
Η Thérèse Haber  συγγενής  της μοναχής ,  κλαίει όταν  θυμάται την  Mariam . Αυτή λέει, ” η Mariam αφιέρωσε τη ζωή της στο μοναχισμό μετά τον εμφύλιο.Zει στην  Maaloula περίπου 30 χρόνια.Μίλησε με τον αδερφό της.Παγιδευτήκαμε του είπε ,τίποτα άλλο. ”
Η Thérèse προσθέτει : «Της ζήτησα πολλές φορές να εγκαταλείψει τη Maaloula και να πάει σ’ ένα μέρος σίγουρο αλλά αυτή αρνήθηκε λέγοντας : Είμαστε προορισμένες να παραμείνουμε εδώ.Ή θα πεθάνουμε όλες μαζί ή θα είμαστε όλες μαζί  … διάβασε τους βίους των αγίων. ”
معلولا
Παρά το πένθος της η οικογένεια της αδελφής Mariam καθώς και άλλα άτομα που ενδιαφέρονται για την τύχη της διατηρούν την ελπίδα.Η αισιοδοξία τους προέρχεται από τις διαβεβαιώσεις των υπηρεσιών ασφαλείας που ισχυρίζονται ότι: « οι μοναχές θ’ απελευθερωθούν σύντομα …υπάρχει ένα κλίμα αισιοδοξίας “, αλλά δεν δίνουν καμιά πληροφορία.
Οι απαγωγείς εγκατέστησαν τις καλόγριες στην πόλη  Yabroud.Το λιβανέζικο Tayyar μεταδίδει  ότι ο πρόεδρος του Συμβουλίου των ορθοδόξων του Λιβάνου, καταγγέλει ότι ενώ διεξάγονταν διαπραγματεύσεις για τις μοναχές, αντάρτες της αντιπολίτευσης απήγαγαν από το  Yabroud   τον αδερφό του καθολικού επισκόπου της Χομς, Abboud Arbash. Επίσης καταγγέλει ότι υπάρχει κύμα απαγωγών χριστιανών και ότι οι επιβάλλεται στους χριστιανούς να πληρώνουν ως dimi, φόρο υποτέλειας, τα λεγόμενα ζίζια.
To breakingnews επιβεβαιώνει ότι οι διαπραγματεύσεις για την απελευθέρωση των μοναχών φαίνεται να αποδίδουν.Προσθέτει ότι στις διαπραγματεύεσεις αυτές εμπλέκεται και το Ιράκ καθώς μια από τις απαχθείσες κοπέλες του ορφανοτροφείου κατέχει ιρακινή υπηκοότητα.
Η μονή μετά την επέλαση των τζιχαντιστών ρήμαξε.Αντάρτες του Μετώπου της Νίκης αφαίρεσαν όλες τις καμπάνες.Σύμφωνα με τo al hadath news “ ένοπλοι άνδρες πήραν τις καμπάνες  όπως και το άγαλμα του ένθρονου Ιησού.Ενώ το καλοκαίρι είχαν ανατινάξει και το άγαλμα της Παναγίας που ήταν κοντά στο ξενοδοχείο στο ύψωμα που καλύπτει την κωμόπολη.  Εικόνες,κειμήλια και πολίτιμα σκεύη λεηλατήθηκαν και ήδη βρίσκονται στο Λίβανο για να διακινηθούν προς πώληση κυρίως σε Τουρκία και Ιταλία ».
H αντιπολίτευση και οι ισλαμιστές σύμμαχοί της θορυβήθηκαν από την διάδοση των ειδήσεων περί του εμπρησμού,και αρχαιοκαπηλείας που υπέστη η μονή και με προπαγανδιστικά μέσα που ελέγχουν προσπαθούν και σ’αυτήν την περίπτωση ν’ανασκευάσουν και να αποδώσουν τη λεηλασία και τις καταστροφές στις κυβερνητικές δυνάμεις.Το μόνο που κατορθώνουν είναι να δίνουν στη δημοσιότητα και νέες εικόνες από το πλιάτσικο και την καταστροφή του ναού που δεν θυμίζει σε τίποτα, ύστερα από την αφαίρεση των συμβόλων,  εκκλησία.(alhadath 10/01/14)
αφαίρεση όλων των ιερών εικόνων από το τέμπλο προς πώληση
αφαίρεση όλων των ιερών εικόνων από το τέμπλο
προς πώληση

