Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, Ο Θεός είναι αγάπη αλλά είναι και κριτής


Μακαριστός Γέροντας π. Αθανάσιος Μυτιληναίος (1927 – 2006)
Απόσπασμα ομιλίας του π. Αθανασίου Μυτιληναίου που αναφέρεται στους νεοορθόδοξους θεολόγους που ανάγουν τα πάντα στην αγάπη του Θεού και δε θέλουν καθόλου να ακούσουν για τη δικαιοσύνη του Θεού



 […] Ότι ο Θεός στέλνει στον κόσμο τον Υιό Του δια να σωθεί ο κόσμος δια Αυτού, αυτή η αλήθεια, ότι δεν ήρθε να κρίνει τον κόσμοαλλά να σώσει τον κόσμον, διεστράφει. Kαι αυτή η διαστροφή έχει αρκετά απλωθεί ιδίως στον ορθόδοξο (κόσμο). Δε μιλάω για τους άλλους τους παραπέρα, ρωμαιοκαθολικούς και προτεστάντες. Ποιος τους λογαριάζει αυτούς! Αυτοί είναι πολύ… μακριά από το ορθόδοξο πνεύμα, πολύ… μακριά…
Αλλά μιλάμε για το λαό μας που είναι ορθόδοξος λαός. Ε, στον ορθόδοξο λαό μας δυστυχώς ορθόδοξοι θεολόγοι έχουν χαλκεύσει αυτήν τη διαστροφή. Είναι οι λεγόμενοι νεοορθόδοξοι! Θα ΄χετε ακούσει, σίγουρα θα ‘χετε ακούσει… Τι είναι; «Α!, σου λέει, o Θεός είναι αγάπη, σώζει με την αγάπη. Η κρίσις, όχι. Ο Θεός δε θα κρίνει. Ο Θεός δεν καταδικάζει. Μη μιλάτε ότι ο Θεός είναι κριτής και φοβίζετε τους ανθρώπους. Ο Θεός είναι αγάπη. Ό,τι κάνεις, αυτό θα στο συγχωρήσει ο Θεός«. Aλλά σύμφωνοι! Ό,τι κάνω, θα μου το συγχωρήσει, αλλά ανάγουν όμως δυστυχώς τα πάντα στην αγάπη του Θεού και δε θέλουν να ακούσουν καθόλου για τη δικαιοσύνη του Θεού. Εδώ είναι η διαστροφή!

Επιθανάτιος Ρόγχος. Η Ελλάς εάλω, πλήττεται, εκ βάθρων, υπό των ερπυστριών της Νέας Τάξης πραγμάτων, η οποία μετασχηματίζει την Ελλάδα σε ένα πολυπολιτισμικό οικόπεδο- εργοτάξιο, το οποίο θα φιλοξενεί πολυάριθμους, αλλοεθνείς, αλλογενείς και αλλόδοξους


  Η Ελλάδα, ήδη έχει καταληφθεί, άνευ πολέμου, εποικίζεται ισάριθμα, από μετανάστες σε όλη την Ελλάδακαι οι Έλληνες, εξαιτίας και συνεπεία, του, δια των Μ.Μ.Ε, αφιονισμού των, αποδέχονται παθητικά και μοιρολατρικά την υφαρπαγή της πατρίδας τους, άνευ ουδεμίας αντιστάσεως.=================

Η πυορροούσα Ελλάς ψυχορραγεί, εκ του άνωθεν επιβεβλημένου επoικισμού!

Το σχέδιο αντικατάστασης του Ελληνικού Πληθυσμού τελεί ραγδαίως εν εξελίξει, υπό των διευθυντηρίων! 

Η Ελλάς διαμελίζεται, η Ελλάς απόλλυται και η  πλειοψηφία των πολιτικών, παρεκτός ελαχίστων, συντάσσεται αναφανδόν, προφανώς έναντι τριάκοντα αργυρίων ή λόγω αγνοίας προς το επαπειλούμενο έγκλημα το οποίο εντός ολίγου τείνει να καταστεί οργανωμένο τετελεσμένο έγκλημα εις βάρος της Πατρίδας μας.

Η πυορροούσα Ελλάς ψυχορραγεί, εκ του άνωθεν επιβεβλημένου επoικισμού!

Το σχέδιο αντικατάστασης του Ελληνικού Πληθυσμού τελεί ραγδαίως εν εξελίξει, υπό των διευθυντηρίων!


Η επέλαση της Νέας Τάξης Πραγμάτων, ιδίως εκ του Σεπτεμβρίου και εντεύθεν επιτίθεται μετωπικά, αφενός επισημάναμε τους ελλοχεύοντες κινδύνους, περί, της παντί τρόπω, επιβολής ενός ουδετερόθρησκου Κράτους, αφετέρου ζούμε την προλείανση του εδάφους, δια την εγκαθίδρυση ενός πολυπολιτισμικού πολτού, με εργαλείο το μείζον, καίριο, ζέον και ακανθώδες ζήτημα της ανέλεγκτης ροής μεταναστών.

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

Ο Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως και η δεύτερη εμπλοκή της Ελλάδος στην Ουκρανία

Γράφει ο Μέτοικος 
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Η δεύτερη εμπλοκή της Ελλάδος στην Ουκρανία, έναν αιώνα μετά την πρώτη αποτυχημένη και αιματοβαμμένη εκστρατεία του 1919 προαναγγέλθηκε με τις προρρήσεις Βαρθολομαίου, που ομοιάζουν με τις προφητείες του Μισέλ ντε Νοστρεντάμ.
Τον Ιανουάριο του 1919 με απόφαση του Ελευθέριου Βενιζέλου, η Ελλάδα στέλνει τα παιδιά της, τους νικητές του πρώτου και δευτέρου Βαλκανικού Πολέμου, τους θριαμβευτές του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου στην Ουκρανία, για να υπερασπιστούν τα οικονομικά συμφέροντα των Γάλλων!
Από τις εκβολές του ποταμού Στρυμόνα 23.551 Έλληνες στρατιώτες και αξιωματικοί υπό τη διοίκηση του Υποστράτηγου Κωνσταντίνου Νίδερ, ταξίδεψαν με Γαλλικά πλοία στην σπαρασσόμενη από εμφύλια διαμάχη Ουκρανία για να αντιμετωπίσουν 217.000 μπολσεβίκους στρατιώτες, υπό τη διοίκηση του Τρότσκι.
Το αποτέλεσμα της εσφαλμένης απόφασης του Ε. Βενιζέλου ήταν ο αφελληνισμός της Κριμαίας,
398 νεκροί στρατιώτες και αξιωματικοί και, βεβαίως, η καταρράκωση του φιλότιμου των Ελλήνων στρατιωτών.
Εκατό χρόνια μετά, τον Ιανουάριο του 2019, ο Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίος διαιρεί την Ορθόδοξη Εκκλησία και προφητεύει την εμπλοκή της Ελλάδος σε μια αναμφισβήτητα γεωστρατηγική διένεξη Ρωσικών και αμερικανοΝΑΤΟϊκών συμφερόντων στην Ουκρανία.

