Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Προφητική ομιλία (17-11-1991) για την Πανορθόδοξη Σύνοδο του Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου: Μια τέτοια Σύνοδο δεν την κινεί το 'Αγιο Πνεύμα , αλλά την κινούν οι σκοτεινές δυνάμεις με επικεφαλής την Μασονία

  Σας παρακαλούμε διαδώστε την ομιλία του Γέροντος προς ενημέρωση και ωφέλεια των πιστών.
 http://agonasax.blogspot.gr/2016/06/blog-post_32.html

"Προσέξτε. Οι άνθρωποι οι σκοτεινοί, οι σκοτεινές δυνάμεις έχουν ήδη χαλκέψει και έχουν ήδη πείσει αυτούς τους ανθρώπους που κατέχονται  από οικουμενιστικές θέσεις Βεβαίως! Βεβαίως! είναι Οικουμενισταί δυστυχώς πλην εξαιρέσεων. Το υπογραμμίζω αυτό. Λοιπόν στο σχέδιο των σκοτεινών δυνάμεων που έχουν ήδη εγκλωβίσει την Εκκλησία του Χριστού,..."

  Αποστολική Σύνοδος. Επίδοσις καί ἀνάγνωσις δημοσίως τῆς  Επιστολῆς εἰς Αντιόχειαν. 
 Σχολιασμός εις μιαν επικειμένην καί  σχεδιαζομένην Ογδόην Οικουμενικήν Σύνοδον"

Θέμα: 162   Ημ/νια:17/11/1991       Πράξ.15, 30 - 31
(πιστή απομαγητοφώνηση ομιλίας Αθαν. Καρ.)
Πάντοτε από το βιβλίο των πράξεων στο δέκατο πέμπτο κεφάλαιο εις τον τριακοστόν στίχον. Το θέμα μας είναι γύρω από την Σύνοδον, την Αποστολικήν, η οποία ετελείωσε βεβαίως και κατά την προσεφέρθη η μάλλον εδόθη στους δύο Αποστόλους,τον Σίλα και τον Ιούδα για να μεταφέρουν την επιστολή αυτή εις την Αντιόχεια αλλά και εις τους άλλους πιστούς εκτός Αντιοχείας που είχαν και εκείνοι σκανδαλιστεί με το θέμα των Ιουδαζόντων Χριστιανών που τους είχαν τόσο πολύ ανακατέψει.
”Οι μεν ουν απολυθέντες ήλθον εις Αντιόχειαν,και συναγαγόντες το πλήθος  επέδωκαν την επιστολήν.” Αφού,λέγει,απελύθησαν από την Ιερουσαλήμ ήλθον στην Αντιόχειαν,(ποιοί;) ο Ιούδας και ο Σίλας,οι κομισταί της επιστολής. Και αφού μάζεψαν το πλήθος των πιστών τους έδωσαν την επιστολή. Αφού διετάχθησαν,αυτό θα πει απελύθησαν, Σίλας και Ιούδας αναχωρούν. Πιθανώς, λέγει κάποιος σχολιαστής,να έφυγαν με κάποια τελετή ή καθιέρωση για την αγαθή έκβαση της αποστολής των. Παρ'ότι ήσαν κομισταί βεβαίως ευχαρίστων πραγμάτων αλλά δεν έπαυε η περίπτωση να είναι ακανθώδης, διότι ποιοί θα ήσαν εκείνοι που θα μπορούσαν ίσως να αμφισβητήσουν ακόμη και τα συμπεράσματα και τις αποφάσεις της Συνόδου.
Όπως λοιπόν είχαν αναχωρήσει κάποτε ο Παύλος και ο Βαρνάβας για την Κύπρον και είχε γίνει μια προετοιμασία της αναχωρήσεώς των, σημειώνει μάλιστα το βιβλίο των Πράξεων “τότε νηστεύσαντες και προσευξάμενοι και επιθέντες αυτοίς τας χείρας απέλυσαν” ενήστεψαν, προσευχήθηκαν, καθιέρωσαν με χειροθεσία και τους άφησαν να πάνε στην ιερασποστολή τους. Δεν αποκλείεται και οι δύο αυτοί τώρα, φεύγοντας από τα Ιεροσόλυμα, κάτι αναλογο να είχε συμβεί και με αυτούς. Μπορεί ακόμη και να τους είχαν συνοδεύσει σε κάποια απόσταση Ιεροσολυμίται. Όπως ακριβώς είχε συμβεί και με τους δύο άλλους Αποστόλους, τον Πέτρο-συγγνώμη-τον Βαρνάβα, τον Παύλο, τον Πέτρο κλπ. Αυτοί οι προπομποί είναι ένα σημάδι ευγενείας. Μη ξεχνάμε ότι πρέπει εις τον χώρο της πίστεώς μας να υπάρχει και η ευγένεια. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να είναι ένα κτήμα της κοσμικότητος η ευγένεια και δεν πρέπει να είναι των χριστιανών και μάλιστα η ευγένεια η καλή, η ειλικρινής, η πηγαία, διότι η ευγένεια του κόσμου είναι υποκριτική, διατηρεί κάποια σχήματα και προσχήματα, στην πραγματικότητα όμως είναι υποκριτική. “Περάστε και από το σπίτι μας να σας φιλέψομε, να σας περιποιηθούμε” και από μέσα μας να λέμε “παπαπα! Να μην έρθουν στο σπίτι μου”, αλλά όμως, η ευγένεια μέσα στο χώρο του Χριστιανισμού είναι πηγαία, είναι σωστή, είναι ειλικρινής, γι'αυτό λοιπόν μη νομίσετε ότι είμαι χριστιανός για να είμαι τάχα έτσι ειλικρινής, ντόμπρος δεν ξέρω πως μερικοί τα παριστάνουν τα πράγματα αυτά ότι δεν πρέπει να είναι ευγενικοί, ότι πρέπει να προσβάλουν τον άλλον κατάφατσα κατάμουτρα. Όχι αγαπητοί μου σε όλους τους τομείς θα είμεθα ευγενείς. Αλλά και για την προσευχή που σας είπα και για την νηστεία που σας είπα όλα αυτά είναι δείγματα ελκύσεως της Θείας Χάριτος δια την προστασία εκείνων που αναλαμβάνουν ένα έργο.

