Ο υποχρεωτικός εμβολιασμός με έμμεσο ή άμεσο τρόπο αποτελεί μια πρόβα νυφικού.
Ο επικείμενος γάμος είναι με τον αντίδικο και η βέρα θα είναι το σφράγισμα.
Τώρα ένας εμβολιασμένος μπορεί να μετανοήσει και να εξομολογηθεί .
Στο σφράγισμα δεν θα θέλει, γιατί η Χάρη του βαπτίσματος θα αποστεί (θα εἶναι ἄρνηση τοῦ Βαπτίσματος, κατὰ τὸν Ἅγιο Παΐσιο τὸν Ἁγιορείτη). Άρα δεν θα υπάρχει μετάνοια.
Κι επειδή ο Άγιος Παΐσιος μας προτρέπει να μην μένουμε στα γήινα και κοσμικά (υγεία, παρακολούθηση , έλεγχος) ας επικεντρωθούμε στα 3 σημεία του υποχρεωτικού εμβολιασμού :
Αποτελεί κατάφωρη καταπάτηση της ελευθερίας μας. Όχι μόνο λόγω υποχρεωτικότητας αλλά και πιθανόν για την τεχνολογία που εισέρχεται στο σώμα μας με δυνατότητες εντοπισμού και παρακολούθησης (βοά η διεθνής επιστημονική κοινότητα). Άρα μιλάμε για διπλή καταπάτηση του Θεόσδοτου δώρου που ο Θεός έδωσε στον άνθρωπο . Την ελευθερία (υψηλότερη αξία απ'την υγεία και τη ζωή). Ας την χρησιμοποιήσουμε σωστά. Όχι με την έννοια της ελεύθερης επιλογής αλλά με την έννοια της Θεοφιλούς επιλογής και της απαλλαγής από αναγκαιότητες και επιβίωση.
Είναι προτύπωση του χαράγματος .Όπως και η μάσκα-φίμωτρο Άρα πρέπει να αρνηθούμε. Και οι συνέπειες άρνησής τους έχουν κοινά χαρακτηριστικά με αυτές της άρνησης του χαράγματος (απαγόρσευση σπουδών, εισόδου σε εστίαση και καταστήματα, παροχή ψυχαγωγίας κ.λ.π. -"ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ" Αποκ. 13,17)
Σίγουρο είναι πλέον ότι θέτει σε κίνδυνο βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα την υγεία μας και των γύρων μας. Χωρίς τελικά να προστατεύει. Έχουμε χρέος απέναντι στο Θεό και δημιουργό να φροντίζουμε το σώμα μας.
Ας κάνουμε από τώρα προθέρμανση στα εύκολα (μείωση ανέσεων και παροχών αλλά και εισοδήματος) για να είμαστε έτοιμοι για τα δύσκολα (να δώσουμε τη ζωή μας )
(Αριστείδης Δασκαλάκης)