Το μικρό Κυπριόπουλο που έγινε μάρτυρας παίζοντας

Συγκλονιστική ιστορία, που δείχνει γιατί δεν πρέπει να καίμε τους νεκρούς μας

Το παρακάτω περιστατικό, αν και ανώνυμο, είναι πέρα για πέρα αληθινό. Συνέβη σε ένα χωριό της Κύπρου πριν την τουρκική εισβολή του 1974, όταν ακόμη Έλληνες και Τούρκοι ζούσαν ειρηνικά.
Στο χωριό αυτό μία ομάδα μικρών παιδιών, Ελλήνων και Τούρκων, έπαιζαν μεταξύ τους «πόλεμο».
Τα τουρκάκια είχαν πιάσει ένα ελληνάκι και έπεσαν όλα πάνω του με το βάρος τους, λέγοντάς του: «θα γίνεις Τούρκος;».Το παιδί απαντούσε: «όχι!».
Στο τέλος το παιδί πέθανε από ασφυξία.
Πέρασαν από τότε τρία χρόνια, και όπως συνηθιζόταν στην Κύπρο, έγινε η εκταφή των οστών του μικρού παιδιού.
Κατά την εκταφή, προς γενική κατάπληξη πάντων, τα οστά ευωδίαζαν.

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2019

Το σκάνδαλο χειροτονίας του μάγου Νίκου Χορταρέα σε αρχιμανδρίτη "καθαιρεί" τον Ιωάννη Λαγκαδά και αποκλείει την μετάθεσή του εις τον θρόνο της Θεσσαλονίκης. Ανάστατοι οι πιστοί του Λαγκαδά προαναγγέλλουν σφοδρή διαμαρτυρία.

Η Μητρόπολη Λαγκαδά διαψεύδει τη χειροτονία Χορταρέα και οι πιστοί επιβεβαιώνουν (βίντεο) 

 Πρέπει να είναι γνωστή η διαβεβαίωση της χειροτονίας του κάθε ιερέως, δηλ. να επιδεικνύεται το χειροτονητήριο  έγγραφο   προς αποφυγή των παρείσακτων και της αντιποιήσεως της ιεροσύνης.
Θα επιληφθεί  η Ιερά Σύνοδος;;;



https://www.youtube.com/watch?v=Z8rgcOw7ro8&t=62s
Δημοσίευση: 6 Οκτωβρίου 2019, 5:18 μμ
Μυστήριο επικρατεί με τη χειροτονία του αστρολόγου Νίκου Χορταρέα. Μετά την πρώτη αποκάλυψη πως ο αστρολόγος χειροτονήθηκε ιερέας και πραγματοποιεί ασκητικό βίο ως πατέρας Κυπριανός Χορταρέας, η Ιερά Μητρόπολη Λαγκαδά με επίσημη ανακοίνωση της διέψευσε την είδηση.
Ωστόσο, πιστοί του Ιερού προσκυνήματος της Παναγιάς Περπατούσας στον Λαγκαδά αποκαλύπτουν πως έχουν δει τον πατέρα Κυπριανό Χορταρέα. Κάποιοι τον έχουν δει να κοινωνεί κόσμο και κάποιοι δεν θέλουν να είναι εκεί και ετοιμάζονται να μαζέψουν υπογραφές για να ζητήσουν την απομάκρυνση του, ανέφερε χαρακτηριστικά στο ρεπορτάζ του για το «Μαζί σου Σαββατοκύριακο» με την Τατιάνα Στεφανίδου, ο Άγγελος Λαμπίδης.
Δες το Video της εκπομπής «Μαζί σου Σαββατοκύριακο»:
https://www.youtube.com/watch?v=Z8rgcOw7ro8&t=62s

πηγή https://www.pentapostagma.gr

================================================
σχετικά δημοσιεύματα:

http://www.imlagada.gr/default.aspx?pageid=3560

Οι δικαστικοί λειτουργοί του ΣτΕ είναι σωφρονέστεροι των Αρχιερέων και των θεολόγων -Επιστολή πρός Άνθιμο Αλεξ/πόλεως

  προσήλωσις τῶν δικαστῶν τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας εἰς τὸ Σύνταγμα τῆς χώρας καὶ ἡ διδασκαλία τῆς Ὀρθοδοξίας εἰς τὴν ἐκπαίδευσιν. Ἡ λανθασμένη ἀντιμετώπισις τοῦ θέματος ἀπὸ μερίδα Ἀρχιερέων καὶ Θεολόγων, λόγῳ ἐλλείψεως Ὀρθοδόξων πνευματικῶν καὶ ποιμαντικῶν ἐκκλησιολογικῶν κριτηρίων.


Γράφει ὁ Ἱερομόναχος Δαμασκηνός ὁ τοῦ φιλαδέλφου, τ. Ἀρχιγραμματεύς Ἱ. Κοινότητος       
Τῷ Σεβ. Μητροπολίτῃ Ἀλεξ/πόλεως κ.κ. ΑΝΘΙΜῼ εἰς Ἀλεξανδρούπολιν.
 Ἀρ. Πρωτ. 26      ν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 13/26-9-2019
Κοινοποίησις τῇ Ἱ. Συνόδῳ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
      Σεβασμιώτατε,
      παρακολουθῶ, τώρα καὶ χρόνια, τὰς συνεντεύξεις Σας, σχετικῶς μὲ θεολογικὰ καὶ Ἐκκλησιολογικὰ θέματα καὶ μετὰ θλίψεως διαπιστώνω, ὅτι αὗται δὲν συνᾴδουν μὲ «τὰς τῶν ἁγίων θεοπνεύστους Θεολογίας καὶ τὸ εὐσεβὲς τῆς Ἐκκλησίας φρόνημα».
      Εἰδικώτερον παρηκολούθησα τὰς θέσεις καὶ ἀπόψεις Σας, ἀναφορικῶς μὲ τὸ μάθημα τῆς διδασκαλίας τῆς ὀρθοδόξου πίστεως εἰς τὴν ἐκπαίδευσιν, ὡς καὶ τὰς ἐνεργείας Σας, νὰ ἱδρυθῆ ἐν μέσῳ Ὀρθοδόξῳ Θεολογικῇ Σχολῇ τῆς Θεσσαλονίκης, «Τμῆμα Μουσουλμανικῶν Σπουδῶν».

ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΗΕ: ΞΕΚΙΝΑΕΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΒΙΝΤΕΟ-ΣΟΚ)


Εντολή στην κυβέρνηση να μετακινήσει επειγόντως χιλιάδες αιτούντες άσυλο από τα κέντρα υποδοχής και ταυτοποίησης των νησιών στην ενδοχώρα έδωσε η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.
Ο διεθνής οργανισμός σε ανακοίνωσή του χαρακτηρίζει την κατάσταση στη Λέσβο, τη Σάμο και την Κω «κρίσιμη» και τις συνθήκες «ανεπαρκείς και επισφαλείς». Αναφέρει επίσης, ότι η Ελλάδα έχει δεχθεί φέτος τις περισσότερες αφίξεις στην περιοχή της Μεσογείου (περίπου 45.600 από τις 77.400 αφίξεις).
Η Ύπατη Αρμοστεία καλεί τις ελληνικές αρχές να επιταχύνουν τα σχέδια για τη μεταφορά στην ενδοχώρα για πάνω από 5.000 αιτούντες άσυλο που έχουν ήδη λάβει έγκριση για να συνεχίσουν τη διαδικασία ασύλου, ταυτόχρονα με τη δημιουργία νέων θέσεων στέγασης στην ηπειρωτική Ελλάδα, «όπου τα περισσότερα κέντρα λειτουργούν στα όρια της χωρητικότητάς τους». Η παραμονή των ανθρώπων σε αυτές τις ανεπαρκείς και επισφαλείς συνθήκες στα νησιά είναι απάνθρωπη και πρέπει να σταματήσει, τονίζει.

Ο καθηγητής κ. Ιω. Μάζης αποκαλύπτει τι κρύβεται πίσω από το Μεταναστευτικό [ΒΙΝΤΕΟ 2019]

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Πρέπει να το δουν όλοι οι Έλληνες

«Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ» Του γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΛΟΥΚΑ [:Λουκά 7,11-16]
Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου σχετικά με την ευαγγελική περικοπή της Κυριακής Γ΄ Λουκά με θέμα:
«Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ»
[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης
στις 19-10-1986]
Η σκηνή, αγαπητοί μου, της αναστάσεως του υιού της χήρας της Ναΐν, περιγράφεται λιτά μεν αλλά πολύ ζωηρά. Με ένα Του λόγο ο Κύριος, όπως ακούσαμε στη σημερινή ευαγγελική περικοπή, ανέστησε εκείνο το παλληκάρι που ήταν μοναχοπαίδι εκείνης της φτωχιάς, χήρας γυναίκας. Και του είπε: «Νεανίσκε, σοί λέγω, ἐγέρθητι». «Νεανίσκε, νέε μου, σε εσένα το λέγω· σήκω επάνω». Και ο νεανίσκος ανεστήθη.
Φόβος και έκσταση κατέλαβε τον λαό, όπως μας περιγράφει ο ιερός Ευαγγελιστής Λουκάς. Και πολύ δίκαια, έβγαλε το συμπέρασμα ο λαός «ὅτι προφήτης μέγας ἐγήγερται ἐν ἡμῖν, καὶ ὅτι ἐπεσκέψατο ὁ Θεὸς τὸν λαὸν αὐτοῦ».

Κυριακή Γ Λουκᾶ.Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἅγιο Ἰωάννη τόν Χρυσόστομο. Μέρος Α' Β' Γ'

  Μέρος Πρῶτο

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΛΟΥΚΑ [:Α΄ Κορ. 4,9-16] 



ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ 


ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


[Μέρος πρώτο: υπομνηματισμός των χωρίων Α΄Κορ.4,9-12]


Είδες πώς φανερώνει συγχρόνως και τη σοβαρότητα και την πατρική φροντίδα του και τον φιλόσοφο νου του; Είδες πώς αφαιρεί την αλαζονεία; «Δοκῶ γάρ ὅτι ὁ Θεὸς ἡμᾶς τοὺς ἀποστόλους ἐσχάτους ἀπέδειξεν, ὡς ἐπιθανατίους, ὅτι θέατρον ἐγενήθημεν τῷ κόσμῳ, καὶ ἀγγέλοις καὶ ἀνθρώποις (:κάθε άλλο όμως παρά βασιλεία απολαμβάνουμε εμείς οι απόστολοι· διότι νομίζω ότι ο Θεός εμάς τους απόστολους μας παρουσίασε δημόσια και στα μάτια όλων ως τελευταίους, ως καταδίκους που πρόκειται να θανατωθούν· διότι γίναμε θέαμα σε όλο τον κόσμο, και στους αγγέλους και στους ανθρώπους.

Ποιο είναι το γνώρισμα του παπά, του δεσπότη σ’ αυτά τα δύσκολα χρόνια;



«Ποιο είναι το γνώρισμα του παπά; Να μαζεύει πρόσφορα; Να λειτουργάει; Να κάνει ωραίες ακολουθίες; Να κηρύττει χαριτωμένα και να χρηστολογεί από των αμβώνων, και να δακρύζουν τα μάτια μερικών δεσποιναρίων για τους στοχαστικούς του λογισμούς; Ποιο είναι το γνώρισμα του παπά, του δεσπότη σ’ αυτά τα δύσκολα χρόνια;
Το γνώρισμα του δεσπότη και του παπά είναι η μαχητικότης, είναι η παρρησία. Είναι εκείνο που είπε ο Απόστολος Παύλος, ότι «οι θέλοντες ευσεβώς ζην διωχθήσονται». ΌΣΟΙ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ.
Εάν δείτε παπά, αν δείτε θεολόγο, αν δείτε μητροπολίτη, αρχιεπίσκοπο που δεν διώκεται αλλά απολαμβάνει της αγάπης και της εκτιμήσεως κατά εκείνο που είπε ο Χριστός όταν είπε ότι οι πάντες οι άνθρωποι να λένε «ΕΥΓΕ», ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΑΔΙΖΕΙ ΚΑΛΩΣ
[Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης]

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019

Κυριακή Γ Λουκά: Η ανάσταση του γιου της Χήρας στη Ναϊν. [Λουκ. Ζ΄ 11-16]


του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου στο 16ο Δ. Σχ. Λάρισας,
συγγραφέα

ΜΗ ΚΛΑΙΕ!: Δεύτερη φορά επισκέφθηκε ο θάνατος την γυναίκα αυτή της Ναϊν. Έχοντας χάσει το σύζυγο της, σήμερα κηδεύει το μονάκριβο παιδί της. Πένθος βαρύ και οδυνηρό αυτό της μητέρας της σημερινής ευαγγελικής περικοπής. Κηδεία συγκινητική, αφού ο πόνος και τα δάκρυα τούτης της γυναίκας προέρχονται από βαθειά πληγή. Λαός πολύς παρακολουθεί την κηδεία, συμπαραστάτης στη δυστυχισμένη μητέρα. Όταν την βλέπει ο Κύριος, τη σπλαχνίζεται, συγκινείται και τη λυπάται βαθύτατα. Μετέχοντας στη θλίψη της, της λέει: « Μη κλαίς».

