Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Μητροπολίτα Άνθιμε: Σύνετε και πάψτε να προκαλείτε άλλο Θεό και πιστό κλήρο και λαό!


            Σεβασμιώτατε κε Άνθιμε,
                    ευλογείτε! 


   1) Το 1974 ζώντος του προκατόχου σας, μακαριστού Κωνσταντίου, ηρωικής μορφής της Καβάλας, των Καλαβρύτων και της Αλεξανδρουπόλεως σπεύσατε και καταλάβατε όλως αντικανονικώς το θρόνο του αγίου εκείνου ανδρός


2) Μετά πολλά έτη εγκαταλείψατε την ακριτική Αλεξανδρούπολη και διά μεταθέσεως (είναι γνωστά τα φρικτά επιτίμια που προβλέπουν οι σχετικοί ιεροί κανόνες) περιεπτύχθητε την πάγκαλον νυμφην του Θερμαικού, ίνα μνησθώμεν του μακαριστού Ελευθερουπόλεως Αμβροσίου που χρησιμοποίησε τη συγκεκριμένη φράση εξ αφορμής άλλης, ομοειδούς περιπτώσεως.
3) Εν συνεχεία κινήσατε τη διαδικασία του διωγμού εις βάρος του ομολογητού και αγωνιστού κληρικού π.Νικολάου Μανώλη.
4) Κατά την τελευταία συνέλευση της Ιεραρχίας ρεπορτάζ σας φέρει, ομού μετά του μητροπολίτου Περσιτερίου, όχι μόνο να υπεραμύνεσθε της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου αλλά και να ζητείτε από τον αρχιεπίσκοπο να μην επιτραπεί εν συνόδω σχετική συζήτηση!!! Δεν είδαμε να προβήκατε σε κάποια διάψευση του εν λόγω ρεπορτάζ.


5) Και εσχάτως υποπέσατε στο ολίσθημα να απευθύνεται την απαράδεκτη αυτή επιστολή σε δύο εκλεκτούς, ομολογητές και αγωνιστές ιερείς.

Κατόπιν όλων αυτών, δεν νομίζετε ότι προκαλείτε το Θεό; 

Δεν σκέπτεσθε λιγάκι ότι είσθε προβεβηκώς τη ηλικία; 
Σύνετε σεβασμιώτατε! Σύνετε και πάψτε να προκαλείτε άλλο Θεό και πιστό κλήρο και λαό! Ανακρούσατε πρύμνα σεβασμιωτατε!
Λ.Ν.

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑΣΕΩΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ



Γράφει  ο κ. Λυκ. Νάνης

ΕΥΓΕ σεβαστοί πατέρες της Εκκλησίας της Βουλγαρίας για τη σύνταξη και κατάθεση στην εκκλησιαστική παρεμβολή του μνημειώδους, ομολογιακού αυτού κειμένου που αποπνέει το ορθόδοξο άρωμα και όχι τη δυσωδία του επαράτου οικουμενισμού.
Εάν είχαμε σοβαρές θεολογικές σχολές στη χώρα μας  και όχι άντρα του οικουμενιστικού συγκρητισμού, ζηζιουλισμού και γιανναρισμού  καθώς και μιας γενικότερης και ευρύτερης εκτρωματικής και μεταλλαγμένης θεολογίας που διαθέτουμε σήμερα το θαυμάσιο και υπέροχο αυτό κείμενο θα έπρεπε να είχε κορνιζαρισθεί και αναρτηθεί σε περίποπτη θέση στους τοίχους των ως άνω σχολών, τους οποίους και θα κοσμούσε.
Εσείς, σεβασμιώτατοι, δεν παραπέμψατε τα ανεκδιήγητα "συνοδικά" κείμενα της Κρήτης σε επιτροπές, όπως κάποιοι άλλοι συνεπίσκοποί σας, αλλά τα εξαποστείλατε καταλλήλως στη χωματερή της εκκλησιαστικής Ιστορίας. Εκεί δηλαδή που τους αξίζει.

ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΝ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ

Δήλωση της Ιεράς Συνόδου της Βουλγαρικής Ορθόδοξης Εκκλησίας περί της Συνόδου της Κρήτης (2016) και περί του κειμένου «Οι σχέσεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας με τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο»
ΣΧΟΛΙΑ  ΛΥΚ.  ΝΑΝΗ
Στην συνεδρίαση της ολομέλειας στις 15.11.2016, πρωτόκολλο No 22, η Ιερά Σύνοδος προέβη σε θεώρηση του κειμένου « Οι σχέσεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας με τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο », που εγκρίθηκε από τη Σύνοδο της Κρήτης, στην Ελλάδα, τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, και εξέδωσε την ακόλουθη δήλωση:
Κατά τη συνεδρίαση στις 01.06.2016, πρωτόκολλο No 12, η ολομέλεια του σώματος της Ιεράς Συνόδου αποφάσισε να προτείνει την αναβολή της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας, προκειμένου να συνεχίσουν την προετοιμασία για αυτήν. Σε αντίθετη περίπτωση, η Ιερά Σύνοδος δήλωσε ότι η Βουλγαρική Ορθόδοξη Εκκλησία δεν θα λάβει μέρος σε αυτή.
Στη συνέχεια, παρόμοιες προτάσεις έγιναν από τις Ιερές Συνόδους άλλων Τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών, οι οποίες συμμετείχαν στην οργάνωση του Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Οι διοργανωτές της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της νήσου Κρήτης δεν έλαβαν τις προτάσεις αυτές υπόψη. Στη συνέχεια τέσσερις αυτοκέφαλες Τοπικές Εκκλησίες δήλωσαν τη μη συμμετοχή τους (κατά χρονολογική σειρά): η Βουλγαρική Ορθόδοξη Εκκλησία (απόφαση της 1ης Ιουνίου), το Πατριαρχείο Αντιοχείας (απόφαση της 6ης Ιουνίου), η Ορθόδοξη Εκκλησία της Γεωργίας (απόφαση της 10ης Ιουνίου), και η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία (απόφαση της 13ης Ιουνίου).

