ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ
ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΛΟΓΩ «ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ»
Εὐσυνείδητος φίλος εκπαιδευτικός
(γυμναστής), με βαθεια πίστη στο Θεό, που διδάσκει σε Γυμνάσιο τῆς
Πτολεμαΐδος εδώ και 17 χρόνια, χωρις κανένα πρόβλημα και καμιά αναφορά
εις βάρος του, ἀρνεῖται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά να υλοποιήσει τον
Θεσμό της «Θεματικής Εβδομάδας». Αν και δίνεται η δυνατότητα στους
εκπαιδευτικούς να επιλέξουν τα θέματα που θα παρουσιάσουν στους μαθητές ο
εν λόγω εκπαιδευτικός υποστηρίζει πως χρέος και ευθύνη όλων των
λειτουργών μέσης Εκπαίδευσης είναι η καθολική αποχή τους από την
σοδομιτική εβδομάδα.
Για
όσους δεν γνωρίζουν τι εστί «Θεματική Εβδομάδα» στα ελληνικά Γυμνάσια
θυμίζουμε τον γενικό της τίτλο «Σώμα και ταυτότητα», τους τρείς βασικούς
της άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη
του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις έμφυλες ταυτότητες καθώς και
τον πρώτο της ώριμο καρπό που είναι η «αλλαγή φύλου από τα 15».
Δυστυχώς,
οι «καλοί» μας εκπαιδευτικοί που λένε στους γονείς ότι »εμείς από τα
θέματα του τρίτου άξονα δεν θα διδάξουμε τίποτα» και »ότι τα παιδιά δεν
είναι ώριμα να ακούνε για σεξουαλικά θέματα» σιωπούν και αποσιωπούν τον
βασικό σκοπό του Θεσμού αυτού που είναι η είσοδος του μαθήματος της
«σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» στο κατακερματισμένο Ελληνικό Σχολείο. Και
ενώ σιωπούν και δεν διαμαρτύρονται στον Υπουργό για τον Θεσμό αυτό
μαθαίνουμε πως διαμαρτύρονται για την διατάραξη της Σχολική τους Μονάδας
από την στάση του εν λόγω εκπαιδευτικού που δεν σιωπά αλλά μιλάει
ανοιχτά τόσο στα παιδιά όσο και στους »εξαφανισμένους» γονείς.
Αλήθεια οι μορφωμένοι
εκπαιδευτικοί μας, οι ορθόδοξοι Χριστιανοί και Έλληνες στην καταγωγή δεν
γνωρίζουν τι σημαίνει εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στο
σχολείο; Δεν γνωρίζουν ότι: «η καινοτομία αυτή, γρήγορα απογοήτευσε τους
θιασώτες της. 50 και πλέον χρόνια εφαρμογής της, είναι νομίζουμε αρκετά
για να δούμε πως εφαρμόστηκε και τι συγκεκριμένα αποτελέσματα είχε.
Λοιπόν, στις χώρες όπου διδάσκεται το
μάθημα, η νεολαία ούτε ευτυχέστερη έγινε, ούτε περισσότερο αυτοσεβασμό
απέκτησε. Πουθενά αλλού δεν υπάρχουν τόσοι μανιακοί του σεξ, τέτοια
ηθική αποχαλίνωση, τόσες αυτοκτονίες από ψυχικό κενό, τόση μεγάλη αύξηση
στα αφροδίσια, τους ανεπιθύμητους τοκετούς, εκτρώσεις κ.λπ., όσο στις
χώρες που εφαρμόζεται με επιμονή…
Μάλιστα η μάστιγα της μαθητικής
πορνείας, πήρε διαστάσεις εκεί που έγινε απομυθοποίηση του σεξ. Γι’ αυτό
κι έχουν συνειδητοποιήσει, πως χρειάζεται αναθεώρηση πολλών ιδεών κι
επανεξέταση του προγράμματος» [1]!