Το ραντεβού του Αρχιεπισκόπου και της Ιεραρχίας με την Ιστορία

Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος




Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και η Ιερά Σύνοδος καλούνται να λάβουν μία από τις δυσκολότερες αποφάσεις που πήραν ποτέ. Απόφαση που μπορεί να έχει πάρα πολύ σημαντικές συνέπειες και για το μέλλον της ελληνικής και παγκόσμιας Ορθοδοξίας και για κρίσιμα εθνικά μας θέματα. Είναι από αυτές που μπορεί να προσδιορίσουν τη θέση του Αρχιεπισκόπου και των Ιεραρχών στην Ιστορία. Η ευθύνη τους είναι τεράστια.
Εμμέσως πλην σαφώς βέβαια, το ίδιο είναι και η ευθύνη της κυβέρνησης και του ελληνικού πολιτικού κόσμου στο σύνολό του. Ακόμα κι αν δεν είναι έτσι, δύσκολα θα πιστέψουν διεθνώς ότι οι σχετικές αποφάσεις λαμβάνονται από την Ιεραρχία, χωρίς συμφωνία με την πολιτική ηγεσία της χώρας. Ο λόγος για την αναγνώριση της αυτοκέφαλης Ουκρανικής Εκκλησίας και την υπαγωγή της στο Οικουμενικό Πατριαρχείο.

Τους θυμιάζω και εκείνοι δεν υποκλίνονται

+Γεώργιος Παπαζάχος


    Βρέθηκα τελευταία σε μια κεντρική εκκλησία των Αθηνών και έζησα βαθύ πόνο. Την ώρα πού Kοινωνούσαν οι Αρχιερείς και οι Ιερείς, γύρω μου είχαν στηθεί «πηγαδάκια» -και όχι από ανθρώπους χωρίς παιδεία.
Δέκα βήματα από το Άγιο Ποτήριο, και οι «τρελές αγελάδες» με το «ουράνιο των Βαλκανίων» εκάλυπταν την παρουσία του Κυρίου. Η θλιβερή αυτή σκηνή έφερε στη μνήμη μου μια συζήτηση με τον γέροντα Πορφύριο πριν από πολλά χρόνια.
     Ήταν και εκείνος στενοχωρημένος, γιατί οι πιστοί έχουν απαιτήσεις -και δικαίως- από τον ιερέα, να είναι προσευχόμενος στο Άγιο Βήμα. Αλλά οι ίδιοι πολλές φορές με τη στάση τους δεν τον βοηθούν.
Εγώ, έλεγε, τους θυμιάζω και εκείνοι δεν υποκλίνονται. Λέω «στώμεν καλώς» και αυτοί κάθονται. Τους ευλογώ και εκείνοι κουβεντιάζουν. Και το τραγικότερο: λέω «πίετε εξ αυτού πάντες» καί προσέρχονται στη Θεία Κοινωνία ελάχιστοι. Μεγάλος πόνος για τον ιερέα.

Νά μήν τό μάθει κανείς!


π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος 

Αὐτή τή στιγμή μοῦ ἔρχεται στή μνήμη μου τό παράδειγμα μιᾶς πολύ ἁπλῆς γυναίκας τοῦ λαοῦ, πού εἶχα συναντήσει στό ἐξομολογητάριο, πρίν ἀπό πολλά χρόνια. Δέν τήν γνώριζα, οὔτε τήν γνωρίζω· οὔτε ἄν τή δῶ στό δρόμο θά τή θυμηθῶ. Θά πλησίαζε τά 70. Ἴσως νά τήν ἔχει καλέσει ὁ Θεός τώρα.
Ἀφοῦ ἐξομολογήθηκε, δέν θυμᾶμαι πῶς, ἦλθε τό θέμα γιατί αὐτό δέν εἶχε σχέση μέ ἁμαρτίες, τή ρώτησα ἄν ἐργάζεται.
- Ὄχι, πάτερ μου, σταμάτησα· δέν μπορῶ πιά ἄλλο νά ἐργάζομαι.
- Καί πῶς ζῆς; Ἔχεις σύνταξη;
- Ὄχι, οὔτε σύνταξη ἔχω.
Μέ κοίταξε λίγο ἔτσι καχύποπτα, ἀγράμματη ἡ καημένη καί μοῦ λέει:
- Πνευματικός εἶσαι, θά στό πῶ. Ἀλλά δέν θά τό πεῖς πουθενά! Ἡ ἐνορία μας ἔκτισε ἕνα νέο ναό, μεγάλο καί ὡραῖο. Ἔγιναν πάρα πολλά ἔργα μέσα στό ναό· εἶχε μείνει τό τέμπλο. Οἱ ἱερεῖς εἶπαν, καί μία καί δυό καί τρεῖς φορές, ὅτι τώρα θά ἀρχίσουμε τόν ἔρανο γιά νά φτιάξουμε τό τέμπλο ξυλόγλυπτο.

Θὰ παραιτηθῆ καὶ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος;



Τὴν ὁδὸν τῆς παραιτήσεως, κατὰ κάποιους, ὑπέδειξε πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν ὁ πρ. Καλαβρύτων διὰ τῆς παραιτήσεώς του. Ὁ Ἀρχ. Ἱερώνυμος εἶχε δηλώσει ὅτι δὲν θὰ πεθάνη εἰς τὸν θρόνον, ἀλλὰ ὁ ἴδιος εἶχεν ἀναφέρει νὰ μὴ δίδωμεν σημασίαν εἰς τὰ λόγια, ἀλλὰ εἰς τὰς πράξεις. Ὡς ἀναφέρει ἡ ἐφημερὶς «Τὸ Παρασκήνιο» τῆς 24ης Αὐγούστου:
«Ὁποῖος διαβάσει πίσω ἀπὸ τὶς γραμμὲς τῆς ἐπιστολῆς παραίτησής του, ποὺ ἔστειλε στὸν Ἀρχιεπίσκοπο κ. Ἱερώνυμο, θὰ καταλάβει ὅτι δὲν πρόκειται νὰ ἡσυχάσει, ἂν δὲν συμπαρασύρει σὲ παραίτηση καὶ τὸν Μακαριώτατο! Ἐπὶ τὸ λαϊκότερον, τοῦ λέει ὅτι «περάσαμε τὰ 80 καὶ τὰ φάγαμε τὰ ψωμιά μας». Ἄνω τῶν 80 εἶναι ἀκόμα 15 ἱεράρχες. «Ἄνω τῶν 70 ἐτῶν δυναστεία ἐστι καὶ ἄνω τῶν 80 πόνος καὶ κόπος» εἶναι ἡ πεποίθηση τοῦ Ἀμβρόσιου, ποὺ ἔχει δανειστεῖ τὴ ρήση ἀπὸ τὶς γραφὲς τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης καὶ εἴμαστε σὲ θέση νὰ γνωρίζουμε ὅτι θέλει νὰ συμπαρασύρει σὲ παραίτηση καὶ τὸν συμμαθητὴ καὶ φίλο του Ἱερώνυμο. Ἕνας πρόσθετος λόγος εἶναι ὅτι ὁ Ἀμβρόσιος δὲν ἐπιθυμεῖ νὰ ἐλέγξει ὁ Μακαριώτατος τὴν ἐκλογὴ τοῦ διαδόχου του. Μᾶλλον εἶναι διαφορετικὲς οἱ ἐπιλογές τους ἀνάμεσα στοὺς ὑπάρχοντες 5-6 «δελφίνους»».

