Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2024

ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΨΩΣΗ [: Γαλ. 2, 16-20] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ



ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΨΩΣΗ [: Γαλ. 2, 16-20]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Εἰδότες δὲ ὅτι οὐ δικαιοῦται ἄνθρωπος ἐξ ἔργων νόμου ἐὰν μὴ διὰ πίστεως ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ, καὶ ἡμεῖς εἰς Χριστὸν ᾿Ιησοῦν ἐπιστεύσαμεν διότι οὐ δικαιωθήσεται ἐξ ἔργων νόμου πᾶσα σάρξ (:Ἐπειδὴ ὅμως μάθαμε ἀπὸ τὴ δική μας πείρα ὅτι δὲν γίνεται δίκαιος ὁ ἄνθρωπος καὶ δὲν σώζεται μὲ τὴν τήρηση τῶν τυπικῶν διατάξεων τοῦ μωσαϊκοῦ νόμου, ἀλλὰ μόνο μὲ τὴν πίστη στὸν Ἰησοῦ Χριστό,  γι᾿ αὐτὸ λοιπὸν καὶ ἐμεῖς πιστέψαμε στὸν Ἰησοῦ Χριστό, γιὰ νὰ γίνουμε δίκαιοι καὶ νὰ σωθοῦμε ἀπὸ τὴν πίστη στὸν Χριστὸ καὶ ὄχι ἀπὸ τὰ ἔργα τοῦ μωσαϊκοῦ νόμου· διότι ὅπως ἀναφέρεται καὶ στοὺς Ψαλμούς, μὲ τὰ ἔργα τοῦ νόμου δὲν θὰ δικαιωθεῖ καὶ δὲν θὰ σωθεῖ κανένας ἄνθρωπος)» [Γαλ. 2,16· ἐρμ. ἀπόδοση Παν. Τρεμπέλα].

π. Στυλιανός Καρπαθίου, καταιγιστικές εξελίξεις σε όλα τα θέματα… (Πάσχα με παπικούς, Άγιον Όρος, Εκφοβισμός μέσω καιρικών φαινομένων)


https://youtu.be/1eW7TTC9VVI

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2024

Συζήτησις μὲ τοὺς παπικούς γιά καθιέρωση κοινού ἑορτασμού τοῦ Πάσχα πρέπει νὰ ἀποκλεισθῇ παντὶ σθένει καὶ πάσῃ θυσίᾳ, διότι ἀποτελεῖ ἀνατροπὴν ἐκ τῶν θεμελίων τῆς Ὀρθοδόξου Δογματικῆς καὶ ἰδίᾳ τῆς Ἐκκλησιολογίας.

Πατριαρχικὴ παγίδα

 

Ἔκπληξη προκάλεσε ἡ καταληκτήρια ὁμιλία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κατὰ τὴ Σύναξη τῶν Ἱεραρχῶν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου στὴν Κωνσταντινούπολη ἀπό 1 μέχρι 3 Σεπτεμβρίου 2024.

Ὁ Πατριάρχης θύμισε ὅτι κατὰ τὰ τέλη Μαΐου 2025 θὰ πραγματοποιηθεῖ στὴ Νίκαια τῆς Βιθυνίας ἐπίσημος ἑορτασμὸς γιὰ τὴ συμπλήρωση 1700 ἐτῶν ἀπὸ τὴ σύγκληση ἐκεῖ τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, μὲ τὴ συμμετοχὴ τοῦ Πάπα τῆς Ρώμης Φραγκίσκου.

Ἐκεῖνο ποὺ αἰφνιδίασε ἦταν ἡ κατάληξη τῆς ὁμιλίας τοῦ Πατριάρχου, ὅπου ἐξέφρασε τὴν εὐχὴ ὁ κοινὸς ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα του 2025 «νά μή ἀποτελέσῃ μίαν εὐτυχῆ ἁπλῶς σύμπτωσιν, ἀλλά τήν ἀπαρχήν τῆς καθιερώσεως κοινῆς ἡμερομηνίας διά τόν ἑορτασμόν του κατ᾽ ἔτος, συμφώνως πρὸς τὸ Πασχάλιον τῆς καθ᾽ ἡμᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας» («iefimerida.gr» 3-9-2024).

Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ σύμφωνα με το Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιον [Υπομνηματισμός των εδαφίων Ιω. 19, 16-35]



                Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

              σύμφωνα με το Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιον

           [Υπομνηματισμός των εδαφίων Ιω. 19, 16-35]

   «Τότε ον παρέδωκεν ατν ατος να σταυρωθΠαρέλαβον δ τν ησον κα γαγον· κα βαστάζων τν σταυρν ατο ξλθεν ες τν λεγόμενον κρανίου τόπον, ς λέγεται βραϊστ Γολγοθπου ατν σταύρωσαν(:Τότε λοιπόν ο Πιλάτος τούς παρέδωσε τον Ιησού για να σταυρωθεί. Παρέλαβαν τότε οι στρατιώτες τον Ιησού και άρχισαν να Tον οδηγούν προς τον τόπο όπου θα Tον σταύρωναν. Και Aυτός, βαστάζοντας επάνω στον ώμο τον σταυρό Tου, βγήκε έξω από τα τείχη της πόλεως μέχρι κάποια τοποθεσία που λέγεται ‘’Κρανίου τόπος’’ και στην εβραϊκή γλώσσα λέγεται ‘’Γολγοθά’’. Εκεί Tον σταύρωσαν)»[Ιω.19,16-17].

Ύψωσις του Τιμίου Σταυρού: Ιστορικό εορτής, θεολογική σημασία, περιγραφή εικόνος

ψωσις τοῦ Τιμίου Σταυροῦ

14η Σεπτεμβρίου εἶναι γνωστή εἰς τούς Χριστιανούς ς μέρα «τῆς παγκοσμίου ψώσεως τοῦ τιμίου καί ζωοποιοῦ Σταυροῦ. Εἶναι μέρα ργίας καί νηστείας, διά νά δυνηθοῦν οἱ πιστοί νά προσκυνήσουν «τό ζωομύριστον ξύλον» καί τόν «θαυμάτων θησαυρόν», τόν «συνθετοτρισόλβιον» Σταυρόν καί «χαρίτων παροχέα» (α’ Οἶκος εἰς τόν τίμιον Σταυρόν). 
Πρίν προχωρήσωμεν ες τήν περιγραφήν τς εκόνος τς ψώσεως, εναι νάγκη νά δωμεν τό στορικόν τς ορτς καί τήν θεολογικήν της σημασίαν. 

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου: «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ ΚΑΥΧΗΜΑ ΜΑΣ» 10-9-2000 (Β421)

 

    ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟ ΤΗΣ ΥΨΩΣΕΩΣ[: Γαλ. 6,11-18]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                               με θέμα:

         «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ ΚΑΥΧΗΜΑ ΜΑΣ»

   [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Στομίου Λαρίσης στις 10-9-2000]                 (Β421)    (Β΄έκδοσις)

        Στις 14 Σεπτεμβρίου, αγαπητοί μου, η Εκκλησία μας εορτάζει την παγκόσμιον Ύψωσιν του Τιμίου Σταυρού. Αυτό σημαίνει ότι μετά την εύρεσή του από την βασιλομήτορα Αγίαν Ελένην, υψώθη από του άμβωνος ο ευρεθείς Τίμιος Σταυρός, υπό του τότε Πατριάρχου Ιεροσολύμων Μακαρίου, περί το 325.