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

Ο Μητροπολίτης Άνθιμος απειλεί με επιστολές τους ιερείς π. Θεόδωρο Ζήση και π. Νικόλαο Μανώλη Πίσω κρύβονται ο Βαρθολομαίος και ο Ιερώνυμος;


ΑΝΘΙΜΕ ΞΕΠΕΖΕΨΕ

Αντί να τους επαινείτε που διαφυλάττουν τα Άγια και τα Όσια της Πίστεώς μας και να τους καμαρώνετε που ορθοτομούν τον Λόγο του
Θεού και της Ορθοδοξίας,τους κυνηγάτε μετά μανίας να σιωπήσουν; Γιατί; Επειδή υπερασπίζονται με σθένος και παρρησία το ''ο παπισμός είναι αίρεση και ο Οικουμενισμός  

 Οι αιρετικοί όλων των αιώνων ένα δρόμο γνωρίζουν: Το φασιστικό δρόμο του εκφοβισμού και των διώξεων! 

Ποίος ο  βέβηλος συντάκτης τους ;; 

Ἀπὸ Κατάνυξις Έκτακτο:

Πυροδοτήθηκε η επιστολή βόμβα του οικ. πατρ. Βαρθολομαίου για εκκαθαρίσεις αγωνιστών κληρικών.

φυσικός αυτουργός και αδίστακτος εκτελεστής."Π.Π".:  ..."Ευτυχώς"! π. Γ. Μεταλληνός και

κ. Δημ. Τσελεγγίδης, μόλις χθές,

διεχώρησαν ...εγκαίρως την θέση τους!!!

Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Όπως είχαμε αποκαλύψει εγκαίρως, στην τελευταία συνεδρίασή  της, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος (Δ.Ι.Σ.) είχε ρητή εντολή απευθείας από τον Οικουμενικό Πατριάρχη, που απαιτούσε την καρατόμηση του πατρός Θεοδώρου Ζήση και των συν αυτώ.
Στη συνέχεια δημοσιεύσαμε πρώτοι την επιστολή που απέδειξε με θλιβερό τρόπο, πως ο Οικουμενικός Πατριάρχης επιχειρεί να  γίνει Καπετάν Φοβέρας και Τρομάρας για την Εκκλησία της Ελλάδος
Πιστέψαμε τότε ειλικρινά και γράψαμε οτι “κατά τα φαινόμενα η Δ.Ι.Σ. αφόπλισε την πατριαρχική βόμβα, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και τοποθέτησε το Πατριαρχικό γράμμα στο χρονοντούλαπο της  Ιστορίας”.
Σήμερα με αποκλειστικό διπλό έγγραφο φωτιά, καταγγέλουμε  το φασιστικό πρόσωπο της Εκκλησιαστικής διοίκησης. Αποκαλύπτουμε με τραγικό τρόπο, πως η βόμβα του Πατριάρχη όχι μόνο δεν απενεργοποιήθηκε αλλά απασφαλίστηκε για να εκραγεί με στόχο τον  πατέρα Θεόδωρο Ζήση και τον πατέρα Νικόλαο Μανώλη.

Πρόθυμος δήμιος, φυσικός αυτουργός και αδίστακτος εκτελεστής του πρωτοφανούς Πατριαρχικού τρομοκρατικού γράμματος, το πειθήνιο όργανο, ο περίγελως και ανεξάντλητος τροφός των πρωϊνάδικων και των σατιρικών εκπομπών, ο…  συνήθης ύποπτος.
Αντί να αρθεί στο ύψος της Αρχιερατικής του ευθύνης, να σηκώσει στους ώμους του τον σταυρό του μαρτυρίου, να ορθοτομήσει ελέγχοντας την Πατριαρχική αυθαιρεσία και να επαινέσει τους δύο κληρικούς, για τον αταλάντευτο αγώνα τους κατά της συνοδικής νομιμοποίησης του οικουμενισμού, που επιχειρείται με τη σύνοδο του Κολυμπαρίου Κρήτης, ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, επιλέγει να εκτελέσει  το διπλό “συμβόλαιο” της μαφίας του Φαναρίου.
Εμείς τους παραδίδουμε στη συνείδηση του πιστού λαού του Θεού και τον ίδιο και τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και κυρίως τον Καπετάν Φοβέρα και Τρομάρα.
Κατόπιν της αποστολής των δύο εγγράφων στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο και θερμής παρακλήσεως προς δημοσίευση από μέρους των απειλουμένων κληρικών (π. Θ. Ζήση και Π. Ν. Μανώλη), δημοσιεύουμε κατά σειράν, με μορφή κειμένου, τις επιστολές του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, πρώτα προς τον π. Νικόλαο Μανώλη και έπειτα προς τον π. Θεόδωρο Ζήση, παραθέτοντας και τα αντίστοιχα πρωτότυπα έγγραφα στο τέλος της ανάρτησης.
Οἱ Ἐπιστολές:

