Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΣΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ «ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ

Τί δέoν γενέσθαι;

Αποτέλεσμα εικόνας για ουκρανικο σχισμα και κολυμπάρι

Εἰσαγωγικὸ Σημείωμα

Ἐπειδὴ ἡ Διακήρυξη ξεπέρασε τὴν ἔκταση ποὺ ὑπολογίζαμε, γιὰ νὰ μὴ δειλιάσει κανεὶς καὶ ἀποφύγει νὰ τὴν διαβάσει παρουσιάζουμε ὡς κίνητρο καὶ καθρέπτη τὰ περιεχόμενά της:

1. Ἡ νέα παπίζουσα ἐκκλησιολογία τοῦ Φαναρίου ἐγέννησε τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης καὶ τὸ ψευδοαυτοκέφαλο τῆς Οὐκρανίας.

2. Ἡ ἐν τῇ πράξει (de facto) ἐφαρμογὴ τοῦ νέου "πρωτείου" στὸ Κολυμπάρι.

3. Οἱ δύο βασικοὶ στόχοι τῆς "συνόδου" στὸ Κολυμπάρι.

4. Καὶ τὸ Οὐκρανικὸ συνδέεται μὲ τὸ Κολυμπάρι καὶ μὲ τὸ νέο "πρωτεῖο" τῆς Κωνσταντινούπολης

5. Τελικὸς στόχος ἡ ὁλοκλήρωση τῆς ἤδη ὑφιστάμενης ἕνωσης μὲ τὸν πάπα καὶ τοὺς ἄλλους αἱρετικοὺς

6. Ἀνάγκη ἐπείγουσας ἀφύπνισης καὶ Ὀρθόδοξης ἀντίστασης. Τὶ δέον γενέσθαι;


1. ῾Η νέα παπίζουσα ἐκκλησιολογία τοῦ Φαναρίου ἐγέννησε τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης καὶ τὸ ψευδοαυτοκέφαλο τῆς Ουκρανίας.
Δὲν ἔχουν ἀκόμη κοπάσει οἱ ἀντιδράσεις, οἱ διαιρέσεις καὶ οἱ ἀμφισβητήσεις ποὺ προκάλεσε ἡ ψευδοσύνοδος τοῦ Κολυμπαρίου τῆς Κρήτης (Ἰούνιος 2016), καὶ προστέθηκε τώρα ἄλλη ἐμφανέστερη καὶ προκλητικότερη αἰτία ἐνδοορθόδοξης ἀναστάτωσης.

Η ΠΟΕ ΠΡΟΣΕΦΥΓΕΝ ΕΙΣ ΤΟ ΣτΕ, ΔΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΗ Η ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ




Ορθόδοξος Τύπος Εφημερίδα

Η ΠΟΕ ΠΡΟΣΕΦΥΓΕΝ ΕΙΣ ΤΟ ΣτΕ, ΔΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΗ Η ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ

Μετὰ τὴν ἀντιτιθεμένην εἰς τοὺς Ἱ. Κανόνας ὡς πρὸς τὴν οὐσίαν καὶ ἀντικειμένην εἰς τὸν Κανονισμὸν τῆς Ἱεραρχίας ὡς πρὸς τὸν τρόπον, ἀπόφασιν τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἡ ΠΟΕ ἀκολουθοῦσα τὰς παρακαταθήκας τοῦ ἱδρυτοῦ αὐτῆς μακαριστοῦ π. Χαραλάμπους Βασιλοπούλου καὶ τοῦ πνευματικοῦ της μακαριστοῦ π. Μάρκου Μανώλη καὶ μὴ εὑροῦ­σα εὐήκοα ὦτα εἰς τὴν Διοίκησιν τῆς Ἐκκλησίας, ἐνεργοῦσα νομίμως καὶ ἔχουσα ἐμπιστοσύνην εἰς τὴν Ἑλληνικὴν Δικαιοσύνην προσέφυγε, μετὰ ἀπὸ πολλὴν περίσκεψιν ἀλλὰ καὶ ἔντονον ἀγωνίαν εἰς τὸ ΣτΕ μὲ αἴτημα τὴν ἀκύρωσιν τῆς ἀποφάσεως, ἡ ὁποία θέτει εἰς κίνδυνον τὴν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.
Ἄμεσος κινητοποίησις
τῆς Δικαιοσύνης
Ἡ Πρόεδρος τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας ἐν ὄψει τῆς αἰτήσεως τοῦ σωματείου μὲ τὴν ἐπωνυμίαν «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΩΣΙΣ» κ.λπ. περὶ ἀκυρώσεως τῆς ἀποφάσεως ποὺ ἐλήφθη κατὰ τὴν συνεδρίασιν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τήν 12.10.2019, εἰσάγει  τὴν ἀνωτέρω αἴτησιν εἰς τὴν Ὁλομέλειαν τοῦ Δικαστηρίου, μὲ μείζονα σύνθεσιν, συμφώνως πρός τὰ ἄρθρα 14 παρ. 2, ἐδ. α΄ καὶ γ΄, 20 καὶ 21 τοῦ Π.Δ. 18/1989, λόγῳ τῆς ὅλως ἐξαιρετικῆς σπουδαιότητός της ὁρίζει δικάσιμον τὴν 6ην Μαρτίου 2020, ἡμέραν Παρασκευὴν καὶ ὥραν 9.30 π.μ., καὶ εἰσηγητὴν τὸν Σύμβουλον κ. Βασίλειον Ἀνδρουλάκην.
Παραγγέλλει νὰ ἀνακοινωθῆ εἰς τὸν εἰσηγητὴν ἡ δικογραφία καὶ νὰ κοινοποιηθῆ ἀντίγραφον τῆς αἰτήσεως αὐτῆς τῆς πράξεως εἰς τὴν ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, μὲ τὴν παράκλησιν νὰ διαβιβάση ἐντός 30 ἡμερῶν, εἰς τὸν εἰσηγητήν, ἀπευθείας ὅλα τὰ σχετικὰ μὲ τὴν ὑπόθεσιν ἔγγραφα, συνοπτικὴν ἔκθεσιν τῆς ἁρμοδίας ὑπηρεσίας, καθὼς καὶ τὰ ἔγγραφα ἀπὸ τὰ ὁποῖα ἀποδεικνύεται ὅτι ἔγινεν ἡ κοινοποίησις εἰς τοὺς αἰτοῦντας ἢ ὅτι οἱ αἰτοῦντες ἔλαβον γνῶσιν τοῦ περιεχομένου τῶν προσβαλλομένων πράξεων.

ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ

Πρός
Τόν Μακαριώτατον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών καί πάσης Ελλάδος
π. ΙΕΡΩΝΥΜΟΝ
Πρόεδρον τής Διαρκούς Ιεράς Συνόδου
Μακαριώτατε, σπεύσατε επειγόντως πρίν τυπωθούν τά Συνοδικά Δίπτυχα τού ερχομένου νέου έτους 2020 μή τυχόν εγγραφή εις τά Δίπτυχα αυτά ο ψευδοεπίσκοπος Επιφάνιος ως ψευδοπροκαθήμενος τής εν Κιέβω Πατριαρχικής ψευδοεκκλησίας τών αμετανοήτων καί μηδέποτε αποκατασταθέντων καθηρημένων, αναθεματισμένων, αυτοχειροτονήτων καί σχισματικών.

Ο Αρχιεπ Ιερώνυμος Λιάπης και οι συν αυτώ είναι υπόλογοι περί του Ουκρανικού για την διατάραξη την διάσπαση της Θρησκευτικής Ειρήνης και συνοχής του πληρώματος και λαού

Παραβάται τοῦ Ποινικοῦ Κώδικος;



Ἡ ἱστοσελὶς dimpenews.com ἀνήρτησε μίαν ἐνδιαφέρουσαν διαφορετικὴν προσέγγισιν διὰ τὴν αὐθαίρετον πρᾶξιν τοῦ Ἀρχιεπισκόπου νὰ λάβη ἀπόφασιν περὶ τοῦ Οὐκρανικοῦ ἄνευ πραγματικῆς τοποθετήσεως τῆς Ἱεραρχίας. Τὴν παραθέτομεν:
«Σύμφωνα μὲ τὸ κεφ. Ζ΄ τοῦ Ποινικοῦ Κώδικα (ἄρθ. 198/ 201) προβλέπονται ἐγκλήματα μὲ προστατευόμενο ἔννομο ἀγαθὸ τὴ θρησκευτικὴ εἰρήνη.
Ἡ ἀπόφαση τοῦ προκαθήμενου τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας περὶ τοῦ οὐκρανικοῦ ἀποτελεῖ ὠμὴ παραβίαση τοῦ ἄρθρου αὐτοῦ ἀφοῦ δίχασε τὴν Ἱεραρχία. 10 διαφοροποιοῦνται ἤδη ὀνομαστικά, καταφέρονται δημοσίως οἱ μὲν ἐναντίον τῶν δέ, διέσπασε τὴ θρησκευτικὴ συν­οχὴ τοῦ πληρώματος καὶ λαοῦ προκαλώντας πολλαπλὸ φατριασμὸ κι ἀντιπαλότητα, προκάλεσε σύγχυση στὸ κοινωνικὸ σῶμα, ἀφοῦ ὑπάρχουν ὁλόκληρες μητροπολιτικὲς περιφέρειες τῆς χώρας ποὺ ἔχουν τεθεῖ σὲ σχισματικὸ χάρτη ἀπὸ ἀποφάσεις ἄλλων Ὀρθόδοξων Ἐκκλησιῶν, διατάραξε τὴν ὑφιστάμενη θρησκευτικὴ εἰρήνη στὴν πιὸ ἀπόλυτη καὶ καθολική της μορφὴ δηλ. σὲ ὅλο τὸ εὖρος τῆς κοινωνίας καὶ τὰ ἱερὰ αὐτῆς καὶ ὄχι μόνο σ’ ἕνα ἱερό.

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!

Δείτε πόσο καλά οργανωμένο είναι το σχέδιο. 

ΔΕΙΤΕ πως πλασσάρουν στο Δημοτικό την  ύπουλη «ΒΡΩΜΙΑ» στα παιδάκια μας ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΥΣ Λ@ΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!

Βάζουν σε μαθητές της 6ης δημοτικού να ετοιμάσουν ως εργασία, μια επιστολή σε … Δήμαρχο και κατοίκους που αντιδρούν στην εγκατάσταση λ@θρομεταναστών στην περιοχή τους, για να τους πείσουν ότι τελικά πρέπει να τους δεχτούν!

Καπετάνιος αγιογράφος


Φώτης Κόντογλου
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ Χριστούγεννα, στὰ 1864, ἔκανε μεγάλη φουρτούνα μὲ χιονιά. Στ’ἀγριεμένο πέλαγο δὲν φαινότανε πουθενὰ πανί. Μοναχὰ ἕνα μικρὸ καΐκι πάλευε μὲ τὸ χάρο ἀνοιχτὰ ἀπὸ τὴν Τῆνο. Ἤτανε ἑνὸς καπετὰν Γιώργη ἀπὸ τὴ Νάξο, φορτωμένο κρασιὰ ἀπὸ τὴ Σαντορίνη. Ὅλη τὴ μέρα ἀγαντάριζε στὸν ἀγέρα, μὰ σὰν σκοτείνιασε, ὁ βοριὰς σκύλιαξε κ' ἔσπασε τ’ ἄρμπουρο, ἔβγαλε καὶ τὸ τιμόνι ἀπὸ τὰ βελόνια. Οἱ ἄνθρωποι προφτάξανε καὶ ρίξανε τὴ βάρκα στὴ θάλασσα καὶ μπήκανε μέσα. Δὲν εἴχανε ἀλαργάρει ὥς μιὰ τουφεκιὰ τόπο, καὶ βούλιαξε τὸ καΐκι. Τὴ βάρκα τὴν ἅρπαξε τὸ μπουρίνι καὶ τὴν πήγαινε ὅπου ἤθελε μέσα στὴν πίσσα τῆς νύχτας.