Τί μέγεθος είχε ο Σταυρός του Χριστού και πώς ανακαλύφθηκε;




Ο Άγιος Κωνσταντίνος έστειλε την μητέρα του, την Ελένη, στα Ιεροσόλυμα για να ανακαλύψει σε ποιο σημείο βρισκότανε ο Τάφος του Κυρίου και ο Τίμιος Σταυρός Του, γιατί οι Εβραίοι είχαν ρίξει επάνω τους χώματα και τα είχαν θάψει για να εξαφανιστεί κάθε ίχνος από την ιστορία
του Χριστού…

Όταν η Αγία Ελένη έφτασε στα Ιεροσόλυμα με τους ανθρώπους της, άρχισε αμέσως να ερευνά το τί έγινε ο Ζωοποιός Σταυρός. Κανείς όμως δεν γνώριζε να της πει που ήταν παραχωμένος.

Τότε όλοι μαζί, Αρχιερείς και λαός, έκαναν δέηση προς τον Θεό για να τους αποκαλύψει που βρισκόταν ο Πανάγιος Τάφος και ο Τίμιος Σταυρός.

Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης: Η φανέρωση του Τιμίου Σταυρού μέσα από τις σελίδες της Εκκλησιαστικής Ιστορίας

  


                               






Η φανέρωση του Τιμίου Σταυρού μέσα από τις σελίδες της Εκκλησιαστικής Ιστορίας


KONSTANTINOS VATHIOTIS
28 ΣΕΠ 2023

Γράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Αθηνών

«Σταυρός, ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης
Σταυρός, η ωραιότης της Εκκλησίας
Σταυρός, Βασιλέων το κραταίωμα
Σταυρός, πιστών το στήριγμα
Σταυρός, Αγγέλων η δόξα
και των δαιμόνων το τραύμα»
Εξαποστειλάριο

Κάθε χρόνο, στις 14 Σεπτεμβρίου, η Ορθόδοξη Εκκλησία εορτάζει με λαμπρότητα ένα κορυφαίο εκκλησιαστικό γεγονός, δηλ. την παγκόσμια ύψωση του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού για να υπενθυμίζει στους πιστούς ότι ο σταυρός από όργανο ατιμωτικής καταδίκης και επώδυνου θανάτου, κατέστη με την εκούσια θυσία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, όργανο αγιασμού, σωτηρίας και χάριτος.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟ ΤΗΣ ΥΨΩΣΕΩΣ [: Γαλ. 6,11-18] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ ΚΑΥΧΗΜΑ ΜΑΣ» [10-9-2000] (Β΄ ἔκδοσις) (Β421)



ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟ ΤΗΣ ΥΨΩΣΕΩΣ [: Γαλ. 6,11-18]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΟ ΑΙΩΝΙΟΝ ΚΑΥΧΗΜΑ ΜΑΣ» 


[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Στομίου Λαρίσης στὶς 10-9-2000](Β΄ ἔκδοσις)    (Β421)

Στὶς 14 Σεπτεμβρίου, ἀγαπητοί μου, ἡ Ἐκκλησία μας ἑορτάζει τὴν παγκόσμιον Ὕψωσιν τοῦ Τιμίου Σταυροῦ. Αὐτὸ σημαίνει ὅτι μετὰ τὴν εὕρεσή του ἀπὸ τὴν βασιλομήτορα Ἁγίαν Ἑλένην, ὑψώθῃ ἀπὸ τοῦ ἄμβωνος ὁ εὑρεθεὶς Τίμιος Σταυρός, ὑπὸ τοῦ τότε Πατριάρχου Ἱεροσολύμων Μακαρίου, περὶ τὸ 325.

Προτυπώσεις του Σταυρού του Κυρίου στην Παλαιά Διαθήκη


  του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου

Οι εκκλησιαστικοί Πατέρες, ερευνώντας το ιερό κείμενο της Παλαιάς Διαθήκης, εντόπισαν πλήθος προτυπώσεων που αφορούν σε γεγονότα της Καινής Διαθήκης και εμφανίζονται άλλοτε ξεκάθαρα και άλλοτε σκιωδώς-συμβολικώς. Το ίδιο παρατηρείται και στο θέμα της Σταύρικής θυσίας του Κυρίου. Ακολουθούν εδάφια, όπου η Παλαιά Διαθήκη, μάλιστα η Πεντάτευχος, προτυπώνει το όργανο της θυσίας του Σωτήρος μας.