Εισήγηση Καθηγητή κ. Δημ. Τσελεγγίδη στην ημερίδα για τη Μεγάλη Σύνοδο (23-03-2016)


ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ
«ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ»
Με­γά­λη προ­ε­τοι­μα­σί­α, χω­ρίς προσ­δο­κί­ες
Τε­τάρ­τη, 23 Μαρ­τί­ου 2016, 09.00-21.00
Στά­διο Εἰ­ρή­νης καί Φι­λί­ας
Αἴ­θου­σα: «Με­λί­να Μερ­κού­ρη», Πει­ραι­ᾶς
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗΣ
Θέ­μα: «Μπο­ρεῖ μί­α Σύ­νο­δος Ὀρ­θο­δό­ξων
νά προσ­δώ­σει ἐκ­κλη­σι­α­στι­κό­τη­τα στούς ἑ­τε­ρο­δό­ξους
καί νά ὁ­ρι­ο­θε­τή­σει δι­α­φο­ρε­τι­κά τήν ἕ­ως τώ­ρα ταυ­τό­τη­τα τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας;»
(Ἡ πρό­κλη­ση τῆς μέλ­λου­σας νά συ­νέλ­θει Με­γά­λης Συ­νό­δου)
Σε­βα­σμι­ώ­τα­τοι, Σε­βα­στοί Πα­τέ­ρες, Ἀ­γα­πη­τοί καί ἀ­γα­πη­τές Σύ­νε­δροι καί ἐν Χρι­στῷ ἀ­δελ­φοί!
Ἀ­πό τή θέ­ση αὐ­τή αἰ­σθά­νο­μαι τό χρέ­ος, νά εὐ­χα­ρι­στή­σω -ἐκ καρ­δί­ας καί δη­μο­σί­ως- τόν φι­λό­ξε­νο καί φλο­γε­ρό ἀ­γω­νι­στή Οἰ­κο­δε­σπό­τη, τόν Ποι­μέ­να τόν κα­λό, τόν τι­μη­θέν­τα κα­τ’ ἐ­πα­νά­λη­ψη καί ἐ­ξαι­ρέ­τως μέ τόν ὀ­νει­δι­σμό τοῦ Χρι­στοῦ, τόν Μη­τρο­πο­λί­τη Πει­ραι­ῶς κ. Σε­ρα­φείμ, γιά τήν με­γα­λει­ώ­δη πα­νελ­λα­δι­κή δι­ορ­γά­νω­ση τοῦ πα­ρόν­τος Θε­ο­λο­γι­κοῦ-Ἐ­πι­στη­μο­νι­κοῦ Συ­νε­δρί­ου, καί μά­λι­στα τήν κρί­σι­μη αὐ­τή χρο­νι­κή στιγ­μή, γιά τήν ὑ­πεύ­θυ­νη ἐ­νη­μέ­ρω­ση τοῦ πλη­ρώ­μα­τος τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας. Καί τοῦ­το, ἐ­πει­δή τό πραγ­μα­τευ­ό­με­νο ἐ­δῶ θέ­μα ὑ­περ­βαί­νει τά ὅ­ρια τῆς Το­πι­κῆς Ἐκ­κλη­σί­ας μας καί ἀ­φο­ρᾶ τήν ἀ­νά τήν Οἰ­κου­μέ­νη Ὀρ­θό­δο­ξη καί μό­νη, Ἁ­γί­α, Κα­θο­λι­κή καί Ἀ­πο­στο­λι­κή Ἐκ­κλη­σί­α.
Ἡ μέλ­λου­σα νά συ­νέλ­θει Ἁ­γί­α καί Με­γά­λη Σύ­νο­δος φαί­νε­ται, ἀ­πό τήν ἕ­ως τώ­ρα δι­α­δι­κα­σί­α καί θε­μα­το­λο­γί­α της, νά δι­α­ψεύ­δει τό ἐ­πί­δο­ξο ὄ­νο­μά της.

ΟΜΟΒΡΟΝΤΙΑ Αγωνιστών και Ομολογητών Μοναχών περί της διακοπής μνημοσύνου του Πατριάρχου!

Καταιγισμὸς ἀντιδράσεων ἀπὸ τὸ Ἅγιον Ὄρος

“Ἐπαφίεται εἰς τήν συνείδησιν ἑκάστης Μονῆς, ἡ διαμνημόνευσις τοῦ ὀνόματος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου”. (ΝΒʹ Συνεδρία ἐκτάκτου Διπλῆς Ἱερᾶς Συνάξεως, 13 Νοεμβρίου 1971).


Ἀνοικτὴ Ἐπιστολὴ Ἁγιορειτῶν Πατέρων πρός: Τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον, τὰς λοιπὰς αὐτοκεφάλους Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας, τὴν Ἱερὰν Κοινότητα Ἁγίου Ὄρους, τὸ χριστεπώνυμον πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας:
«Πραγμάτων ἐπιδρομαί… τά τῶν φίλων ἄπιστα, τά τῆς Ἐκκλησίας ἀποίμαντα. Ἔρρει τά καλά, γυμνά τά κακά. Ὁ πλοῦς ἐν νυκτί, πυρσός οὐδαμοῦ. Χριστός καθεύδει, τί χρή παθεῖν;…».
(Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος).

Ο Σεραφείμ Πειραιώς συγχαίρει τους προκαθημένους που θα απέχουν από την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο


Επιστολές με αποδέκτες τους Πατριάρχες Αντιοχείας Ιωάννη, Σερβίας Ειρηναίο και Βουλγαρίας Νεόφυτο απέστειλε ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ συγχαίροντας τους τρεις προκαθημένους για την άρνησή τους, υπό την συγκεκριμένη θεματολογία και διαδικασία όπως αναφέρει ο κ. Σεραφείμ, να συμμετάσχουν στην υπό σύγκληση Αγία και Μεγάλη Σύνοδο. Τα κείμενα των επιστολών προς τους τρεις Πατριάρχες αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Μητρόπολη Πειραιώς.
Διαβάστε τις τρεις επιστολές
Ἐν Πειραιεῖ τῇ 10ῃ Ἰουνίου 2016
Τῇ Α. Θειοτάτῃ Μακαριότητι
Τῷ Πατριάρχῃ τῆς Μεγάλης Θεουπόλεως Ἀντιοχείας
Συρίας, Ἀραβίας, Κιλικίας,
Ἰβηρίας καί πάσης Ἀνατολῆς
Κυρίῳ κ. ΙΩΑΝΝΗι
Εἰς ΔΑΜΑΣΚΟΝ
Μακαριώτατε καί Θειότατε Δέσποτα,
Πάνυ εὐλαβῶς καί μετά πλείστης τιμῆς καί υἱϊκῆς ἐν Κυρίῳ ἀγάπης προάγομαι ὅπως ἐπικοινωνήσω μετά τῆς περισπουδάστου μοι Ὑμετέρας Θειοτάτης Μακαριότητος, τοῦ πολιοῦ Προκαθημένου τῆς κατά Ἀντιόχειαν Ὀρθοδόξου Καθολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας. Γνωστόν τυγχάνει τό πολυσχιδές καί ἐπίμοχθον ἔργον, τό ὁποῖον ἐπιτελεῖ ἡ Ὑμετέρα Σεπτή Μακαριότης τόσον διά τόν εὐαγγελισμόν τῶν Ὀρθοδόξων πιστῶν, ὅσον καί διά τόν ἐπιστηριγμόν ὑλικόν καί πνευματικόν τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως ἐν τῇ Ὑμετέρᾳ Θεοφρουρήτῳ κανονικῇ δικαιοδοσίᾳ, τῷ Σεπτῷ Πατριαρχείῳ Ἀντιοχείας, τῷ συγκλονουμένῳ ὑπό τῆς πολεμικῆς ταραχῆς καί εὑρισκόμενον εἰς τόν πυρήνα τῆς ἀθλίας πολεμικῆς τοῦ Ἰσλαμικοῦ φονταμενταλισμοῦ.

ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΙΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ

Ποιος είσαι συ ο ψευτοθεολόγος και ο ψευτοπαπάς και ο ψευτοεπίσκοπος του 20ου αιώνος, πού μου λές ότι δεν είναι τίποτε το χειροφίλημα του πάπα; Έλα εδώ μπροστά, για να συζητήσουμε καθαρά και ξάστερα.

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟ

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ 28-6-1959 (βράδυ)


«Έχω παράπονο με όλους σας.»
«Θα σας πω την αλήθεια. Δεν θα σας κολακεύσω. Δεν πα’ να φύγετε όλοι και να μείνουν τα καθίσματα μόνα;
Αδιαφορώ.
Έχω παράπονο με όλους σας. Διότι δεν είστε κοντά στους ιεροκήρυκας πού δίνουν αγώνα. Τους εγκαταλείπετε και μένουν μόνοι κράζοντες και φωνάζοντες επάνω στα ερείπια αυτά της πατρίδος.
Παίρνω ζυγαριά και ζυγίζω, παίρνω την ζυγαριά της Ορθοδοξίας, και βλέπω ότι το χειρότερο απ’ όλα τα κακά, για μένα, είναι αυτό που δεν έφερε καμμιά συγκίνησι εις τον Ελληνικό λαό. Είναι αυτό που δεν έγραψε κανένα θρησκευτικό περιοδικό. Είναι αυτό για το οποίο κοιμάται ολόκληρος η Ιεραρχία μας. Είναι το χειροφίλημα του πάπα.»
ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΙΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ
  • (Αὐτὸ τὸ ἀπόσπασμα τῆς ὁμιλίας τοῦ ἀγωνιστοῦ ἱεράρχου π. Αὐγουστίνου, ποὺ ἔκανε στὶς 28.6.1959, ὅταν ὁ Παῦλος, ὡς βασιλεύς τῶν Ἑλλήνων πέρασε ἀπὸ τὴν Ρώμη καὶ φίλησε τὸ χέρι τοῦ Πάπα, τὸ ἀφιερώνουμε α) Στους ἀθεόφοβους, τυφλοὺς οἰκουμενιστὲς δεσποτάδες, που φιλοῦν, χωρὶς νὰ ντρέπονται, το χέρι του ἀντιχρίστου Πάπα β) Στὸν πατριάρχη βαρθολομαῖο ποὺ φιλιέται μέχρι ἀηδείας σὰν τοὺς ἀνωμάλους μὲ τὸν Πάπα!!! γ) καὶ σ᾽᾽ὅλους ἐκείνους ποὺ μένουν ἀκόμα τυφλοἰ καὶ δὲν βλέπουν τὸν κίνδυνο ποὺ διατρέχει ἡ Πατρίδα μας, νὰ χάση τὴν Ὀρθόδοξή της Πίστη, ἀπὸ τοὺς Ἰοῦδες, ἀπὸ τὰ καθάρματα τῆς Παγκοσμιοποίησης καὶ τῆς Πανθρησκείας!!!)
 ————–
«Το χειροφίλημα του πάπα;
Μάλιστα· αυτό είναι χειρότερο απ’ όλα. Πρωτοφανές γεγονός για την Ελληνική πατρίδα.
Πού τα λές αυτά Αυγουστίνε; Στα βουνά, στα λαγκάδια, στα μνήματα; Λάθος. Πού μιλάω; Στα παιδιά της Ορθοδοξίας μιλάω;
– Ούχ ού! μας μάζεψε ο παπάς, για να μας μιλήσει για το χειροφίλημα του πάπα! Ψύλλος στ’ άχυρα! Καθυστερημένος ιεροκήρυκας. Πίσω αιώνες βρίσκεται.
Δεν είναι τίποτε το χειροφίλημα του πάπα;
Ποιος είσαι συ πού το λες; Αυτό μας έφαγε. «Δεν είναι τίποτε το ένα, δεν είναι τίποτε το άλλο». Στο τέλος τι μένει;
Ξέρετε με τι μοιάζει αυτό; Σαν να παίρνω το μαχαίρι και να σου κόβω το αυτί, και να λες· δεν είναι τίποτε. Να σου κόβω και τη μύτη, και να λες· δεν είναι τίποτε. Να σου αφαιρώ με τσιμπίδια τα κρέατα και τα νεύρα, και να λες· δεν είναι τίποτε. Να σου βγάζω τα μαλλιά και το δέρμα και ό,τι άλλο αποτελεί τον άνθρωπο, και να λες· δεν είναι τίποτε. Στο τέλος τι θα μείνη από το κορμάκι σας; Μόνο ο σκελετός· απαίσιο πράγμα και αηδές.
Έτσι λοιπόν; Δεν είναι τίποτε το ένα, δεν είναι τίποτε το άλλο. Θα μείνη επί τέλους ένας σκελετός και ένα ανεμώλιον (= ανεμώδες, κούφο, μάταιο) πράγμα η Ορθοδοξία.
Ποιος είσαι συ ο ψευτοθεολόγος και ο ψευτοπαπάς και ο ψευτοεπίσκοπος του 20ου αιώνος, πού μου λές ότι δεν είναι τίποτε το χειροφίλημα του πάπα; Έλα εδώ μπροστά, για να συζητήσουμε καθαρά και ξάστερα.

Ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης, οὔτε Ἁγία, οὔτε Μεγάλη εἶναι

Ο ΣΥΓ-ΚΡΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΗΣΕΩΣ  ΄Η  ΤΗΣ  ΜΑΤΑΙΩΣΕΩΣ ΤΟΥ
Τὰ θέματα τῆς Συνόδου τῆς Κρήτης καὶ ὁ ἅγιος Ἰουστίνος Πόποβιτς
Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Βολουδάκη
Χρονικά εἴμαστε στά πρόθυρα τῆς συγκλήσεως ἤ τῆς ματαιώσεως τῆς Πολυμελοῦς Συνόδου τῆς Κρήτης. Προσωπικά ἐξακολουθῶ να  παρακαλῶ τὸν Θεό μας, καὶ εὔχομαι  νὰ μὴν συγκληθῆ ἡ Σύνοδος αὐτὴ,  και, όπως έγραψα από τον Φεβρουάριο του 2016, «βαθειὰ μέσα μου, μάλιστα, ἔχω καὶ τὴν βεβαιότητα ὅτι δὲν θὰ ἐπιτρέψη ὁ Θεὸς νὰ συγκληθῆ».1
Ὅπως, ὅμως, καί ἄν ἔχουν –τελικά– τά πράγματα, ἐφ’ ὅσον τό θέμα τῆς συγκλήσεως τῆς Συνόδου εἶναι ὑπαρκτό, ὀφείλουμε, μέχρι τήν ὑστάτη ὥρα νά ἐκθέτουμε τίς σκέψεις μας, ἀσχέτως τοῦ ἄν ἀκουσθοῦν ἤ ὄχι τά λόγια μας ἀπό ἐκείνους πού τήν προετοίμασαν καί ἀπό ἐκείνους ποῦ θά συμμετάσχουν στήν Σύνοδο. Τό ποιμαντικό χρέος μᾶς ὑποχρεώνει νά μήν σιωποῦμε ἀλλά νά ἐνημερώνουμε τόν λαό τοῦ Θεοῦ, πρόθυμοι –παντοτε– νά διορθώσουμε ὅποιες ἀπόψεις μας  ἀποδειχθοῦν ἐσφαλμένες.

Συνέντευξη τοῦ π. Σάββα για τη Ληστρική «Αγία» και «μεγάλη» Σύνοδο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου

Στὴν παραπάνω συνέντευξη ὁ π. Σάββας Λαυρεώτης (Πρωτεπιστάτης Ι. Μ. Μεγίστης Λαύρας Αγίου Όρους), λέγει μεταξὺ ἄλλων σὲ ἐρώτηση:
     Δημοσιογράφος: Δηλαδὴ μιλᾶμε γιὰ μιὰ μεγάλη προδοσία τῆς Ὀρθοδοξίας;
   π. Σάββας: «Φυσικά. Γι’ αὐτὸ τὸ λόγο ἔχουμε πεῖ ὅτι δὲν μποροῦμε νὰ ἀκολουθήσουμε τίποτε τὸ ἀντιορθόδοξο. Τὴν ἑπόμενη μέρα, φυσικά, θὰ περιμένουμε νὰ δοῦμε ποιές εἶναι οἱ ἀποφάσεις τῆς Συνόδου, δὲν θὰ προτρέξουμε, νὰ δοῦμε τί ἀποφάσισαν, ἄν ὄντως ψήφισαν ὅλα αὐτὰ ποὺ στηλιτεύουμε καὶ λέμε ὅτι δὲν εἶναι Ὀρθόδοξα, νὰ δοῦμε τὶς ἀντιδράσεις τῶν Μητροπολιτῶν, τὶς ὑγιεῖς ἀντιδράσεις, κι ἀπὸ κεῖ καὶ πέρα θὰ πάρουμε κι ἐμεῖς θέση».

Θέλουμε ἐδῶ νὰ ὑπενθυμίσουμε ὅτι:
   Στὴν «Ανοικτή Επιστολή Αγιορειτών Πατέρων» γιὰ τὴν Πανορθόδοξη Σύνοδο (ποὺ ὑπέγραφε καὶ ὁ π. Σάββας), ὑπάρχει καταγεγραμμένη ἡ θέση ποὺ θὰ πάρουν μετὰ τὴν Σύνοδο. Μεταξὺ ἄλλων ἔγραφαν ὅτι "θα διακόψουμε την διαμνημόνευσιν του ονόματος... όλων εκείνων των Επισκόπων, κληρικών και λαϊκών που θα υπογράψουν αυτήν την αιρετικήν Σύνοδον".
     Θέλουμε νὰ πιστεύουμε ὅτι ἡ διατύπωση στὴν συνέντευξη (μὲ προφορικὸ λόγο) δὲν προϊδεάζει κάποια ἀλλαγὴ στάσεως. Ὅτι δηλαδή, ἡ θέση τους δὲν θὰ ἐπηρεαστεῖ, ἀπὸ τυχὸν δυσκολία τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων νὰ διακόψουν τὸ Μνημόσυνο ὅσων ὑπογράψουν κακόδοξες ἀποφάσεις. Πὼς δὲν θὰ ταυτισθοῦν μετ' αὐτῶν (π.χ. τοῦ μητροπ. Πειραιῶς), ἐφ' ὅσον οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς συνεχίσουν νὰ κοινωνοῦν μὲ τοὺς Παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές, ποὺ πλέον (ἤδη ἀπὸ τὰ "προεόρτια" τῆς Συνόδου) ξεσκεπάστηκαν πλήρως, ὑποστηρίζοντας μὲ κάθε θετικὸ καὶ ἀθέμιτο μέσο καὶ τρόπο -ἀλλὰ καὶ μετὰ μανίας- τὴν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὅποια τύχη καὶ νὰ ἔχει αὐτὴ ἡ Σύνοδος, ὁ Θεὸς τοὺς ἀνάγκασε νὰ ἀποκαλύψουν τὴν ...ἐπιμονή τους στὴν αἵρεση!!!
       Κάποιοι ὅμως, δὲν ἐννοοῦν νὰ ...καταλάβουν!
 