εμφανή τα σημάδια από την πυρπόληση
εμφανή τα σημάδια από την πυρπόληση

ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΑ ΦΩΤΑ : ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ


ΑΓΙΑ ΤΑΤΙΑΝΗ
 
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ Δ´ 7 - 13
7 Ἑνὶ δὲ ἑκάστῳ ἡμῶν ἐδόθη ἡ χάρις κατὰ τὸ μέτρον τῆς δωρεᾶς τοῦ Χριστοῦ. 8 διὸ λέγει· ἀναβὰς εἰς ὕψος ᾐχμαλώτευσεν αἰχμαλωσίαν καὶ ἔδωκε δόματα τοῖς ἀνθρώποις. 9 τὸ δὲ ἀνέβη τί ἐστιν εἰ μὴ ὅτι καὶ κατέβη πρῶτον εἰς τὰ κατώτερα μέρη τῆς γῆς; 10 ὁ καταβὰς αὐτός ἐστι καὶ ὁ ἀναβὰς ὑπεράνω πάντων τῶν οὐρανῶν, ἵνα πληρώσῃ τὰ πάντα. 11 καὶ αὐτὸς ἔδωκε τοὺς μὲν ἀποστόλους, τοὺς δὲ προφήτας, τοὺς δὲ εὐαγγελιστάς, τοὺς δὲ ποιμένας καὶ διδασκάλους, 12 πρὸς τὸν καταρτισμὸν τῶν ἁγίων εἰς ἔργον διακονίας, εἰς οἰκοδομὴν τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ, 13 μέχρι καταντήσωμεν οἱ πάντες εἰς τὴν ἑνότητα τῆς πίστεως καὶ τῆς ἐπιγνώσεως τοῦ υἱοῦ τοῦ Θεοῦ, εἰς ἄνδρα τέλειον, εἰς μέτρον ἡλικίας τοῦ πληρώματος τοῦ Χριστοῦ, 


ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ Ι. ΚΟΛΙΤΣΑΡΑ
7 Εις τον καθένα δε από ημάς εδόθη η χάρις, τα χαρίσματα και αι δωρεαί, σύμφωνα με το μέτρον, με το οποίον δικαίως και σαφώς μοιράζει ο Χριστός τας δωρεάς του. (Ας μη υπάρχουν, λοιπόν, ζηλοφθονίαι μεταξύ σας, διότι τα χαρίσματα είναι δώρα του Θεού, δια την εξυπηρέτησιν όλων). 8 Ακριβώς, διότι ο Χριστός ο ίδιος διανέμει τα χαρίσματα, (στον ψαλμ.67,στιχ.19,τον οποίον ελευθέρως αποδίδει ο Παύλος) λέγει η Γραφή. “Οταν ανέβη δια της αναλήψεως του υψηλά στους ουρανούς επήρε αιχμαλώτους του και ηλευθέρωσεν εκείνους, τους οποίους εκρατούσε δούλους του ο διάβολος και έδωκε δώρα και χαρίσματα στους ανθρώπους”. 9 Αυτό δε που λέγει η Γραφή, ότι ανέβη, τι άλλο συμαίνει, παρά ότι προηγουμένως είχε κατεβή ο σταυρωθείς Κυριος εις τα κατώτερα μέρη της γης, δηλαδή κάτω στον Αδην; 10 Ο Χριστός, ο οποίος κατέβη μέχρι και του Αδου, αυτός είναι που ανέβη επάνω επό όλους τους ουρανούς, δια να γεμίση έτσι με την παρουσίαν του και τα χαρίσματά του τα πάντα. 11 Αυτός, λοιπόν, εμοίρασε τας δωρεάς του και έτσι ανέδειξε και έδωκεν εις την Εκκλησίαν άλλους μεν αποστόλους, άλλους δε προφήτας, που θα αναλύουν τα λόγια του Θεού και θα προλέγουν τα μέλλοντα, άλλους δε κήρυκας του Ευαγγελίου, άλλους ποιμένας και διδασκάλους, οι οποίοι θα καθοδηγούν ένα έκαστον και όλους μαζή τους Χριστιανούς. 12 Και όλα αυτά προς τον σκοπόν να οικοδομούνται και να προοδεύουν εις την κατά Χριστόν ζωήν οι πιστοί, να εκτελήται άρτια και αρμονικά το έργον της διακονίας, ώστε να οικοδομείται συνεχώς η Εκκλησία, η οποία είναι σώμα Χριστού, 13 μέχρις ότου καταλήξωμεν όλοι εις μίαν και την αυτήν πίστιν, χωρίς διαφοράς και αντιθέσεις, εις την βαθείαν γνώσιν του Υιού του Θεού, εις τέλειον άνδρα, από απόψεως πνευματικής σοφίας και αρετής, στο μέτρον της πνευματικής ηλικίας και της πλήρους ηθικής τελειότητος, δια να ολοκληρωθώμεν και αποτελέσωμεν έτσι το σώμα του Χριστού. 
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ Δ´ 12 - 17
12 Ἀκούσας δὲ ὅτι Ἰωάννης παρεδόθη ἀνεχώρησεν εἰς τὴν Γαλιλαίαν. 13 καὶ καταλιπὼν τὴν Ναζαρὲτ ἐλθὼν κατῴκησεν εἰς Καπερναοὺμ τὴν παραθαλασσίαν ἐν ὁρίοις Ζαβουλὼν καὶ Νεφθαλείμ· 14 ἵνα πληρωθῇ τὸ ῥηθὲν διὰ Ἠσαΐου τοῦ προφήτου λέγοντος· 15 Γῆ Ζαβουλὼν καὶ γῆ Νεφθαλείμ, ὁδὸν θαλάσσης, πέραν τοῦ Ἰορδάνου, Γαλιλαία τῶν ἐθνῶν, 16 ὁ λαὸς ὁ καθήμενος ἐν σκότει φῶς εἶδεν μέγα, καὶ τοῖς καθημένοις ἐν χώρᾳ καὶ σκιᾷ θανάτου φῶς ἀνέτειλεν αὐτοῖς. 17 Ἀπὸ τότε ἤρξατο ὁ Ἰησοῦς κηρύσσειν καὶ λέγειν· Μετανοεῖτε· ἤγγικεν γὰρ ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν. 

ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ Ι. ΚΟΛΙΤΣΑΡΑ
12 Οταν δε ο Ιησούς ήκουσεν ότι ο Ιωάννης συνελήφθη κατά διαταγήν του Ηρώδου Αντίπα και ερρίφθη στην φυλακήν, ανεχώρησεν από την Ιουδαίαν δια την Γαλιλαίαν. 13 Και αφού εγκατέλειψε την Ναζαρέτ, ήλθεν και εγκατεστάθη εις την Καπερναούμ, η οποία ήτο κτισμένη εις την παραλίαν της Γεννησαρέτ, εις τα όρια των φυλών Ζαβουλών και Νεφθαλείμ. 14 Και εξεπληρώθη έτσι αυτό, που είχε προείπει ο προφήτης Ησαΐας λέγων· 15 “Η περιοχή της φυλής Ζαβουλών και η περιοχή της φυλής Νεφθαλείμ, που εκτείνεται πλησίον της θαλάσσης της Γεννησαρέτ και προς ανατολάς του Ιορδάνου, η Γαλιλαία η γεμάτη από εθνικούς, 16 ο λαός που κάθεται στο σκοτάδι της θρησκευτικής αγνοίας και πλάνης, είδε πνευματικόν φως μέγα, τον Χριστόν, και εις αυτούς που κάθονται δούλοι ψυχικώς εις την χώραν, που την σκαπάζει καταθλιπτικόν το πυκνότατον σκοτάδι της αμαρτίας και του θανάτου, ανέτειλε και έλαμψε φως από τον ουρανόν”. 17 Από τότε πλέον ήρχισεν ο Ιησούς να κηρύττη δημοσία και να λέγη· “μετανοείτε, διότι έχει πλησιάσει πλέον η βασιλεία των ουρανών, η πνευματική και αγία ζωή της λυτρώσεως και της μακαριότητος”. 