Περι ιερωσύνης: φοβερά η ευθύνη του πνευματικού που δίνει συμμαρτυρία! Μὲ ἀφορμὴ τὴν πρόσφατη χειροτονία πρώην μέντιουμ

Περὶ ἱερωσύνης, καθαρότητος τῶν ἱερέων καὶ ἡ φοβερὰ εὐθύνη τοῦ πνευματικοῦ ποὺ δίνει συμμαρτυρία 
... Ιερέας δὲν μπορεῖς νὰ γίνεις,  παιδί μου δὲν μπορῶ νὰ σοὺ δώσω συμμαρτυρία."

    Μὲ ἀφορμὴ ἀνάρτηση σχετικὰ μὲ τὴν πρόσφατη χειροτονία πρώην μέντιουμ θυμήθηκα ἄλλη μία συνομιλία ποὺ εἶχα στὴν Ἁγία Γῆ τὸ 1993 μὲ τὸν τελευταῖο μεγάλο πνευματικό της Παλαιστίνης τὸν Γέροντα Σεραφεὶμ τὸν Ἁγιοσαβαΐτη (φῶτο). Ἡ συζήτηση γιὰ τὰ κωλύματα, ἄμεσα καὶ ἔμμεσα, ὅποτέ μου εἶπε τὸ παρακάτω περιστατικό.
Νεανίας τις προσῆλθε στὴν Λαύρα τοῦ Ἁγίου Σάββα ὁρμώμενος ἐκ Θεσσαλονίκης, παιδὶ ποὺ μεγάλωσε μὲ φόβο Θεοῦ καὶ διατηρήθηκε καθαρὸς ὅπως τὸν γέννησε ἡ μητέρα του μὲ σκοπὸ κάποια στιγμὴ νὰ ἱερωθεῖ. Ἐξομολογήθηκε λοιπὸν στὸν Γέροντα Σεραφεὶμ ὁ ὁποῖος περιχαρής του εἶπε πὼς ἔχει τὴν εὐλογία του νὰ διακονήσει τὸ φρικτὸ θυσιαστήριο. Πρὶν διαβάσει τὴν συγχωρετικὴ εὐχὴ ὁ Γέροντας, ὁ νέος του εἶπε..."Γέροντα ξέχασα νὰ σᾶς πῶ καὶ κάτι τελευταῖο" "Πρὶν μερικοὺς μῆνες ἡ ἀδελφή μου σύναψε σχέση ἀπὸ τὴν ὁποία ἔμεινε ἔγκυος. Μόλις τὸ κατάλαβε καὶ ἀφοῦ πέρασαν λίγες μέρες ἡ σχέση της τὴν ἐγκατέλειψε καὶ βρίσκονταν σὲ δύσκολη κατάσταση. Ἕνα πρωϊνὸ ἑτοιμαζόμουν νὰ πάω μὲ τὸ ἁμάξι στὴν δουλειὰ ὅταν ἐκείνη μὲ βρῆκε στὶς σκάλες καὶ μοῦ ζήτησε νὰ τὴν πάω στὸ γυναικολόγο. Προσπάθησα νὰ τὴν πείσω νὰ μὴν κάνει ἔκτρωση ἐκείνη ὅμως ἦταν ἀνένδοτη. Τελικὰ τὴν....συνόδευσα στὸ νοσοκομεῖο."
Ὁ Γέροντας Σεραφεὶμ τινάχθηκε σὰν ἐλατήριο καὶ τοῦ εἶπε... "Συμμέτοχος σὲ φόνο ἔγινες, ἱερέας δὲν μπορεῖς νὰ γίνεις, μὲ συγχωρεῖς παιδί μου δὲν μπορῶ νὰ σοὺ δώσω συμμαρτυρία."

Αρχιμ. Επιφανίου Χατζηγιάγκου Φυσικού Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ



Η παρουσία του Θεού μέσα στο Σύμπαν

Το πιο σημαντικό ερώτημα
Υπάρχει Θεός; Ένα ερώτημα που απασχόλησε τον άνθρωπο από τα πανάρχαια χρόνια μέχρι σήμερα. Η ύπαρξι του Θεού είναι το πιο βασικό θέμα της ζωής μας. Αν υπάρχει Θεός και μεταφυσικός κόσμος, η ζωή μας έχει νόημα και περιεχόμενο. Αν δεν υπάρχει Θεός, η ζωή μας είναι μια πορεία που ξεκινά από το μηδέν και καταλήγει στο μηδέν.
Γι' αυτό, η πρώτη και βασική αλήθεια που ομολογούμε στο Σύμβολο της Πίστεως είναι η ύπαρξι του Θεού: «Πιστεύω εις ένα Θεόν». Και ο απόστολος Παύλος τονίζει: «Πιστεύσαι δει τον προσερχόμενον τω Θεώ ότι έστι και τοις εκξητούσιν αυτόν μισθαποδότης γίνεται» (Εβρ. 11, 6).
Δηλαδή, εκείνος που πλησιάζει το Θεό για να Τον λατρεύσει, θα πρέπει προηγουμένως να πιστέψει ότι υπάρχει Θεός και ότι θα αποδώσει στον καθένα κατά τα έργα του.
Αφού λοιπόν η ύπαρξι του Θεού είναι το θεμέλιο της πίστεως, γι' αυτό και πολεμήθηκε όσο τίποτε άλλο από τους υλιστές και άθεους.

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

"Εκλογές" επισκόπων. Ο Ιερώνυμος Λιάπης με τις επιλογές του άλωσε την Εκκλησία. Αποφασίζει και διατάσσει εκτελώντας τις εντολές των αφεντικών του

Γιώργος Παπαθανασόπουλος, Ο Αρχιεπίσκοπος έκανε τις επιλογές του...