Τὰ τμήματα στὰ ὁποῖα ἀναφερόμαστε ἀπὸ τὴν «Ανοικτή Επιστολή Αγιορειτών Πατέρων» εἶναι τὰ ἑξῆς:
  «Ως εκ τούτου, είμεθα υποχρεωμένοι και εμείς να εφαρμόσουμε τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας μας, τον γνωστόν ΙΕʹ κανόνα της Πρωτοδευτέρας Οικουμενικής Συνόδου, σύμφωνα με τον οποίον οφείλουμε να κάνουμεν διακοπή της μνημονεύσεως όλων των αιρετικών λατινοφρόνων – φιλοενωτικών Οικουμενιστών. Επομένως κατ᾿ ανάγκη θα διακόψουμε την διαμνημόνευσιν του ονόματός τους, κατά την προσκομιδή από το άγιον δισκάριον, που συμβολίζει την Ορθόδοξον Εκκλησίαν, όλων εκείνων των Επισκόπων, κληρικών και λαϊκών που θα υπογράψουν αυτήν την αιρετικήν Σύνοδον. Καθώς και όλων όσων συμφωνούν μαζί τους και θα ακολουθήσουν συνειδητά αυτή την αίρεση. Με όλους αυτούς, οι οποίοι καθίστανται πλέον αιρετικοί διά την Εκκλησίαν δεν ημπορούμεν να έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία, έως ότου δημοσίως μετανοήσουν και αποκηρύξουν την αίρεση του Οικουμενισμού καθώς θα ορίσει η Ορθόδοξος Εκκλησία διά Συνόδου.
  Θα σταματήσουμε, λοιπόν επισήμως και εμείς την διαμνημόνευση του οικουμενικού πατριάρχη.
   Δεν επιθυμούμε ποτέ να ακολουθήσουμε μία εκκοσμικευμένη “εκκλησία”. Διότι μία τοιαύτη, “Πανορθόδοξος Σύνοδος”, η οποία θα παρέχει εκκλησιαστικότητα στους αιρετικούς, και νομιμοποίηση των αιρέσεων, ακυρώνει το Σύμβολον της Πίστεως και γκρεμίζει όλη την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία και αντεισάγει μια εκκοσμικευμένη "εκκλησία"». 

ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ -- ΑΘΩΝΙΚΑ ΑΝΘΗ

    Χρειάζεται κατά καιρούς κάποια αιτία, μία νέα ιδέα, ένα σύνθημα μοντέρνο, δια να φανερωθή ο εσωτερικός, ο κρυπτός κόσμος των ιδεών μας, αι πεποιθήσεις μας, η πίστις μας. Χρειάζεται μία πνευματικής φύσεως λυδία λίθος, δια να δοκιμάση τι έχομεν μέσα εις τας καρδίας μας, ως ανεκδήλωτον σύστημα ιδεών, ως σύγχυσιν, ως κενόν, ως άρνησιν ή ως πίστιν. Από την άποψιν αυτήν αντιλαμβάνεται κανείς την σκοπιμότητα του Αποστόλου Παύλου λέγοντος: «Δει και αιρέσεις είναι εν υμίν, ίνα οι δόκιμοι φανεροί γένωνται», άρα και οι αδόκιμοι...

   
Σήμερον εις τον χώρον της ορθοδόξου Ελλάδος, ως νέα ιδέα, ως λυδία λίθος, που κάμνει να «αποκαλύπτωνται εκ πολλών καρδιών οι διαλογισμοί», είναι ο οικουμενισμός. Έστι δε «οικουμενισμός», εις την μοντέρναν φιλοσοφικοθρησκευτικήν εκδοχήν του, υπέρβασις των τεθειμένων θρησκευτικών, φιλοσοφικών, παραδοσικακών ορίων και σύνθεσις θρησκειών, φιλοσοφιών, παραδόσεων, εις μίαν ενότητα. 
  Λοιπόν, αυτή η «θαυμασία» ιδέα του «συγκερασμού», της «οικουμενικότητος», έχει κατακτήσει όλον τον κόσμον, επομένως και εις μεγάλην κλίμακα τον εξ απυθμένου μωρίας και αφιλοτιμίας πάσχοντα λαόν μας. Και δια μεν τους μη έχοντας τον πλούτον της Χάριτος της Ορθοδόξου Πίστεως και Θεολογίας, το πράγμα παίρνει άλλην σημασίαν. Οι λαοί ζητούν, ως μη έχοντες. Και στενάζουν, δια να εύρουν την λύτρωσιν. Δια τούτο, κάθε νέα ιδέα, υποσχομένη λύτρωσιν, τους ενθουσιάζει και τους κατακτά. Και θα έλεγε κανείς, ότι ευρίσκονται εις την ορθήν οδόν, έστω και αν αποδέχωνται κατά διαδοχήν κάθε είδους πλάνην…

   Αλλά ημείς, οι τόσον σκανδαλωδώς ευνοηθέντες υπό του Θεού, τι ζητούμεν μέσα εις τας αγοράς των ιδεών; Να πάρωμεν τι; Φιλοσοφίαν; Εδανείσαμεν. Καλλιτεχνίαν; Έσχομεν άφθονον. «Φιλοσοφούμεν μετ’ ευτελείας και φιλοκαλούμεν άνευ μαλακίας». Θρησκείαν; Ολόκληρον βιούμεν την αποκεκαλυμμένην Αλήθειαν, ορθοδόξως ερμηνευθείσαν, ήτις διαποτίζει όλην την ψυχοπνευματικήν μας υπόστασιν. Είμεθα πλήρεις, αυτάρκεις, κεκορασμένοι από φως, από χαράν, από πίστιν, από ελπίδα, από αγάπην, από μεταφυσικήν βεβαιότητα. Ούτε ο νους μας μετεωρίζεται πέραν από τα πάμφωτα και ατέρμονα όριά του, ούτε η καρδία μας αισθάνεται ένδειαν, ως ηνωμένη με τον Κύριον Ιησούν Χριστόν και τούτον Εσταυρωμένον και Αναστάντα…

Η εκκλησιολογία των αντι-Οικουμενιστών, παρόμοια με εκείνη των Οικουμενιστών!



Η ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού

=====

   "Ο Σεβασμιώτατος μιλάει στο ίδιο μήκος κύματος με τον πατριάρχη Βέκκο, τον Βησσαρίωνα Νικαίας, τον Ισίδωρο Ρωσίας κι όλους τους λατινόφρονες. Δεν το λέμε εμείς. Το ομολογούν τα ίδια τα χείλη του. «Αληθινή Εκκλησία» ο αιμοβόρος Παπισμός... Να τους χαίρεται ο Σεβασμώτατος κ. Σαββάτος". 