Αδελφοί,
ακούσαμε ότι την Πέμπτη 23 Μαΐου 2019 μια επιτροπή σοφών θα εξετάσει
τον παιδαγωγό αυτόν δήθεν για πειθαρχικά παραπτώματα. Για οποιαδἠποτε
ἀλλαγη ή τιμωρία τοῦ καθηγητοῦ θὰ σᾶς κρατοῦμε ἐνήμερους.
Πρέπει όλοι μας να ξυπνήσουμε.
Το «μάθημα» είναι ήδη έξω απ’ τα σχολεία! Και οπως φαίνεται και ο
Μητσιοτάκης θὰ συνεχίση τὴν ἴδια ἄθεα πορεια, ἴδωμεν. Δεν ξέρω τί θα
κάνετε, κυρίως εσείς οι γονείς διότι »υπεύθυνοι για την αγωγή των
παιδιών σας είστε εσείς». Ἐσεῖς οι γονείς
έχετε την αποκλειστική ευθύνη για το μεγάλωμα των παιδιών σας και ουδείς
άλλος μπορεί να επέμβει και μάλιστα χωρίς να σας ρωτήσει…
«Ουδείς δύναται να στερηθή του
δικαιώματος όπως εκπαιδευθή. Παν Κράτος εν τη ασκήσει των
αναλαμβανομένων υπ’ αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και
της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την
μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών
θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις» (Ν.Δ. 53/1974 – ΦΕΚ 256/Α ́
που κύρωσε η Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ ή
Σύμβαση της Ρώμης) και σύμφωνα με το άρθρο 2 του Προσθέτου Πρωτοκόλλου
αυτής «Δικαίωμα στην εκπαίδευση»)!
[1] https://alopsis.gr/%CF%83%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B================ ==============================
===========================
'Ετερον Αρθρο σχετικό
Επιστολή διαμαρτυρίας για την διδασκαλία του άξονα «Έμφυλες ταυτότητες» της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια - Δείτε τι θα διδάξουν στα παιδιά μας!
Με την επιστολή αυτή ζητάμε την απόσυρση του άξονα «Έμφυλες Ταυτότητες» της «Θεματικής Εβδομάδας» από τα σχολεία, καθώς και του προτεινόμενου υλικού.
Σύντομο ενημερωτικό σημείωμα για την «Θεματική Εβδομάδα»
Τη σχολική χρονιά 2016-17, εφαρμόστηκε η
«Θεματική Εβδομάδα» στα Γυμνάσια της χώρας. Φέτος προβλέπεται η
διδασκαλία της για δεύτερη χρονιά. Ανάμεσα στα άλλα θέματά της,
περιλαμβάνεται η ενότητα «Έμφυλες Ταυτότητες»
Σχετικά με τη διδασκαλία των «Έμφυλων Ταυτοτήτων» στους μαθητές, προβληματισμό προκαλούν τα ακόλουθα σημεία:
- Διακρίνεται μια μονομερής και αντιεπιστημονική αντιμετώπιση της έννοιας «φύλο». Δημιουργείται σύγχυση μεταξύ της έννοιας του «φύλου» (που αναφέρεται στην βιολογική κατασκευή κάθε ατόμου) και στην έννοια του «γένους» (που αναφέρεται στις ιδιότητες και χαρακτηριστικά των ανδρών και γυναικών σε διαφορετικές κοινωνίες και ιστορικές περιόδους).
- Υποστηρίζεται ότι το φύλο αποτελεί κοινωνική κατασκευή και σύμβαση, και ότι «οι έννοιες άνδρας και γυναίκα δεν προϋπάρχουν όπως δεν προϋπάρχει καμία αλήθεια και καμία πραγματικότητα». Το υλικό βασίζεται στην φεμινιστική θεωρία και είναι εμφανής η αθεϊστική του τοποθέτηση.
- Υποστηρίζεται
ότι ο διαχωρισμός άνδρα και γυναίκας αποτελεί «στερεοτυπική αντίληψη»
και οδηγεί σε ανισότητες και σε βία κατά των γυναικών. Αγνοείται το
προφανές ότι η ισότητα δεν είναι ταυτόσημη με την ομοιότητα και ότι η
διαφορά δεν
σημαίνει ανωτερότητα ή κατωτερότητα του ενός έναντι του άλλου. - Προβλέπεται η διδασκαλία αποτροπής της βίας μέσα από σενάρια που τα ίδια εμπεριέχουν βία. Οι μαθητές εκτίθενται σε βία και διδάσκονται εμμέσως επιβλαβείς συμπεριφορές.