1η επιστολή

Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η    Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α
Ι Ε Ρ Α     Μ Η Τ Ρ Ο Π Ο Λ Ι Σ     Θ Ε Σ Σ Α Λ Ο Ν Ι Κ Η Σ
Βογατσικού 7 – 546 22 Θεσσαλονίκη, τηλ. 231-229871, και τηλεομ.231-229861.-
αριθμ. πρωτ. 722.-                                        Εν Θεσσαλονίκη τη 10-12-2016.-

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

Νεαρός Σκοπιανός μίλησε μετά από 18 χρόνια μπροστά στην εικόνα της Παναγίας Γοργοϋπηκόου!


Του Ηλία Προύφα 
  
Το περιστατικό συνέβη πριν ακριβώς 10 ημέρες στην Ιερά Μονή Δοχειαρίου Αγίου Όρους και μου το διηγήθηκε χθες βράδυ Ιερομόναχος που ήταν παρών στο θαυμαστό αυτό γεγονός, ενώ αναφέρθηκε και δημόσια την περασμένη εβδομάδα σε θρησκευτική εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη.

  Μέσα στο σπίτι της, την Ιερά Μονή Δοχειαρίου στο Άγιο Όρος εκεί που καθημερινά ο σεβάσμιος Καθηγούμενος Γέροντας Γρηγόριος με την αδελφότητα της μονής ψάλουν τον παρακλητικό κανόνα στη χάρη της και μνημονεύουν εκατοντάδες ονόματα υπέρ υγείας και αναπαύσεως, ένας ακόμη συνάνθρωπος μας προσευχόμενος στο παρεκκλήσι της έλαβε στην πράξη την χάρη της Παναγίας Γοργοϋπηκόου η οποία γοργώς και προθύμως υπακούει και ελεεί όλους, όσοι την ευλαβούνται και την επικαλούνται με πίστη.

  Σύμφωνα με τη μαρτυρία, νεαρός Σκοπιανός 18 ετών από την πόλη Στρώμνιτσα της γειτονικής χώρας με πρόβλημα ομιλίας, μετέβη στην Ιερά Μονή του Δοχειαρίου για να προσκυνήσει τη θαυματουργή εικόνα της Παναγίας Γοργοϋπηκόου. 
Η μετάβαση έγινε με γνωστό του από τη Θεσσαλονίκη ο οποίος μίλησε στην οικογένεια για την Ι.Μ Δοχειαρίου και την εικόνα της Παναγίας. Φθάνοντας το παιδί στη μονή και ευρισκόμενο μπροστά στην εικόνα της Γοργοϋπηκόου, χωρίς να έχει μιλήσει ποτέ στη ζωή του βγάζοντας μόνο άναρθρες κραυγές φώναξε στη γλώσσα του ''Μάνα Παναγία, δώσε μου την υγεία μου'' . 
Εκείνη την ώρα όλοι όσοι γνώριζαν την περίπτωση του νεαρού έμειναν έκπληκτοι με το συμβάν. Με το τέλος της δέησης που συνέχισε ατάραχος Δοχειαρίτης Ιερομόναχος, ο νεαρός Σκοπιανός γύρισε προς τους παρευρισκομένους που προσεύχονταν μαζί του και είπε ''Σας ευχαριστώ όλους σας, ήδη αισθάνομαι πάρα πολύ καλά''. 

Πρόκειται για μια ακόμη θαυμαστή ενέργεια της Παναγίας Γοργοϋπηκόου από τις τόσες πολλές που καθημερινά συντελούνται σε πιστούς τόσο στην Ελλάδα καθώς και το εξωτερικό οι οποίοι καθημερινά ψάλουν την παράκλησή της αναφωνώντας ''Εις τα πέρατα άπαντα, η θαυματουργός σου εικών τεθρύληται και νυν πάντες εν το στόματι, την Γοργοϋπήκοον προφέρουσι''.
Απολυτίκιο Παναγίας Γοργοεπηκόου.........
Ἦχος α´. (Τῆς ἐρήμου πολίτης).

Ὡς Θεόβρυτον κρήνην τῶν ἀΰλων χαρίτων Σου, τὴν θαυματουργόν Σου Εἰκόνα Θεοτόκε πλουτίσαντες, ἐκ ταύτης τῶν θαυμάτων τὰς ῥοάς, ἀντλοῦμεν δαψιλῶς ὡς ἐξ Ἐδέμ· Σὺ γὰρ Γοργοϋπήκοος βοηθός, πέλεις τῶν ἐκβοώντων Σοι· Δόξα τοῖς σοῖς χαρίσμασιν Ἁγνή· δόξα τῇ παρθενίᾳ Σου· δόξα τῇ πρὸς ἡμᾶς Σοῦ ἀνεκφράστῳ προνοίᾳ Ἄχραντε.ΑΜΗΝ.

Ένας Μουσουλμάνος που έγινε Χριστιανός

Δεν είμαι Χριστιανός αλλά θα γίνω όταν βαπτιστώ, μυρωθώ και πάρω την Θεία Κοινωνία.