Α΄ (Γένεσις, κεφ. α΄, β΄): Το “ξύλον” του Παραδείσου είναι αντί-τύπος του Σταυρού του Κυρίου. Μάλιστα κατ' αντιδιαστολή το “ξύλον του Παραδείσου” έκανε γυμνό τον Αδάμ κάνοντάς τον να κρυφτεί από προσώπου Κυρίου, οδηγώντας αυτόν και κατ' επέκταση την ανθρωπότητα στο θάνατο (Φιλόθεος Κων/λεως). Όμως ο θάνατος του Κυρίου πάνω στο νέο “ξύλον” ανέστησε την από αιώνων νεκρή ανθρωπότητα. Έτσι, το “ξύλον” του παραδείσου από την ηδονή της “βρώσεως” οδήγησε στο σκότος του θανάτου, ενώ το “τιμωρητικόν ξύλον” του Γολγοθά από την οδύνη του Πάσχοντος οδήγησε στο φως της αιώνιας ζωής.

Ένας ξυπόλυτος ασκητής στο δικαστήριο...

                               


Εχω διαβάσει στο Λαυσαϊκόν του Παλλαδίουτα εξής περί του αββά Ωρ: «Ούτος εν τη ερήμω διάγων, ήσθιεν μεν βοτάνας και ρίζας γλυκείας, έπινεν δε και ύδωρ ότε ηύρισκεν, εν ευχαίς και ύμνοις διατελών πάντα τον χρόνον». Νομίζω αποδίδουν άριστα τα της ασκητικοτάτης βιοτής του πατρός Φιλαρέτου.
Ηταν ενα από τα εύοσμα άνθη που φυτρώνουν στα βράχια των Καρουλίων! Φίλος της αρετής όντως. Πάντα κυκλοφορούσε ξυπόλυτος.
Μια μέρα ο Γέροντάς μας, ο π. Γερόντιος, θέλοντας να τον δοκιμάσει αν είναι από τον Θεόν η τόση αγάπη και απλότητά του ή από εγωισμό, του είπε:

Χριστός, ο εχθρός του σύγχρονου παγκόσμιου συστήματος


  Νίκος Ταμουρίδης

  Η ανθρώπινη λογική έχει αντικατασταθεί από την παρά φύσιν άλογη και παρανοϊκή σκέψη. Οι λαοί αποσβολωμένοι παρακολουθούν τα γενόμενα χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν.

  Φαίνεται πλέον καθαρά, ότι το παγκόσμιο πρόβλημα δεν είναι ούτε πολιτικό, ούτε οικονομικό, ούτε κοινωνικό. Είναι απόλυτα πνευματικό.

Σανίγια Αμέτι: Η παράνοια της εποχής ξεπέρασε πλέον τα όρια

Δείτε σχετικά: ΑΓΩΝΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ: Βόσνια μουσουλμάνα πυροβολεί την εικόνα του Χριστού και της Παναγίας γιατί λέει την… ηρεμεί! --- Τα ίδια έκαναν και οι κομμουνιστοσυμμορίτες 1945-1949 στις εικόνες με την ξιφολόγχη έβγαζαν τα μάτια των Αγίων * (Βλέπετε Μονές Μετεώρων , Αγ Στεφάνου κ.ά) (agonasax.blogspot.com)



Η μουσουλμάνα πολιτικός Σανίγια, που πυροβόλησε την εικόνα της Παναγίας και του Θείου Βρέφους, κάλυπτε τον φανατισμό της με ευρωπαϊκό μανδύα

Στον ουτοπικό και γεμάτο φαντασιώσεις κόσμο των Βρυξελλών, του Βερολίνου και της Ευρώπης, η Αμέτι αποτελεί ένα υπόδειγμα ενσωμάτωσης. Γεννήθηκε από μουσουλμανική οικογένεια στην εμπόλεμη Βοσνία, ξέφυγε από 3 ετών από τον φανατισμό, μετακομίζοντας ως πρόσφυγας στην πλούσια και «ουδέτερη» Ελβετία, σπούδασε νομική, έγινε πολιτικός δημοκρατικά, εξελέγη δημοτική σύμβουλος Ζυρίχης, απέκτησε καλή δουλειά στις δημόσιες σχέσεις.

ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ: «Το καθεστώς Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ (1974-1998) και η καιρική εκκλησιαστική εικόνα του» Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄

Συνέχειες 
Ο ΟΛΕΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗ
 Ο ΔΗΘΕΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ       ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑΣ 

ΑΡΧΙΕΠ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΙΟΝΣ

«Το καθεστώς Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ (1974-1998) και η καιρική εκκλησιαστική εικόνα του»

(«Ζώντος γαρ εμού ήρπασέ μου τον θρόνον της Εκκλησίας» - Ι. Χρυσόστομος – P.G. 52, 685 – Η αντικανονικότης του Μητροπολίτου Χριστόδουλου)

ΜΕΡΟΣ Ε΄

Δίκαια, ως ελεύθερος και δυνατός άνθρωπος θεωρείται εκείνος που λέει την αλήθεια, ως συνισταμένη συμπυκνωμένη ορθόδοξης πνευματικής ζωής.

Στο στίβο της Εκκλησιαστικής ζωής την εποχή του Σεραφειμικού καθεστώτος, διακρίθηκαν (όχι ως εχθρικές πράξεις) οι στάσεις αλήθειας έναντι του Σεραφείμ των: π. Αυγουστίνου Καντιώτη, Ελευθερουπόλεως Αμβροσίου και Κων. Μουρατίδου∙ Πρόσωπα που βίωσαν τους κραδασμούς της εκκλησιαστικής δικτατορίας των Συντακτικών Πράξεων περισσότερο από τους άλλους. Υπήρξαν και πολλοί άλλοι, χρηστοί και συνετοί, που χρησιμοποίησαν τον κοφτερό πέλεκυ της αλήθειας, του ελέγχου. Όλοι αυτοί καθόρισαν τον υψηλό βαθμό πνευματικής αντίστασης, στον Σεραφείμ που νεώτεροι λόγιοι κληρικοί δεν τους μελετούν∙ γι’ αυτό τους διαφεύγει το βάθος της ουσίας της εποχής του 1974.

Αρχιεπίσκοπος Ονούφριος: Οι πραγματικοί χριστιανοί των εσχάτων καιρών θα αναγνωρίζονται από την υπομονή και την αγάπη τους


Οι πνευματικοί κόποι των Χριστιανών των εσχάτων καιρών θα διαφέρουν από εκείνους των μεγάλων ασκητών του παρελθόντος, είπε ο Ουκρανός προκαθήμενος στην ομιλία του για την εορτή των Αγίων των Μακρινών Σπηλαίων της Λαύρας του Κιέβου την Τρίτη.

π. Θεόδωρος Ζήσης, Ἐξελίξεις στό θέμα τοῦ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα μέ τούς ἐτεροδόξους.


https://youtu.be/ASSc6FA6O6c?t=10 – katihisis

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων επιβεβαιώνει ομόφωνα την απουσία του δικαιώματος του γάμου μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου


Μετάφραση ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ

Ακολουθεί το δελτίο τύπου από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Δικαίου και Δικαιοσύνης:

Η ΕΣΔΑ επιβεβαιώνει ομόφωνα την απουσία του δικαιώματος του γάμου ομοφύλων

Στις 9 Ιουνίου 2016, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο εξέδωσε την απόφασή του στην υπόθεση Chapin and Charpentier v. Γαλλία (αριθ. 40183/07). Αμφισβήτησε την ακύρωση από τα γαλλικά δικαστήρια του «γάμου Bègles» που γιορτάστηκε το 2004 μεταξύ δύο ανδρών, κατά παράβαση του γαλλικού νόμου.

