«Καταπέλτης» ο  Καθηγητής Ποινικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, Κωνσταντίνος Βαθιώτης για τους χειρισμούς της κυβέρνησης στην πανδημία.

Ο νομικός μιλώντας στον Focus 103.6 έκανε λόγο για «δικτατορία που επιτείνεται μέρα με τη μέρα». Ο κ. Βαθιώτης σχολιάζοντας τους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς που θέλει να επιβάλλει η κυβέρνηση Μητσοτάκη, μίλησε για υγειονομική δικτατορία:

«Έχουμε περίπου μονοκομματικό κράτος. Δεν λειτουργεί η αρχή της δημοκρατίας, έχει καταλυθεί το κράτος δικαίου. Έχουμε τη χειρότερη υγειονομική δικτατορία που θα μπορούσε ποτέ κανείς να φανταστεί. Η δικτατορία του ‘67 ήταν παιδική χαρά μπροστά σε αυτό που ζούμε», ανέφερε ο νομικός και πρόσθεσε ότι ο υποχρεωτικός εμβολιασμός συνιστά «εξευτελισμό και ταπείνωση του ανθρώπου».