 Alipios Kapsala

   Γεννήθηκε το 1926 σ΄ ένα νησί της Δωδεκανήσου. Όλη την παιδική ηλικία την έζησε παίζοντας με τα χριστιανόπαιδα, ενώ ο ίδιος ήταν Μουσουλμάνος. Τις παραμονές των χριστιανικών γιορτών μαζί με τα παιδιά του χωριού έτρεχε στα κάλαντα παίζοντας με την φλογέρα του. Το σπίτι πού έμεναν ήταν ένας σταύλος.
     Εκεί τη νύχτα της παραμονής των Χριστουγέννων -μετά τα κάλαντα- και αφού είχε ξαπλώσει για να κοιμηθεί, αισθάνεται να ανοίγει η πόρτα και μπροστά του να εμφανίζεται ο Χριστός. Φορούσε άσπρο χιτώνα, το πρόσωπο του ήταν χαμογελαστό και του είπε:
    «Ήρθα για σένα, είσαι δικό μου παιδί» και εξαφανίστηκε.

Νέο ορθόδοξο ιστολόγιο κατά της παναιρέσεως του Οικουμενισμού: "ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΡΗΤΩΝ"


http://synaksiorthodoxon.blogspot.gr/

Γέροντας Ἰάκωβος Τσαλίκης: «Ἡ συντροφιὰ μὲ τοὺς αἱρετικοὺς μπορεῖ νὰ μᾶς δηλητηριάσει καὶ νὰ μᾶς θανατώσει πνευματικά»

Η νέα ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ των αντι-Οικουμενιστών που εμπεδώνουν στο Ποίμνιο!



     Ἂν  εμαστε πνευματικὰ ἀδύναμοι καὶ ἡ συμπεριφορτοῦ ἄλλου μς πηρεάζει ρνητικά, τότε πρέπει νμτν κατηγορομε, ἀλλντν ποφεύγουμε κανμν χουμε μαζί του συναναστροφς κασυνέπειες. Καὶ ἂν εναι αρετικς τότε ντν ποφεύγουμε τελείως κανμν τν δεχόμαστε. Γιατί συντροφιμτος αρετικος εναι πικίνδυνη, μπορενμς δηλητηριάσει καὶ νμς θανατώσει πνευματικά.
Γέροντας άκωβος Τσαλίκης

Νά, ποιά εἶναι νέα ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ τῶν ἀντι-Οικουμενιστῶν ποὺ διδάσκουν ἔργοις καὶ λόγοις! Καὶ δὲν καταλαβαίνουν(;) ὅτι ἔτσι, δίνουν τὴν δυνατότητα στοὺς Οἰκουμενιστὲς νὰ ἐμπεδώσουν τὴν Παναίρεση στο Ποίμνιο! Πὼς μὲ αὐτὴ τὴν τακτικὴ δὲν προκαλοῦν οὐσιαστικὰ προβλήματα στοὺς Οἰκουμενιστές, οἱ ὁποῖοι προχωροῦν στὴν ἐπέκταση τῆς Παναιρέσεως καὶ τὸ περαιτέρω «ρίζωμά» της στὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας:
 Ἕως ὅτου –λένε– καταδικαστεῖ ἡ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ τοῦ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ δὲν δηλητηριάζει, δὲν θανατώνει! (κι ἂς τὴν ὀνομάζουν ὄχι ἁπλῶς αἵρεση, ἀλλὰ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ!).
   ΟΤΑΝ, ὅμως, καὶ ΑΝ καταδικαστεῖ (ἀπὸ ποιούς; Ἀπὸ τοὺς ἴδιους τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές; Ἀπὸ τοὺς ἀντι-Οἰκουμενιστὲς ποὺ ἀρνοῦνται νὰ τοὺς κατονομάσουν;) τότε θὰ ἀρχίσει νὰ δηλητηριάζει καὶ νὰ θανατώνει!

Ο Άγιος Ελευθέριος και η μητέρα του Αγία Ανθία: μητέρα και γιος μαζί στο μαρτύριο…

Άγιος Ελευθέριος ο Ιερομάρτυς --Χειροτονήθηκε Επίσκοπος σε ηλικία 20 χρονών!

Ο γεννήθηκε στην και έζησε το 2ο αιώνα μ.Χ. Τότε αυτοκράτορας ήταν ο Κόμμοδος και ο Σεπτίμιος Σεβήρος.
Η μητέρα του Ανθία έγινε Χριστιανή ακούγοντας κηρύγματα από μαθητές του Αποστόλου Παύλου. Αυτή ανέλαβε και το βάρος της ανατροφής του μικρού Ελευθέριου μετά το θάνατο του πατέρα που συνέβη λίγο καιρό μετά τη γέννηση του. Η Ανθία του έδωσε Χριστιανική ανατροφή και τον συνέδεσε με τον Επίσκοπο της Ρώμης Ανίκητο (155-166 μ.χ.). Σ’ ένα ταξίδι της στη Ρώμη πήρε μαζί της και το νεαρό γιο της Ελευθέριο. Ο Επίσκοπος Ρώμης, όταν είδε τον Ελευθέριο, εκτιμώντας την πολλή νοημοσύνη του, τη θερμή πίστη και το αγνό ήθος του, τον έλαβε υπό την προστασία του. Μετά από λίγα χρόνια τον χειροτόνησε Διάκονο και έπειτα Ιερέα.

Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έχει ανάγκη και ζητάει τις προσευχές μας



   Σεβαστοί Πατέρες και Αδελφοί, καταφεύγω στην αγάπη σας και την δύναμη της Θεοπειθούς προσευχής σας, των Ορθοδόξων Χριστιανών μετερχόμενος την διαδικτυακή επικοινωνία δια των Ορθοδόξων Ιστολογίων.


  Τίς προσεχείς ημέρες,  την Τρίτη 13, Τετάρτη 14, και Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου  2016 υπόκειμαι σε δύσκολες καθοριστικές δοκιμασίες – εξετάσεις για τις μικρές  δυνάμεις  μου  γι’ αυτό καταφεύγω ταπεινά  να ζητήσω την βοήθεια των  προσευχών σας ενωμένες με τίς δικές μου.


   Σας παρακαλώ, αν δεν σας κουράζω και θέλετε,  συν τοις άλλοις, όπως δεηθείτε  υπέρ εμού του ταπεινού δούλου Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ,  ενώνοντας τίς  προσευχές σας με την δική μου αδύνατη φωνή προς τον Άγιο Τριαδικό Θεό,    εις βοήθειά μου   και Σωτηρία μου.


   Ευχαριστώντας σας,   Εύχομαι  μετά της οικογένειάς μου   από  βάθους καρδίας,  όπως  ο  Κύριός  μας να σας ανταποδίδει κάθε ευλογία για αυτή την Πνευματική Ελεημοσύνη σας.


                                                                Ο    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

===================================================

Έκκληση για προσευχή κάνουν στην αγάπη σας υπέρ υγείας του Σπυρίδωνος 21ος ετών.

   Αδερφέ στάσου, στάσου μην προσπερνάς, ο αδερφός μας Σπυρίδων έχει ανάγκη την προσευχή μας !



  Έκκληση για προσευχή κάνουν στην αγάπη σας, οι οικογενείς, οι συγγενείς και οι φίλοι υπέρ υγείας του Σπυρίδωνος 21ος ετών.

 Ο Σπυρίδωνας Τραυματίστηκε βαριά σε τροχαίο ατύχημα και υπέστη πολύ σοβαρά κατάγματα και νοσηλεύεται σε νοσοκομείο.

«Αυτό το ρεζιλίκι πρέπει να "κοπεί μαχαίρι". Οι οικουμενιστές επιχειρούν να σχίσουν την Εκκλησία στα δύο με τέτοιο τύφο, που η εικονομαχία θα φαντάζει μικρή ταλαιπωρία».


 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ

ΚΑΙ ΛΟΥΘΗΡΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

(ΦΩΤΟ)


292caa21c95384303b1b77d09cc76b90b8750425.jpg
Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Είδαμε που μας οδήγησαν οι αμέτρητες συναντήσεις και οι διάλογοι του προηγούμενου αιώνα. Στην ιστορική εκτροπή του Οικουμενικού Πατριαρχείου στον οικουμενισμού (οικουμενική κίνηση το λένε οι ίδιοι), με συνοδική σφραγίδα (Κολυμπάρι Κρήτης). Αυτό το ρεζιλίκι πρέπει να "κοπεί μαχαίρι". Η ορθόδοξη Εκκλησία να αναστείλει ευγενικά, κάθε συμμετοχή σε διάλογο, να αντιμετωπίσει το νέο μεγάλο σχίσμα που εκκολάπτεται στα σπλάχνα της. Οι οικουμενιστές επιχειρούν να σχίσουν την Εκκλησία στα δύο με τέτοιο τύφο, που η εικονομαχία θα φαντάζει μικρή ταλαιπωρία. Οι Πατριάρχες μας να μη "σφυρίζουν αδιάφορα" για την ενότητα στο εσωτερικό της εκκλησίας και να εργαστούν με ταπείνωση, πάνω στο πρόβλημα και κυρίως να τείνουν ους ευήκοον. Παράκληση λοιπόν, ας συμμαζευτείτε και ας αφήσετε τα συμπροεδριλίκια. 

Εν όψει της σύγκλησης το 2017 της 17ης Ολομέλειας του επίσημου Διεθνούς Θεολογικού Διαλόγου μεταξύ της Ορθόδοξης Εκκλησίας και της Παγκόσμιας Λουθηρανικής Ομοσπονδίας (ΠΛΟ), η Μικτή Προπαρασκευαστική Επιτροπή συνήλθε μεταξύ 7 και 13 Δεκεμβρίου 2016 στην Αποστολική Νήσο της Κύπρου με θέμα:
α) η Βιβλική θεμελίωση της Ιερωσύνης στις δύο Παραδόσεις, 
β) η Ιερωσύνη στην Αρχαία Εκκλησία, στις Οικουμενικές Συνόδους και στη Μεσαιωνική Παράδοση, 

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Ποίοι κρύβονται πίσω του και χρησιμοποιούν, κατευθύνουν και εκθέτουν ευτελίζοντας το επισκοπικό και Θεολογικό κύρος του γέροντος Θεοκλήτου Φλωρίνης;;;

«Ο ΚΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΛΟΝΗΤΟΣ»

(Φλωρίνης Αυγουστίνος, 30-3-70)

Νίκος Σακαλάκης,Μαθηματικός

Μέσα στη σημερινή δίνη του οικουμενισμού, όλο και περισσότερο οι ορθόδοξες ψυχές αισθάνονται την ανάγκη της προσευχητικής ικεσίας στον Άγιο Τριαδικό Θεό, ώστε οι επίσκοποι της Ορθόδοξης Εκκλησίας να πάρουν την ορθή, θεολογικά και ιστορικά, θέση απέναντι στην αίρεση του Οικουμενισμού, που ως «Λέων ωρυόμενος» ζητά την ανατροπή-κατάποση της Ορθοδοξίας. 