ΠΗΓΗ : ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ


ΓΕΡΟΝΤOΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ
(1927-2006)

«Ὁ πνευματικός εἶναι εἰρηνοποιός, εἶναι συμφιλιωτής, εἶναι πάρα πολύ σημαντικό, καί σᾶς εἶπα, ἔχω βαθιά ἐπίγνωση τοῦ πράγματος».
(Μακαρισμοί, ὁμιλία 7η)
Συλλογή ἀναφορῶν
τοῦ Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
γιά τό Μυστήριο τῆς Ἐξομολόγησης




Πρόλογος

Ὁ Γέροντας Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος μᾶς ἄφησε μία μεγάλη πνευματική κληρονομιά. Μᾶς παρέδωσε ἕναν τεράστιο ἀριθμό κατηχητικῶν ὁμιλιῶν, κατανεμημένων σέ διαφορετικές θεματικές σειρές.
Ἀκούσαμε και συλλέξαμε ἀπό μεγάλο ἀριθμό ὁμιλιῶν, κατά τήν κρίση μας, ἐνδεικτικές ἀναφορές τοῦ πατρός Ἀθανασίου, πού μᾶς ἔκαναν ἰδιαίτερη ἐντύπωση καί πού ἀφοροῦσαν τό μυστήριο τῆς Ἐξομολόγησης.
Τίς παρουσιάζουμε καί εὐελπιστοῦμε νά γίνουν ἀφετηρία προβληματισμοῦ.
Στό τέλος κάθε ἀναφορᾶς ὑπάρχει ἡ παραπομπή της, προκειμένου νά μπορεῖ ὁ ἀναγνώστης νά ἀνατρέξει στή συγκεκριμένη σειρά καί ὁμιλία γιά περαιτέρω ἐμβάθυνση.
Εἴθε ὁ Ἅγιος Τριαδικός Θεός δι΄εὐχῶν τοῦ μακαριστοῦ Γέροντά μας π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου να εὐλογήσει τήν πνευματική καρποφορία στις ψυχές ὅλων μας.



Εἰσαγωγή

Λένε ὅτι γιά νά μιλήσει κάποιος μία ὥρα πάνω σέ ἕνα θέμα, χρειάζεται νά διαθέσει περίπου ὀκτώ μέ δέκα ὧρες προετοιμασίας τοῦ θέματος.
Φανταστεῖτε πόσες ὧρες μελέτης καί προετοιμασίας εἶχε στό ἐνεργητικό του ὁ Γέροντας Ἀθανάσιος γιά τίς ἀναρίθμητες ὁμιλίες του.
Ἦταν ὅμως ὁ ἴδιος καί πνευματικός, εἶχε καί τό ἔργο τῆς ἐξομολόγησης, μέ χιλιάδες ἐξομολογούμενους, ὅπου καί ἐκεῖ διέθετε ἀτελείωτες καί μάλιστα συνεχόμενες ὧρες.
Μᾶς διηγεῖται ὁ ἴδιος παρακάτω μέχρι ποιοῦ σημείου ἔφτανε νά ἐξομολογεῖ!
«Μέ τήν εὐκαιρία σᾶς λέω, γιατί μοῦ ἔκαναν δῶρο αὐτές τίς ἡμέρες [ἡ ὁμιλία ἔγινε στίς 4-2-1990] ἀπό κάπου ἕνα πολύ μικρό ἐπιτραχήλιο, στενό καί μικρό. Λέω: «Αὐτό τό βάζω ἀπό μέσα, δέν τό βλέπει κανένας καί μπορεῖ νά κάνει δουλειά!». Ἐγώ τουλάχιστον τό ἔχω κάνει αὐτό πού σᾶς λέω, ἔχω ἐξομολογήσει ἀνθρώπους στό δρόμο. Τό φαντάζεστε; Ἤ μπαίνοντας στήν εἴσοδο μίας πολυκατοικίας, καί τό ἐπιτραχήλιο τό φορῶ ἀπό μέσα ἀπό τό ράσο»!
(Πράξεις, ὁμιλία 127η)