Σχετική εικόνα


            Ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος έκανε τις επιλογές του, ως προς τους Μητροπολίτες που θα εκλεγούν κατά την τακτική συνεδρίαση της Ιεραρχίας του προσεχούς Οκτωβρίου και ως προς τον χειρισμό του Ουκρανικού. Κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στον Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας Αλέξανδρο, για τα ονομαστήριά του, ανακοίνωσε τους εκλεκτούς του, που, σχεδόν είναι βέβαιο ότι θα εκλεγούν Μητροπολίτες εις Φθιώτιδα, Λήμνο και Αιγιαλεία.

Για την πλούσια σε παράδοση και πολυπληθή  Μητρόπολη Φθιώτιδος ο Αρχιεπίσκοπος προαλείφει τον στενό του συνεργάτη, Επίσκοπο Θεσπιών Συμεών. Νέος στην ηλικία ο εν λόγω κληρικός (42 ετών) και νέος στην ιερωσύνη ( διάκονος χειροτονήθηκε το 2011). Στο βιογραφικό του περιγράφει με λεπτομέρεια τις θέσεις που του ανέθεσε ο Αρχιεπίσκοπος. Στη λεπτομερή αφήγηση της ζωής του γράφει, μεταξύ άλλων, ότι από δεκαετίας, το 2002, «έγινε δεκτός από τη ΓΣ του τμήματος ως υποψήφιος Διδάκτωρ στον τομέα Δογματικής Θεολογίας». Επίσης γράφει ότι «κατέχει τιμητικό δίπλωμα Βυζαντινής Μουσικής από το Εκκλησιαστικό Ίδρυμα Βυζαντινής και Παραδοσιακής Μουσικής της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών». Ιδρύματος του οποίου, απόντος του Αρχιεπισκόπου, προεδρεύει.

Το "δούλεμα" του δίψυχου Λαρίσης στον Γέροντα Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ


Είπε να κλείσει την φετινή τουριστική περίοδο με εκδρομή, επ’ ευκαιρία πανηγύρεως, στα Κύθηρα. Στην συνάντησή του με τον Μητροπολίτη κ. Σεραφείμ, του είπε πως τον θαυμάζει για την ορθόδοξη και αγωνιστική βιωτή του, την σθεναρή του στάση στο Ουκρανικό.., κ.ά., και κατόπιν συλλειτούργησαν.
Να σημειώσω πως λίγες μέρες μετά, ο Κυθήρων ανέβαινε στη Θεσσαλονίκη, προσκεκλημένος σε μνημόσυνο, αλλά όταν έμαθε καθ’ οδόν ότι θα παραβρεθεί και ο Μητροπολίτής Λαγκαδά κ. Ιωάννης, έκανε αναστροφή καί δέν μετέβη στή Θεσσαλονίκη. Ο λόγος αυτής τής αποφάσεως ήτο ότι, ο εν λόγω κληρικός συλλειτούργησε μέ “Ψευδ-Επισκόπους”, τής “Ψευτο-Αυτοκέφαλης”, “Εκκλησίας” τής Ουκρανίας τού κ. Επιφανίου.
Με αυτή την αναφορά μου θέλω να δείξω ότι ο κ. Σεραφείμ προσέχει πού με ποιούς συλλειτουργεί.
Αλλά, ...ο Λαρίσης, επιστρέφοντας από τά Κύθηρα στην έδρα του, μας ξάφνιασε αρνητικά, αναρτώντας καί προβάλλοντας στο ιστολόγιο τής Ι. Μητροπόλεως την μακροσκελή απάντηση του Μητροπολίτου Πισιδίας κ. Σωτηρίου Τράμπα, πού αναφερόταν σέ επιστολή ανωνύμου για το Ουκρανικό,  καί υποστήριζε τις καταστρεπτικές πατριαρχικές ενέργειες γιά τό Ουκρανικό.ΕΔΩ
Αιφνιδιαστήκαμε, διότι το ιστολόγιο της Μητρόπολης, έως τώρα, λειτουργούσε ως ιστολόγιο εμετικής αυτοπροβολής του δεσπότη, ικανοποιώντας τον άκρατο, εγωιστικό ναρκισσισμό. Καί νά τώρα προβάλλεται καί κάποιο “ψυχωφέλιμο” άρθρο, αλλά εντελώς καταστρεπτικό γιά τήν καθόλο Ορθοδοξία μας.  

Εις μνήμη του αείμνηστου Νικολάου Σωτηρόπουλου

Επίκαιρο ερώτημα προς την Α.Θ.Π. κ. Βαρθολομαίο



Χρῆστος Λιβανός

   πὶ τῇ συμπληρώσει πενταετίας ἀπὸ τὴν κοίμησι τοῦ ἀγωνιστοῦ θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου (Ν.Σ.) καὶ μὲ νωπὴ στὴ σκέψη μας τὴν ἀντικανονικὴ καὶ αὐθαίρετη ἀπόδοσι αὐτοκεφαλίας στὴν οὐκρανικὴ ψευδοεκκλησία, εὐλόγως τίθεται τὸ ἑξῆς ἐρώτημα πρὸς τὸν Παναγιώτατο Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαῖο:
    πως θὰ ἐνθυμῆσθε, Παναγιώτατε, ἕνα ἀπὸ τὰ «ἐγκλήματα», πού, κατὰ τὴν «Μείζονα καὶ Ὑπερτελῆ Σύνοδό» σας (Δεκ.1993), εἶχε διαπράξει ὁ ἀείμνηστος Θεολόγος ἦταν καὶ «ὁ συγχρωτισμός του εἰς Αὐστραλίαν μετὰ σχισματικῶν»! Καὶ τὸν καταδικάσατε ἀναπολόγητο, ἀδίκως καὶ ἀντικανονικῶς μὲ τὴν ἐσχάτη ἐκκλησιαστικὴ ποινή, μὲ ἀφορισμό!

    Ὁ Ν.Σ., βεβαίως, ἀνέτρεψε τὴν ἀνυπόστατη ἐκείνη κατηγορία μὲ ἰσχυρὴ καὶ πειστικὴ ἐπιχειρηματολογία.