Η δειλία των Ορθοδόξων, η επισκοπική απραξία έναντι της αιρέσεως και το χειρότερο, η πνευματική αποδοκιμασία-τιμωρία των Ορθοδόξων αγωνιστών (Αγιορείτες πατέρες, π. Παΐσιος Αμύνταιου), αναπόφευκτα γίνονται συνοδοιπόροι του οικουμενισμού. Πρόσφατα, σε εγκύκλιό του ο Σεβασμιώτατος της Φλώρινας π. Θεόκλητος, ανέπτυξε μια συλλογιστική, μια θεολογικά ελικοειδή γραμμή, για να στηρίξει το μύθο της απο-εκκλησιοποίησης (εκτός εκκλησίας) όλων εκείνων, που διακόπτουν το μνημόσυνό του, λόγω της συνοδοιπορίας του με τα αιρετικά φρονήματα του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου.

Η επανάσταση της συνειδήσεως – επαινετή από τον ΙΕ΄ κανόνα της Α-Β Συνόδου – του π. Παϊσίου, που διέκοψε το μνημόσυνο του Σεβασμιωτάτου Θεοκλήτου, χαρακτηρίσθηκε ως εκκλησιαστική «αταξία» μέσα στη Νέα Τάξη του Οικουμενισμού.

Οικουμενιστές κάλεσε ο Μητροπολίτης Πειραιώς και οι συνεργάτες του για να διαφωτίσουν ..."ορθόδοξα" τους πιστούς!!!

Απάντηση: "Έχομε παθει σοκ μετα το κλεισιμο του γραφειου"!

     Δυστυχως οι διαμενοντες στον Πειραια και ειμεθα στο πλευρο του σεβ. Σεραφειμ εχομε παθει σοκ μετα το κλεισιμο του γραφειου μιλησαμε και με τον π. Παυλο που ητο υπευθυνος του γραφειου αλλα δυστυχως δεν γνωριζει τι μελλει γενεσθαι τωρα αλωνιζει ο Μεσσηνιας (Χρυσόστομος)! Ἀπό σχόλιο (ἐδῶ), στὶς παρακάτω ἀνάρτησεις τῆς "Π.Π.")

Γενική αφωνία στην μητρόπολη Πειραιώς για το κορυφαίο θέμα της Πίστεως: Την επίσημη αναγνώριση του Οικουμενισμού!


     Μήπως ὁ Σεραφεὶμ Πειραιῶς κατήργησε καὶ τὸ Ἀντιαιρετικὸ Γραφεῖο τῆς Μητροπόλεως;
  Τελευταίως ἔχει σιγήσει, μαζὶ μὲ τὸν Μητροπολίτη του! Οὔτε μία Ἀνακοίνωση, ἕνα Ἄρθρο, μιὰ Δήλωση!
   Αὐτὸς εἶναι ὁ «λέων» τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση καὶ τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν!
  Μόλις ἀπείλησε ὁ Πατριάρχης, βουβάθηκε ὁ λαλίστατος Πειραιῶς καὶ τὸ ἐπιτελεῖο του! Τρανὴ ἀπόδειξη: Ἄφησε μόνο του τὸν Ναυπάκτου νὰ ἀγωνίζεται στὴν Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας κατὰ τῶν κακοδόξων ἀποφάσεων Βαρθολομαίου καὶ Ζηζιούλα!
    Νὰ τὸν χαίρονται ὅσοι τὸν ὑποστήριζαν καὶ τὸν ὑποστηρίζουν!
 Ἤδη στὴν Μητρόπολη Πειραιῶς ἁλωνίζουν οἱ Οἰκουμενιστὲς πρός ...«ἐνημέρωση τοῦ ποιμνίου», μὲ πρῶτον τὸν Μητροπολίτη Μεσσηνίας! (ἐδῶ).
  Μᾶς ἔλεγαν ὅτι δὲν κάνουν Διακοπὴ Μνημοσύνου, γιατὶ πρέπει πρῶτα νὰ  προετοιμαστεῖ τὸ ποίμνιο, νὰ ἐνημερωθεῖ γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό, κι ἀντὶ γιὰ ἐνημέρωση κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐπιτρέπουν τὴν ἐνημέρωση ὑπὲρ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀπὸ τὸν καριερίστα Οἰκουμενιστὴ κ. Χρυσόστομο Σαββᾶτο!

Οικουμενιστές κάλεσε ο Μητροπολίτης Πειραιώς και οι συνεργάτες του για να διαφωτίσουν ..."ορθόδοξα" τους πιστούς!!!

Ἀπὸ ἱστολόγιο "Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ"

Ιερός Ναός Ευαγγελιστρίας Πειραιώς

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016  7.30 μ.μ.