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024

Δελτίο Τύπου και Ψήφισμα της Συγκέντρωσης (Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024) στο Περιστέρι για τον Εσταυρωμένο.

                 

Η νέα Εκκλησία είναι εδώ. Με ποιό δικαίωμα, σεβασμιώτατε, αλλοιώνετε το Ευαγγέλιο;

 


Που υπάρχει, σεβασμιώτατε στην Αγία Γραφή η ρήση «Σε δέχομαι όπως είσαι και σ’ αγαπάω χωρίς όρους»; Γιατί αποσιωπάτε το «μετανοείτε» και δεν διδάσκετε «Όποιος, λοιπόν, καταργήσει ακόμα και μία από τις πιο μικρές εντολές αυτού του νόμου και διδάξει έτσι τους άλλους, θα θεωρηθεί ελάχιστος στη βασιλεία του Θεού.» του Κυρίου; Γιατί δεν τονίζετε ότι η εκκλησία ανέχεται εν αγάπη τον μετανοούντα αμαρτωλό, αλλά δεν ανέχεται μία άλλη πίστη, μία άλλη στάση ζωής, την οποίαν όπως λέγει ο άγιος Ειρηναίος Λυώνος «ούτε προφήται εκήρυξαν, ούτε ο Κύριος εδίδαξεν, ούτε απόστολοι παρέδωσαν»; Γιατί δεν αναφέρετε το του Παύλου (Κόλ. Γ΄ 4-11): «Νεκρώσατε οὖν τὰ μέλη ὑμῶν τὰ ἐπὶ τῆς γῆς, πορνείαν, ἀκαθαρσίαν, πάθος, ἐπιθυμίαν κακήν, καὶ τὴν πλεονεξίαν, ἥτις ἐστὶν εἰδωλολατρία, δι’ ἃ ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας, ἐν οἷς καὶ ὑμεῖς περιεπατήσατέ ποτε, ὅτε ἐζῆτε ἐν αὐτοῖς· νυνὶ δὲ ἀπόθεσθε καὶ ὑμεῖς τὰ πάντα, ὀργήν, θυμόν, κακίαν, βλασφημίαν, αἰσχρολογίαν ἐκ τοῦ στόματος ὑμῶν· μὴ ψεύδεσθε εἰς ἀλλήλους, ἀπεκδυσάμενοι τὸν παλαιὸν ἄνθρωπον σὺν ταῖς πράξεσιν αὐτοῦ καὶ ἐνδυσάμενοι τὸν νέον τὸν ἀνακαινούμενον εἰς ἐπίγνωσιν κατ’ εἰκόνα τοῦ κτίσαντος αὐτόν, ὅπου οὐκ ἔνι Ἕλλην καὶ Ἰουδαῖος, περιτομὴ καὶ ἀκροβυστία, βάρβαρος, Σκύθης, δοῦλος, ἐλεύθερος, ἀλλὰ τὰ πάντα καὶ ἐν πᾶσι Χριστός»; Με ποιό δικαίωμα αλλάζετε το Ευαγγέλιο και αλλοιώνετε την πίστη των παιδιών μας;

Οι εκδιωχθέντες νύχτα από τους Θεολογικούς της Λαρίσης, μοιχεπιβάτης Δημήτριος Μπεκιάρης στην Γουμένισσα με το πρωτοπαλλήκαρό του Δωρόθεο (Πάπαρη) που αναρριχήθηκε δεσπότης Δράμας, απηύθυνε χαιρετισμό σε φεστιβάλ ταινιών που προωθεί την τρανς ατζέντα.


