Παρασκευή, 17 Μαΐου 2019

Το νέο περιοδικό της μητροπόλεως Λαρίσης «Αχιλλίου Πόλις» Ο δεσπότης κ. Ιερώνυμος και οι όφεις του Λαοκόοντος


Το νέο περιοδικό της μητροπόλεως Λαρίσης   «Αχιλλίου Πόλις»
Ο δεσπότης κ. Ιερώνυμος και οι όφεις του Λαοκόοντος
Οι ναοί στη Λάρισα από τόποι λατρείας, γίνονται χώροι εκδηλώσεων!!!
Προ ημερών δόθηκε συναυλία με κοσμικά τραγούδια στο ναό του Αγίου Νικολάου.
Την Κυριακή 19-5-2019 στον Μητροπολιτικό ναό του Αγίου Αχιλλίου θα γίνει παρουσίαση … του νέου  περιοδικού του Δεσπότη «Αχιλλίου Πόλις».
Να θυμίσω πως ο Δεσπότης σε πρόσφατη  επίσκεψή του στην Εβραϊκή συναγωγή,   όπου μίλησε, αποσπώντας το έντονο, ενθουσιώδες  χειροκρότημα… είπε ότι η Συναγωγή είναι «ιερός χώρος» και πρέπει να τον σέβονται. [Η εκδήλωση Μνήμης, έκλεισε με την ομιλία του Μητροπολίτη Λάρισας και Τυρνάβου κ. Ιερωνύμου, ο οποίος τόνισε την «ενότητα», το «σέβασμα της όποιας θρησκείας, του όποιου λαού, του όποιου άλλου» και υπογράμμισε για τα χειροκροτήματα που ακούστηκαν μέσα στην Συναγωγή (μετά τις ομιλίες και τις  ερμηνείες της Χορωδίας): «τόσο η θρησκεία του Ισραήλ, όσο και ο Χριστιανισμός, μιλούν για ησυχασμό μέσα σε ιερούς χώρους κι ενδεχομένως αποτρέπουν το χειροκρότημα, γιατί κρύβει ενθουσιασμό, που έχει τον χαρακτήρα της ρηχότητας, ενώ η ψυχή πρέπει να βαρύνεται με ειδικό βάρος για να παραμένει ζωντανή η τροφοδοσία της συνείδησης με τέτοια συναισθήματα. Ποτέ Ξανά»].
Την «ιερότητα» της συναγωγής  την είδε, την Ιερότητα και Ευπρέπεια  των ναών των  Ορθοδόξων….γιατί δεν την σέβεται;
       
    Σχετικά με την παρουσίαση του περιοδικού «Αχιλλίου Πόλις»
1. Οι δύο από την ορισθείσα προ μηνών συντακτική επιτροπή, εκπαραθυρώθηκαν-αγνοήθηκαν (ανθρωποδιώκτης! Ψιθύρισαν από το περιβάλλον) και αντικαταστάθηκαν από ένα φανατικά και προκλητικά άθεο λογοτέχνη-ποιητή, που έκανε πολιτική κηδεία στο παιδί του!!! Τα πιστεύω του καθενός είναι δικά του και δεν έχει λόγο κανείς γι αυτά…αλλά, όταν αυτός μπαίνει στο ναό και μιλά για τον Άγιο Αχίλλιο,… είναι προσβολή θρασύτατη για τον κάθε πιστό. «Τα άγια τοις κυσί »…

2. Άλλος ομιλητής είναι ο «μαιευτήρας» της τοπικής Ιστορίας (Φίλος μου  αποκαλούσε τους μαιευτήρες «Εκτρωσιολόγους»)… Ο μαιευτήρας με προκλητικό- κολακευτικό, γλίσχρο   λόγο  στον αντικανονικό Ιγνάτιο Λάππα στη παρουσίαση του βιβλίου του Ιγνατίου «Σαν παραμύθι» (10-12-2017) «συγκλονίσθηκε από τον Αλήτη του βιβλίου»!  Ενώ στους Θεολογικούς ήταν επικριτικός για τον βίαιο και αντικανονικό τρόπο αναρριχήσεως του Ιγνατίου … Δεν εκλείπουν οι πολυπρόσωποι του καλλιτεχνικού στερεώματος … οι μαϊδανοί, λένε, πάνε παντού και παρατηρούμε να τους χρησιμοποιεί το σύστημα.