   Σχόλιο: Νὰ τοὺς χαίρεσθε κι ἐσεῖς, κ. Κυριακοῦ καὶ κ. Τελεβάντο, τοὺς νέους Βέκους καὶ Βησσαρίωνες Ἐπισκόπους σας. Καταδεικνύετε μὲ ΚΑΜΑΡΙ καὶ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΙΚΑ τὶς αἱρέσεις τους, ἀλλὰ συνεχίζετε νὰ κοινωνεῖτε μαζί τους, καὶ νὰ τοὺς μνημονεύετε! Τότε πρὸς τί ἡ κατάδειξη τῆς αἱρέσεως;
  Ποιά Ὀρθόδοξη Παράδοση ἀκολουθεῖτε; Πάντως ΟΧΙ ἐκείνη τῶν Ἁγίων Πατέρων ποὺ ἀπομακρύνονταν ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς ΠΡΙΝ καταδικασθοῦν αὐτοὶ ἀπὸ Σύνοδο!
   Αὐτὴ εἶναι ἡ νέα Ἐκκλησία τῶν Ἀντι-Οἰκουμενιστῶν! Τοὺς χωράει ὅλους· Οἰκουμενιστὲς καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστές! Μᾶς προϊδεάζουν οἱ τοποθετήσεις σας γιὰ τὸ ποιά γραμμὴ θὰ ἀκολουθήσετε καὶ μετὰ τὴ Σύνοδο:
  Θὰ καταδικάσετε τὶς ἀποφάσεις της καὶ θὰ συνεχίσετε νὰ …κοινωνεῖτε μαζί τους!!!
  Γι’ αὐτὸ στὴν Ἡμερίδα τοῦ Πειραιᾶ γιὰ τὴν Πανορθόδοξη, παρότι οἱ διοργανωτὲς ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Πατέρες ρωτήθηκαν, δὲν ἀπάντησαν τί θὰ κάνουν ἂν οἱ ἀποφάσεις τῆς Συνόδου εἶναι κακόδοξες!

=====

Η ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού

Ο μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος Σαββάτος έδωσε συνέντευξη στην ηλεκτρονική έκδοση της ιταλικής εφημερίδας lastampa.it, στο δημοσιογράφο Αντρέα Τορνιέλλι. Η όλη συζήτηση περιεστράφη γύρω από την Πανορθόδοξη Σύνοδο. Μεταξύ άλλων ο δημοσιογράφος του ζήτησε να τοποθετηθεί πάνω στις πληροφορίες ότι μερικοί επίσκοποι της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος ζητούν να  ακυρωθεί ο όρος «Εκκλησία» για τους «Καθολικούς». (Εννοεί ο κ. Τορνιέλλι την παράγραφό 6 του θεματολογίου της Συνόδου, όπως έχει «περάσει» στη Σύναξη των Προκαθημένων, η οποιά ζητεί να αναγνωρισθούν οι Παπικοί κι άλλοι αιρετικοί ως Εκκλησία). Και συνεχίζει ο Ιταλός δημοσιογράφος: «Αλλά, μέχρι στιγμής, οι Καθολικοί έχουν θεωρηθεί μια αληθινή Εκκλησία για τους Ορθόδοξους, δεν είναι έτσι;». 

Ακούστε και την απάντηση του Σεβασμιώτατου κ. Σαββάτου: «Βέβαια, έτσι είναι. Η Καθολική Εκκλησία θεωρείται πάντα μια Εκκλησία. Η πρόταση για την οποία μιλάτε είναι, από ορισμένους συντηρητικούς, οι οποίοι δεν θέλουν να βάλουν στο ίδιο επίπεδο τις δύο Εκκλησίες. Αλλά, πιστεύω, ότι θα είναι δύσκολο να περάσει. Υπάρχουν πολλοί άλλοι που δεν δέχονται αυτή την τροπολογία». 

Τι να σχολιάσει κανείς;!!! Ο Σεβασμιώτατος μιλάει στο ίδιο μήκος κύματος με τον πατριάρχη Βέκκο, τον Βησσαρίωνα Νικαίας, τον Ισίδωρο Ρωσίας κι όλους τους λατινόφρονες. Δεν το λέμε εμείς. Το ομολογούν τα ίδια τα χείλη του. «Αληθινή Εκκλησία» ο αιμοβόρος Παπισμός, που αιματοκύλισε για αιώνες τόσους λαούς με τις αλήστου μνήμης «σταυροφορίες», με την φρικώδους μνήμης «ιερά εξέταση», με τη μαζική εξόντωση και τον αναγκαστικό προσηλυτισμό των ιθαγενών της Κεντρικής και Νοτιου Αμερικής, με την ανατριχιαστική μαζική σφαγή των Σέρβων του 1941-44 με επικεφαλής τον «Άγιο» καρδινάλιο Αλοΰσιους Στέπινατς!!!
  Να τους χαίρεται ο Σεβασμώτατος κ. Σαββάτος. 

Δεν μετέβη στην Κρήτη στην προγραμματισμένη για χθες συνεδρίαση ο Βολοκολάμσκ Ιλαρίων!

Η συμμετοχή της Ρωσικής Εκκλησίας στην Πανορθόδοξη Σύνοδο θεωρείται πλέον και επίσημα «αμφίβολη»

Ο επικεφαλής του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας, Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνας, δεν μετέβη στην Κρήτη για να συμμετάσχει στην προγραμματισμένη για χθες  συνεδρίαση για την προετοιμασία της  Πανορθοδόξου Συνόδου.
Η ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία ανεπίσημα αφήνει να διαρρεύσει ότι επιθυμεί  να αναβληθεί η προγραμματισμένη Πανορθόδοξη Σύνοδος της Κρήτης, έως την επίλυση των προβλημάτων στο πλαίσιο της προετοιμασίας της, είπε στο RIA Novosti σήμερα  παρασκευή  πηγή μέσα από την Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία.
«Ο Αρχιεπίσκοπος Ιλαρίων βρίσκεται στη Μόσχα, δεδομένου ότι ένας αριθμός εκκλησιών δεν θεωρεί σκόπιμο να αποστείλει εκπροσώπους του για να συμμετάσχει στη σύνταξη των εγγράφων του συμβουλίου, διότι πολύ απλά δεν  έχουν  επιλυθεί σημαντικά θέματα που αφορούν την
διάταξη των παρευρισκομένων στον καθεδρικό  ναό , έτσι η Ρωσική Εκκλησία θεωρεί επίσημα πολύ  πρόωρη την παρουσία  εκπροσώπου της», είπε η ίδια  πηγή.

Σύμφωνα με την ίδια , είχε προβλεφθεί ότι οι εκπρόσωποι των Εκκλησιών θα ξεκινούσαν την επεξεργασία και την προετοιμασία των εγγράφων(του επικείμενου Συμβουλίου) στην Κρήτη, την Πέμπτη 9 Ιουνίου.
Το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, διαβεβαίωσε την Ρωσική Εκκλησία ότι έχει  επίγνωση του προβλήματος, το οποίο αναφέρεται στο μήνυμα του Πατριάρχη Κυρίλλου, και του  αποστάλθηκε μετά από  συνεδρίαση της Συνόδου της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.
«Η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις », κατέληξε  ή ίδια εκκλησιαστική πηγή.
Επιβεβαιώνονται ημέρα με την ημέρα οι φήμες  ότι, η Πανορθόδοξη Σύνοδος δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί την ημερομηνία που έχει οριστεί.

Οι σθεναρές αντιδράσεις των Ορθοδόξων "πηγαίνουν πίσω" την Πανθρησκεία και την Παγκοσμιοποίηση κι αυτό τους ανησυχεί!