Επιστημονική ημερίδα για το Κανονικό Δίκαιο
«Οι κανόνες και η εκκλησιαστική ζωή»

Θα μιλήσουν:
  • Σεβ. Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Παν/μίου Αθηνών με θέμα: «Η ποιμαντική θεωρία των Ιερών Κανόνων. Η φιλάνθρωπη οικονομία της Εκκλησίας»,
  • Θεόδωρος Γιάγκου, Καθηγητής Κανονικού Δικαίου στη Θεολογική Σχολή Αριστοτελείου Παν/μίου Θεσσαλονίκης με θέμα: «Το ιερό πηδάλιο και η ψευδοκανονική παράδοση»,
  • Αρχιμ. Γρηγόριος Παπαθωμάς, Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Παν/μίου Αθηνών με θέμα: «Κανονικές προκλήσεις στην Εκκλησία του σήμερα»
Συντονίζει ο Πρωτοπρεσβύτερος Σπυρίδων Τσιμούρης.

π. Θεόδωρος Ζήσης: Η αποτείχιση είναι μονόδρομος!


    Ἀναφορά στὸν π. Ν. Μανώλη,
στοὺς ἀποτειχισθέντες Ἁγιορεῖτες
καὶ στὸν π. Γαβριήλ.
π. Θεόδωρος Ζήσης


Νεώτερες εξελίξεις για το ψευδές Δελτίο Τύπου της Ιεραρχίας

Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ έχει ανάγκη και ζητάει τις προσευχές μας



   Σεβαστοί Πατέρες και Αδελφοί, καταφεύγω στην αγάπη σας και την δύναμη της Θεοπειθούς προσευχής σας, των Ορθοδόξων Χριστιανών μετερχόμενος την διαδικτυακή επικοινωνία δια των Ορθοδόξων Ιστολογίων.


  Τίς προσεχείς ημέρες,  την Τρίτη 13, Τετάρτη 14, και Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου  2016 υπόκειμαι σε δύσκολες καθοριστικές δοκιμασίες – εξετάσεις για τις μικρές  δυνάμεις  μου  γι’ αυτό καταφεύγω ταπεινά  να ζητήσω την βοήθεια των  προσευχών σας ενωμένες με τίς δικές μου.


   Σας παρακαλώ, αν δεν σας κουράζω και θέλετε,  συν τοις άλλοις, όπως δεηθείτε  υπέρ εμού του ταπεινού δούλου Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ,  ενώνοντας τίς  προσευχές σας με την δική μου αδύνατη φωνή προς τον Άγιο Τριαδικό Θεό,    εις βοήθειά μου   και Σωτηρία μου.


   Ευχαριστώντας σας,   Εύχομαι  μετά της οικογένειάς μου   από  βάθους καρδίας,  όπως  ο  Κύριός  μας να σας ανταποδίδει κάθε ευλογία για αυτή την Πνευματική Ελεημοσύνη σας.


                                                                Ο    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

===================================================

Έκκληση για προσευχή κάνουν στην αγάπη σας υπέρ υγείας του Σπυρίδωνος 21ος ετών.

   Αδερφέ στάσου, στάσου μην προσπερνάς, ο αδερφός μας Σπυρίδων έχει ανάγκη την προσευχή μας !


  Έκκληση για προσευχή κάνουν στην αγάπη σας, οι οικογενείς, οι συγγενείς και οι φίλοι υπέρ υγείας του Σπυρίδωνος 21ος ετών.

 Ο Σπυρίδωνας Τραυματίστηκε βαριά σε τροχαίο ατύχημα και υπέστη πολύ σοβαρά κατάγματα και νοσηλεύεται σε νοσοκομείο.

   Ευχόμαστε Ο  Άγιος Τριαδικός Θεός διά πρεσβειών πάντων των Αγίων να χαρίσει την υγείαν του αγαπητού μας αδελφού Σπυρίδωνα.  

          Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι στην προσευχή ακόμη κι όταν δεόμεθα για τον άλλο, πρώτα εμείς αγιαζόμαστε, και είναι ευάρεστη στον Άγιο Τριαδικό Θεό και έχει μεγάλο  μισθό.                                                      
    Σας ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας

Απίστευτη διαστροφή λόγων του ι. Χρυσοστόμου από τον αδίστακτο αιρετικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο!


ΕΛΕΟΣ  ΠΑΤΕΡΕΣ!  ΕΛΕΟΣ!


   Στὴν ἐπιστολὴ τοῦ Πατριάρχου Κπόλεως πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν (μὲ ἡμερομηνία 18 Νοεμβρίου 2016) μεταξὺ τῶν πολλῶν θαυμαστῶν ἀναφέρονται καὶ τὰ κάτωθι:
  «Τυγχάνει πανθομολογούμενον, ότι η Αγία ημών Ορθόδοξος Εκκλησία, η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική, αποφαίνεται και αποφασίζει τα κατά το δόγμα και το πολίτευμα αυτής εν Ιεραίς Συνόδοις, τοπικαίς, ευρυτέραις, Μείζοσιν ή Αγίαις και Μεγάλαις, και εν Οικουμενικαίς, αι δε δια της επικλήσεως και εν Πνεύματι Αγίω λαμβανόμεναι Συνοδικαί αποφάσεις αποτελούσι μίαν φωνήν, ως αποφαίνεται και ο Ιερός Χρυσόστομος, γράφων ότι "μίαν εν Εκκλησία, δει φωνήν είναι αεί" (Εις Α’ Κορινθίους ΛΣΤ , P.G. 61, 315)».