Κληρικός, Υπερ-Πράκτωρ

ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ  ΔΑΒΙΔ ΜΠΑΛΦΟΥΡ, ΜΕΣΩ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ



“Ανθ-Ύπατος” υποκαθιστά Αρχιεπισκόπους-Πατριάρχες

 

«Ἀπεκρίθησαν οἱ ἀρχιερεῖς͵
οὐκ ἔχομεν Βασιλέα εἰ μὴ Καίσαρα» (Ἰωάνν. ιθ’ 15).
[Ήτοι, Απεκρίθησαν οι Αρχιερείς 
τών 
Φαρισαίων πρός
 τόν Πιλάτο, πώς εμείς δέν έχουμε 
ουδένα άλλον
 Βασιλέα, ούτε αυτόν τόν Ιησούν, 
 παρά μόνον τόν Καίσαρα τής Ρώμης»].

Επίσημοι Πράκτορες, Κατάσκοποι καί κατάντημα
Οι Πράκτορες καί οι Κατάσκοποι ποτέ δέν έπαυσαν νά δρούν καταχθονίως
Κάθε διαχρονική αναλογία καί σύγκριση κινείται μέσα στά πλαίσια τής λογικής διεργασίας εκάστου.
Καί σήμερα μέσα στό Κάστρο τής Ελλάδος, κυριολεκτικώς αλωνίζουν οι Πράκτορες και σελαγίζουν οι Προδότες.
Κυριαρχούν οι δειλοί, τά μηδενικά,  καί οι λαγοπόδαροι τής Πολιτικής καί τής Εκκλησιαστικής νομιζομένης ηγεσίας.
Τό ζήτημα είναι εάν οι Βιγλάτορες βρίσκονται στίς θέσεις τους. Καί έάν οι θείοι Σαλπιγκτές σημαίνουν, ώστε νά συνεγείρουν τό ευσεβή λαό μας.

Β. ΑΡΧΙ-ΠΡΑΚΤΩΡ ΜΠΑΛΦΟΥΡ ΚΑΙ ΜΙΜΗΤΑΙ
Δολοφονία Μεταξά Κορυζή από Πράκτορα-Παππά
 Ο Βρετανός Πράκτορας Δαβίδ Μπάλφουρ, είναι ο Κατάσκοπος με την “αγιαστούρα”, ο αποκαλούμενος “π. Δημήτριος Μπάλφουρ”.
 Αυτός ο “Ψευτο-Ρασοφόρος” συμμετείχε ενεργά στή δολοφονία τού Μεγάλου Πρωθυπουργού τού ΟΧΙ, τού ενδόξου Ιωάννου Μεταξά.
Αλλά, καί μέ τά ίδια του τά χέρια εδολοφόνησε τόν διάδοχο τού Ιωάννου Μεταξά, τόν Πρωθυπουργό Κορυζή.
Τόν Έλληνα Πρωθουπουργό, τόν “Αυτοκτόνησε” μέ δύο σφαίρες επάνω στό κεφάλι. Μά είναι δυνατόν ποτέ κανείς νά “αυτοκτονήσει” μέ δύο σφαίρες στό κρανίο του; Μέ τήν πρώτη σφαίρα επέρχεται ο θάνατος καί τέλος.
Αμφότερα τά εγκλήματα, όχι όμως καί τά μοναδικά, συμπλέκονται μέσα στά πλαίσια τής Σατανικής απάνθρωπης εξωτερικής πολιτικής τής “Γεροκολασμένης Αυτοκρατορίας”.
Μερικοί αναρωτιούνται, τί σχέσι νά είχε αυτός ο Κατάσκοπος “Ψευδο-Κληρικός” μέ τό Άγιο Όρος καί μέ τόν π. Σωφρόνιο Ζαχάρωφ τού Έσσεξ (1896-1993);

Πράκτωρ τών Άγγλων
Ο  Δαβίδ Μπάλφουρ, ήτο καθολικός κατά το θρήσκευμα καί ενετάχθη σε νεαρή ηλικία στην Ιντέλιτζενς Σέρβις, τή μυστική υπηρεσία τών Άγγλων. Εξεπεδεύθη σε ειδικές Σχολές Κατασκοπείας, έμαθε αρκετές ξένες γλώσσες, ανάμεσά τους Πολωνικά και Ελληνικά και ανέλαβε ειδικό ρόλο σε Χώρες πρώτης προτεραιότητας για τη Βρετανική πολιτική.
Ο Δαβίδ Μπάλφουρ, υπήρξε γόνος μιας μεγάλης Αγγλικής οικογένειας, που ανέδειξε Πρωθυπουργούς, Στρατηγούς και Ναυάρχους. Ως σύνδεσμος της Βρετανικής πρεσβείας με τον αστικό πολιτικό κόσμο της χώρας, έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στα δραματικά γεγονότα της εποχής, από το δεύτερο μισό  της δεκαετίας του 1934 έως και το 1947.
 Ένας Βρετανός Πράκτωρ καλύπτεται από τόν Άθω
Στις αρχές της δεκαετίας του 1930 βαφτίστηκε ορθόδοξος σε εκκλησία Λευκορώσων εμιγκρέδων στο Παρίσι. Το 1934 μετέβη στο Άγιον Όρος, όπου συνεδέθη με το Ρώσο λόγιο Ιερομόναχο π. Σωφρόνιο Ζαχάρωφ.
Εκεί στον Άθω εκάρη μοναχός, επήρε το όνομα Δημήτριος.
David Balfour, ως Ιερομόναχος Δημήτριος Αγιορείτης (Πηγή: Αρχείο μονής Αγίου Παντελεήμονος).

Στό διαβόητο τάγμα τού Φωστίνης
Ένα χρόνο μετά, το 1935, στήν προπολεμική Ελλάδα, κατήλθε στην Αθήνα και ενετάχθη στο πανίσχυρο τότε Ιερατικό Τάγμα του Αγίου Παντελεήμονος, τό οποίο που είχε ιδρύσει ο τότε Μητροπολίτης Καρυστίας, ο διαβόητος Παντελεήμων  Φωστίνης.
Ο κακίστης φήμης αυτός Μητροπολίτης Παντελεήμων, χειροτόνησε τον Δημήτριο Ιερέα, ανοίγοντάς του έτσι την πόρτα των εκκλησιαστικών κύκλων της Αθηναϊκής Πρωτευούσης.