Επιμέλεια ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

 

Αν και οι Λαρισαίοι Αγωνιζόμενοι Χριστιανοί τους εκδίωξαν, ο νυν  Ιερώνυμος Λαρίσης δεν κρύβει τον προκλητικό  χαρακτήρα του και τις οικουμενιστικές του καταβολές, τιμάει τον Δωρόθεο καταχωρόντας δημοσίευση του Δωροθέου (Πάπαρη )  στο συμπεριληπτικό  περιοδικό της Μητροπόλεως "Αχιλλίου Πόλις", όπως και άλλων αστέρων του αυτού φυράματος... 
ΕΔΩ   https://imlarisis.gr/%

==========================================

Ο Μητρ. Δράμας Δωρόθεος απηύθυνε χαιρετισμό σε φεστιβάλ ταινιών που προωθεί την τρανς ατζέντα.

σ.σ. Δεν έχει τέλος αυτός ο πάτος. Τούτη την φορά ίσως να βλέπουμε το χειρότερο που έχουμε δει έως τώρα. Ο Μητροπολίτης Δράμας Δωρόθεος (Πάπαρης) απηύθυνε χαιρετισμό στην τελετή λήξης του Διεθνούς φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας. (Drama International Short Film Festival), τον οποίον μάλιστα ανέβασε και στην ιστοσελίδα της Μητροπόλεως! Πρόκειται για ένα φεστιβάλ το οποίο έχει εξελιχθεί σε άρμα της ΛΟΑΤΚΙ+ ατζέντας. Δείτε τις ταινίες που βραβεύτηκαν και στην συνέχεια δείτε τον χαιρετισμό του μητροπολίτη, ο οποίος προσπαθεί να γεφυρώσει τα αγεφύρωτα και να βάλει τον αγιασμό μαζί με το δηλητήριο. Άθλιες, ανείπωτες οι μέρες που ζούμε. Ο Θεός να μας δίνει μετάνοια και φώτιση να κρατηθούμε κοντά Του.

ΑΙΣΧΟΣ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ ...Ο Δήμαρχος Καβάλας Μουριάδης, δίνει το Δημοτικό Θέατρο για να προβληθεί το ΒΛΑΣΦΗΜΟ «Αθέατα Κορμιά»


Όπως βλέπετε σε δημοσίευμα τοπικού site, ο Δήμαρχος Καβάλας Θεόδωρος Μουριάδης, δίνει το Δημοτικό Θέατρο για να προβληθεί το ΒΛΑΣΦΗΜΟ «Αθέατα Κορμιά»

Αποκαλύψαμε (με αρχικό άρθρο και διαδοχικές ενημερώσεις εδώ) τα σχέδια του «Συνδέσμου Φίλων και Τεχνών Καβάλας» να προβάλουν το ντοκιμαντέρ «ΑΘΕΑΤΑ ΚΟΡΜΙΑ» στο θερινό τους κινηματογράφο εκτάκτως, μόλις 1 μέρα πριν σταματήσουν τις προβολές και μάλιστα στη θέση παιδικής ταινίας. 

80 χρόνια από τη σφαγή στον Χορτιάτη


Διογένης Δημητρακόπουλος
02/09/2024  
Στις 2 Σεπτεμβρίου του 1944 διαπράχθηκε ένα από φρικτότερα εγκλήματα των Ναζί στην Ελλάδα. Η θανάτωση 149 αθώων ανθρώπων στον Χορτιάτη Θεσσαλονίκης, γνωστή ως «Σφαγή του Χορτιάτη» ή «Ολοκαύτωμα του Χορτιάτη
Θύματα της οικογένειας Γκουραμάνη στη «Σφαγή του Χορτιάτη»
Εικόνα: Foto Archiv Babis Nanakoudis