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

Αποστομωτική απάντηση στον σεβασμ. Πισιδίας και αποκάλυψη προθέσεων του Ιερωνύμου Λαρίσης περι Ψευδ- Αυτοκεφαλίας της Ουκρανίας

 ΑΚΥΡΑ είναι τά “μυστήρια” τών αχειροτονήτων της Ουκρανίας, κατά τούς Ι. Κανόνες 
 Ο ΕΙΣ ΛΑΡΙΣΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΤΟΝ  “ΨΕΥΤΟ-ΚΙΕΒΟΥ”, ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ (24-8-2019)

 
Στηρίζει τήν “Ψευτο-Αυτοκεφαλία” μέ ασπίδα τόν Μητροπολίτη Πισιδίας 
«Ἐκ τοῦ στόματός σου κρίνω σε͵ πονηρὲ δοῦλε» (Λουκ. ιθ’ 22). (Ήτοι, Από τά λόγια τού στόματός σου θά σέ κρίνω δούλε πονηρέ).
του  Σεραφείμ Νικολάου
Οι 120 Ελλαδίτες Μητροπολίτες δέν αποκαλύπτουν τί πρεσβεύουν για το Ουκρανικό
  Δυστυχώς, τό μέγα πρόβλημα τής “Κακο-Κεφαλίας”, μιάς ανύπαρκτης καί ανυπόστατης “Εκκλησίας”, μιάς “Ψευτο-Αυτοκεφαλίας”, αχειροτονήτων καί καθηρημένων στήν Ουκρανία, τή Μικρή Ρωσία, ταλανίζει βίαια τήν Ορθοδοξία.
    Καί, δυστυχώς, οι διάδοχοι τών Αποστόλων, οι Επίσκοποι, οι 120 Επίσκοποι τής Ελλάδος, σχεδόν όλοι σιωπούν. Αλλά καί όσοι αρθρώνουν κάποιες απόψεις ανακατεύουν τήν αλήθεια μέ τό ψεύδος.
  Τρέμουν καί γι’ αυτό τό λόγο κρύπτονται από τήν φωτεινή Ευαγγελική καί Νομοκανονική αλήθεια καί από τόν ευσεβή λαό μας. Αλλά, οι σκοπιμότητες, τά συμφέρονται καί οι φόβοι τους τούς κάνουν νά μή μιλούν.
  Προφανώς διακατέχονται από τρομερό φόβο πρός τούς ισχυρούς τών τών Πολιτικών καί τών Εκκλησιαστικών εξουσιών. Καί μάλιστα αυτό τό φοβικό σύνδρομο υπερνικά τό αντίρροπο συναίσθημα τού μίσους πρός τούς εξουσιαστές. Διπολικές προσωπικότητες μέ μίσος καί φόβο πρός τά δυναστικά αφεντικά τους.
   Καί μοιάζει ως αυτοί νά μή φοβούνται τόν Κύριό μας, αλλά μόνο τούς συνεργούς τού Κοσμοκράτορος τού Αιώνος τούτου. Γι’ αυτή τήν αιτία, δέν προβάλλουν καί δέν ομολογούν μέ καθαρή παρρησία τήν αλήθεια. Ότι δηλαδή, δέν αποδέχονται μέ κανένα τρόπο, αχειροτονήτους, καθηρημένους καί αναθεματισμένους. Καί ούτε διακηρύττουν μέ γρανιτένια επιμονή, πώς δέν εκχωρούν “Νεο-Παπικές” δικαιοδοσίες εις ουδένα θνητό.
  Εν προκειμένω, ο μακαριστός φλογερός Μητροπολίτης π. Αυγουστίνος Καντιώτης, θά τούς εχαρακτήριζε, καί τώρα, όπως καί τότε σέ ανάλογες περιπτώσεις, ως “Ψοφοδεείς” καί ως “Λαγοπόδαρους”.

Ο εις Λάρισα, σιωπά αιδημόνως, αλλά μνημονεύει τόν “Ψευτο-Κιέβου”

Ο Καντιώτης τόβλεπε και τόλεγε, οι Χριστιανοί συνθηκολόγησαν: Η εκκοσμίκευση και ο Οικουμενισμός ἔσβησε τον ζήλο τους! Εγκατέλειψαν τον υπέρ της Πίστεως αγώνα!


Ἂν ἔχετε διάθεσι ν’ ἀγωνιστῆτε, ὑπάρχει ἐλπὶς νὰ νικήσωμε· ἂν δὲν ἔχετε διάθεσι, θὰ μᾶς σαρώσῃ τὸ κῦμα τῆς ἀπιστίας τῆς ἀθεΐας καὶ ὅλων τῶν αἱρέσεων.
Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης: Έχουν σύστημα οι άθεοι να γκρεμίσουν την Εκκλησία του Χριστού

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. 

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΑΙ

     ς στρατιῶται Χριστοῦ, ὡς πιστὰ τέκνα τῆς Ἐκκλησίας, δὲν πρέπει νὰ ἀδιαφοροῦμε γιὰ τὰ ἐκκλησιαστικὰ θέματα, ἀλλὰ νὰ δείχνουμε ζωηρὸν ἐνδιαφέρον γιὰ τὴν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ.
Πρέπει οἱ Χριστιανοὶ νὰ εἶνε ἀγωνισταί. Καὶ ὅταν λέμε νὰ εἶνε ἀγωνισταί, δὲν ἐννοοῦμε νὰ πάρουν ῥόπαλα, τουφέκια, καραμπῖνες, ὅπλα. Ὄχι. Μακριὰ αὐτὰ ἀπὸ μᾶς. Χρειαζόμεθα ὅπλα
πνευματικά. Καὶ πνευματικά μας ὅπλα εἶνε ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ· εἶνε ἡ διαμαρτυρία μας, εἶνε οἱ φωνές μας, τὸ «αἶσχος», ὅλο αὐτὸ τὸ κλίμα τὸ ὁποῖο μποροῦμε νὰ δημιουργήσωμε, ποὺ εἶνε τὸ φραγγέλλιο τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, τὸ ὁποῖο θὰ πρέπῃ νὰ ὑψώσουμε διαμαρτυρόμενοι γιὰ τὴν ἀθλία κατάστασι τῆς κοινωνίας.
    Στὰ μαρτυρολόγια μένουμε κατάπληκτοι βλέποντας τὴν ἀνδρεία τῶν Χριστιανῶν. Ἐμφανίζονταν μπροστὰ στοὺς αὐτοκράτορας καὶ τοὺς τυράννους καὶ φωνάζανε· Αἶσχος, ντροπή σας, ἀπάνθρωποι καὶ σκληροί! Διαμαρτύροντο γιὰ τὴν σκληρότητά των. Τοὺς πιάνανε κι αὐτοὺς καὶ τοὺς βασανίζανε. Τέτοιοι ζωντανοὶ Χριστιανοὶ ἦταν ἐκεῖνοι.

Ο αιρετικός Βαρθολομαίος ανάμεσα στην άλλη αιρετική κομπανία! --Και μια δήλωση άρνησης του Τριαδικού Θεού που προστίθεται στην άρνηση του Δόγματος περί Μίας Εκκλησίας!!!

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης συνυπέγραψε άρθρο για το κλίμα με γυναίκα Αρχιεπίσκοπο

-Προσοχή σε μια…περίεργη αναφορά!



Του Μανώλη Κείου

Μετά τους Ουνίτες ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος συναντήθηκε χθες και με γυναίκα Επίσκοπο!!!

 
Κατά τα άλλα το πρόβλημα της Ορθοδοξίας είναι η διαίρεση στο ουκρανικό….