 3 .  Στο εξώφυλλό του περιοδικού  θα περίμενε κάποιος να έχει μια εικόνα του Αγίου που είναι αφιερωμένο, ένα ναό, ένα Σταυρό… και η καλαισθησία στην Εκκλησία μας έχει και αυτή τραυματιστεί. Τέτοια ορθόδοξα σύμβολα ή απεικονίσεις θα προκαλούσαν δυσφορία ή ταραχή σε Εβραιοσιωνιστές, άθεους, μασόνους  και γενικά σε όσους μισούν το Χριστό και τους Αγίους της Εκκλησίας μας.
    Στο εξώφυλλο έχει το σχέδιο δύο χεριών που το ένα παίρνει τον…σφυγμό από το άλλο!!! Μάλλον είναι έργο υψηλής διανόησης  και διαφεύγει της διανοίας μου…
Στο σημείωμα ο δεσπότης αναφέρει πως  έχει « διαπιστώσει την έλλειψη ενός βήματος διαλόγου Εκκλησίας καί Κοινωνίας».
    Όσοι  παρατήρησαν όλα αυτά τραβούσαν τα μαλλιά τους. Του στήνουν συνέχεια παγίδες ή από μόνος του πέφτει;  «Άνθρωπος  ασυμβούλευτος καράβι ακυβέρνητο».  Αλλά ποιος θα τον συμβουλεύσει; ο νεόκοπος Βησσαρίων των Ροταριανών, που η άρνησή του να συμμετάσχει στους Ροταριανούς θα προστάτευε τόσο το κύρος  του δεσπότη όσο και την δική του υπόληψη;  Οι πιστοί ακόμα περιμένουν να ζητήσει συγνώμη… αλλά υπό την σκιά του δεσπότη αισθάνεται ασφαλής και φέρεται αλαζονικά αποφαινόμενος ως μεγαλοαββάς.  

    Επειδή  αυτός απομονώνεται από τον Λαρισαϊκό λαό και παραδέχεται πως  σταμάτησαν να τον καλούν οργανώσεις και σύλλογοι, τον ενημερώνουμε ότι ο διάλογος αυτός δεν γίνεται από σελίδες περιοδικού, αλλά σε πνευματικές  Εκκλησιαστικές Συνάξεις με την συμμετοχή κλήρου και Λαού στη βάση της Ι. Παραδόσεως  και οι αποφάσεις μεταφέρονται στην Ιερά Σύνοδο και την Πολιτεία.
     «Στην εποχή μας πλειοψηφούν εκείνοι που θεωρούν πως τα γνωρίζουν όλα, πιστεύουν πως κατέχουν τό πλήρωμα της αλήθειας και επιχειρούν να χειραγωγήσουν και άλλους στις δικές τους θεωρήσεις και πιστεύματα». Αλήθεια, η Εκκλησία δεν έχει το πλήρωμα της αληθείας;  Με την κατήχηση και το κήρυγμα η Εκκλησία μας  «επιχειρεί να χειραγωγήσει;!!! τον κόσμο;»
   Η ορθόδοξη πίστη που βιώνει ο χριστιανός είναι «θεωρήσεις και πιστεύματα;!!!»
Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος δαιμονικός νους τον καθοδηγεί άραγε. Ο μικρός συνυποψήφιός  του και ο μεγάλος DR Αββάς που έρχεται και λειτουργεί ως αντεπιστέλλον μέλος με τον ρομαντικό λόγο, εμπνεόμενο από το Βασ. Θερμό και τον Γιανναρά , που τον αγκάλιασαν, όπως τα φίδια τον Λαοκόοντα;
Ο Λαοκόων τιμωρήθηκε για ασέβεια στους θεούς, μάλιστα το ένα φίδι λεγόταν Όρκις, όχι «όρκα», να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις…
       Εκείνος ο σοβαρός καθηγητής που ήταν δίπλα του, που οραματιζόταν την Λάρισα, όπως ήταν τα Τρίκαλα επί Διονυσίου, γιατί επιτρέπει όλα αυτά; Σεβόταν και ευλαβούνταν και τον γέροντα Αθανάσιο, αλλά και τον μακαριστό  Θεολόγο, πώς βλέπει το ετήσιο μνημόσυνό τους να γίνει «εν εξορία», παρά την επιθυμία των γερόντων, απλά και μόνο για την ικανοποίηση του δεσποτικού εγωισμού,  πώς βλέπει τις σατραπικές αποφάσεις του; Πρέπει να γνωρίζει πλέον ότι τα λάθη της μητροπόλεως ως εκ της θέσεώς του, βαρύνουν και τον ίδιο. Ο κόσμος δεν γνωρίζει αν λαμβάνει αυτός τις αποφάσεις ή όχι, το αποτέλεσμα μετράει.  Επτά μήνες τώρα και η μητρόπολη δεν έχει βρεί  το βηματισμό της, μάλλον κινείται στον βηματισμό του μοιχεπιβάτου Ιγνατίου, αν όχι χειρότερα.
   Αναρωτιέμαι, πού είναι οι θεολόγοι και τα συνεργαζόμενα «Ορθόδοξα Χριστιανικά σωματεία» με την μητρόπολη; Θα πάρουν θέση για την επίσκεψη δεσπότου και ιερέα  και για την ομιλία του στη Εβραϊκή Συναγωγή, για την αποστολή ιερέα αντιπροσώπου  και για τη συμπροσευχή του με τους Ροταριανούς; Βέβαια, πέραν των θέσεων  των σωματείων είναι και το πιστό πλήρωμα της Εκκλησίας. Οψόμεθα. 
                   Λαρισαίος