Παντελῆς Γκίνης


«Δέν εἶναι ἡ μετάνοια πού θά μᾶς σώσει. Εἶναι ἡ ἀναγέννηση. Πότε θά προλάβεις νά ἀναγεννηθεῖς; Πᾶμε καί ἐρχόμαστε χρόνια ὁλόκληρα στήν ἐξομολόγηση, νομίζοντες ὅτι δυνάμεθα νά περιοριζόμεθα σέ μιά ἀνανέωση τῆς μετάνοιας καί ὄχι σέ μιά ἀναγέννηση. Αὐτό γιά ὅλους μας εἶναι ἕνα δυστύχημα».
(Σειρά Β΄, ὁμιλία 45η, α’)


«Στό καθολικό τῆς μονῆς μας, δηλαδή τό ἀρχαῖο κτίσμα, πού μπαίνοντας δεξιά εἶναι τό λεγόμενο διακονικό, ἀριστερά εἶναι ἡ προσκομιδή, δεξιά εἶναι τό διακονικό, εἶναι ἕνα μικρό διαμερισματάκι, ἐκεῖ πού μέχρι πρίν ἀπό κάποια χρόνια ἐξομολογοῦσα τό καλοκαίρι, θά ἐνθυμεῖστε. Τώρα, ἐπειδή γκρεμίστηκε τό καθολικό, ἐκεῖ πιά δέν ξαναπῆγα, οὔτε τό καλοκαίρι, καί ἀπό πάνω στόν τροῦλο ἔχει ἕναν ἄγγελο μέ φτερά. Ἐπάνω ἐκεῖ σέ ἕναν κύκλο λέγει «Ο ΩΝ»: «Ὁ Ὑπάρχων», ὁ Θεός Λόγος».
(Ἀπαντήσεις Ἀποριῶν, ὁμιλία 17η)

«Ἄν θά ἐρωτούσατε ἕναν ἄνθρωπο -ἐγώ πολλές φορές τό ἔχω κάνει αὐτό, ἰδίως στό χῶρο τῆς ἐξομολογήσεως- ἐάν ἔχει ὑπερηφάνεια, θά ἀπαντοῦσε «ΟΧΙ!». Κανείς, σᾶς βεβαιώνω, χρόνια ὁλόκληρα πού ἔχω θέσει τό ἐρώτημα αὐτό, δέν μοῦ εἶπε κάποιος: «Ναί, ἔχω ὑπερηφάνεια». Διότι ἡ ἔννοια τῆς ὑπερηφάνειας δέν εἶναι πλήρης μέσα μας».
(Ἐπιστολή Ἰακώβου, ὁμιλία 13η)

«Ἐγώ προσωπικά κληρικός εἶμαι, ἀσκῶ τό Μυστήριο τῆς Ἐξομολόγησης, ἔχω βαθύτατη τή συνείδηση ὅτι ἐξομολογώντας τούς ἀνθρώπους ἤ ἐξομολογούμενοι οἱ ἄνθρωποι, ἐγώ στέκομαι ὁ εἰρηνοποιός, ὁ συμφιλιωτής μεταξύ τῶν ἁμαρτησάντων ἀνθρώπων καί τοῦ Θεοῦ. Γιατί, ὅταν ὁ ἄλλος μετανοεῖ, δέν συμφιλιώνεται μέ τόν Θεό; Ὁ πνευματικός λοιπόν εἶναι εἰρηνοποιός, εἶναι συμφιλιωτής, εἶναι πάρα πολύ σημαντικό, καί σᾶς εἶπα, ἔχω βαθιά ἐπίγνωση τοῦ πράγματος».