Η συνάντηση έλαβε χώρα στην Ουψάλα, με την Αρχιεπίσκοπο της Εκκλησίας της Σουηδίας Antje Jackelén και τα μέλη της Επισκοπικής Συνέλευσης Σουηδίας.
Η Αρχιεπίσκοπος Ουψάλας και πάσης Σουηδίας παρέθεσε δεξίωση προς τιμήν του ενώ ο κ. Βαρθολομαίος και η γυναίκα Αρχιεπίσκοπος υπέγραψαν κείμενο για την κλιματική αλλαγή, το οποίο δημοσιεύθηκε στην ευρείας κυκλοφορίας εφημερίδα Dagens Nyheter στις 24 Σεπτεμβρίου 2019.

Στο κείμενο αναφέρεται πως «η λύση της κλιματικής κρίσης παρεμποδίζεται όσο οι άνθρωποι και η φύση αντιμετωπίζονται μόνο από την άποψη της οικονομίας και της τεχνολογίας. Αλλά πρέπει να επιλέξουμε τη ζωή και να δώσουμε στη γη την ευκαιρία να θεραπεύσει».

Πόσο ντροπιάζει τον Χριστό, ο εις "τύπον και τόπον Χριστού" Βαρθολομαίος!

Καὶ βέβαια ὅσοι ἀνέχονται τὸν Πατριάρχη φαντάστηκαν ποτὲ τὸν Χριστό νὰ ἔκανε τὸ ἴδιο; Πιστεύουν ὅτι ὁ Χριστὸς χαίρεται ἢ λυπεῖται μὲ ὅσους κοινωνοῦν μὲ ἕναν ποὺ μὲ τὶς πράξεις του βλασφημεῖ τὸν Κύριο τῆς δόξης!

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης συναντήθηκε με την αιρετική Αρχιεπίσκοπο της «Εκκλησίας» της Σουηδίας

Ασχολούνται δήθεν με την κλιματική αλλαγή αλλά τους ξέφυγε η δαιμονική τεχνική, που τους χορεύει στο ταψί… Απώλεσαν τη σοβαρότητα…
— Σχολιασμός katanixi.gr —
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος συναντήθηκε σήμερα, Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019, στην Ουψάλα, με την «Αρχιεπίσκοπο της Εκκλησίας της Σουηδίας» Antje Jackelén και τα μέλη της Επισκοπικής Συνέλευσης Σουηδίας.
Η Αρχιεπίσκοπος Ουψάλας και πάσης Σουηδίας παρέθεσε
δεξίωση προς τιμήν του Πατριάρχου στην οποία παραβρέθηκαν πολλά στελέχη της τοπικής κοινωνίας.

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Γιώργος Παπαθανασόπουλους, Το Ουκρανικό και ο Μητροπολίτης Πισιδίας Σωτήριος

Αποτέλεσμα εικόνας για Πισιδίας Σωτήριος

            

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Πισιδίας Σωτήριος σε πολλά κείμενά του με πάθος υποστηρίζει την οδηγούσα την Ορθοδοξία σε σχίσμα ενέργεια του Οικουμενικού Πατριάρχου στην Ουκρανία. Προφανώς δεν έχει λάβει υπόψη του τις αρτίως θεμελιωμένες εκκλησιολογικές απόψεις του πνευματικού του αδελφού, Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αλβανίας κ. Αναστασίου.

            Διερωτάται ο Σεβ. γιατί ο Οικουμενικός Πατριάρχης δεν έχει το δικαίωμα μόνος του να δώσει Αυτοκεφαλία σε μια Ορθόδοξη Εκκλησία, αφού «την έχει δώσει σε τόσες άλλες Εκκλησίες, όπως Αλβανίας, Ελλάδος, Σερβίας, Βουλγαρίας και άλλες;» Η απάντηση είναι απλή: Οι εν λόγω Εκκλησίες ήσαν υπό την δικαιοδοσία του Οικουμενικού Θρόνου, η Ουκρανία δεν είναι. Αυτή είναι η καθοριστική διαφορά.

Το ίδιο το Οικουμενικό Πατριαρχείο επί του σημερινού Πατριάρχη Βαρθολομαίου αναγνωρίζοντας την αντικανονικότητα  να δίδει  από μόνο Του την Αυτοκεφαλία έθεσε το θέμα στις προσυνοδικές διασκέψεις, μαζί με αυτό της Αυτονομίας, εν όψει της Πανορθόδοξης Συνόδου. Στην πρότασή του το Φανάρι δεχόταν ότι για να δοθεί η Αυτοκεφαλία σε μιαν Εκκλησία πρέπει να υπάρχει η ΟΜΟΦΩΝΙΑ όλων των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών.

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: «Ἐπίσκοπον ἀπὸ παροικίας ἑτέρας εἰς ἑτέραν μὴ μεθίστασθαι…μένειν δὲ εἰς ἣν ἐκληρώθη ὑπὸ τοῦ Θεοῦ ἐξ ἀρχῆς ἐκκλησίαν»


                     ΤΟ ΜΕΤΑΘΕΤΟ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
Πόσο τηρείται η εντολή του Αποστόλου Παύλου προς Τιμόθεο:

«δεῖ οὖν τὸν ἐπίσκοπον ἀνεπίληπτον εἶναι, … νηφάλιον, σώφρονα, κόσμιον, φιλόξενον, διδακτικόν,»(Α Τιμ.3,2)
 ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ

     ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: «Ἐπίσκοπον ἀπὸ παροικίας ἑτέρας εἰς ἑτέραν μὴ μεθίστασθαι…μένειν δὲ εἰς ἣν ἐκληρώθη ὑπὸ τοῦ Θεοῦ ἐξ ἀρχῆς ἐκκλησίαν»
   Η λέξη επίσκοπος σημαίνει «ο επιβλέπων». Προκύπτει απ’ το ρήμα επισκοπώ, που σημαίνει «εξετάζω κάτι καλά, το σκέπτομαι, επιθεωρώ».
Στη γλώσσα και την παράδοση της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας, αποτελεί την ανώτερη (3η ) βαθμίδα του κλήρου.
   Η λέξη επίσκοπος παρ’ ότι είναι κοινή στην καθομιλουμένη, στην Καινή Διαθήκη εμφανίζεται μόνο σε πέντε χωρία (Πραξ.20,28, Τιτ.1,7, Α Τιμ.3,2, Φιλ.1,1, Α Πε.2,25)
  Στη συνάφεια κράτους-εκκλησίας, με την πολιτική να διεισδύει και να εμβολίζει την εκκλησία, τη δε ιεραρχία (με εξαιρέσεις βέβαια) να αποδέχεται ιδιοτελώς αυτή την εισπήδηση, οδήγησε σε ένα αλισβερίσι δίχως τέλος, ανάμεσα σε κυβερνώντες και ανώτερο κλήρο.