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ


  Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος 18-12-2019

Ἡ Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς σέ δύο δημοσιευθέντα στό διαδίκτυο κείμενά της, ἕνα μέ τίτλο : «Ἡ Ἱ. Μ. Πειραιῶς ἀπαντᾶ στόν π. Ἄγγελο Ἀγγελακόπουλο»[1] (30-11-2019) καί ἄλλο μέ τίτλο : «Ἱ. Μ. Πειραιῶς : Ὀφειλόμενη ἀπάντησις στό Ἰστολόγιο ‘’Κατάνυξη’’»[2] (13-12-2019), μοῦ κάνει τήν τιμή νά ἀναφέρεται στήν ἐλαχιστότητά μου σχετικά μέ τήν ἀκούσια ἀπόλυσή μου ἀπό αὐτήν, κατηγορώντας με γιά αὐτονόμηση καί ἀποστασιοποίησή μου ἀπό τήν Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς καί τόν Μητροπολίτη Πειραιῶς.

Ἡ ἐλαχιστότητά μου ἔχει ἤδη δημοσιεύσει κείμενο στό διαδίκτυο ὑπό τόν τίτλο : «Τό χρονικό τῆς ἀκούσιας ἀπόλυσής μου ἀπό τήν Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς»[3], ὅπου περιγράφονται τά πραγματικά γεγονότα τῆς ἀκουσίας ἀπόλυσής μου.

Στό παρόν κείμενό μου, τό ὁποῖο θεωρεῖται ὡς συνέχεια τοῦ προηγουμένου, θά ἤθελα νά ἀναφερθῶ σέ μία ἄλλου εἴδους αὐτονόμηση καί ἀποστασιοποίηση, στήν πραγματική αὐτόνόμηση καί ἀποστασιοποίησή μου ἀπό ἐπίσημες, δημόσιες καί δημοσιεθεῖσες ἐνέργειες, τοποθετήσεις καί δηλώσεις τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς.

Τό κείμενο περιλαμβάνει τίς ἐξῆς ἑνότητες :

1) Περιπτώσεις αὐτονομήσεώς μου.

2) Τό Οὐκρανικό ζήτημα δέν εἶναι μόνο θέμα διοικητικῆς φύσεως.

3) Ἐπιχειρήματα Σεβασμιωτάτου καί ἀνασκευή τους.

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019

Ανεπιθύμητος ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόδωρος στην Μητρόπολη Πατρών


 Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΤΡΩΝ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ. ΚΑΛΕΣΜΑ «ΘΕΡΜΗΣ» ΥΠΟΔΟΧΗΣ.
                                                                                     Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί της Ι.Μ. Πατρών
   Δεν προλάβαμε να ησυχάσουμε από τις επισκέψεις-επιθέσεις των παντοίων εχθρών της πίστεώς μας στην Μητρόπολή μας και να γιορτάσουμε ειρηνικά τις άγιες τούτες ημέρες και νέες προκλήσεις ήρθαν για να δοκιμάσουν την πίστη μας.
   Τη Κυριακή 15/12 στον εορτάσαντα ναό του Αγίου Ελευθερίου στην Πάτρα και παρουσία του Θεοφιλεστάτου επισκόπου Μαλάουι, ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης μας απηύθυνε επίσημη πρόσκληση στον Πατριάρχη Αλεξανδρείας να επισκεφθεί την Μητρόπολη Πατρών !
   Κατά Θεία –πιστεύω- πρόνοια, με ενημέρωσαν την ίδια κιόλας ημέρα για αυτό το γεγονός.
Το ίδιο κιόλας απόγευμα, έσπευσα και ερώτησα προσωπικώς περί του ζητήματος τον Θεοφιλέστατο επίσκοπο Μαλάουι και αφού το επιβεβαίωσε, του ζήτησα να μεταφέρει προσωπικά προς τον μακαριότατο πατριάρχη Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής το μήνυμα ότι ανεξάρτητα από ότι είπε ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πατρών, ο Μακαριότατος θεωρείται πρόσωπο ανεπιθύμητο στην Μητρόπολη Πατρών και αν αποφασίσει να αποδεχθεί την πρόσκληση του σεβασμιότατου, να γνωρίζει πως θα υπάρξουν σφοδρές αντιδράσεις κατά την παρουσία του.

Ο Άγιος Ιερομάρτυς Ιγνάτιος ο Θεοφόρος (20/12)



του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου

ΓΕΝΙΚΑ: Τις περισσότερες πληροφορίες για το βίο του Αγίου τις παίρνουμε από τις ίδιες τις επιστολές του. Στα κείμενά αυτά, η προσωπικότητά του εμφανίζεται τόσο θερμή, ώστε υποτέθηκε, μάλλον λανθασμένα, ότι το όνομά Ιγνάτιος (ignis= πυρ) του αποδόθηκε εκ των υστέρων.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ: Από στοιχεία των επιστολών του οι ειδικοί διατείνονται πως ο Ιγνάτιος ήταν τέκνο ρωμαϊκής εξελληνισμένης οικογένειας. Στα κείμενά του αποδίδει στον εαυτό του την προσφώνηση “Θεοφόρος”. Πιθανή εξήγηση, κατά την παράδοση, του προσωνυμίου αυτού είναι το υποτιθέμενο γεγονός ότι ο Ιγνάτιος ήταν το μικρό παιδί που είχε πάρει στην αγκαλιά του ο Κύριος (Μτθ, ιη΄1). Όμως κατά το χρόνο του μαρτυριόυ του ο Ιγνάτιος θα πρέπει να ήταν εκατονταετής, αν ισχύει αυτή η άποψη. Η άποψη των Καθολικών ότι ονομάστηκε θεοφόρος επειδή στην καρδιά του βρέθηκε γραμμένο το όνομα του Χριστού δεν ευσταθεί, διότι ο Άγιος κατασπαράχθηκε από λιοντάρια.

ΑΘΕΟΦΟΒΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΑ, ΔΕΝ ΕΝΤΡΕΠΕΣΑΙ;

Ὁ ἀσύνετος Πατριάρχης ἐβλασφήμησε κατὰ τῆς ἀληθείας, ἑπομένως δὲ καὶ κατὰ τοῦ Χριστοῦ, διότι «ὁ Ἰησοῦς ἐστι ἡ ἀλήθεια» (Ἰω. ιδ΄ 6).

Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Κ. Διώτη,

Θεολόγου – Δημοσιογράφου – Συγγραφέως – Ἐκδότου
«Θρηνῶ καὶ ὀδύρομαι». Ὁ ἀναταράσσων καὶ διασύρων ὁλόκληρον τὴν Ὀρθοδοξίαν μὲ τὸ τερατῶδες ἐκκλησιολογικὸν κακούργημά του τῆς ἱδρυθείσης ὑπ’ αὐτοῦ ψευδοεκκλησίας τοῦ Κιέβου ἀπὸ καθῃρημένους, ἀναθεματισμένους, ἀχειροτονήτους, αὐτοχειροτονήτους καὶ σχισματικοὺς Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης π. Βαρθολομαῖος ψεύδεται ἀσυστόλως καὶ ἐξαπατᾷ καταφανῶς.
Φρίκη! Φρίκη! Φρίκη! Νέα ἀήθης καὶ προκλητικὴ συμπεριφορὰ τοῦ π. Βαρθολομαίου. Εἰς τὴν πρόσφατον συνέντευξίν του («Τὰ Νέα», 9-11-2019), ὁ ἀθεόφοβος αὐτὸς ἄνθρωπος, ἀδιστάκτως καὶ ἄνευ ἐντροπῆς, συνεσχέτισε καὶ ἐξωμοίωσε τὴν δοθεῖσαν ὑπ’ αὐτοῦ ψευδοαυτοκεφαλίαν εἰς τὴν ὡς ἄνω ψευδοεκκλησίαν του μὲ τὰς ὑφισταμένας αὐτοκεφαλίας τῶν κατὰ τόπους Ἐκκλησιῶν τῆς Ὀρθοδοξίας. Εἶπε καὶ ἐδήλωσε: «Ὅλα τὰ Αὐτοκέφαλα ποὺ ἔδωσε τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο εἶχαν κάποια ἀντίδραση ὥσπου νὰ ριζώσουν καὶ νὰ κατασταλάξουν. Τὸ ἴδιο θὰ συμβεῖ τώρα καὶ μὲ τὸ Αὐτοκέφαλο τῆς Οὐκρανίας».

Με τις ευλογίες Καλικαντζαροδεσπότη Μουσικοθεατρική Παράσταση «Καλικαντζαρο… (ανα)… δουλειές στα Τρίκαλα

222Αλήθεια τι γίνεται με τους καλικαντζάρους; Τόσες παραδόσεις υπάρχουν,  τόσοι θρύλοι κυκλοφορούν και πολλά λαϊκά δρώμενα έχουν διατηρηθεί στο χρόνο για το Άγιο Δωδεκαήμερο των Χριστουγέννων.
Πάνω σ’ αυτό τό θέμα η Ενοριακή Παιδική Χορωδία του Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Μπάρας Τρικάλων, υπό την διεύθυνση του κ. Λεωνίδα Πλαστάρα, θα παρουσιάσει το μουσικοθεατρικό έργο: «Καλικαντζαρο… (ανα)…δουλειές» στην αίθουσα εκδηλώσεων του 33ου Δημοτικού  Σχολείου  Τρικάλων (Δίπλα στην Μεραρχία) το Σάββατο 21η Δεκεμβρίου 2019 στις 6 το απόγευμα με την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Χρυσοστόμου.
Θα συμμετέχουν η χορωδία και τα θεατρικά τμήματα της Ενορίας.
Η Είσοδος θα είναι ελεύθερη.

Δαμόκλειος Σπάθη- Συσύφεια αβελτηρία και Επιμενίδειος ύπνος

 Η συστηματική καλλιέργεια του φρονήματος της ηττοπάθειας και του ανθελληνισμού, καθώς και της φασίζουσας  πρακτικής, να επιβληθεί ο ραγιαδιασμός δια την αστυνόμευσης της σκέψης δηλαδή δια της ποινικοποιήσεως του αντιφρονούντος, αγάγει νομοτελειακά την κοινωνία σε σύγχυση, διότι δημιουργεί το αίσθημα το φόβου.

Αποτέλεσμα εικόνας για χριστουγεννιατικος στολισμος αθηνας
Δαμόκλειος Σπάθη- Συσύφεια αβελτηρία  και Επιμενίδειος ύπνος
Η συντεταγμένη ιδεολογική Τρομοκρατία της Αριστεράς δια της προπαγάνδας της, συνεπικουρούμενη απαρεγκλίτως με τα διατεταγμένα τάγματα εφόδου επιβολής βίας συνιστούν πρακτικές επιβολής των ανθελληνικών σχεδίων των εξω-εθνικών διευθυντηρίων εις την πατρίδα μας.

Η αποπνευματικοποίηση των εορτών και ιδίως των Χριστουγέννων, συνιστά μία συνέχεια μία σειράς αλλεπάλληλων και σταθερών επιθέσεων κατά της Ορθοδοξίας αλλά και του έθνους, όπως κατ’ επανάληψιν έχω τονίσει μετ’ εμφάσεως, εκ του βήματος τούτου.

Βαβέλ

Ο ορυμαγδός ανουσιολογίας και η σπουδή δια τον ουδετερόθρησκο στολισμό της Αθήνας, προμηνύει υπόρρητα μηνύματα, δια τον εξοβελισμό των αληθώς ,συμβολισμών δηλωτικών  της ελεύσεως του Κυρίου μας, επί της γης, του Αίροντος τις αμαρτίες ημών.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΘΗΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ
Βαβέλ
Σήμερον, καίτοι κατά το άρθρο 3 του Συντάγματος, «η κρατούσα θρησκεία» λογίζεται εν Ελλάδι, η ζώσα Ορθόδοξη παράδοση, υπό την έννοια της πλειοψηφίας καθότι αλληλοπεριχωρείται με τους αγώνες του έθνους δια την ανεξαρτησία και την ελευθερία, ενόψει του ολετήρα  της Παγκοσμιοποιήσεως και της βαθμηδόν πλην ραγδαίας εγκαθίδρυσης του εθνομηδενισμού και ισοπεδωτισμού της Νέας Τάξης Πραγμάτων, μαζί με την ιταμή καταφρόνηση του Συντάγματος, συμπαρασύρεται εμφατικώς και η πλήρης απαξίωση της Εκκλησιαστικής μας παραδόσεως.