Έμμεση παρέμβαση Πάπα στην Πανορθόδοξη:

Εκείνοι που λένε
«αυτό  ή  τίποτα»
είναι αιρετικοί!

Μιλᾶνε ὅλοι, μιλᾶνε κι οι αἱρετικοί!!!
Καὶ οἱ «ἐντός», καὶ οἱ «ἐκτός»!

  • Του Μανώλη Κείου

Υπάρχει μια λαϊκή παροιμία που αναφέρει "τα λέει στη νύφη για να τα ακούει η πεθερά".
Τα χθεσινά λεγόμενα του Πάπα Φραγκίσκου μπορεί να απεθύνονταν στους συμμετέχοντες στην πρωινή Θεία Λειτουργία την Πέμπτη στην Σάντα Μάρτα, αλλά ξεκάθαρα αποτελούν έμμεση αναφορά στους αντιδρώντες για την Πανορθόδοξη της Κρήτης αν κάποιος κάνει την ανάγνωση των νοημάτων πίσω από τις λέξεις...
Εν μέσω της δίνης των συνεχών δηλώσεων απουσιών από την Πανορθόδοξη Σύνοδο και ενώ το Φανάρι επιμένει στην πραγματοποίηση αυτής παρά τις διαρροές ένας "απρόσμενος" συμπαραστάτης εμφανίστηκε από το Βατικανό...
Σε πλήρη ευθυγράμμιση με τους Φαναριώτες που κατηγορούν τους αντιδρώντες ότι απειλούν την ενότητα της Ορθοδοξίας με τις απουσίες τους, ο Πάπας Φραγκίσκος έκανε μια έμμεση αλλά σαφή αναφορά και προειδοποίησε την Πέμπτη τους εντός της Εκκλησίας που λένε "είναι αυτό ή τίποτα" χαρακτηρίζοντάς τους αιρετικούς!

Στην ομιλία του ο Πάπας κατηγόρησε όσουν πράτουν το αντίθετο από αυτό που κηρύττουν και τους κάλεσε να απελευθερωθούν από ένα άκαμπτο ιδεαλισμό που αποτρέπει τη συμφιλίωση μεταξύ τους. Ο νοών νοείτω...


Μάλιστα ο ποντίφικας μίλησε για πρώτη φορά για τη σημασία του "χριστιανικού ρεαλισμού".

"Ο Ιησούς, μας ζητά να προχωρήσουμε πέρα ​​από τους νόμους και να αγαπάμε τον Θεό και τον πλησίον" είπε, τονίζοντας ακόμη ότι όποιος είναι θυμωμένος με τον αδελφό του, θα είναι υπεύθυνος στην κρίση.
"Η προσβολή του αδελφού μας είναι σαν να δίνουμε ένα χαστούκι στην ψυχή του" τόνισε.

Σημείωσε δε πως όταν ένας κληρικός κάνει το αντίθετο από αυτό που κηρύττει αυτό αποτελεί σκάνδαλο
Μίλησε ακόμη για την ακαμψία  των γραμματέων και Φαρισαίων και προέτρεψε τους ακροατές του να θυμηθούν πώς αίτημα του Ιησού για τη γενναιοδωρία και πως η αγιότητα έρχεται από τη μετάβαση προς τα εμπρός και πάντα ψάχνει πέρα ​​από τον εαυτό μας. Αυτό, εξήγησε, μας απαλλάσσει από την ακαμψία των νομοθετών και από έναν ιδεαλισμό που μας βλάπτει.
Ο Ιησούς γνωρίζει πολύ καλά τη φύση μας, είπε ο Πάπας, και μας ζητά να επιδιώξουμε τη συμφιλίωση όποτε έχουμε μαλώσει με κάποιον. Μας διδάσκει επίσης τον υγιή ρεαλισμό, λέγοντας ότι υπάρχουν τόσες πολλές φορές που "δεν μπορεί να είναι τέλεια όλα" αλλά "κάνετε ό, τι μπορείτε για να διευθετηθούν οι διαφωνίες σας."
Σε αυτό το σημείο τόνισε πως «όσοι λένε: "Ή αυτό ή τίποτα δεν είναι καθολικοί". Η Εκκλησία μας λέει: "και αυτό και αυτό''. Αυτό σύμφωνα με τον Πάπα είναι η αξία για τον υγιή ρεαλισμό του καθολικισμού. «Δεν είναι καθολικός όποιος λέει "ή αυτό ή τίποτα". Αυτός δεν είναι καθολικός, αυτός είναι αιρετικός"».
Ο Πάπας Φραγκίσκος κατέληξε στην ομιλία του υπενθυμίζοντας πως ο Ιησούς μάς προέτρεψε να αποφύγουμε την υποκρισία και να κάνουμε ό, τι μπορούμε για την  αποφυγή των διενέξεων μεταξύ μας....

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

Πρόσκληση σε εκδήλωση την Κυριακή 12-6-2016 στη Λάρισα με θέμα την Μεγάλη Πανορθόδοξο Σύνοδο της Κρήτης

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
     Σας προσκαλούμε στη Σύναξη Ορθοδόξων Χριστιανών που θα γίνει στη Λάρισα την Κυριακή 12 Ιουνίου 2016 και ώρα 6:30 το απόγευμα  στην  αίθουσα - αμφιθέατρο  του 4ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας,  οδός  Ανθίμου Γαζή και Κουμουνδούρου 17-19  (Είσοδος από την Κουμουνδούρου 17-19).

   Στη  Διάλεξη του   καθηγητού του  Εκκλησιαστικού - Κανονικού Δικαίου της Νομικής Σχολής του Α.Π.Θ.  κ. Κυριάκου Κυριαζόπουλου με το επίκαιρο και φλέγον θέμα:
 «Η Ορθόδοξη  συνοδική Παράδοση οδηγός της πορείας της Εκκλησίας μας – Οι προϋποθέσεις εγκυρότητας της επικείμενης λεγομένης  Αγίας και Μεγάλης  Πανορθοδόξου   Συνόδου  της Κρήτης Τα μέχρι τώρα  ανακύψαντα    προβλήματα που αφορούν την  σύγκλησή της».
Μέ τήν συνεργασία  τοῦ ρθόδοξου Κέντρου Πατερικν Μελετν
« Ἅγιος Μάρκος ο Εὐγενικός » καί τίς εὐ­χές τῶν Ἁ­γι­ο­ρει­τῶν Πα­τέ­ρων.