- Συγκεντρώνονται πληροφορίες που αποτελούν προσωπικά δεδομένα για τον τρόπο λειτουργίας, τους ρόλους και τις σχέσεις των φύλων στις οικογένειες των μαθητών.
- Οι έφηβοι προτρέπονται εμμέσως να απορρίψουν τις γονεϊκές συμβουλές και το αξιακό σύστημα που τους μετέδωσε η οικογένειά τους.
- Ασκείται ψυχολογική πίεση σε εφήβους, να πάρουν θέση ανοιχτά πάνω σε ευαίσθητα θέματα, και αντικρούεται η γνώμη τους σε περίπτωση που διαφωνούν.
- Εμπλέκονται Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) στην διαμόρφωση του διδασκόμενου υλικού και στην διδασκαλία. Σημειωτέον ότι δεν ζητήθηκε η συμβολή καθ’ύλην αρμοδίων επιστημονικών φορέων όπως της Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας Ελλάδος (ΠΕΕ.ΕΝΩ.ΨΥ.Π.Ε.).
- Τα παιδιά χρησιμοποιούνται χωρίς να το γνωρίζουν, όπως αναφέρεται επί λέξει, ως «μοχλός πίεσης για λιγότερο ώριμους συνομηλίκους τους» και ως προπαγανδιστές ατεκμηρίωτων ιδεολογιών και πειραματικών παρεμβάσεων.
- Οι γονείς και κηδεμόνες δεν είναι πάντα ενημερωμένοι από τα σχολεία ότι διδάσκεται το εν λόγω υλικό, και δεν τους δίδεται η δυνατότητα να ασκήσουν το γονεϊκό τους δικαίωμα της αίτησης απαλλαγής των παιδιών τους από τα μαθήματα που δεν συνάδουν με τις φιλοσοφικές και θρησκευτικές αξίες και πεποιθήσεις τους.
- Ξενίζει
το «εξαιρετικά επείγον» της εγκυκλίου, όπου με περισσή βιασύνη το
Υπουργείο Παιδείας σπεύδει να διδάξει στα παιδιά θέματα που αφορούν στο
φύλο, προβάλλοντας μονομερώς απόψεις που αμφισβητούνται από την διεθνή
επιστημονική
κοινότητα. - Καθώς το θέμα των εμφύλων ταυτοτήτων, το οποίο αποτελεί πεδίο επιστημονικής αντιπαράθεσης, απαιτεί γνώσεις, ωριμότητα και κριτική ικανότητα εκ μέρους των μαθητών, θεωρούμε ότι δεν είναι κατάλληλο να διδαχθεί στην συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, των παιδιών του Γυμνασίου.
Επιστολή Προς τον Υπουργό Παιδείας
Σας προτρέπουμε να διαβάσετε προσεκτικά
την σχετική επιστολή προς το Υπουργείο Παιδείας, που αναπτύσσει
λεπτομερώς και τεκμηριωμένα τις θέσεις μας. Περιλαμβάνει δε και
αποσπάσματα από επιστολές που γράφτηκαν για την περυσινή θεματική
εβδομάδα. Έχει ενημερωτικό σκοπό και επιστημονικό χαρακτήρα και δεν έχει
σκοπό να θίξει την τιμή και υπόληψη κανενός.
Με την επιστολή αυτή ζητάμε την απόσυρση
του άξονα «Έμφυλες Ταυτότητες» της «Θεματικής Εβδομάδας» από τα
σχολεία, καθώς και του προτεινόμενου υλικού.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την επιστολή εδώ.
Εάν συμφωνείτε με το περιεχόμενο και τα αιτήματα της επιστολής, μπορείτε να ενισχύσετε την προσπάθεια μας προσυπογράφοντας την επιστολή εδώ.