Οἱ αὐτοχειροτόνητοι ἁλώνουν τὸν Ἄθω


Τὴν 7ην Δεκεμβρίου οἱ οἰκουμενισταὶ Ἡγούμενοι τῶν Ἱ. Μ. Ξενοφῶντος καὶ Παντοκράτορος ἐπεσκέφθησαν τὸν Πατριάρχην Κων/λεως, διὰ νὰ λάβουν τὰ εὔσημα διὰ τὴν δουλικὴν στάσιν τους εἰς τὰ Ὀρθόδοξα θέματα. Συνωδεύοντο καὶ ἀπὸ νεαροὺς μοναχούς, οἱ ὁποῖοι γαλουχοῦνται εἰς τὴν αὐτὴν συμπεριφοράν. Ἐν τῷ μεταξὺ οἱ αὐτοχειροτόνητοι συλλειτουργοῦν μὲ ἁγιορείτας εἰς τὸ Ὄρος. Ὡς κατέστη γνωστὸν ἀπὸ τὴν ἱστοσελίδα spzh.news τῆς 2 Δεκεμβρίου 2019:
«Ἐκπρόσωποι τῆς ΟCU τέλεσαν τὴ «λειτουργία» στὴν Ἱ. Μ. Παντοκράτορος καὶ κοινώνησαν στὸ μοναστήρι τῆς Σίμωνος Πέτρας στὸ Ἅγιο Ὄρος.

Ο άγιος Σεβαστιανός (18/12)

Ο Άγιος Σεβαστιανός (18/12)
Ο Άγιος Σεβαστιανός γεννήθηκε στα Μεδιόλανα (Μιλάνο) της Ιταλίας, το 250 με 256 μ.Χ. Οι γονείς του τον ανέθρεψαν με μεγάλη χριστιανική επιμέλεια.
ΑΞΙΩΜΑΤΑ: Καθώς ήταν και από γενιά αρχοντική, είλκυσε την εύνοια του αυτοκράτορα, που γρήγορα τον ανέδειξε σαν στρατιωτικό. Μάλιστα, ο Διοκλητιανός τον έκανε αρχηγό του πρώτου συντάγματος των πραιτοριανών, το εκλεκτότερο σώμα των ρωμαίων λεγεωνάριων. Αργότερα διετέλεσε και συγκλητικός. Φιλάνθρωπη ψυχή ο Σεβαστιανός, από τη θέση αυτή πολλές φορές υπήρξε προστάτης των φτωχών και των πασχόντων χριστιανών. Πρόθυμα επίσης, βοηθούσε στις ανάγκες της Ρωμαϊκής Εκκλησίας. Γι' αυτό και ο επίσκοπος Ρώμης Γάιος του απένειμε τον τίτλο του υπερασπιστή της Εκκλησίας (defensor Ecclesiae).

Μοναχή Μαρία Στυλιανοπούλου («Μαρία η ψηλή», † 20 Ιανουαρίου)

Προσωπογραφία μακαριστής Μοναχής Μαρίας Στυλιανοπούλου (20/07/1947 – 20/01/1998)Μαρία η Ψηλή

ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ… ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ..
Χριστούγεννα δεν είναι το « χριστουγεννιάτικο» δέντρο, ούτε καν το στολισμένο καραβάκι..
Χριστούγεννα δεν είναι το στόλισμα των σπιτιών με πολύχρωμα φωτάκια…
Χριστούγεννα δεν είναι τα μελομακάρονα, οι κουραμπιέδες, οι γαλοπούλες,τα τσουρέκια…
Χριστούγεννα δεν είναι οι μαζικές αγορές παιχνιδιών, δώρων και κάθε είδους καταναλωτικού αγαθού…
Χριστούγεννα δεν είναι ρεβεγιόν το προηγούμενο βράδυ και ξενύχτι μέχρι πρωίας σε νυχτερικά κέντρα,με ατελείωτη κατανάλωση αλκοόλ και τσιγάρου,με δυνατή μουσική,μαζί με χιλιάδες άλλους ανθρώπους άγνωστους, απρόσωπους…...
Χριστούγεννα δεν είναι διακοπές και ταξίδια αναψυχής εντός και εκτός Ελλάδας…
Χριστούγεννα δεν είναι χαρτοπαιξία και καζινομανία… Χριστούγεννα δεν είναι διακοπές από το σχολείο και το Πανεπιστήμιο…

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019

Λυκούργος Νάνης, ιατρός: «Κατόρθωσαν» κάποιοι και αυτό! Να μετατρέψουν τον εορτασμό της κατά σάρκα γεννήσεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, σε «πανηγύρι» του σατανά!


Σύντομο σχόλιο επί της αναρτήσεως του ομολογιακού ιστολογίου «Κατάνυξη» με αφορμή την κατασκανδαλίσα «Χριστουγεννιάτικη» γιορτή ενορίας της Μητροπόλεως Φιλίππων.
Λυκούργος Νάνης, ιατρός
Τι έχει να πει, και κυρίως, τι πρόκειται να πράξη,  ο μητροπολίτης Φιλίππων, για το εν λόγω «κατόρθωμα», του ιερέως της συγκεκριμένης ενορίας;
Επιτρέπεται, ποιμένες της Ορθοδόξου  Εκκλησίας,να διοργανώνουν, ΔΗΘΕΝ χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις, από τις οποίες όχι μονάχα απουσιάζει ο Χριστός, αλλά κυριαρχούν οι δαίμονες, υπό τη μορφή των «καλλικάντζαρων»;

Σκέφθηκαν, άραγε, την πνευματική βλάβη και ζημία, η οποία επέρχεται στις εύπλαστες και τρυφερές ψυχές των νεαρών βλαστών της Εκκλησίας και του Έθνους μας, από το περιεχόμενο των εν θέματι δράσεων και εκδηλώσεων; Ή, όπερ και το πιθανότερον, ο λίβας της επαράτου κοσμικοφροσύνης, έχει σαρώσει τα πάντα στο πέρασμά του και έχει αποξηράνει κάθε ικμάδα ορθοδόξου πνευματικότητος;
«Χριστούγεννα χωρίς Χριστό»! Αυτή είναι η κυρίαρχη φιλοσοφία των καιρών που διανύουμε!Η εν λόγω ιδέα, διατρέχει, από κεφαλής έως ποδών,τις εκδηλώσεις και δράσεις, δήμων και κοινοτήτων, φορέων και συλλόγων, κοσμικώς, δηλαδή δαιμονικώς, φρονούντων.
Δυστυχώς, και κάποιων ενοριών. Και αυτό είναι το φρικτότερο όλων.
Μόνο που «Χριστούγεννα χωρίς Χριστό», σημαίνουν «ψευτο-Χριστούγεννα με το διάβολο και τους δαίμονες».