Σύμφωνα με τα ιστορικά δεδομένα όλα ξεκίνησαν από μία ενέδρα ανδρών του ΕΛΑΣ στο βυζαντινό υδραγωγείο της Θεσσαλονίκης εναντίον Ελλήνων υπαλλήλων του Οργανισμού Ύδρευσης και λίγων Γερμανών, που είχε ως αποτέλεσμα τα βάρβαρα αντίποινα τωνΓερμανών Ναζί, υπό τις οδηγίες του αιμοσταγούς Φριτς Σούμπερτ και τη συνεργασία Ελλήνων δωσίλογων ταγματασφαλιτών. Νεότερες ιστορικές μαρτυρίες μιλούν για παρουσία ομάδων του ΕΛΑΣ για λόγους περιφρούρησης σημαντικής σύσκεψης στελεχών του ΕΑΜ στην περιοχή, άλλες εμφανίζουν πληροφορίες ότι Γερμανοί επρόκειτο να έρθουν στον Χορτιάτη να δημεύσουν ζώα κι έτσι στήθηκε η ενέδρα και άλλες ότι τελικά τα αντίποινα των Γερμανών ήταν προσχεδιασμένη ενέργεια εναντίον της συνολικής δράσης του ΕΛΑΣ στην περιοχή.

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024

Ἀγαπητό μου παιδί, κάθε παιδί. Μιὰ νέα σχολικὴ χρονιὰ ἀρχίζει, γεμάτη ἐλπίδες

 

Καὶ φέτος μπροστὰ στὸ αἰώνιο δίλημμα...
Ἀγαπητό μου παιδί, κάθε παιδί. Μιὰ νέα σχολικὴ χρονιὰ ἀρχίζει, γεμάτη ἐλπίδες, ὅπως πάντα, ποὺ ὅμως παλεύουν νὰ διασχίσουν τὴν ὁμίχλη τῆς ἐποχῆς μας καὶ νὰ ἀνοίξουν δρόμο πρὸς κάποιο μακρινό, ὅπως φαντάζει, ξέφωτο. Αὐτὲς τὶς ἐλπίδες κρατᾶς κι ἐσὺ μέσα στὰ χέρια σου, μαζὶ μὲ τὴ φωτιὰ τῆς νιότης σου καὶ τὴ δύναμη γιὰ νὰ πορευθεῖς.
Εἶσαι ἤδη στὸ ταξίδι. Καὶ οἱ Σειρῆνες ἄρχισαν τὸ πλάνο τραγούδι τους γιὰ νὰ σὲ γητέψουν, κι ἂς μὴν τὸ ξέρεις. Κατὰ ποῦ θὰ πᾶς μικρὲ (ὴ) Ὀδυσσέα; Πῶς θὰ ἀντισταθεῖς; Ἔχεις δεθεῖ στὸ σταυρόσχημο κατάρτι; Θά «σκορπισθεῖς» σὲ πλατιὲς κι ἀδιέξοδες ψευτοαπολαύσεις; Ἤ θὰ ἀκολουθήσεις τὸν στενὸ καὶ σωτήριο δρόμο τῆς τιμῆς; Θὰ γίνεις τὸ καμάρι ἢ τὸ παράπονο τῶν γονιῶν σου; Θὰ προσφέρεις ἢ θὰ ἀποστερήσεις μέσα στὴν κοινωνία; Θὰ ὠφελήσεις ἢ θὰ βλάψεις τὴν πατρίδα σου; Θὰ χτίσεις ἢ θὰ γκρεμίσεις στὴ ζωή;
Μὴν ξοδευτεῖς ἄσκοπα, παιδί μου. Μὴν ἐπιθυμήσεις σάπια τροφὴ οὔτε κούφια βραβεῖα. Μὴ διστάζεις, λοιπόν: Ἀνυψώσου.! Πρᾶξε ἄφοβα τὸ καθῆκον σου καὶ γίνε ἀντάξιος τοῦ φωτεινοῦ σου προορισμοῦ. Ἔχεις τρισένδοξο τῆς γενιᾶς σου σπαθί, πού, σὺν Θεῷ, σὰ χρυσὸ κλειδὶ θὰ σοῦ ξεκλειδώσει τὸ μέλλον.
Καλὴ καὶ δημιουργικὴ χρονιὰ σὲ ὅλους!