Επιστολή προς Διόγνητον



Επειδή βλέπω, φίλτατε Διόγνητε, ότι ιδιαιτέρως ενδιαφέρεσαι να μάθεις την πίστη των Χριστιανών και επιμελώς αναζητείς να πληροφορηθείς πάντα όσα σχετίζονται μ’ αυτήν· δηλαδή πώς θρησκεύουν και πώς παραβλέπουν αυτόν εδώ τον κόσμο και πώς καταφρονούν τον θάνατο και δεν εκτιμούν ούτε τους θεούς των ειδωλολατρών ούτε τηρούν τις παραδόσεις των Ιουδαίων, παρακαλώ τον Θεό να μου δώσει σύνεση να σου τα παρουσιάσω όλα αυτά σωστά ώστε και συ να γίνεις καλύτερος.


Την ματαιοπονία και απάτη των ειδωλολατρών και την πολυπραγμοσύνη και αλαζονεία των Ιουδαίων την κατενόησες και κατάλαβες ότι σωστά απέχουν οι Χριστιανοί από αυτά. Όμως το μυστήριο της θεοσέβειας των Χριστιανών μη περιμένεις ότι θα το μάθεις από κάποιον άνθρωπο.

Οι Χριστιανοί δεν ξεχωρίζουν από τους άλλους ανθρώπους στην γλώσσα ομιλίας, ούτε στις συνήθειες. Ούτε κατοικούν σε δικές τους ξεχωριστές πόλεις, ούτε χρησιμοποιούν κάποια γλωσσική διάλεκτο διαφορετική, ούτε ζουν με «περίεργο» τρόπο! Δεν έχουν επινοήσει κάποιο «παράξενο» τρόπο ζωής στηριγμένοι στην ανθρώπινη περιέργεια, ούτε και προΐστανται όπως μερικοί μιας ανθρώπινης διδασκαλίας. Κατοικούν σε ελληνικές ή βαρβαρικές πόλεις, όπως συνέπεσε ο καθένας, και διαβιούν με τις τοπικές συνήθειες και τον τρόπο ενδυμασίας και τροφής του κάθε τόπου ενώ συγχρόνως γίνεται φανερή η θαυμαστή και αξιοπρόσεκτη συμπεριφορά τους.

H EΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ

      Ἡ ἑορτή τῆς Ἀναλήψεως εἶναι τό ἐπισφράγισμα τοῦ λυτρωτικοῦ ἔργου τοῦ Χριστοῦ καί τό θριαμβευτικόν ἐπιστέγασμα τῶν ὅσων ἔπραξεν ὁ Κύριος ὑπέρ τῶν ἀνθρώπων. Ὅπως λέγει τό Κοντάκιον τῆς ἑορτῆς: «Τήν ὑπέρ ὑμῶν πληρώσας οἰκονομίαν καί τά ἐπί γῆςἑνώσας τοῖς ἐπουρανίοις, ἀνελήφθης ἐν δόξῃ Χριστέ ὁ Θεός ἡμῶν, οὐδαμόθεν χωριζόμενος, ἀλλά μένων ἀδιάστατος καί βοῶν τοῖς ἀγαπῶσί σε· Ἐγώ εἰμι μεθ᾿ ὑμῶν καί οὐδείς καθ᾿ ὑμῶν». Ὁ Χριστός δηλαδή, πού εἶναι Θεός μας, ἀνελήφθη ἐν δόξῃ, ὅταν συμφώνως πρός τό θεῖον σχέδιον συνεπλήρωσε καί ὡλοκλήρωσε τά ὅσα ὑπέρ ἡμῶν ἔπραξεν. Αὐτά ἥνωσαν τήν γῆν μέ τόν οὐρανόν, τούς ἀνθρώπους μέ τόν Θεόν. Ἡ Ἀνάληψις δέν ἐσήμαινε βεβαίως καί χωρισμόν τοῦ Κυρίου ἀπό τούς ἠγαπημένους Του Μαθητάς. Μέ αὐτούς ὁ Διδάσκαλος παρέμεινεν ἡνωμένος συμφώνως πρός τήν ὑπόσχεσίν Του: «Καί ἰδού ἐγώ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τάς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. Ἀμήν» (Ματθ. 28, 20).

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ ! Ο αρχιμασόνος στη Βουλή. Ο αόρατος μαέστρος και οι βουλευτικές μαριονέτες του.


Masonic-670x400
Ετοιμαστείτε να ανατριχιάσετε και να αηδιάσετε με το μασοναριό και τους υποτελείς του.
Ο κος Μιλτιάδης Βιτάλης (τ.διευθυντής πολιτικών γραφείων και σύμβουλος υπουργών) στο βιβλίο του «Η Μασονία διοικεί την Ελλάδα» περιγράφει πρωτοφανείς και μοναδικές μαρτυρίες καιαποκαλύψεις, που αφορούν τη σύνδεση της Μασονίας με την πολιτική, δικαστική και θρησκευτική ηγεσία του τόπου.

Απόδοση του Πάσχα


Η "Απόδοσις" τών Εορτών και η ιστορία της

Του Ιωάννη Φουντούλη

  Πηγή: Θρησκευτική και Ηθική Εγκυκλοπαίδεια, τόμ. 2, εκδ. Μαρτίνος Αθ., Αθήνα 1963, στ. 1072-1074.
Ψηφιοποίηση και απόδοση σε απλή γλώσσα Papyrus 52 και Ν. Μ.


Ο όρος «απόδοσις», συναντάται στη λειτουργική γλώσσα με την εξής έννοια: Μετά την πάροδο οκτώ συνήθως ημερών επανάληψης κάποιας εορτής, η διάρκεια της οποίας παρατείνεται και μετά την εορτή, μέχρι και την ημέρα της απόδοσης.
Με ρητή διάταξη του Μωσαϊκού Νόμου, οι μεγάλες Ισραηλιτικές εορτές διαρκούσαν 8 ημέρες. (Έξοδος 2/β: 15-19, Λευϊτικό 23/κγ: 36-39 και Αριθμοί 29/κθ: 35). Αυτή τη συνήθεια την κληρονόμησε και η Χριστιανική λατρεία. Πρώτη μαρτυρία περί παράτασης Χριστιανικής γιορτής για οκταήμερο, παρέχεται από τον Ευσέβιο, και πρόκειται για τα εγκαίνια των βασιλικών Τύρου και Ιεροσολύμων (355). Αυτό όμως ήταν κάποιο έκτακτο γεγονός. Πάντως πολύ ενωρίς επικρατούσε η συνήθεια, (τουλάχιστον στην Εκκλησία των Ιεροσολύμων), να παρατείνεται ο εορτασμός των μεγάλων Χριστιανικών εορτών του Πάσχα, των Επιφανείων και της Πεντηκοστής για οκτώ ημέρες.