Σύλλογοι, επιτροπές και συλλογισμοί ασυλλόγιστοι…

Οι άνθρωποι σε σωματεία και συλλόγους αλληλοθαυμάζονται και αλληλομισούνται.
Φώτης Κόντογλου

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Γράφει ο Γιάννης Φρύδας
                                                                  
                                         ΣΤΟ  ΚΑΦΕΝΕΙΟ  ΤΟΥ  ΓΙΑΝΝΗ  50

Απ’ το σύλλογο της ανάγκης στην ανάγκη του συλλόγου
  Οι άνθρωποι τα παλιότερα χρόνια δεν είχαν συλλόγους. Όμως, είχαν έντονη και καθημερινή συλλογική δράση και συγκροτούσαν μια αυτάρκη (έστω και ολιγαρκή) κοινωνία αλληλοβοήθειας και συνεργασίας, που αντιμετώπιζε  όλες τις ανάγκες τους.     Ήταν αυτός ο άτυπος, αλλά και ο ισχυρός σύλλογος της ανάγκης. Τα πεπραγμένα του επιβεβαιώνονταν καθημερινά με  αποτελέσματα και δεν χρειάζονταν να πάρουν ποτέ σχετική έγκριση. Τέσσερις λέξεις το καταστατικό τους: «Άμ’ έπος άμ’ έργον».

Ο Άγιος Διονύσιος Ζακύνθου (17/12) κι ο φονιάς του αδελφού του


Του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου

ΑΠΡΟΣΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ: Εκείνο το απόγευμα ο ηγούμενος της Ι. Μονής Παναγίας Αναφωνήτριας στη Ζάκυνθο, Διονύσιος Σιγούρος κλάδευε τα δέντρα του περιβολιού του μοναστηριού, όταν ένα νέος άντρας, τρομαγμένος κι ανήσυχος, πλησίασε και πέφτοντας στα πόδια του Διονυσίου ψιθύρισε: “Σώσε με, γέροντα. Με κυνηγούν να με σκοτώσουν”, ρίχνοντας αγωνιώδεις ματιές στην αυλόπορτα. Ο ηγούμενος, που σαν Ζακυνθινός γνώριζε όλους τους συντοπίτες του, κατάλαβε πως ο επισκέπτης ήταν ξένος. “Ποιος, παιδί μου, καταδιώκει έναν ξένο άνθρωπο στο φιλόξενο νησί μας;” ρώτησε παραξενεμένος. “Οι Σιγούροι, γέροντα.” Ξαφνιάστηκε ξανά ο γέροντας, καθώς άκουσε πως τον ξένο κυνηγούσαν συγγενείς του.

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

16 Δεκεμβρίου 1803: Οἱ Σουλιώτισσες χορεύουν τόν χορό τοῦ Ζαλόγγου καί ὁ Ἡγούμενος Σαμουήλ ἀνατινάζει τό Κούγκι

Το τραγούδι τώρα πια ένας θρήνος. Το 1803, είναι η χρονιά της συντέλειας. Το Σούλι με τις τόσες θυσίες και τους ακόμη περισσότερους ηρωϊσμούς πέφτει ύστερα από προδοσία. 

Ένας Ηπειρώτικος θρήνος ένα μοιρολόι που μέσα στη λιτότητά του τα λέει όλα. Τον πόνο της καταστροφής. Την ανυποχώρητη κραυγή “Θάνατος ή λευτεριά”. 
Οι γυναίκες προτιμούν το Ζάλογγο, ο Σαμουήλ την ολοκαυτωματική ανατίναξη.
Ένα πουλάκι ξέβγαινε ψηλά από το Σούλι.
Παργιώτες το ρωτήσανε, Παργιώτες το ρωτάνε:
-“Πουλάκι πούθεν έρχεσαι, πουλί μου πού πηγαίνεις;”.
-“Από το Σούλι έρχομαι και στη Φραγκιά πηγαίνω”.
-“Πουλάκι πες μας τίποτε, κανά καλό μαντάτο”.
-“Αχ τι μαντάτο να σας πω, τι να σας μολογήσω;
Πήραν το Σούλι πήρανε, πήραν τον Αβαρίκον
πήραν την Κιάφα την κακή, επήραν και το Κούγκι
κι έκαψαν τον Καλόγερο με τέσσερις νομάτους”.

Η ΜΑΝΑ ( Μια πολύ συγκινητική και αληθινή ιστορία )

Σηκωνόταν κάθε πρωί και πριν κάνει οτιδήποτε άλλο κατευθυνόταν προς το προσκυνητάρι.
 

Έκανε τον σταυρό της, αργά, ευλαβικά.
Έπιανε με το δεξί της χέρι το μικρό ποτηράκι που χρησιμοποιούσε για καντήλι το έφερνε στο αριστερό της χέρι και ξανάκανε το σταυρό της.
Το άφηνε απαλά πάνω στο τραπέζι που βρισκόταν εκεί δίπλα, άνοιγε μια μικρή μπιζουτιέρα που μέσα αντί για χρυσαφικά είχε θυμίαμα, καρβουνάκια, φυτιλάκια. 
Πρόσθετε λίγο λάδι, άλλαζε το φυτιλάκι, το άναβε ψέλνοντας το «Άξιον εστίν», το τοπετούσε και πάλι στο κέντρο του προσκυνηταριού.