    Στὴν ἑρμηνεία τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου τῆς Α΄ πρὸς Κορινθίους ἐπιστολῆς, στὸν λστ΄ Λόγον ὁ ἅγιος ἀναφέρει τὴν παραπάνω μνημονευόμενη φράση.
         «Καὶ γὰρ μίαν ἐν ἐκκλησίᾳ δεῖ φωνὴν εἶναι ἀεί».
  Χρησιμοποιεῖται ἡ φράσις αὐτὴ ἀπὸ τὸν κειμενογράφο τῆς παραπάνω ἐπιστολῆς γιὰ νὰ ἀποδείξει ὅτι ὅταν ἡ ἐκκλησία ἀποφαίνεται σὲ συνόδους
αὐτὲς οἱ ἀποφάσεις ἀποτελοῦν τὴν «μία φωνὴν» τῆς Ἐκκλησίας, προετοιμάζοντας τὸ ἔδαφος γιὰ νὰ ὑποστηρίξει παρακάτω ὅτι ὅποιος πεῖ κάτι διαφορετικὸ ἀντιτίθεται στὴν ἴδια τὴν Ἐκκλησία. Αὐτὰ προκειμένου νὰ παρουσιάσει τὸν ὁποιονδήποτε ἐκφέροντα ἄλλη γνώμη, στὴν συγκεκριμένη περίπτωση ὅσους ἔχουν ἀντιρρήσεις στὰ ἀποφασισθέντα κατὰ τὴν Σύνοδο τῆς Κρήτης, ὡς ἀντιτιθεμένος στὴν Ἐκκλησία καὶ στὴν μία γνώμη ποὺ αὐτὴ ἐκφράζει -τὴν «μίαν φωνὴ» ποὺ κατὰ τὸν κειμενογράφο «ἀποφαίνεται» ὁ Ἅγιος Χρυσόστομος. Ἄρα ὁ ἀντιλέγων ἀντιλέγει στὴν Ἐκκλησία κατὰ τὸν ἅγιο Ἰωάννη τὸν Χρυσόστομο. Δὲν ὑπάρχει περιθώριο γιὰ ἄλλη φωνή. Μόνον μία. Ἄλλη γνώμη καμμία. Μόνον ἡ άπόφασις τῆς Συνόδου, χωρὶς καμμία ἀπολύτως προϋπόθεσι

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

χρησιμοποιούν έναν δειλό δεσπότη για να κάνουν μεγάλο κακό στούς αγωνιστές και την εκκλησία

Αποτέλεσμα εικόνας για Παϊσίου ΠαπαδόπουλουΠαλικαρίσια λόγια καταπρόσωπο ενός λαγωού Δεσπότη! ---Διέκοψα το μνημόσυνό σου γιατί μνημονεύεις τον Πατριάρχη που δεν "ορθοτομεί τον λόγον της αληθείας"!


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ;


Αρχιμ. Παϊσίου Παπαδόπουλου


  Όταν με την Χάρη του Τριαδικού μας Θεού στο ξεκίνημα της πνευματικής μου πορείας πλησίασα τον τότε Σεβασμιώτατο Φλωρίνης, αείμνηστο πλέον, π. Αυγουστίνο κατηχηθήκαμε κοντά του, καθώς και πλησίον των πνευματικών του τέκνων, τα σχετικά με την ορθόδοξο πίστη της Αγίας μας Εκκλησίας. Κοντά του μάθαμε πολλά αλλά είδαμε περισσότερα. Γνωρίσαμε έναν Πατέρα της Εκκλησίας με ορθόδοξη διδασκαλία, αγιότητα βίου καθώς, βέβαια, και με αναγνώριση της προσφοράς του από το ευρύ χριστεπώνυμο πλήρωμα και όχι μόνο από την τοπική Εκκλησία.
   Στους αγώνες επειδή έμπαινε πάντα ο ίδιος μπροστά δεν χρειαζόταν εμείς οι ιερείς να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες στα αντιαιρετικά. Μας άφησε μια υψίστη παρακαταθήκη να κρατήσουμε την αμώμητη πίστη μας ως τον σπουδαιότερο θησαυρό μας και μας εμπιστεύθηκε την άγρυπνη συνείδησή του να ελέγχουμε πρώτα την ζωή μας και έπειτα τα εκκλησιαστικά πράγματα, τα οποία όταν αφορούν την πίστη δεν μας ενδιαφέρει η γνώμη κανενός εφόσον δεν εκφράζει τον κανόνα πίστεως της Εκκλησίας. Το μοναδικό κριτήριό μας είναι η Αγία Γραφή και η Πατερική Παράδοση  -που ερμήνευσε αυθεντικά τα θεόπνευστα λόγια- καθώς και η ζωή και το παράδειγμα των αγίων στους αγώνες υπέρ της ορθοδοξίας. Γι’ αυτό γνώμονας μας προσωπικά στην συνέχεια της πνευματικής  μας πολιτείας υπήρξε διαχρονικά όσο ακόμη ζούμε το Αποστολικό: «ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην» (Γαλ. 1,10), τώρα, δηλαδή, ανθρώπους ζητώ να πείσω ή να ευαρεστήσω τον Θεό, διότι αν ήθελα να φανώ αρεστός στους ανθρώπους δεν θα ήμουν  δούλος του Χριστού.
   Ο Μέγας  Αντώνιος εύστοχα σημειώνει για τους πραγματικά πιστούς που θέλουν να είναι φιλόθεοι, και γι’ αυτό δεν είναι μόνο κλητοί αλλά και εκλεκτοί: «Αυτοί οι άνθρωποι ούτε αρέσουν στους πολλούς, ούτε και αυτοί αρέσκονται με τους πολλούς».