Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2022

Νικόλαος Μπαλδιμτσής: “Δεν βλέπω ούτε όνειρα ούτε οράματα – Διδάχτηκα την ταπείνωση από τον Άγιο”





Του Νικόλαου Μπαλδιμτσή, ιατρού παθολόγου – Βόλος, Ιούλιος 2021
ΜΠΑΛΔΙΜΤΣΗΣ: «Το κύριο θέμα που απασχολεί σήμερα όλους μας είναι η λοίμωξη από τον κορωνοϊό SARS-CoV-2 και ο τρόπος αντιμετώπισής της τόσο από ιδιώτες, όσο και από νοσοκομειακούς γιατρούς. Το δεύτερο μεγάλο θέμα που απασχολεί είναι εκείνο των εμβολίων κατά ιού SARS-CoV-2 που κυκλοφορούν και έχουν γίνει «σημείον αμφιλεγόμενον».

Κάθε γιατρός που τιμά τον ιπποκρατικό όρκο και την βασική αρχή της ιατρικής «ὠφελέειν ἢ μὴ βλάπτειν» προσπαθεί να είναι εντάξει με την ιατρική του συνείδηση.

Χωρίς να το περιμένω βρέθηκα και εγώ να νοσηλεύω πολλούς ασθενείς με κορωνοϊό, σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό, με μια κλασική θεραπευτική αγωγή. Η παρακολούθηση και υποστήριξη των ασθενών μου εκτός Βόλου γίνεται μέσω τηλεϊατρικής (δηλ. κινητού τηλεφώνου και υπολογιστή). Τα αποτελέσματα της θεραπευτικής μου είναι πολύ καλά. Οι ασθενείς θεραπεύονται στο σπίτι τους και αποτρέπεται η εισαγωγή τους στα νοσοκομεία.

Πρόσφατα, στο διαδίκτυο δημοσιεύτηκε από τον ιστότοπος «Χώρα του αχωρήτου» μια διήγηση σύμφωνα με την οποία ο Άγιος Ιάκωβος εμφανίστηκε σε όραμα σε έναν γιατρό στο Βόλο και του είπε να φροντίσει για την άμεση εξαγωγή ενός ιερέα που νοσηλευόταν σε νοσοκομείο των Αθηνών πριν τον διασωληνώσουν (!).

Επικοινώνησα με τον συγγραφέα αυτής της διήγησης και τους διαχειριστές του ιστότοπου «Χώρα του αχωρήτου» και διαμαρτυρήθηκα για την ανώνυμη πλην όμως φωτογραφική αναφορά στο πρόσωπό μου. Προς τιμήν τους, «κατέβασαν» άμεσα την εν λόγω ανάρτηση και ζήτησαν συγγνώμη τόσο από εμένα όσο και από το αναγνωστικό κοινό για την ανυπόστατη και φανταστική αυτή διήγηση (έχω μάλιστα στη διάθεσή μου όλη την ηλεκτρονική αλληλογραφία και τα μηνύματα).

Είναι γεγονός ότι είχα την ευλογία να νοσηλεύσω τον Άγιο Ιάκωβο για αρκετά χρόνια. Διδάχτηκα από τον Άγιο την ταπείνωση καθώς ο ίδιος ήταν πραγματικά ταπεινός. Γι’ αυτό δεν βλέπω ούτε όνειρα, ούτε οράματα. Τους ασθενείς μου προσπαθώ να τους νοσηλεύω με πραγματικό ενδιαφέρον όχι κερδοσκοπικά αλλά φιλάνθρωπα σύμφωνα με την ευχή του Αγίου».