Το παλιό φυτιλάκι με την χαρτοπετσέτα δεν τα πετούσε στα σκουπίδια, είχε μια ειδική σακούλα, όταν γέμιζε την έπαιρνε και την έκαιγε σε μια άκρη της αυλής του σπιτιού της.

Κάθε μέρα ο γιος της την πετύχαινε σε κάποιο σημείο αλλαγής του φυτιλιού.
Αυτός πήγαινε πάντα βιαστικά στο μπάνιο, να πλυθεί, να ντυθεί να πάει στην δουλειά.

Ο πατέρας του τους είχε αφήσει εδώ και χρόνια, μάλλον καλύτερα που έφυγε μιας και η καημένη του η μάνα τράβηξε πολλά από τα μεθύσια και τις ασωτίες του.

Την παρατηρούσε κάθε μέρα, κάθε πρωί να ψέλνει, να θυμιάζει το σπίτι, να τον αποχαιρετά με το θυμιατό στο χέρι, να τον σταυρώνει καθώς αυτός απομακρυνόταν.
Και πάλι την έβλεπε να ανοίγει απαλά τις κουρτίνες του παραθύρου και να τον παρατηρεί καθώς έμπαινε στο αμάξι.

Μετά και αυτή ντυνόταν και πήγαινε στο ναό να ακούσει την ισχνή φωνή του ιερέα να ψέλνει τον όρθο της ημέρας.
Μέσα στο ναό καθόταν όρθια κάτω από την αγιογραφία της Αγίας Αικατερίνης.

Εκεί στο στασίδι ακουμπούσε λίγο, έκλεινε τα μάτια της και έλεγε την ευχή.
Μόλις τελείωνε ο όρθος περίμενε τον πάτερ να πάρει την ευχή του.
Έβαζε μετάνοια, φιλούσε το χέρι του και έφευγε.

Το απόγευμα καθώς γυρνούσε κουρασμένος από την δουλειά την έβρισκε είτε να κρατά το συναξάρι είτε το προσευχητάρι.

ο Μυστικός Στρατός του Ερντογαν στην Ελλάδα, από πράκτορες της ΜΙΤ…

ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΡΑΓΚΑ ΑΠΟ ΤΟ YouTube…
Λαθροεποικισμός (βιντεο)

 ΕΔΩ:  https://www.brighteon.com/bfe64c85-113f-4f39-ab22-e8ed216e7a8b

«… τὰ τοσαῦτα κακὰ εἰρήνην προσαγορεύουσιν»! (Σοφ. Σολ. 14,22)

Πόσοι ἐπίσκοποι παραδοσιακοί, μεταπήδησαν ἐν μίᾳ νυκτί στήν ἀπέναντι ὄχθη καί «ἔγιναν θέατρο» ἐνώπιον Θεοῦ καί ἀνθρώπων! Πώς λοιπόν «ὁ Θεός τῆς ἀγάπης καί τῆς εἰρήνης ἔσται μέθ’ ἠμῶν»; (Β Κόρ. 13,11).

Γράφει ὁ Σάββας Ἠλιάδης, Δάσκαλος
Τοιαῦτα καί τοσαύτα κακά ἐνεργοῦνται ἐπί τῶν ἡμερῶν μας ἀπό τήν αἵρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ στούς κόλπους τῆς ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ὧν ἀριθμός οὐκ ἔστιν. Τά πάντα δέ οὐχί κρυφίως καί ἐν παραβύστῳ, ἀλλά ἔμπροσθεν τῶν ὀφθαλμῶν τῆς ὑφηλίου ἁπάσης καί γυμνῆ τῆ κεφαλῆ πλέον.

Ἡ ἐκκλησιαστική ἱστορία σημαδεύεται ἀπό γεγονότα, τά ὁποῖα γράφονται ἀνεξίτηλα στίς σκοτεινές σελίδες της. Παρ` ὅλα αὐτά, φαίνεται πώς ἐπικρατεῖ παντοῦ ἡσυχία! Φαίνεται! Ἡσυχία, μέχρι φοβερῆς ἀνησυχίας! Ὡς νά μήν συμβαίνει τίποτε τό ἰδιαίτερο, τίποτε τό φοβερό καί καταστροφικό. Κλῆρος καί λαός συνεχίζει τήν πορεία του, ὡς νά μήν διακυβεύεται τίποτε ζωτικό ἀπό τήν ἱερή Ἱστορία του, ἀπό τήν ἁγία Πίστη του.

Δύο ἐπισημάνσεις σέ ἀπάντηση τοῦ Ἐπισκόπου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ

Πολυπρόσωπος ο Πειραιώς Σεραφείμ σχετικό ΕΔΩ
Δύο ἐπισημάνσεις  σέ ἀπάντηση  τοῦ Ἐπισκόπου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ
Δέν γνωρίζω ἄν θά ὑπάρξει ἀπάντηση (καί δέν τό πιστεύω) ἀπό τήν Μητρόπολη Πειραιῶς στό ἄρθρο μέ τίτλο:

Στό Ἱστολόγιο Κατάνυξη εἶχε ἐπίσης δημοσιευθεῖ λίγο νωρίτερα τήν ἴδια ἡμέρα δικό τους ἄρθρο σχετικό μέ τίς συνιερουργίες τοῦ Ἐπισκόπου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ μέ τόν Ἐπίσκοπο Λαγκαδᾶ κ. Ἰωάννη γιά τόν ἑορτασμό τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος. Ἡ γραφίδα τοῦ προαναφερθέντος Ἱστολογίου κινούμενη μέ ἀπόλυτη γλῶσσα καί δυσαρέσκεια  ἐξεδήλωσε τήν ἀπόφασή τους νά διακόψουν κάθε σχέση μέ τόν Ἐπίσκοπο καί τήν Μητρόπολη Πειραιῶς.
Διαβάζοντας, ὅμως, τήν ἀπάντηση τοῦ Ἐπισκόπου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ στό ἄλλο ἄρθρο, ἐδῶ: ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΚΑΤΑΝΥΞΗ» imp.gr, θέλω νά σταθῶ σέ δύο σημεῖα:
Πρῶτον, μεταφέρω τήν ἑξῆς παράγραφο ἀπό τήν ἀπάντηση: